PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Continental άχρηστα

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 11:39:43    Θέμα δημοσίευσης: Continental άχρηστα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σας είχα πει σε άλλο topic για το ατύχημα που είχα με το σκύλο. Έφτιαξα το αυτοκίνητο και είναι μια χαρά εκτός από τα λάστιχα. Με το που το πήρα φτιαγμένο άκουγα έναν ήχο από το μπροστινό δεξί λάστιχο σε πολύ μικρές ταχύτητες (σαν να μην έιναι εντελώς κυκλικό και χτυπάει). Στην αρχή σκέφτηκα μήπως κόπηκαν πουθενά τα λινά και έχει πετάξει κανένα καρούμπαλο και χτυπάει το καρούμπαλο. Όσο πέρνουσαν οι μέρες τόσο πιο έντονο γινόταν το περιστατικό. Επίσης σε στροφές ακούγεται και σε μεγάλες ταχύτητες και το αυτοκίνητο το νοιώθω σαν να πηδάει συνεχώς ο τροχός.
Το Σάββατο πήγα σε έναν λαστιχά και μου είπε ότι έχει γυρίσει το πέλμα ανάποδα από τα μπροστινά ελαστικά και ότι θέλουν άλλαγμα. Μα καλά είναι δυνατόν ;;; Shocked Με ένα φρενάρισμα ( με μπλοκαρισμένους τροχούς) για 10 μέτρα (μετά τους ξεμπλόκαρα) να πάθουν τέτοια ζημιά ;;; Μήπως τελικά είναι κάτι άλλο και δεν είναι τα λάστιχα ;;; Ξέρει κανένας τίποτα παρόμοιο ;;
Το αυτοκίνητο είναι 7 μηνών, τα λάστιχα είναι της μάνας του και έχουν διανύσει 10.000 km


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 12:11:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεν ξέρω να σου απαντήσω στα σίγουρα, αλλά από όσο θυμάμαι ο Alex είχε ένα τέτοιο περιστατικό με τα S02. Σε μπλοκάρισμα, είχε πει ότι του έφυγαν κομμάτια από το πέλμα!




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 13:09:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Δεν ξέρω να σου απαντήσω στα σίγουρα, αλλά από όσο θυμάμαι ο Alex είχε ένα τέτοιο περιστατικό με τα S02. Σε μπλοκάρισμα, είχε πει ότι του έφυγαν κομμάτια από το πέλμα!


Σε εμένα τα λάστιχα οπτικά είναι τέλεια. Δεν φαίνεται τίποτα


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 14:52:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Σε εμένα τα λάστιχα οπτικά είναι τέλεια. Δεν φαίνεται τίποτα


Ίσως είσαι πολύ άτυχος... Confused Crying or Very sad
Απο την μια ο σκύλος, από την άλλη το λάστιχο...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2003, 07:45:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc, μου συμβαίνει κι εμένα μετά από δυνατό φρενάρισμα και μπλοκάρισμα τροχών. Οπτικά δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα, αλλά υπάρχει και γίνεται αντιληπτό μόνο ηχητικά. Αυξάνεις ταχύτητα, αυξάνει ο ρυθμός του "χτυπήματος-θορύβου". Μειώνεις ταχύτητα, μειώνεται. Πίστευα πως ήταν τα τακάκια, τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ήταν τα λάστιχα. Τα κοίταξε ο τεχνικός και μου έδειξε ΠΟΥ ήταν το πρόβλημα. Το δεξί εμπρός ελαστικό είχε "φαγωθεί" στο μεσαίο πέλμα του, με το αποτέλεσμα να κάνει αυτό το "χτύπημα-θόρυβο" κατά την κύλισή του. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιά αυτό παρά να αλλάξεις τα ελαστικά. Εδώ υπάρχουν δύο λύσεις ανά περίπτωση.
Λύση πρώτη: Αλλάζεις τα ελαστικά με καινούργια σε περίπτωση που είσαι ήδη στο όριο των χλμ. ή σοβαρής φθοράς των ελαστικών.
Λύση δεύτερη: Αλλάζεις τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω (σταυρωτά), στην περίπτωση που τα ελαστικά έχουν ακόμα "ζωή" και έχεις χλμ που δεν κάνουν αναγκαία την αλλαγή τους (πχ 15000χλμ).
Την δεύτερη λύση θα επιλέξω εγώ και νομίζω πως κι εσύ θα πρέπει να κάνεις, γιατί ο λαστιχάς που πήγες και ερώτησες, ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΙ και λογικό είναι να σου πεί "άλλαξε αμέσως τα λάστιχα". Όποτε βολεύει τον κάθε "ειδικό" αμέσως να το αλλάξει κι όποτε βαριέται ή δεν το θεωρεί απαραίτητο σου λέει "εντάξει μωρέ, κρατάει ακόμα" κι ας είναι όντως σοβαρό και αναγκαστικά χρειάζεται αλλαγή.
Πάντως αν εσύ ο ίδιος, τα είδες και κατάλαβες ότι πρέπει να τα αλλάξεις, ΚΑΝΤΟ ασυζητητί.


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
peugeot206cc (akis)
Μέλος
Μέλος


308

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 114
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2003, 11:53:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

TZAG έγραψε:
peugeot206cc, μου συμβαίνει κι εμένα μετά από δυνατό φρενάρισμα και μπλοκάρισμα τροχών. Οπτικά δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα, αλλά υπάρχει και γίνεται αντιληπτό μόνο ηχητικά. Αυξάνεις ταχύτητα, αυξάνει ο ρυθμός του "χτυπήματος-θορύβου". Μειώνεις ταχύτητα, μειώνεται. Πίστευα πως ήταν τα τακάκια, τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ήταν τα λάστιχα. Τα κοίταξε ο τεχνικός και μου έδειξε ΠΟΥ ήταν το πρόβλημα. Το δεξί εμπρός ελαστικό είχε "φαγωθεί" στο μεσαίο πέλμα του, με το αποτέλεσμα να κάνει αυτό το "χτύπημα-θόρυβο" κατά την κύλισή του. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιά αυτό παρά να αλλάξεις τα ελαστικά. Εδώ υπάρχουν δύο λύσεις ανά περίπτωση.
Λύση πρώτη: Αλλάζεις τα ελαστικά με καινούργια σε περίπτωση που είσαι ήδη στο όριο των χλμ. ή σοβαρής φθοράς των ελαστικών.
Λύση δεύτερη: Αλλάζεις τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω (σταυρωτά), στην περίπτωση που τα ελαστικά έχουν ακόμα "ζωή" και έχεις χλμ που δεν κάνουν αναγκαία την αλλαγή τους (πχ 15000χλμ).
Την δεύτερη λύση θα επιλέξω εγώ και νομίζω πως κι εσύ θα πρέπει να κάνεις, γιατί ο λαστιχάς που πήγες και ερώτησες, ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΙ και λογικό είναι να σου πεί "άλλαξε αμέσως τα λάστιχα". Όποτε βολεύει τον κάθε "ειδικό" αμέσως να το αλλάξει κι όποτε βαριέται ή δεν το θεωρεί απαραίτητο σου λέει "εντάξει μωρέ, κρατάει ακόμα" κι ας είναι όντως σοβαρό και αναγκαστικά χρειάζεται αλλαγή.
Πάντως αν εσύ ο ίδιος, τα είδες και κατάλαβες ότι πρέπει να τα αλλάξεις, ΚΑΝΤΟ ασυζητητί.


Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τα βάλω πίσω ή θα τα αφήσω έτσι. Τα λάστιχα είναι σε άψογη κατάσταση γιατί έχουν 10000km και αυτά πολύ ήρεμα γιατί το έστρωνα. Μήπως γνωρίζεις εάν αυτό επηρεάσει τίποτα άλλο (όπως πχ. τα αμορτισέρ) ;


Peugeot for ever
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
TZAG 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)

Ένταξη: 25 Σεπ 2002
Δημοσιεύσεις: 451
Τόπος: Theva

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2003, 06:04:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

peugeot206cc έγραψε:
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τα βάλω πίσω ή θα τα αφήσω έτσι. Τα λάστιχα είναι σε άψογη κατάσταση γιατί έχουν 10000km και αυτά πολύ ήρεμα γιατί το έστρωνα. Μήπως γνωρίζεις εάν αυτό επηρεάσει τίποτα άλλο (όπως πχ. τα αμορτισέρ) ;


Παρακαλώ φίλε μου, όσον αφορά αν αυτό επηρεάζει τα αμορτισέρ ή κάτι άλλο, δεν το ξέρω και δεν μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Very happy


Minus the roof, the sky is the limit.

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2003, 13:52:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εγω θα προτεινα μια ποιο σιγουρη λυση και σαφως οικονομικοτερη.να αγορασεις 2 νεα λαστιχα για μπροστα μονο.10,000 χλμ δεν ειναι λιγα και ειδικα αν εχει περασει και κανας χρονος απο την ωρα που το αγορασες.τα λαστιχα συνηθως μετα τα 15000 χλμ εχουν τραγικη πτωση στην αποδοση τους στην ελλαδα, ειδικα τα μπροστινα.δεν φενεται με το ματι αλλα τουλ εγω μετα απο 4 αλλαγες ελαστικων εχω προσεξει οτι πανω απο αυτα τα χιλιομετρα τα λαστιχα αποδιδουν σχεδον το μισο.και εδω ειναι και ενα τραγικο λαθος που κανουν πολλοι και αλλαζουν τα πισω μπροστα σε αυτα τα χιλιομετρα μαποτελεσμα το γλιστριμα της ουρας σε βρεγμενο,η σε λεια ασφαλτο.κανε ενα επιπλεον εξοδο και βαλε 2 καινουργια μπροστινα και πιστευω οτι θα κανεις ανετα αλλα 20,000-25,000 χλμ χωρις κινδυνο και αποσβεση θα γινει αφου θα επεκταθει η αλλαγη σε νεα ελαστικα,και θα εχεις καλυτερο κρατημα για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα. τωρα υπαρχει και το προβλημα του αν πωλειται το συγκεκριμενο λαστιχο ακομα αφου οι εταιρειες ταλλαζουν σχεδον καθε 2 χρονια


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1093s (PHP: 74% - SQL: 26%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on