Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 11:39:43 Θέμα δημοσίευσης: Continental άχρηστα |
|
|
Σας είχα πει σε άλλο topic για το ατύχημα που είχα με το σκύλο. Έφτιαξα το αυτοκίνητο και είναι μια χαρά εκτός από τα λάστιχα. Με το που το πήρα φτιαγμένο άκουγα έναν ήχο από το μπροστινό δεξί λάστιχο σε πολύ μικρές ταχύτητες (σαν να μην έιναι εντελώς κυκλικό και χτυπάει). Στην αρχή σκέφτηκα μήπως κόπηκαν πουθενά τα λινά και έχει πετάξει κανένα καρούμπαλο και χτυπάει το καρούμπαλο. Όσο πέρνουσαν οι μέρες τόσο πιο έντονο γινόταν το περιστατικό. Επίσης σε στροφές ακούγεται και σε μεγάλες ταχύτητες και το αυτοκίνητο το νοιώθω σαν να πηδάει συνεχώς ο τροχός.
Το Σάββατο πήγα σε έναν λαστιχά και μου είπε ότι έχει γυρίσει το πέλμα ανάποδα από τα μπροστινά ελαστικά και ότι θέλουν άλλαγμα. Μα καλά είναι δυνατόν ;;; Με ένα φρενάρισμα ( με μπλοκαρισμένους τροχούς) για 10 μέτρα (μετά τους ξεμπλόκαρα) να πάθουν τέτοια ζημιά ;;; Μήπως τελικά είναι κάτι άλλο και δεν είναι τα λάστιχα ;;; Ξέρει κανένας τίποτα παρόμοιο ;;
Το αυτοκίνητο είναι 7 μηνών, τα λάστιχα είναι της μάνας του και έχουν διανύσει 10.000 km
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 12:11:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξέρω να σου απαντήσω στα σίγουρα, αλλά από όσο θυμάμαι ο Alex είχε ένα τέτοιο περιστατικό με τα S02. Σε μπλοκάρισμα, είχε πει ότι του έφυγαν κομμάτια από το πέλμα!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 13:09:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | Δεν ξέρω να σου απαντήσω στα σίγουρα, αλλά από όσο θυμάμαι ο Alex είχε ένα τέτοιο περιστατικό με τα S02. Σε μπλοκάρισμα, είχε πει ότι του έφυγαν κομμάτια από το πέλμα! |
Σε εμένα τα λάστιχα οπτικά είναι τέλεια. Δεν φαίνεται τίποτα
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 14:52:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Σε εμένα τα λάστιχα οπτικά είναι τέλεια. Δεν φαίνεται τίποτα |
Ίσως είσαι πολύ άτυχος...
Απο την μια ο σκύλος, από την άλλη το λάστιχο...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2003, 07:45:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc, μου συμβαίνει κι εμένα μετά από δυνατό φρενάρισμα και μπλοκάρισμα τροχών. Οπτικά δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα, αλλά υπάρχει και γίνεται αντιληπτό μόνο ηχητικά. Αυξάνεις ταχύτητα, αυξάνει ο ρυθμός του "χτυπήματος-θορύβου". Μειώνεις ταχύτητα, μειώνεται. Πίστευα πως ήταν τα τακάκια, τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ήταν τα λάστιχα. Τα κοίταξε ο τεχνικός και μου έδειξε ΠΟΥ ήταν το πρόβλημα. Το δεξί εμπρός ελαστικό είχε "φαγωθεί" στο μεσαίο πέλμα του, με το αποτέλεσμα να κάνει αυτό το "χτύπημα-θόρυβο" κατά την κύλισή του. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιά αυτό παρά να αλλάξεις τα ελαστικά. Εδώ υπάρχουν δύο λύσεις ανά περίπτωση.
Λύση πρώτη: Αλλάζεις τα ελαστικά με καινούργια σε περίπτωση που είσαι ήδη στο όριο των χλμ. ή σοβαρής φθοράς των ελαστικών.
Λύση δεύτερη: Αλλάζεις τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω (σταυρωτά), στην περίπτωση που τα ελαστικά έχουν ακόμα "ζωή" και έχεις χλμ που δεν κάνουν αναγκαία την αλλαγή τους (πχ 15000χλμ).
Την δεύτερη λύση θα επιλέξω εγώ και νομίζω πως κι εσύ θα πρέπει να κάνεις, γιατί ο λαστιχάς που πήγες και ερώτησες, ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΙ και λογικό είναι να σου πεί "άλλαξε αμέσως τα λάστιχα". Όποτε βολεύει τον κάθε "ειδικό" αμέσως να το αλλάξει κι όποτε βαριέται ή δεν το θεωρεί απαραίτητο σου λέει "εντάξει μωρέ, κρατάει ακόμα" κι ας είναι όντως σοβαρό και αναγκαστικά χρειάζεται αλλαγή.
Πάντως αν εσύ ο ίδιος, τα είδες και κατάλαβες ότι πρέπει να τα αλλάξεις, ΚΑΝΤΟ ασυζητητί.
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
peugeot206cc (akis) Μέλος

 308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 22 Απρ 2003, 11:53:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
TZAG έγραψε: | peugeot206cc, μου συμβαίνει κι εμένα μετά από δυνατό φρενάρισμα και μπλοκάρισμα τροχών. Οπτικά δεν καταλαβαίνεις το πρόβλημα, αλλά υπάρχει και γίνεται αντιληπτό μόνο ηχητικά. Αυξάνεις ταχύτητα, αυξάνει ο ρυθμός του "χτυπήματος-θορύβου". Μειώνεις ταχύτητα, μειώνεται. Πίστευα πως ήταν τα τακάκια, τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι ήταν τα λάστιχα. Τα κοίταξε ο τεχνικός και μου έδειξε ΠΟΥ ήταν το πρόβλημα. Το δεξί εμπρός ελαστικό είχε "φαγωθεί" στο μεσαίο πέλμα του, με το αποτέλεσμα να κάνει αυτό το "χτύπημα-θόρυβο" κατά την κύλισή του. Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γιά αυτό παρά να αλλάξεις τα ελαστικά. Εδώ υπάρχουν δύο λύσεις ανά περίπτωση.
Λύση πρώτη: Αλλάζεις τα ελαστικά με καινούργια σε περίπτωση που είσαι ήδη στο όριο των χλμ. ή σοβαρής φθοράς των ελαστικών.
Λύση δεύτερη: Αλλάζεις τα εμπρός ελαστικά με τα πίσω (σταυρωτά), στην περίπτωση που τα ελαστικά έχουν ακόμα "ζωή" και έχεις χλμ που δεν κάνουν αναγκαία την αλλαγή τους (πχ 15000χλμ).
Την δεύτερη λύση θα επιλέξω εγώ και νομίζω πως κι εσύ θα πρέπει να κάνεις, γιατί ο λαστιχάς που πήγες και ερώτησες, ΛΕΦΤΑ ΘΕΛΕΙ και λογικό είναι να σου πεί "άλλαξε αμέσως τα λάστιχα". Όποτε βολεύει τον κάθε "ειδικό" αμέσως να το αλλάξει κι όποτε βαριέται ή δεν το θεωρεί απαραίτητο σου λέει "εντάξει μωρέ, κρατάει ακόμα" κι ας είναι όντως σοβαρό και αναγκαστικά χρειάζεται αλλαγή.
Πάντως αν εσύ ο ίδιος, τα είδες και κατάλαβες ότι πρέπει να τα αλλάξεις, ΚΑΝΤΟ ασυζητητί. |
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τα βάλω πίσω ή θα τα αφήσω έτσι. Τα λάστιχα είναι σε άψογη κατάσταση γιατί έχουν 10000km και αυτά πολύ ήρεμα γιατί το έστρωνα. Μήπως γνωρίζεις εάν αυτό επηρεάσει τίποτα άλλο (όπως πχ. τα αμορτισέρ) ;
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
TZAG Τρελλαμένο μέλος

Peugeot 206CC 1.6 (16V) (2002)
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 451 Τόπος: Theva
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2003, 06:04:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Θα τα βάλω πίσω ή θα τα αφήσω έτσι. Τα λάστιχα είναι σε άψογη κατάσταση γιατί έχουν 10000km και αυτά πολύ ήρεμα γιατί το έστρωνα. Μήπως γνωρίζεις εάν αυτό επηρεάσει τίποτα άλλο (όπως πχ. τα αμορτισέρ) ; |
Παρακαλώ φίλε μου, όσον αφορά αν αυτό επηρεάζει τα αμορτισέρ ή κάτι άλλο, δεν το ξέρω και δεν μου είπαν στην αντιπροσωπεία. 
Minus the roof, the sky is the limit.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Ntinos Τρελλαμένο μέλος

 Saxo Vts-206 QUIKSILVER
Ένταξη: 14 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 417
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Απρ 2003, 13:52:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω θα προτεινα μια ποιο σιγουρη λυση και σαφως οικονομικοτερη.να αγορασεις 2 νεα λαστιχα για μπροστα μονο.10,000 χλμ δεν ειναι λιγα και ειδικα αν εχει περασει και κανας χρονος απο την ωρα που το αγορασες.τα λαστιχα συνηθως μετα τα 15000 χλμ εχουν τραγικη πτωση στην αποδοση τους στην ελλαδα, ειδικα τα μπροστινα.δεν φενεται με το ματι αλλα τουλ εγω μετα απο 4 αλλαγες ελαστικων εχω προσεξει οτι πανω απο αυτα τα χιλιομετρα τα λαστιχα αποδιδουν σχεδον το μισο.και εδω ειναι και ενα τραγικο λαθος που κανουν πολλοι και αλλαζουν τα πισω μπροστα σε αυτα τα χιλιομετρα μαποτελεσμα το γλιστριμα της ουρας σε βρεγμενο,η σε λεια ασφαλτο.κανε ενα επιπλεον εξοδο και βαλε 2 καινουργια μπροστινα και πιστευω οτι θα κανεις ανετα αλλα 20,000-25,000 χλμ χωρις κινδυνο και αποσβεση θα γινει αφου θα επεκταθει η αλλαγη σε νεα ελαστικα,και θα εχεις καλυτερο κρατημα για μεγαλυτερο χρονικο διαστημα. τωρα υπαρχει και το προβλημα του αν πωλειται το συγκεκριμενο λαστιχο ακομα αφου οι εταιρειες ταλλαζουν σχεδον καθε 2 χρονια
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|