Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
baraflas (ΑΛΕΞΗΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 1.4 (8v) (1997)
Ένταξη: 26 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 15
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούλ 2008, 13:58:04 Θέμα δημοσίευσης: 106 - 1.4 Διακοπές / Σβήσιμο |
|
|
λοιπον εχω ενα 106 1.4 '97.
πριν απο 3 μηνες αρχισε να μου κανει διακοπες,δηλ.οταν ετρεχα με πανω απο 120 και σταματαγα μου εσβηνε κατευθειαν.το εβαζα μπροστα εκανε σαν να μπουκωνει και ξανασβηνε.
μολις εβγαζα τον πολο της μπαταριας για να διαγραφει απο τον εγκεφαλο μετα απο κανα μισαωρο το ξαναβαζα και ολα καλα.
εχω γυρισει 4-5 ηλεκτρολογεια,μου χαμηλωνουν το αβανς ολα καλα για λιγο ομως,οσο πηγαινα χαλαρα με 120 και 5η ολα μελι γαλα μολις το παταγα και σταματαγα εσβηνε.
στα ηλεκτρολογεια το βαζανε στο μηχανημα δεν εβγαζε τιποτα απολυτως,το μονο που εβγαζε ηταν σφαλμα στη θερμοκρασια(ηθελε καθαρισμα και το ψυγειο-μου ειχε πεταξει 1-2 φορες τη βαλδιδα αναθυμιασεων) το καθαρισα τελικα.μολις το παιρνω με καθαρο ψυγειο σταματαει να μου το κανει.εδω και 1 περιπου μηνα εχει μειωθει αλλα δεν εχει σταματησει να το κανει.
π.χ. ειμαι σταματημενος μετα απο ας πουμε 50 χιλιομετρα αποσταση με ζεστο μοτερ και το χω πατησει 160-180,σταματαω και αρχιζει ο δεικτης των στροφων και πεφτει κατω απο το ρελαντι και ειναι ετοιμο να σβησει αλλα δεν σβηνει μερικες φορες κανει οτι παει να σβησει αλλα δεν....πεφτει και ανεβαινει μονο του.επισης εχω παρατηρησει οτι οταν τρεχω π.χ. αττικη οδο και σταματω αφηνοντας τοαμαξι να ρολαρει δεν σβηνει.
το αμαξι εχει πανω group N απο το καταλυτη και πισω,εχουν περασει πολλα απο το κεφαλι μου ,αλλα δεν ξερω τι? και επισης κανενας δεν ξερει.
((πλεον δεν βγαζω τους πολλους της μπαταριας φτιαχνει μονο του.))
αισθητηρας λαμδα? τρομπα βενζινης? εγκαφαλος?
τα μπεκ τα καθαρισα πριν 8 μηνες και ηταν οκ.
τρομπα βενζινης ειχα αλλαξξει πριν 2 χρονια που με ειχε αφησει στην εθνικη για πατρα.
και επισης να συμπληρωσω και κατι αλλο μπας και βοηθησω για να με βοηθησετε ,το αμαξι ειχε αλλαξει εγκεφαλο το 2002 για τον ιδιο λογο ,εσβηνε. στα ηλεκτρολογεια μου δοκιμασανε 3 εγκεφαλους και εκανε το ιδιο.
στην peugeot που πηρα και ρωτησα τηλεφωνικη εποικινωνια μου ειπε το παιδι οτι μπορει λεει να μπερδευει το νερο με κατι αλλο.... δεν καταλαβα και καλα γιατι ημουνα και στη δουλεια.
ριξτε καμια ιδεα αν ξερει καποιος γιατι μου χει σπασει τα νευρα εκτος του οτι εχω χαλασει γυρω στα 400 ευρω και ακρη δεν εχω βνγαλει ακομα.
Αλλαχτηκε ο τιτλος ωστε νε περιγραφει το προβλημα.
ModTeam
STELIOS
lucifer inocopatis filis fornegat
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούλ 2008, 16:26:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι ακριβώς πρόβλημα σου έβγαλε με την θερμοκρασία?
Μοτεράκι ρελαντί έχεις καθαρίσει αλλάξει?
Των αισθητήρα ταχύτητας των έχεις δει αν και δεν νομίζω να είναι αυτός μια και θα σου έσβηνε κάθε φορά που έβγαζες ταχύτητα και ρολάριζε το αμάξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
baraflas (ΑΛΕΞΗΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 1.4 (8v) (1997)
Ένταξη: 26 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 15
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2008, 01:16:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το μοτερακι του ρελαντι το αλλαξα πριν 2 μηνες (μεταχειρισμενο)
ειχα ενα χαρτι εκτυπωμενο που ελεγε (βλαβη-θερμοκρασια νερου)
εχω το προγραμμα το autodata 3.18 εψαξα μπας και βρω τιποτα αλλα και αυτο για θερμοκρασιες ελεγε.τωρα τι ακριβως ειναι δεν εχω ιδεα.
ακρη παντως δεν εβγαλα.
θερμοκρασια το αμαξι δεν μου ανεβασε ποτε,ποτε δεν ειχα προβλημα με ψυγειο.
μοτερακι ρελαντι εχω αλλαξει,τα μπεκ τα χω καθαρισει,φιλτρο βενζινης αλλαζω τακτικα ,βαζω εδω και 2 χρονια μονο 100αρα βενζινη,βαλβιδες εχω ρυθμισει,τι ειναι δεν ξερω ,και εχω και μια μεγαλη απορεια.
πως ειναι δυνατον οταν εβγαζα τους πολους της μπαταριας να εφτιαχνε και το προβλημα να ηταν προβλημα θερμοκρασιας.
και οταν επισης μου χαμηλωσανε ο αβανς γιατι εφτιαξε για λιγο???
εχω ακουσει οτι σε peugeot kai saxo εχουν αλλαξει πολλοι πολλες φορες εγκεφαλο,αληθευει αυτο?
γιατι ειναι και λιγο τσουχτερες οι τιμες γυρω στα 600 ευρω.
να συμπληρωσω και κατι αλλο,πριν καθαρισο το ψυγειο που μου το εκανε πιο πολυ,καθε φορα που αλλαζα ταχυτητα π.χ. απο 3η σε 2α ή 4η σε 3η μου εσβηνε.πεγφτανε οι στροφες επειδη αλλαζα ταχυτητα και εσβηνε.
πριν 2 μηνες κοντεψα να φυγω απο 2 στροφες απο αλλαγη 3ης σε 2α μου εσβησε πανω στη στροφη.
και δεν θελω να το παω και στα κεντρικα της peugeot γιατι σου πινουν το αιμα,σου λενε καλημερα και σου ζητανε 50 ευρω.
μηπως ειναι πολλαπλασιαστης? υποθεσεις κανω το μυαλο μου εχει παει παντου
lucifer inocopatis filis fornegat
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Ιούλ 2008, 05:39:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ξεκινάς με ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ μοτέρ ρελαντί για να ξέρεις τι σου γίνεται.
Από τι στιγμή που σου έβγαλε βλάβη την βαλβίδα θερμοκρασίας καλό είναι να την αλλάξεις μιας και από αυτή γνωρίζει ο εγκέφαλος την θερμοκρασία του κινητήρα και ανάλογα προσαρμόζει των ψεκασμό.
Αφού σου σβήνει και επάνω στης αλλαγές πιθανό να είναι από των αισθητήρα ταχύτητας.
Έχει τύχη σε κάποια μοντέλα να αλλαχτεί εγκέφαλος για των ίδιο λόγο.
Τώρα το δικό σου δεν ξέρω εάν ήταν ένα από αυτά μιας και δεν γνωρίσω τα χαρακτηριστικά του προγράμματος που είχε ο εγκέφαλος.
Πυκνωτή έχει ο πολλαπλασιαστής ?
Φοράς των τετράγωνο η αυτών με την στρογγυλή άκρη ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
baraflas (ΑΛΕΞΗΣ) Μόλις έγραψα

 Peugeot 1.4 (8v) (1997)
Ένταξη: 26 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 15
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 12:26:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τελικα μετα απο αρκετο ψαξιμο ρωτωντας απο δω και απο κει εβγαλα ακρη με το προβλημα μου
ειναι το ποτενσιομετρο 100 ευρω καινουργιο.
και επισης εμαθα οτι πολλα peugeot εχουν προβλημα μετα απο τα 100.000 χιλιομ.με ποτενσιομετρο , μοτερακι ρελαντι και βαλδιδα ψυγειου και σβηνουνε.
μολις τα αλλαξεις εισαι κομπλε
lucifer inocopatis filis fornegat
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|