PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Καθε ποτε αλλαγη αμορτισερ σε 206?
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 18:37:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καθε ποτε αλλαζουμε αμορτισερ...
Τελειως υποκειμενικη υποθεση!
Μπορει να αλλαξεις αμορτισερ στα 10.000 χλμ, μπορει και στα 100.000
Εξαρταται απο τη χρηση του οχηματος,τους δρομους που κυκλοφορεις, την αντοχη καθε μοντελου αμορτισερ κλπ.


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 00:07:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ έχω 81.000 χλμ. Γενικά νιώθω ελαφρώς το αμάξι ταλαιπωρημένο (και το νιώθω κάπως ασταθές-τρεμουλιαστό σε στροφές) και θα ήθελα σαφώς και να τα αλλάξω για να στρίβει καλύτερα, να πατάει πιο σωστά και να ειναι λίγο πιο σταθερό σε ταξίδια.

Για να βάλω της μάνας του, το θεωρώ λίγο δύσκολο, καθώς μου φαίνονται μαλακά και η τιμή λογικά θα φτάνει κανά 400-450άρι μαζί με εγκατάσταση.

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα). Ο Χοϊμές μου είπε ότι τα κίτρινα (μάλλον τα Β6 εννοούσε), τα βάζει μαζί με εργασία κανά 650 μέγιστο. Επίσης, μου είπε και ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα κανά 30 ευρώ πάνω (τα οποία έχει ο πατέρας της φίλης μου και λέει είναι και μαλακό-άνετο για την πόλη και πιο σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες).

Τι λέτε κι εσείς; Όποιος μπορεί ας πει, γιατί σε 1-2 εβδομάδες, λέω να το πάω να τελειώνω.

(δεν ήθελα να ανοίξω καινούριο thread)...


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MHTSOS90 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


206 1,6 (16v)xs

Ένταξη: 06 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 166
Τόπος: Αιγαλεω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 01:12:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil


ΣΠΕΡΝΩ ΡΑΓΕΣ ΜΕ PEUGEOT 206!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
B.M-SPORT (ΒΑΣΙΛΗΣ)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Citroen Xsara 1.4 (8v) coupe 1999

Ένταξη: 11 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 337
Τόπος: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 09:24:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MHTSOS90 έγραψε:
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil


Συνηθος τα αμορτισερ τα αλλαζουμε στα 20.000χιλ με 40.000χιλ αναλογα την χρηση αλλα και την ποιοτητα του αμορτισερ. Απο εκει και περα ειναι στην κριση του καθενος σχετικα με την αισθηση που σου δινει η ολοι συμπεριφορα του αυτοκινητου (στροφες, αποσβεση....).
Εγω προσωπικα αν ειχα την οικονομικη δυνατοτητα θα τα αλλαζα καθε 10.000. Δεν υπαρχουνι συγκεκριμενα χιλιομετρα, φυσικα και τα 113.000χιλ Shocked ειναι παρα μα παρα πολλα (πως στριβεις ρε φιλε απορω).
Αντιστρεπτικες, ραβδοι-στρεψεις, δεν τα αλλαζεις παρα μονο αν θελεις να βαλεις μεγαλυτερα νουμερα.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 09:54:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MHTSOS90 έγραψε:
Οντος ρε παιδια στα ποσα χλμ θελουμε αλλαγη αμορτισερ εγω εχω κανει 113000χλμ, πρεπει να αλλαξω και αντιστρεπτικες ραβδους-στρεψις η τιποτα τετιο?

ΥΓ:Το οτι εχω κανει τοσα χλμ δεν σημενει οτι δεν αξιονο την υπογραφη μου! Evil

Πέρα απο την αίσθηση που σου δίνουν, μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 10:06:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

makis106 έγραψε:
...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...

Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
makis106 (makis)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 THP Rallye (2008)

Ένταξη: 15 Μάϊ 2007
Δημοσιεύσεις: 2966

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 10:36:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
makis106 έγραψε:
...μπορείς να πας και σε ένα ιδ. ΚΤΕΟ και να ζητήσεις να σου κάνουν μια μέτρηση στα αμορτισέρ (αφού σιγουρευτείς ότι ο αέρας που έχουν τα ελαστικά σου είναι αυτός που προβλέπεται, ώστε να είναι αξιόπιστη η μέτρηση) για να δεις την απόδοσή τους...

Στο θέμα των μετρήσεων σε αμορτισερόμετρο για τα πίσω αμορτισές είναι λίγο θολό το τοπίο. Λόγω κατασκευής-σχεδίασης της πίσω ανάτρησης του 106/206 και του σχετικά χαμηλού βάρους που φορτίζει τον πίσω άξονα υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο τα αποτελέσματα να μην είναι σωστά σε τιμές. Το αναφέρω αυτό γιατί επανηλλημένος κάτοχοι 106 με αλλαγμένα ολόφρεσκα αμορτισέρ(μέσα σε αυτά και groupN) σε ιδιωτικά κτέο τους βγάλαν τα πίσω από πεσμένα μέχρι και για άμεση αλλαγή.

Σε αυτό που λες έχεις δίκιο, είναι τα μόνα αυτοκίνητα στα οποία ισχύει αυτό, ωστόσο εγώ προσωπικά ,έχω παρατηρήσει εμπειρικά ότι όταν ο αέρας είναι σωστός και ο οδηγός μένει μέσα στο αμάξι κατα τη διάρκεια της μέτρησης, δλδ δεν μεταβάλλεται το βάρος, τα αποτελέσματα είναι πιο "λογικά"...
Πάντως σε μεγαλύτερο ποσοστό εμφανίζεται στα 106 και λιγότερο στα 206, ίσως επειδή τα 206 είναι λίγο βαρύτερα πίσω...



etuned
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 11:33:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).



Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4?


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 14:09:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

AlienHack έγραψε:
TopGear έγραψε:

Λύσεις που σκέφτομαι:

Bilstein Β6 ή Β8 (σε καμία περίπτωση τα Β4 τα μαύρα).



Τα Β4 ειναι τα μαυρα και τα Β6 -Β8 ειναι κιτρινα?
γιατι τοσο αρνητικός για τα Β4?


Ναι τα Β4 είναι τα μαύρα.

Και τα άλλα είναι τα κίτρινα, νομίζω τα Β6 τα sport και τα Β8 τα sprint.

Μαύρα έχω ακούσει ότι είναι πιο κοντά στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, αλλά από κουβέντες πολλών εδώ μέσα σε διάσπαρτα posts, συμπέρανα ότι δεν αξίζουν σαν τιμή-αξία σε σχέση με τα κίτρινα και δε λένε πολλά. Δλδ αν είναι να τα σκάσει κανείς, ας τα δώσει για τα κίτρινα (αυτό κατάλαβα εγώ, αλλά δεν ξέρω ποια ακριβώς εννοούσαν, τα Β6 ή Β8).

Επίσης, γενικά θέλω πιο μεστό και σίγουρο πάτημα, να μην πλέει το αμάξι όπως στα εργοστασιακά. Και προφανώς λίγο πιο sport, δεν περιμένω τρομακτικές διαφορές ή τρένο, αλλά σαφώς καλύτερη απόδοση κρατήματος.

Η Bilstein πάντως σαν εταιρεία, αν πατήσω εδώ και ψάξω το μοντέλο μου, μου προτείνει τα Β4, Β6 ή Β8 για τοποθέτηση.

Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 15:03:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;

Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:07:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

iceage έγραψε:
TopGear έγραψε:
Έχουν ουσιαστική διαφορά τα Β6 από τα Β8 σε πάτημα και κόστος;

Τα Β8 είναι χοντρομπούκαλα σαν τα Β6 με την μόνη διαφορά ότι τα Β8 μπορούν να συνδιαστούν πιο καλά με ελατήρια χαμηλώματως λόγω μικρότερης διαδρομής εμβόλου από τα Β6. Σαν πιέσεις bound-rebound είναι τις περισσότερες φορές ίδια.


Σ'ευχαριστώ για την απάντηση! Very happy Very happy

Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα;


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
iceage (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Τον τελευταίο καιρό με 309

Ένταξη: 05 Αύγ 2004
Δημοσιεύσεις: 1165
Τόπος: Serres mode

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:36:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TopGear έγραψε:
Συνεπώς, αυτό που συμπεραίνω είναι ότι αν θελήσω να αλλάξω και ελατήρια κάποια στιγμή, τα Β8, ίσως κάτσουν λίγο καλύτερα (όχι ότι τα Β6 δε θα κάτσουν), σωστά; Σε πάτημα φαντάζομαι θα συμπεριφέρονται λίγο-πολύ το ίδιο και σε κρατήματα;

Ναι τα Β8 θ κάτσουν καλύτερα σε ενδεχόμενη αλλαγή των εργοστασιακών ελατηρίων με άλλα aftermarket χαμηλώματος. Και τα Β6 δεν θα κάτσουν άσχημα, αλλά αν συνδιαστούν με μαλακό ελατήριο χαμηλώματος μπορεί να τερματίζει το αμορτισέρ στο bound. Γι' αυτό και προτιμότερα είναι τα Β8.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
PHSYBORG (HULK)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Pug 8v ''maximum attack''

Ένταξη: 24 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 1109
Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 17:37:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παρε τα χοντρομπουκαλα κ δεν θα το μετανιωσεις Wink



FULL THROTLE....

NEW forum at www.btt.20m.com
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 29 Απρ 2009, 18:25:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ παιδιά! Για αλλαγή ελατηρίων δεν το σκεφτόμουν άμεσα, καθώς μπορεί να ήταν πολύ σκληρό το αμάξι (το οδηγεί καμιά φορά και η κοπέλα μου).

Και αν άλλαζα ελατήρια, θα έβαζα πιο σκληρά κάπως.

Μου είπαν τιμή κανά 600+ (υποθέτω μου λέγανε τα Β6). Τα Β8 έχουν σημαντική διαφορά σε κόστος (αν θυμάται κανείς).

//Επίσης, κάπου τόσο κόστιζαν και ΚΟΝΙ ρυθμιζόμενα κίτρινα. Τι λέτε; Ευχαριστώ και sorry για το πρήξιμο. Καιρός ήταν να αλλαχτούν και από το να έβαζα τα εργοστασιακά, ας έδινα λίγα λεφτά παραπάνω να έχω ένα καλύτερο προϊόν στο αμάξι.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TopGear (Χρήστος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 8V (2000) no more

Ένταξη: 03 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 993
Τόπος: Pole Position

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 08 Μάϊ 2009, 04:48:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάμε για παραγγελία σήμερα-αύριο.

Ερώτημα:ΚΟΝΙ κίτρινα ρυθμιζόμενα ή Bilstein Β8 κυρίως (ή και Β6 αν η τιμή των Β8 είναι πάνω από 150 ευρώ μεγαλύτερη των Β6);

//Άκυρα όλα τα παραπάνω όσον αφορά στα Β8. Μίλησα με την Bilstein και μου είπαν ότι δε συστήνεται Β8 χωρίς χαμήλωμα μαζί. Μου είπαν θα σφίξει και θα βελτιωθεί αρκετά με τα Β6, οπότε μην ανησυχώ και θα είναι και "ιδανικότερο" για ελληνικούς δρόμους.

Υπόψιν, δεν ενδιαφέρομαι άμεσα τουλάχιστον να χαμηλώσω το αμάξι με τοποθέτηση ελατηρίων αλλάζοντας την οδική συμπεριφορά και με τη χρήση ελατηρίων (υποτίθεται με αμορτισέρ αλλάζει αρκετά, αν μπουν και ελατήρια ακόμη περισσότερο), κοιτάζω κυρίως για αμορτισέρ. Αν τώρα αυτό χαμηλώσει μόνο με αμορτισέρ, δε με πειράζει, ένα χαμηλωμένο αμάξι, φαίνεται πιο εμφανίσημο. Very happy Very happy

Έχω λοιπόν (αν και σας έπρηξα Laughing Laughing ), με αυτά τα 2-3 είδη αμορτισέρ τα παρακάτω:

1. Θα βελτιωθεί το κράτημα αρκετά, όποια λύση κι αν επιλέξω, σωστά;

2. Όπως είπα, δε με ενδιαφέρει άμεσα χαμήλωμα με χρήση ελατηρίων. Αν αυτό χαμηλώσει μόνο με τα αμορτισέρ, έχει καλώς. Δε θέλω όμως σε καμία περίπτωση να ψηλώσει. Αν κάποτε το χαμηλώσω με ελατήρια τα Β6 χαμηλώνουν ως 2χιλ ή καθόλου;

3. Τα ΚΟΝΙ σε μια πιο σκληρή ρύθμιση ανταποκρίνονται καλύτερα από τα Β6 (λέω κυρίως για ταξίδια κτλ). Αν τα ρυθμίζω 1-2 φορές/μήνα όπως θέλω εγώ, έχουν μειωμένο χρόνο ζωής; Γενικά τα Β6 θα είναι πολύ σκληρά ή θα διατηρούν ιδανικά (όπως διαφημίζουν) κράτημα και άνεση;

4. Ποια είναι πιο "ανθεκτικά-προτεινόμενα" για τους ελληνικούς δρόμους, αναπηδήσεις κτλ; ΚΟΝΙ ή Β6;

Βάσει αυτών των κριτηρίων, τι προτείνετε από αυτά τα 2; Καλύτερη σχέση κρατήματος-άνεσης-αντοχής (μακροζωϊας) για καθημερινή χρήση σε πόλη με καμιά φορά σπορ επιλογές οδήγησης και ταξίδια σε εθνική.

Οποιαδήποτε απάντηση σύντομα, καλοδεχούμενη! Very happy Very happy Very happy

//Δευτέρα θα πάω μάλλον, σήμερα δεν είχε χρόνο να μιλήσουμε γενικά γι'αυτό το θέμα.


My main problem with the Porsche 992 Turbo S is that I cannot afford it.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2
Σελίδα 2 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,4785s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on