Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 12:51:49 Θέμα δημοσίευσης: Κιβώτιο ΜΑ |
|
|
Παίδες, δεν ανοίγω νέο τόπικ για ευνόητους λόγους, οπότε ρωτάω εδώ μιάς και δε βρήκα απάντηση αλλού:
Πρόκειται να ανακατασκευάσω το σασμάν μου (ΜΑ) τον επόμενο μήνα και μαζί θα βάλω και ένα ΑΤΒ με 14/60 και μακρυά 5η.
Έχω ήδη προμηθευτεί από peugeot το κιτ επισκευής που περιλαμβάνει ΟΛΑ τα ρουλεμάν (7 ή 8 αν θυμάμαι καλά) καθώς και ασφαλειούλες, τσιμουχάκια κλπ.
Έτσι, μιάς και θα γίνει βίδες το σασμάν, τι άλλη βελτίωση μπορεί να γίνει λαμβάνοντας υπόψη ότι χρησιμοποιείται και για καθημερινές μετακινήσεις και χωρίς το κόστος να ξεφύγει υπερβολικά?
Έχω ακούσει για συγχρονιζέ PS και σκληρότερα ελατήρια κόμπλερ. Τα ελατήρια τα έχω βρει στον κόνδωρα με κόστος 9ευρώ το σετ. Δουλεύουν μόνα τους ή είναι ανώφελο και θα καταπονούν περισσότερο τα μαμά συγχρονιζέ?
Ουσιαστικά, απ'όσο γνωρίζω, αυτό που κερδίζεις αλλάζοντάς τα είναι ταχύτερο κούμπωμα-αλλαγή αλλά και σκληρότερο shifting. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 13:17:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κομπλερακια παρτα.
Συγχρονιζε ομως δεν υπαρχουν πια αλλα ετσι και αλλιως δεν ξερω κατα ποσο αξιζει(για εναν μεσο οδηγο).
Εγω φορεσα home made συγχρονιζε τα οποια ειναι σαφως πιο παχια απο τα μαμα.
Ναι μεν οι αλλαγες ειναι πολυ σφιχτες στο κουμπωμα και ετσι οπως το βλεπω,αν υποθεσουμε οτι τα μαμα συγχρονιζε φθειρονται με Χ βαθμο,αυτα σιγουρα θα αντεξουν τον διπλασιο χρονο(μπρουντζινα κιολας).
Απλα θελει πολυ υπομονη στο στρωσιμο,γλυκες αλλαγες και μαλιστα πολλες αλλαγες.
Εμενα που αρχισαν να στρωνουν,γινεται υποφερτη η κατασταση αλλα την πρωτη εβδομαδα θα σου βγαλει την Παναγια.
Αν αντεξουν ομως τοσο οσο φανταζομαι,χαλαλι η υπομονη.
Ολοιδια συγχρονιζε παντως,εχουν βγαλει 2 χρονιες σε αγωνιστικο και ακομα δεν "παραπονεθηκαν" καν. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 13:28:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στέλιο, όταν λες "κομπλεράκια" εννοείς αυτά τα ελατήρια (με την εξεφτελιστική τιμή των 9ευρώ)?
Και όταν λες στρώσιμο εννοείς για τα ελατήρια???
Ευχαριστώ man! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 13:32:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα κομπλερ αν δεν κανω λαθος τα λενε και φουρκετες.
Απο τιμη δεν ξερω,δεν εχω ιδεα...
Περι στρωσιματος(συγχρονιζε),εννοω οτι θελει πολυ γλυκες(και αργες) αλλαγες μεχρι να ανεβασουν θερμοκρασια και να παρουν τις αντιστοιχες ανοχες τους ωστε να λειτουργουν χωρις προβλημα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 13:33:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ε θέλουν προφανώς μερικά heat cycles ώστε να δυναμώσουν. Τα γλυκούλια μου.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 13:54:58 Θέμα δημοσίευσης: Κιβωτιο ΜΑ |
|
|
το γνωστο κιβωτιο που φορανε ολα τα 206-106 και τα ''μικρα'' 307
η επιλογη των ταχυτητων γινεται με ντιζες
καλο ειναι να μαζεψουμε ολα τα ποστ εδω για να μη μπερδευεται το πραμα με τα ΒΕ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 14:07:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν θες την προσωπική μου γνώμη, τα ελατήριακια δεν χρειάζεται να τα βάλεις, δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Αντίθετα έχουν σημειωθεί κάποια (πολύ λίγα) περιστατικά που κόψανε το αυτάκι που πατάνε επειδή παραείναι σκληρά.
Αντίθετα, όλα τα λεφτά είναι τα κόμπλερ που δίνει η PS (τα ονομάζουν εδώ συγχρονιζέ αλλά στην ουσία είναι το κομπλερ) με κωδικούς:
82800-08 για το κόμπλερ 1ης-2ας και 82800-11 για 3ης-4ης.
Μπες να τα δεις και στo http://www.peugeotsport-racingshop.com
(Πατάς πάνω στο 106 -> GroupN et GroupA -> PIGNONNERIE BOITE MA COURTE και είναι τα Νο 8 και Νο 10. Το σακουλάκι με τα ελατήρια είναι το Νο 12.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 14:08:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι φωτογραφίες από τα γρανάζια ενός κιβωτίου ΜΑ
Λειτουργία επιλογής ταχύτητας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 14:20:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TO kit ολο το ειχα στο παλιο σαζμαν
ηταν 2 κομπλερ και μια σακουλιτσα ελατηριακια
δεν υπηρχε κατι αλλο ειχαν καταργηθει ολα
ντινος δεν εχει ουτε αυτα σκεψου
κοστος τοτε λιγο κατω απο 100ευρω
ειχε σκληρυνει τραγικα ο επιλογεας σε σημειο να μη μπαινει 1η με τη ΚΑΜΙΑ καποιες φορες (Ειδικα με τις μη πω βαλβολινες)
απο οσο λενε ολοι το προβλημα ηταν τα ελατηριακια
αρα παρε μονο τα κομπλερ πωλουνται και ξεχωριστα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 14:30:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ειχε σκληρυνει τραγικα ο επιλογεας σε σημειο να μη μπαινει 1η με τη ΚΑΜΙΑ καποιες φορες (Ειδικα με τις μη πω βαλβολινες) |
Αυτό στο έκανε το κεντρικό ελατήριο που σκληραίνει πολύ τις εναλαγές.
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 20:42:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Τα XS φοράγανε σασμάν MA-S
- TU5JP4 INJECTION AND GEARBOX MA AND REAR AXLE HYPOID GEARSET 17 X 64 <- Διαφορικό
- GEARBOX MA/5 S TYPE
PRIMARY SHAFT : 12/12/20/30/37 DTS
1ERE 41DTS(12X41)
2EME 39DTS (20X39)
3EME 38DTS (28X38)
4EME 39DTS(37X39)
Αντίστοιχα το 106 ραλλύ φόραγε:
PRIMARY SHAFT : 12/12/20/30/37 DTS
1ERE 41DTS(12X41)
2EME 39DTS (20X39)
3EME 38DTS (28X38)
4EME 39DTS(37X39)
Για να το κάνουμε ακόμα πιο ενδιαφέρον, στείλε μου αν θέλεις ένα αριθμό πλαισίου με ΠΜ να δούμε τί φοράει και τί όχι.
Θεωρώ πολύ δύσκολο να ΜΗΝ φοράνε σασμάν MA-S. |
Από τα αρχεία της Peugeot είναι αυτά που σου λεω ρε.
Με τον αριθμό πλαισίου μπορούμε να δούμε αν φοράει άλλο σετ εκτός MA-S. Ολα τα MA-S είναι ίδια
Αν τα αυτοκίνητα δεν προορίζονταν για XS και βαφτίστηκαν μετά ως XS εγώ δεν το ξέρω...
Π.χ. για το δικό μου αναγράφει:
Trim level LEVEL XS
Engine TU5JP4 INJECTION
Transmission BVM5
Model Year AM 2001
Paint type METALLIC PAINTWORK
Body colour PAINT SIDOBRE GREY
Interior trim type MERLIN CLOTH + "HH" EFKA
Upholstery colour "FW"
Gearbox (Characteristics) UP-RATED MA/S
Badge XS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NemesisUltra (Μιχάλης) Φανατικό μέλος
Peugeot 106 1.6 (16V) BlueRallye
Ένταξη: 21 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 391 Τόπος: ΡΟΔΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 15 Ιαν 2009, 21:30:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1000 μπραβο φιλεεεε
Θελουμε και αλλο υλικο αν υπαρχει και καποιο βιντεο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
action_peugeot (Τηλεμαχος) Τρελλαμένο μέλος
406 V6 24VALVE / 207 thp / 207 hdi
Ένταξη: 06 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 696 Τόπος: Νικαια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Ιαν 2009, 23:31:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θέλουν κόψιμο μια σπείρα τα τρία ελατήρια που δίνει η Peugeot Sport από τα έξi για να κουμπώνουν σωστά οι ταχύτητες
ACTION SPORT PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΔΕΛΛΑΠΟΡΤΑΣ ΤΗΛ.& ΝΙΚ.
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ PEUGEOT CITROEN RENAULT DACIA
ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΚΑΥΚΑΣΟΥ 51 ΝΙΚΑΙΑ
2105617306 2105697890
6947123587 Τηλέμαχος
Υγραεριοκίνηση |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:34:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
ΑllienHack, ο τζόγος (πέρα-δώθε) του λεβιέ δεν είναι τυχαίος. Εάν καταφέρεις να εκμηδενίσεις 100% το τζόγο (γίνεται) στην πρώτη γκαζιά η ταχύτητα έχει ξεκουμπώσει από μόνη της! |
Ναι αλλα στα 3 γιαπωνεζικα που εχω οδιγήσει ο τζογος ειναι 0%!! στο micra μου με 150.000χλμ χωρις να εχει πειραχτει αλαχτει τιποτα στο σασμαν και ειναι σαν την πρώτη μερα που το πηρα. λες και παιζεις ραλακι στα ηλεκτρονικα!! τι μου λετε τωρα!! των 3 peugeot που εχω οδηγήσει ηταν χαρχαλο απο την πρωτη μερα και οσο παει χειροτερευει (εκτος του ενός που εβαλα ElF TRP) .
Jim207GT έγραψε: | Πάντος για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα+ELF TRP= άλλο σασμάν!! Αν δε βάλεις και ένα quickshift ακόμα καλύτερα. |
Εβαλα ELF TRP και Οντως η βελτιωση φτανει το 40% !! μεγαλυ διαφορα για αλαγη μονο βαλβολίνων!! αλλα αυτο δεν επρεπε να το εχει στο μυαλο της η Peugeot ? δεν θα επρεπε να εχουν ψάξει τι βαλβολινες ειναι καλυτερες για τα ΜΑ κιβωτια τους? ειδικα οτον η διαφορα στην αισθηση και λειτουργικοτητα ειναι τοσο μεγαλη με τις ELF??
Και τον τζογο δεν τον βελτιώνει καθολου η αλλαγη βαλβολίνων!! δεν γουσταρω να παιζει ο λεβιες μου ρε!! τοσο περιεργο ειναι?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:37:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε μπουζούκια ο τζόγος είναι από τον πύρο του λεβιέ όχι από τα σοθικά του σαζμάν. Και φτιάχνετε άμεσα, γρήγορα και πάνφτηνα. Πληροφορίες στον κ. Τourista ή στον κ. Πρόεδρο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:43:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
?? σοβαρα? αυτο θα με ενδιέφερε!! καθότι μου την σπαει αυτο το πήγαινε ελα 1-2cm του λεβιέ! θελω στηβαρή αισθηση!!
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 14:47:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς όπως τα λέει ο Jim.
Πάνω στο σασμάν έχει ένα πύρο για το μοχλικό. Το πιο καλό είναι να αντικαταστήσεις αυτόν τον πύρο με καινούργιο χωρίς κόστος (τσάμπα είναι) και τα πέρα δώθε θα εξαφανιστούν (... για κάποιο καιρό).
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 15:10:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πέρα απ'τον πύρο που λέτε, εγώ μιλάω για τον τζόγο που προέρχεται από το λαστιχένιο μπαλάκι στο κάτω σιδεράκι του παλάτζου που βιδώνεται στον καθρεύτη. Αυτό μπορείς να το αλλάξεις με άλλο από τεφλόν, μετά ο τζόγος μηδενίζεται αλλά οι ταχύτητες ξεκουμπώνουν μόνες τους. Το έκανε ο Γιώργος-iceage που έφτιαξε μοχλικό με ρυθμιζόμενες ντίζες και ball-joints και όπως το βαλε, το έβγαλε.
Jim207GT έγραψε: | ...για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα... |
Αυτή η ντίζα που λες ποιά ακριβώς είναι? Έχεις κάποια φωτό ή σχέδιο?
Απλά καλό θα ήταν να συνεχίζαμε κάπου αλλού μη χαλάμε το θέμα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Ιαν 2009, 15:28:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτή η ντίζα που λες ποιά ακριβώς είναι? Έχεις κάποια φωτό ή σχέδιο?
Απλά καλό θα ήταν να συνεχίζαμε κάπου αλλού μη χαλάμε το θέμα |
Ρίξε μιά ματιά εδώ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|