PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

106 - Βελτιωση φρενων σε 106 rallye
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
Ποιό λάδι ξέπλυνε? Rolling eyes


το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει.


Έχει επεξεργασθεί από τον/την plaketokofths στις Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:46, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
tony_l (Αντώνης)
Μέλος
Μέλος




Ένταξη: 06 Αύγ 2008
Δημοσιεύσεις: 119

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:17:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:

Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος.


Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος;



...is all about balance...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:23:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

tony_l έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος.


Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος;


Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.

Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:40:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

plaketokofths έγραψε:
tony_l έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος.


Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος;


Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.

Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος.


Ναι αλλα με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής ανεβαίνει γεωμετρικά η θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο... Παράδειγμα όταν πατάς για πολύ ώρα λίγο φρένο σε σχέση με το να κάνεις ένα 100-0 Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:43:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ναι μειωνεται και ο χρονος και η αποσταση φρεναρισματος
μετα απο σχετικη δοκιμη στο δικο μου μεταξυ Mintex racing (κατι σαν δσ3000+++...) και μαμα 266 μπεν-ντιξ (στην ιδια 106...ε-ι-πι δαγκανα...) η διαφορα στο δαγκωμα/φρεναρισμα/ζεσταμα κλπ ειναι αισθητοτατη... (βεβαια η δυναμη τον ε-ι-πι ειναι "υπερβολικη" για νορμαλ χρηση οποτε και τα μαμα βεντιξ μια χαρα ειναι...)

αλλα εδω μιλαμε για "χαωδη" διαφορα μεταξυ των δυο τακακιων οσων αφορα τις προδιαγραφες...

μεταξυ δσ2500 και δσ3000 δεν ξερω αν οι διαφορες ειναι αισθητες (σε νορμαλ σβελτη χρηση) εκτός και αν μιλαμε για ιδιαιτερα επιπονη/βαρβαρη κλπ χρηση οπου και οι μικρες διαφορες ειναι αισθητες...

αλλα για τετοια χρηση δεν κάνουν προφανως ουτε οι νορμαλ δισκοι...

δεν γινεται με "κλανιες" να βαφουμε αυγα... Wink Laughing


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:45:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
A. O σωληνας πρεπει να ειναι σε συγκεκριμενο σημειο

Β. με 75αλογα στην ευθεια της ζαχαρως δεν επιανες τα 150 αρα πως να ζορισεις φρενα τριχωτη αδερφαρα?




Ρε μιναρα 16βαλβιδο ειχε γινει αυτο. Laughing Laughing



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 19:55:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ο Γιαννης παταει φρενο πολυ δυνατα και για μικρο χρονικο διαστημα αλλά απο πολλα χλμ.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα τα τακακια να αναβουν πολυ γρηγορα μιας και η πιεση που ασκειται ειναι πολυ μεγαλη για τις δυνατοτητες τους.
Και επειδη ακριβως τα τακακια υπερθερμαινονται,περνανε ολη τους την θερμοκρασια στους δισκους που με την σειρα τους γινονται μπλε.
Συγκεκριμενα για οδηγους σαν τον Γιαννη,υπαρχουν τακακια με εξαιρετικο bite αλλα και αντιστοροφως αναλογο fade που σημαινει οτι αν αρχισεις να φρεναρεις σαν την γιαγια σου,δεν θα μεινει ουτε δισκος αλλα ουτε και τακακι.

Για αυτο και υπαρχουν τακακια και τακακια και αλλοι βολευονται με τα "ηπια" ενω αλλοι με τα "αγρια". Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:01:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

reselie-206 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
tony_l έγραψε:
plaketokofths έγραψε:

Αυτο που λεει ο εορτάζων με βρίσκει σύμφωνο ως προς την λογική. Μαλιστα ειχαμε πει πως αν ειχα ds3000 πιθανώς να μην αναβε τοσο ευκολα λογω του μεγαλυτερου συντελεστη τριβής. Βεβαια αν δεν δοκιμάσεις δεν μπορεις να σαι σιγουρος.


Μα βρε συ Γιάννη ο μεγαλύτερος συντελεστής τριβής συνεπάγεται και μεγαλύτερα ποσά μεταδιδόμενης θερμότητας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ο δίσκος σου θα "άναβε" πιο εύκολα απ' ότι με DS2500. Αυτό που θα πετύχαινες με τα DS3000 είναι να αποδίδει το τακάκι καλύτερα (λόγω καλύτερου κράματος) σε αυτές τις θερμοκρασίες. Κάνω κάπου λάθος;


Δεν ξέρω αν κανεις λάθος, πιθανώς και οχι γιατι δεν ειμαι και πολύ σχετικός. Αλλά στο μυαλό μου εχω οτι εφοσον ο συντελεστής ειναι μεγαλύτερος, ειναι και μεγαλύτερο το "δάγκωμα" αρα πχ αν θες χ χρονο για 150kph to 100kph με α συντελεστη, με >α θες χ-y χρόνο. Kοντολογίς η επιβράδυνση ειναι ερχεται πιο γρηγορα αρα και μειώνεται ο χρονος φρεναρισματος και συνάμα η επαφή τακακι-δισκος.

Οχι δλδ οτι δεν ισχυει αυτο που λες, πιστευω ισχυει αλλα μαζι με αυτο θα μειωθεί και ο χρόνος φρεναρισματος.


Ναι αλλα με μεγαλύτερο συντελεστή τριβής ανεβαίνει γεωμετρικά η θερμοκρασία σε σχέση με το χρόνο... Παράδειγμα όταν πατάς για πολύ ώρα λίγο φρένο σε σχέση με το να κάνεις ένα 100-0 Wink


εχω καταλαβει πως ο δισκος δεν αναβει (δεν προλαβαινει) για το λογο που λες αλλά εχει να κανει κυριως με τη χρονική διάρκεια που ασκειται η δυναμη. Σε κομμάτια που θελει φρένο, αλλα ενα τσιμπημα φτάνει... δεν μου αναβουν, πχ διονυσος. Μερικα μετρια φρεναρισματα σε κατηφορα και 2 160-90 ειναι αρκετα για να τον κανουν κοκκινο. Απο εκει και περα πιστευω ειναι θεμα ψυξης τον φρενων και ποιοτητας του δισκου ... ποσο γρηγορα θα γινει απαγωγη θερμοτητας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:26:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Pughell έγραψε:
Καλα,το μελανιασμα πολυ πιθανον να ειναι και επειδη ξεπλυνε ο αλλος το λαδι που ειχαν αλλα ασχετα με αυτο,η πολυ "επαγγελματικη" χρηση του πενταλ θελει και αναλογα "επαγγελματικα" υλικα τριβης,με οτι συνεπαγεται αυτο βεβαια... Sad

plaketokofths έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Ποιό λάδι ξέπλυνε? Rolling eyes
το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει.

Εγώ σε όσους δίσκους έχω χρησιμοποιησει, το λάδι το ξεπλαίνω με brake cleaner...
Ωστόσο, μου ακούγεται τελείως μα τελείως κουλό να μελανιάζει ο δίσκος επειδή δεν έχει λάδι το οποίο ούτως ή άλλως καίγεται στις επιφάνειες που πατάνε τα τακάκια Confused

Βασικά το πάτε όλο το θέμα ανάποδα. Κανονικά επιλέγεις το setup σου σύμφωνα με το τρόπο οδήγησής σου ή/και τη διαδρομή ώστε τα φρένα σου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σου. Ο Γιάννης, κάνει το ανάποδο. Προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στο setup που χρησιμοποιεί τώρα, το οποίο όμως δε μπορεί να αντεπεξέλθει και γι'αυτό υπάρχουν και αυτά τα συνεπακόλουθα...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:38:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

RoadRunner122 έγραψε:
plaketokofths έγραψε:
RoadRunner122 έγραψε:
Ποιό λάδι ξέπλυνε? Rolling eyes
το φιλμ για να μην οξειδώνεται ο δισκος στο κουτι του λεει.

Εγώ σε όσους δίσκους έχω χρησιμοποιησει, το λάδι το ξεπλαίνω με brake cleaner... μου ακούγεται τελείως κουλό να μελανιάζει ο δίσκος επειδή δεν έχει λάδι το οποίο ούτως ή άλλως καίγεται στις επιφάνειες που πατάνε τα τακάκια Confused

Βασικά το πάτε όλο το θέμα ανάποδα. Κανονικά επιλέγεις το setup σου σύμφωνα με το τρόπο οδήγησής σου ή/και τη διαδρομή ώστε τα φρένα σου να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις σου. Ο Γιάννης, κάνει το ανάποδο. Προσπαθεί να προσαρμόσει τον τρόπο οδήγησής του στο setup που χρησιμοποιεί τώρα, το οποίο όμως δε μπορεί να αντεπεξέλθει και γι'αυτό υπάρχουν και αυτά τα συνεπακόλουθα...


Τoυς δισκους μου τους επλυνε ο Μοραρης, οπως και μου τους τοποθετησε μαζι με τα τακακια αφου μου μετρησε του μουαγιε. Επισης οι δαγκανες μου ηταν με ~45.000km τοτε, στα ~50.000km αλλαξα και σετ επισκευης δαγκάνας βαζοντας σωληνάκια υψηλης και καινουρια δισκοτακακια πισω.

Τώρα για το θεμα οδηγησης, δεν χρειαζεται να το κανουμε θεμα για μενα.
Μπορει καπου να χουν αδυναμία ή να χω εγώ. Σιγουρα τα 247 με ds2500 εχουν πολλή δυναμη, ισως σε καποιες συνθηκες να εχουν αδυναμίες... και τελος δεν ξερω αν με 266 θα ταν καλυτερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:44:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

οι ροπες που ασκουνται οσο μεγαλωνει η διαμετρος του δισκου αυξανονται (πατανε πιο εξω ακτινικα σε σχεση με το κεντρο του δικσου)

εκτος αυτου τα 266 εχουν και μεγαλητερο εμβαδο σε σχεση με τα 247
δεν ξερω ομως τι παιζει με το θεμα της τρομπας (για να πας απο τα 247 στα 266)

αρκει να εισαι με 15αρα γιατι αν εισαι με 14αρα (θα εχουν οριακο θεματακι ψυξης)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:48:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μάνθο, επειδή κι εγώ έχω ABS (οπότε φοράμε ιδια τρόμπα με το Τζων), τότε που φορούσα τα 283 δεν είχα θέμα. Πόσο μάλλον με τα 266...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:51:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

για να το λες δεν εχω λογω να διαφωνησω
απλα θυμαμαι που ο Παναγιώτης στο 206 πηγε απο 266 σε 283 και ειχε κατι θεματακια (δεν θυμαμαι ομως τι ακριβως)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 20:59:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το λαδι που εχουν οι δισκοι,δεν ειναι μονον για αντισκωριακη προστασια αλλα και για σταδιακη μεταβαση των δισκων στην θερμικη κλιμακα μιας και οσο καθαριζει ο δισκος απο το λαδι,τοσο ανεβαινουν και τα θερμικα φορτια.
Για αυτο και το λαδι δεν το καθαριζεις αλλα το αφηνεις να φυγει απο μονο του. Wink

Αν εχει τυχει σε καποιον σας,θα δειτε οτι οι αγωνιστικοι δισκοι δεν εχουν λαδι.Μαντεψτε γιατι... Very happy
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 10 Νοέ 2011, 22:07:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναι, γιατί το λάδι ζεσταίνεται και ο δίσκος τσιγαρίζεται! Laughing

Στις οδηγείες που έχουν μέσα στο κουτί πάντως, αναφέρουν πως πρέπει πρώτα να καθαριστούν με ειδικό cleaner. Τόσο στους brembo όσο και στους bendix που έχω δοκιμάσει...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 00:09:25    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μλκα,Brembo και Bendix ειναι για να πουλας μουρη στο Μπουρναζι,οχι για να στριβεις... Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
drdino (Kωνσταντίνος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


BMW 330i (F30)

Ένταξη: 16 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 3365
Τόπος: Βροχονήσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 00:17:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.powerbrake.co.za/prod_discs/discs.htm

Παράθεση:
Most aftermarket discs are packaged with an oil coating to prevent rust during transport and storage. Very few fitment centres properly remove this coating and as a result there is a film of oil left on the discs when fitted. This oil film contaminates the brake pads, acts as a lubricant and can substantially reduce brake performance.


Kαι εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω αυτήν την θεωρία. Rolling eyes


Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
plaketokofths (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Piper J-3 Cub

Ένταξη: 25 Μάρ 2006
Δημοσιεύσεις: 3189

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 00:32:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αν δεν κόστιζαν τοσο, θα την απορία πως μπορει να ειναι αυτοι..

http://www.demon-tweeks.co.uk/Performance/Brakes/Tarox_High_Performance_Brake_Discs_Grooved_Front/614/0/81406/26274

http://www.demon-tweeks.co.uk/Performance/Brakes/Black_Diamond_Grooved_Brake_Discs/614/0/57772/26274

αλλά πλέον και ταμπουρα να χε μπροστά θα το αφηνα ετσι...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Pughell (Στελιος)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


106 XSi 1.6

Ένταξη: 24 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 11050
Τόπος: Σαλλλονικη...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 01:11:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

drdino έγραψε:
http://www.powerbrake.co.za/prod_discs/discs.htm

Παράθεση:
Most aftermarket discs are packaged with an oil coating to prevent rust during transport and storage. Very few fitment centres properly remove this coating and as a result there is a film of oil left on the discs when fitted. This oil film contaminates the brake pads, acts as a lubricant and can substantially reduce brake performance.


Kαι εγώ πάντως πρώτη φορά ακούω αυτήν την θεωρία. Rolling eyes

Και εγω,μεχρι που μου το ειπαν και μαλιστα μου επεσημαναν με λιγο ιδιομορφο τροπο οτι "...αν ηταν θα το αναφεραμε στο manual...". Confused
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
RoadRunner122 (Γιάννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


106RallyeS2/206XS/C4II

Ένταξη: 30 Οκτ 2008
Δημοσιεύσεις: 2965
Τόπος: Δροσοπηγή

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 11 Νοέ 2011, 11:02:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Eγώ πάντως ως άπιστος Θωμάς, επιμένω ότι μου μυρίζει ελληνική "εξυπνάδα" αυτό που λες Στέλιο...


3rioStooges-Motorsport Team
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Φρένα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15  Επόμενη
Σελίδα 13 από 15

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1128s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on