Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 19:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | το θεμα ειναι οτι ολοι βαζουν το τελικο στη μαμα θεση |
Τακη, οταν δε σε ενδιαφερει τι γινεται στις χαμηλομεσαιες στροφες δεν βαζεις το τελικο στη μαμα θεση.....
Δες π.χ της ORECA:
το ιδιο ακριβως γινεται και με την Peugeot Sport!!
Αρκετοι στη Γαλλια ακολουθουν αυτο το παραδειγμα :
1) Κανουν τον καταλυτη βαζο για αποξειραμενα "λέλουδα":
2) Τη θεση του παιρνει ενας ομορφος σωληνας σαν και αυτον:
3) Δε βαζουν ουτε μεσαιο (εχουν παει στα υψη τα καζανια τωρα τελευταια!) , οποτε εχουμε ενα μακριναρι σαν το παρακατω:
4) Μερικοι που ειναι "χουβαρνταδες" βαζουν τουλαχιστον και κατι :
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 19:42:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παντως απο οτι βλεπω και απο την Oreca,οι εργοστασιακες θεσεις ουσιαστικα παραμενουν(εξαιρειται το τελικο) και απλα μειωνεται ο ογκος των καζανιων.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 22:05:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είμαι περίεργος να δω πού θα πάει η βαλίτσα.
Γιατί αν θυμάμαι καλώς κάποια ψυχή είχε δοκιμάσει τέτοιου είδους εξάτμιση κάποτε αλλά υπήρχαν αμφιβολίες για το αποτέλεσμα!!!
Ταπεινή μου γνώμη Άρη, βγάλε ευθεία την εξάτμιση με δύο ελεύθερα καζάνια όπως ακριβώς αυτή της Oreca.
Η εργοστασιακή διάμετρος φτάνει και περισσεύει (60 χιλιοστά είναι υπεραρκετά για ατμοσφαιρικό με 200 ίππους), αλλά για να κερδίσεις σε ροικότητα στις υψηλές μεγαλύτερη σημασία έχουν τα ελεύθερα καζάνια παρά η διάταξή τους καθεαυτή.
Αν το μεσαίο παραμείνει στην εργοστασιακή θέση και αυξηθεί σε όγκο τόσο όσο είναι η επιθυμητή αύξηση ισχύος του κινητήρα σου, τότε το πιθανότερο είναι να μην έχεις ούτε ιδιαίτερο θόρυβο παραπάνω ούτε και προβλήματα επιδόσεων.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ghost Dog (John Φυστίκης) Ταμίας
206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130
Ένταξη: 18 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 5423 Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 03:35:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικα ξαναμετρησα τη μαμα εξατμιση (σε 3 διαφορετικα σημεια!) και ειναι 60mm.
Τοσο ακριβως ειναι και η Oreca, την οποια και βρισκω στα 330 ευρω ολοκληρη!!! (χωρις μεταφορικα...)
Pughell έγραψε: | Ναι,απλα αν προσεξεις,η Supersprint εχει καζανι με ομοκεντρη εισοδο-εξοδο σε αντιθεση με Devil που τα εχει απο την ιδια πλευρα.
Κατι παιζεταιιιιιι... |
Σε αυτο που λες εχεις δικιο....
Το ειχα παρατηρησει και'γω και μου ειχε κανει εντυπωση....
Την ιδια φιλοσοφια με τη SuperSprint εχει και ο μεγαλυτερος κατσαρολας (εξατμισας ηθελα να πω... ) της Γαλλιας, ο Madac
Οριστε και φωτογραφιες:
Supersprint:
Μαμα VS Madac:
Ο.....κατσαρολάς Madac, επι το εργον:
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:04:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρη αμα επιλεξεις την Oreca να εισαι ετοιμος για αρκετο εως πολυ θορυβο...
Η τιμη που την βρηκες ειναι κυριολεκτικα τζαμπα(αν μιλαμε για καινουργια) και ειναι ουσιαστικα εφαμιλλη μιας αγωνιστικης Supersprint απλα εχει καπως χειροτερη ποιοτητα βαφης.
Κατα τα αλλα αποδιδει μια χαρα και η τιμη της αυτες τις μερες ειναι τζαμπα(340Ε καινουργια απο το site της Oreca).
Σε cat back μπορεις να βρεις επισης και απο την CSC(ιταλικη ειναι) απλα δεν εχουν σχεδιο...
Στο site τους μαλιστα εχουν μονο ανοξειδωτο συστημα με διπλες μπουκες σε καθε πλευρα αλλα ξερω οτι βγαζουν και συστημα που μπαινει στις εργοστασιακες βασεις και ειναι απο απλο σιδερο(alouminised).
Επισης δεν ξερω αν βγαζει για σενα η OMP...
Για GTi βγαζει,για RC ομως δεν βρηκα κατι.
Απο Powersprint βρηκα επισης αγωνιστικο συστημα,το οποιο ομως δεν αναφερει για ποιο ειναι,απλα οτι ειναι group N.
Η τιμη παντως ειναι καλη δεδομενου οτι ειναι inox(340Ε). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:12:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΣΤΕΛΙΟ αμα βαλει την ορεκα με το μαμα τελικο?????? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:24:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν εχει λογικη αυτο ρε,αφου ιδιες διατομες εχουν και ολα τα καζανια ειναι ελευθερα με μονη εξαιρεση το τελικο που το μαμα ειναι πιο "σφιχτο".
Ασε που το τελικο της Oreca ειναι με σφιχτηρα και οχι με "χειλακι" οποτε πως θα βαλεις το μαμα καζανι στον σωληνα;
Εκτος και αν το κολλησεις οποτε αυτοματα αχρηστευεις και τον σωληνα οταν θελησεις να ξαναβαλεις το τελικο της Oreca. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rethimno13 (Γιωργος) Νέος χρήστης
Peugeot 206 RC
Ένταξη: 30 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 53
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:38:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρε παιδια την χειροπηειτη λυση την εχετε σκεφτει εστω κ σε καποιους γνωστους που λενε οτι ειναι φοβερη στα πεζο? ας πουμε εγω φοραω τελικο απο καποιο γνωστο ονομα στην πιατσα, διαφορες δεν ξερω να σας πω ομως καθως δεν το εχω οδηγησει με το μαμα τελικο λετε να εχω χασει??παντως απο θορυβο ειναι ακρως ποροτικο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρις να αποκλειω την υπαρξη ποιοτικων χειροποιητων,στις περισσοτερες περιπτωσεις το κοστολογιο ξεπερναει αυτο μιας επωνυμης οποτε δεν εχει και αντικρυσμα ωστε να την προτιμησεις...
Ιδιαιτερα αν το ζητουμενο ειναι η βαβουρα,τοτε χτυπας απο την αρχη μια αγωνιστικη εξατμιση που θα αποδοσει και σαφως καλυτερα και τελειωσε το πανηγυρι(με λιγοτερα απο 400Ε). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Rethimno13 (Γιωργος) Νέος χρήστης
Peugeot 206 RC
Ένταξη: 30 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 53
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:03:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οχι σε καμια περιπτωση δεν ζηταω να περναω και να ξεσηκωνω τη γειτονια...αυτο που σκεφτομουν ειναι να βαλω ενα μεσαιο κ ενα αγωνιστικο καταλυτη κ δεν ξερω τι να προτιμησω τον γνωστο εξατμισα ή το μεσαιο της ps αμα η διαφορα τωρα ειναι σε καποια λιγα γιουρια δεν τιθεται θεμα θα προτιμισω το αποδοτικοτερο.Παντως ακουω καλα λογια για το μαμα τελικο λες να εχασα απο αυτο που φοραει??ειναι κ αυτο το vvti το οποιο θελει μελετη για την εξατμιση οποτε κολιεσε σε καποιον που θα στην φτιαξει στο χερι...θα μου πεις η αλλη το εχουν μελετησει (supersprint klp)??(εκτος απο ps) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:32:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο θεμα μελετης,αστο,μην την ψαχνεις...
Στο επιπεδο που ειναι η Devil αλλα και η Supersprint(μαζι και καποιες αλλες) δεν φτανει κανενας εξατμισας χειροποιητων συστηματων,οτι και αν σου λενε.
Η PS παντως κατασκευαζεται απο την Devil για λογαριασμο της PS εδω και χρονια.
Την ιδια εταιρια εμπιστευεται και η Citroen Sport αλλα και η Renault Sport.
Βγαλε συμπερασμα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:53:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το παρακατω link ειναι απο το site του Madac,του πιο καλου εξατμισα της Γαλλιας,απο οτι ειπε ο Αρης...
http://www.madac-sas.fr/surmesure/saxoF200013.htm
Ε,μετα πως να μην πλουτιζει ο καθε Ποπαυ,Παπαδοπουλος,κλπ,κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 19:00:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η πολλαπλή εξαγωγής του 206 Rc ΔΕΝ έχει ίσα μήκη.....
Κατεπέκτασην δεν συντονίζει πουθενά...
Είναι απλά μια καλή πολλαπλή εξαγωγής που έχει και διαχωριστή στην ένωση των σωλήνων
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 00:20:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για να προλάβω τους φιλόδοξους.... tuners... για πολλαπλή ίσων μηκών...
Δεν μπορούμε να βρούμε το overlap σε χ στροφές λόγω του συνεχώς(?) μεταβλητού της εισαγωγής... άρα υπερπλήρωση γιόκ...
Μόνο από εργοστάσιο που ξέρουν λειτουργία vvt αλλά δεν ασχολείθηκαν΄....
Δεν έχει νόημα νέας πολλαπλής ίσων μηκών λοιπόν....εκτός και άν
1) Γνωρίζεις τη λειτουργία του μεταβλητού
2) Καταργήσεις το μεταβλητό(δεν αξίζει με στόκ έκκεντρα)
(Α! πρέπει να γνωρίζεις και πώς να υπολογίσεις τί, με μεγάλη ακρίβεια...)
Ολα τα άλλα που γράφονται για τα υπόλοιπα της εξαγωγής δεν έχουν και πολύ νόημα για στοκ μοτέρ... καθώς το όλο σύστημα υπερκαλύπτει την ογκομετρία....
Αν δεν συντονίζει ο ''μαέστρος'' όλα τα άλλα είναι.....
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 10:03:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μηπως τελικά αυτό το χταπόδι δεν ειναι τυχαια σχεδιασμένο από την Peugeot/Mekachrome... αλλα εχει σχεδιαστεί "επι τουτου" (και ειναι το "ιδανικό") για να ταιριάξει με τις ρυθμίσεις/προγραμματισμό του συγκεκριμένου συστηματος μεταβλητου χρονισμου...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
S2K χρονολάγνο
Ένταξη: 16 Ιαν 2006 Δημοσιεύσεις: 544 Τόπος: Αθήναι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 16:10:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | μηπως τελικά αυτό το χταπόδι δεν ειναι τυχαια σχεδιασμένο από την Peugeot/Mekachrome... αλλα εχει σχεδιαστεί "επι τουτου" (και ειναι το "ιδανικό") για να ταιριάξει με τις ρυθμίσεις/προγραμματισμό του συγκεκριμένου συστηματος μεταβλητου χρονισμου... |
Μαλλον δεν κατάλαβες περι τίνος πρόκειται και τί κάνουν με τους συντονισμούς στις εισαγωγές-εξαγωγές....αλλά και τί κάνει ο μεταβλητός χρονισμός...
Καμμία σχέση... η εταιρεία που λές αααν όντως ασχολήθηκε σε κάτι είναι στις διαστάσεις και μορφή των αυλών και των εδρών...
Επίσης το αυτοκίνητο συνολικά είναι τρελό μπάτζετ-καρ με πολλές έτοιμες λύσεις από άλλα μοντέλα...σε όλους τους τομείς...
Αφού πετύχανε το στόχο ισχύος από το μάρκετιν(κλιό 172) και όσο πιο οικονομικά μπορούσαν δεν ασχολήθηκαν και πολύ...
Για τον κινητήρα είναι μια αρχαιολογία σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα....αλλά και τα τότε...
Γενικά δεν πρέπει να... ''τσιμπάμε'' στα μαρκετίστικα παιχνίδια των εταιρειών...
Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.
ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 14:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερώτηση,
5-6 ποστ ποιο πάνω έχει κάτι φώτος από συστήματα εξάτμισης από Γαλλία όπως γράφει, και δεν βάζουν ούτε μεσαίο ούτε καταλύτη μόνο ένα τελικό.. μια σωλήνα ουσιαστικά από το χταπόδι μέχρι το τελικό..
Τι παίζει σε αυτές τις περιπτώσεις? το backpressure δεν πάει περίπατο? τα μεσαία χαμηλά δεν πέφτουν? κερδίζουν άλογα στις ψηλές?
και γιατί το κάνουν οι Γάλλοι?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 14:33:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανείς να κάνει κάνα σχόλιο ή να απαντήσει στην ερώτηση μου?
LPG |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 17:52:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μεγάλος μύθος το backpressure
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mechanic (Θανασης) Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 05 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 1594 Τόπος: Ελλαδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 19:17:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα με κανεις γραφω καμια Α4 σελιδα ποσταρισματος παλι...
απλο ειναι ρε φιλε δεν ειναι καμια επιστημη...
οταν εχω χρονο και ορεξη για κανα μακροσκελες ποστ θα σου αναλυσω ακριβως τι πως και γιατι...
(σηκωνει αρκετη κουβεντα και περιλαμβανει καμποσες παραμετρους που πρεπει πρωτα να εξηγησω αυτες ωστε να φτασουμε στο "δια ταυτα")
αλλιως σε καποια συναντιση δια ζωσης |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|