Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | Ποιό λάδι ξέπλυνε? |
το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την plaketokofths στις Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:46, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
tony_l (Αντώνης) Μέλος
Ένταξη: 06 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 119
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: |
Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος. |
Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος;
...is all about balance... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:23:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
tony_l έγραψε: | plaketokofths έγραψε: |
Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος. |
Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος; |
Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.
Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
reselie-206 (Αστραπόγιαννος) Έχω ξεφύγει !!!
207 522 whp
Ένταξη: 14 Ιαν 2011 Δημοσιεύσεις: 1753 Τόπος: Λαμία
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:40:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
plaketokofths έγραψε: | tony_l έγραψε: | plaketokofths έγραψε: |
Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος. |
Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος; |
Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.
Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος. |
Ναι αλλα με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής ανεβαίνει γεωμετρικά η θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο... Παράδειγμα όταν πατάς για πολύ ώρα λίγο φρένο σε σχέση με το να κάνεις ένα 100-0
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:43:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ναι μειωνεται και ο χρονος και η αποσταση φρεναρισματος
μετα απο σχετικη δοκιμη στο δικο μου μεταξυ Mintex racing (κατι σαν δσ3000+++...) και μαμα 266 μπεν-ντιξ (στην ιδια 106...ε-ι-πι δαγκανα...) η διαφορα στο δαγκωμα/φρεναρισμα/ζεσταμα κλπ ειναι αισθητοτατη... (βεβαια η δυναμη τον ε-ι-πι ειναι "υπερβολικη" για νορμαλ χρηση οποτε και τα μαμα βεντιξ μια χαρα ειναι...)
αλλα εδω μιλαμε για "χαωδη" διαφορα μεταξυ των δυο τακακιων οσων αφορα τις προδιαγραφες...
μεταξυ δσ2500 και δσ3000 δεν ξερω αν οι διαφορες ειναι αισθητες (σε νορμαλ σβελτη χρηση) εκτός και αν μιλαμε για ιδιαιτερα επιπονη/βαρβαρη κλπ χρηση οπου και οι μικρες διαφορες ειναι αισθητες...
αλλα για τετοια χρηση δεν κάνουν προφανως ουτε οι νορμαλ δισκοι...
δεν γινεται με "κλανιες" να βαφουμε αυγα...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:45:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | A. O σωληνας πρεπει να ειναι σε συγκεκριμενο σημειο
Β. με 75αλογα στην ευθεια της ζαχαρως δεν επιανες τα 150 αρα πως να ζορισεις φρενα τριχωτη αδερφαρα? |
Ρε μιναρα 16βαλβιδο ειχε γινει αυτο.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:55:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ο Γιαννης παταει φρενο πολυ δυνατα και για μικρο χρονικο διαστημα αλλά απο πολλα χλμ.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα τα τακακια να αναβουν πολυ γρηγορα μιας και η πιεση που ασκειται ειναι πολυ μεγαλη για τις δυνατοτητες τους.
Και επειδη ακριβως τα τακακια υπερθερμαινονται,περνανε ολη τους την θερμοκρασια στους δισκους που με την σειρα τους γινονται μπλε.
Συγκεκριμενα για οδηγους σαν τον Γιαννη,υπαρχουν τακακια με εξαιρετικο bite αλλα και αντιστοροφως αναλογο fade που σημαινει οτι αν αρχισεις να φρεναρεις σαν την γιαγια σου,δεν θα μεινει ουτε δισκος αλλα ουτε και τακακι.
Για αυτο και υπαρχουν τακακια και τακακια και αλλοι βολευονται με τα "ηπια" ενω αλλοι με τα "αγρια". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
reselie-206 έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | tony_l έγραψε: | plaketokofths έγραψε: |
Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος. |
Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος; |
Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.
Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος. |
Ναι αλλα με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής ανεβαίνει γεωμετρικά η θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο... Παράδειγμα όταν πατάς για πολύ ώρα λίγο φρένο σε σχέση με το να κάνεις ένα 100-0 |
εχω καταλαβει πως ο δισκος δεν αναβει (δεν προλαβαινει) για το λογο που λες αλλά εχει να κανει κυριως με τη χρονική διάρκεια που ασκειται η δυναμη. Σε κομμάτια που θελει φρένο, αλλα ενα τσιμπημα φτάνει... δεν μου αναβουν, πχ διονυσος. Μερικα μετρια φρεναρισματα σε κατηφορα και 2 160-90 ειναι αρκετα για να τον κανουν κοκκινο. Απο εκει και περα πιστευω ειναι θεμα ψυξης τον φρενων και ποιοτητας του δισκου ... ποσο γρηγορα θα γινει απαγωγη θερμοτητας. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:26:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pughell έγραψε: | Καλα,το μελανιασμα πολυ πιθανον να ειναι και επειδη ξεπλυνε ο αλλος το λαδι που ειχαν αλλα ασχετα με αυτο,η πολυ "επαγγελματικη" χρηση του πενταλ θελει και αναλογα "επαγγελματικα" υλικα τριβης,με οτι συνεπαγεται αυτο βεβαια... |
plaketokofths έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Ποιό λάδι ξέπλυνε? | το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει. |
Εγώ σε όσους δίσκους έχω χρησιμοποιησει, το λάδι το ξεπλαίνω με brake cleaner...
Ωστόσο, μου ακούγεται τελείως μα τελείως κουλό να μελανιάζει ο δίσκος επειδή δεν έχει λάδι το οποίο ούτως ή άλλως καίγεται στις επιφάνειες που πατάνε τα τακάκια
Βασικά το πάτε όλο το θέμα ανάποδα. Κανονικά επιλέγεις το setup σου σύμφωνα με το τρόπο οδήγησής σου ή/και τη διαδρομή ώστε τα φρένα σου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σου. Ο Γιάννης, κάνει το ανάποδο. Προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στο setup που χρησιμοποιεί τώρα, το οποίο όμως δε μπορεί να αντεπεξέλθει και γι'αυτό υπάρχουν και αυτά τα συνεπακόλουθα...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:38:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
RoadRunner122 έγραψε: | plaketokofths έγραψε: | RoadRunner122 έγραψε: | Ποιό λάδι ξέπλυνε? | το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει. |
Εγώ σε όσους δίσκους έχω χρησιμοποιησει, το λάδι το ξεπλαίνω με brake cleaner... μου ακούγεται τελείως κουλό να μελανιάζει ο δίσκος επειδή δεν έχει λάδι το οποίο ούτως ή άλλως καίγεται στις επιφάνειες που πατάνε τα τακάκια
Βασικά το πάτε όλο το θέμα ανάποδα. Κανονικά επιλέγεις το setup σου σύμφωνα με το τρόπο οδήγησής σου ή/και τη διαδρομή ώστε τα φρένα σου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σου. Ο Γιάννης, κάνει το ανάποδο. Προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στο setup που χρησιμοποιεί τώρα, το οποίο όμως δε μπορεί να αντεπεξέλθει και γι'αυτό υπάρχουν και αυτά τα συνεπακόλουθα... |
Τoυς δισκους μου τους επλυνε ο Μοραρης, οπως και μου τους τοποθετησε μαζι με τα τακακια αφου μου μετρησε του μουαγιε. Επισης οι δαγκανες μου ηταν με ~45.000km τοτε, στα ~50.000km αλλαξα και σετ επισκευης δαγκάνας βαζοντας σωληνάκια υψηλης και καινουρια δισκοτακακια πισω.
Τώρα για το θεμα οδηγησης, δεν χρειαζεται να το κανουμε θεμα για μενα.
Μπορει καπου να χουν αδυναμία ή να χω εγώ. Σιγουρα τα 247 με ds2500 εχουν πολλή δυναμη, ισως σε καποιες συνθηκες να εχουν αδυναμίες... και τελος δεν ξερω αν με 266 θα ταν καλυτερα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:44:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οι ροπες που ασκουνται οσο μεγαλωνει η διαμετρος του δισκου αυξανονται (πατανε πιο εξω ακτινικα σε σχεση με το κεντρο του δικσου)
εκτος αυτου τα 266 εχουν και μεγαλητερο εμβαδο σε σχεση με τα 247
δεν ξερω ομως τι παιζει με το θεμα της τρομπας (για να πας απο τα 247 στα 266)
αρκει να εισαι με 15αρα γιατι αν εισαι με 14αρα (θα εχουν οριακο θεματακι ψυξης)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:48:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάνθο, επειδή κι εγώ έχω ABS (οπότε φοράμε ιδια τρόμπα με το Τζων), τότε που φορούσα τα 283 δεν είχα θέμα. Πόσο μάλλον με τα 266...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:51:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για να το λες δεν εχω λογω να διαφωνησω
απλα θυμαμαι που ο Παναγιώτης στο 206 πηγε απο 266 σε 283 και ειχε κατι θεματακια (δεν θυμαμαι ομως τι ακριβως)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:59:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το λαδι που εχουν οι δισκοι,δεν ειναι μονον για αντισκωριακη προστασια αλλα και για σταδιακη μεταβαση των δισκων στην θερμικη κλιμακα μιας και οσο καθαριζει ο δισκος απο το λαδι,τοσο ανεβαινουν και τα θερμικα φορτια.
Για αυτο και το λαδι δεν το καθαριζεις αλλα το αφηνεις να φυγει απο μονο του.
Αν εχει τυχει σε καποιον σας,θα δειτε οτι οι αγωνιστικοι δισκοι δεν εχουν λαδι.Μαντεψτε γιατι... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 22:07:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, γιατί το λάδι ζεσταίνεται και ο δίσκος τσιγαρίζεται!
Στις οδηγείες που έχουν μέσα στο κουτί πάντως, αναφέρουν πως πρέπει πρώτα να καθαριστούν με ειδικό cleaner. Τόσο στους brembo όσο και στους bendix που έχω δοκιμάσει...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 00:09:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μλκα,Brembo και Bendix ειναι για να πουλας μουρη στο Μπουρναζι,οχι για να στριβεις... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 00:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.powerbrake.co.za/prod_discs/discs.htm
Παράθεση: | Most aftermarket discs are packaged with an oil coating to prevent rust during transport and storage. Very few fitment centres properly remove this coating and as a result there is a film of oil left on the discs when fitted. This oil film contaminates the brake pads, acts as a lubricant and can substantially reduce brake performance. |
Kαι εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω αυτήν την θεωρία.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 01:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | http://www.powerbrake.co.za/prod_discs/discs.htm
Παράθεση: | Most aftermarket discs are packaged with an oil coating to prevent rust during transport and storage. Very few fitment centres properly remove this coating and as a result there is a film of oil left on the discs when fitted. This oil film contaminates the brake pads, acts as a lubricant and can substantially reduce brake performance. |
Kαι εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω αυτήν την θεωρία. |
Και εγω,μεχρι που μου το ειπαν και μαλιστα μου επεσημαναν με λιγο ιδιομορφο τροπο οτι "...αν ηταν θα το αναφεραμε στο manual...". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
RoadRunner122 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
106RallyeS2/206XS/C4II
Ένταξη: 30 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 2965 Τόπος: Δροσοπηγή
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 11:02:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Eγώ πάντως ως άπιστος Θωμάς, επιμένω ότι μου μυρίζει ελληνική "εξυπνάδα" αυτό που λες Στέλιο...
3rioStooges-Motorsport Team |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|