Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 08:49:41 Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισερ με H&R ελατήρια. |
|
|
Καλημέρα και καλό μήνα. Έφτιαξα ένα νέο θέμα γιατί θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έδώ και 2 εβδομάδες ακούω έναν θόρυβο μπροστά ο οποίος ακούγεται σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο και όταν πηγαίνω με πολύ μικρή ταχύτητα.. Επίσης ακούγεται μόνο όταν περνάω απο καμια μικρή λακούβα , σαμαρακι ...
Μετά απο ψάξιμο χθές με κάποιους φίλους βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι τα αμορτισέρ.
Έχω κάνει 26.000 χλμ. με αμορτισέρ της μάνας του αλλά με ελατήρια H&R χαμηλωμένα 3,5cm.
Από την πείρα σας είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ?
Το ερώτημα το κύριο είναι τι αμορτισέρ μου προτείνετε να αγοράσω? θα τα αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα ήθελα να μου πείτε ποια νομίζετε πως ταιριάζουν με τα ελατήρια μου. Να μην είναι βέβαια πολύ πολύ σκληρά που να μην μπορείς ούτε να κάθεσαι αλλά ούτε να είναι και "βάρκα γιαλός"
Περιμένω τις γνώμες σας .. ευχαριστώ
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!
C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 08:58:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδή το έψαξα λιγάκι τις τελευταίες μέρες όσον αφορά την ανάρτηση,θα σου πω ότι σε 2-3 που πήγα μου πρότειναν τα bilstein για hr ελατήρια.Φυσικά μπορεί να αποδώσουν το ίδιο καλά και με πιο μαλακά αμορτισέρ (τα decarbon που προτείνει και ο Μίλτος).
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:14:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα bilstein ειναι μια πολυ καλη καφ8ηνη λυση συν οτι δουλευουν και με τα ελατηρια που ηδη φορας. Τωρα αν 8ες κατι καλυτερο βαλε και H&R μπουκαλες που 8α παιξουν πολυ καλη μπαλα αλλα μετα ξεφευγεις απο αοικονομικης αποψεως....
Power Boost Service
http://photos.yahoo.com/hannibal_106/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:19:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο φτηνά μπορεί να είναι Bilstein? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:22:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πόσο φθηνά είναι τα Bilstein ? Έχω ακούσει όμως πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ...
Για τα κονι τι λέτε?
Τα decarbon δεν τα γνωρίζω.
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Hannibal_Jr Νέος χρήστης
Peugot 106
Ένταξη: 22 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Chalandri Athens
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:45:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο 206 τα bilstein πρεπει να παιζουν στα 450-500 ευρω.
Εγω σκεφτομαι τα sachs performance,που ερχονται συμφωνα με τις τιμες που ειχαν δωσει παλια τα παιδια εδω στο φορουμ,στα 333 ευρω.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 10:19:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Που θα βρώ πληροφορίες για sachs και decarbon? είναι καλά? ρυθμιζόμενα? μαλακά ή σκληρά? εφαρμόζουν καλά με τα h&r?
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 11:04:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γνωρίζει κανείς τα OSRAV? είναι καλά?
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
seridim (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Δραστήριο μέλος
206 1.4(8V) ΧΤ(2001)
Ένταξη: 31 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 290 Τόπος: ΦΛΩΡΙΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 11:50:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Πόσο φτηνά μπορεί να είναι Bilstein? |
Μπορούμε να πάρουμε τα Bilstein τα μαύρα (κάνουν για χαμήλωμα;;;; με 200 euro.
Βελτιώνοντας το........"ΑΒΕΛΤΙΩΤΟ"
ANOTHER MEMBER OF K.R.T |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 12:32:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)
Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 12:38:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά | Δεν ξερω εαν αυτο υσχυει και για τα αμορτισερ, ισχυει ομως σιγουρα για ενα τυπο ελατηριων τα οποια ονομαζονται γραμμικα εαν δεν κανω λαθος!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:47:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα |
Βάσω λυπήσου τα πτυχία και τις γνώσεις των καλύτερων Μηχανικών αναρτήσεων του κόσμου!
Τα μαύρα δεν είναι άχρηστα, απλώς είναι απ'ευθείας αντικατάστασης. Δηλαδή παρόμοια με τα εργοστασιακά.
vassop26 έγραψε: |
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)
Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά |
Κανένα παθητικό(δηλ συμβατικό) αμορτισέρ αμορτισέρ δεν προσαρμόζεται στον δρόμο.
Αυτό το κάνουν μόνο οι ενεργητικές αναρτήσεις, που καταναλώνουν ενέργεια για να λειτουργήσουν, όπου ένας υπολογιστής 'διαβάζει ' το δρόμο και δίνει τις ανάλογες εντολές στις βαλβίδες των -ειδικών-αμορτισέρ.
Αυτό που μάλλον εννοούν με τον όρο αυτορυθμιζόμενο, είναι την ιδιότητα που έχουν τα αμορτισέρ να σκληραίνουν ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία συμπιέζονται. Για να το πω απλά, αν πιάσεις ένα αμορτισέρ στα χέρια σου και το συμπιέσεις αργά αργά, θα τα καταφέρεις μια χαρά, και ας μην είσαι ο Σβαρτζενέγκερ. Προσπάθησε όμως να το συμπιέσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και θα τα βρεις σκούρα...Αυτή η ιδιότητα είναι πολύ χρήσιμη, διότι έχεις άνεση όταν περνάς πάνω από ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, και παράλληλα όταν πας γρήγορα και συναντάς τις ίδιες ανωμαλίες με μεγαλύτερη ταχύτητα, δεν τερματίζει η ανάρτηση.
Υπομονή, τελειώνω...
Τα Κοni ρυθμίζονται (μόνο η επαναφορά,αν θυμάμαι καλά), αλλά για να τα ρυθμίσεις σωστά και υπεύθυνα πρέπει να γνωρίζεις κάποια πράγματα για τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου και πως επηρρεάζεται από τέτοιες ρυθμίσεις. Προσωπική μου γνώμη.
Τα osrav, τα έχει ένας φίλος και από ότι ξέρω δεν βγάζουν μοντέλα απ'ευθείας αντικατάστασης, που σημαίνει ότι είναι πολύ σφικτά για τα νορμάλ ελατήρια και δίνουν πολύ αργή επαναφορά.
Πάντα το αμορτισέρ πρέπει να είναι ταιριασμένο με το ελατήριο για να μας δίνει λογικά χαρακτηριστικά απόσβεσης.Πολύ σκληρό ελατήριο και μαλακό αμορτισέρ μας δίνει μεγάλη ταλάντωση και αστάθεια στο όχημα. Πολύ σφικτό αμορτισέρ και μαμά ελατήριο μας δίνει αργή επαναφορά, σε σημείο που μετά την συμπίεση σε ένα σαμαράκι, ο τροχός μένει για λίγο στον αέρα και δεν ακολουθεί τον δρόμο πιστά.
Το συμπέρασμα: να βάζετε αυτό που ταιρίαζει στην περίπτωση σας και όχι αυτό που είναι 'πιο σκληρό'.
Για τα Sachs μπορώ να σου δώσω πληροφορίες, διότι πρόσφατα έβαλα τα Sachs Advantage με ελατήρια από VTS. Πλήρες review στο κατάλληλο τόπικ, σύντομα. Έχε υπόψη πάντως, ότι η Sachs εξοπλίζει από F1 και WRC μέχρι τρίκυκλο.Είναι από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στο χώρο, για αυτό δεν χρειάζεται να 'φωνάζει'.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Δευ 05 Μάϊ 2003, 14:04:31, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:57:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | vassop26 έγραψε: | Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά | Δεν ξερω εαν αυτο υσχυει και για τα αμορτισερ, ισχυει ομως σιγουρα για ενα τυπο ελατηριων τα οποια ονομαζονται γραμμικα εαν δεν κανω λαθος! |
Τα γραμμικά ελατήρια ονομάζονται έτσι, διότι η δύναμη που ασκούν είναι ανάλογη της συμπίεσης ή της έκτασης τους, δηλαδή, F=K*Δx, όπου Κ=Σταθερά και Δχ η μετατόπιση από το ελεύθερο μήκος τους. Στην πράξη κανένα ελατήριο αυτοκινήτου δεν είναι απόλυτα γραμμικό. Όσο συμπιέζεται και κάποιες σπείρες πλησιάζουν ή και ακουμπούν μεταξύ τους, χάνεται η γραμμικότητα.
Τα προοδευτικά από την άλλη δεν έχουν αυτή τη γραμμική συμπεριφορά, δηλαδή δεν σκληραίνουν ευθέως ανάλογα με το Δχ.
Πχ μπορεί κάποιο προοδευτικό ελατήριο να περιγράφεται από τη σχέση F=K*Δx*Δx.
Tα προοδευτικά ελατήρια χρησιμοποιούνται συνήθως στα χαμηλώματα, όπου είναι μαλακά στην αρχή της διαδρομής τους, και όσο συμπιέζονται σκληραίνουν απότομα, για να μην τερματίζει εύκολα η ανάρτηση.
Το πλεονέκτημα των γραμμικών όμως, είναι η πιο προβλέψιμη συμπεριφορά.
Με το μάτι, μπορεί συνήθως κανείς να καταλάβει αν ένα ελατήριο είναι γραμμικό ή ποροδευτικό. Τα γραμμικά έχουν σταθερή απόσταση ανάμεσα στις σπείρες, ενώ στα προοδευτικά το ένα άκρο έχει πυκνές σπείρες και το άλλο αραιές. Επίσης ένα ελατήριο με πολύ λίγες και αραιές σπείρες που ισαπέχουν (σαν γραμμικό), έχει έντονα προοδευτικά χαρακτηριστικά.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Τετ 07 Μάϊ 2003, 17:07:44, 3 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 14:04:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ
επειδή δεν οδηγώ οριακά σκέφτομαι να βάλω τα KONI τα κόκκινα..
αν μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου γι'αυτά.
Πήρα τη γνώμη απο δυο ανθρώπους και μου πρότειναν αυτά , τα οποία ταιριάζουν με τα ελατήριά μου . Επίσης μου τα είπε και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot.
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 14:26:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vassop26 έγραψε: | BTS με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ
επειδή δεν οδηγώ οριακά σκέφτομαι να βάλω τα KONI τα κόκκινα..
αν μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου γι'αυτά.
Πήρα τη γνώμη απο δυο ανθρώπους και μου πρότειναν αυτά , τα οποία ταιριάζουν με τα ελατήριά μου . Επίσης μου τα είπε και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot. |
Είναι καλή επιλογή. Θα μείνεις ευχαριστημένη.
Αν δεν χαμηλώσεις, έχεις πολλές επιλογές, όπως Monroe Reflex, Sachs Advantage & Souper Touring, Bilstein μαύρα και Sport,De Carbon Confort, ΚΥΒ κλπ...
Χαίρομαι αν βοήθησα.Μην με ευχαριστείς γιατί ....ντρέπομαι. Δεν έκανα και τίποτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rena (ΕΙΡΗΝΗ) Νέος χρήστης
pug206 1,4 quicksilver
Ένταξη: 07 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 57 Τόπος: ΓΑΛΑΤΣΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 15:02:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάσω ρώτα και για APEX ...εγώ προσωπικά είμαι πολυ ευχαριστημένη ....και το δικό μου ειναι χαμηλωμένο 3,5 cm
Ααααα και κάτι άλλο ..βεβαιώσου ότι ο ήχος προέρχεται απο αμορτισέρ και όχι απο τη κρεμαριέρα .....την πάτησα και εγώ έτσι ....για πήγαινε το σε κάποιον "έμπιστο"!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 15:49:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Rena αυτό θα κάνω , τώρα φεύγω και θα πάω στον Χοϊμέ στο Μοσχάτο. Τον εμπιστεύομαι γιατί μου έχει φερθεί εντάξει... για να δούμε .
Τα Apex είναι πολύ σκληρά ? Tα ΚΟΝΙ κόκκινα τα βρήκα με 368 ευρώ.
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NICK (ΝΙΚΟΣ) Δραστήριο μέλος
206 XT Premium 1.4 (2000)
Ένταξη: 05 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 232 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 16:13:22 Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ με H&R ελατήρια. |
|
|
vassop26 έγραψε: | Καλημέρα και καλό μήνα. Έφτιαξα ένα νέο θέμα γιατί θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έδώ και 2 εβδομάδες ακούω έναν θόρυβο μπροστά ο οποίος ακούγεται σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο και όταν πηγαίνω με πολύ μικρή ταχύτητα.. Επίσης ακούγεται μόνο όταν περνάω απο καμια μικρή λακούβα , σαμαρακι ...
Μετά απο ψάξιμο χθές με κάποιους φίλους βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι τα αμορτισέρ.
Έχω κάνει 26.000 χλμ. με αμορτισέρ της μάνας του αλλά με ελατήρια H&R χαμηλωμένα 3,5cm.
Από την πείρα σας είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ?
Το ερώτημα το κύριο είναι τι αμορτισέρ μου προτείνετε να αγοράσω? θα τα αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα ήθελα να μου πείτε ποια νομίζετε πως ταιριάζουν με τα ελατήρια μου. Να μην είναι βέβαια πολύ πολύ σκληρά που να μην μπορείς ούτε να κάθεσαι αλλά ούτε να είναι και "βάρκα γιαλός"
Περιμένω τις γνώμες σας .. ευχαριστώ |
Thoryvos metallikos apo ta amortiser,ligo dyskolo na akoys.Gia koitakse to rouleman ths anarthshs,giati ton idio hxo moy ebgaze kai htan apo ekei.Mporei etsi na mhn xreiasteis kan allagh amortiser.An omws to apofasiseis,prwta apofasise ti akribws theleis apo ayta,diabase tis empeiries twn paidiwn toy club kai meta allakse ta. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vasso (Βάσω) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2002)
Ένταξη: 09 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 395 Τόπος: Fortaleza - Brasil (Νέα Σμύρνη)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Μάϊ 2003, 08:23:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλημέρα. Χθές πήγα στο συνεργείο και τι λέτε πως έγινε ο θόρυβος σταμάτησε δια μαγείας .. να κάνουμε βόλτες πέρα δώθε και τίποτα λέω δεν είναι δυνατόν , τώρα βρήκε ... παρεπιπτόντως ούτε και χθες το πρωί το έκανε ούτε και σήμερα το πρωί το έκανε.
Το σήκωσε το ανεβοκατέβαζε μπροστά και ακουγόταν απλώς ένα τρίξιμο που οφειλόταν στο ζαμφόρ (τι είναι αυτό?) και είπε πως θα φύγει..
Το βάλαμε στο αμορτισερόμετρο και θέλω τη γνώμη σας . Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .
Δεν ξέρω όμως , τα ποσοστά τι δείχνουν ?
Fortaleza !!
Ο ήλιος καίει ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|