PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 Rallye 1.3 rebuild Κινητήρα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 11:57:45    Θέμα δημοσίευσης: 106 Rallye 1.3 rebuild Κινητήρα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά γεια σας
Ονομάζομαι Βαγγέλης και έχω ένα Rallye 13 άρι από τα τελευταία που βγήκανε Δεκέμριο του 95
Όλα επάνω του είναι μαμά δεν έχω πειράξει τίποτα
Ψάχνοντας στο internet πληροφορίες για κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το αυτοκίνητο έπεσα πάνω στο psclub.gr
Το αυτοκίνητο όπως σας είπα είναι ένα RALLYE 1.3 με κινητήρα TU2J2 τον μανήσιο. Έχει 2400000 χιλιόμετρα και το πρόβλημα είναι ότι καίει λάδια. Πόσα? Πολλά ...Περίπου 1 λίτρο ανά 1000 χιλιόμετρα. Πήγα σε μηχανικό και μου είπε ότι τόσο πολύ λάδι δεν είναι δυνατόν να είναι μόνο από τσιμουχάκια βαλβίδων.
Ο μηχανικός ( ο οποίος είναι σχετικά έμπιστος, αλλά όχι και "αδερφός") μου πρότεινε να ανοίξουμε τον κινητήρα και να δούμε ποια είναι η κατάσταση στα χιτώνια . Αν τα χιτώνια είναι καλά με λογικες ανοχες(3-5 δεκατα) τοτε παίρνω ενα σετ νεων ελατηριων για τα πιστονια,βαζω και κουζινετα στροφαλου και όλα καλά
Το πρόβλημά μου είναι τι κάνω αν τα χιτώνια δεν είναι καλά. Μία λύση είναι να κάνω πλήρης ανακατασκευή της μηχανής
Ένα άλλο σενάριο λέει αντικατάσταση κινητήρα με έναν ίδιο 13 άρι ή αντικατάσταση με έναν 1600 8v ή έναν 1600 16v. Το πρόβλημα με την την αντικατάσταση με 13 άρι είναι ότι ο κινητήρας θα είναι τουλάχιστον 12 ετών και θα είναι γουρούνι στο σακί. Από την άλλη οι 1600 είτε 8v είτε 16v μπορεί να είναι πιο καινούργιοι αλλά μετά μπαίνω στη διαδικασία αλλαγής της άδειας παραπάνω τέλη κυκλοφορίας ασφάλειες αν θέλω να είμαι νόμιμος.
Παιδιά ξέρω ότι σας ζάλισα συνοψίζω τις ερωτήσεις μου

1: Με δεδομένο ότι η χρήση του αυτοκινήτου όλα αυτά τα χρόνια ήταν πάρα πολύ ήπια, δικαιολογείται ή απώλεια τόσου λαδιού να προέρχεται μόνο από τσιμουχάκια βαλβίδων ( τα οποία ήδη έχω αλλάξει μία φορά ) ;
2: Είναι πολύ πιθανό το σενάριο να θέλω αλλαγή χιτωνίων ;
3: Αν τα χιτώνια χρειάζονται αλλαγή, η επισκευή στην οποία θα πρέπει να προβώ τι περιλαμβάνει (θέλει και αλλαγή πιστονιών ) και πόσο περίπου κοστίζει ;
4 : Πόσο κοστίζει ( αγορά - εργασία ) η αλλαγή κινητήρα με έναν 1600 8v ή με έναν 1600 16v

5 : Με δεδομένο ότι είμαι ήπιων τόνων οδηγός ( αν χρειαστεί αντικατάσταση κινητήρα ) κλίνω προς τον 1600 8v , σωστό ή λάθος;
6 : Αν αντικαταστήσω με 1600 8v , χρειάζονται άλλες μετατροπές στο αυτοκίνητο

Σας ευχαριστώ πολύ όλους
Βαγγέλης.


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 15:38:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλως ορισες αρχικα....

Λοιπον rebuild με τοσα χλμ(υποθετω οτι εκανες λαθος με τα μηδενικα στο ποστ γιατι 2.400.000χλμ ειναι πλλλλαααα!!) δεν αξιζει....βρες 1.6 8v να εχεις και πιο ουσιαστικη αναβαθμιση με σχεδων το κοστος του rebuild και ισως και πιο λιγο....Αν σκεφτεις οτι 8v μοτερ βρισκεις με 300-400 ευρω με λιγα χλμ και σε καλη κατασταση (ειδηκα αν βρεις απο xsara h 306)

Οσον αφορα τρα λαδια λογικο ειναι να καιει γιατι με τοσα χλμ τα χιτωνια των εμβολων ολο και καπου θα εχουν διαροη....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 15:56:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Φίλε Γιάννη σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.
Όντως τα χιλιόμετρα είναι 240.000 και όχι 2.400.000


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 17:20:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

καλη η ανακατασκευη αλλα θα παει πολλα λεφτα....κρατας τη μεταλλικη εισαγωγη και την πεταλουδα σου και τα βαζεις πανω σε ενα μοτερ 1600 8ω και εισαι κομπλε...με 1000-1500 ευρω θα εισαι αρχηγος...και πολλα λεω....και δεν χρειαζεται να το δηλωσεις μιας που οπτικη διαφορα τα μοτερ δεν εχουν... Wink

αλλιως 1600 16ν μοτερ και τα μυαλα στα καγκελα... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 19:55:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

φιλέ κάνε ένα rebuild και μην μπασταρδέψεις το αυτοκινητάκι σου με μοτέρ 1600.

(έχεις ένα 1300 Rally ΜΑΜΑ από τα λίγα που υπάρχουν και άκουσε με, από τα λεφτά που θα γλιτώσεις θα τα χάσεις από την αξία του αυτοκινήτου σου.)

Και ποιος σου εγγυάται ότι το 1600 8V που θα βάλεις θα σου βγει καλό.

Κάνε ένα καλό rebuild σε καλό μάστορα…

θα ήθελα ένα καλό ΜΑΜΑ 106 1300 8V.
ΑΛΛΑ Λεφτά ….
Για να μην πω 205 Rally Smile Smile



Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Ιαν 2009, 23:07:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τραβα πεστα στους αγγλους που εχουν ΓΑ**ΘΕΙ στο swap....και για μενα η ψυχη ενος αυτοκινητου δεν μπορει να μπασταρδευτει απο ενα αλλο μοτερ...οσο μπασταρδο ειναι το δικο σου με την αναρτηση που διαλεξες να του βαλεις τοσο μπασταρδο ειναι και ενα με αλλαγμενο μοτερ....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
nik_marin (Nikos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Race

Ένταξη: 07 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 582

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 00:18:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

alekoukos106 έγραψε:
τραβα πεστα στους αγγλους που εχουν ΓΑ**ΘΕΙ στο swap....και για μενα η ψυχη ενος αυτοκινητου δεν μπορει να μπασταρδευτει απο ενα αλλο μοτερ...οσο μπασταρδο ειναι το δικο σου με την αναρτηση που διαλεξες να του βαλεις τοσο μπασταρδο ειναι και ενα με αλλαγμενο μοτερ....


κοιτά δεν θα κάνω διάλογο….

Εγώ την γνώμη μου είπα … αν απαγορεύετε να μας το πείτε …


Link link2 link3
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
alekoukos106 (Αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 106 rallye 1.3

Ένταξη: 26 Οκτ 2007
Δημοσιεύσεις: 731

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 02:02:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κι εγω τη δικη μου...no hard feelings... Wink Thumb Left
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 10:08:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτα με τα μαμα δεν τα καταλαβαίνω..

Με το που αλαξεις ενα ελατηριο στην αναρτηση ή βαλεις εναν καινουριο νικελ λεβγιέ ταχυτήτων το αμαξι σου παυει να ειναι μαμα... Ε ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΛΕΕι??

Συμασία εχει να καλύπτει τις αναγκες σου για τον λόγο που ακριβος θελεις..

αν ο κινητήρας σου σου φτάνει και δεν εχεις προβλημα στην σκέψη οτι εχει ανακατασκευαστει και οτι εχει 240.000 KM (ειναι αρκετα!) τοτε κανε rebuild.

Αν θελεις να αδράξεις την ευκαιερια για να βάλεις κατι καλύτερο και ποιο δυνατο (1600 8v ή και 16v) τοτε προχώρα! Και οταν πατήσεις πρωτη φορά το γκαζι στο αυτοκινητο σου με τον νέο κινητήρα θα σου φύγει καθε αμφιβολία γιατο αν επραξες το σωστο..

Και στις 2 περιπτώσεις πρεπει απλος η δουλεια να γίνει σε καλό μαστορα!


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Λευτέρης (Λευτέρης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 106 1.3 (8v) rallye (1995)

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 333
Τόπος: Βάρη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 10:20:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

nik_marin έγραψε:
φιλέ κάνε ένα rebuild και μην μπασταρδέψεις το αυτοκινητάκι σου με μοτέρ 1600.

(έχεις ένα 1300 Rally ΜΑΜΑ από τα λίγα που υπάρχουν και άκουσε με, από τα λεφτά που θα γλιτώσεις θα τα χάσεις από την αξία του αυτοκινήτου σου.)

Και ποιος σου εγγυάται ότι το 1600 8V που θα βάλεις θα σου βγει καλό.

Κάνε ένα καλό rebuild σε καλό μάστορα…
[size=9]

φιλε θα συμφωνίσω 1000 τα 100 και εγώ 13αρι εχω!!!!!Με μοτέρ 13αρι!!!!οχι σαν μερικους μερικους ονοματι αλεκουκος106!!!!


1300 8v miniature!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 10:36:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και μιλησα ηδη με τον Βαγγο,αν το μοτερ του επισκευαζεται,και εμενα η αποψη μου ειναι να παραμεινει 13αρι σαν all time classic. Wink
Κατα την γνωμη μου,τα χιλιομετρα δεν ειναι πολλα ωστε οι ανοχες να εχουν γινει τεραστιες.
Βεβαια αυτο δεν το βλεπεις αν δεν το ανοιξεις οποτε μεχρι τοτε ολα ειναι υποθεσεις.

Το κοστολογιο για ενα 16αρι 8v ειναι περι τα 1200Ε τελειωμενο και το 16v θα ξεπερασει τα 2 χιλιαρικα.
Και εγω παντως επιμενω στο rebuild του 1300.
Οποιος θελει κοντραμαξο,παιρνει κατευθειαν 16v.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 10:42:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιταξτε, ο μονος λογος να μεινει με το 13αρι ειναι το "all time classic" οπως ειπε ο Pughell και η οικονομία ....

αλλιος δεν βλεπω λογο αφου εχει την ευκαιρια να βάλκει κατι ποιο δυνατο να μην το κανει..


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 10:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα βαλει 16αρι(μαντεμι γαρ) θα χρειαστει και μπροστινα ελατηρια,και αλλο διαφορικο στο σασμαν και λογικα και ψαξιμο με τα ηλεκτρολογικα...
Αυτοι ειναι καλοι λογοι για να μην το κανει 16αρι,αφου ετσι και αλλιως ο ανθρωπος δεν ειναι "καφτης" απο οτι καταλαβατε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 19 Ιαν 2009, 14:40:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πάντως νομίζω ότι καλό είναι ούτως ή άλλως να ανοίξει μοτέρ, και αναλόγως να πράξει.

Το μοτερ μπορεί και να σωθεί με λίγα (σχετικά πάντα και ανάλογα τον μάστορα) χρήματα.

Το 1 λίτρο λάδι / 1000 χλμ δεν είναι κάτι τρομερό.

Οταν πήρα το 13άρι, στην αρχή είχε πρόβλημα με τα λάδια, και έβγαζε καπνούς από πίσω. Το πρόβλημα λύθυκε με τσιμουχάκια αλλά είχε και μια στραβωμένη βαλβίδα (προφανώς από κατέβασμα - μάλλον λάθος σχέση -2α αντί 4η).

Ανοίξτε το, αλλάξτε τσιμουχάκια, και ελέγξτε πιστόνια, καπάκια κλπ κλπ.
Είναι ένα μοτέρ πάρα πολύ καλό για να το αλλάξεις.

Πραγματικά αν θα άλλαζα κάτι σε αυτό το μοτερ, θα έβαζα ένα κορμό 1,6 και τπτ άλλο. Καπάκι, εισαγωγή κλπ τα ίδια.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ba99297 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


106 Rallye 1.3 mamy

Ένταξη: 18 Ιαν 2009
Δημοσιεύσεις: 23
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 04 Φεβ 2009, 00:35:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδιά είναι πολύ πιθανόν να την βγάλω καθαρή μόνο με τσιμουχάκια βαλβίδων. Ενδέχεται να τη κάνω μόνος μου την αλλαγή με βάση κάποιες συμβουλές που μου έδωσε φίλος που ξέρει από μηχανολογικά και με βάση την μικρή πείρα που έχω. Από Lion μου είπαν 2 ευρώ ανα τσιμουχάκι και 49 ευρώ φλάντζα κεφαλής, είναι πολλά ή να πάω από μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα. Κάποιος με τεχνικές γνώσεις στην αλλαγή στα τσιμουχάκια, μπορεί να μου πει τι να προσέξω.
Αυτά που μέχρι τώρα ξέρω είναι τα εξής :
Ανοίγω πάνω καπάκι κεφαλής
Βγάζω παραφλού από το κύκλωμα ψύξης
Ξεβιδώνω τις βίδες που πιάνουν την κεφαλή στον κορμό
Βγάζω ιμάντα χρονισμού
Βγάζω την κεφαλή
Με ειδικό εργαλείο βγάζω τις ασφάλειες από τις βαλβίδες και απομακρύνω τις βαλβίδες από την κεφαλή
Τρίβω βαλβίδες
Τρίβω κεφαλή
Αλλάζω τσιμουχάκια
Ξανατοποθετώ βαλβίδες
Αλλάζω φλάντζα κεφαλής
Σφίγγω ( δυναμόκλειδο -αλήθεια πόσο δύναμη θέλει?) από το κέντρο προς τα έξω την κεφαλή.
Τοποθετώ ιμάντα με τις πονταρισιές στον στόφαλο και στον κεντροφόρο να ταιριάζουν
Ρυθμίζω βαλβίδες ( διάκενο 20-40 )
Κλίνω καπάκι κεφαλής

και άμα δουλέψει θα σας γράψω........
Μήπως είμαι κομματάκι υπεραισιόδοξος..
Πάντως εγώ ένα πράγμα ξέρω, αν δεν τολμήσεις ( και κατ επέκταση αν δεν χαλάσεις )δεν μαθαίνεις.
Αν κάποιος έχει την γνώση και το κουράγιο και θεωρεί ότι μπορεί να με συμβουλεύσει σε κάτι είναι καλοδεχούμενος και του είμαι ευγνώμων εκ των πρωτέρων .
Σας ευχαριστώ πολύ


Ο δημιουργικός ενήλικας, είναι ένα παιδί που επέζησε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1111s (PHP: 43% - SQL: 57%) - SQL queries: 17 - GZIP enabled - Debug on