Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
silo (bill) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)
Ένταξη: 06 Ιούλ 2010 Δημοσιεύσεις: 504
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 22:24:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αμα βαλεις και το χρημα,κατι γινεται... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 02:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
(ας το ξαναπω) κατανοηστε καποια στιγμη οτι το μοτερ του 206RC σε μαμα μορφη ΔΕΝ ειναι ενα "συμβατικο" "μαμα" μοτερ...
το συμβατικο μοτερ μαμα ηταν το απλό 2λιτρο EW με τα 130~140Ps το οποίο η ιδια η peugeot (+μεκαχρομ) ασχοληθηκε και το εκανε ~180 (με αγριοτερους εκκεντροφόρους, προσθηκη μεταβλητου για να μπορεσουν αυτα τα εκκεντρα να δουλεψουν και χαμηλά, χταποδιου 4-1, αλλων αυλών εισαγωγής, αλλης πεταλουδας κλπ κλπ...
(ειχαν και 5000ε διαφορα στην τιμή αγορας...)
ενα τετοιο μοτερ "με κλανιες" δεν παίρνει αλογα
ακομα και τα αγωνιστικα RC δεν εβγαλαν "τρελά αλογα"
λυσεις ετοιμες για ενα "πρωτο σταδιο" υπάρχουν...τις εχει αναφερει ο Καταφρακτος, ο οποίος τις ειχε κανει με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (και διαφορες σε σχεση με το δικο του μαμα - και οχι πχ με του Αρη που βγηκε λιγο πιο "ψωμομενο" απ το εργοστασιο)
δεν χρειαζεται να ξανακαλυπτετε τον τροχο
οι χαρες αυτου του αμαξιου ειναι αλλου
οχι "στα γκαζια"
με μια εξατμιση δεν προκυται να δει καποιος σοβαρη διαφορα - ακομα και με την εξατμιση της PS (δοκιμασμενο) μιας και ηδη η εξατμιση του rc ειναι "ψαγμενη" - το ιδιο ισχυει και για την μαμα εισαγωγή
στο συγκεκριμενο αμαξι για να δεις μια καποια αισθητη διαφορα θες οπωσδηποτε εκκεντρα και προγραμμα (ιδανικα τον εγκεφαλο της PS) και μετα για "κερασακι" εχει νοημα να παιξεις με εισαγωγη / εξατμιση
αν πάλι σωνει και καλα καποιος θελει (κι αλλα) πολλα αλογα....η ιδια η PS εχει φτασει αυτο το μοτερ στα ~280αλογα για το 207 s2000...αλλα καλό θα ειναι να εχετε υποψιν σας και καθε ποτε "υποχρεωνει" για ανοιγμα και ελεγχο του και ποσες ωρες λειτουργίας/ζωής του δινει
στο σιτε της εχει και τιμές αν δεν κανω λάθος
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 06:38:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Προσεξε τι μλκια θα πεις κοτσιδα...
Εννοεις οτι το RC δεν βελτιωνεται σε αξιολογο βαθμο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 10:11:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα για μενα δεν χρειαζεται καν βελτιωση
αλλα αν καποιος εχει στο μυαλο του (εγω οχι) σαν μετρο συγκρισης το πως παιρνουν αλογα τα 1600αρια 106/206 ή πχ τα 1600/1800/2000 civic... ε τοτε "θα τα βρει σκουρα"
κατα τ'αλλα μια χαρα βελτιωνεται μαλιστα και του Μητσου αλλα και του Αρη ειναι μια χαρα ωραιότατα δειγματα "2ου" σταδιου (αλλα οχι για κοντροανοιγματα - οχι οτι δεν το κανουν καλα απλα δεν ειναι αυτη η φιλοσοφία τους - ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω - και επισης και βασικοτατο θελουν καμποσο χρημα)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nickterc (Nikos) Μέλος
206 RC
Ένταξη: 24 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 137
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 11:00:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | (ας το ξαναπω) κατανοηστε καποια στιγμη οτι το μοτερ του 206RC σε μαμα μορφη ΔΕΝ ειναι ενα "συμβατικο" "μαμα" μοτερ...
το συμβατικο μοτερ μαμα ηταν το απλό 2λιτρο EW με τα 130~140Ps το οποίο η ιδια η peugeot (+μεκαχρομ) ασχοληθηκε και το εκανε ~180 (με αγριοτερους εκκεντροφόρους, προσθηκη μεταβλητου για να μπορεσουν αυτα τα εκκεντρα να δουλεψουν και χαμηλά, χταποδιου 4-1, αλλων αυλών εισαγωγής, αλλης πεταλουδας κλπ κλπ...
(ειχαν και 5000ε διαφορα στην τιμή αγορας...)
ενα τετοιο μοτερ "με κλανιες" δεν παίρνει αλογα
ακομα και τα αγωνιστικα RC δεν εβγαλαν "τρελά αλογα"
λυσεις ετοιμες για ενα "πρωτο σταδιο" υπάρχουν...τις εχει αναφερει ο Καταφρακτος, ο οποίος τις ειχε κανει με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (και διαφορες σε σχεση με το δικο του μαμα - και οχι πχ με του Αρη που βγηκε λιγο πιο "ψωμομενο" απ το εργοστασιο)
δεν χρειαζεται να ξανακαλυπτετε τον τροχο
οι χαρες αυτου του αμαξιου ειναι αλλου
οχι "στα γκαζια"
με μια εξατμιση δεν προκυται να δει καποιος σοβαρη διαφορα - ακομα και με την εξατμιση της PS (δοκιμασμενο) μιας και ηδη η εξατμιση του rc ειναι "ψαγμενη" - το ιδιο ισχυει και για την μαμα εισαγωγή
στο συγκεκριμενο αμαξι για να δεις μια καποια αισθητη διαφορα θες οπωσδηποτε εκκεντρα και προγραμμα (ιδανικα τον εγκεφαλο της PS) και μετα για "κερασακι" εχει νοημα να παιξεις με εισαγωγη / εξατμιση
αν πάλι σωνει και καλα καποιος θελει (κι αλλα) πολλα αλογα....η ιδια η PS εχει φτασει αυτο το μοτερ στα ~280αλογα για το 207 s2000...αλλα καλό θα ειναι να εχετε υποψιν σας και καθε ποτε "υποχρεωνει" για ανοιγμα και ελεγχο του και ποσες ωρες λειτουργίας/ζωής του δινει
στο σιτε της εχει και τιμές αν δεν κανω λάθος | Συμφωνω κ επαυξανω!!Ειναι ο λογος που μεχρι στιγμης το RC μου εχει μονο ενα φιλτρακι στο μαμα φιλτροκουτι.Θυμαμαι τι τραβαγε ο Μητσος κ τις αναλυσεις που μου εκανε σττα Λιμανακια για την ταδε η την δεινα εξατμιση που ειχε επανω η τον εγκεφαλο ΠΣ η κατι σχεδια που εκανε για πατεντοεισαγωγες....μετα ανακαλυψα κ το παρον φορουμ κ καταλαβα οτι μια light πρωτου σταδιου βελτιωση δεν δινει κατι ουσιωδες στο αυτοκινητο παρα μονο λιγη βαβουρα,κ εφοσον δεν θελω επουδενι να βαλω χερι στον εγκεφαλο η στα ενδοτερα του μοτερ μενω ως εχω.Στο κατω κατω ειμαι ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ με τον Πεζακλα....
One mans fun is anothers hell... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 22:06:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλα...
Οοοοταν θα ασχοληθει καποιος ΓΝΩΣΤΗΣ σοβαρα με τα RC,τοτε πειτε οτι δεν μπορουν να βγαλουν δυναμη...
Δεν λεω οτι θα γινουν τερατα αλλα οταν υπαρχουν καλα δειγματα μοτερ gr A σε γαλλικο και ιταλικο πρωταθλημα με 210-220 αλογα,τοτε δεν ειναι θεμα οτι η πολλαπλη εισαγωγης ή το χταποδι δεν ειναι επαρκες...
Απλα μας λειπει η τεχνογνωσια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:10:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
με το μοτερ του Καταφρακτου ασχολήθηκε παρα πολυ σοβαρός μοτεριστας (οχι απλός μηχανικός) απο εδω στην Αθηνα...
η δουλεια που εγινε και η διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι μεταξυ πριν και μετα ηταν ακρως ενδιαφερουσα...
απλά οτι και να κάνεις (χωρίς να αλλοιώσεις τον πολιτικό/καθημερινο χαρακτηρα του αυτοκινητου και χωρίς να μπλέξεις με τουρμπίνες / κομπρέσοορες / αγραφους κλπ κλπ "φθηνα" σεναρια... δεν θα δεις πάνω από 210-220 αλογα...
μεταξυ μας (προσωπικη μου αποψη) δεν τα εχει καθόλου αναγκη το συγκεκριμένο αμαξι...εχει ικανοποιητικη ροπή (και παντου αξιοποιησιμη) για να σε βγάζει απο τις στροφες και αρκετο ευρος στροφαρισματος για τις ενδιαμεσες ευθείες...
τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"???
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:12:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | [...] "who cares"??? |
...
Δυστυχώς το 80% του forum...
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikolas206gti (Nikos) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar
Ένταξη: 10 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 1974 Τόπος: Πύργος-Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:12:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? |
Me
Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:13:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ιδού...
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:26:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παρτε ενα ιβιζα 20ντ και υσηχαστε κι εσεις κι εμείς
στριβουν κιολας τα συγκεκριμενα και ειναι μια χαρα
ελεος
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:28:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | παρτε ενα ιβιζα 20ντ και υσηχαστε κι εσεις κι εμείς ... |
... κι αυτά, να συμπληρώσω (τα rc).
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:11:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | με το μοτερ του Καταφρακτου ασχολήθηκε παρα πολυ σοβαρός μοτεριστας (οχι απλός μηχανικός) απο εδω στην Αθηνα...
η δουλεια που εγινε και η διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι μεταξυ πριν και μετα ηταν ακρως ενδιαφερουσα...
απλά οτι και να κάνεις (χωρίς να αλλοιώσεις τον πολιτικό/καθημερινο χαρακτηρα του αυτοκινητου και χωρίς να μπλέξεις με τουρμπίνες / κομπρέσοορες / αγραφους κλπ κλπ "φθηνα" σεναρια... δεν θα δεις πάνω από 210-220 αλογα...
μεταξυ μας (προσωπικη μου αποψη) δεν τα εχει καθόλου αναγκη το συγκεκριμένο αμαξι...εχει ικανοποιητικη ροπή (και παντου αξιοποιησιμη) για να σε βγάζει απο τις στροφες και αρκετο ευρος στροφαρισματος για τις ενδιαμεσες ευθείες...
τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? |
Το "παρα πολυ σοβαρος μοτεριστας" το εννοεις ρε;
Μην ακουω μλκιες...
Η δουλεια που εγινε πριν και μετα,καποιοι ξερουμε τι εδειξε οποτε μην δημιουργουμε εντυπωσεις σε μελη που δεν ξερουν την προιστορια.
Οσο αφορα την καθημερινοτητα και την χρηστικοτητα του μοτερ,με 210-220 αλογα δεν υπαρχει περιπτωση να παραμεινει καθημερινο οχημα.
Για καθημερινο και χρηστικο τα 190(σε Maha) ειναι εντελως ταβανι ακομα και με πιστονια και αγριοτερους εκκεντροφορους απο του Αρη.
Απλα το value for money γινεται πολυ κακο οταν κυνηγαει καποιος αυτα τα νουμερα μιας και περαν των πολυ εξειδικευμενων περιφερειακων και του blueprinting το κοστολογιο ξεφευγει σημαντικα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:25:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ε τωρα τι να σου πω
εχεις μια ευκολια να ισοπεδωνεις την δουλεια του οποιουδηποτε
μια χαρα ηταν και εξακολουθει να ειναι το αμαξακι αλλα δεν ειναι εκει το θεμα μας, ουτως η αλλος
ε-νυ-γου-ε-ι
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:38:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω εχω ευκολια ρε μλκα;
Απο την μια λες σοβαρος βελτιωτης,απο την αλλη ξεχνας τους reprofilled εκκεντροφορους και την "προβληματικη" πολλαπλη εξαγωγης με τους ανισους σε μηκος αυλους,οπως και την ανεπαρκη πολλαπλη εισαγωγης;
Και σου ειπα και πριν,οταν με τα ιδια πραγματα ακριβως τα εργοστασιακα αυτοκινητα εφταναν τα 197(200φευγα σε Maha) και καποια αλλα φτιαγμενα απο σοβαρες ομαδες ξεπερνουσαν τα 210-220,τοτε ποιος ειναι σοβαρος και ποιος οχι;
Και σε περιπτωση που καποιος ασχολειται με το γαλλικο πρωταθλημα,τοτε σιγουρα θα ξερει τι οργια εκανε στην Α/7 ο Cedric Robert με το 206 group A με πολλες νικες εναντι των Clio R3 Maxi των 232 ιππων. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:51:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μην ανακατεβεις ασχετα πραγματα οταν δεν ξερεις ολες τις επιμερους λεπτομερειες
και οταν μιλας για την δουλεια οποιουδηποτε (οταν μαλιστα δεν τον ξερεις σε προσωπικο επιπεδο) μην θιγεις θεματα "σοβαροτητας"
αν δεν σου αρεσει μην την χαρακτηριζεις, αστην ασχολίαστη ή απλα δειξει το οτι καλητερο εχεις υποψιν σου και ασε τον οποιονδηποτε θελει να συμπερανει οτι θελει (και μπορει με βαση τις δικες του γνωσεις)
ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ σν μοντερειτορ εδω μεσα να λυνω παραξηγησεις τετοιου ειδους ειτε με επαγγελματίες ειτε με αλλα μελη
ΕΛΕΟΣ!
τα υπολοιπα για το συγκεκριμενο αμαξι δεν αφορουν αυτο το τοπικ οποτε δεν το συναχιζω - ασε που δεν ειναι και δικο μου για να ξερω ολες τις επιμερους λεπτομερεις του προτζεκτ/της οικονομικης ανεσης και διαθεσης κλπ κλπ / το μεχρι που ηθελε να φτασει / για ποσο καιρο κλπ κλπ
οχι δεν εχω ασχοληθει με το εν λογω πρωταθλημα
για βαλε κανα λινκ
επισης αν εχεις προχειρο και κανα λινκ με καμμια δυναμομετρηση κλπ aπο αντιστοιχα rc
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑααα και βρες κι ενα καταλυτη που σου λεω στο αλλο τοπικ
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:02:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα που προαναφερω δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου,εχουν προαναφερθει πολλες φορες εδω μεσα και οχι απο εμενα οποτε τιποτα δεν ειναι ανακριβεια ή πραγματα που δεν ξερω κοινως τιποτα δεν χριζει "διαιτησιας"...
Δες εδω ενα 206 gr A με τις τελευταιες εξελιξεις και το σειριακο σασμαν.
Παιζει καπου στα 215 αλογα το συγκεκριμενο.
http://www.dailymotion.com/video/xdjr2c_essais-franck-paganon-206-rc-groupe_auto |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:18:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ το εν λογω βιντεο το χω δει
spec του εχουμε? κανα διαγραμμα απο δυναμομετρο?
υ.γ. αχ αυτο το σειριακο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:26:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οχι,φυσικα και δεν εχω δυναμομετρηση και δυσκολα θα βρεις κατι τετοιο στο web.
Απλα επειδη εχω δει και το γνωστο Nescafe RC gr A του ελληνικου πρωταθληματος,η διαφορα στο μοτερ ειναι απλα χαωδης...
Για να καταλαβεις ποσο χαωδης ειναι,δες ενα RC gr A με τα πραγματα που δινει η PS και αποδιδει 197 αλογα.
http://www.youtube.com/watch?v=doKnh6FbbR4
Και αυτο με σειριακο αλλα με λιγοτερα αλογα(το ασπρο,οχι το μπλε 206). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|