PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εξαγωγή για 206 RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
silo (bill)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 2.0 (16V) RC (2004)

Ένταξη: 06 Ιούλ 2010
Δημοσιεύσεις: 504

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 22:22:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω βαζω το αμαξι εσεις βαλτε τις γνωσεις παιδια...


http://www.facebook.com/pages/Speed-is-addict/175531049154443?v=photos&ref=ts#!/pages/Speed-is-addict/175531049154443

οποιος γουσταρει τα αμαξια γινεται μελος...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 01 Απρ 2011, 22:24:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αμα βαλεις και το χρημα,κατι γινεται... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 02:56:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

(ας το ξαναπω) κατανοηστε καποια στιγμη οτι το μοτερ του 206RC σε μαμα μορφη ΔΕΝ ειναι ενα "συμβατικο" "μαμα" μοτερ...

το συμβατικο μοτερ μαμα ηταν το απλό 2λιτρο EW με τα 130~140Ps το οποίο η ιδια η peugeot (+μεκαχρομ) ασχοληθηκε και το εκανε ~180 (με αγριοτερους εκκεντροφόρους, προσθηκη μεταβλητου για να μπορεσουν αυτα τα εκκεντρα να δουλεψουν και χαμηλά, χταποδιου 4-1, αλλων αυλών εισαγωγής, αλλης πεταλουδας κλπ κλπ...

(ειχαν και 5000ε διαφορα στην τιμή αγορας...)

ενα τετοιο μοτερ "με κλανιες" δεν παίρνει αλογα

ακομα και τα αγωνιστικα RC δεν εβγαλαν "τρελά αλογα"

λυσεις ετοιμες για ενα "πρωτο σταδιο" υπάρχουν...τις εχει αναφερει ο Καταφρακτος, ο οποίος τις ειχε κανει με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (και διαφορες σε σχεση με το δικο του μαμα - και οχι πχ με του Αρη που βγηκε λιγο πιο "ψωμομενο" απ το εργοστασιο)

δεν χρειαζεται να ξανακαλυπτετε τον τροχο

οι χαρες αυτου του αμαξιου ειναι αλλου
οχι "στα γκαζια"

με μια εξατμιση δεν προκυται να δει καποιος σοβαρη διαφορα - ακομα και με την εξατμιση της PS (δοκιμασμενο) μιας και ηδη η εξατμιση του rc ειναι "ψαγμενη" - το ιδιο ισχυει και για την μαμα εισαγωγή

στο συγκεκριμενο αμαξι για να δεις μια καποια αισθητη διαφορα θες οπωσδηποτε εκκεντρα και προγραμμα (ιδανικα τον εγκεφαλο της PS) και μετα για "κερασακι" εχει νοημα να παιξεις με εισαγωγη / εξατμιση

αν πάλι σωνει και καλα καποιος θελει (κι αλλα) πολλα αλογα....η ιδια η PS εχει φτασει αυτο το μοτερ στα ~280αλογα για το 207 s2000...αλλα καλό θα ειναι να εχετε υποψιν σας και καθε ποτε "υποχρεωνει" για ανοιγμα και ελεγχο του και ποσες ωρες λειτουργίας/ζωής του δινει

στο σιτε της εχει και τιμές αν δεν κανω λάθος


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 06:38:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσεξε τι μλκια θα πεις κοτσιδα...
Εννοεις οτι το RC δεν βελτιωνεται σε αξιολογο βαθμο; Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 10:11:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα για μενα δεν χρειαζεται καν βελτιωση
αλλα αν καποιος εχει στο μυαλο του (εγω οχι) σαν μετρο συγκρισης το πως παιρνουν αλογα τα 1600αρια 106/206 ή πχ τα 1600/1800/2000 civic... ε τοτε "θα τα βρει σκουρα"

κατα τ'αλλα μια χαρα βελτιωνεται μαλιστα και του Μητσου αλλα και του Αρη ειναι μια χαρα ωραιότατα δειγματα "2ου" σταδιου (αλλα οχι για κοντροανοιγματα - οχι οτι δεν το κανουν καλα απλα δεν ειναι αυτη η φιλοσοφία τους - ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω - και επισης και βασικοτατο θελουν καμποσο χρημα)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
nickterc (Nikos)
Μέλος
Μέλος


206 RC

Ένταξη: 24 Ιαν 2010
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 11:00:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
(ας το ξαναπω) κατανοηστε καποια στιγμη οτι το μοτερ του 206RC σε μαμα μορφη ΔΕΝ ειναι ενα "συμβατικο" "μαμα" μοτερ...

το συμβατικο μοτερ μαμα ηταν το απλό 2λιτρο EW με τα 130~140Ps το οποίο η ιδια η peugeot (+μεκαχρομ) ασχοληθηκε και το εκανε ~180 (με αγριοτερους εκκεντροφόρους, προσθηκη μεταβλητου για να μπορεσουν αυτα τα εκκεντρα να δουλεψουν και χαμηλά, χταποδιου 4-1, αλλων αυλών εισαγωγής, αλλης πεταλουδας κλπ κλπ...

(ειχαν και 5000ε διαφορα στην τιμή αγορας...)

ενα τετοιο μοτερ "με κλανιες" δεν παίρνει αλογα

ακομα και τα αγωνιστικα RC δεν εβγαλαν "τρελά αλογα"

λυσεις ετοιμες για ενα "πρωτο σταδιο" υπάρχουν...τις εχει αναφερει ο Καταφρακτος, ο οποίος τις ειχε κανει με τα αναμενόμενα αποτελέσματα (και διαφορες σε σχεση με το δικο του μαμα - και οχι πχ με του Αρη που βγηκε λιγο πιο "ψωμομενο" απ το εργοστασιο)

δεν χρειαζεται να ξανακαλυπτετε τον τροχο

οι χαρες αυτου του αμαξιου ειναι αλλου
οχι "στα γκαζια"

με μια εξατμιση δεν προκυται να δει καποιος σοβαρη διαφορα - ακομα και με την εξατμιση της PS (δοκιμασμενο) μιας και ηδη η εξατμιση του rc ειναι "ψαγμενη" - το ιδιο ισχυει και για την μαμα εισαγωγή

στο συγκεκριμενο αμαξι για να δεις μια καποια αισθητη διαφορα θες οπωσδηποτε εκκεντρα και προγραμμα (ιδανικα τον εγκεφαλο της PS) και μετα για "κερασακι" εχει νοημα να παιξεις με εισαγωγη / εξατμιση

αν πάλι σωνει και καλα καποιος θελει (κι αλλα) πολλα αλογα....η ιδια η PS εχει φτασει αυτο το μοτερ στα ~280αλογα για το 207 s2000...αλλα καλό θα ειναι να εχετε υποψιν σας και καθε ποτε "υποχρεωνει" για ανοιγμα και ελεγχο του και ποσες ωρες λειτουργίας/ζωής του δινει

στο σιτε της εχει και τιμές αν δεν κανω λάθος
Συμφωνω κ επαυξανω!!Ειναι ο λογος που μεχρι στιγμης το RC μου εχει μονο ενα φιλτρακι στο μαμα φιλτροκουτι.Θυμαμαι τι τραβαγε ο Μητσος κ τις αναλυσεις που μου εκανε σττα Λιμανακια για την ταδε η την δεινα εξατμιση που ειχε επανω η τον εγκεφαλο ΠΣ η κατι σχεδια που εκανε για πατεντοεισαγωγες....μετα ανακαλυψα κ το παρον φορουμ κ καταλαβα οτι μια light πρωτου σταδιου βελτιωση δεν δινει κατι ουσιωδες στο αυτοκινητο παρα μονο λιγη βαβουρα,κ εφοσον δεν θελω επουδενι να βαλω χερι στον εγκεφαλο η στα ενδοτερα του μοτερ μενω ως εχω.Στο κατω κατω ειμαι ΚΑΤΑΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ με τον Πεζακλα....


One mans fun is anothers hell...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 02 Απρ 2011, 22:06:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλα...
Οοοοταν θα ασχοληθει καποιος ΓΝΩΣΤΗΣ σοβαρα με τα RC,τοτε πειτε οτι δεν μπορουν να βγαλουν δυναμη...
Δεν λεω οτι θα γινουν τερατα αλλα οταν υπαρχουν καλα δειγματα μοτερ gr A σε γαλλικο και ιταλικο πρωταθλημα με 210-220 αλογα,τοτε δεν ειναι θεμα οτι η πολλαπλη εισαγωγης ή το χταποδι δεν ειναι επαρκες...

Απλα μας λειπει η τεχνογνωσια. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:10:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

με το μοτερ του Καταφρακτου ασχολήθηκε παρα πολυ σοβαρός μοτεριστας (οχι απλός μηχανικός) απο εδω στην Αθηνα...
η δουλεια που εγινε και η διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι μεταξυ πριν και μετα ηταν ακρως ενδιαφερουσα...

απλά οτι και να κάνεις (χωρίς να αλλοιώσεις τον πολιτικό/καθημερινο χαρακτηρα του αυτοκινητου και χωρίς να μπλέξεις με τουρμπίνες / κομπρέσοορες / αγραφους κλπ κλπ "φθηνα" σεναρια... δεν θα δεις πάνω από 210-220 αλογα...

μεταξυ μας (προσωπικη μου αποψη) δεν τα εχει καθόλου αναγκη το συγκεκριμένο αμαξι...εχει ικανοποιητικη ροπή (και παντου αξιοποιησιμη) για να σε βγάζει απο τις στροφες και αρκετο ευρος στροφαρισματος για τις ενδιαμεσες ευθείες...

τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? Confused


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:12:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
[...] "who cares"??? Confused


...

Δυστυχώς το 80% του forum... Sad


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
nikolas206gti (Nikos)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 16V Gti (2005) Kitcar

Ένταξη: 10 Σεπ 2009
Δημοσιεύσεις: 1974
Τόπος: Πύργος-Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:12:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:


τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? Confused


Me Laughing Laughing Laughing Laughing


Κυνηγώντας τα Saxoralla με Φ.Π.Ε. (Όχι Φλάτζα. Πρόγραμμα. Εκκεντροφόροι) - E-tuners !
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:13:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ιδού... Razz


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:26:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παρτε ενα ιβιζα 20ντ και υσηχαστε κι εσεις κι εμείς
στριβουν κιολας τα συγκεκριμενα και ειναι μια χαρα
ελεος Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Απρ 2011, 23:28:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
παρτε ενα ιβιζα 20ντ και υσηχαστε κι εσεις κι εμείς ...


... κι αυτά, να συμπληρώσω (τα rc).


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:11:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
με το μοτερ του Καταφρακτου ασχολήθηκε παρα πολυ σοβαρός μοτεριστας (οχι απλός μηχανικός) απο εδω στην Αθηνα...
η δουλεια που εγινε και η διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι μεταξυ πριν και μετα ηταν ακρως ενδιαφερουσα...

απλά οτι και να κάνεις (χωρίς να αλλοιώσεις τον πολιτικό/καθημερινο χαρακτηρα του αυτοκινητου και χωρίς να μπλέξεις με τουρμπίνες / κομπρέσοορες / αγραφους κλπ κλπ "φθηνα" σεναρια... δεν θα δεις πάνω από 210-220 αλογα...

μεταξυ μας (προσωπικη μου αποψη) δεν τα εχει καθόλου αναγκη το συγκεκριμένο αμαξι...εχει ικανοποιητικη ροπή (και παντου αξιοποιησιμη) για να σε βγάζει απο τις στροφες και αρκετο ευρος στροφαρισματος για τις ενδιαμεσες ευθείες...

τωρα σε ανοιγματα απο σταση με "περιεργα" 106 ή αλλα 2λιτρα ενδεχομενως να ειναι λιγο πίσω... αλλα ρε παιδια ειλικρινα... "who cares"??? Confused

Το "παρα πολυ σοβαρος μοτεριστας" το εννοεις ρε; Laughing Laughing Laughing
Μην ακουω μλκιες... Rolling eyes
Η δουλεια που εγινε πριν και μετα,καποιοι ξερουμε τι εδειξε οποτε μην δημιουργουμε εντυπωσεις σε μελη που δεν ξερουν την προιστορια.
Οσο αφορα την καθημερινοτητα και την χρηστικοτητα του μοτερ,με 210-220 αλογα δεν υπαρχει περιπτωση να παραμεινει καθημερινο οχημα.
Για καθημερινο και χρηστικο τα 190(σε Maha) ειναι εντελως ταβανι ακομα και με πιστονια και αγριοτερους εκκεντροφορους απο του Αρη.

Απλα το value for money γινεται πολυ κακο οταν κυνηγαει καποιος αυτα τα νουμερα μιας και περαν των πολυ εξειδικευμενων περιφερειακων και του blueprinting το κοστολογιο ξεφευγει σημαντικα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:25:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ε τωρα τι να σου πω
εχεις μια ευκολια να ισοπεδωνεις την δουλεια του οποιουδηποτε
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

μια χαρα ηταν και εξακολουθει να ειναι το αμαξακι αλλα δεν ειναι εκει το θεμα μας, ουτως η αλλος

ε-νυ-γου-ε-ι Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:38:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εχω ευκολια ρε μλκα; Confused
Απο την μια λες σοβαρος βελτιωτης,απο την αλλη ξεχνας τους reprofilled εκκεντροφορους και την "προβληματικη" πολλαπλη εξαγωγης με τους ανισους σε μηκος αυλους,οπως και την ανεπαρκη πολλαπλη εισαγωγης; Rolling eyes

Και σου ειπα και πριν,οταν με τα ιδια πραγματα ακριβως τα εργοστασιακα αυτοκινητα εφταναν τα 197(200φευγα σε Maha) και καποια αλλα φτιαγμενα απο σοβαρες ομαδες ξεπερνουσαν τα 210-220,τοτε ποιος ειναι σοβαρος και ποιος οχι;
Και σε περιπτωση που καποιος ασχολειται με το γαλλικο πρωταθλημα,τοτε σιγουρα θα ξερει τι οργια εκανε στην Α/7 ο Cedric Robert με το 206 group A με πολλες νικες εναντι των Clio R3 Maxi των 232 ιππων. Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 00:51:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μην ανακατεβεις ασχετα πραγματα οταν δεν ξερεις ολες τις επιμερους λεπτομερειες

και οταν μιλας για την δουλεια οποιουδηποτε (οταν μαλιστα δεν τον ξερεις σε προσωπικο επιπεδο) μην θιγεις θεματα "σοβαροτητας"

αν δεν σου αρεσει μην την χαρακτηριζεις, αστην ασχολίαστη ή απλα δειξει το οτι καλητερο εχεις υποψιν σου και ασε τον οποιονδηποτε θελει να συμπερανει οτι θελει (και μπορει με βαση τις δικες του γνωσεις)

ΕΧΩ ΒΑΡΕΘΕΙ σν μοντερειτορ εδω μεσα να λυνω παραξηγησεις τετοιου ειδους ειτε με επαγγελματίες ειτε με αλλα μελη
ΕΛΕΟΣ!

τα υπολοιπα για το συγκεκριμενο αμαξι δεν αφορουν αυτο το τοπικ οποτε δεν το συναχιζω - ασε που δεν ειναι και δικο μου για να ξερω ολες τις επιμερους λεπτομερεις του προτζεκτ/της οικονομικης ανεσης και διαθεσης κλπ κλπ / το μεχρι που ηθελε να φτασει / για ποσο καιρο κλπ κλπ

οχι δεν εχω ασχοληθει με το εν λογω πρωταθλημα
για βαλε κανα λινκ
επισης αν εχεις προχειρο και κανα λινκ με καμμια δυναμομετρηση κλπ aπο αντιστοιχα rc

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑααα και βρες κι ενα καταλυτη που σου λεω στο αλλο τοπικ Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:02:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτα που προαναφερω δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου,εχουν προαναφερθει πολλες φορες εδω μεσα και οχι απο εμενα οποτε τιποτα δεν ειναι ανακριβεια ή πραγματα που δεν ξερω κοινως τιποτα δεν χριζει "διαιτησιας"... Rolling eyes

Δες εδω ενα 206 gr A με τις τελευταιες εξελιξεις και το σειριακο σασμαν.
Παιζει καπου στα 215 αλογα το συγκεκριμενο.
http://www.dailymotion.com/video/xdjr2c_essais-franck-paganon-206-rc-groupe_auto
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:18:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οκ το εν λογω βιντεο το χω δει
spec του εχουμε? κανα διαγραμμα απο δυναμομετρο?

υ.γ. αχ αυτο το σειριακο...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Απρ 2011, 01:26:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οχι,φυσικα και δεν εχω δυναμομετρηση και δυσκολα θα βρεις κατι τετοιο στο web.
Απλα επειδη εχω δει και το γνωστο Nescafe RC gr A του ελληνικου πρωταθληματος,η διαφορα στο μοτερ ειναι απλα χαωδης...
Για να καταλαβεις ποσο χαωδης ειναι,δες ενα RC gr A με τα πραγματα που δινει η PS και αποδιδει 197 αλογα.
http://www.youtube.com/watch?v=doKnh6FbbR4
Και αυτο με σειριακο αλλα με λιγοτερα αλογα(το ασπρο,οχι το μπλε 206).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 4 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1878s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on