PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Εξαγωγή για 206 RC
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 19:20:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
το θεμα ειναι οτι ολοι βαζουν το τελικο στη μαμα θεση Cool

Τακη, οταν δε σε ενδιαφερει τι γινεται στις χαμηλομεσαιες στροφες δεν βαζεις το τελικο στη μαμα θεση.....
Δες π.χ της ORECA:


το ιδιο ακριβως γινεται και με την Peugeot Sport!! Wink


Αρκετοι στη Γαλλια ακολουθουν αυτο το παραδειγμα Scratch :
1) Κανουν τον καταλυτη βαζο για αποξειραμενα "λέλουδα":

2) Τη θεση του παιρνει ενας ομορφος σωληνας σαν και αυτον:

3) Δε βαζουν ουτε μεσαιο (εχουν παει στα υψη τα καζανια τωρα τελευταια!) , οποτε εχουμε ενα μακριναρι σαν το παρακατω:

4) Μερικοι που ειναι "χουβαρνταδες" βαζουν τουλαχιστον και κατι Razz :
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 19:42:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παντως απο οτι βλεπω και απο την Oreca,οι εργοστασιακες θεσεις ουσιαστικα παραμενουν(εξαιρειται το τελικο) και απλα μειωνεται ο ογκος των καζανιων.... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 30 Δεκ 2008, 22:05:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Είμαι περίεργος να δω πού θα πάει η βαλίτσα.
Γιατί αν θυμάμαι καλώς κάποια ψυχή είχε δοκιμάσει τέτοιου είδους εξάτμιση κάποτε αλλά υπήρχαν αμφιβολίες για το αποτέλεσμα!!!

Ταπεινή μου γνώμη Άρη, βγάλε ευθεία την εξάτμιση με δύο ελεύθερα καζάνια όπως ακριβώς αυτή της Oreca.

Η εργοστασιακή διάμετρος φτάνει και περισσεύει (60 χιλιοστά είναι υπεραρκετά για ατμοσφαιρικό με 200 ίππους), αλλά για να κερδίσεις σε ροικότητα στις υψηλές μεγαλύτερη σημασία έχουν τα ελεύθερα καζάνια παρά η διάταξή τους καθεαυτή.

Αν το μεσαίο παραμείνει στην εργοστασιακή θέση και αυξηθεί σε όγκο τόσο όσο είναι η επιθυμητή αύξηση ισχύος του κινητήρα σου, τότε το πιθανότερο είναι να μην έχεις ούτε ιδιαίτερο θόρυβο παραπάνω ούτε και προβλήματα επιδόσεων.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ghost Dog (John Φυστίκης)
Ταμίας
Επίσημο Μέλος

206 wRC + 2008 allure 1.2 puretech 130

Ένταξη: 18 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 5423
Τόπος: Μερικεεές στροφές μπροστά...(\στη χωρα που γεννηθηκε ο πολιτισμος)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 03:35:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τελικα ξαναμετρησα τη μαμα εξατμιση (σε 3 διαφορετικα σημεια!) και ειναι 60mm. Wink
Τοσο ακριβως ειναι και η Oreca, την οποια και βρισκω στα 330 ευρω ολοκληρη!!! (χωρις μεταφορικα...) Cool



Pughell έγραψε:
Ναι,απλα αν προσεξεις,η Supersprint εχει καζανι με ομοκεντρη εισοδο-εξοδο σε αντιθεση με Devil που τα εχει απο την ιδια πλευρα. Exclamation
Κατι παιζεταιιιιιι... Confused

Σε αυτο που λες εχεις δικιο.... Wink
Το ειχα παρατηρησει και'γω και μου ειχε κανει εντυπωση.... Confused
Την ιδια φιλοσοφια με τη SuperSprint εχει και ο μεγαλυτερος κατσαρολας (εξατμισας ηθελα να πω... Laughing ) της Γαλλιας, ο Madac
Οριστε και φωτογραφιες:

Supersprint:


Μαμα VS Madac:


Ο.....κατσαρολάς Madac, επι το εργον:
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:04:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρη αμα επιλεξεις την Oreca να εισαι ετοιμος για αρκετο εως πολυ θορυβο... Sad
Η τιμη που την βρηκες ειναι κυριολεκτικα τζαμπα(αν μιλαμε για καινουργια) και ειναι ουσιαστικα εφαμιλλη μιας αγωνιστικης Supersprint απλα εχει καπως χειροτερη ποιοτητα βαφης.
Κατα τα αλλα αποδιδει μια χαρα και η τιμη της αυτες τις μερες ειναι τζαμπα(340Ε καινουργια απο το site της Oreca). Wink

Σε cat back μπορεις να βρεις επισης και απο την CSC(ιταλικη ειναι) απλα δεν εχουν σχεδιο...
Στο site τους μαλιστα εχουν μονο ανοξειδωτο συστημα με διπλες μπουκες σε καθε πλευρα αλλα ξερω οτι βγαζουν και συστημα που μπαινει στις εργοστασιακες βασεις και ειναι απο απλο σιδερο(alouminised).

Επισης δεν ξερω αν βγαζει για σενα η OMP... Sad
Για GTi βγαζει,για RC ομως δεν βρηκα κατι.

Απο Powersprint βρηκα επισης αγωνιστικο συστημα,το οποιο ομως δεν αναφερει για ποιο ειναι,απλα οτι ειναι group N.
Η τιμη παντως ειναι καλη δεδομενου οτι ειναι inox(340Ε).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:12:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΣΤΕΛΙΟ αμα βαλει την ορεκα με το μαμα τελικο??????
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:24:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν εχει λογικη αυτο ρε,αφου ιδιες διατομες εχουν και ολα τα καζανια ειναι ελευθερα με μονη εξαιρεση το τελικο που το μαμα ειναι πιο "σφιχτο". Confused
Ασε που το τελικο της Oreca ειναι με σφιχτηρα και οχι με "χειλακι" οποτε πως θα βαλεις το μαμα καζανι στον σωληνα; Question
Εκτος και αν το κολλησεις οποτε αυτοματα αχρηστευεις και τον σωληνα οταν θελησεις να ξαναβαλεις το τελικο της Oreca. Sad
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Rethimno13 (Γιωργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 RC

Ένταξη: 30 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 53

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ρε παιδια την χειροπηειτη λυση την εχετε σκεφτει εστω κ σε καποιους γνωστους που λενε οτι ειναι φοβερη στα πεζο? ας πουμε εγω φοραω τελικο απο καποιο γνωστο ονομα στην πιατσα, διαφορες δεν ξερω να σας πω ομως καθως δεν το εχω οδηγησει με το μαμα τελικο λετε να εχω χασει??παντως απο θορυβο ειναι ακρως ποροτικο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 10:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χωρις να αποκλειω την υπαρξη ποιοτικων χειροποιητων,στις περισσοτερες περιπτωσεις το κοστολογιο ξεπερναει αυτο μιας επωνυμης οποτε δεν εχει και αντικρυσμα ωστε να την προτιμησεις... Confused
Ιδιαιτερα αν το ζητουμενο ειναι η βαβουρα,τοτε χτυπας απο την αρχη μια αγωνιστικη εξατμιση που θα αποδοσει και σαφως καλυτερα και τελειωσε το πανηγυρι(με λιγοτερα απο 400Ε). Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Rethimno13 (Γιωργος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


Peugeot 206 RC

Ένταξη: 30 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 53

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:03:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οχι σε καμια περιπτωση δεν ζηταω να περναω και να ξεσηκωνω τη γειτονια...αυτο που σκεφτομουν ειναι να βαλω ενα μεσαιο κ ενα αγωνιστικο καταλυτη κ δεν ξερω τι να προτιμησω τον γνωστο εξατμισα ή το μεσαιο της ps αμα η διαφορα τωρα ειναι σε καποια λιγα γιουρια δεν τιθεται θεμα θα προτιμισω το αποδοτικοτερο.Παντως ακουω καλα λογια για το μαμα τελικο λες να εχασα απο αυτο που φοραει??ειναι κ αυτο το vvti το οποιο θελει μελετη για την εξατμιση οποτε κολιεσε σε καποιον που θα στην φτιαξει στο χερι...θα μου πεις η αλλη το εχουν μελετησει (supersprint klp)??(εκτος απο ps)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 11:32:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο θεμα μελετης,αστο,μην την ψαχνεις...
Στο επιπεδο που ειναι η Devil αλλα και η Supersprint(μαζι και καποιες αλλες) δεν φτανει κανενας εξατμισας χειροποιητων συστηματων,οτι και αν σου λενε. Wink

Η PS παντως κατασκευαζεται απο την Devil για λογαριασμο της PS εδω και χρονια.
Την ιδια εταιρια εμπιστευεται και η Citroen Sport αλλα και η Renault Sport.
Βγαλε συμπερασμα... Rolling eyes
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 31 Δεκ 2008, 14:53:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το παρακατω link ειναι απο το site του Madac,του πιο καλου εξατμισα της Γαλλιας,απο οτι ειπε ο Αρης...

http://www.madac-sas.fr/surmesure/saxoF200013.htm

Ε,μετα πως να μην πλουτιζει ο καθε Ποπαυ,Παπαδοπουλος,κλπ,κλπ... Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 27 Απρ 2009, 19:00:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η πολλαπλή εξαγωγής του 206 Rc ΔΕΝ έχει ίσα μήκη.....
Κατεπέκτασην δεν συντονίζει πουθενά... Sad

Είναι απλά μια καλή πολλαπλή εξαγωγής που έχει και διαχωριστή στην ένωση των σωλήνων


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 00:20:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για να προλάβω τους φιλόδοξους.... tuners... για πολλαπλή ίσων μηκών...

Δεν μπορούμε να βρούμε το overlap σε χ στροφές λόγω του συνεχώς(?) μεταβλητού της εισαγωγής... άρα υπερπλήρωση γιόκ...
Μόνο από εργοστάσιο που ξέρουν λειτουργία vvt αλλά δεν ασχολείθηκαν΄....
Δεν έχει νόημα νέας πολλαπλής ίσων μηκών λοιπόν....εκτός και άν
1) Γνωρίζεις τη λειτουργία του μεταβλητού
2) Καταργήσεις το μεταβλητό(δεν αξίζει με στόκ έκκεντρα)
(Α! πρέπει να γνωρίζεις και πώς να υπολογίσεις τί, με μεγάλη ακρίβεια...)

Ολα τα άλλα που γράφονται για τα υπόλοιπα της εξαγωγής δεν έχουν και πολύ νόημα για στοκ μοτέρ... καθώς το όλο σύστημα υπερκαλύπτει την ογκομετρία....
Αν δεν συντονίζει ο ''μαέστρος'' όλα τα άλλα είναι.....


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 10:03:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μηπως τελικά αυτό το χταπόδι δεν ειναι τυχαια σχεδιασμένο από την Peugeot/Mekachrome... αλλα εχει σχεδιαστεί "επι τουτου" (και ειναι το "ιδανικό") για να ταιριάξει με τις ρυθμίσεις/προγραμματισμό του συγκεκριμένου συστηματος μεταβλητου χρονισμου... Question Confused Rolling eyes Cool


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 04 Μάϊ 2009, 16:10:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:
μηπως τελικά αυτό το χταπόδι δεν ειναι τυχαια σχεδιασμένο από την Peugeot/Mekachrome... αλλα εχει σχεδιαστεί "επι τουτου" (και ειναι το "ιδανικό") για να ταιριάξει με τις ρυθμίσεις/προγραμματισμό του συγκεκριμένου συστηματος μεταβλητου χρονισμου... Question Confused Rolling eyes Cool

Shocked
Μαλλον δεν κατάλαβες περι τίνος πρόκειται και τί κάνουν με τους συντονισμούς στις εισαγωγές-εξαγωγές....αλλά και τί κάνει ο μεταβλητός χρονισμός...

Καμμία σχέση... η εταιρεία που λές αααν όντως ασχολήθηκε σε κάτι είναι στις διαστάσεις και μορφή των αυλών και των εδρών...

Επίσης το αυτοκίνητο συνολικά είναι τρελό μπάτζετ-καρ με πολλές έτοιμες λύσεις από άλλα μοντέλα...σε όλους τους τομείς...
Αφού πετύχανε το στόχο ισχύος από το μάρκετιν(κλιό 172) και όσο πιο οικονομικά μπορούσαν δεν ασχολήθηκαν και πολύ...

Για τον κινητήρα είναι μια αρχαιολογία σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα....αλλά και τα τότε... Crying or Very sad

Γενικά δεν πρέπει να... ''τσιμπάμε'' στα μαρκετίστικα παιχνίδια των εταιρειών...


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούν 2010, 14:19:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερώτηση,
5-6 ποστ ποιο πάνω έχει κάτι φώτος από συστήματα εξάτμισης από Γαλλία όπως γράφει, και δεν βάζουν ούτε μεσαίο ούτε καταλύτη μόνο ένα τελικό.. μια σωλήνα ουσιαστικά από το χταπόδι μέχρι το τελικό..

Τι παίζει σε αυτές τις περιπτώσεις? το backpressure δεν πάει περίπατο? τα μεσαία χαμηλά δεν πέφτουν? κερδίζουν άλογα στις ψηλές?
και γιατί το κάνουν οι Γάλλοι? Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
AlienHack (Alexander)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206cc 1.6 110hp 2002

Ένταξη: 10 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 4131
Τόπος: Thessaloniki

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 14:33:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κανείς να κάνει κάνα σχόλιο ή να απαντήσει στην ερώτηση μου? Confused


Spritmonitor.de LPG
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 17:52:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μεγάλος μύθος το backpressure Very happy


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mechanic (Θανασης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 05 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 1594
Τόπος: Ελλαδα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 20 Αύγ 2010, 19:17:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα με κανεις γραφω καμια Α4 σελιδα ποσταρισματος παλι... Very happy

απλο ειναι ρε φιλε δεν ειναι καμια επιστημη... Very happy


οταν εχω χρονο και ορεξη για κανα μακροσκελες ποστ θα σου αναλυσω ακριβως τι πως και γιατι...
(σηκωνει αρκετη κουβεντα και περιλαμβανει καμποσες παραμετρους που πρεπει πρωτα να εξηγησω αυτες ωστε να φτασουμε στο "δια ταυτα")

αλλιως σε καποια συναντιση δια ζωσης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Εισαγωγή - Εξαγωγή Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Επόμενη
Σελίδα 2 από 7

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1371s (PHP: 78% - SQL: 22%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on