PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Τί ανάρτηση για το rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 56, 57, 58, 59  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2019, 08:54:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

khpouross έγραψε:
Ίσως δεν είμαι τόσο γρήγορος οδηγός,οπότε και να μην καταλαβαίνω την λάθος επιλογή που έκανα,εσείς τι ανάρτηση θα βάζατε για να μην χαθεί η ισορροπία?

Δεν ειναι θεμα ποσο γρηγορος εισαι, αλλα το ποσο εχεις καταπιαστει με το θεμα της αναρτησης, οσον αφορα στον τροπο λειτουργιας της και τι την επηρεαζει.
Σχετικα με το πως πρεπει να τη σεταρεις, πρεπει να ορισεις ποια θα ειναι κατα κυριο λογο η χρηση του αυτοκινητου και με τι λαστιχα θα κυκλοφορεις το μεγαλυτερο διαστημα. Αν ολοχρονις κυκλοφορεις με ημισλικ, ανεβοκατεβαινεις στα βουνα και εισαι καθε σ.κ πιστα θα το στησεις πολυ διαφορετικα απο ενα δρομισιο.
Υποθετω λοιπον, πως το χρησιμοποιεις οπως εγω, δηλαδη πας στη δουλεια σου, αλλα και το σ.κ θες να βγαλεις λιγο γουστο στα μεγαρα ή στο βουνο. Τα ελατηρια που πηρες πρεπει να παρουν ποδι και να τα αντικαταστησεις με χαμηλοτερης σκληροτητας, για τα δικα μου γουστα μεχρι max 250lbs/in ειναι ανεκτη σκληροτητα για καθημερινη χρηση και για αυτοκινητο με μαμα ραβδους πισω. Σε αμορτισερ εμπρος, πολυ καλη και δοκιμασμενη επιλογη, ειναι σεταρισμενα bilstein sprint. Πισω μπορεις να στειλεις τα grN σου για σεταρισμα ή να παρεις καποια ρυθμιζομενα οπως gaz, alpha ή koni κιτρινα τα οποια τα φερνεις οποτεδηποτε στα μετρα σου. Τελος, χαμηλωμα μπορεις μεχρι 2,5cm αρκει να κρατησεις την εργοστασιακη διαφορα υψους εμπρος με πισω.
Αυτα βεβαια ειναι κοντα στα δικα μου γουστα, με γνωμονα την καθημερινη μετακινηση και παραλληλα την ευχαριστιση οταν θα χρειαστει να το κηνυγησω.
Δυστυχως δε μπορεις να τα εχεις ολα σε δρομισιο αυτοκινητο, αλλα τουλαχιστον μπορεις να βρεις την χρυση τομη μεταξυ ανεσης και οδικης συμπεριφορας.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2019, 20:55:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστω πολυ για την καθοδηγηση.Πραγματι η χρήση ειναι καθημερινες μετακινησεις,σ/κ βουνο και ισως μεγαρα,λαστιχα φοραω rainsport3 σε μαμα 14αρα ζαντα.Η αγορα αλλης αναρτησης ειναι απαγορευτικη για αρχη,ενα ελατηριο ομως μπορω να αλλαξω και εφοσον οι ραβδοι κοστιζουν πολυ περισσοτερο,θα παω για ελατηριο,φανταζομαι για να λες μαξ 250lbs,μαλλον θα παω για 200αρι.Επειτα απο ερευνα(λανθασμενη απο οτι φαινεται)και προτροπη του μηχανικου,διοτι μου ειπε πως θα δουλευει μια χαρα χωρις ραβδους κατεληξα να κανω οτι εκανα,τωρα λιγο λιγο θα το διορθωσω.Οπως και να χει χαιρομαι που υπαρχουν ανθρωποι να βοηθησουν,ευχαριστω!


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 22 Δεκ 2019, 23:23:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον ξαναγραφω διοτι εψαξα λιγο ακομα,απο οτι διαβασα ισως να δουλεψει καλα με 155lbs ελατηριο αφηνοντας πανω τα kyb ultra sr και τα group n για αρχη.Πραγματι με το 300αρι ελατηριο το αυτοκινητο δεν ειναι πλεον rallye,επειτα απο μεγαλη βολτα σημερα υπερστροφικη συμπεριφορα δεν ειδα πουθενα.Φανταζομαι σε καλυτερο οδοστρωμα η υποστροφη θα εκανε την εμφανιση της αλλα μεχρι εκει που το πηγα μιας και ημουν σε δημοσιο δρομο το προβλημα που παρατηρησα ειναι η ελειψη αυτοπεποιθησης που δινει το αυτοκινητο κατα την εισοδο της στροφης,αν καταλαβα καλα παρολο που εχω λαθος επιλογη αναρτησης μειωνοντας τις λιμπρες θα ξαναπαει κοντα στον αρχικο του χαρακτηρα το ραλλακι,οσον αφορα το χαμηλωμα πραγματι ο μηχανικος που το ανελαβε κρατησε την διαφορα υψους μπρος και πισω ιδια με την εργοστασιακη.Αν καποιος θελει να βοηθησει με την επιλογη ελατηριου,πολυ ευχαριστως.Φανταζομαι πως με το ελατηριο μονο μπορω να πετυχω κατι καλυτερο απο αυτο που εχω τωρα,οπως και να εχει,σας ευχαριστω και παλι για τις απαντησεις σας!


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2019, 23:40:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε σκληροτητα ελατηριου, δε μπορεις να παιξεις κατω απο 200lbs/in! Θα βρισκουν οι σπειρες μεταξυ τους. Στις 225lbs/in θα εισαι αρχοντας. Τα sr βεβαια τα ξεχνας, οποτε αλλαξε ελατηρια οταν με το καλο αλλαξεις και αμορτισερ.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 205 rallye/gti

Ένταξη: 07 Ιαν 2005
Δημοσιεύσεις: 3142
Τόπος: στους αγωνες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2019, 00:38:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιώτη να στο πω λίγο μπακάλικα .
Το σαξοραλλο πρέπει να είναι μαλακό μπροστά και πέτρα πίσω .
Ελατήρια να πας κοντά σε αυτά που λέει ο Γιώργος από λιμπρες .
Σκέψου 325 λιμπρες έχω στο αγωνιστικό μου που έχει μπλοκε δουλεύει με σλικ, έχει 23αρες ράβδους πίσω κλπ .


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2019, 14:45:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αρα λαθος διαβαζα στα αγγλικα φορουμ για 155lbs/in,θα παω για 225,με bilstein b8 sprint απ οτι καταλαβα,διοτι ραβδους πισω ψλοφοβαμαι να αλλαξω,καθως εχει ηδη ψιλοχασει τον παιχνιδιαρικο χαρακτηρα που ειχε!


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 24 Δεκ 2019, 16:05:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ραβδους ημουν στο τσακ να αλλαξω, βεβαια μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Pughell, κατεληξα να αφησω τις εργοστασιακες καθως στο οριο γινεται πιο απολυτο και σε συνθηκες δρομου καλο ειναι να ρισκαρουμε λιγοτερο.
Γι'αυτο δεν εχω καταργησει και την παθητικη τετραδιευθυνση πισω, οπως επισης δεν εχω πειραξει σινεμπλοκ μπροστα ψαλιδιων.
Ηπια αλλαγη που μπορεις να κανεις, ειναι να βαλεις μια μπαρα ψαλιδιων μπροστα, ωστε να κερδισεις σαφηνεια κατα το φρεναρισμα.

Αυτο που λεει ο Λευτερης παραπανω, με βρισκει συμφωνο, ειδικα οσον αφορα τη σκληροτητα των αμορτισερ πισω, καθως στο "πατα" καθεται ο κωλος με αποτελεσμα να ελαφρωνει το μπροστινο.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Δεκ 2019, 17:46:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε αυτα που σου εγραψαν τα παιδια πιο πανω,να εχεις στον νου σου οτι ολα μαζι δεν γινονται,δηλαδη και καθημερινη χρηση με λαστιχο βολτας,και βουνό με semi και πιστα με slick,καπου θα χανεις,καπου θα κερδιζεις και καπου θα συμβιβαζεσαι.
Φυσικα αν ξεκινήσεις αναποδα(που αυτο εγινε δυστυχως),θα πληρωσεις ξανα και ξανα.

Πρώτα διαλεγεις λαστιχο,μετα ανάρτηση και φυσικά το πας μέχρι εκει που αντεχει η καροτσα σου.
Με τα λαστιχα που εχεις,δεν εισαι για κατι παραπανω από μαμα ελατηρια.

Και κατι που εχει αμεση σχεση με το παιχνιδι και την συμπεριφορά,οσο σκληραίνει,τοσο πιο απολυτο,ελεγχομενο και χωρις fun to drive θα γινεται.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 26 Δεκ 2019, 22:25:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θα το ξαναπω, γιατι το προηγουμενο ποστ μου προσπεραστηκε...
Εφοσον τα εχεις στα χερια σου πλεον τα kyb και εισαι με uni rs3 σε 14αρα ραλοζαντα(=πολυ πολυ μαλακο πλαινο= το εντελως αντιθετο για τα ελατηρια που εχεις τωρα), βαλε μαμα ελατηρια μπροστα για αρχη, πλεον τα βρισκεις σε τιμες εντελως ξεφτιλα, σηκωσε το πισω μαμα υψη, δοκιμασε το-βρες τα ορια του, κι αν δεν σ αρεσει(που θα σ αρεσει), το ξανασυζηταμε για το τι καλυτερο μπορεις να κανεις.

Εκτος κι αν υπαρχει οικονομικη ανεση, οπου εκει πετας οτι εχεις κανει μεχρι τωρα και ξεκινας ξανα απ την αρχη.
Ωστοσο ταπεινη μου αποψη, βρες πρωτα τα μαμα ορια και μετα συνεχιζεις, θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο σαν εμπειρια σε οτι εχεις κανει


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2019, 12:10:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Σε αυτα που σου εγραψαν τα παιδια πιο πανω,να εχεις στον νου σου οτι ολα μαζι δεν γινονται,δηλαδη και καθημερινη χρηση με λαστιχο βολτας,και βουνό με semi και πιστα με slick,καπου θα χανεις,καπου θα κερδιζεις και καπου θα συμβιβαζεσαι.
Φυσικα αν ξεκινήσεις αναποδα(που αυτο εγινε δυστυχως),θα πληρωσεις ξανα και ξανα.

Πρώτα διαλεγεις λαστιχο,μετα ανάρτηση και φυσικά το πας μέχρι εκει που αντεχει η καροτσα σου.
Με τα λαστιχα που εχεις,δεν εισαι για κατι παραπανω από μαμα ελατηρια.

Και κατι που εχει αμεση σχεση με το παιχνιδι και την συμπεριφορά,οσο σκληραίνει,τοσο πιο απολυτο,ελεγχομενο και χωρις fun to drive θα γινεται.
Καταλαβαινω πως δεν μπορω να τα εχω ολα,εξαλλου δεν ειμαι σε θεση να αξιοποιησω ολα τα σεταπ που παιζουν.Το λαθος που εκανα σιγουρα ειναι πως νομιζα οτι δε θα χαθει η fun to drive αισθηση που εδινε το αυτοκιντηο εξαρχης,τωρα θα χασω χρημα αλλα θα το φερω παλι κοντα στα μαμα προτυπα.


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2019, 12:14:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
Εγω θα το ξαναπω, γιατι το προηγουμενο ποστ μου προσπεραστηκε...
Εφοσον τα εχεις στα χερια σου πλεον τα kyb και εισαι με uni rs3 σε 14αρα ραλοζαντα(=πολυ πολυ μαλακο πλαινο= το εντελως αντιθετο για τα ελατηρια που εχεις τωρα), βαλε μαμα ελατηρια μπροστα για αρχη, πλεον τα βρισκεις σε τιμες εντελως ξεφτιλα, σηκωσε το πισω μαμα υψη, δοκιμασε το-βρες τα ορια του, κι αν δεν σ αρεσει(που θα σ αρεσει), το ξανασυζηταμε για το τι καλυτερο μπορεις να κανεις.

Εκτος κι αν υπαρχει οικονομικη ανεση, οπου εκει πετας οτι εχεις κανει μεχρι τωρα και ξεκινας ξανα απ την αρχη.
Ωστοσο ταπεινη μου αποψη, βρες πρωτα τα μαμα ορια και μετα συνεχιζεις, θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο σαν εμπειρια σε οτι εχεις κανει
Σε αυτα τα προτυπα θα παω,ξανα σηκωμα μπρος πισω,θα κρατησω τα grN και τα καγιαμπα αντιστοιχα,δεν ειμαι σε θεση ακομα να τα αλλαξω.Η απορια μου ειναι η εξις,αφου πηγα στα μονοπατια του στενοπιατελου ρυθμιζομενου,μπορω να βαλω ενα 200-225 ελατηριο στενο στο μαμα υψος μπρος πισω ή αναγκαστικα παω στο μαμα φαρδυ ελατηριο?


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christos_99 (Christos)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.6 16V GTi + PUG 206 RC

Ένταξη: 14 Νοέ 2012
Δημοσιεύσεις: 431
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2019, 12:34:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

khpouross έγραψε:
Η απορια μου ειναι η εξις,αφου πηγα στα μονοπατια του στενοπιατελου ρυθμιζομενου,μπορω να βαλω ενα 200-225 ελατηριο στενο στο μαμα υψος μπρος πισω ή αναγκαστικα παω στο μαμα φαρδυ ελατηριο?


Εαν βαλεις κατι σκληροτερο σε λαστιχα, τοτε ναι μπορεις να βαλεις ελατηριο 225 λιβρες.
Σκληρα ελαστικα πχ ειναι τα falken ziex και καποια ακομα, γενικοτερα οτι βρεις με περισσοτερο απο 300 tradewear σε πολιτικα, ειδαλως μονοδρομος τα semi


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2019, 13:02:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christos_99 έγραψε:
khpouross έγραψε:
Η απορια μου ειναι η εξις,αφου πηγα στα μονοπατια του στενοπιατελου ρυθμιζομενου,μπορω να βαλω ενα 200-225 ελατηριο στενο στο μαμα υψος μπρος πισω ή αναγκαστικα παω στο μαμα φαρδυ ελατηριο?


Εαν βαλεις κατι σκληροτερο σε λαστιχα, τοτε ναι μπορεις να βαλεις ελατηριο 225 λιβρες.
Σκληρα ελαστικα πχ ειναι τα falken ziex και καποια ακομα, γενικοτερα οτι βρεις με περισσοτερο απο 300 tradewear σε πολιτικα, ειδαλως μονοδρομος τα semi
Μαλιστα,ωραια.Πιστευεις οτι μπορω να παω και κατω απο 200 λιμπρες?Διοτι ενα αλλο μελος νωριτερα μου ειπε πως θα τερματιζει το στενο ελατηριο,αλλα σε αγγλικο φορουμ πολλοι λενε για 155αρι ελατηριο.Ολα αυτα φυσικα σε ελαστικο με σκληροτερο πλαινο


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 27 Δεκ 2019, 21:02:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μια παρενθεση,τα falken δεν ειναι σκληρα,σε 185/55 ή 175/60 για 13αρα ζαντα, αμφιβαλλω αν υπαρχει πια κατι που να εχει σκληρο προφιλ για να αξιοποιησεις αναρτηση τετοιας σκληροτητας.

Με 200 λιμπρες ελατηριο,σε ασφαλτο της προκοπης(δεν εννοω στα Μεγαρα βέβαια) με λαστιχο επισης της προκοπης(σε σκληροτητα προφιλ) στριβεις μια χαρά.
Οι αποψεις βεβαια διαφερουν αναλογα με το τι θελει ο καθενας αλλά αν δεν εχεις στο μυαλο σου οτι οι μηδενικες κλισεις συνεπαγονται και καλο/σωστο στριψιμο,τοτε μαλλον θα βρεις μια συνταγη που να σου αρεσει.
Προς στιγμην,αν δεν σου περισσεύουν 150 για μαλακοτερα ελατηρια,ξαναβαλε τα μαμα.
Αν παλι σου περισσεύουν,τοτε διάλεξε με τι λαστιχο θα κυκλοφορεις και διαλεξε και το αναλογο ελατηριο.
Απλά τα Kayaba δεν θα αντεξουν να δουλεψουν για αρκετο καιρο ακομα και με 200αρια.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2019, 09:29:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Μια παρενθεση,τα falken δεν ειναι σκληρα,σε 185/55 ή 175/60 για 13αρα ζαντα, αμφιβαλλω αν υπαρχει πια κατι που να εχει σκληρο προφιλ για να αξιοποιησεις αναρτηση τετοιας σκληροτητας.

Με 200 λιμπρες ελατηριο,σε ασφαλτο της προκοπης(δεν εννοω στα Μεγαρα βέβαια) με λαστιχο επισης της προκοπης(σε σκληροτητα προφιλ) στριβεις μια χαρά.
Οι αποψεις βεβαια διαφερουν αναλογα με το τι θελει ο καθενας αλλά αν δεν εχεις στο μυαλο σου οτι οι μηδενικες κλισεις συνεπαγονται και καλο/σωστο στριψιμο,τοτε μαλλον θα βρεις μια συνταγη που να σου αρεσει.
Προς στιγμην,αν δεν σου περισσεύουν 150 για μαλακοτερα ελατηρια,ξαναβαλε τα μαμα.
Αν παλι σου περισσεύουν,τοτε διάλεξε με τι λαστιχο θα κυκλοφορεις και διαλεξε και το αναλογο ελατηριο.
Απλά τα Kayaba δεν θα αντεξουν να δουλεψουν για αρκετο καιρο ακομα και με 200αρια.
Το λαστιχο που θα δουλευω ειναι 185/55/14,μου αρεσει η ραλλοζαντα και γενικοτερα το μαμα look οποτε θα μεινω εκει,αφου δεν παιζουν πολλες επιλογες σε λαστιχα και τα περισσοτερα εχουν μαλακο πλαινο θα παω σε μαλακοτερη αναρτηση.Σηκωνοντας το πισω και το μπροστα μερος στο μαμα υψος θα μπορεσει να λειτουργησει με τα grN που εχω πισω ή τα συγκεκριμενα δουλευουν με χαμηλωμα?Επισης αφου μια λυση ειναι το μαμα ελατηριο στο αμορτισερ της kyb γιατι να μην βρω ενα αντιστοιχης σκληροτητας ΣΤΕΝΟ ελατηριο?Και αν μπορω γνωριζουμε τις lbs/in του μαμα ελατηριου?


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
geo106xs (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 106 s16 (2000)

Ένταξη: 26 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 1139

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2019, 12:00:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το μαμα ελατηριο ειναι προοδευτικο και λειτουργει προφορτισμενο, ενω τα στενα ειναι γραμμικα. Δε προκειται να βρεις στενο που να παιζει ακριβως οπως το εργοστασιακο. Παντως αν θες να με ακουσεις, μη βαλεις παραπανω απο 250 και παρακατω απο 200 lbs/in! Την εχουμε πατησει κι εγω και ο alfasud και σου μιλω καθαρα εκ πειρας!
Τα grN ξεχνα τα οπως και να το εχεις (ψηλο ή χαμηλο) καθως οπως σου ειπα, ειναι χωματινο αμορτισερ.


....Αλλοτινές μου εποχές...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 28 Δεκ 2019, 12:23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

geo106xs έγραψε:
Το μαμα ελατηριο ειναι προοδευτικο και λειτουργει προφορτισμενο, ενω τα στενα ειναι γραμμικα. Δε προκειται να βρεις στενο που να παιζει ακριβως οπως το εργοστασιακο. Παντως αν θες να με ακουσεις, μη βαλεις παραπανω απο 250 και παρακατω απο 200 lbs/in! Την εχουμε πατησει κι εγω και ο alfasud και σου μιλω καθαρα εκ πειρας!
Τα grN ξεχνα τα οπως και να το εχεις (ψηλο ή χαμηλο) καθως οπως σου ειπα, ειναι χωματινο αμορτισερ.
Άρα για να μην πανε χαμενα τα grΝ,μια λυση ειναι να ξανασεταριστουν σε καποιον καλο αμορτισερα,ευχαριστω για την επεξηγηση περι στενου και φαρδυτερου ελατηριου.


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Δεκ 2019, 13:10:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα gr N εχουν πολυ μεγαλο ελευθερο μηκος με αποτελεσμα ακομα και σε πληρη συμπιεση,το εμβολο του αμορτισερ να φτανει συο τερμα του πολυ ευκολοτερα.
Η "greek patenta" ελεγε να συνδυαζονται με ελατηρια κουτσουρα ωστε να μην συμβαινει το προαναφερομενο προβλημα,πραγμα ομως που ειχε δυο σοβαρα μειονεκτηματα.
Το πρωτο οτι δεν εστριβε παντα και παντου οπως θα γινοταν με μια πιο συμβατικη αναρτηση και το δευτερο οτι μακροπροθεσμα απο τα τερματισματα της αναρτησης ξεκολλουσε ο θολος απο τις κολλησεις του,που ηταν και ενα σοβαρο προβλημα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
khpouross (Παναγιώτης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 1.6 (8v) rallye (1997)

Ένταξη: 12 Αύγ 2019
Δημοσιεύσεις: 27

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2020, 20:43:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Τα gr N εχουν πολυ μεγαλο ελευθερο μηκος με αποτελεσμα ακομα και σε πληρη συμπιεση,το εμβολο του αμορτισερ να φτανει συο τερμα του πολυ ευκολοτερα.
Η "greek patenta" ελεγε να συνδυαζονται με ελατηρια κουτσουρα ωστε να μην συμβαινει το προαναφερομενο προβλημα,πραγμα ομως που ειχε δυο σοβαρα μειονεκτηματα.
Το πρωτο οτι δεν εστριβε παντα και παντου οπως θα γινοταν με μια πιο συμβατικη αναρτηση και το δευτερο οτι μακροπροθεσμα απο τα τερματισματα της αναρτησης ξεκολλουσε ο θολος απο τις κολλησεις του,που ηταν και ενα σοβαρο προβλημα...
Αρα παω για ολικη αλλαγη?Αγοραζω ξανα τα γνησια απο την Peugeot?GrN φοραει μονο πισω και με αυτα που μου ειπατε δεν σκοπευω να βαλω μπροστα.


In dubio pro reo.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 01 Ιαν 2020, 23:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πισω δεν εχεις θεμα με ελεύθερο μηκος εκτός και αν πεις να το κανεις σαύρα απο χαμηλωμα.
Μπροστα ειναι το προβλημα...

Πισω,ιδανικα,τα σεταρεις με σχετικα μαλακο/γρηγορο bump και σκληρο/αργο rebound και εισαι ΟΚ,δεν ξανασχολεισαι.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 56, 57, 58, 59  Επόμενη
Σελίδα 57 από 59

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3459s (PHP: 66% - SQL: 34%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on