PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

ΓΕΝΙΚΑ - Toyo R888: Σωστές πιέσεις και χαρακτηριστικά
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 14:02:48    Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Toyo R888: Σωστές πιέσεις και χαρακτηριστικά Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

camber το ελεγα γιατι αμεσως μετα πιστα τοτε εβαλα ακραξονια που δωσανε 1.5 μοιρα περιπου . . .
δυστυχως για να παρει παραπανω το 206 θελει αρκετες μαιμουδιες
(οχι δεν υπαρχουν τοπ μαουντ ελεω στενοτητας πανω στο θολο)

πιεση πλεον εχω παψει να μετραω κρυα γιατι δε βγαζω ακρη
μπαινω με καπου 30 κανω 4-5 καλους γυρους και βγαινω αμεσως και βαζω 40...δηλαδη κοιταω να εχω καπου 40 οταν ειναι τερμα ζεστα τα λαστιχα
λαστιχα τογιο888 195-50-15 σχεδον καινουργια
(δυστυχως σε 6αρα ζαντα...να δω ποτε θα βρω και εγω καμια 7.5αρα...)

εμπειρικα εχω δει οτι ειναι η πιο σωστη μεθοδος για το ελλαδισταν που δε εχουμε θερμομετρα με ακιδα και ειδικα με σενσορες bluetooth Laughing


υποστροφη εκεινη τη μερα δεν ειχα καθολου...βεβαια μετα παρατηρωντας διαγραμματα στο pbox παρατηρησα οτι ειχα παρα πολυ αργη (σε χλμ ταχυτητας )εισοδο πραγμα που ισως αναγκαστηκα υποσεινηδητα να κανω για να μαζεψω μουρες το οποιο ομως μου εδινε καλυτερη επιταχυνση-προσφυση στην εξοδο...
θεωρητικα τωρα με το καμπερ δε θα χρειαζεται να πουλαω τοσο εισοδο αλλα που να βρουμε πιστα να το δουμε Evil


υ.γ. πιο μεγαλη αντιστρπτικη εμπρος δεν υπαρχει...καποια στιγμη εχω σκοπο να δω μπας και κανουν κατι ρυθμιζομενα μπρατσακια αντιστεπτικης εμπρος που υπαρχουν για c2 απο τη σιτροεν σπορτ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 16:51:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παναγιωτη 40 ζεστη για ημισλικ ειναι παρα πολυ ακομη και ζεστο.

με τα 888 δοκιμασε ζεστο στα 32psi empros και 30psi πισω και τα ξαναλεμε.

παντως τοσο οι γωνιες κλισης εμπρος και πισω οσο και το γεγονος οτι δεν παρατηρησες υποστροφη σημανινει οτι εισαι σε καλο δρομο.

Η πιεση ομως σε αυτα τα επιπεδα σου κλεβει χρονο, και υπεθερμενει γρηγορα τα εμπρος ελαστικα. Δηλαδη τα ελαστικα δεν θερμαινεονται απο τη στρεβλωση του σκελετου, θερμαινονται απο τη ολισθηση-τριβη του πελματος στο οδοστρωμα (που αυξανει γρηγοροτερα τη θερμοκρασια του ελαστικου).

Η υψηλοτερη πιεση μειωνει το εμβαδον του πλεματος που ειναι καθετο με το οδοστρωμα (αυτο παραγει τη προσφυση, οχι τα ακρα του πλεματος που ειναι υπο γωνία με το οδοστρωμα). Μικροτερη επιφανεια σημαινει οτι στην ιδια ταχυτητα κινησης στη καμπη, η ολισθηση θα ειναι μεγαλυτερη (το ιδιο και η φθορα).

Αρα αντιθετα με οσα ακουγονται στα πιτ ακομη και απο τους αντιπροσωπους των εταιρειων ελαστικων, η πιεση σε ημιγωνιστικα ή αγωνιστικα να ειναι χαμηλη.

Μη πιστευετε εμενα, δοκιμαστε με το χρονομετρο και τα ξαναλεμε.


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vlasis 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 19 Σεπ 2008
Δημοσιεύσεις: 47

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 16 Οκτ 2008, 19:34:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
και σου κλεβουν σε εμπιστοσυνη κυριως και οχι σε χρονο αποδοση



πολυ σωστα το ειπες. για αυτο και εγραψα "ασε το ρολοι να μιλησει".

η αισθηση μπορει να ειναι ο χειροτερος φιλος, αν δε γνωριζουμε τι να αισθανθουμε.

Ειδικα με ελαφρια αυτοκινητα σαν το 206, καλυτερα να πειραματιστεις στις χαμηλες πιεσεις παρα στις υψηλες. Οι πιεσεις βασιζονται στα καθετα φορτια που δεχεται το ελαστικο και διαφερουν. Για παραδειγμα ενα βαρυ Evo 8 ποση πιεση θα βαλει στα 888, αν στο μικρο και ελαφρυ 206 μπαινουν 40psi ?

Η επιλογη της σωστης πιεσης ειναι μια απο τις ποιο αγνωστες διαδικασιες,
και δεν εχει σχεση με τη φθορα του ελαστικου, οπως γινονταν στο παρελθον. Να χαμε χρονο να τα λεγαμε και σε αυτο το θεμα, αλλα ειμαστε φουλ off topic, ηδη
Very happy


Βλάσης
vlasis@drivingfaster.com
www.drivingfaster.com
Facebook: Vlasis Highlander
Υπάρχουν πράγματα που γνωρίζουμε ότι δε γνωρίζουμε κι υπάρχουν πράγματα που δεν γνωρίζουμε ότι δεν γνωρίζουμε. Driving Faster
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:08:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάκη η Toyo γράφει να μην ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ τα 40-42psi σε καμία περίπτωση.
Αρα θέλει πιο κάτω.

Και επειδή είμαι και κουβαρντάς...
Πάρε κάποια στοιχεία για τα R888

Operating Temperature: 140°F to 220°F, optimum around 200°F
Hot Inflation Pressures: High 30s to Low 40s (psi)
Camber: -2.5° to -5.0° (Anything lower than 2.5 or higher than 5.0 deg. negative will create some irregular wear.)
Caster: As much positive as possible

Dry Conditions
Front Drive - Starting minimum 24 psi.
Rear Drive - Starting minimum 18 psi.
Goal - 41 to 43 psi (hot)

Wet: (heavy water layer)
Front Drive - Starting minimum 28-30 psi.
Rear Drive - Starting minimum 22-24 psi.

Front Drive - Starting minimum 18-20 psi.
Rear Drive - Starting minimum 12-14 psi.



Kάπου είχα και ένα πίνακα με προτεινόμενες πιέσεις ανά βάρος οχήματος, αμα τις βρω θα τις ανεβάσω



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:12:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παντως κανεις προοδους

πριν κανα χρονο ουτε θα απαντουσες

τωρα μας δινεις και πινακακια

σκατοκρυψηνε του κερατα Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:19:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

OK τον βρήκα!

My name is Alan Meaker, I am the Motorsport Manager for Toyo Tyres (UK) Ltd.

I was at Rockingham on the Saturday 1st March at the LOT trackday and worked with a couple of cars using our R888 tyre regarding pressures and tread temperatures.

What I would like to do is to offer some advice on tyre temperatures and pressures and how to achieve the best from our tyres when taking part in either trackdays or racing.

The R888 has a semi race construction (very stiff) and a race tread compound. The optimum tread temperature range is between 85C and 95C measured using a probe type pyrometer, and ideally a maximum difference across the tread of 9C. The maximum hot pressure we recommend is 40psi. Camber angles up to 5 degrees are permissible but the final setting will depend on tread temperatures. It is advisable to have as much positive castor as practical as castor induces a beneficial camber change during cornering. I recommend that the tyres be put through 2 heat cycles before hard use.


The pressures you use will initially depend on the weight of the car, too little pressure on a heavy car can lead to over deflection of the tyre and subsequent failure.

Below are some basic settings:

VEHICLE WEIGHT COLD PRESSURE HOT PRESSURE
Very Light <800kg> 1400kg 27 - 35 psi 37 - 40 psi

As a tyre gets hotter the pressure increases, this is due to the moisture in the air. The cold pressure you set to achieve a desired hot pressure will depend on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry. If the day/track is cold you will need to start with a higher cold pressure as the tyre will not get as hot therefore the pressure increase will not be so great.
Hot pressures must be balanced side to side. Once the tyres have cooled you will find that you will have a difference in pressure side to side, if you have been racing on a right hand track you will find the offside pressures will usually be higher than the nearside.


Changing hot inflation pressures by small amounts can be used to fine tune handling.

Reduce Oversteer Reduce rear pressures or increase front pressures
Increase Oversteer Increase rear pressures or reduce front pressures
Reduce Understeer Reduce front pressures or increase rear pressures
Increase Understeer Increase front pressures or reduce rear pressures


Achieving the required tread temperatures will depend again on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry.

You often here competitors saying “My tyres started to go off towards the end of the race”, this is usually due to the tread getting to hot.

The tread temperatures are constantly changing through out a race, hotter when cornering and cooler when on the straights and cooling even more when you are slowing to come into the pits. Therefore the temps you record in the pits will be lower than those during the race. So if you record temperatures within the range given above the probability is the temps will be too high during the race.

Increasing your tyre pressures will cause your tread temperatures to increase, more pressure stiffens the tyre’s casing which results in the tread having to do more work resulting in the tread getting hotter. Lowering your pressures will cause them to decrease.


Inevitably changing one thing will affect other things, the whole set up of your car is a compromise between anything that is adjustable.

Some of you are also asking about different compounds. Originally we only had one compound ‘GG’ (medium hard), but we have now introduced some sizes in a ‘SG’ (soft/wet) compound. This was done primarily for sprint/hillclimb (around 60 second runs) where the distances covered are relatively short and you need the tyres to work/heat up very quickly. This is not a compound I would recommend for race/trackday dry use as the tyres will go off very quickly.




If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Παρ 17 Οκτ 2008, 12:27:10, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 17 Οκτ 2008, 12:21:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
παντως κανεις προοδους

πριν κανα χρονο ουτε θα απαντουσες

τωρα μας δινεις και πινακακια

σκατοκρυψηνε του κερατα Laughing


Δεν είναι έτσι! Αμα διαβάζω σαχλαμάρες και μπινελίκια δεν μου κάνει καρδιά να γράψω, αμα βλέπω όμως σοβαρές συζητήσεις το ξέρεις ότι πάντα είμαι μέσα!



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
vaspap (VASILIS)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 23

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Ιαν 2009, 22:45:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα ελαστικα R888 TOYO εχουν παρα πολυ σκληρο σκελετο σε σημειο που η τοποθετηση ειναι μαρτηριο.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΙΕΣΗΣ μερικες φορεσ δικαια φτανουν και το 40psi.

Αναλογα ομως το αυτοκινητο το βαρος και το στισιμο οι σωστες πιεσης καθοριζονται μετα απο χρηση.
Δηλαδη:
Ξεκιναμε εντονα σλαλομ με 35psi και παρατηρουμε το σημειο φθορας του ελαστικου
(σε ελαστικα αγωνιστικης γομας δημιουργειται μια φθορα σαν να ζημωνεις και φενοντε κομματια ελαστικου σαν ρινισματα επανω στο πελμα)
Αν η ζημη φενεται στο κεντρο τοτε μειωνουμε πιεση αν ειναι σε ολα το πελμα η πιεση ειναι οκ, και αν φενεται στα ακρα τοτε πρεπει να αυξησουμε την πιεση.
Ολα θελουν την ρυθμιση τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος)
Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
Επίσημο Μέλος

999cm

Ένταξη: 18 Απρ 2007
Δημοσιεύσεις: 1098
Τόπος: επιδαυρος motodrome

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 29 Ιαν 2009, 09:39:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

vaspap έγραψε:
Τα ελαστικα R888 TOYO εχουν παρα πολυ σκληρο σκελετο σε σημειο που η τοποθετηση ειναι μαρτηριο.
ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΙΕΣΗΣ μερικες φορεσ δικαια φτανουν και το 40psi.


Ολα θελουν την ρυθμιση τους.


το μονταρισμα στο 888 ειναι παιχνιδη πρεπει να δεις 070 bridgestone 225-45 ti μαρτηριο ειναι αλλα οκ με αυτο για της πιεσεις δεν υπαρχει λογος να φτανεις στο 40 αν κ εφοσον ενα λαστηχο μπορει να δουλεψει το ιδιο καλα κ στο 28---34


http://hrisikos-tires.car.gr/contact/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
drulic (AΛΕΞΑΝΔΡΟΣ)
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης




Ένταξη: 29 Μάρ 2005
Δημοσιεύσεις: 62
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 11:40:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαβάζοντας τα παραπάνω και ακούγοντας τις συμβουλές του Παναγιώτη (volvos thnks m8 Wink ) πείστηκα για τις πιέσεις και δοκίμασα 29-26 με πάρα πολύ καλά αποτελέσματα και σε απόδοση αλλά και σε φθορά. Με γλυκιά οδήγηση και όχι υπερβάσεις τα ελαστικά συμπεριφέρθηκαν άψογα από τον πρώτο γύρο στο trackday μέχρι και τον τελευταίο. Την επόμενη φορά θα δοκιμασω +1 εμπρός και -1 πίσω καθώς από την εικόνα του ελαστικού έδειχνε ότι θα ήταν οι ιδανικές για το αυτοκίνητο μου. Very happy



Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 11:50:57    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και εγω τον ακουσα με μια παρεμβασουλα.
Λογω στενης ζαντας και μαγουλιασματος επαιξα με 32 μπρος και 29 πισω και πραγματικα μου φανηκε καλο.
Παντα με γνωμονα ομως οτι δεν εχω οδηγησει αλλο λαστιχο και δεν εχω την απαραιτητα εμπειρια.
Στην πορεια του χρονου θα μπορουμε να τα συζηταμε καλυτερα.



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sinanai (Κωστής)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)

Ένταξη: 10 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 5637
Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:09:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μετά από παρατήρηση της φθοράς των 888 στα Μέγαρα, χτες, κατάλαβα ότι παρά την ικανή πίεση, ήτοι 38 - 35, περίπου, μπρος - πίσω ,αντίστοιχα, όντας ζεστά, όμως, το κύριο ζόρι το τρώνε στο εξωτερικό, πράγμα λογικό, μεν, αλλά μου φάνηκε μεγάλη η διαφορά φθοράς ανάμεσα στο "απ' τη μέση και έξω" και στο "απ' τη μέση και μέσα". Παραπάνω πίεση, δε νομίζω να υπάρχει λόγος να βάλω, μπορεί να είναι και επικίνδυνο, ίσως, οπότε φαντάζομαι ότι η λύση είναι τα άκρα Peugeot Sport, που θα αυξήσουν κάμπερ. Πιστεύω ότι θα είναι μια καλή συνοδευτική κίνηση, μαζί με την όποια ανάρτηση μπει στο αμάξι, μιας και καταλαβαίνω από τώρα ότι τα περιθώρια πρόσφυσης του "μπροστινού" θα αυξηθούν αρκετά.


Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 14:24:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

η τογιο λεει 40 ζεστα οποτε

ενα tip poy exo πει και παλιοτερα ειδικα για τα 888...
μπαινουμε μεσα αδιαφορωντας για τη πιεση που εχει κρυο.

κανουμε ενα σεκτσιον ετσι ακριβως οπως θελουμε
(5?10?3γυροι σερι?) και βγαινουμε καπακια χωρις κρυωμα εξω.
και κοιταμε να του βαλουμε ακριβως 40. δηλαδη να πετυχουμε αυτο το 40 ζεστα με το τροπο και το ρυθμο οδηγησης μας... Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:14:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
η τογιο λεει 40 ζεστα οποτε

ενα tip poy exo πει και παλιοτερα ειδικα για τα 888...
μπαινουμε μεσα αδιαφορωντας για τη πιεση που εχει κρυο.

κανουμε ενα σεκτσιον ετσι ακριβως οπως θελουμε
(5?10?3γυροι σερι?) και βγαινουμε καπακια χωρις κρυωμα εξω.
και κοιταμε να του βαλουμε ακριβως 40. δηλαδη να πετυχουμε αυτο το 40 ζεστα με το τροπο και το ρυθμο οδηγησης μας... Wink

Ωραιος. Και μεχρι τοτε παιζει να εχεις καταστρεψει το μισο λαστιχο, ειδικα στα μεγαρα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 18:43:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ama εισαι τοσο χαζος να ξεκινησεις με 15....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 30 Μάρ 2009, 19:15:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

H με 40....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 09:31:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

To ξαναματαπαρεθέτω, πάρτε τον τηλέφωνο αν έχετε απορίες! Laughing


----------------------------------------------------------------------------


My name is Alan Meaker, I am the Motorsport Manager for Toyo Tyres (UK) Ltd.


What I would like to do is to offer some advice on tyre temperatures and pressures and how to achieve the best from our tyres when taking part in either trackdays or racing.

The R888 has a semi race construction (very stiff) and a race tread compound. The optimum tread temperature range is between 85C and 95C measured using a probe type pyrometer, and ideally a maximum difference across the tread of 9C.

The maximum hot pressure we recommend is 40psi.

Camber angles up to 5 degrees are permissible but the final setting will depend on tread temperatures. It is advisable to have as much positive castor as practical as castor induces a beneficial camber change during cornering. I recommend that the tyres be put through 2 heat cycles before hard use.

The pressures you use will initially depend on the weight of the car, too little pressure on a heavy car can lead to over deflection of the tyre and subsequent failure.

VEHICLE WEIGHT | COLD PRESSURE | HOT PRESSURE

  • Very Light έως 800kg | 17 - 22 psi | 22 - 29 psi
  • Light 800kg - 1000kg | 20 - 26 psi | 24 - 32 psi
  • Heavy 1000kg - 1400kg | 23 - 27 psi | 28 - 40 psi
  • Very Heavy πάνω από 1400kg | 27 - 35 psi | 37 - 40 psi


As a tyre gets hotter the pressure increases, this is due to the moisture in the air. The cold pressure you set to achieve a desired hot pressure will depend on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry. If the day/track is cold you will need to start with a higher cold pressure as the tyre will not get as hot therefore the pressure increase will not be so great.

Hot pressures must be balanced side to side. Once the tyres have cooled you will find that you will have a difference in pressure side to side, if you have been racing on a right hand track you will find the offside pressures will usually be higher than the nearside.


Changing hot inflation pressures by small amounts can be used to fine tune handling.

Reduce Oversteer Reduce rear pressures or increase front pressures
Increase Oversteer Increase rear pressures or reduce front pressures
Reduce Understeer Reduce front pressures or increase rear pressures
Increase Understeer Increase front pressures or reduce rear pressures

Achieving the required tread temperatures will depend again on the conditions on the day i.e. ambient and track temperature, wet or dry.

You often here competitors saying “My tyres started to go of towards the end of the race”, this is usually due to the tread getting to hot.

The tread temperatures are constantly changing through out a race, hotter when cornering and cooler when on the straights and cooling even more when you are slowing to come into the pits. Therefore the temps you record in the pits will be lower than those during the race. So if you record temperatures within the range given above the probability is the temps will be too high during the race.

Increasing your tyre pressures will cause your tread temperatures to increase, more pressure stiffens the tyre’s casing which results in the tread having to do more work resulting in the tread getting hotter. Lowering your pressures will cause them to decrease.


Inevitably changing one thing will affect other things, the whole set up of your car is a compromise between anything that is adjustable.

I hope this is of some use to you.

If I can be of any further assistance please give me a call.

01933 414537


Best Regards

Alan.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Sidobre στις Τρι 31 Μάρ 2009, 09:46:11, 2 φορές συνολικά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Πάνος 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC

Ένταξη: 12 Ιούλ 2007
Δημοσιεύσεις: 2485
Τόπος: Καλαμάτα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 09:45:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τακη πανω κατω αυτες δεν ειναι και οι πιεσεις που συζηταγαμε για το 206 μου;



Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.

http://www.panoslahanas.blogspot.gr/
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Steve (30cm) (Moderator)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER

Ένταξη: 21 Απρ 2003
Δημοσιεύσεις: 16341
Τόπος: Ψεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 10:15:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Road_Runner έγραψε:
Ωραιος. Και μεχρι τοτε παιζει να εχεις καταστρεψει το μισο λαστιχο, ειδικα στα μεγαρα
Τα Μέγαρα δηλαδή, τρώνε λάστιχο?

αααααχαχαχαχαχαχα Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl



https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7131
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 31 Μάρ 2009, 10:21:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σε 5 γυρους οχι, δεν προλαβαινουν
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελαστικά και Τροχοί Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1612s (PHP: 85% - SQL: 15%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on