Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2008, 12:36:36 Θέμα δημοσίευσης: Περιοδικοτητα service.. |
|
|
Ρε παιδια να ρωτησω κατι ...
Εκανα το ετησιο service με 15,000 χλμ στο κοντερ τον ιουλιο..
Ουσιαστικα μονο λαδια μου αλλαξαν..
Ειδα στο βιβλιαρακι οτι μου ειχαν γραψει να το ξαναπαω παλι στα 25,000χλμ..
οταν ρωτησα γιατι μου ειπαν για αλλαγη λαδιων και φιλτρα(αερα κτλ) αυτη τη φορα και τιποτα αλλο..
Δηλαδη θα πηγαινω στην αντιπροσωπεια καθε 10,000 χλμ για λαδια? αφου η peugeot λεει μια φορα το χρονο η στα 20,000 χλμ..
Τι πρεπει να κανω?αν δεν το παω και το παω παλι τον ιουλιο θα χασω την εγγυηση? αν και ουτως η αλλως η εγγυηση τελειωνει το καλοκαιρι..
Παιζει να εχω προβλημα με τα λαδια αν τα ελεγχο και βλεπω οτι ολα ειναι καλα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!


 Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5109 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2008, 12:46:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αρχικά το πήγαινα και εγώ κάθε 15.000χλμ για λάδια, κάθε 30 για service. Με την πάροδο του χρόνου όμως είδα ότι αυτό δεν ήταν αρκετό (έκαιγε πολύ λάδι λέμε!). Έπειτα για τα περισσότερα χρόνια έκανα αλλαγή λαδιών κάθε 10, μικρό service κάθε 20, μεγάλο κάθε 40. Και πλέον τον τελευταίο χρόνο έριξα ακόμα λίγο τον πήχη, οπότε έχουμε λάδια κάθε 7,5 , μικρό service κάθε 15, μεγάλο κάθε 30. Σε λιγότερα χιλιόμετρα δεν θα κατέβω, καθώς δεν αξίζει. Ήδη είναι πολύ κάτω νομίζω. Και λάδια κάθε 10 χιλιάδες αν αλλάζω, με συμπλήρωμα στα 7 χιλιάδες, είναι μια χαρά.
Για το θέμα της εγγύησης, όσο ακολουθείς πιστά αυτά που γράφει το βιβλιαράκι, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Και φυσικά δεν τους το πας όταν σου λένε αυτοί, αλλά όποτε λέει το βιβλίο. Αυτό μόνο για τα χρόνια εντός εγγύησης. Η μαμά peugeot κάτι παραπάνω θα ξέρει...
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2008, 12:58:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι αλλα εσυ εχεις αλλη μηχανη...ετσι δεν ειναι?
Εγω οταν το πηγα μετα απο ενα χρονο και στα 15,000 χλμ τα λαδια ηταν οκ..
Και τωρα δηλαδη να το παω στα 25,000? μονο 10,000 χλμ και τοσο γρηγορα αλλαγη ?
Τι να πω..ο κονδωρας μου ειχε πει αυστηρα μια φορα το χρονο...
Θα δουμε.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2008, 13:35:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βάσει εγκυκλίου, ότι Peugeot και να έχεις, πλέον είναι 1ας χρόνος ή 20.000 χλμ για το service.
Αν βάλεις λάδια για 5.000 χλμ, θα πας ξανά στην αντιπροσωπεία σε 5.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια και το φίλτρο λαδιού μόνο, όχι να κάνεις service.
Αν βάλεις λάδια για 10.000 χλμ, θα πας ξανά στην αντιπροσωπεία σε 10.000 χλμ να αλλάξεις τα λάδια και το φίλτρο λαδιού μόνο, όχι να κάνεις service.
Αν στα 20.000 χλμ ή 1 χρόνο χρήσης (ότι έρθει πιο σύντομα) συμπίπτουν και τα λάδια, τότε μαζί με το service, αλλάζουν και λάδια. Αν και η σωστή λέξη είναι "περιοδικός έλεγχος" και όχι service.
Αλήθεια, ύστερα από 800 τηλέφωνα σε 200 αντιπροσωπείες, δεν στο εξηγήσανε?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Νοέ 2008, 14:07:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ευχαριστω steve αν και παραμενωντας ακομα εκει κολλημενος..
Και οχι δεν μου το εξηγησανε... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
tadvi1 (TADVII) Μόλις έγραψα

Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 18 Νοέ 2008, 14:04:04 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικοτητα service.. |
|
|
Puzzle έγραψε: | Ρε παιδια να ρωτησω κατι ...
Εκανα το ετησιο service με 15,000 χλμ στο κοντερ τον ιουλιο..
Ουσιαστικα μονο λαδια μου αλλαξαν..
Ειδα στο βιβλιαρακι οτι μου ειχαν γραψει να το ξαναπαω παλι στα 25,000χλμ..
οταν ρωτησα γιατι μου ειπαν για αλλαγη λαδιων και φιλτρα(αερα κτλ) αυτη τη φορα και τιποτα αλλο..
Δηλαδη θα πηγαινω στην αντιπροσωπεια καθε 10,000 χλμ για λαδια? αφου η peugeot λεει μια φορα το χρονο η στα 20,000 χλμ..
Τι πρεπει να κανω?αν δεν το παω και το παω παλι τον ιουλιο θα χασω την εγγυηση? αν και ουτως η αλλως η εγγυηση τελειωνει το καλοκαιρι..
Παιζει να εχω προβλημα με τα λαδια αν τα ελεγχο και βλεπω οτι ολα ειναι καλα? |
Στις 16 Ιουλίου 2008 στα είχα εξηγήσει αλλά δεν θέλεις να τα καταλάβεις. Αν θέλεις, ξαναδιάβασέ τα παρακάτω.
Δεν είναι θέμα συμφερόντων και "κύκλων". Είναι η λογική "ο,τι πληρώνεις, παίρνεις":
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Ιούλ 2008, 07:49:57
Το "Service Peugeot" που κοστίζει 130, 200 ή 230 ή όσα τέλος πάντων ζητάει το κάθε συνεργείο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ τα "λάδια - φίλτρο" που λές.
Καταρχήν, το "Service Peugeot" χωρίζεται σε "συστηματικές εργασίες" και σε "συμπληρωματικές εργασίες". Έτσι, σε κάθε επίσκεψη του αυτοκινήτου στο συνεργείο για την προβλεπόμενη συντήρηση και ανάλογα με τα διηνυθέντα χλμ, την ηλικία του αυτοκινήτου, τις φθορές του και το πότε έγινε η προηγούμενη συντήρηση, "χτίζεται" ένα πακέτο από τις πάγιες-υποχρεωτικές-στάνταρντ, όπως θέλεις πές το, "συστηματικές" εργασίες συν μία ή περισσότερες "συμπληρωματικές εργασίες" αν χρειάζονται.
Το "τιμολόγιο" που παίρνεις στο τέλος, αναφέρει τα ανταλλακτικά που αλλάχτηκαν (κωδικός ανταλλακτικού-ποσότητα-τιμή) καθώς και την περιγραφή των εργασιών. Η περιγραφή "συστηματικές εργασίες service" περιλαμβάνει ένα πλήθος από ελέγχους που έχουν γίνει στο αυτοκίνητο. Περιληπτικά, οι συστηματικές έργασίες αναφέρονται στο πράσινο βιβλιαράκι συντήρησης που παρέλαβες μαζί με το αυτοκίνητο. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις στο http://public.servicebox.peugeot.com. Συνήθως μαζί με το τιμολόγιο παίρνεις ένα χαρτί με ένα "check list" εργασίων και ΕΛΕΓΧΩΝ που προβλέπονται από το "Service Peugeot" στο οποίο ο τεχνικός έχει βάλει "τικ" δίπλα από αυτά που πραγματοποιήθηκαν. Αν θυμάμαι καλά, η αριστερή λίστα περιλαμβάνει τις εργασίες και τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ που περιλαμβάνονται στις "συστηματικές εργασίες" και η δεξιά λίστα περιλαμβάνει τα αντίστοιχα για τις "συμπληρωματικές εργασίες" που ενδεχομένως γίνουν στο αμάξι. Ό,τι χαρτί πάρεις είναι επίσημο, έχει την υπογραφή του συνεργείου πράγμα που σημαίνει ότι κάποιος ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ για τις εργασίες και τους ΕΛΕΓΧΟΥΣ που έκανε. Πράγμα που σημαίνει ότι αν την επόμενη ώρα-μέρα-εβδομάδα, συμβεί κάποια βλάβη σχετική με τους ελέγχους που έγιναν, το πρώτο πράγμα που θα κάνεις (νάσαι σίγουρος για αυτό) θα είναι να πάρεις το χαρτί αυτό, να πάς στο συνεργείο και να ζητήσεις ευθύνες. Ευθύνες τις οποίες θα αναλάβει το συνεργείο (αν αποδειχθεί οτι του αναλογούνται φυσικά) γιατί το εξουσιοδοτημένο συνεργείο εκτός από "λάδια-φίλτρα" και ένα χαρτί, σου παρέχει και εγγύηση για τις εργασίες που πραγματοποιεί στο αυτοκίνητο και βέβαια λογοδοτεί στον κεντρικό αντιπρόσωπο για τα λάθη του. Λάθη βέβαια παντού γίνονται, και στα καλύτερα μαγαζιά, η διαφορά φαίνεται όταν πρέπει κάποιος να αναλάβει ευθύνες.
Οι επιλογές είναι λοιπόν συγκεκριμένες. Συντηρείς και ελέγχεις το αυτοκίνητο όπως προβλέπει ο κατασκευαστής (και ανάλογα πληρώνεις διότι τίποτα σε αυτή τη ζωή δεν είναι τζάμπα) και έχεις και τις ανάλογες απαιτήσεις για την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών, ή κάνεις ένα "σερβάκι" μια φορά στο τόσο πληρώνοντας τα μισά σε ένα οποιοδήποτε συνεργείο που ενδεχομένως δεν ακολουθεί τα εργοστασιακά standards (τεχνικά σεμινάρια, ειδικά εργαλεία, ISO, πιστοποιητικά καλής λειτουργίας εργαλείων, διακριβωμένες και πιστοποιημένες μετρητικές συσκευές όπως ροποκλειδα, καυσαναλυτές κ.α., βάσεις δεδομένων με τεχνικά προβλήματα, ειδικά διαγνωστικά κλπ) χωρίς χαρτιά και check lists, αλλά και χωρίς απαίτηση από μέρους σου για ανάληψη ευθυνών και κάλυψη από εγγύηση σε περίπτωση κάποιου προβλήματος στο αυτοκίνητο. Ή πουλάς το 22 χιλιάδων 207cc και παίρνεις πάλι ιβιζάκι.
Και όσον αφορά στις διαφορές των κοστολογίων από συνεργείο σε συνεργείο, αυτές μπορεί να προκύπτουν από διαφορές στο κόστος εργατοώρας, στην προσεγγιστική εκτίμηση του ρεσεψιονίστ (απόλυτη ακρίβεια δεν υπάρχει ποτέ σε επίπεδο εκτίμησης - μπορεί κάποιος να σου δώσει την ελάχιστη τιμή για να σε προσελκύσει και κάποιος άλλος για "νάναι μέσα" να βάζει "κάτι παραπάνω" από πριν σαν συντελεστή ασφάλειας), σε ειδικές καμπάνιες και προσφορές που ακολουθεί ή δεν ακολουθεί το κάθε συνεργείο, καθώς και σε εργασίες που είναι στην διακριτική ευχέρεια του συνεργείου να προτείνουν ή όχι (π.χ. λάδια στις πρώτες 5000, φίλτρο αέρα κάθε χρόνο κλπ).
Α!, επίσης (βλ. σχετικό topic) τα shell δεν είναι hilux (όπως τουότα hilux), είναι "Helix". Είναι Shell Helix Ultra AX 5W30 και είναι ιδιαίτερα ακριβά όπως όλα τα λάδια αυτής της κατηγορίας. Οι κινητήρες της σειράς EP (EP3, EP6, EP6DT, EP6DTS) δεν δέχονται τα φτηνότερα 5W40 και 10W40. Είναι "high tech" κινητήρες με μεταβλητό χρονισμό σε εισαγωγή και εξαγωγή, με μεταβλητή βύθιση βαλβίδων, με αντλία λαδιού μεταβλητού όγκου και άλλα μπλιμπλίκια (οι τουρμπάτοι έχουν ένα μεταβλητό χρονισμό και όχι μεταβλητή βύθιση αλλά έχουν άμεσο ψεκασμό). Με άλλα λόγια "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ...".
Επίσης, οι βλάβες που βγάζει ένα αυτοκίνητο εξαρτώνται άμεσα από την πολυπλοκότητά του. Μην εξάπτεσαι που ένα coupe cabriolet τίγκα στα ηλεκτρονικά και hitech κινητήρα βγάζει κατά καιρούς βλάβες. Οι εποχές του starlet και του bluebird πέρασαν και (μάλλον) δεν ξανάρχονται. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 10:20:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε ευχαριστω παλι για την υποδειξη αν και το ειχα διαβασει αρκετα καλα...
Απλα εγω ειχα την εντυπωση οτι οσα ειναι εξουσιοδοτημενα εκτελουν ακριβως τις ιδιες εργασιες επανω στο αμαξι...υποτιθεται οτι απ τη στιγμη που ειναι εξουσιοδοτημενα θα πρεπει να λειτουργουν συμφωνα με τα προτυπα που επιβαλει η κεντρικη αντιπροσωπεια..προφανως καλω λαθος...
Αν και μου απαντησε ο steve..
Δηλαδη απο εδω και περα θα πρεπει να πηγαινω με τα standard αυτου του εξουσιοδοτημενου που πηγα?
Το αμαξι το πηρα αυγουστο του 07..ιουλιο 08 εκανα στα 16000χλμ τον ετησιο ελεγχο οπως επρεπε..ομως μου αλλαξαν μονο λαδια και φιλτρο..μου ειπε να το ξαναπαω στα 25.000 για λαδια φιλτρο και φιλτρα καμπινας..
Δηλαδη καθε 10χιλιαδες θα πρεπει να το πηγαινω εκει...
Τοτε γιατι η αντιπροσωπεια λεει χρονο ή 20,000? Και αυτος που το πηγα εχει κανονικα εκθεση που στους πελατες λεει το ιδιο πραγμα..αλλα στην πραξη προφανως δεν τον κανουν..
Τεσπα εγω θα το παω να ειμαι τυπικος ..
Παντως στο συνολο τους οτι θελει λεει ο καθενας και χρεωνει οτι θελει επεισης..
Γι αυτο και ειχα σπαστει στο τοτε post και ειχα ερθει σε αρκετες αντιπαραθεσεις χωρις να το θελω..
Τεσπα για αλλη μια φορα σας ευχαριστω για τη βοηθεια σας.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 11:27:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Puzzle έγραψε: | Δηλαδη καθε 10χιλιαδες θα πρεπει να το πηγαινω εκει...
Τοτε γιατι η αντιπροσωπεια λεει χρονο ή 20,000? Και αυτος που το πηγα εχει κανονικα εκθεση που στους πελατες λεει το ιδιο πραγμα..αλλα στην πραξη προφανως δεν τον κανουν.. |
Ξαναμπερδεύεσαι και αρχίζεις να μου (και μας) σπας τα νεύρα.
Άλλο η αλλαγή λαδιών που είναι κάθε 10.000 χλμ (ή 5.000 χλμ αν έβαζες άλλα λάδια, όπως και σε ρωτάνε στην αντιπροσωπεία αν θέλεις για 5 ή 10 χιλιάδες χιλιόμετρα), και άλλο το service που είναι κάθε 20.000 χλμ.
Μην επαναλμβανόμαστε, καταντάει αηδία.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 14:03:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα αυτο που προσπαθω να εξηγησω και εγινε μπερδεμα ειναι οτι στην αντιπροσωπεια μου ειπε αλλαγη λαδιων 1 φορα το χρονο η 20,000 χλμ...
Στον κονδωρα μου το ειχε τονισει..δεν χρειαζεται να αλλαξεις λαδια πιο νωρις..
Αρα συνεπως αφου κανω <20 το χρονο δεν θα επρεπε μια φορα το χρονο να γινεται και το service και η αλλαγη λαδιων?
Δεν εχω σκοπο να πριξω κανεναν..οπως λες..γι αυτο ρωτησα οτι απο τη στιγμη που αλλαξα λαδια στα 15,000(σε αλλο εξουσιοδοτημενο) δεν θα επρεπε να αλλαξω παλι στα 35 ή οταν κλεισει δευτερο χρονο?
Καταννοω οτι ειναι πιο σωστο να τα αλλαξω νωριτερα για καλυτερη συντηρηση αλλα ρωτω επειδη επεμεναν οτι δεν χρειαζεται νωριτερα..
Και δεν χρειαζεται να σπαζεστε ρε σεις.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 16:34:41 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περιοδικοτητα service.. |
|
|
tadvi1 έγραψε: | .... Με άλλα λόγια "τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και μεταξωτούς κ...". |
Eπιδεξιους κ... θελουν αυτα τα βρακια.
Κατα τ'αλλα καλα τα λες.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 19 Νοέ 2008, 19:13:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η πεζό λέει αλλαγή λαδιών κ σέρβις κάθε 20.000χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο !όποιο έρθει πρώτο!
οπότε το σέρβις είναι στις 20.000 χιλιόμετρα η 1χρόνος ενδιάμεσα αν εσύ το θέλεις μπορείς να κάνεις όσες αλλαγές λαδιών θέλεις εσύ αλλά το σέρβις (λάδια,φίλτρακλπ)θα πρέπει να το κάνεις στις 20.000χιλιόμετρα ή στον χρόνο όποιο έρθει πρώτο!
κανονικά αφού εσύ έκλεισες χρόνο θα έπρεπε να σου κάνουν κανονικό σέρβις φίλτρα καμπίνας κλπ κλπ κ όχι μόνο λάδια/φίλτρο όπως έκαναν σε εσένα!
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 00:13:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | η πεζό λέει αλλαγή λαδιών κ σέρβις κάθε 20.000χιλιόμετρα ή κάθε χρόνο !όποιο έρθει πρώτο!
οπότε το σέρβις είναι στις 20.000 χιλιόμετρα η 1χρόνος ενδιάμεσα αν εσύ το θέλεις μπορείς να κάνεις όσες αλλαγές λαδιών θέλεις εσύ αλλά το σέρβις (λάδια,φίλτρακλπ)θα πρέπει να το κάνεις στις 20.000χιλιόμετρα ή στον χρόνο όποιο έρθει πρώτο!
κανονικά αφού εσύ έκλεισες χρόνο θα έπρεπε να σου κάνουν κανονικό σέρβις φίλτρα καμπίνας κλπ κλπ κ όχι μόνο λάδια/φίλτρο όπως έκαναν σε εσένα! |
Τοτε γιατι μου εγραψαν να αλλαξω λαδια ξανα μετα απο 10,000χλμ?
Αφου αλλαξα στα 15 θα επρεπε να μου γραψει να αλλαξω στα 35 η οταν κλεισω τον 2ο χρονο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 00:16:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Πω ρε πο**τη* μου... |
Τελικα γουσταρω τρελλα που τρελλενεσαι...παντογνωστη!!!!
Αν και για να ειμαι δικαιος εχεις βοηθησει πολλα ατομα μετα κοπον και βασανων και αφου τους περασεις γεννεες δεκατρεις..χαχαχαχα!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 01:56:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να στα ξαναπάρουν! 
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 03:21:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
zzzzzzzzzzzzzzzzz ντοιν ντοιν ντοιν..............υπαρχουν ατομα εδω μεσα που αλλαζουν λαδια καθε 5000 χιλιομετρα κ εσενα σε χαλαει να τα αλλαζεις καθε 10000 χιλιομετρα????αν τα σκεφτεσαι αυτα αδερφακι σορυ κιολας αλλα πουλα το καλυτερα.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 20 Νοέ 2008, 08:06:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
206kwn έγραψε: | zzzzzzzzzzzzzzzzz ντοιν ντοιν ντοιν..............υπαρχουν ατομα εδω μεσα που αλλαζουν λαδια καθε 5000 χιλιομετρα κ εσενα σε χαλαει να τα αλλαζεις καθε 10000 χιλιομετρα????αν τα σκεφτεσαι αυτα αδερφακι σορυ κιολας αλλα πουλα το καλυτερα.... |
Μην ανυσηχεις προσπαθησα αν και το γουσταρω τρελλα αλλα με τη κριση, για ενα αμαξι που πηρα περσι 22 για ανταλλαγη μου εδειναν 13-14..οποτε πορευομαι με αυτο..
και δεν ειπα ρε κωστα οτι με χαλαει..ουτε ετσι παει οπως τα λες..
Απλα ρωταω για να δω τι γινεται..Αν η ps εγγυαται οτι το δικο μου θελει λαδια καθε 20 γιατι να τα αλλαζω στα 10 αυτο ειναι το μονο προβλημα μου..
Εδω τα πρωτα λαδια και ο κονδωρ μου ελεγε μην τα πειραξεις..ελα στα 20 η στο χρονο..
Και το αν αλλαζουν καποιοι στα 5, γι αυτο προχωραει η τεχνολογια για διευκολυνση μας..γι αυτο βγαινουν καινουργιες μηχανες κτλ..
Και στο ibiza αλλαζα καθε 7500 αλλα ηξερα οτι ετσι ειναι..
Γιαννη 27 δυστυχως ετσι βλεπω οτι λειτουργουν καποια εξουσιοδοτημενα και εχει παραγινει το κακο..
Κι οταν εδωσα 22,000 να παρω το αμαξακι που γουσταρω ηξερα οτι σε καποια πραγματα θα βαζω βαθεια το χερι..(αν και δεν εχει χρειαστει ακομα)..αλλα να μην μας κοροιδευουν κιολλας..να υπαρχει μια standard κοινη λογικη να ξερουμε και εμεις που τα δινουμε..
Αλλος λεει ελα στα 20 αλλος ελα στα 15..αλλος αλλαξε στα 5 τα πρωτα λαδια αλλος μην τα αλλαξεις δεν χρειαζεται καθολου..
Οτι να ναι...
Τεσπα sorry οσους εκνευρισα παλι..ουτως η αλλως αυτη η εταιρεια λογικη δεν εχει.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
206kwn (kwstas o butcher) Έχω ξεφύγει !!!

peugeot 206 1.4 (16v) (2006)
Ένταξη: 14 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 1466 Τόπος: balearic islands
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 16:19:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Puzzle έγραψε: | 206kwn έγραψε: | zzzzzzzzzzzzzzzzz ντοιν ντοιν ντοιν..............υπαρχουν ατομα εδω μεσα που αλλαζουν λαδια καθε 5000 χιλιομετρα κ εσενα σε χαλαει να τα αλλαζεις καθε 10000 χιλιομετρα????αν τα σκεφτεσαι αυτα αδερφακι σορυ κιολας αλλα πουλα το καλυτερα.... |
Μην ανυσηχεις προσπαθησα αν και το γουσταρω τρελλα αλλα με τη κριση, για ενα αμαξι που πηρα περσι 22 για ανταλλαγη μου εδειναν 13-14..οποτε πορευομαι με αυτο..
και δεν ειπα ρε κωστα οτι με χαλαει..ουτε ετσι παει οπως τα λες..
Απλα ρωταω για να δω τι γινεται..Αν η ps εγγυαται οτι το δικο μου θελει λαδια καθε 20 γιατι να τα αλλαζω στα 10 αυτο ειναι το μονο προβλημα μου..
Εδω τα πρωτα λαδια και ο κονδωρ μου ελεγε μην τα πειραξεις..ελα στα 20 η στο χρονο..
Και το αν αλλαζουν καποιοι στα 5, γι αυτο προχωραει η τεχνολογια για διευκολυνση μας..γι αυτο βγαινουν καινουργιες μηχανες κτλ..
Και στο ibiza αλλαζα καθε 7500 αλλα ηξερα οτι ετσι ειναι..
Γιαννη 27 δυστυχως ετσι βλεπω οτι λειτουργουν καποια εξουσιοδοτημενα και εχει παραγινει το κακο..
Κι οταν εδωσα 22,000 να παρω το αμαξακι που γουσταρω ηξερα οτι σε καποια πραγματα θα βαζω βαθεια το χερι..(αν και δεν εχει χρειαστει ακομα)..αλλα να μην μας κοροιδευουν κιολλας..να υπαρχει μια standard κοινη λογικη να ξερουμε και εμεις που τα δινουμε..
Αλλος λεει ελα στα 20 αλλος ελα στα 15..αλλος αλλαξε στα 5 τα πρωτα λαδια αλλος μην τα αλλαξεις δεν χρειαζεται καθολου..
Οτι να ναι...
Τεσπα sorry οσους εκνευρισα παλι..ουτως η αλλως αυτη η εταιρεια λογικη δεν εχει.. |
αν νομιζεις οτι ο κονδωρ γνωριζει καλυτερα απο μερικα ατομα απο εδω μεσα οκ τοτε παω πασο.... δεν σου λεω οτι εγω ξερω η αυτος ξερει η οτι ο αλλος δεν ξερει... απλα ο κονδωρ το μονο που ξερει ειναι οι οροι εγγυησης...εδω μεσα υπαρχουν καποια ατομα τα οποια το εχουν ψαξει πολυ καλυτερα απο τον χ,ψ,ω που δουλευει στον κονδωρ...τωρα το θεμα ειναι οτι αν εσυ θες να ακουσεις τον κονδωρ ακου τον... το θεμα εινια μετα την εγγυηση τι γινεται....φυλα τα ρουχα σου λεει για να εχεις τα μισα.... δικη σου η επιλογη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 21 Νοέ 2008, 18:28:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα γι αυτο ρε συ κωστα στο αλλο που μιλατε για το gt ανεφερα οτι θα τα αλλαζω καθε 10 να εχω το κεφαλι μου ησυχο..
Αφου αυτο υποστηριζουν τα περισσοτερα ατομα απο εδω μεσα..
Ομως δεν μπορουμε να βγαλουμε τον κονδωρα η τον καθε κονδωρα αχρηστο μιας και αυτοι εχουν μεσα μηχανικους που λογικα θα ειναι καλοι..και θα θελουν το καλο του πελατη τους..φανταζομαι.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|