Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 11:55:50 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Τί ανάρτηση για το rallye |
|
|
Επειδη η αναρτηση μου πλεον δεν φαινεται να μπορει να ακολουθησει τα λαστιχα μου(yokohama A032- ημισλικ) σκεφτομαι σοβαρα να την αλλαξω!!
συν του οτι η τωρινη αναρτηση απο αμορτισερ βγαινει σιγα σιγα off. τωρα φοραω κιτρινα KONI με ελατηρια χαμηλωματος EIBACH . μου εχουν πει μαστορες και μαστορες ιδεες αλλα θα ηθελα πολυτιμες συμβουλες και απο ατομα που εχουν ψαχτει αρκετα σε αυτο το θεμα(ξερουν αυτοι ποιοι ειναι).και τονιζω οτι θελω κατι που να συμβαδιζει με το χαρακτηρα των ελαστικων μου!!
παιδια δωστε ενα χερι βοηθειας!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 16:17:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bilstein GrN με 220 εως 280 lbs ελατήρια, αναλόγως τα γούστα :)
Δε νομίζω να πολυχρειάζεσαι πίσω ράβδους..... έλα πάρε κάνα... κοζανίτικο 106 για να δεις αν θα καταλάβεις διαφορά :)))))))) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Απρ 2003, 16:49:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | bilstein GrN με 220 εως 280 lbs ελατήρια, αναλόγως τα γούστα
Δε νομίζω να πολυχρειάζεσαι πίσω ράβδους..... έλα πάρε κάνα... κοζανίτικο 106 για να δεις αν θα καταλάβεις διαφορά ))))))) |
Εσυ τι λες δεν θα καταλαβει διαφορα
Τα ειπα παμπολλες φορες και θα τα ξαναπω αλλη μια εδω για να μεινουν.
PEUGEOTSPORT MINI GROUP A Tarmac μπροστηνα φυσιγγια
PEUGEOTSPORT MINI GROUP A Tarmac μπροστηνα πιατελα και ελατηρια 270-280 Lbs.
PEUGEOTSPORT MINI GROUP A 22αρες ραβδους στρεψεος πισω.
PEUGEOTSPORT KITCAR GROUP A Αντιστρεπτικη πισω ραβδος 25 χιλ.(Μακη για πες λιγο εντυπωσεις δεδομενου για ακομα καλυτερα με τα A-032
BILSTAIN GROUP N πισω αμορτισερ και το κερασακι της ΄΄τουρτας΄΄.......
Συνεμπλοκ πισω αλουμινιου PEUGEOTSPORT KITCAR.Αυτα......ΔΑΓΚΩΤΩ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nasoss Μέλος
Peugeot 206 2.0 (16V) GTI
Ένταξη: 26 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 121 Τόπος: athina
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Απρ 2003, 17:45:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIATI DE VAZIS TIN KW ? ANARTISI ME ISTORIA POU G. KAI DERNI.EGO POU TIN EXO MPORO NA PO OTI EINE ARISTI.KAI IDIKA GIA TO AMAKSAKISOY NA MIN TRAVANE KAI ZORIA OI THOLOI. TA LASTIXAKIASOU EHO VALI STO MATI.ALA SKEFTOMAI TIN GRIGORI FTHORA.PERIMENO NA DO POSO THA KRATISOUN.PANTOS EINAI LASTIHARA. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 07:12:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα πήγαινα για την ανάρτηση του mini group A (ελατήρια αμορτισερ μπροστά) με πίσω 21mm ράβδους στρέψης και Bilstein groupN αμορτισερ.Την αντιστρεπτική θα την άφηνα για αργότερα αν και κανει μεγάλη διαφορά.Σινεμπλοκ με τίποτα.Πολύς θόρυβος.
Σύνολο πακέτου χωρίς την αντιστρεπτική γύρω στα 900 Ευρά
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 08:10:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακη γιατι θορυβος απο συνεμπλοκ Εμενα δεν ακουγετε τιποτα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 08:24:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι ρε Νικο με βάσεις μηχανής Peugeotsport που να ακούσεις τα σινεμπλοκ.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 09:01:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακαρι να μπορουσες να το κανεις μια βολτα......Δεν ειναι τοσο τραγικα τα πραγματα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 12:38:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Εγω θα πήγαινα για την ανάρτηση του mini group A (ελατήρια αμορτισερ μπροστά) με πίσω 21mm ράβδους στρέψης και Bilstein groupN αμορτισερ.Την αντιστρεπτική θα την άφηνα για αργότερα αν και κανει μεγάλη διαφορά.Σινεμπλοκ με τίποτα.Πολύς θόρυβος.
Σύνολο πακέτου χωρίς την αντιστρεπτική γύρω στα 900 Ευρά |
δεν ξερω ρε pug πολλα μου ερχονται για αναρτηση!!δεν ξερω αν βγαινω για τοσα!
μου προτειναν παντως 21mm πισω αντιστρεπτικη η οποια θα παει ουτως ή αλλως για αργοτερα και αμορτισερ bilstein group N εμπρος-πισω με στενα της ΑPEX των 270-280 λιβρων μπροστα!!! γυρω στα 550 ευρω τοποθετημενα ευθυγραμμισμενα και ολα τα παρεμφερη!!!! τι λες???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:11:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ωραια.......Βαλε GROUPN με APEX 300 lbs και μετα βαλε 22αρα ΟΧΙ 21 αρα και συνεμπλοκ αλουμινιου και ζυγαρια 25 αρα και εισαι ΑΡΧΩΝΤΑΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:11:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν σκεφτείς οτι οι ράβδοι στρέψης έχουν καινούριες γύρω στα 400 Ευρά τα Bilstein groupN γύρω στα 400 Ευρά και τα ελατήρια με τα πιατέλα τους γύρω στα 300 Ευρά μαλλον δεν πληρώνεις τίποτα .Αν βρεις ράβδους στρέψης 21mm κάτω απο 200 Ευρά πες μου και εμένα.Εγω θα τα έπαιρνα πάντως σ αυτην την τιμή τώρα μην το μετανιώσουν και σε αλλαξουν την τιμή
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 14:21:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pugsang έγραψε: | Αν σκεφτείς οτι οι ράβδοι στρέψης έχουν καινούριες γύρω στα 400 Ευρά τα Bilstein groupN γύρω στα 400 Ευρά και τα ελατήρια με τα πιατέλα τους γύρω στα 300 Ευρά μαλλον δεν πληρώνεις τίποτα .Αν βρεις ράβδους στρέψης 21mm κάτω απο 200 Ευρά πες μου και εμένα.Εγω θα τα έπαιρνα πάντως σ αυτην την τιμή τώρα μην το μετανιώσουν και σε αλλαξουν την τιμή |
Και εμενα φθηνα μου φανηκανε
Ντανι κανε ενα τσεκ ξανα τις τιμες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 02:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον!!!!!
καλως ηρθα και εχουμε και λεμε :(τα ειπα και με τον pugsang αλλα πριν αρχισω τις αγορες θα ηθελα να ακουσω γνωμες)
την Δευτερα που μας περασε λογω εκταταμενης φθορας της αναρτησης προεβησα σε αμεση αντικατασταση ολης της αναρτησης(αμορτισερ-ελατηρια)
εβαλα λοιπον μπρος πισω bilstein group N και μπροστα στενα ελατηρια ΗR 305 περιπου λιβρων σε ρυθμιζομενο πιατελο.(χαμηλωμα περιπου2.5 ποντους)
το αυτοκινητο σκληρυνε και οι αντιδρασεις πολυ πιο αποτομες απο πριν.
να ομως και το κουφο(για μενα παντα!!)
ενω στις κλειστες στροφες ειναι πολυ καλο ακομα και οταν το πιεσω στις ανοιχτες οταν μαζεψω πολλα χιλιομετρα αρχιζει και χανει σταδιακα τη γραμμη του και φευγει με τα τεσσερα.
σημειωση: τα ημισλικ εχουν φαγωθει αρκετα μετα απο 22-23000 χιλιομετρα λιωσιματος!!!
σκεφτομαι να βαλω ραβδους πισω 22αρες γιατι οπως μου ειπε και ο μακης ηδη μπροστα ειμαι πολυ σκληρος ενω πισω με τις μαμα ραβδους -αντιστρεπτικη ειναι πιο μαλακο!!
για ριξτε τα φωτα σας οσοι εχετε ασχοληθει εκτεταμενα με το θεμα αναρτηση!! οι γνωστοι αγνωστοι δηλαδη !!!! γιατι πρεπει να βγαλω μιαν ακρη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 16:36:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ώστε κράτησαν πάνω από 20.000 χλμ και μάλιστα με σκίσιμο ?????
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΕΑ !!!!
καλά, πόσο καιρό έχεις που τα φόρεσες βρε ντανιέλο ?????
Πρέπει να το περπατάς συνέχεια το αμάξι !!!
Για την ανάρτηση και γω πιστέυω ότι πρέπει να βάλεις 21 ή 22αρα ράβδο για να ξαναφέρεις την ισοροπία. Εγώ με τα 270 lbs γραμμικά ελατήρια, φοράω 22αρα ράβδο, με μανίσιες αντιστρεπτικές και έχω πολύ καλό κράτημα σε κλειστές στροφές, σε ανοιχτές, με δρομίσια λάστιχα, με σλικ, γενικώς δε βλέπω μούρες !! Bilstein GrN φοράω και γω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 17:58:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
glf έγραψε: | ώστε κράτησαν πάνω από 20.000 χλμ και μάλιστα με σκίσιμο ?????
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΕΑ !!!!
καλά, πόσο καιρό έχεις που τα φόρεσες βρε ντανιέλο ?????
Πρέπει να το περπατάς συνέχεια το αμάξι !!!
Για την ανάρτηση και γω πιστέυω ότι πρέπει να βάλεις 21 ή 22αρα ράβδο για να ξαναφέρεις την ισοροπία. Εγώ με τα 270 lbs γραμμικά ελατήρια, φοράω 22αρα ράβδο, με μανίσιες αντιστρεπτικές και έχω πολύ καλό κράτημα σε κλειστές στροφές, σε ανοιχτές, με δρομίσια λάστιχα, με σλικ, γενικώς δε βλέπω μούρες !! Bilstein GrN φοράω και γω. |
τα λαστιχα τα φορεσα δυο μερες πριν το tour στη λιμνη πλαστηρα!!
κανω γενικα πολλα χιλιομετρα!!!!
εσυ τι προτεινεις 21 ή 22 αρα ραβδο ??? γιατι μου ειπαν οτι δεν πολυ προτεινουν 22αρα για βολτισιο αυτοκινητο!!! μεταξυ των δυο αυτων παιζω!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Περικλής Μόλις έγραψα
206 GTI
Ένταξη: 19 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 34 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 07 Ιούν 2003, 23:54:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
300 λίμπρες δεν είναι καθόλου λίγες για τα ελατήρια,άρα χρειάζεται να αλλάξεις ράβδους πίσω,για δύο λόγους.Α)Το πίσω μέρος είναι πολύ πιο μαλακό από μπροστά με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει η ισορροπία της ανάρτησης και πιστεύω πως το αυτοκίνητο θα φεύγει μπροστά (βλέπε υποστροφή) πιο απότομα τώρα.Β)Τα αμορτισέρ σου είναι αρκετά σκληρά και οι 19αρες ράβδοι δεν παρέχουν αρκετό rebound έτσι ώστε τα group N να δουλέψουν καλά.Πρόσεξε μόνο γιατί τα bilstein group N δεν θέλουν πολύ χαμήλωμα,οι 2,5 πόντοι είναι αρκετοί έως πολλοί και δεύτερον το αυτοκίνητο έχει μάλλον χάσει τη φιλικότητα και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του.Τώρα θα γυρνάει πιο απότομα και ο έλεγχος θα είναι πιο δύσκολος,αφού τα όρια έχουν πλέον ανέβει και δεν προειδοποιεί όπως πριν.Τα λάστιχά σου πάντως θα δουλέψουν πολύ καλύτερα με τη νέα σου ανάρτηση,γιατί τα koni δεν είναι αρκετά racing,αν και πρέπει να κοπανάγανε αρκετά,για συνδυαστούν με τα Α032.Στο προηγούμενό μου peugeot 106GTI είχα βάλει την ανάρτηση της PTS και το αυτοκίνητο ήθελε τεράστια προσοχή και προσήλωση για δεν κινηθεί γρήγορα,γιατί δεν συγχορούσε πλέον λάθη.Καλές βόλτες.
ΠΕΡΙΚΛΗΣ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 03:07:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περικλής έγραψε: | 300 λίμπρες δεν είναι καθόλου λίγες για τα ελατήρια,άρα χρειάζεται να αλλάξεις ράβδους πίσω,για δύο λόγους.Α)Το πίσω μέρος είναι πολύ πιο μαλακό από μπροστά με αποτέλεσμα να έχει χαλάσει η ισορροπία της ανάρτησης και πιστεύω πως το αυτοκίνητο θα φεύγει μπροστά (βλέπε υποστροφή) πιο απότομα τώρα.Β)Τα αμορτισέρ σου είναι αρκετά σκληρά και οι 19αρες ράβδοι δεν παρέχουν αρκετό rebound έτσι ώστε τα group N να δουλέψουν καλά.Πρόσεξε μόνο γιατί τα bilstein group N δεν θέλουν πολύ χαμήλωμα,οι 2,5 πόντοι είναι αρκετοί έως πολλοί και δεύτερον το αυτοκίνητο έχει μάλλον χάσει τη φιλικότητα και τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του.Τώρα θα γυρνάει πιο απότομα και ο έλεγχος θα είναι πιο δύσκολος,αφού τα όρια έχουν πλέον ανέβει και δεν προειδοποιεί όπως πριν.Τα λάστιχά σου πάντως θα δουλέψουν πολύ καλύτερα με τη νέα σου ανάρτηση,γιατί τα koni δεν είναι αρκετά racing,αν και πρέπει να κοπανάγανε αρκετά,για συνδυαστούν με τα Α032.Στο προηγούμενό μου peugeot 106GTI είχα βάλει την ανάρτηση της PTS και το αυτοκίνητο ήθελε τεράστια προσοχή και προσήλωση για δεν κινηθεί γρήγορα,γιατί δεν συγχορούσε πλέον λάθη.Καλές βόλτες. |
ευχαριστω πολυ περικλη για τις συμβουλες σου !!
δεν μου ειπες ομως τι προτεινεις?? 22αρες ή 21αρες ραβδους!!
παντως το τιμονι εχω διαπιστωσει οτι εχει γινει θεεικο τωρα.η μουρη τοποθετειται οπου θελεις και το πισω μερος εχει σκληρυνει αρκετα σε σχεση με πριν(koni).
το θεμα ειναι οτι πρεπει να ισορροπηθει με το μπροστα γιατι οπως ειπες οι 300 λιβρες δεν ειναι καθολου λιγες!!!!
ρωτησα ενα μηχανικο και μου ειπε καλυτερα 21 για αυτοκινητο βολτας!!
για πειτε γνωμες καθως υπερ και κατα!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 15:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
περίπου το ίδιο πρέπει να είναι τα 21 με τα 22 χιλ... μην πολυτρελαινόμαστε.
Εγώ κατάλαβα πολύ λίγα σαν αλλαγή συμπεριφοράς που έβαλα τις 22αρες, ΑΛΛΑ πριν είχα και πολυ σκληρά αμορτισερ που έπαιζαν και ρόλο μείωσης κλίσεων....
βάλε 21 και θα είσαι μια χαρά. σκέψου ότι σε αγώνες τρέχουν και 106 με τις 19αρες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
S16 (Δημήτρης) Μέλος
Peugeot 106 Rallye 1.6 16v
Ένταξη: 30 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Αθήνα (θέλω να φύγω...)
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 15:14:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ας πω και εγώ τη γνώμη μου ελπίζοντας ότι θα βοηθήσω την κατάσταση.
Πιστεύω πως 300 lb ελατήριο είναι υπερβολικό για χρήση δρόμου.
Επίσης θεωρώ πως τα στενά ελατήρια δεν είναι και τόσο κατάλληλα για χρήση δρόμου.
Οτιδήποτε με παραπάνω από 240-250 lb πρέπει να αποφεύγεται για το δρόμο.
Αν όμως εσύ έχεις βγάλει από το μυαλό σου παντελώς τη λέξη άνεση τότε συνεχίζω.
Με δεδομένο λοιπόν πως μπροστά έχουμε στενά ελατήρια 300 lb θα σου έλεγα να πας για τις 22αρες.
ΑΛΛΑ δεν ξέρω ποιος είναι ο προορισμός του αμαξιού.
Αν θες κάποια στιγμή να κατεβείς σε αγώνες τότε 22αρες και να είσαι προσεκτικός στο δρόμο.
Αν το αμάξι προορίζεται για καθημερινή χρήση, για γρήγορες βόλτες, και ‘αναβάσεις΄ σε απομονωμένα ορεινά στροφιλικια θα σου πρότεινα τις 21 με κλειστά τα μάτια και μετά ψάχνεσαι λίγο με τη μπροστά ανάρτηση.
Για χρήση δρόμου η οποία προοδευτικότητα είναι ευπρόσδεκτη.
Σκέψου τι θα γίνει αν σε μια πατημένη στροφή συναντήσεις Σαμαράκη!
Σκέψου τι θα γίνει αν χρειαστείς να πάρεις το πόδι σου από το γκάζι (για να πατήσεις φρένο ούτε που το συζητάω)!
Σε μια ανάβαση ή σε πιστά οι συνθήκες είναι ελεγχόμενες και διαφορετικές.
Στο δρόμο όχι.
Και κάτι ακόμα.
Καλό θα είναι να αλλάξεις τα σινεμπλοκ της πίσω ανάρτησης σου.
Με τόσο σκληρό setup μόνο καλό δεν κάνει η παθητική τετραδιευθυνση μου έχει το αμάξι λόγω ‘μαλακών’ πίσω συνδέσμων ανάρτησης.
Αντίθετα δημιουργεί πολλές ελαστικότητας και ασάφεια, κυρίως στα πολλά.
Και σιγά στις λακκούβες γιατί οι θόλοι από τα αμάξια μας δεν είναι για πολλά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2003, 15:50:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Roadrunner έγραψε: | Ας πω και εγώ τη γνώμη μου ελπίζοντας ότι θα βοηθήσω την κατάσταση.
Αν θες κάποια στιγμή να κατεβείς σε αγώνες τότε 22αρες και να είσαι προσεκτικός στο δρόμο.
Αν το αμάξι προορίζεται για καθημερινή χρήση, για γρήγορες βόλτες, και 'αναβάσεις΄ σε απομονωμένα ορεινά στροφιλικια θα σου πρότεινα τις 21 με κλειστά τα μάτια και μετά ψάχνεσαι λίγο με τη μπροστά ανάρτηση.
Και κάτι ακόμα.
Καλό θα είναι να αλλάξεις τα σινεμπλοκ της πίσω ανάρτησης σου.
Με τόσο σκληρό setup μόνο καλό δεν κάνει η παθητική τετραδιευθυνση μου έχει το αμάξι λόγω 'μαλακών' πίσω συνδέσμων ανάρτησης.
Αντίθετα δημιουργεί πολλές ελαστικότητας και ασάφεια, κυρίως στα πολλά.
Και σιγά στις λακκούβες γιατί οι θόλοι από τα αμάξια μας δεν είναι για πολλά. |
με βοηθησες αρκετα roadrunner στο θεμα των ραβδων γιατι δεν ειναι να το κατεβασω σε αγωνες το αυτοκινητο και η δευτερη κατηγορια που αναφερθηκες για γρηγορες βολτες και αναβασεις ειναι αντιπροσωπευτικη για μενα.το ιδιο μου προτειναν και δυο μηχανικοι που ρωτησα λεγοντας μου οτι με τις 22αρες θα χασει πολυυυυ ανεση για καθημερινοτητα!!!!
αντιστρεπτικη πισω χρειαζεται να αλλαξω να βαλω μεγαλυτερη???
για σινεμπλοκ δεν εχω ακουσει πολλα .τι ρολο βαρανε και τι προτεινεις ακριβως να κανω με αυτα??τιμη??? σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!
α!!! τι ενοοεις να ασχοληθω λιγο με την μπροστα αναρτηση τι αλλο μπορω να κανω δηλαδη???
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|