Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Δεκ 2014, 22:31:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alexandros 207 Rallye (alexandros.K) Έχω ξεφύγει !!!
207 Rallye
Ένταξη: 23 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 1353 Τόπος: Ιωαννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Δεκ 2014, 12:19:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
gti κιολας (200hp)
The difference between men and boys is the price of their toys... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vatos (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Ιούν 2017 Δημοσιεύσεις: 87
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2018, 15:02:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο τύπος έχει ξεφύγει και μπράβο του!
Απίστευτος αριθμός εργατοωρών!
Πιο πολλά μπράβο στην γνώση της Αγγλικής γλώσσας που έχει αν και Γάλλος!
(η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... )
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vatos (Παναγιώτης) Νέος χρήστης
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 17 Ιούν 2017 Δημοσιεύσεις: 87
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 24 Μάρ 2018, 16:49:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν δεν είχε μπλέξει με ios τα έκανα όλα και εγώ
αυτά τα apple δεν θα τα καταφέρω ποτέ
αλλά επειδή είχα διαβάσει οτι ψάχνατε το canbus όλο και ο τύπος τα έχει έτοιμα στο github είπα να το βάλω εδώ να υπάρχει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Σεπ 2018, 04:15:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: |
η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... |
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα....
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Σεπ 2018, 14:54:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Steve έγραψε: |
η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... |
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα.... |
+1 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Σεπ 2018, 22:47:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nido έγραψε: | Steve έγραψε: |
η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... |
Εγώ εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι ιδέα με τεράστιο μάρκετ, αρκεί να υπάρχει το budget για development. Αν έβρισκα κάτι τέτοιο στην αγορά για το 206 σε λογική τιμή, που να είναι fully customizable (σαν εφαρμογές τύπου dash command) θα το έπαιρνα ΑΥΡΙΟ. Θες να βλέπεις στροφόμετρο στο κέντρο με ένδειξη αλλαγής ταχύτητας και μέσα του τα χλμ/ώρα σε ακέραιο, no problem, θες άλλο display όταν το "κυνηγάς" κι άλλο όταν πας για ψώνια, no problem, θες να σώζεις displays, ότι θες κάνεις... Dream job κιόλας για κάποιους από εμάς που μας αρέσει το αυτόκίνητο και τα μαστορέματα.... |
κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια που χρειαζονται για να εξελιξει κατι τετοιο οπως το περιγραφεις, να στησει γραμμη μαζικης παραγωγης και να διαθεσει αυτο το προιον για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε μεταξυ 2006 και 2012. Το 207 δεν πωλειται πια.
Εκτος κιαν ειναι τοσο universal που μπορει το ιδιο προιον να "μπαινει" και σε μελλοντικα μοντελα (πραγμα μαλλον απιθανο)
Θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο πριν 10 χρονια, οχι τωρα...
και για να σε προλαβω εννοειται πως δεν θα στοχευσει τους Ελληνες που κρατανε τα αυτοκινητα τους 15 χρονια κατα μ.ο αλλα τους "νορμαλ" αγοραστες (που αλλαζουν αυτοκινητο καθε 5 με 8 χρονια)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2018, 02:16:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια που χρειαζονται για να εξελιξει κατι τετοιο οπως το περιγραφεις, να στησει γραμμη μαζικης παραγωγης και να διαθεσει αυτο το προιον για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορησε μεταξυ 2006 και 2012. Το 207 δεν πωλειται πια.
Εκτος κιαν ειναι τοσο universal που μπορει το ιδιο προιον να "μπαινει" και σε μελλοντικα μοντελα (πραγμα μαλλον απιθανο)
Θα μπορουσε να γινει κατι τετοιο πριν 10 χρονια, οχι τωρα...
και για να σε προλαβω εννοειται πως δεν θα στοχευσει τους Ελληνες που κρατανε τα αυτοκινητα τους 15 χρονια κατα μ.ο αλλα τους "νορμαλ" αγοραστες (που αλλαζουν αυτοκινητο καθε 5 με 8 χρονια) |
Προφανώς και δε συμφέρει να φτιάξεις κάτι για το Α μοντέλο και κάτι τελείως διαφορετικό, με εντελώς διαφορετική "καρδιά" για το Β. To firmware και το "packaging" θες να αλλάζεις, όχι όλη τη σχεδίαση.
Πριν 10 χρόνια ένας πιτσιρικάς δε μπορούσε να φτιάξει ένα κάρο προϊόντα στο δωμάτιό του με ένα Arduino kit κι ένα 3D printer. Σήμερα μπορεί. Το prototyping έχει γίνει πολύ ευκολότερο.
Το πιο δύσκολο κομμάτι της "εξίσωσης" είναι η custom lcd οθόνη (αν τη θες στο σχήμα του ταμπλό κι όχι απλά παραλληλόγραμμη). Σε λίγα χρόνια πάντως όλα ανεξαιρέτως τα νέα αμάξια θα είναι με digital instrument clusters.
https://www.youtube.com/watch?v=d2ZSi2S_EVI
https://www.youtube.com/watch?v=m66JxSVtewU
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Mono AEK (χρήστος) Έχω ξεφύγει !!!
rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!
Ένταξη: 09 Ιούν 2014 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Ιλιον
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Σεπ 2018, 08:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν και ασχετος με το θεμα πολυ θα γουσταρα στην οθονη μου να μπορω να βλεπω πιεση τουρμπο κλπ διαφορα πραματακια
το αμαξι μου εχει και μπλουτουθ και obd και 2 din οθονη και στο ασχετο μυαλο μου φανταζει εφικτο αλλα ποιος θα κατσει και να το κανει κατι τετοιο?
σιγουρα παντως στο πολυ αμεσο μελλον πιστευω οτι ολα τα αυτοκινητα θα εχουν μια πολυθεματικη οθονη με ολες τις πληροφοριες σαν αυτη που φαινεται στο βιντεο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Σεπ 2018, 12:54:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λόγω μεγέθους παραγωγής, κανένας δε μπορεί να συναγωνιστεί με τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Μπορούμε να τροποποιούμε τα προιόντα τους γιατί έρχεται με μικρό κόστος.
Να κάτσεις να φτιάξεις ένα προιόν (π.χ. οθόνη) για ένα μοντέλο μόνο αποτελεί πρόβλημα. Γιατί δεν υπάρχουν εγγυημένες πωλήσεις οπότε το κοστος εξέλιξης και αγοράς είναι μεγάλο.
Και φυσικά δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι αυτο το προιόν θα πουληθεί ώστε η κατασκευάστρια εταιρεία να έχει κερδοφορία. Αντίθετα, ο αυτοκινητοκατασκευαστής ξέρει ότι σίγουρα θα πουλήσει τον εξοπλισμό του και παίζει σε άλλα επιπεδα κόστους.
Arduino ξεarduino δεν έχει καμία απολύτως σημασία γιατί είναι μόνο το κομμάτι της εξέλιξης. Είναι ένα μέρος του προβλήματος μόνο. Το πραγματικό πρόβλημα είναι πως να μην κλείσει η εταιρεία που θα το φτιάξει.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Σεπ 2018, 21:29:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κομμάτι της αρχικής εξέλιξης (με Arduino, Arietta, κλπ, κλπ) μπορεί να σου φέρει το funding που χρειάζεσαι για να προχωρήσεις αν παίξεις τα χαρτιά σου σωστά και η ιδέα είναι καλή. Προφανώς και δε μπορεί να σου εγγυηθεί ότι αν στήσεις μια εταιρεία και παράγεις αυτό που σκέφτηκες θα γίνεις ο επόμενος Steve Jobs.
Το κακό με την Ελλάδα είναι ότι μας τρώει η απαισιοδοξία καθώς αφενός η κοινωνία ολόκληρη έχει "πασοκοποιηθεί" τις τελευταίες 4 δεκαετίες (κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε), αφετέρου εκτός των άλλων έχουμε ν' αντιμετωπίσουμε κι ένα κράτος που απεχθάνεται τους δημιουργικούς και μισεί την επιχειρηματικότητα (εκτός από την κρατικοδίαιτη, φυσικά). Γι αυτό κι έχουμε μείνει τόσο πίσω, τη στιγμή που μέχρι και οι φίλοι μας οι Κροάτες σχεδιάζουν και κατασκευάζουν μερικά από τα πιο τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα και ποδήλατα στον πλανήτη.
Προσωπικά έχω αρκετά success stories να διηγηθώ από φίλους & συνεργάτες που μυρίστηκαν μια τρύπα στην αγορά, πίστεψαν στην ιδέα τους, πήραν το ρίσκο, στρώθηκαν στη δουλειά και πέτυχαν. Παράδειγμα, μια και είπα πιο πάνω για ποδήλατα, ένας φίλος που εν μέσω κρίσης άρχισε να φτιάχνει δικής του σχεδίασης ποδήλατα στο υπόγειο του σπιτιού του και τα έστελνε μέχρι και στην Αυστραλία μέσω του site του (www.folding-project.com), έχοντας πάρει μέρος και σε κάποιες διεθνείς εκθέσεις (Eurobike, κλπ) για να τα προωθήσει. Αν ξεκινούσε με τη λογική "αποκλείεται να μπορέσω εγώ να ανταγωνιστώ την παγκόσμια ποδηλατοβιομηχανία", σήμερα δε θα είχε βιοτεχνία στη Βρέμη. Ένας άλλος φίλος με τον οποίο κάποτε κάναμε μαζί σπηλαιοκαταδύσεις σήμερα φτιάχνει (ανάμεσα στις άλλες δουλειές που κάνει) μερικούς από τους καλύτερους και ακριβότερους φακούς για σπηλαιολόγους & σπηλαιοδύτες που μπορεί κανείς να αγοράσει και τους πουλάει σε όλο τον κόσμο. Δε χρειάστηκε να επενδύσει μια περιουσία, να φτιάξει γραμμές παραγωγής, κλπ (μιλάμε για ένα προϊόν που απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό και που αυτοί που το θέλουν, επειδή είναι κάτι σαν το "iphone των καταδυτικών φακών", είναι διατεθειμένοι να το περιμένουν μερικές εβδομάδες ή και μήνες) ενώ το περιθώριο κέρδους από το κάθε κομμάτι είναι εξαιρετικό με βάση το κόστος στο οποίο του έρχονται τα επιμέρους εξαρτήματα & το χρόνο που του παίρνει η συναρμολόγηση και η αποστολή. Κάποιοι άλλοι το κυνήγησαν με άλλους τρόπους (μέσω kickstarter και λοιπών crowdfunding platforms, μέσω παρουσιάσεων σε VCs, κλπ). Όλοι πάντως είχαν ένα κοινό: Δεν είπαν "σιγά μη μπορώ να κάνω εγώ κάτι που δεν το προσφέρει ήδη η βιομηχανία και να βγάλω κέρδος από αυτό".
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Σεπ 2018, 20:00:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο, με όλο το σεβασμό στους ανθρώπους που καινοτομούν και κυνηγάνε τα όνειρά τους:
- Ο ρεαλισμός έρχεται όταν φτάνει η ώρα να κάνεις κάτι που θα πιάσει τόπο για τα επόμενα 10 χρόνια ή τις επόμενες 10 γενιές μετά από σένα.
- Άλλο να φτιάξεις ένα πρωτότυπο και άλλο να βγάλεις κάτι σε παραγωγή. Είτε είναι βίδα, είτε είναι διαστημόπλοιο.
- Για να είσαι βιώσιμος σαν επιχείρηση δεν φτάνει να έχεις ένα πρωτότυπο. Πρέπει και να μπορείς να το πουλήσεις σε ικανές ποσότητες ώστε να επιβιώσεις.
Καταλαβαίνω αυτό που γράφεις και μπράβο στα παιδιά που καινοτομούν. Να σε βοηθήσω να καταλάβεις τις παρατηρήσεις μου:
1. Αν η Kodak είχε σειρά με φακούς για σπήλαια, ο φίλος σου θα πούλαγε 0. Εφόσον μπορεί και φτιάχνει, γιατί δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του να το προχωρήσει περισσότερο;
2. Ωραία είναι τα αναδιπλούμενα ποδήλατα αλλά δε πρόκειται ποτέ να πουλήσεις αρκετά ώστε να ανοίξεις βιοτεχνία. Γιατί υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος από εσένα. Ακόμη και η Ideal είναι συναρμολογητής, όχι παραγωγός.
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.
Για να γυρίσω πάλι στο κομμάτι περί οθονών. Με βάση τα νέα πρότυπα της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας οι οθόνες multimedia θα βρίσκονται υποχρεωτικά και θα υλοποιούν μια σειρά λειτουργιών και προτύπων.
Θα φέρει την έκλειψη του κλάδου στα aftermarket συστήματα, όπως ακριβώς έγινε με τα ηχοσυστήματα τη δεκαετία του 1990 προς 2000.
Όλα τα νέα εργοστασιακά ηχοσυστήματα έκαναν την ανάγκη αναβάθμισης περιττή.
Όταν μιλάει η βιομηχανία, εμείς πρέπει να βρίσκουμε νέες λύσεις αντί να επιμένουμε σε απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nido (Νίκος) Τρελλαμένο μέλος
206 2.0 RC (2005)
Ένταξη: 10 Δεκ 2004 Δημοσιεύσεις: 662
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2018, 03:04:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο, έχω συμμετάσχει στην εξέλιξη αρκετών εξαρτημάτων και προϊόντων τα τελευταία 20 χρόνια κι όλα αυτά τα έχω συζητήσει άπειρες φορές με φίλους, συνεργάτες και πελάτες. Καταλαβαίνω τι λες και συμμερίζομαι κι εγώ εν μέρει τους προβληματισμούς σου. Μερικά σχόλια (πάντα καλοπροαίρετα):
salex έγραψε: |
Ο ρεαλισμός έρχεται όταν φτάνει η ώρα να κάνεις κάτι που θα πιάσει τόπο για τα επόμενα 10 χρόνια ή τις επόμενες 10 γενιές μετά από σένα. |
Είναι καλό να βλέπεις μπροστά αλλά δεν είναι καθόλου απαραίτητο να σχεδιάζεις με ορίζοντα 10ετίας (πόσο μάλλον 10 γενιές μετά από εμάς). Ρεαλιστής για εμένα είναι αυτός που καταλαβαίνει ότι ζούμε σε έναν κόσμο που τα πάντα αλλάζουν με καταιγιστικούς ρυθμούς κι ότι το ζητούμενο δε μπορεί να είναι άλλο από το να προσφέρεις το "σωστό" προϊόν στη σωστή τιμή με το σωστό timing. Καμία σημασία δεν έχει αν θα πουλάει τα επόμενα 15 χρόνια ή μόνο τον επόμενο χρόνο. Το θέμα είναι τι κέρδη θα σου φέρει προτού πάψει να είναι ανταγωνιστικό & ξεπεραστεί.
salex έγραψε: | Αν η Kodak είχε σειρά με φακούς για σπήλαια, ο φίλος σου θα πούλαγε 0. Εφόσον μπορεί και φτιάχνει, γιατί δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του να το προχωρήσει περισσότερο; |
Υπάρχουν αρκετές well-established εταιρείες που βγάζουν φακούς για αντίστοιχη χρήση με αυτών του φίλου μου και μάλιστα με αρκετά χαμηλότερο κόστος αγοράς. Για μια εταιρεία σαν τη Kodak δεν αξίζει να μπει στο παιχνίδι διότι αφενός η "πίτα" είναι μικρή, αφετέρου οι πωρωμένοι τείνουν να προτιμούν κάτι που είναι "designed by cave divers for cave divers" και δεν πάνε καρφωτοί γι αυτό που έχει το πιο γνωστό όνομα και το best value for money με βάση τα χαρακτηριστικά του. Γι αυτό και ο φίλος συνεχίζει να πουλάει. Το ότι δεν το κάνει αποκλειστική δουλειά του οφείλεται στο ότι οι άλλες δουλειές που κάνει του φέρνουν καλά και σταθερά χρήματα και δε θέλει να τις παρατήσει (τουλάχιστον όχι ακόμα).
salex έγραψε: |
Ωραία είναι τα αναδιπλούμενα ποδήλατα αλλά δε πρόκειται ποτέ να πουλήσεις αρκετά ώστε να ανοίξεις βιοτεχνία. Γιατί υπάρχουν άλλοι που το κάνουν καλύτερα και με μικρότερο κόστος από εσένα. Ακόμη και η Ideal είναι συναρμολογητής, όχι παραγωγός. |
Μια χαρά πούλησε (κι ακόμα πουλάει) το αναδιπλούμενο του φίλου, με τα χαρακτηριστικά που του έχει δώσει και με τη λογική "μου στέλνεις τις μετρήσεις σου και στο φτιάχνω ακριβώς στα μέτρα σου, σαν κουστούμι" (έξυπνο Unique Selling Point για κάποιον "μικρό" που θέλει να ξεχωρίσει από τη "μάζα"). Με τα έσοδα εξέλιξε ένα άλλο σχέδιο (cargo bike - άλλη "τρύπα" στην αγορά), το πήγε σε εκθέσεις, έκλεισε deal με ένα Γερμανό να του στέλνει σκελετούς και να τους "ντύνει" και να τους πουλάει αυτός, και όταν αυξήθηκε η ζήτηση (και τα έσοδα) τα μάζεψε, πήγε στη Βρέμη κι έστησε εκεί βιοτεχνία.
H Ideal είναι σχεδιαστής και συναρμολογητής. To ότι δεν είναι και παραγωγός δεν αποτελεί πρόβλημα. Αν τους σκελετούς μπορεί να τους κατασκευάζει σωστά κάποιος άλλος και να τους παίρνει ο Μανιατόπουλος με 30 δολάρια/τμχ, γιατί όχι? Το τελικό προϊόν τον ενδιαφέρει.
salex έγραψε: |
Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε.
|
Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7).
salex έγραψε: |
Με βάση τα νέα πρότυπα της ευρωπαικής αυτοκινητοβιομηχανίας οι οθόνες multimedia θα βρίσκονται υποχρεωτικά και θα υλοποιούν μια σειρά λειτουργιών και προτύπων.
Θα φέρει την έκλειψη του κλάδου στα aftermarket συστήματα, όπως ακριβώς έγινε με τα ηχοσυστήματα τη δεκαετία του 1990 προς 2000.
Όλα τα νέα εργοστασιακά ηχοσυστήματα έκαναν την ανάγκη αναβάθμισης περιττή.
Όταν μιλάει η βιομηχανία, εμείς πρέπει να βρίσκουμε νέες λύσεις αντί να επιμένουμε σε απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία. |
Υπάρχουν οι "απόψεις που θα μας οδηγήσουν στη χρεωκοπία", υπάρχουν οι "απόψεις που δε θα μας αφήσουν να τολμήσουμε να κυνηγήσουμε μια εξαιρετική ιδέα" και υπάρχουν και οι "απόψεις που μας δικαίωσαν που τολμήσαμε να κολυμπήσουμε σε μια θάλασσα γεμάτη μεγάλα ψάρια". Διαλέγεις και παίρνεις. Ο Elon Musk, με όλα του τα στραβά, με τα οικογενειακά του ξεφτίλισε μια ολόκληρη βιομηχανία που πάλευε για το καλύτερο 0-400μ, τους χαμηλότερους ρύπους, κλπ, και τώρα όλοι "σκέφτονται ηλεκτρικά". Το aftermarket προσωπικά δεν το βλέπω να πεθαίνει τόσο εύκολα. Δεν είναι μόνο το τι έχουν επάνω τους τα νέα μοντέλα που βγαίνουν από το εργοστάσιο (που προφανώς και μειώνουν την ανάγκη για "λύσεις" σαν αυτή που συζητάμε) αλλά και πόσα είναι τα "παλιά" που κυκλοφορούν στους δρόμους όλου του πλανήτη και πόσα χρόνια (ή μήπως δεκαετίες?) θα τους πάρει να εξαφανιστούν. Το σίγουρο είναι ότι οι ευκαιρίες δεν περιμένουν για πάντα. Τώρα, το αν είναι ευκαιρία η συγκεκριμένη.... κανείς δε μπορεί να μας το εγγυηθεί.
Αυτά τα ολίγα - καλή και δημιουργική βδομάδα από εμένα.
Curse Of The Traveller |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 24 Σεπ 2018, 22:14:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια | Απλά πληροφοριακά, με λιγότερα από 50.000 ευρώ γινόταν η δουλειά, μαζί με το κόστος πρώτων υλών
salex έγραψε: | Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε. | Λάθος 1ο, δεν απευθύνεται σε ποδηλάτες, απευθύνεται σε τουρίστες
Λάθος 2ο, μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει φτάσει 5ψήφιο αριθμό πωλήσεων
nido έγραψε: | Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7). | Το ξύλινο ποδήλατο, αν δεν ήταν από πίσω η coco-mat και ήταν μια αυτόνομη εταιρεία χωρίς πλάτες, θα είχε πάει άπατο
Όταν έχεις ένα υφιστάμενο πελατολόγιο από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους πεις "α δειτε και αυτό που έχω πλέον", θα πούνε "βάλε 5 για αρχή" και τα πρώτα 1000 ποδήλατα πωλούνται σε λίγότερο από 1 έτος.
Καλή εβδομάδα σε όλες σας
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2018, 18:15:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | DimiP έγραψε: | κανενας δεν θα επενδυσει τα εκατομυρια | Απλά πληροφοριακά, με λιγότερα από 50.000 ευρώ γινόταν η δουλειά, μαζί με το κόστος πρώτων υλών
salex έγραψε: | Σαν το ξύλινο ποδήλατο του Cocomat. Καλό είναι για δημοσιότητα αλλά κανένας ποδηλάτης δεν θα άλλαζε το ωραιότατο ποδηλατάκι του με ταχύτητες για να ανέβει σε ένα ξύλινο ποδήλατο με μόνο μια. Στο 2018 βρισκόμαστε. | Λάθος 1ο, δεν απευθύνεται σε ποδηλάτες, απευθύνεται σε τουρίστες
Λάθος 2ο, μέχρι το τέλος του 2019 θα έχει φτάσει 5ψήφιο αριθμό πωλήσεων
nido έγραψε: | Δεν ξέρω πώς τα πάει από πωλήσεις, πάντως το ότι ο Ευμορφίδης είχε πρώτη προτεραιότητα το μεγάλο συντελεστή κεφαλογυρίσματος (δουλειά που την κάνει άριστα το ποδήλατο της Cocomat) δεν είναι απαραίτητα κακό. Τις προάλλες το είχα πετύχει και στη Ρώμη. 3 ή 4 μαζί. Βγαίνει και με ταχύτητες (αυτόματο φυγοκεντρικό με 2 μέσα στο hub, ή με 7). | Το ξύλινο ποδήλατο, αν δεν ήταν από πίσω η coco-mat και ήταν μια αυτόνομη εταιρεία χωρίς πλάτες, θα είχε πάει άπατο
Όταν έχεις ένα υφιστάμενο πελατολόγιο από ξενοδοχεία σε όλο το κόσμο και το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τους πεις "α δειτε και αυτό που έχω πλέον", θα πούνε "βάλε 5 για αρχή" και τα πρώτα 1000 ποδήλατα πωλούνται σε λίγότερο από 1 έτος.
Καλή εβδομάδα σε όλες σας |
ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Σεπ 2018, 23:22:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια... | Αφήνω DimiP, με τα λόγια όλα γίνονται.
Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους
Αν τα 1000 κομμάτια δεν ειναι μαζική παραγωγή βέβαια, πάω πάσο.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2018, 09:49:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | DimiP έγραψε: | ασε Steve , με τα λογια ολα γινονται
εγω μιλησα για μαζικη παραγωγη ωστε να πουληθει εμπορικα κατι
οχι να στησω δουλεια στο γκαραζ μου για να βγαλω 10 κομματια... | Αφήνω DimiP, με τα λόγια όλα γίνονται.
Το ποσό το οποίο ανέφερα ήταν για παραγωγή 1000 πλήρως λειτουργικών τεμαχίων με την συσκευασία τους, με σύσταση εταιρείας κανονικής και όχι σε γκαράζ και λειτουργικά έξοδα ενός έτους
Αν τα 1000 κομμάτια δεν ειναι μαζική παραγωγή βέβαια, πάω πάσο. |
οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Σεπ 2018, 14:39:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | οχι επετρεψε μου να παω πασο εγω εφοσον το εχεις ψαξει τοσο εμπεριστατωμενα.
απλα λυσε μου μια απορια: προχωρησε η δουλεια η οχι ; και αν οχι γιατι ; | Λίγο πιο πάνω στην σελίδα, Steve Σαβ 24 Μάρ, 2018 15:02 έγραψε: | (η πλάκα είναι ότι το 2009 με μερικούς "developer" εδώ Ελλάδα είχα κάτι τέτοιο στο μυαλό μου για το 206 αλλά και άλλα οχήματα, όμως είχα φάει πόρτα γιατί "δεν γίνεται"... ) |
Το κακό είναι ότι πριν 9 χρόνια δεν είχα αρκετά ανοικτό μυαλό για να ψάξω σε μια διεθνή πλατφόρμα τύπου "Upwork" (πρώην o-Desk) & "envatostudio" (πρώην FreelanceSwitch), να μίσθωνα έναν developer και να τελείωνε η δουλειά...
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|