Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
nordiac (xristos) Μόλις έγραψα

 206
Ένταξη: 25 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Rafina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:18:36 Θέμα δημοσίευσης: Μηχανική vs Αισθητική βελτίωση |
|
|
καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας
ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ady (Αδριανός) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XS (2001)
Ένταξη: 03 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 1468 Τόπος: Αθήνα - Ν. Ερυθραία
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:44:43 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θελω την γνωμη σας |
|
|
nordiac έγραψε: | καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας
ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω... |
Καλωσήρθες στην παρέα μας, Χρήστο !!
Αν ήμουν στη θέση σου θα του έκανα αισθητικές επεμβάσεις (με λίγα χρήματα).
Μη σε πιάσει αμόκ να τα αλλάξεις όλα (είτε μηχανικά είτε αισθητικά) γιατί μπορεί το αποτέλεσμα να μη σε ικανοποιήσει, και θα έχεις πετάξει και χρήμα...
Ενα-ένα πράγμα και σιγά-σιγά......
Καλό διάβασμα στο forum..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 13:52:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στο πρόβλημα που θέτεις μπορεί να λάβεις πολλές απαντήσεις.Είναι καθαρά υποκειμενικό και ανάλογα με το τί θέλει ο καθένας από το αυτοκίνητό του.Η αλήθεια είναι ότι ο 1100 κινητήρας χρίζει μιας κάποιας "αναβάθμισης".Μπορείς να ξεκινήσεις από τα βασικά (φίλτρο,εξάτμιση κτλ) και μετά όσο αντέχεις...
Αισθητικά μπορείς στην κυριολεξία να μεταμορφώσεις το 206!Ιδέες θα διαβάσεις αρκετές.Προσοχή στις υπερβολές... Μία αεροτομή και ένα σετ ωραίων ζαντών,σίγουρα το κάνουν αρκετά πιο όμορφο...
Μην βιαστείς να αποφασίσεις που θα επενδύσεις. 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 14:18:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλως ηρθες...
Καταρχην να ρωτησω...Ειναι 3θυρο ή 5θυρο Αν ειναι 3θυρο τοτε ξεκινα.Αν ειναι 5θυρο γνωμη μου παντα μην το πειραζεις. Αν ειναι 3θυρο ριξε ενα μοτερ απο Rallye γιατι οτι και να κανεις στον 1100 τζαμπα λεφτα ειναι.Χωρις να θελω να σε προδιαθεσω αλλα ολα αυτα τα τσιπακια και τα τελικα δεν κανουν τιποτα.Το μονο που θα δεις ειναι να αδειαζει η τσεπη σου και τιποτα παραπανω.Για να δεις κατι πρεπει να γινει μελετημενη δουλεια και να μπουν επανω ΄΄ΚΑΛΑ΄΄ πραγματα.(Βλεπε PEUGEOTSPORT)τα οποια βεβαια θα πρεπει να πληρωθουν. Μπαινεις φιλε μου σε αλλα ΄΄λουκια΄΄ και θα αρχισεις να χανεις τον υπνο σου οπως και εγω βεβαια.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα θελουν υπομονη και ψαξιμο για να μην σε πιασουνε κοροιδο και σου φανε τα λεφτα.Διαβασε καλα τα Τοπικ στο φορουμ και θα αρχισεις σιγα σιγα να περνεις μια σφαιρικη αποψη περι μετατροπων.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nordiac (xristos) Μόλις έγραψα

 206
Ένταξη: 25 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Rafina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 14:45:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
5θυρο ειναι...το εχω διαβασει σχεδον ολα τα τοπικ ποθ με ενδιαφερουν...σκεφτομαι για ζαντολαστιχα,αεροτομη,και καμια εξατμηση...και μετα βλεπουμε.αλλα θελω να το ψαξω πολυ το θεμα πριν κανω μια κινηση οσο για ηχο θα το φτιαξω εγω και ενας φιλος μου |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 14:45:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλώς ήρθες στη παρέα nordiac...
Κατά την γνώμη μου, μιας και έχεις 1100, θα συμφωνήσω με τον ΝΙΚΟ, που σου είπε να μην πειράξεις τη μηχανή...
Δεν πρόκειται να πάρεις τίποτα...
Ξεκίνα από το στήσιμο, δηλαδή καινούργια - καλύτερα αμορτισέρ, ελατήρια, λίγο χαμήλωμα, βάλε αντιστρεπτική (το 1100 νομίζω οτι δεν έχει) κλπ
Βάλε μια μεγαλύτερη διάσταση στα λάστιχα (όχι υπερβολές), φόρα μια ζαντούλα όμορφη...
Η βελτίωση στο στήσιμο, θα σου δώσει ταχύτητα και ασφάλεια στις στροφές...
Μην εκπλαγείς, αφού τα κάνεις όλα αυτά, όταν θα αφήνεις πίσω σου στις στροφές, αυτοκίνητα με διπλάσια ιπποδύναμη...
Αν μετά από αυτά, έχεις ακόμα ...όρεξη (λεφτά εννοώ...), ρίξε και τον κινητήρα του rallye, βάλε πίσω δίσκους, και θα βγάζεις μάτια...
Vaggelis speaking...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 15:39:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως Βαγγελη μιας και ειναι 5θυρο να το πουλαγε και να επαιρνε ενα RALLYE Η καινουργιο ή μεταχειρισμενο γιατι οχι
Κανενα A.P.R ή POWERBOUST SERVICE ετσι για να μην ψαχνετε το παιδι με το τι να βαλει 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vini (Nick) Έχω ξεφύγει !!!

*** Groupe PSA ***
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 3374 Τόπος: Athens
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 18:26:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tρίθυρο ή πεντάθυρο?
Προσωπικά δεν βλέπω και μεγάλες διαφορές ...
Εγώ βλέπω και θυμάμαι από πέρσι το 206 του DIMIP και ομολογώ ότι θαυμάζω το 206 του ...
Σαν αρχή θα σου έλεγα να δεις τις φωτό του DIMIP ... για μένα είναι πρότυπο ομορφιάς, στησίματος, αισθητικής ... ούτε ακραίο αλλά ούτε και απαρατήρητο ... Θα έλεγα ότι με το μεράκι του, το έχει κάνει κουκλί που τραβάει πολλά βλέμματα ....
Σου προτείνω του DIMIP γιατί είναι 1400 και 5θυρο οπότε με το δικό του θα λύσεις αρκετές απορίες ....
Ψάξτο λίγο, ρώτα τον για πληροφορίες και θα με θυμηθείς ....
υ.γ. άσχετο! Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου που κάνει δώρα αυτοκίνητα....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Skull (Γιαννης) Τρελλαμένο μέλος


Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 655 Τόπος: Έδεσσα-Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 19:59:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Θελω την γνωμη σας |
|
|
nordiac έγραψε: | καταρχην συγχαρητηρια για το site ειμαι καινουργειος στην παρεα σας...
εχω ενα 206 1100 ηταν της αδερφης μου και το εδωσε σε μενα...αλλα δεν ξερω πως να αρχισω να το φτιαχνω μηχανικα πρωτα η εμφανιση? εχω μαζεψει ενα σχετικα καλο χρηματικα ποσο.αλλα θελω την γνωμη σας
ευχομαι στην επομενη συναντηση να ειμαι και γω... |
Φιλε Nordiac καλως ηρθες και απο εμενα και να σου πω πως αν ρωτησεις ολους εδω μεσα θα παρεις 100 διαφορετικες γνωμες!Η ουσια ειναι μια,μιας και ειναι 1100,να το κανεις το 206 σου ομορφο κατα πρωτων εσυ να το γουσταρεις και να μην τρελαθεις να του ριξεις πολλα λεφτα γιατι μετα θα το μετανιωσεις!Το πρωτο βημα για ολους ειναι αλαγη ζαντολαστιχων!Καλο ψαξιμο και κουραγιο...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 21:32:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nordiac έγραψε: | 5θυρο ειναι...το εχω διαβασει σχεδον ολα τα τοπικ ποθ με ενδιαφερουν...σκεφτομαι για ζαντολαστιχα,αεροτομη,και καμια εξατμηση...και μετα βλεπουμε.αλλα θελω να το ψαξω πολυ το θεμα πριν κανω μια κινηση οσο για ηχο θα το φτιαξω εγω και ενας φιλος μου |
Καταρχήν φίλε Χρήστο καλως όρισες στην παρέα μας
Είμαι και εγώ αδερφός 1.100άρης και άστα να πάνε...
Μήν περιμένεις και τίποτα απο μηχανική βελτίωση παρα μόνο άν...
του βάλεις turbo(πάμε σε άλλα όμως)! Ένα τελικό καζανάκι βάλε και είσαι ΟΚ.
Απο αισθητικής πλευράς μπορείς όντως να του βάλεις πολλά αλλά τί να το κάνεις άν το αμάξι είναι κουκλί και δέν μπορεί να πάρει τα πόδια του...
Εγώ του έχω βάλει ζαντούλες,έβαλα και ένα ηχοσύστημα που βαράει λίγο και στο τέλος του καλοκαιριού θα του αλλάξω αμορτισέρ-ελατήρια(χαμήλωμα 3cm) και φυσικά λάστιχα γιατί τα μαμίσια έχουν φθαρεί αρκετά... Αυτα τα ολίγα σου προτείνω και εγώ... Άντε να βάλεις και καμία αεροτομούλα
Και άν βλέπεις με όλα αυτά οτι δεν βλέπεις μέλλον καλύτερα πούλα το 1.1 και προσανατολίσου σε κάτι μεγαλύτερο... 
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
nordiac (xristos) Μόλις έγραψα

 206
Ένταξη: 25 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 5 Τόπος: Rafina
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 22:42:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!
thanx guys  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 22:53:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vini έγραψε: | Tρίθυρο ή πεντάθυρο?
Προσωπικά δεν βλέπω και μεγάλες διαφορές ...
Εγώ βλέπω και θυμάμαι από πέρσι το 206 του DIMIP και ομολογώ ότι θαυμάζω το 206 του ...
Σαν αρχή θα σου έλεγα να δεις τις φωτό του DIMIP ... για μένα είναι πρότυπο ομορφιάς, στησίματος, αισθητικής ... ούτε ακραίο αλλά ούτε και απαρατήρητο ... Θα έλεγα ότι με το μεράκι του, το έχει κάνει κουκλί που τραβάει πολλά βλέμματα ....
Σου προτείνω του DIMIP γιατί είναι 1400 και 5θυρο οπότε με το δικό του θα λύσεις αρκετές απορίες ....
Ψάξτο λίγο, ρώτα τον για πληροφορίες και θα με θυμηθείς ....
υ.γ. άσχετο! Να μου γνωρίσεις την αδελφή σου που κάνει δώρα αυτοκίνητα....  |
παντα το αγαπουσα αυτο το παιδι...

 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
DimiP Άντε γεια !!!

 Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 22:55:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Καλως ηρθες...
Καταρχην να ρωτησω...Ειναι 3θυρο ή 5θυρο Αν ειναι 3θυρο τοτε ξεκινα.Αν ειναι 5θυρο γνωμη μου παντα μην το πειραζεις. Αν ειναι 3θυρο ριξε ενα μοτερ απο Rallye γιατι οτι και να κανεις στον 1100 τζαμπα λεφτα ειναι.Χωρις να θελω να σε προδιαθεσω αλλα ολα αυτα τα τσιπακια και τα τελικα δεν κανουν τιποτα.Το μονο που θα δεις ειναι να αδειαζει η τσεπη σου και τιποτα παραπανω.Για να δεις κατι πρεπει να γινει μελετημενη δουλεια και να μπουν επανω ΄΄ΚΑΛΑ΄΄ πραγματα.(Βλεπε PEUGEOTSPORT)τα οποια βεβαια θα πρεπει να πληρωθουν. Μπαινεις φιλε μου σε αλλα ΄΄λουκια΄΄ και θα αρχισεις να χανεις τον υπνο σου οπως και εγω βεβαια.Καλα ειναι ολα αυτα αλλα θελουν υπομονη και ψαξιμο για να μην σε πιασουνε κοροιδο και σου φανε τα λεφτα.Διαβασε καλα τα Τοπικ στο φορουμ και θα αρχισεις σιγα σιγα να περνεις μια σφαιρικη αποψη περι μετατροπων. |
γιατι ρε Νικολακη , τι εχουν τα 5θυρα ;;; ενταξει πιο sportive ειναι το 3θυρο δεν λεω οχι αλλα αμα ο ανθρωπος θελει να αλλαξει μηχανη (που δεν ξερει ακομα τι θελει) τι πειραζει αν ειναι 3θυρο η 5θυρο ;;;
παντως η γνωμη σου σεβαστη μη παρεξηγηθω απλα ρωταω μια και δεν υπαρχουν και πολλα 5θυρα στο club και ειπα να το παιξω εκπροσωπος τους...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mick206 (Πράσινος Ninja) Έχω ξεφύγει !!!

 206 1.1lt tequila-line
Ένταξη: 06 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1302 Τόπος: Άλφα Κένταυρος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Απρ 2003, 23:00:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nordiac έγραψε: | να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω... |
Το καλύτερο είναι να είσαι και σχετικά γρήγορος και σχετικά ωραίος!
nordiac έγραψε: | οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες. | Άν γυρίσεις τα μαγαζιά στην περιοχή σου ή κάπου πιο μακριά,ψάξεις και βρείς κάτι όμορφο ζήτησε τους να εφαρμόσουν τη ζάντα στο λάστιχο(μη νομίσεις οτι θα σου βγάλουν τη ζάντα που έχεις τώρα).Θα την βάλουν μπροστά απο αυτήν για να δεις αν ταιριάζει με το pug σου και μετά θα αποφασίσεις...
nordiac έγραψε: | για εξατμιση τι μου προτεινετε;μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται? | Άν ρίξεις μία ματιά σε αυτό το topic...
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=1145
θα δείς οτι ο φίλος Vini έβαλε τελικό καζανάκι και σε πολύ καλή τιμή
Κοίτα το και έχε το στα υπόψιν για τελικό
Όσον αφορά τώρα ελατήρια και αμορτισέρ είναι καθαρά θέμα χρημάτων και αναγκών(θές να είναι κούτσουρο ή να πηγαίνει αξιοπρεπώς;) για την ανάρτηση που θα επιλέξεις...
Άν ρίξεις μία ματιά στη κατηγορία των αναρτήσεων...
http://www.206club.gr/forum/viewforum.php?f=6
θα βρείς άπειρες αναλύσεις για αυτές...(εταιρίες,προϊόντα,τιμές,δυνατότητες)
Ελπίζω να σε βοήθησα...
Το μόνο που σου μένει τώρα είναι...
ΠΟΛΥ  
        
Είναι πολύ ωραία η αίσθηση του να πιστεύεις πως ζεις σε μια μικρή Αυστραλία με τόσα καγκούρια που κυκλοφορούν...
Achtung achtung!! Ζουν ανάμεσά μας! Ich bin αλύπητοι und ανελέητοι...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Alex Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 01:12:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο με το 5πορτο παντως δεν το πιασα..
Το ολο σκηνικο μου θυμιζει εναν νεο χρηστη με 106 που ελεγε "εχω 106? πειραζει?" και του λεω.. "Οχι μωρε τι να πειραζει.. απλα ξερεις.. πετα το και παρε 206".. και μετα ειχε απαντησει ο Νικος και λεει "γιατι τι εχεις με τα 106? - Πρεπει να μπεις να κανεις μια βολτα και μετα θα αλλαξεις αποψη"
Τωρα με τη σειρα μου ρωταω εγω το Νικο, τι εχει με τα 5πορτα...
Πλακα εχει η ζωη..τα φερνει κυκλους
Παντως για την ιστορια (μια μικρη παρενθεση), εγω εχω οδηγησει 106 (και το 1.4 και το 1.6 rallye).. Για το 1.4 οι εντυπωσεις μου ηταν οτι θα μπορουσε να ναι πολυ καλυτερο ενω για το δε rallye το γκαζι ειναι πολυ καλο (αν και στις χαμηλες στροφες 1500-2500 δεν εχει μεγαλη διαφορα απ'το δικο μου!) ενω το στριψιμο ειναι απιστευτο. Οι οδηγοι του 106 (του 1.4) μου ειπε οτι το δικο μου στριβει καλυτερα απ'το δικο του (και δεν ειναι ασχετος - αλλα ειμαι χαμηλωμενος), και ο δε rallakiας μου πε οτι ο χειρισμος ειναι παρεμφερης με το rallye απλα το μοτερ εχει ελειψη δυναμης που παντως για 75 αλογα καλα πηγαινε, αν το σκιζες.
Ενας λογος που δεν πηρα παντως rallye ηταν 1) το οτι δεν ειχε 5 πορτες και το νο. 2 ηταν οτι ειχε παλιο-μοδιτικο εξωτερικο και εντελως λιτο εσωτερικο. Και ας ηταν και φθηνοτερο κατα 100 χιλιαδες απ'το δικο μου με υδραυλικο, A/C και ηλεκτρικα παραθυρα...!! Μακαρι να μπορουσα να τα παρω και τα 2...
Τωρα στην ερωτηση του φιλου Nordiac εγω προτεινω αμα θελει να αλλαξει μοτερ με 1600αρι η 1400αρι που ειναι και φθηνο, ενω για αναρτηση να προσθεσει αντιστρεπτικες να μην γερνει τοσο. Ζαντες δεν προτεινω εκτος και αν ανεβασει δυναμη, αλλιως το βλεπω να "ψοφαει" το εργαλειο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 02:32:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nordiac έγραψε: | να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!
thanx guys  |
Αύριο θα κάνω μία έρευνα αγοράς για ελατήρια/εξάτμιση (ελπίζω να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας) οπότε θα σου δώσω κάποιες τιμές.
Stay tuned 
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 07:37:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό που λέει ο ΝΙΚΟΣ για τα 3θυρα και 5θυρα, ίσως είναι λίγο εγωϊστικό, αλλά όπως και να το κάνουμε έχει λίγο δίκιο...
Οι δυο αυτοί τύποι αμαξώματος, εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Το 5θυρο τις ανάγκες για χώρο στα πίσω καθίσματα και την εύκολη πρόσβαση, ενω το 3θυρο τις πιο σπορτιφ...
Εξάλλου, τα 3θυρα μοντέλα, διαθέτουν καλύτερο δέσιμο, άρα και μεγαλύτερη ακαμψία, δηλαδή καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Δεν αγνοούμε όμως οτι τα 5θυρα έχουν μεγαλύτερη άνεση χώρου στα πίσω καθίσματα, δεν μπορούμε να πούμε όμως οτι υστερούν και πολύ σε θέμα οδικής συμπεριφοράς από τα 3θυρα
Λαμπρά παραδείγματα έχουμε και από τους αγώνες, με τα 5θυρα Impreza και Lancer (βέβαια εκεί οι πόρτες έχουν "ειδικές" συγκολλήσεις...)
Δεν θέλω να ανοίξω ένα "πόλεμο" μεταξύ των "αντίπαλων στρατοπέδων", απλά λέω μόνο την άποψή μου και ζητάω συγνώμη αν άναψα τα αίματα...
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 09:23:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καταρχήν, καλώς όρισες φίλε Χρήστο.
Επί του θέματος, κατά τη γνώμη μου, πριν κάνεις οποιαδήποτε κίνηση που απαιτεί πολλά λεφτά, δες πρώτα τι έχουν κάνει οι άλλοι και αν σε ικανοποιεί, προχώρα άφοβα.
Τι εννοώ. Σου αρέσει, για παράδειγμα, το αμάξι χαμηλωμένο. Έχεις οδηγήσει χαμηλωμένο αυτοκίνητο; Έχεις λάβει υπόψη σου τους δρόμους που κινείσαι περισσότερο; Πριν χαμηλώσεις λοιπόν το δικό σου, καλό θα ήταν να οδηγήσεις ή έστω να μπεις για μια βόλτα σε ένα αντίστοιχο, να δεις επί τούτου πώς θα είναι το δικό σου χαμηλωμένο και μετά να προχωρήσεις στην αντίστοιχη κίνηση. 
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 17:26:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον..........
Να σας απαντησω ολους και χωρις να παρεξηγηθω
Καταρχην δεν το παιζω γνωστης,απλα την εχω πατησει στην ζωη μου και δεν θελω να την πατησει και αλλος με πεταμενα λεφτα.
Με τα 5θυρα δεν εχω τιποτα προς θεου.Μητσο το εχεις πολλη ομορφο φιλε μου.
Εννοειτε οτι σαν σχεδιαση το 206 ειναι ανωτερο απο το 106 Εχουν βεβαια και τοσα χρονια διαφορα ετσι
Αυτο ομως που δεν εχει το 206 και δεν προκειτε να το πετυχει καποιος ειναι το στριψημο σε συνδιασμο με τα γκαζια και γενικα ολο το πακετο Με λιγα λογια το 106 εχει γινει με γνωμονα τα γκαζια και γενικα να κερδιζει σε αγωνες ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
Δεν λεω οτι δεν στριβει το 206...Απλα το 106 ειναι ποιο ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ.
Ρωτηστε και τον PDUKE που καναμε βολτα στο Πηλιο στην Πορταρια πως του φανηκε.Ενω το δικο του ειναι πολλη ποιο δυνατο απο το δικο μου ΑΝ σε περιπτωση που ανεβεναμε μαζι θα ετρωγε μεχρι και λεπτο στο τελος.
Τωρα μην μου πειτε οτι ΑΝ και του PDUKE ειχε αναρτηση αγωνιστικη και γενικα ηταν σαν το δικο μου... Γιατι πολλη απλα ενα διλιτρο για να γινει ΣΑΝ το δικο μου το κοστος παει στα υψη,οποτε καλυτερα πας περνεις ενα IMPREZA STI και εισαι αρχοντας.
Θελω να πω δηλαδη οτι το 106 ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ειναι απ εξω τουλαχιστον (δεν τραβαει την νεα μοδα οπωςς ολοι για βανακι) και φτηνο στο να το φτιαξει κανεις ειναι και γενικα η οδηγηκη απολαυση που θα χαρησει στον οδηγο του δεν συγκρινετε με αλλο αυτοκινητο.
Τωρα ο φιλος μας θελει να φτιαξει ενα 1100 και ειδικα 5θυρο
Ρε παιδες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ.Και να σας πω γιατι Γιατι απλα οι μηχανες οι 1600 και απο τα 206 και απο τα 106 ειναι ΜΟΝΟ ΓΙΑ 3ΠΟΡΤΑ.
Κανενας δεν θα εγκρινει τις μηχανες αυτες σε 5θυρο αμαξι.Με λιγα λογια θα ειναι ενα ειδος ΄΄μαιμους΄΄.Ολα τα αυτοκινητα περνουν μηχανες οι οποιες μπαινουν στα αμαξοματα που βγαζει το εργοστασιο.Πχ ενα CLIO I 3 θυρο 1200cc μπορουσε να παρει και 2000 cc απο WILLIAMS με ΚΤΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ παντα.Ενω ενα CLIO I 1200cc 5θυρο μπορουσε να φορεσει μεχρι 1400 ENERGY ασχετος αν και η μηχανη του WILLIAMS εμπαινε κουτι.
Tωρα οσο αναφορα για τον 1100 να το πειραξει..δεν λεω οτι ΔΕΝ θα δει διαφορα...Θα δει...αλλα δεν θα δει ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.Απλα αυτα που θα δωσει δεν θα ειναι ΑΝΑΛΟΓΑ με αυτα που θα παρει Περισοτερο θα ειναι ψυχολογικο το θεμα.Να βαλεις τωρα εναν σκασμο χρηματα για 15 αλογακια στην ουσια δεν λεει κατι.
Το κακο με τους περισοτερους ειναι οτι τους πεφτει ενα αμαξι και ξεκινανε να το φτιαχνουνε.ΟΧΙ ρε παιδες δεν ειναι σωστο αυτο.Και εμενα μου επεσε 1600cc 8v και την πατησα ενω επρεπε να το πουλουσα και να επαιρνα το 16βαλβιδο κατευθειαν.Τωρα βεβαια απο ενα σημειο και μετα δεν μπορουσα να το πουλησω γιαυτο θα υποστω στο μελλον την αλλαγη κινητηρα.Ποσο μαλλον για ενα αυτοκινητο που δεν φτιαχτηκε απο την αρχη και δεν συμβαδιζει με τον αρχικο χαρακτηρα.Τουλαχιστον σε εμενα ενα κεφαλαρι ειναι η διαφορα.
Δεν θελω να μαλωσω με καποιους που ουτοσιαλλος θα παρεξηγηθουνε.Θελω να προλαβω απλα την ασκοπη αιμοδοσια χωρις αποτελεσμα.Βεβαια καποιος θα μου πει,και εσενα τι σε κοφτει.......Η τελικη αποφαση ειναι παντα του ενδιαφερομενου.
Παιδες πιστευω να μην με παρεξηγησετε και να δειτε σε βαθος αυτα που λεω.
Sorry εαν σε μερικα σημεια αυτα που γραφω ειναι εντονα και επιθετηκα.
Δεν θελω να χαλαστω με κανεναν σας 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
teoman (Τεό) Έχω ξεφύγει !!!

 C230 Sport Coupe Kompressor
Ένταξη: 19 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 2143 Τόπος: Jurassic Park
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Απρ 2003, 23:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
teoman έγραψε: | nordiac έγραψε: | να σας πω την αληθεια δεν μ αρεσει κατι και τοσο γρηγορο οσο κατι ωραιο ετσι πιστευω...οσο για ζαντολαστιχα σκεφτομαι τις ασπρες speedline τις πολυακτινες.για εξατμιση τι μοθ προτεινεται μου ειπαν κατι φιλοι μου η Remus η Sebring εσεις τι προτεινεται?καμια ενδεικτικη τιμη για αμορτισερ ελατηρια και χαμηλωμα?μην με πιασουν και κοροιδο.Επισης στο μελλον σκεφτομαι και μπροστα τριπλοφαναρα αλλα πολλα λεφτα!!
thanx guys  |
Αύριο θα κάνω μία έρευνα αγοράς για ελατήρια/εξάτμιση (ελπίζω να έχουν τοποθετηθεί μέχρι τέλος της εβδομάδας) οπότε θα σου δώσω κάποιες τιμές.
Stay tuned  |
Λοιπόν,έχουμε και λέμε:
-τελικό καζανάκι της supersprint,με στρογγυλό τελείωμα (100mm),270E
-το ίδιο με οβάλ στα 310Ε
-τελικό της Remus (ή sebring) με στρογγυλό τελείωμα (102mm),310E
-το ίδιο με οβάλ στα 340Ε
Όλα τα παραπάνω είναι αποκλειστικά για 206,όλους τους τύπους πλήν του 2λιτρου και τοποθετούνται χωρίς κόλληση.
Για ελατήρια:
-Τα ΗR που είναι σχετικά μαλακά στα 135Ε (τα γκρι)
-Τα eibach από 130Ε (χωρίς τοποθέτηση) έως 155Ε.
Σε όσους πάντως ζήτησα ελατήρια,μου πρότειναν να μην αλλαχτούν χωρίς να αλλαχτεί και η ανάρτηση μαζί.Είτε τα σκληρά είτε τα μαλακότερα ελατήρια,αργά ή γρήγορα θα την βγάλουν off.
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα...
Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|