Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 14:02:48 Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Toyo R888: Σωστές πιέσεις και χαρακτηριστικά |
|
|
camber το ελεγα γιατι αμεσως μετα πιστα τοτε εβαλα ακραξονια που δωσανε 1.5 μοιρα περιπου . . .
δυστυχως για να παρει παραπανω το 206 θελει αρκετες μαιμουδιες
(οχι δεν υπαρχουν τοπ μαουντ ελεω στενοτητας πανω στο θολο)
πιεση πλεον εχω παψει να μετραω κρυα γιατι δε βγαζω ακρη
μπαινω με καπου 30 κανω 4-5 καλους γυρους και βγαινω αμεσως και βαζω 40...δηλαδη κοιταω να εχω καπου 40 οταν ειναι τερμα ζεστα τα λαστιχα
λαστιχα τογιο888 195-50-15 σχεδον καινουργια
(δυστυχως σε 6αρα ζαντα...να δω ποτε θα βρω και εγω καμια 7.5αρα...)
εμπειρικα εχω δει οτι ειναι η πιο σωστη μεθοδος για το ελλαδισταν που δε εχουμε θερμομετρα με ακιδα και ειδικα με σενσορες bluetooth
υποστροφη εκεινη τη μερα δεν ειχα καθολου...βεβαια μετα παρατηρωντας διαγραμματα στο pbox παρατηρησα οτι ειχα παρα πολυ αργη (σε χλμ ταχυτητας )εισοδο πραγμα που ισως αναγκαστηκα υποσεινηδητα να κανω για να μαζεψω μουρες το οποιο ομως μου εδινε καλυτερη επιταχυνση-προσφυση στην εξοδο...
θεωρητικα τωρα με το καμπερ δε θα χρειαζεται να πουλαω τοσο εισοδο αλλα που να βρουμε πιστα να το δουμε
υ.γ. πιο μεγαλη αντιστρπτικη εμπρος δεν υπαρχει...καποια στιγμη εχω σκοπο να δω μπας και κανουν κατι ρυθμιζομενα μπρατσακια αντιστεπτικης εμπρος που υπαρχουν για c2 απο τη σιτροεν σπορτ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 16:51:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παναγιωτη 40 ζεστη για ημισλικ ειναι παρα πολυ ακομη και ζεστο.
με τα 888 δοκιμασε ζεστο στα 32psi empros και 30psi πισω και τα ξαναλεμε.
παντως τοσο οι γωνιες κλισης εμπρος και πισω οσο και το γεγονος οτι δεν παρατηρησες υποστροφη σημανινει οτι εισαι σε καλο δρομο.
Η πιεση ομως σε αυτα τα επιπεδα σου κλεβει χρονο, και υπεθερμενει γρηγορα τα εμπρος ελαστικα. Δηλαδη τα ελαστικα δεν θερμαινεονται απο τη στρεβλωση του σκελετου, θερμαινονται απο τη ολισθηση-τριβη του πελματος στο οδοστρωμα (που αυξανει γρηγοροτερα τη θερμοκρασια του ελαστικου).
Η υψηλοτερη πιεση μειωνει το εμβαδον του πλεματος που ειναι καθετο με το οδοστρωμα (αυτο παραγει τη προσφυση, οχι τα ακρα του πλεματος που ειναι υπο γωνία με το οδοστρωμα). Μικροτερη επιφανεια σημαινει οτι στην ιδια ταχυτητα κινησης στη καμπη, η ολισθηση θα ειναι μεγαλυτερη (το ιδιο και η φθορα).
Αρα αντιθετα με οσα ακουγονται στα πιτ ακομη και απο τους αντιπροσωπους των εταιρειων ελαστικων, η πιεση σε ημιγωνιστικα ή αγωνιστικα να ειναι χαμηλη.
Μη πιστευετε εμενα, δοκιμαστε με το χρονομετρο και τα ξαναλεμε.
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vlasis Μόλις έγραψα
Ένταξη: 19 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 47
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 19:34:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | και σου κλεβουν σε εμπιστοσυνη κυριως και οχι σε χρονο αποδοση |
πολυ σωστα το ειπες. για αυτο και εγραψα "ασε το ρολοι να μιλησει".
η αισθηση μπορει να ειναι ο χειροτερος φιλος, αν δε γνωριζουμε τι να αισθανθουμε.
Ειδικα με ελαφρια αυτοκινητα σαν το 206, καλυτερα να πειραματιστεις στις χαμηλες πιεσεις παρα στις υψηλες. Οι πιεσεις βασιζονται στα καθετα φορτια που δεχεται το ελαστικο και διαφερουν. Για παραδειγμα ενα βαρυ Evo 8 ποση πιεση θα βαλει στα 888, αν στο μικρο και ελαφρυ 206 μπαινουν 40psi ?
Η επιλογη της σωστης πιεσης ειναι μια απο τις ποιο αγνωστες διαδικασιες,
και δεν εχει σχεση με τη φθορα του ελαστικου, οπως γινονταν στο παρελθον. Να χαμε χρονο να τα λεγαμε και σε αυτο το θεμα, αλλα ειμαστε φουλ off topic, ηδη
Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:08:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τάκη η Toyo γράφει να μην ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ τα 40-42psi σε καμία περίπτωση.
Αρα θέλει πιο κάτω.
Και επειδή είμαι και κουβαρντάς...
Πάρε κάποια στοιχεία για τα R888
Operating Temperature: 140°F to 220°F, optimum around 200°F
Hot Inflation Pressures: High 30s to Low 40s (psi)
Camber: -2.5° to -5.0° (Anything lower than 2.5 or higher than 5.0 deg. negative will create some irregular wear.)
Caster: As much positive as possible
Dry Conditions
Front Drive - Starting minimum 24 psi.
Rear Drive - Starting minimum 18 psi.
Goal - 41 to 43 psi (hot)
Wet: (heavy water layer)
Front Drive - Starting minimum 28-30 psi.
Rear Drive - Starting minimum 22-24 psi.
Front Drive - Starting minimum 18-20 psi.
Rear Drive - Starting minimum 12-14 psi.
Kάπου είχα και ένα πίνακα με προτεινόμενες πιέσεις ανά βάρος οχήματος, αμα τις βρω θα τις ανεβάσω
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:12:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παντως κανεις προοδους
πριν κανα χρονο ουτε θα απαντουσες
τωρα μας δινεις και πινακακια
σκατοκρυψηνε του κερατα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:19:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
OK τον βρήκα!
My name is Alan Meaker, I am the Motorsport Manager for Toyo Tyres (UK) Ltd.
I was at Rockingham on the Saturday 1st March at the LOT trackday and worked with a couple of cars using our R888 tyre regarding pressures and tread temperatures.
What I would like to do is to offer some advice on tyre temperatures and pressures and how to achieve the best from our tyres when taking part in either trackdays or racing.
The R888 has a semi race construction (very stiff) and a race tread compound. The optimum tread temperature range is between 85C and 95C measured using a probe type pyrometer, and ideally a maximum difference across the tread of 9C. The maximum hot pressure we recommend is 40psi. Camber angles up to 5 degrees are permissible but the final setting will depend on tread temperatures. It is advisable to have as much positive castor as practical as castor induces a beneficial camber change during cornering. I recommend that the tyres be put through 2 heat cycles before hard use.
The pressures you use will initially depend on the weight of the car, too little pressure on a heavy car can lead to over deflection of the tyre and subsequent failure.
Below are some basic settings:
VEHICLE WEIGHT COLD PRESSURE HOT PRESSURE
Very Light <800kg> 1400kg 27 - 35 psi 37 - 40 psi
As a tyre gets hotter the pressure increases, this is due to the moisture in the air. The cold pressure you set to achieve a desired hot pressure will depend on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry. If the day/track is cold you will need to start with a higher cold pressure as the tyre will not get as hot therefore the pressure increase will not be so great.
Hot pressures must be balanced side to side. Once the tyres have cooled you will find that you will have a difference in pressure side to side, if you have been racing on a right hand track you will find the offside pressures will usually be higher than the nearside.
Changing hot inflation pressures by small amounts can be used to fine tune handling.
Reduce Oversteer Reduce rear pressures or increase front pressures
Increase Oversteer Increase rear pressures or reduce front pressures
Reduce Understeer Reduce front pressures or increase rear pressures
Increase Understeer Increase front pressures or reduce rear pressures
Achieving the required tread temperatures will depend again on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry.
You often here competitors saying “My tyres started to go off towards the end of the race”, this is usually due to the tread getting to hot.
The tread temperatures are constantly changing through out a race, hotter when cornering and cooler when on the straights and cooling even more when you are slowing to come into the pits. Therefore the temps you record in the pits will be lower than those during the race. So if you record temperatures within the range given above the probability is the temps will be too high during the race.
Increasing your tyre pressures will cause your tread temperatures to increase, more pressure stiffens the tyre’s casing which results in the tread having to do more work resulting in the tread getting hotter. Lowering your pressures will cause them to decrease.
Inevitably changing one thing will affect other things, the whole set up of your car is a compromise between anything that is adjustable.
Some of you are also asking about different compounds. Originally we only had one compound ‘GG’ (medium hard), but we have now introduced some sizes in a ‘SG’ (soft/wet) compound. This was done primarily for sprint/hillclimb (around 60 second runs) where the distances covered are relatively short and you need the tyres to work/heat up very quickly. This is not a compound I would recommend for race/trackday dry use as the tyres will go off very quickly.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Παρ 17 Οκτ 2008, 12:27:10, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:21:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | παντως κανεις προοδους
πριν κανα χρονο ουτε θα απαντουσες
τωρα μας δινεις και πινακακια
σκατοκρυψηνε του κερατα |
Δεν είναι έτσι! Αμα διαβάζω σαχλαμάρες και μπινελίκια δεν μου κάνει καρδιά να γράψω, αμα βλέπω όμως σοβαρές συζητήσεις το ξέρεις ότι πάντα είμαι μέσα!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
vaspap (VASILIS) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 23
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιαν 2009, 22:45:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα ελαστικα R888 TOYO εχουν παρα πολυ σκληρο σκελετο σε σημειο που η τοποθετηση ειναι μαρτηριο.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΙΕΣΗΣ μερικες φορεσ δικαια φτανουν και το 40psi.
Αναλογα ομως το αυτοκινητο το βαρος και το στισιμο οι σωστες πιεσης καθοριζονται μετα απο χρηση.
Δηλαδη:
Ξεκιναμε εντονα σλαλομ με 35psi και παρατηρουμε το σημειο φθορας του ελαστικου
(σε ελαστικα αγωνιστικης γομας δημιουργειται μια φθορα σαν να ζημωνεις και φενοντε κομματια ελαστικου σαν ρινισματα επανω στο πελμα)
Αν η ζημη φενεται στο κεντρο τοτε μειωνουμε πιεση αν ειναι σε ολα το πελμα η πιεση ειναι οκ, και αν φενεται στα ακρα τοτε πρεπει να αυξησουμε την πιεση.
Ολα θελουν την ρυθμιση τους. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 09:39:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
vaspap έγραψε: | Τα ελαστικα R888 TOYO εχουν παρα πολυ σκληρο σκελετο σε σημειο που η τοποθετηση ειναι μαρτηριο.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΙΕΣΗΣ μερικες φορεσ δικαια φτανουν και το 40psi.
Ολα θελουν την ρυθμιση τους. |
το μονταρισμα στο 888 ειναι παιχνιδη πρεπει να δεις 070 bridgestone 225-45 ti μαρτηριο ειναι αλλα οκ με αυτο για της πιεσεις δεν υπαρχει λογος να φτανεις στο 40 αν κ εφοσον ενα λαστηχο μπορει να δουλεψει το ιδιο καλα κ στο 28---34
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drulic (AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ) Νέος χρήστης
Ένταξη: 29 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 62 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 11:40:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διαβάζοντας τα παραπάνω και ακούγοντας τις συμβουλές του Παναγιώτη (volvos thnks m8 ) πείστηκα για τις πιέσεις και δοκίμασα 29-26 με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και σε απόδοση αλλά και σε φθορά. Με γλυκιά οδήγηση και όχι υπερβάσεις τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν άψογα από τον πρώτο γύρο στο trackday μέχρι και τον τελευταίο. Την επόμενη φορά θα δοκιμασω +1 εμπρός και -1 πίσω καθώς από την εικόνα του ελαστικού έδειχνε ότι θα ήταν οι ιδανικές για το αυτοκίνητο μου.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 11:50:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω τον ακουσα με μια παρεμβασουλα.
Λογω στενης ζαντας και μαγουλιασματος επαιξα με 32 μπρος και 29 πισω και πραγματικα μου φανηκε καλο.
Παντα με γνωμονα ομως οτι δεν εχω οδηγησει αλλο λαστιχο και δεν εχω την απαραιτητα εμπειρια.
Στην πορεια του χρονου θα μπορουμε να τα συζηταμε καλυτερα.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:09:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά από παρατήρηση της φθοράς των 888 στα Μέγαρα, χτες, κατάλαβα ότι παρά την ικανή πίεση, ήτοι 38 - 35, περίπου, μπρος - πίσω ,αντίστοιχα, όντας ζεστά, όμως, το κύριο ζόρι το τρώνε στο εξωτερικό, πράγμα λογικό, μεν, αλλά μου φάνηκε μεγάλη η διαφορά φθοράς ανάμεσα στο "απ' τη μέση και έξω" και στο "απ' τη μέση και μέσα". Παραπάνω πίεση, δε νομίζω να υπάρχει λόγος να βάλω, μπορεί να είναι και επικίνδυνο, ίσως, οπότε φαντάζομαι ότι η λύση είναι τα άκρα Peugeot Sport, που θα αυξήσουν κάμπερ. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή συνοδευτική κίνηση, μαζί με την όποια ανάρτηση μπει στο αμάξι, μιας και καταλαβαίνω από τώρα ότι τα περιθώρια πρόσφυσης του "μπροστινού" θα αυξηθούν αρκετά.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:24:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η τογιο λεει 40 ζεστα οποτε
ενα tip poy exo πει και παλιοτερα ειδικα για τα 888...
μπαινουμε μεσα αδιαφορωντας για τη πιεση που εχει κρυο.
κανουμε ενα σεκτσιον ετσι ακριβως οπως θελουμε
(5?10?3γυροι σερι?) και βγαινουμε καπακια χωρις κρυωμα εξω.
και κοιταμε να του βαλουμε ακριβως 40. δηλαδη να πετυχουμε αυτο το 40 ζεστα με το τροπο και το ρυθμο οδηγησης μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:14:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | η τογιο λεει 40 ζεστα οποτε
ενα tip poy exo πει και παλιοτερα ειδικα για τα 888...
μπαινουμε μεσα αδιαφορωντας για τη πιεση που εχει κρυο.
κανουμε ενα σεκτσιον ετσι ακριβως οπως θελουμε
(5?10?3γυροι σερι?) και βγαινουμε καπακια χωρις κρυωμα εξω.
και κοιταμε να του βαλουμε ακριβως 40. δηλαδη να πετυχουμε αυτο το 40 ζεστα με το τροπο και το ρυθμο οδηγησης μας... |
Ωραιος. Και μεχρι τοτε παιζει να εχεις καταστρεψει το μισο λαστιχο, ειδικα στα μεγαρα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:43:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ama εισαι τοσο χαζος να ξεκινησεις με 15.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 19:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
H με 40.... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 09:31:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
To ξαναματαπαρεθέτω, πάρτε τον τηλέφωνο αν έχετε απορίες!
----------------------------------------------------------------------------
My name is Alan Meaker, I am the Motorsport Manager for Toyo Tyres (UK) Ltd.
What I would like to do is to offer some advice on tyre temperatures and pressures and how to achieve the best from our tyres when taking part in either trackdays or racing.
The R888 has a semi race construction (very stiff) and a race tread compound. The optimum tread temperature range is between 85C and 95C measured using a probe type pyrometer, and ideally a maximum difference across the tread of 9C.
The maximum hot pressure we recommend is 40psi.
Camber angles up to 5 degrees are permissible but the final setting will depend on tread temperatures. It is advisable to have as much positive castor as practical as castor induces a beneficial camber change during cornering. I recommend that the tyres be put through 2 heat cycles before hard use.
The pressures you use will initially depend on the weight of the car, too little pressure on a heavy car can lead to over deflection of the tyre and subsequent failure.
VEHICLE WEIGHT | COLD PRESSURE | HOT PRESSURE
- Very Light έως 800kg | 17 - 22 psi | 22 - 29 psi
- Light 800kg - 1000kg | 20 - 26 psi | 24 - 32 psi
- Heavy 1000kg - 1400kg | 23 - 27 psi | 28 - 40 psi
- Very Heavy πάνω από 1400kg | 27 - 35 psi | 37 - 40 psi
As a tyre gets hotter the pressure increases, this is due to the moisture in the air. The cold pressure you set to achieve a desired hot pressure will depend on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry. If the day/track is cold you will need to start with a higher cold pressure as the tyre will not get as hot therefore the pressure increase will not be so great.
Hot pressures must be balanced side to side. Once the tyres have cooled you will find that you will have a difference in pressure side to side, if you have been racing on a right hand track you will find the offside pressures will usually be higher than the nearside.
Changing hot inflation pressures by small amounts can be used to fine tune handling.
Reduce Oversteer Reduce rear pressures or increase front pressures
Increase Oversteer Increase rear pressures or reduce front pressures
Reduce Understeer Reduce front pressures or increase rear pressures
Increase Understeer Increase front pressures or reduce rear pressures
Achieving the required tread temperatures will depend again on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry.
You often here competitors saying “My tyres started to go of towards the end of the race”, this is usually due to the tread getting to hot.
The tread temperatures are constantly changing through out a race, hotter when cornering and cooler when on the straights and cooling even more when you are slowing to come into the pits. Therefore the temps you record in the pits will be lower than those during the race. So if you record temperatures within the range given above the probability is the temps will be too high during the race.
Increasing your tyre pressures will cause your tread temperatures to increase, more pressure stiffens the tyre’s casing which results in the tread having to do more work resulting in the tread getting hotter. Lowering your pressures will cause them to decrease.
Inevitably changing one thing will affect other things, the whole set up of your car is a compromise between anything that is adjustable.
I hope this is of some use to you.
If I can be of any further assistance please give me a call.
01933 414537
Best Regards
Alan.
If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 31 Μάρ 2009, 09:46:11, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 09:45:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τακη πανω κατω αυτες δεν ειναι και οι πιεσεις που συζηταγαμε για το 206 μου;
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7131 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 10:21:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε 5 γυρους οχι, δεν προλαβαινουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|