PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωση φρενων σε 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 12:58:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λογικο,μιας και δεν εχεις αντιμετωπισει παραπλησιο σκηνικο...
Ψαξου λιγο με το "στρωσιμο" σε μεταλα και θα δεις οτι η αυξηση θερμοκρασιας ειναι πολυ πιο προοδευτικη οταν παρεμβαλλεται συγκεκριμενο λιπαντικο. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 03:25:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως τα ds2500 φαινονται ακριβα για 266 δισκο. στα 140 τα βρισκω. δεν ξερω κατα ποσο συνδυαζονται καλα με απλους αεριζομενους bendix,αλλα για τα δικα μου δεδομενα, με ενα σετ dsperformance εμπρος στα 50 ευρω και ενα premier πισω στα 32 ευρω και bendix και αρκετη πιεση στα φρενα, ηταν μια χαρα.για στραβωμα δε νομιζω να γινεται ευκολα,αλλα δεν ειμαι και με το ποδι στο φρενο,περισσοτερο φρεναρω με το σασμαν. αν και με τα performance δεν ειναι κι ευκολο να στραβωσεις δισκο.(εκτος αν το παραξηλωσεις).

το ολο θεμα ειναι στα υγρα φρενων και στα goodridge. εχω ate blue racing dot4 και δε χρειαζεται και τοσο συχνα αλλαγη σε σχεση με τα rbf.
www.tirerack.com/brakes/accessoryDetail.jsp?ID=21
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 08:57:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα Performance με τα 2500αρια δεν εχουν καμια απολυτως σχεση,μην τρελλαθουμε...

Ασε που τα 140 με τα 50 δεν ειναι αντιπροσωπευτικες τιμες καθως οι διαφορες τους ειναι περιπου στα 2/3 της τιμης.
Καπου στο 100αρικο(και παραπανω) ειναι η τιμη των Performance και στα 150 των 2500.

Οποτε ειναι περισσοτερο θεμα του τι αντεχει η τσεπη του καθενος και τι θα βρει σε καλυτερη τιμη/στοκαδουρα,οχι στο τι αποδιδει καλυτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
glf (Νίκος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106 16v rallye

Ένταξη: 01 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 1323
Τόπος: Κοζάνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 10:22:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Τα Performance με τα 2500αρια δεν εχουν καμια απολυτως σχεση,μην τρελλαθουμε..


έχοντας φορέσει και τα δύο στον ίδιο δίσκο (με 4πίστονα) θα συμφωνήσω +1000
απλά καμία σχέση

α, ο δίσκος, ότι φτηνότερο υπάρχει. ούτε τρυπητά φυσικά.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:48:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θέμα είναι κατά πόσο συνεργάζονται τα DS2500 με τους Bendix.

Είχα βρει βέβαια σε καλή τιμή τους Quinton Hazel (80e)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε Γιώργο. Πραγματικά τώρα. Έχεις κάποιας μορφής αμνησία; Κάποιο άλλο θέμα; Confused


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:53:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Το θέμα είναι κατά πόσο συνεργάζονται τα DS2500 με τους Bendix.

Ναι,οντως,υπαρχει περιπτωση να τους "ατσαλωσες" για αυτο και να μην ειχες φρενο... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 13:02:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι σωστά είχες γράψει για bendix-DS2500 σε άλλο θέμα.. Το χα ξεχάσει..τώρα το είδα..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Οκτ 2012, 13:45:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκέφτομαι για τρυπητούς δίσκους στην 247 διάμετρο. Αλλά είδα έξω ότι ραγίζουν. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του δίσκου με την ανάλογη χρίση η λόγο μικρής διαμέτρου και αδυναμία ψύξης?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 00:38:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Jean έγραψε:
Σκέφτομαι για τρυπητούς δίσκους στην 247 διάμετρο. Αλλά είδα έξω ότι ραγίζουν. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του δίσκου με την ανάλογη χρίση η λόγο μικρής διαμέτρου και αδυναμία ψύξης?


ποιοτητα δισκου ρε καθαρα... αν πιστευεις οτι δεν αεριζεσαι σωστα τραβα δυο σωληνες πισω απο την κατω σιτα του προφυλακτηρα εγω αυτο εκανα..

μετα απο αποχη καιρου απο το φορουμ (εχω μπει σε δρομο για πτυχιο και τρεχω ολη μερα ) εχω τις εξης αποριας (ΣΤΕΛΙΟ ΒΟΗΘΑ)
καταρχην λογο 1.1 μοτερ δεν παιζει να αλλαξω ζαντα να παω σε 15 ουτε μοτερ καθως παω για ιμπρεζα wrx μετα τον στρατο.
οι αποριες μ ειναι εξης...
Οι μπεντιξ δισκοι μου στραβωσαν.καλοι χρυσοι αλλα δεν
οποτε σκεφτομαι για τρυπητους-χαρακτους η μονο τρυπητους η χαρακτους...

ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ!!!!
οι χαρακτοι μηπως λογο σχηματος φθηρουν τα τακακια γρηγοροτερα επειδη
λογο τριβων και κενων στις ακρες φαγωθουν???
κοιταζα μπρεμπο μαξ αλλα στο παρακατω βιντεο ενα φρεναρισμα εκανε ο τυπας και κλαταρανε ασχημα.
οποτε τους κοβω λιγο μαπα....
http://www.youtube.com/watch?v=S-XP_XOlXNo
ο τυπος λεει οτι μετα απο αυτο ηταν ακομα ισιοι

γκαλφερ????

τακακι παραμενω σε φεροντο πρεμιερ καθως με εχει βγαλει ασπροπροσωπο σκεφτομουν και για ds2500 αλλα πιο πολυ βαβουρα θα κανουν γιατι μεσα στην πολη δεν ζεσταινονται ικανοποιητικα

βρηκα και 2 κιτ ενα τις willwood kai ena tis hi spec σε 4πιστονα για 14αρα ακομα και για 13αρα ζαντα....
εχει κανεις να προτεινει δισκοπλακα να αντεχει καθως εχω γινει και πιο πολυ της πιστας τελευταια???? ευχαριστω


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
sps (Spyros)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

206 XS Ε10

Ένταξη: 22 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 3013

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 07:31:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τρυπητα/ χαρακτα κλπ κατα τη γνωμη μου δεν εχουν νοημα, ποσο μαλλον σε ενα 1.1!
οποτε θοδωρη, αν σωνει και καλα θες να βελτιωσεις, βαλε ενα σετακι 266 και εισαι αρχοντας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 09:06:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τεό με μπέρδεψες. Θέλεις να βελτιώσεις φρένο ή "μούρη"?

Γιατί αν θες extra φρένο, με το να βάλεις αεριζόμενους δίσκους με τακάκι premier δεν πρόκειται να δεις κάποια αξιοσημείωτη διαφορά. Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.
Εναλλακτικά πήγαινε σε 266 όπως είπε κι ο Σπύρος, αν και απ'τη στιγμή που θα αλλάξεις αμάξι δεν ξέρω εάν αξίζει να μπεις στη διαδικασία.

Τώρα, αν θες το 2ο... περί ορέξεως... μπουγάτσα με κολοκύθα Laughing


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 09:11:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.


Αυτό. Wink

Εναλλακτικά (επειδή πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις, εφ' όσον πας για άλλο αυτοκίνητο), ΟΕΜ τακάκια Textar, πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια ζωής.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 14:14:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σκευτομαι να βαλω σαν αυτα που εχει στην φωτο! Cool



3rioStooges-Motorsport Team


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 17:32:36, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
thodwrhs (thodwrhs)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967

Ένταξη: 19 Φεβ 2009
Δημοσιεύσεις: 678
Τόπος: πατρα-ροδος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 23:54:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.


Αυτό. Wink

Εναλλακτικά (επειδή πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις, εφ' όσον πας για άλλο αυτοκίνητο), ΟΕΜ τακάκια Textar, πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια ζωής.

Βρε για αλλο παω το πεζο δεν θα πουληθει θα παραμενεινει το καθημερινο δεν καιει δεν βγαζει προβληματα οτι παω για αλλο το ξερω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα παρατησω το αμαξι που περασα φοιτιτικη ζωη...ξερεις τι καρ((λες εχουν περασει απο τα πισω καθισματα?Χαχαχαχαχαχα


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2012, 15:54:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ισχυρό επιχείρημα!

Ε... κράτα μόνο τα πίσω καθίσματα τότε Tease


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Randy (Γιώργος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte

Ένταξη: 11 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 985
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 17:36:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:
σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.


Και νομίζεις οι Brembo οι απλές κιόλας θα αντέξουν στα απανωτά πατήματα? Γιατί επειδή είναι Brembo?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 03:25:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ όταν ήμουν 1.1 δεν είχα ποτέ πρόβλημα από φρένα και σε Μέγαρα και Καρτόδρομο με αρκετή πίεση και ραλλόζαντες που είναι κλειστές και σεμι... Ραλλίσια με bendix εμπρός υλικά και πίσω jurid δίσκους με bendix τακάκια.



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 13:31:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Randy έγραψε:
Παράθεση:
σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.


Και νομίζεις οι Brembo οι απλές κιόλας θα αντέξουν στα απανωτά πατήματα? Γιατί επειδή είναι Brembo?

Γιατί απλά έχω δοκιμάσει το συνδυασμό αυτόν και δε βγάζει τέτοιου είδους προβλήματα είτε σε δρόμο, είτε σε πίστα. Δε μιλάμε για φυσιολογική ή και πρόωρη φθορά δίσκου που με ένα τακάκι επιπέδου ds3000 θεωρείται νορμάλ, αλλά για στραβώματα ή ραγίσματα.

Από κει και πέρα, εάν έχεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα να παραθέσεις, κάντο. Διαφορετικά, με εξυπνάδες αυτού του στυλ, τι προσπαθείς να πετύχεις?


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Jean (Γιάννης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


106 Rallye 16V, 106 S16 N/2

Ένταξη: 02 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 611
Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 13:54:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιάννη οι τρυπητές σου brembo ήταν?



3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Επόμενη
Σελίδα 14 από 15

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2786s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on