Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 19:09:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δικιά μου ευχαρίστηση αν μπορέσω να σε βοηθήσω.
Λοιπόν αρχίζω από το τέλος.
Αν πάρουμε σα δεδομένο ότι πίσω θα βάλεις τελικά 21mm ράβδους και θα ρυθμίσεις το πίσω μέρος του αμαξιού σου -2cm μέχρι -2.5cm είμαστε οι από πίσω κατά τη γνώμη μου.
Όταν λέω να παίξεις με τη μπροστά ανάρτηση εννοώ πως μπορείς να ψαχτείς λίγο με το ύψος της (αφού έχεις ρυθμιζόμενα πιατέλα) ή ίσως να αλλάξεις και ελατήρια με αλλά με λιγότερες lb προκείμενου να βρεις την ισορροπία μεταξύ μπρος και πίσω.
Η μπροστινή ανάρτηση είναι πιο ‘εύκολη’ και οικονομική για πειραματισμούς.
Όποτε βάζεις ράβδους ρυθμίζεις το ύψος πίσω και μετά ανάλογα με τη συμπεριφορά του αυτοκίνητου παίζεις με τη μπροστά.
Τα σινεμπλοκ είναι δαχτυλίδια από λάστιχο που μπαίνουν στις αρθρώσεις της ανάρτησης για να μην έχουμε επαφή μέταλλο με μέταλλο για να μη μεταφέρονται θόρυβοι από την ανάρτηση στο εσωτερικό του αμαξιού αλλά και για να απορροφώνται διάφοροι κραδασμοί.
Σε αρκετά γαλλικά αμάξια και πιο ειδικά στο rallye η γεωμετρία και η ρύθμιση της ανάρτησης της προσδίδουν κάποια χαρακτηριστικά παθητικής τετραδιευθυνσης.
Δηλαδή όταν στρίβεις αλλάζει κατά κάποιο τρόπο η γωνία του πίσω άξονα με τον εγκάρσιο άξονα του αμαξιού σου.
Ακόμα πιο συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια μιας στροφής ο πίσω άξονας ‘στρίβει’ κατά κάποιες μοίρες (περίπου 2-3) και κοιτάει προς το εξωτερικό της στροφής διαγράφονται κύκλο μεγαλύτερης ακτίνας σε σχέση με τον εμπρός άξονα.
Αφού εσύ έχεις ένα τόσο σκληρό setup ζορίζεις υπερβολικά τα σινεμλοκ με αποτέλεσμα αυτά να παραμορφώνονται και να αλλοιώνουν την γεωμετρία της πίσω ανάρτησης.
Αυτό μεταφράζεται σε νευρική συμπεριφορά του πίσω μέρους.
Πρόσεχε νευρική συμπεριφορά μπορείς να έχεις και από μια άψογα ρυθμισμένη ανάρτηση.
ΟΜΩΣ στην περίπτωση αυτή απλά η ανάρτηση κάνει στο ακέραιο τη δουλεία της, διαβάζει τον δρόμο και σου δίνει τις πληροφορίες που χρειάζεσαι.
ΟΜΩΣ στην περίπτωση των σινεμλοκ η νευρικότητα οφείλεται σε συνεχείς αλλαγές της γεωμετρίας της ανάρτησης.
Όσο για το κόστος δεν είναι υπερβολικό.
Συνιστώ powerflex για να μη χάσεις τελείως σε άνεση.
Sorry για το μεγάλο post.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Περικλής Μόλις έγραψα
206 GTI
Ένταξη: 19 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 21:58:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η γνώμη μου,την οποία ξέχασα να γράψω χθές,είναι να βάλεις ράβδους 21mm και να δεις πώς θα είναι η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου.Οι 22αρες ίσως είναι υπερβολικές αν σκεφτείς πως υπάρχουν αγωνιζόμενοι με 106 που προτιμούν τις 19αρες για πιο εύκολο handling της ουράς.Μετά από μια περίοδο προσαρμογής θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις λίγο πιο μαλακά ελατήρια εμπρός.Πάντως μην υποτιμάς τη διαφορά του ενός χιλιοστού ανάμεσα στις 21 και στις 22αρες.Σκέψου πως το 206 1,6 φοράει 19αρες,το 206 GTI 19,5 και το RC 20αρες.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 02:09:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σημερα λοιπον που ξανατεσταρα την αναρτηση σε πιο αποτομες στροφες απο αυτες που ειχα δοκιμασει εως τωρα και με λιγο παραπανω ταχυτητα(ο φοβος κραταει τον οδηγο ζωντανο!!!) παρατηρησα εμφανεστατα το προβλημα της ουρας.
για παραδειγμα ενω σε μια δεξια παρατεταμενη στροφη ειχα πιασει πολυ καλη γραμμη και ειχα τοποθετησει τη μουρη αρκετα μεσα εκει που ηθελα με το που εφτασα στην κορυφη της στροφης εβλεπα τον κολο να αρχιζει να σερνεται και να μου παρασερνει ολο το αυτοκινητο προς τα εξω!!!
απο το εμπρος συστημα αναρτησης δεν εχω καποιο παραπονο αλλα πισω ειμαι σιγουρος πλεον οτι πρεπει να βελτιωθει αμεσα η κατασταση!!!
για τα σινεμπλοκ πηρα μια κατατοπιστικη ιδεα .για αντιστρεπτικες τι παιζει???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
KASFIKIS NIKOS (Νικος) Νέος χρήστης
106 RALLYE 16V
Ένταξη: 28 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 76
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 07:35:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | σημερα λοιπον που ξανατεσταρα την αναρτηση σε πιο αποτομες στροφες απο αυτες που ειχα δοκιμασει εως τωρα και με λιγο παραπανω ταχυτητα(ο φοβος κραταει τον οδηγο ζωντανο!!!) παρατηρησα εμφανεστατα το προβλημα της ουρας.
για παραδειγμα ενω σε μια δεξια παρατεταμενη στροφη ειχα πιασει πολυ καλη γραμμη και ειχα τοποθετησει τη μουρη αρκετα μεσα εκει που ηθελα με το που εφτασα στην κορυφη της στροφης εβλεπα τον κολο να αρχιζει να σερνεται και να μου παρασερνει ολο το αυτοκινητο προς τα εξω!!!
απο το εμπρος συστημα αναρτησης δεν εχω καποιο παραπονο αλλα πισω ειμαι σιγουρος πλεον οτι πρεπει να βελτιωθει αμεσα η κατασταση!!!
για τα σινεμπλοκ πηρα μια κατατοπιστικη ιδεα .για αντιστρεπτικες τι παιζει??? |
Μηπως ειναι πολυ σκληρο μπροστα;
Μηπως χαμηλωνοντας 2,5 ποντους μπροστα χαλασες την ισοροπια που πρεπει να εχει το αυτοκινητο;
Και κατι αλλο ......ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 07:59:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα πρότεινα να μην πειράξεις αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ.Οι αντιστρεπτικές θα φορτίζουν πιο απότομα τον αξονα που βρίσκονται με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην πλασάρει οπως τώρα αλλα να κρατάει τρελλα μεχρι που σε καποιο σημείο να χάνει απότομα.Τα σινεμπλοκ θα χαλάσουν εν μέρει και την άνεση ( ) και τα μικροχαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης.Βάλε μονο πίσω ράβδους.Με coilover ελατήρια το αμάξι κατεβαίνει οριακα μέχρι 22mm απο κει και κάτω δεν έχει περιθώρια στο σπείρωμα για να κατέβει.Αρα πίσω με ενα δόντι κατέβασμα θα είσαι μια χαρα.Πιο κατάλληλες για χρήση δρόμου είναι σαφώς οι 21mm αλλα με 300lbs ελατήριο μπροστά φοβάμαι οτι θα είναι λίγες γι αυτό και σου πρότεινα 22mm απο την αρχή.Προσωπικά θα πήγαινα μέχρι 250lbs μπροστά και 21mm ράβδους.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 09 Ιούν 2003, 11:46:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Θα πρότεινα να μην πειράξεις αντιστρεπτικές και σινεμπλοκ.Οι αντιστρεπτικές θα φορτίζουν πιο απότομα τον αξονα που βρίσκονται με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να μην πλασάρει οπως τώρα αλλα να κρατάει τρελλα μεχρι που σε καποιο σημείο να χάνει απότομα.Τα σινεμπλοκ θα χαλάσουν εν μέρει και την άνεση ( ) και τα μικροχαρακτηριστικά τετραδιεύθυνσης.Βάλε μονο πίσω ράβδους.Με coilover ελατήρια το αμάξι κατεβαίνει οριακα μέχρι 22mm απο κει και κάτω δεν έχει περιθώρια στο σπείρωμα για να κατέβει.Αρα πίσω με ενα δόντι κατέβασμα θα είσαι μια χαρα.Πιο κατάλληλες για χρήση δρόμου είναι σαφώς οι 21mm αλλα με 300lbs ελατήριο μπροστά φοβάμαι οτι θα είναι λίγες γι αυτό και σου πρότεινα 22mm απο την αρχή.Προσωπικά θα πήγαινα μέχρι 250lbs μπροστά και 21mm ράβδους. |
μακη επειδη τωρα αλλαξα την αναρτηση και δεν παιζει να αλλαξω παλι ελατηρια με αλλα λιγοτερων λιβρων προσπαθω να φτιαξω το πισω μερος ωστε να ακολουθει το μπροστα και να μην κανει του κεφαλιου του!!!!
οσον αφορα το χαμηλωμα ειναι μια χαρα και μου εξηγησε ο μηχανικος που πηγαινω το αυτοκινητο οτι κατεβασε το αυτοκινητο το προβλεπομενο οπως το ρυθμιζει και για τις αναβασεις στα διαφορα 106 του συνεργειου του!!!
μαλλον σε 21mm θα παω και ελπιζω να μην ειναι λιγες!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 16 Αύγ 2003, 21:07:48 Θέμα δημοσίευσης: Peugeot 106 ανάρτηση competition |
|
|
Λοιπον......ειναι γνωστο εξαλλου το προβλημα μου με την αναρτηση.
Παιδια θελω να αλλαξω την αναρτηση μου γιατι μου φαινετε τα εφτυσε.
Θελω λοιπον να μου πειτε οσοι γνωριζετε καποιο σετ αναρτησης με τα δεδομενα τα δικα μου.ΟΧΙ ΒΟΛΤΑΣ.
Καπου ειχα δει οτι η BILSTAIN βγαζει και αζωτου.Για ψαχτε να βρουμε φως στο τουνελ.Απο της PEUGEOTSPORT GROUP A ONLY μεχρι οτι αλλο νομιζετε.Για ριχτε ιδεες μπας και βγαλω καμια ακρη.
(Μην μου πειτε καμια PROFLEX )
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 00:07:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αφού ξέρεις γιατί ρωτάς;
..........
Αλλά αφού θές παιχνίδι κάνω αρχή..
Ψηφίζω Peugeot Sport. Άντε και Bilstein PSS ή όπως αλλιώς λέγεται η ρυθμιζόμενη της Bilstein.
Υπάρχουν και οι ρυθμιζόμενες της K&W, Spax, H&R, όλες για σένα ειδικά, αλλά υπάρχουν και ένα σωρό άλλες γνωστές και άγνωστες που πιθανότατα να σου κάνουν...
Λεφτά έχεις;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 10:09:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μπα... η καλύτερη λύση γι'αυτόν και η πιο φτηνή είναι να πάρει τα καλάμια και να τα κολήσει στα γόνατα για να το κάνει καρτ, δε θα πλαγιάζει καθόλου. Ε, και για τα τετακε που θα φέρνει δε τον χαλάει, αφού και τώρα τα καταφέρνει
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 18 Αύγ 2003, 12:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιλτο λιγο ποιο συγκεκριμενος μπορεις να γινεις
Δεν θελω γενικη εννοια σε μαρκες.Πειτε μου πχ PeugeotSport GROUP A κωδικος ταδε.Βilstain αζωτου για 106 ευρο τοσο. (Καλα για χρηματα στο περιπου γιατι θα τα κοψω χονδρικη στο μαγαζι.)
Αυτος ο Μακης που ειναι οταν τον χρειαζομαι μου λετε
Τασος-Πετρος και λοιποι....που χαθηκαν ρε
Νικο για βοηθα λιγο εκει με το internet.BILSTAIN αζωτου για 106.
Μιλτακο η pss9 μηπως φερνει σε βολτας παραπανω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 24 Αύγ 2003, 20:27:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νίκο κοίτα και τα Osrav. Είναι καλά και εξειδικευμένα αμορτισέρ. Δοκιμασμένα στο ραλλύ ενός φίλου, με 165 ίππους και ελατήρια-ράβδους 280lbs-21mm αντίστοιχα.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 00:54:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Νικολακι ως κατοχος 16v rallye και απολυτα ευχαριστημενος απο το μαμα στησιμο δισταζω παρα πολυ να κανω την κινηση και να αλλαξω την αναρτηση μου.
Αλλα επειδη εσυ εισαι αρκετα τρελος δε φοβαμαι να σου προτεινω την τελευταια λυση που εχω καταληξει.
Ακου H&R οχι το cup-kit αλλα τις ρυθμιζομενες που βγαζει.
Ερχονται μαζι με στενο ελατηριο της ιδιας εταιριας.
Στο τελευταιο Drive Faster εχει μια καταχωρηση ο louis με τιμη 1130 ευρα μαζι με φ.π.α
Αγοραζεις και ραβδους 21mm (αν δεν εχεις ηδη, δε θυμαμαι) μαζι με τα σινεμπλοκ που ηδη εχεις εχεις ενα αμαξι που ανετα χαρακτηριζεται καρτ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 06:56:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά το πρόβλημα του Νικου ειναι οτι τα βγαζει γρηγορα off λογω υπερθερμανσης οποτε η μοναδική λύση είναι ενα αμορτισερ με εξωτερική μονάδα αζώτου.Κατι δηλαδή σε proflex ή σε leda.
Αμορτισερ Leda
Βεβαια για το κομπλε κιτ της leda να υπολογιζεις γυρω στα 2000 ευρά (αμορτισερ-ελατηρια μπροστα αμορτισερ πισω απο την σειρα gas) και για την proflex γυρω στα 3000 ευρά.Υπαρχουν ομως και ψιλομεταχειρισμενες proflex στην αγορά για ψαξτο λιγο ισως μεσω Ντινου.
Παρε και το τηλεφωνο που λεγαμε:
Κωστας Γεωργακοπουλος 210-2850254
Ειναι αυτος που φτιαχνει το saxo του Σωτηρχου και πρεπει να εχει αυτο που ψαχνεις
pedal to the metal
Έχει επεξεργασθεί από τον/την pugsang στις Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:50:20, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 25 Αύγ 2003, 11:36:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βρε βρε.............Τα παιδιαααααααααα Αντε ρε και αισθανομουνα μοναξια εδω Λοιπον παιδες.Για BILSTAIN Αζωτου ακυρον γιατι εχει καινουργια κοντα στα 4200 EYRA απο εγκυρη πηγη.Αν ειναι για τοσα παω σε PROFLEX.Οποτε βλεπω να καταληγω σε BILSTAIN GROUP N καινουργια του κουτιου.Ειναι πιστευω η καλυτερη λυση αυτην την περιοδο που δεν υπαρχει φραγκο.Ουτε ανακατασκευη ουτε τιποτα.Γιατι 140 ευρο σε καθε ανακατασκευη και να τα φτυνουν σε 4 μηνες που τα εχω τωρα αυτα δεν λεει.Οποτε καινουργια τα κρατας 1-5 χρονο περιπου και μετα πεταμα και ξανα καινουργια και εχεις συνεχεια καλη αναρτηση.Απο ραβδους οι 22αρες μου πουληθηκαν στον ΜΑΚΗ (οε οε οε )και παω για 23αρες πισω και εμπρος αφηνω τα APEX με 330 Λιμπρες.Παιδες THANKS
Υ.Γ. Τα Osrav ποσο πανε περιπου σε χονδρικη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:16:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ερωτηση:
Tα bilstein group N ειναι αυτα με το 40ρι καλαμι?
Επισης , για οσους δεν ξερουν αυτη τη διευθυνση,ειναι καλη,γιατι εχει και φωτος
www.rallycar.com
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Σεπ 2003, 13:42:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτα που βρήκες στο rallycar ειναι upside down αμορτισερ συνδεεται δηλαδη το εμβολο επανω στο γονατο και η μπουκαλα στον θολο ετσι ώστε το ελαφρύτερο μέρος του (έμβολο) να συνδέεται με την ανάρτηση-τροχό και το βαρύτερο μέρος (μπουκάλα λαδιού) να βιδώνει στο σασσί. Με το τρόπο αυτό η "μπουκάλα" μετατρέπεται σε αναρτώμενη μάζα (μέρος του σασσί).Όσο λιγότερο βάρος απο πλευρας Μη Αναρτωμενης Μαζας έχει η ανάρτηση τόσο λιγότερη είναι η αδράνεια μάζας, άρα τόσο ευκολότερο είναι το έργο απόσβεσης της ανάρτησης.Προυποθετουν αλλαγη στο γονατο για αν μπουν τουλαχιστον στο 106.
Τα Gr.N ειναι τυπου upside down αμορτισερ εκ κατασκευης δηλαδη τα εσωτερικα στην μπουκαλα κινουμενα μερη ειναι αντιθετα τοποθετημενα απο τα αλλα αμορτισερ παρολο που ακολουθει την κλασσικη μεθοδο συνδεσης (εμβολο στον θολο-μπουκαλα στο γονατο)
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
gonakinen (ΓΙΩΡΓΗΣ) Τρελλαμένο μέλος
106RALLYE A6 , 205 E11
Ένταξη: 28 Δεκ 2005 Δημοσιεύσεις: 742 Τόπος: ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΙΒΙΚΗ http://www.chaniacrete.gr/gr/
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιαν 2006, 21:40:58 Θέμα δημοσίευσης: σινεμπλοκ αλουμινιου?? |
|
|
πολυ γνωστος μηχανικος που πουλα κ επισκευαζει 2 πολυ επωνυμες αναρτησεις αγ. χρήσης μου είχε προτεινει για πισω αλουμινένια σινεμπλοκ. φοραει κανεις? εντυπωσεισ?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 12:22:16 Θέμα δημοσίευσης: Ανάρτηση για 106 rallye |
|
|
Να πως έχει το πράγμα.
Στο rallaki έχω την εξής ανάρτηση:
Μπροστά στενά Η&R αν θυμάμαι καλά 280lbs με απόκλιση 10lbs
Και αμορτισέρ Bilstein Group N μπροστά-πίσω
Αντιστρεπτικές μπροστά-πίσω είναι οι εργοσταστιακές όπως και οι ράβδοι στρέψης.Σινεμπλόκ δεν έχουν αλλαχθεί ούτε και οι βάσεις μηχανής(ουφ τα είπα όλα σχετικά και άσχετα).
Όλο το παραπάνω setup έχει διανύσει αρκετά "δύσκολα" χιλιόμετρα (τουλάχιστον 40.000) και πιστεύω ότι είναι η ώρα να επέμβω.
Τι προτείνετε καταρχήν στο θέμα των αμορτισέρ ? Να βγούν για επισκευή-συντήρηση ή οχι?? Δεν εμπιστεύομαι τόσο πολύ τα αμορτισερόμετρα.
Και κατά δεύτερον αλλά επίσης τρομερά σημαντικό για το setup της ανάρτησης (αλλαγή αντιστρεπτικών-ράβδων στρέψης) ακούω προτάσεις.
Λέτε να πάω για άλλη ανάρτηση?? Και αν ναι ποια??? Peugeot Sport sounds good to me!!!!
Για να προλάβω ερωτήσεις πως θέλω το αυτοκίνητο (όσον αφορά την άνεση) δεν με πειράζει να σκληρύνει (οχι να μην μπορείς να κάτσεις κιόλας) προκειμένου να βελτιώσω και άλλο το στρίβειν.
Σημείωση: Φοράω τις μαμά σιδερένιες 14αρες αλλά τα λάστιχα θα αλλαχθούν σίγουρα σε ημισλίκ(από τα οποία ήμουν ξετρελαμένος στο παρελθόν που τα είχα βάλει) μάλλον Υοκο 048.
Αν σκληρύνω την ανάρτηση πρέπει να πάω σε 15 αρα ζάντα???(δεν είναι off topic ) γιατί επηρεάζει το στήσιμο του αυτοκινήτου.Βέβαια σε αυτό πιστεύω να καλυφθώ σε άλλο σχετικό topic που άνοιξα.
Για πείτε guys.
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 16:29:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε παιδιά γιατί δεν μιλάτε?????
Εντάξει ντε μια μικρή περίοδο αποχής είχα.......
Δώστε ένα χεράκι βοηθείας στον Dany που τα ξέχασε......
Είπα να ξανασχοληθώ με το ραλλο.
Για πείτε ντε,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 16:43:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα ανακατασκευασεις την αναρτηση σου με 150 ευρω.
Απο 'κει και περα υπαρχουν πολλες λυσεις.
Μπορεις να βαλεις πισω ραβδους 23αρες και πιο σκληρα πεζοσπορισια σινεμπλοκ οπως και μπροστα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|