PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

306 - Αναβαθμιση φρενων σε 306 με αεριζόμενα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 19:33:49    Θέμα δημοσίευσης: 306 - Αναβαθμιση φρενων σε 306 με αεριζόμενα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το αυτοκίνητο μου είναι ενα Peugeot 306 μοντέλο 97' στα 1400 κυβικά φερμένο απο Γερμανία πριν 2 μιση χρόνια. Τότε είχε 84000 χλμ και τώρα έχει 195000. Για όσους γνωρίζουν, το συγκεκριμένο δεν έχει καθόλου μα καθόλου φρένα! Και το λέω αυτο γιατι το έζησα το όλο πράγμα. Σε μια απόσταση 20 χιλιομέτρων πατητός, χωρίς πολλές στροφές και κατηφόρες (διαδρομή απο Κοζάνη για Αιανή) τα φρένα μετα απο την μισή διαδρομή ήταν άχρηστα. Και το λέω αυτό γιατι απο κει και μετά δεν έπιαναν! Ήταν σαν να πατάς σφουγγάρι και να μην έχουν καμια τριβή μεταξύ τακακιού και δισκόπλάκας.
Έτσι, ρώτησα και έμαθα οτι το xsara και το 306 έχουν ίδια άκρα και οτι μπαίνουν τα φρένα στο δικό μου. Και μιας και κάνουμε δουλειά, άς την κάνουμε καλά και ας βάλουμε τα δαγκάνες και δισκόπλακες απο xsara 2001 και μετά που έχουν 266 δίσκους! Ώς εδώ καλά, πήρα δαγκάνες απο μια μάντρα, έβαλα και καινούριες δισκόπλακες τριπιτές-χαρακτές και τακάκια και όλα μέλι γάλα! Μετά απο λίγο καιρό όμως άρχισα να έχω τρέμουλο μόλις φρέναρα στα 100 και πάνω χλμ/ώρα. Τις αλλάξαμε με τις ίδιες δισκόπλακες και ξαναέκανε τα ίδια μετα απο κάποιο διάστημα. Ε δεν γίνεται λέμε (με τον μηχανικό μου) κάτι τρέχει! Έβαλα μεταχειρισμένες μανίσιες δισκόπλακες και δεν είχα πρόβλημα για όσο διάστημα τις είχα φορεμένες! Μετα απο αυτη την δοκιμή, έβαλα άλλες πλάκες (αυτες που έχω τωρα πάνω) άλλης μάρκας και όλα ήταν καλά ώσπου εδώ και μερικές εβδομάδες άρχισε να τρέμει πάλι! Τώρα λέει ο μηχανικός οτι είναι το μουαγιέ στραβό. Υπόψιν, οτι τις πρώτες δισκόπλακες τις διάλεξε ο μηχανικός και τις πλήρωσα κανονικά! Την δεύτερη φορά δεν τις πλήρωσα καθ ότι ήταν (λογικά) αντικατάσταση των πρώτων στην εγγυηση. Την τρίτη φορά όμως, τις πλήρωσα κανονικά μαζι με καινούρια τακάκια και πάλι δεν βγήκαν καλές.
Ξέρει κανένας (ή υποψιάζεται) τι μπορεί να φταίει για το τρέμουλο; Έχω αγανακτήσει με τα φρένα του γιατι απ όταν το πήρα ώς σήμερα δεν έιχα ποτέ σωστό φρενάρισμα!


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 20:08:28    Θέμα δημοσίευσης: Re: 306 ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΗ ΜΕ ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sasasj έγραψε:
Ξέρει κανένας (ή υποψιάζεται) τι μπορεί να φταίει για το τρέμουλο; Έχω αγανακτήσει με τα φρένα του γιατι απ όταν το πήρα ώς σήμερα δεν έιχα ποτέ σωστό φρενάρισμα!

sasasj έγραψε:
Τώρα λέει ο μηχανικός οτι είναι το μουαγιέ στραβό.


Εκτός κι αν πλακώνεσαι στις στροφές και πέφτεις σε λακούβες μισού μέτρου βάθους με νερό.

Εκτός κι αν πλακώνεσαι στις στροφές και πετάς νερό με το πιεστικό στις δισκόπλακες για να κρυώσουν.



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 20:25:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν μπορεί να έγινε τίποτα απο τα 2 γιατι αν έπεφτα στην λακκούβα με το νερό θα φαινόταν αμέσως το στράβωμα στις πλάκες και θα το έπαιρνα πρέφα, ενώ στην περίπτωση μου εμφανίζεται αργά αργά το τρέμουλο. Δηλαδή λίγο σήμερα περισσότερο αύριο και όσο περνά ο καιρός γίνεται και πιο έντονο. Τώρα για το νερο στις δισκόπλακες με το πιεστικό ή με το λάστιχο, δεν παίζει γιατι θα έβλεπα ατμούς και θα έλεγα "ώπα μ@λ@κ@ έλα να δεις τι έκανες!". Θα το καταλάβαινα και θα ήξερα οτι το τρέμουλο θα ήταν απο τα νερά που έριξα...
Και ερωτώ... γιατι οι απλές μη αεριζόμενες πλάκες που είχε απο την αρχή το αμάξι δεν στράβωσαν τόσο καιρό που το είχα και το ζόριζα; Και που πύρωναν τοσο ώστε να μην πιάνει καν το φρένο;;; Και γιατί δεν στράβωσε τότε το μουαγιέ και στράβωσε τώρα με τις νέες δισκόπλακε;;;
Κάποιος μου είπε, και άρχισα να το πιστεύω και γώ, οτι οι πλάκες είναι κακής ποιότητας και στραβώνουν στο ζόρισμα. Πρέπει να βάλω τις μανίσιες απο την αντιπροσωπεία.


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 21:36:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί ίσως το ρουλεμάν είναι στα τελευταία του με 200.000 χλμ στην πλάτη του?



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 01:43:05    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι χαρακτες κυριως και οι τρυπητες λιγότερο εχουν (αν δεν ειναι σοβαρης εταιρίας και αυτό ειναι τελειως σχετικό) ειαν θεμα με το στραβωμα...

μαμα δισκοπλάκες και αγιος ο θεός...

και αν κάνεις ζορικές καταβάσεις... βαλε αντί για απλά τακάκια κάτι πιο σκληρό πχ ds2500 ferodo και κατα προτιμηση μια σχετικά ανοιχτή ζαντα για να μην ψυνονται μέσα σε πχ μαμα σιδερενιες 14αρες ζαντες...


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 02:55:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Γιατί ίσως το ρουλεμάν είναι στα τελευταία του με 200.000 χλμ στην πλάτη του?


Άλλαξα ρουλεμάν απ ότι θυμάμαι πρόσφατα στον ένα τροχό πριν κάνα 2 μήνες. Απο την άλλη πλευρά δεν ακούω τίποτα... Μόνο το ιμιαξόνιο απο την δεξιά μεριά ακούγεται αλλα είναι γνωστό εδώ και καιρό! Λες να φταίει αυτό; Shocked Confused

MEMsound έγραψε:
οι χαρακτες κυριως και οι τρυπητες λιγότερο εχουν (αν δεν ειναι σοβαρης εταιρίας και αυτό ειναι τελειως σχετικό) ειαν θεμα με το στραβωμα...

μαμα δισκοπλάκες και αγιος ο θεός...

και αν κάνεις ζορικές καταβάσεις... βαλε αντί για απλά τακάκια κάτι πιο σκληρό πχ ds2500 ferodo και κατα προτιμηση μια σχετικά ανοιχτή ζαντα για να μην ψυνονται μέσα σε πχ μαμα σιδερενιες 14αρες ζαντες...


Και χαρακτές και τρυπιτές ήταν οι πρώτες 2, και απ οτι κατάλαβα τελικά ήταν μάπα. Τις είχα περάσει τότε 95 ευρώ αν θυμάμαι καλά το ζευγάρι! Όταν ξαναρώτησα για χαρακτοτρυπιτές μου είπε αυτός ο μηχανικός οτι βγαίνουν ακριβές. Οπότε ήταν μάπα εξαρχής και γιαυτό η φθηνή τιμή τους.

Δεν μπορώ να πώ οτι κάνω ζόρικες καταβάσεις αλλά το πατάω λίγο το πεζάκι... και ζορίζονται οσο να ναι τα φρένα. Στις χαρακτοτρυπιτες, ειχα σκληρά τακάκια αλλα τώρα στις απλές δισκόπλακες έχω πιο μαλακά. Οι ζάντες μου είναι 14άρες αλουμινίου απο SAXO VTS 120 και με τα φρένα απο το xsara 266 που έβαλα είναι τσιμα τσίμα. Δεν έχει πολυ χορο για να περάσει πολύς αέρας. Για μένα πάντως δικαιολογίες του τύπου παραζόρισα τα φρενα και στράβωσαν δεν είναι δεκτές, γιατι τα φρένα είναι κει για να ζορίζονται και να μην έχουν πρόβλημα με την πρώτη γρήγορη διαδρομή!!!


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 12:47:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εσυ καλά τα λες...
αλλα η και πεζω και σιτροεν οπου εχει βαλει 266φρενα εχει βαλει και 15άρες (τουλάχιστον) ζάντες...

μονο στα 106 που ειναι ελαφριά τα 266 (που βάζουν ορισμένοι αλλαζοντας τα εργοστασιακά 247) δεν εχουν ιδιαίτερο θέμα θερμοκρασίας και αυτό πάλι ειναι σχετικό.

οι 14άρες πάντως που εχεις λόγω σχεδίου δεν ειναι και οτι καλήτερο από πλευρας απαγωγής θερμότητας... Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 19:16:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οπότε τι γίνεται με τα φρένα; Καθόμαστε στα αυγά μας και έχουμε το τρέμουλο σε κάθε πάτημα του φρένου;
Σκέφτομαι να βάλω τις μανίσιες μεταχειρισμένες που πήρα στις αρχές για να δοκιμάσω αν τελικά έφταιγαν οι πλάκες ή τα μουαγιέ, και να τις κρατήσω κανα μήνα και για να δώ αν αρχίσουν να τρέμουν και αυτές.
Άν έχετε καμία πρόταση είμαι έτοιμος να την διαβάσω.
Υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει έλεγχος στις δισκοπλακες και στο μουαγιε ξεχωριστά για τυχών στράβωμα σε κάποιο απο τα 2;


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 20:56:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μήπως σου βιδώνει τις ζάντες υπερβολικά με αερόκλειδο;


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31099
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 21:02:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δοκιμασε αυτό που σκέφτηκες Wink (και βλέπεις)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 30 Αύγ 2008, 19:33:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Για νεώτερα θα επανέλθω.
Αν έχει πάντως κανείς καμία άλλη γνώμη ας την πει!!!
Crying or Very sad Question


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιαν 2009, 19:37:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καλή χρονιά σε όλους σας!

Επανέρχομαι για να ενημερώσω σχετικά με τα προβλήματα που είχα με τα φρένα και συγκεκριμένα με το τρέμουλο στο φρενάρισμα.
Τελευταίο πράγμα που έκανα, ήταν να πάρω τις πρώτες δισκόπλακες και να τις φάω σε τόρνο για να φύγει οτι στράβωμα είχαν. Δεδομένου οτι ήταν και σχετικά καινούριες (δεν είχαν φαγωθεί πολύ) έγινε το τορνάρισμα και ακόμα έχουν ψωμί. Μπήκαν λοιπόν πάνω οι πλάκες με τα ίδια τακάκια και όλα εντάξει στην αρχή ώσπου εμφανίστηκε πάλι το ίδιο πρόβλημα μετά απο μερικές εβδομάδες. Τις άφησα με το πρόβλημα μέχρι τελικά να δώ που θα έβγαζε. Με προσοχή βέβαια στο φρενάρισμα όλο αυτό τον καιρό γιατί είχε καταντήσει επικίνδυνο.
Τελικά και χωρίς να το πάρω χαμπάρι πότε διορθώθηκε διαπίστωσα κάποια μέρα ότι δεν έτρεμε και μέχρι και σήμερα έχω ομαλό φρενάρισμα χωρίς τρέμουλο! Έτσι απλά!


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιαν 2009, 19:55:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εμ, δεν χρειάζεται να σκας! φτιάχνονται και μόνα τους! Very happy



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
sasasj (Σάκης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 LEMANS Νο0715

Ένταξη: 25 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 339
Τόπος: Kozani

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 05 Ιαν 2009, 20:01:40    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Steve έγραψε:
Εμ, δεν χρειάζεται να σκας! φτιάχνονται και μόνα τους! Very happy


Είμαι μικρός ακόμα! Σιγά σιγά θα μάθω και γω... όταν μεγαλόσω λίγο ακόμα Very happy Smile


ΠΩΛΕΙΤΑΙ 207 LEMANS
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2486s (PHP: 69% - SQL: 31%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on