Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 08:34:22 Θέμα δημοσίευσης: 207cc αλλαγη φρενων.. |
|
|
Πηραμε με ενα φιλο απο τη peugeot τα τακακια και πηγαμε σε εναν δικο του να τα αλλαξουμε..ο φιλος ειναι μηχανικος στη bmw..
Αλλαξαμε τακακια μπρος πισω(αν και τα πισω ειχαν ακομα)..
αφου ελεγξε και τα υγρα μου ειπε οτι ειμαστε μια χαρα..
Δεν εχω καποιο προβλημα απλα ηθελα να ρωτησω κατι μιας και δεν εχω ιδεα..
Δεν θα επρεπε να γινει εξαερωση? και αν ναι μετα δεν θα επρεπε να βαλουμε και υγρα απο την αρχη ?...ή δεν χρειαζεται τιποτα απο ολα αυτα και ειμαι μια χαρα..? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 08:49:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve δεν εχω ιδεα γι αυτο ρωταω..
Οταν αλλαξαν τα τακακια μετα με εβαλε μεσα..και παταγα το φρενο μεχρι να ανεβει και να ερθει στα ισα του..αυτο εγινε για να κανει εξαερωση?
Μετα δεν χρειαζεται συμπληρωμα υγρων ή κατι τετοιο..γιατι τα ειδαν και ειπαν ειναι κομπλε.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:09:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καμία σχέση με εξαέρωση αυτό.
αυτό το κάνατε ώστε να επανέλθουν τα εμβόλα (=τα τακάκια) στην σωστή απόσταση από τους δίσκους (μιας και προκειμένου να γίνει η αλλαγή ειχε πατήσει να μπουν τερμα μέσα)
αν δεν το κάνατε αυτό και ξεκίναγες πχ να φύγεις θα γινόταν στο 1ο φρενάρισμα ... αρκεί να ειχες χώρο μπροστά σου... αλλιώς θα σταμάταγες σε οτι υπήρχε....
υ.γ. εκτός από τα συστήματα πέδησης (το μηχανικό τμήμα εννοώ) εχουν εξελιχθεί και τα υγρά φρένων...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Puzzle (Θάνος) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 cc 1.6 (2007)
Ένταξη: 20 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 284
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:14:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α καλη φαση...θα τα επαιρνα ολα σβαρνα..
ευχαριστω και παλι..ηρεμησε το κεφαλι μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 09:46:05 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | αυτό το κάνατε ώστε να επανέλθουν τα εμβόλα (=τα τακάκια) στην σωστή απόσταση από τους δίσκους (μιας και προκειμένου να γίνει η αλλαγή ειχε πατήσει να μπουν τερμα μέσα) |
Αλλά και για να κυκλοφορήσει το υγρό σε όλα τα σωληνάκια που είχανε "στραγγίξει"
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 11:58:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | MEMsound έγραψε: | αυτό το κάνατε ώστε να επανέλθουν τα εμβόλα (=τα τακάκια) στην σωστή απόσταση από τους δίσκους (μιας και προκειμένου να γίνει η αλλαγή ειχε πατήσει να μπουν τερμα μέσα) |
Αλλά και για να κυκλοφορήσει το υγρό σε όλα τα σωληνάκια που είχανε "στραγγίξει" |
Τα σωληνάκια δεν είχαν στραγγίξει, δεν έκαναν αλλαγή υγρών.
Αυτα που είχαν στραγγίξει ήταν τα έμβολα των δαγκάνων.
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2008, 12:09:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπαρχει αναλογο τοπικ για τετοιες ερωτησεις.
Παρακαλω πριν ανοιξουμε ενα τοπικ να διαβαζουμε κανενα παλιο-σχετικο
Θενκς γιου πολλακις για την κατανοησις
Εκ της MOD Team
Εγω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|