Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 12:58:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λογικο,μιας και δεν εχεις αντιμετωπισει παραπλησιο σκηνικο...
Ψαξου λιγο με το "στρωσιμο" σε μεταλα και θα δεις οτι η αυξηση θερμοκρασιας ειναι πολυ πιο προοδευτικη οταν παρεμβαλλεται συγκεκριμενο λιπαντικο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 03:25:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως τα ds2500 φαινονται ακριβα για 266 δισκο. στα 140 τα βρισκω. δεν ξερω κατα ποσο συνδυαζονται καλα με απλους αεριζομενους bendix,αλλα για τα δικα μου δεδομενα, με ενα σετ dsperformance εμπρος στα 50 ευρω και ενα premier πισω στα 32 ευρω και bendix και αρκετη πιεση στα φρενα, ηταν μια χαρα.για στραβωμα δε νομιζω να γινεται ευκολα,αλλα δεν ειμαι και με το ποδι στο φρενο,περισσοτερο φρεναρω με το σασμαν. αν και με τα performance δεν ειναι κι ευκολο να στραβωσεις δισκο.(εκτος αν το παραξηλωσεις).
το ολο θεμα ειναι στα υγρα φρενων και στα goodridge. εχω ate blue racing dot4 και δε χρειαζεται και τοσο συχνα αλλαγη σε σχεση με τα rbf.
www.tirerack.com/brakes/accessoryDetail.jsp?ID=21 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 08:57:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Performance με τα 2500αρια δεν εχουν καμια απολυτως σχεση,μην τρελλαθουμε...
Ασε που τα 140 με τα 50 δεν ειναι αντιπροσωπευτικες τιμες καθως οι διαφορες τους ειναι περιπου στα 2/3 της τιμης.
Καπου στο 100αρικο(και παραπανω) ειναι η τιμη των Performance και στα 150 των 2500.
Οποτε ειναι περισσοτερο θεμα του τι αντεχει η τσεπη του καθενος και τι θα βρει σε καλυτερη τιμη/στοκαδουρα,οχι στο τι αποδιδει καλυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
glf (Νίκος) Έχω ξεφύγει !!!
106 16v rallye
Ένταξη: 01 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 1323 Τόπος: Κοζάνη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 10:22:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Τα Performance με τα 2500αρια δεν εχουν καμια απολυτως σχεση,μην τρελλαθουμε.. |
έχοντας φορέσει και τα δύο στον ίδιο δίσκο (με 4πίστονα) θα συμφωνήσω +1000
απλά καμία σχέση
α, ο δίσκος, ότι φτηνότερο υπάρχει. ούτε τρυπητά φυσικά.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:48:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το θέμα είναι κατά πόσο συνεργάζονται τα DS2500 με τους Bendix.
Είχα βρει βέβαια σε καλή τιμή τους Quinton Hazel (80e) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:49:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ρε Γιώργο. Πραγματικά τώρα. Έχεις κάποιας μορφής αμνησία; Κάποιο άλλο θέμα;
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 12:53:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Το θέμα είναι κατά πόσο συνεργάζονται τα DS2500 με τους Bendix. |
Ναι,οντως,υπαρχει περιπτωση να τους "ατσαλωσες" για αυτο και να μην ειχες φρενο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 13 Ιαν 2012, 13:02:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι σωστά είχες γράψει για bendix-DS2500 σε άλλο θέμα.. Το χα ξεχάσει..τώρα το είδα.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Οκτ 2012, 13:45:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκέφτομαι για τρυπητούς δίσκους στην 247 διάμετρο. Αλλά είδα έξω ότι ραγίζουν. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του δίσκου με την ανάλογη χρίση η λόγο μικρής διαμέτρου και αδυναμία ψύξης?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος
2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 00:38:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Jean έγραψε: | Σκέφτομαι για τρυπητούς δίσκους στην 247 διάμετρο. Αλλά είδα έξω ότι ραγίζουν. Αυτό έχει να κάνει με την ποιότητα του δίσκου με την ανάλογη χρίση η λόγο μικρής διαμέτρου και αδυναμία ψύξης? |
ποιοτητα δισκου ρε καθαρα... αν πιστευεις οτι δεν αεριζεσαι σωστα τραβα δυο σωληνες πισω απο την κατω σιτα του προφυλακτηρα εγω αυτο εκανα..
μετα απο αποχη καιρου απο το φορουμ (εχω μπει σε δρομο για πτυχιο και τρεχω ολη μερα ) εχω τις εξης αποριας (ΣΤΕΛΙΟ ΒΟΗΘΑ)
καταρχην λογο 1.1 μοτερ δεν παιζει να αλλαξω ζαντα να παω σε 15 ουτε μοτερ καθως παω για ιμπρεζα wrx μετα τον στρατο.
οι αποριες μ ειναι εξης...
Οι μπεντιξ δισκοι μου στραβωσαν.καλοι χρυσοι αλλα δεν
οποτε σκεφτομαι για τρυπητους-χαρακτους η μονο τρυπητους η χαρακτους...
ΟΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ!!!!
οι χαρακτοι μηπως λογο σχηματος φθηρουν τα τακακια γρηγοροτερα επειδη
λογο τριβων και κενων στις ακρες φαγωθουν???
κοιταζα μπρεμπο μαξ αλλα στο παρακατω βιντεο ενα φρεναρισμα εκανε ο τυπας και κλαταρανε ασχημα.
οποτε τους κοβω λιγο μαπα....
http://www.youtube.com/watch?v=S-XP_XOlXNo
ο τυπος λεει οτι μετα απο αυτο ηταν ακομα ισιοι
γκαλφερ????
τακακι παραμενω σε φεροντο πρεμιερ καθως με εχει βγαλει ασπροπροσωπο σκεφτομουν και για ds2500 αλλα πιο πολυ βαβουρα θα κανουν γιατι μεσα στην πολη δεν ζεσταινονται ικανοποιητικα
βρηκα και 2 κιτ ενα τις willwood kai ena tis hi spec σε 4πιστονα για 14αρα ακομα και για 13αρα ζαντα....
εχει κανεις να προτεινει δισκοπλακα να αντεχει καθως εχω γινει και πιο πολυ της πιστας τελευταια???? ευχαριστω
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 07:31:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τρυπητα/ χαρακτα κλπ κατα τη γνωμη μου δεν εχουν νοημα, ποσο μαλλον σε ενα 1.1!
οποτε θοδωρη, αν σωνει και καλα θες να βελτιωσεις, βαλε ενα σετακι 266 και εισαι αρχοντας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 09:06:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τεό με μπέρδεψες. Θέλεις να βελτιώσεις φρένο ή "μούρη"?
Γιατί αν θες extra φρένο, με το να βάλεις αεριζόμενους δίσκους με τακάκι premier δεν πρόκειται να δεις κάποια αξιοσημείωτη διαφορά. Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.
Εναλλακτικά πήγαινε σε 266 όπως είπε κι ο Σπύρος, αν και απ'τη στιγμή που θα αλλάξεις αμάξι δεν ξέρω εάν αξίζει να μπεις στη διαδικασία.
Τώρα, αν θες το 2ο... περί ορέξεως... μπουγάτσα με κολοκύθα
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 09:11:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.
|
Αυτό.
Εναλλακτικά (επειδή πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις, εφ' όσον πας για άλλο αυτοκίνητο), ΟΕΜ τακάκια Textar, πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια ζωής.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 14:14:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σκευτομαι να βαλω σαν αυτα που εχει στην φωτο!
3rioStooges-Motorsport Team
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Jean στις Πεμ 21 Αύγ 2014, 17:32:36, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thodwrhs (thodwrhs) Τρελλαμένο μέλος
2002 106 quicksilver ,cooper mk1 1967
Ένταξη: 19 Φεβ 2009 Δημοσιεύσεις: 678 Τόπος: πατρα-ροδος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 13 Νοέ 2012, 23:54:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
BTS έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Άρα βάλε ένα σετ δίσκους brembo (απλούς) ή zimmerman (οι bendix στραβώνουν σχ.εύκολα) σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000.
|
Αυτό.
Εναλλακτικά (επειδή πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να ξοδέψεις, εφ' όσον πας για άλλο αυτοκίνητο), ΟΕΜ τακάκια Textar, πολύ καλή ποιότητα και διάρκεια ζωής. |
Βρε για αλλο παω το πεζο δεν θα πουληθει θα παραμενεινει το καθημερινο δεν καιει δεν βγαζει προβληματα οτι παω για αλλο το ξερω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι θα παρατησω το αμαξι που περασα φοιτιτικη ζωη...ξερεις τι καρ((λες εχουν περασει απο τα πισω καθισματα?Χαχαχαχαχαχα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 14 Νοέ 2012, 15:54:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ισχυρό επιχείρημα!
Ε... κράτα μόνο τα πίσω καθίσματα τότε
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 17 Νοέ 2012, 17:36:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000. |
Και νομίζεις οι Brembo οι απλές κιόλας θα αντέξουν στα απανωτά πατήματα? Γιατί επειδή είναι Brembo? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 03:25:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ όταν ήμουν 1.1 δεν είχα ποτέ πρόβλημα από φρένα και σε Μέγαρα και Καρτόδρομο με αρκετή πίεση και ραλλόζαντες που είναι κλειστές και σεμι... Ραλλίσια με bendix εμπρός υλικά και πίσω jurid δίσκους με bendix τακάκια.
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 13:31:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Παράθεση: | σε συνδυασμό με κάποιο τακάκι επιπέδου ds2500/3000. |
Και νομίζεις οι Brembo οι απλές κιόλας θα αντέξουν στα απανωτά πατήματα? Γιατί επειδή είναι Brembo? |
Γιατί απλά έχω δοκιμάσει το συνδυασμό αυτόν και δε βγάζει τέτοιου είδους προβλήματα είτε σε δρόμο, είτε σε πίστα. Δε μιλάμε για φυσιολογική ή και πρόωρη φθορά δίσκου που με ένα τακάκι επιπέδου ds3000 θεωρείται νορμάλ, αλλά για στραβώματα ή ραγίσματα.
Από κει και πέρα, εάν έχεις κάποιο σοβαρό επιχείρημα να παραθέσεις, κάντο. Διαφορετικά, με εξυπνάδες αυτού του στυλ, τι προσπαθείς να πετύχεις?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jean (Γιάννης) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye 16V, 106 S16 N/2
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 611 Τόπος: ..ξανά στο μπάκετ!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Νοέ 2012, 13:54:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γιάννη οι τρυπητές σου brembo ήταν?
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|