PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Τί ανάρτηση για το rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 57, 58, 59  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 19:09:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δικιά μου ευχαρίστηση αν μπορέσω να σε βοηθήσω.

Λοιπόν αρχίζω από το τέλος.

Αν πάρουμε σα δεδομένο ότι πίσω θα βάλεις τελικά 21mm ράβδους και θα ρυθμίσεις το πίσω μέρος του αμαξιού σου -2cm μέχρι -2.5cm είμαστε οι από πίσω κατά τη γνώμη μου.

Όταν λέω να παίξεις με τη μπροστά ανάρτηση εννοώ πως μπορείς να ψαχτείς λίγο με το ύψος της (αφού έχεις ρυθμιζόμενα πιατέλα) ή ίσως να αλλάξεις και ελατήρια με αλλά με λιγότερες lb προκείμενου να βρεις την ισορροπία μεταξύ μπρος και πίσω.

Η μπροστινή ανάρτηση είναι πιο ‘εύκολη’ και οικονομική για πειραματισμούς.

Όποτε βάζεις ράβδους ρυθμίζεις το ύψος πίσω και μετά ανάλογα με τη συμπεριφορά του αυτοκίνητου παίζεις με τη μπροστά.

Τα σινεμπλοκ είναι δαχτυλίδια από λάστιχο που μπαίνουν στις αρθρώσεις της ανάρτησης για να μην έχουμε επαφή μέταλλο με μέταλλο για να μη μεταφέρονται θόρυβοι από την ανάρτηση στο εσωτερικό του αμαξιού αλλά και για να απορροφώνται διάφοροι κραδασμοί.

Σε αρκετά γαλλικά αμάξια και πιο ειδικά στο rallye η γεωμετρία και η ρύθμιση της ανάρτησης της προσδίδουν κάποια χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιευθυνσης.

Δηλαδή όταν στρίβεις αλλάζει κατά κάποιο τρόπο η γωνία του πίσω άξονα με τον εγκάρσιο άξονα του αμαξιού σου.
Ακόμα πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια μιας στροφής ο πίσω άξονας ‘στρίβει’ κατά κάποιες μοίρες (περίπου 2-3) και κοιτάει προς το εξωτερικό της στροφής διαγράφονται κύκλο μεγαλύτερης ακτίνας σε σχέση με τον εμπρός άξονα.

Αφού εσύ έχεις ένα τόσο σκληρό setup ζορίζεις υπερβολικά τα σινεμλοκ με αποτέλεσμα αυτά να παραμορφώνονται και να αλλοιώνουν την γεωμετρία της πίσω ανάρτησης.
Αυτό μεταφράζεται σε νευρική συμπεριφορά του πίσω μέρους.

Πρόσεχε νευρική συμπεριφορά μπορείς να έχεις και από μια άψογα ρυθμισμένη ανάρτηση.

ΟΜΩΣ στην περίπτωση αυτή απλά η ανάρτηση κάνει στο ακέραιο τη δουλεία της, διαβάζει τον δρόμο και σου δίνει τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.

ΟΜΩΣ στην περίπτωση των σινεμλοκ η νευρικότητα οφείλεται σε συνεχείς αλλαγές της γεωμετρίας της ανάρτησης.

Όσο για το κόστος δεν είναι υπερβολικό.
Συνιστώ powerflex για να μη χάσεις τελείως σε άνεση.

Sorry για το μεγάλο post.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Περικλής 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 GTI

Ένταξη: 19 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 34
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 21:58:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η γνώμη μου,την οποία ξέχασα να γράψω χθές,είναι να βάλεις ράβδους 21mm και να δεις πώς θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου.Οι 22αρες ίσως είναι υπερβολικές αν σκεφτείς πως υπάρχουν αγωνιζόμενοι με 106 που προτιμούν τις 19αρες για πιο εύκολο handling της ουράς.Μετά από μια περίοδο προσαρμογής θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λίγο πιο μαλακά ελατήρια εμπρός.Πάντως μην υποτιμάς τη διαφορά του ενός χιλιοστού ανάμεσα στις 21 και στις 22αρες.Σκέψου πως το 206 1,6 φοράει 19αρες,το 206 GTI 19,5 και το RC 20αρες.


ΠΕΡΙΚΛΗΣ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 02:09:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

σημερα λοιπον που ξανατεσταρα την αναρτηση σε πιο αποτομες στροφες απο αυτες που ειχα δοκιμασει εως τωρα και με λιγο παραπανω ταχυτητα(ο φοβος κραταει τον οδηγο ζωντανο!!!) παρατηρησα εμφανεστατα το προβλημα της ουρας.
για παραδειγμα ενω σε μια δεξια παρατεταμενη στροφη ειχα πιασει πολυ καλη γραμμη και ειχα τοποθετησει τη μουρη αρκετα μεσα εκει που ηθελα με το που εφτασα στην κορυφη της στροφης εβλεπα τον κολο να αρχιζει να σερνεται και να μου παρασερνει ολο το αυτοκινητο προς τα εξω!!!
απο το εμπρος συστημα αναρτησης δεν εχω καποιο παραπονο αλλα πισω ειμαι σιγουρος πλεον οτι πρεπει να βελτιωθει αμεσα η κατασταση!!!
για τα σινεμπλοκ πηρα μια κατατοπιστικη ιδεα .για αντιστρεπτικες τι παιζει???


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
KASFIKIS NIKOS (Νικος)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


106 RALLYE 16V

Ένταξη: 28 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 76

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 07:35:45    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

danielos έγραψε:
σημερα λοιπον που ξανατεσταρα την αναρτηση σε πιο αποτομες στροφες απο αυτες που ειχα δοκιμασει εως τωρα και με λιγο παραπανω ταχυτητα(ο φοβος κραταει τον οδηγο ζωντανο!!!) παρατηρησα εμφανεστατα το προβλημα της ουρας.
για παραδειγμα ενω σε μια δεξια παρατεταμενη στροφη ειχα πιασει πολυ καλη γραμμη και ειχα τοποθετησει τη μουρη αρκετα μεσα εκει που ηθελα με το που εφτασα στην κορυφη της στροφης εβλεπα τον κολο να αρχιζει να σερνεται και να μου παρασερνει ολο το αυτοκινητο προς τα εξω!!!
απο το εμπρος συστημα αναρτησης δεν εχω καποιο παραπονο αλλα πισω ειμαι σιγουρος πλεον οτι πρεπει να βελτιωθει αμεσα η κατασταση!!!
για τα σινεμπλοκ πηρα μια κατατοπιστικη ιδεα .για αντιστρεπτικες τι παιζει???


Μηπως ειναι πολυ σκληρο μπροστα;

Μηπως χαμηλωνοντας 2,5 ποντους μπροστα χαλασες την ισοροπια που πρεπει να εχει το αυτοκινητο;

Και κατι αλλο ......ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 07:59:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα πρότεινα να μην πειράξεις αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ.Οι αντιστρεπτικές θα φορτίζουν πιο απότομα τον αξονα που βρίσκονται με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην πλασάρει οπως τώρα αλλα να κρατάει τρελλα μεχρι που σε καποιο σημείο να χάνει απότομα.Τα σινεμπλοκ θα χαλάσουν εν μέρει και την άνεση ( Laughing ) και τα μικροχαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης.Βάλε μονο πίσω ράβδους.Με coilover ελατήρια το αμάξι κατεβαίνει οριακα μέχρι 22mm απο κει και κάτω δεν έχει περιθώρια στο σπείρωμα για να κατέβει.Αρα πίσω με ενα δόντι κατέβασμα θα είσαι μια χαρα.Πιο κατάλληλες για χρήση δρόμου είναι σαφώς οι 21mm αλλα με 300lbs ελατήριο μπροστά φοβάμαι οτι θα είναι λίγες γι αυτό και σου πρότεινα 22mm απο την αρχή.Προσωπικά θα πήγαινα μέχρι 250lbs μπροστά και 21mm ράβδους.


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 11:46:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

pugsang έγραψε:
Θα πρότεινα να μην πειράξεις αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ.Οι αντιστρεπτικές θα φορτίζουν πιο απότομα τον αξονα που βρίσκονται με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην πλασάρει οπως τώρα αλλα να κρατάει τρελλα μεχρι που σε καποιο σημείο να χάνει απότομα.Τα σινεμπλοκ θα χαλάσουν εν μέρει και την άνεση ( Laughing ) και τα μικροχαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης.Βάλε μονο πίσω ράβδους.Με coilover ελατήρια το αμάξι κατεβαίνει οριακα μέχρι 22mm απο κει και κάτω δεν έχει περιθώρια στο σπείρωμα για να κατέβει.Αρα πίσω με ενα δόντι κατέβασμα θα είσαι μια χαρα.Πιο κατάλληλες για χρήση δρόμου είναι σαφώς οι 21mm αλλα με 300lbs ελατήριο μπροστά φοβάμαι οτι θα είναι λίγες γι αυτό και σου πρότεινα 22mm απο την αρχή.Προσωπικά θα πήγαινα μέχρι 250lbs μπροστά και 21mm ράβδους.

μακη επειδη τωρα αλλαξα την αναρτηση και δεν παιζει να αλλαξω παλι ελατηρια με αλλα λιγοτερων λιβρων προσπαθω να φτιαξω το πισω μερος ωστε να ακολουθει το μπροστα και να μην κανει του κεφαλιου του!!!!
οσον αφορα το χαμηλωμα ειναι μια χαρα και μου εξηγησε ο μηχανικος που πηγαινω το αυτοκινητο οτι κατεβασε το αυτοκινητο το προβλεπομενο οπως το ρυθμιζει και για τις αναβασεις στα διαφορα 106 του συνεργειου του!!!
μαλλον σε 21mm θα παω και ελπιζω να μην ειναι λιγες!!!!


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Αύγ 2003, 21:07:48    Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 106 ανάρτηση competition Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον......ειναι γνωστο εξαλλου το προβλημα μου με την αναρτηση.

Παιδια θελω να αλλαξω την αναρτηση μου γιατι μου φαινετε τα εφτυσε.
Θελω λοιπον να μου πειτε οσοι γνωριζετε καποιο σετ αναρτησης με τα δεδομενα τα δικα μου.ΟΧΙ ΒΟΛΤΑΣ.
Καπου ειχα δει οτι η BILSTAIN βγαζει και αζωτου.Για ψαχτε να βρουμε φως στο τουνελ.Απο της PEUGEOTSPORT GROUP A ONLY μεχρι οτι αλλο νομιζετε.Για ριχτε ιδεες μπας και βγαλω καμια ακρη.

(Μην μου πειτε καμια PROFLEX Confused )


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 00:07:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αφού ξέρεις γιατί ρωτάς;
..........
Αλλά αφού θές παιχνίδι κάνω αρχή..
Ψηφίζω Peugeot Sport. Άντε και Bilstein PSS ή όπως αλλιώς λέγεται η ρυθμιζόμενη της Bilstein.
Υπάρχουν και οι ρυθμιζόμενες της K&W, Spax, H&R, όλες για σένα ειδικά, αλλά υπάρχουν και ένα σωρό άλλες γνωστές και άγνωστες που πιθανότατα να σου κάνουν...
Λεφτά έχεις;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 10:09:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπα... η καλύτερη λύση γι'αυτόν και η πιο φτηνή είναι να πάρει τα καλάμια και να τα κολήσει στα γόνατα για να το κάνει καρτ, δε θα πλαγιάζει καθόλου. Ε, και για τα τετακε που θα φέρνει δε τον χαλάει, αφού και τώρα τα καταφέρνει Smile


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 12:46:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιλτο λιγο ποιο συγκεκριμενος μπορεις να γινεις Question

Δεν θελω γενικη εννοια σε μαρκες.Πειτε μου πχ PeugeotSport GROUP A κωδικος ταδε.Βilstain αζωτου για 106 ευρο τοσο. (Καλα για χρηματα στο περιπου γιατι θα τα κοψω χονδρικη στο μαγαζι.)

Αυτος ο Μακης που ειναι οταν τον χρειαζομαι μου λετε Question Rolling eyes

Τασος-Πετρος και λοιποι....που χαθηκαν ρε Question

Νικο για βοηθα λιγο εκει με το internet.BILSTAIN αζωτου για 106.

Μιλτακο η pss9 μηπως φερνει σε βολτας παραπανω Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 20:27:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο κοίτα και τα Osrav. Είναι καλά και εξειδικευμένα αμορτισέρ. Δοκιμασμένα στο ραλλύ ενός φίλου, με 165 ίππους και ελατήρια-ράβδους 280lbs-21mm αντίστοιχα.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
S16 (Δημήτρης)
Μέλος
Μέλος


Peugeot 106 Rallye 1.6 16v

Ένταξη: 30 Μάϊ 2003
Δημοσιεύσεις: 110
Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 00:54:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νικολακι ως κατοχος 16v rallye και απολυτα ευχαριστημενος απο το μαμα στησιμο δισταζω παρα πολυ να κανω την κινηση και να αλλαξω την αναρτηση μου.
Αλλα επειδη εσυ εισαι αρκετα τρελος δε φοβαμαι να σου προτεινω την τελευταια λυση που εχω καταληξει.
Ακου H&R οχι το cup-kit αλλα τις ρυθμιζομενες που βγαζει.
Ερχονται μαζι με στενο ελατηριο της ιδιας εταιριας.
Στο τελευταιο Drive Faster εχει μια καταχωρηση ο louis με τιμη 1130 ευρα μαζι με φ.π.α
Αγοραζεις και ραβδους 21mm (αν δεν εχεις ηδη, δε θυμαμαι) μαζι με τα σινεμπλοκ που ηδη εχεις εχεις ενα αμαξι που ανετα χαρακτηριζεται καρτ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 06:56:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βασικά το πρόβλημα του Νικου ειναι οτι τα βγαζει γρηγορα off λογω υπερθερμανσης οποτε η μοναδική λύση είναι ενα αμορτισερ με εξωτερική μονάδα αζώτου.Κατι δηλαδή σε proflex ή σε leda.

Αμορτισερ Leda

Βεβαια για το κομπλε κιτ της leda να υπολογιζεις γυρω στα 2000 ευρά (αμορτισερ-ελατηρια μπροστα αμορτισερ πισω απο την σειρα gas) και για την proflex γυρω στα 3000 ευρά.Υπαρχουν ομως και ψιλομεταχειρισμενες proflex στην αγορά για ψαξτο λιγο ισως μεσω Ντινου.

Παρε και το τηλεφωνο που λεγαμε:

Κωστας Γεωργακοπουλος 210-2850254

Ειναι αυτος που φτιαχνει το saxo του Σωτηρχου και πρεπει να εχει αυτο που ψαχνεις


pedal to the metal


Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:50:20, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 11:36:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Βρε βρε.............Τα παιδιαααααααααα Very happy Very happy Αντε ρε και αισθανομουνα μοναξια εδω Very happy Very happy Λοιπον παιδες.Για BILSTAIN Αζωτου ακυρον γιατι εχει καινουργια κοντα στα 4200 EYRA απο εγκυρη πηγη.Αν ειναι για τοσα παω σε PROFLEX.Οποτε βλεπω να καταληγω σε BILSTAIN GROUP N καινουργια του κουτιου.Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση αυτην την περιοδο που δεν υπαρχει φραγκο.Ουτε ανακατασκευη ουτε τιποτα.Γιατι 140 ευρο σε καθε ανακατασκευη και να τα φτυνουν σε 4 μηνες που τα εχω τωρα αυτα δεν λεει.Οποτε καινουργια τα κρατας 1-5 χρονο περιπου και μετα πεταμα και ξανα καινουργια και εχεις συνεχεια καλη αναρτηση.Απο ραβδους οι 22αρες μου πουληθηκαν στον ΜΑΚΗ (οε οε οε Very happy )και παω για 23αρες πισω και εμπρος αφηνω τα APEX με 330 Λιμπρες.Παιδες THANKS Wink Very happy

Υ.Γ. Τα Osrav ποσο πανε περιπου σε χονδρικη Question


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:16:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ερωτηση:
Tα bilstein group N ειναι αυτα με το 40ρι καλαμι?

Επισης , για οσους δεν ξερουν αυτη τη διευθυνση,ειναι καλη,γιατι εχει και φωτος Very happy

www.rallycar.com


Messinian Houses
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:42:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αυτα που βρήκες στο rallycar ειναι upside down αμορτισερ συνδεεται δηλαδη το εμβολο επανω στο γονατο και η μπουκαλα στον θολο ετσι ώστε το ελαφρύτερο μέρος του (έμβολο) να συνδέεται με την ανάρτηση-τροχό και το βαρύτερο μέρος (μπουκάλα λαδιού) να βιδώνει στο σασσί. Με το τρόπο αυτό η "μπουκάλα" μετατρέπεται σε αναρτώμενη μάζα (μέρος του σασσί).Όσο λιγότερο βάρος απο πλευρας Μη Αναρτωμενης Μαζας έχει η ανάρτηση τόσο λιγότερη είναι η αδράνεια μάζας, άρα τόσο ευκολότερο είναι το έργο απόσβεσης της ανάρτησης.Προυποθετουν αλλαγη στο γονατο για αν μπουν τουλαχιστον στο 106.

Τα Gr.N ειναι τυπου upside down αμορτισερ εκ κατασκευης δηλαδη τα εσωτερικα στην μπουκαλα κινουμενα μερη ειναι αντιθετα τοποθετημενα απο τα αλλα αμορτισερ παρολο που ακολουθει την κλασσικη μεθοδο συνδεσης (εμβολο στον θολο-μπουκαλα στο γονατο)


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος
Επίσημο Μέλος

106RALLYE A6 , 205 E11

Ένταξη: 28 Δεκ 2005
Δημοσιεύσεις: 742
Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2006, 21:40:58    Θέμα δημοσίευσης: σινεμπλοκ αλουμινιου?? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ γνωστος μηχανικος που πουλα κ επισκευαζει 2 πολυ επωνυμες αναρτησεις αγ. χρήσης μου είχε προτεινει για πισω αλουμινένια σινεμπλοκ. φοραει κανεις? εντυπωσεισ?


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 12:22:16    Θέμα δημοσίευσης: Ανάρτηση για 106 rallye Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να πως έχει το πράγμα.
Στο rallaki έχω την εξής ανάρτηση:
Μπροστά στενά Η&R αν θυμάμαι καλά 280lbs με απόκλιση 10lbs
Και αμορτισέρ Bilstein Group N μπροστά-πίσω
Αντιστρεπτικές μπροστά-πίσω είναι οι εργοσταστιακές όπως και οι ράβδοι στρέψης.Σινεμπλόκ δεν έχουν αλλαχθεί ούτε και οι βάσεις μηχανής(ουφ τα είπα όλα σχετικά και άσχετα).

Όλο το παραπάνω setup έχει διανύσει αρκετά "δύσκολα" χιλιόμετρα (τουλάχιστον 40.000) και πιστεύω ότι είναι η ώρα να επέμβω.

Τι προτείνετε καταρχήν στο θέμα των αμορτισέρ ? Να βγούν για επισκευή-συντήρηση ή οχι?? Δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τα αμορτισερόμετρα.

Και κατά δεύτερον αλλά επίσης τρομερά σημαντικό για το setup της ανάρτησης (αλλαγή αντιστρεπτικών-ράβδων στρέψης) ακούω προτάσεις.
Λέτε να πάω για άλλη ανάρτηση?? Και αν ναι ποια??? Peugeot Sport sounds good to me!!!!

Για να προλάβω ερωτήσεις πως θέλω το αυτοκίνητο (όσον αφορά την άνεση) δεν με πειράζει να σκληρύνει (οχι να μην μπορείς να κάτσεις κιόλας) προκειμένου να βελτιώσω και άλλο το στρίβειν.

Σημείωση: Φοράω τις μαμά σιδερένιες 14αρες αλλά τα λάστιχα θα αλλαχθούν σίγουρα σε ημισλίκ(από τα οποία ήμουν ξετρελαμένος στο παρελθόν που τα είχα βάλει) μάλλον Υοκο 048.

Αν σκληρύνω την ανάρτηση πρέπει να πάω σε 15 αρα ζάντα???(δεν είναι off topic Laughing Laughing ) γιατί επηρεάζει το στήσιμο του αυτοκινήτου.Βέβαια σε αυτό πιστεύω να καλυφθώ σε άλλο σχετικό topic που άνοιξα.

Για πείτε guys.


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
danielos (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye

Ένταξη: 02 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 400

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 16:29:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε παιδιά γιατί δεν μιλάτε?????
Εντάξει ντε μια μικρή περίοδο αποχής είχα....... Shocked Shocked Shocked

Δώστε ένα χεράκι βοηθείας στον Dany που τα ξέχασε...... Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes

Είπα να ξανασχοληθώ με το ραλλο.
Για πείτε ντε,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Twisted evil Twisted evil


ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 16:43:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα ανακατασκευασεις την αναρτηση σου με 150 ευρω.
Απο 'κει και περα υπαρχουν πολλες λυσεις.
Μπορεις να βαλεις πισω ραβδους 23αρες και πιο σκληρα πεζοσπορισια σινεμπλοκ οπως και μπροστα.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, ... 57, 58, 59  Επόμενη
Σελίδα 2 από 59

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3203s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on