Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 01:22:31 Θέμα δημοσίευσης: Τι γλιστραει περισσοτερο ;;; |
|
|
Τελικα ρε παιδια , τι γλιστραει περισσοτερο ;;
βλεπω τα στιγμιοτυπα απο το wrc της Ν.Ζηλανδιας και μου ερχεται στο μυαλο αυτο το ερωτημα.
Πρακτικα στην καθημερινη ζωη (και οχι σε συνθηκες ραλυ) τι γλυστραει περισσοτερο και δυσκολευει τον οδηγο στο να ελεγξει το 206 του ;;;
το χωμα;
το χαλικι;
η βροχη και το πολυ νερο;
η λασπη;
φυσικα το χιονι και ο παγος ειναι τα Νο1 αλλα ειναι εκτος συναγωνισμου ως εξαιρετικες συνθηκες.
Πειτε την αποψη σας για τα 4 παραπανω, καθως και συμβουλες ελεγχου του 206 σε καθε ενα.
Προσωπικα πιστευω πως το ποιο υπουλο ειναι το χαλικι (ψιλο με χωμα) οπου φευγεις χωρις να παρεις ειδηση...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 01:52:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από χαλίκι έφυγε και το SAXO στο Ράλυ Θερμαϊκού!
όσο για την γνώμη μου...θα κάνω μερικές δοκιμές ακόμα και θα αποφανθώ αργότερα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 02:13:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καθένα από αυτά που αναφέρεις είναι εξίσου επικίνδυνο!
Χώμα:Στο χώμα ξέρεις ότι μπορεί να σου διώξει ουρά εύκολα.Η οδήγηση γίνεται με όσο πιο πολύ γκάζι μπορείς!Το αυτοκίνητο αν σκάβει κάτω(δεν το λυπάσαι?) δεν θα φύγει εύκολα αλλά αν σηκώσεις το πόδι σου και πλακωθείς στα φρένα μέχρι σβούρα μπορεί να κάνεις!
Λάσπη!Ύπουλη και αυτή!Αν είναι πάνω σε άσφαλτο(εισόδους-εξόδους από εργοτάξια κλπ) τα πράγματα είναι δύσκολα.Αν είναι ευθεία καλά,αλλά αν είναι στροφή μπορεί να φύγει η μούρη επειδή πρώτα πατάει αυτή και μετά όλο μαζί!Αν είναι σε λασπωμένο χώμα αλλάζει και κάνεις CAMEL TROPHY!
Νερό:ΌΛοι ξερουμε για το νερόότι δεν χωράει μαγκές!Ακόμα και σε ευθεία μπορεί να χάσει όλο το αυτοκίνητο.Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το λάστιχο!
Αλλά δεν είναι πανάκεια!Η υδροολίσθηση καραδοκεί και είναι αρκετά δύσκολη η γρήγορη οδήγηση!
Χαλίκια:Είναι απρόβλεπτα!αν είσαι στα όρια έχεις φύγει σίγουρα μέχρι να καταλάβει τι και πώς θα σε μαζεύουν!
Αυτά από εμένα!Περιμένω τις ενστάσεις σας!
Υ.Γ Σίγουρα φίλε Dimip εννοείς γρήγορη οδήγηση σε στροφές,,,κλπ κλπ!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 03:59:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απο αποψη κινδυνου τα βαζω απο το πιο επικινδυνο στο πιο ανωδυνο, χωρις να εχω εμπειρια πανω τους - απλα ετσι υπολογιζω..
1) Χαλικι
2) Λασπη
3) Χωμα
4) Νερο
Ασχετο: Βασικα εμεις που κανουμε "στεγνη" οδηγηση καθε μερα εχουμε να αντιμετωπισουμε το #3. Αν δεις το λαστιχο σου μετα απο μια βολτα εχει πιασει χωμα. Οποτε μεταξυ ελαστικου-δρομου εχεις ενα στρωμα το οποιο σε παρεμποδιζει απ'το να γραπωσεις.. ενω με φουλ-βρεμενο συνηθως κατι τετοιο δεν ισχυει αλλα εχεις να αντιμετωπισεις την υδρολισθηση. Αν το λαστιχο ειναι καλο στην απομακρυνση νερου απο κατω τοτε ειναι πιθανο οτι η προσφυση θα ειναι καλυτερη απο ενα συνδιασμο στεγνου δρομου αλλα που το λαστιχο σου εχει πιασει σκονη. Το βλεπω καθε μερα αυτο οταν παταω τερμα γκαζι στους δρομους οταν δεν βρεχει και γραφει ασυστολα κατω το αμαξι την 1η. Ενω οταν βρεχει ακομα και σε δρομο γυαλι θελει προσπαθεια για να "γραψει"...
Η πλαινη προσφυση ειναι αλλη υποθεση οπου καλυτερα στεγνο και με σκονη παρα βρεμενο και χωρις σκονη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alemao (Αριστείδης) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 28 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 599 Τόπος: Γλυκα Νερα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 06:54:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστεύω πως η άμμος και το ψιλό χαλίκι είναι τα χειρότερα...
Πάντως πέρσι στην Χαλκιδική ήθελα να κόψω δρόμο πάνω από το βουνό αντί να πάω γύρω γύρω την Σιθωνία και έβαλα το 206 μέσα από χωματόδρομο, μιλάμε για υπερειδική! Πήγαινα με μέσο όρο 60-70 km/h και το αμάξι δεν ίσιωσε ποτέ! Ήταν ο μόνος τρόπος να πηγαίνω γρήγορα και με ασφάλεια
Top Fuel Racing Club ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 08:21:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | ...θα κάνω μερικές δοκιμές ακόμα και θα αποφανθώ αργότερα! |
Εχε τον νου σου με τις δοκιμες μην ορμηξεις πουθενα εεε
Παντως ολα αυτα θελουν προσοχη.Πιστευω οτι το χιονι το φρεσκο κραταει αν εχεις λαστιχα χιονιου.Δεν ειναι σαν την ασφαλτο αλλα κραταει.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 08:47:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οκ Νίκο θα προσέχω! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 15:07:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως γνώμη μου είναι πως αν είσαι σε νερό τα πράγματα είναι πιο ακίνδυνα απ' ότι όταν είσαι σε χαλίκι. Κάθε περίπτωση έχει τις ιδιαιτερότητές της.
Πάντως και σε χαλίκι θα είναι ωραία αλλά κάθε φορά που πήγαινα να κάνω κάτι, άκουγα κάτι πετρούλες να χτυπούν από κάτω τους θόλους και σταματούσα γιατί το λυπόμουνα...Γενικά είμαι λίγο μυγιάγγιχτος σε ότι αφορά το αυτοκίνητο...
Πολλές φορές ένιωσα το φαινόμενο της υδρολίσθησης ακόμα και σε ευθεία (με την μορφή "ψαρέματος"), πράγμα που σημαίνει πως όταν το νερό δεν προλαβαίνει να αποχετευθεί από τα αυλάκια του ελαστικού τότε η υδρολίσθηση είναι η φυσική συνέπεια. Το ίδιο θα συμβεί και με την λάσπη όταν στομώσουν τα ελαστικά (δηλαδή...λασπολίσθηση ).
Κατ' εμέ δεν υπάρχει ιεραρχία στην επικινδυνότητα. Ένα λάστιχο μπορεί να τα καταφέρνει καλά στο χώμα αλλά να μην πάει καλά στο νερό. Έτσι για το συγκεκριμένο ελαστικό (και κατ' επέκταση για την συγκεκριμένη ανάρτηση), το χώμα είναι λιγότερο επικίνδυνο απ' ότι το νερό.
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Απρ 2003, 18:15:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Καθένα από αυτά που αναφέρεις είναι εξίσου επικίνδυνο!
Χώμα:Στο χώμα ξέρεις ότι μπορεί να σου διώξει ουρά εύκολα.Η οδήγηση γίνεται με όσο πιο πολύ γκάζι μπορείς!Το αυτοκίνητο αν σκάβει κάτω(δεν το λυπάσαι?) δεν θα φύγει εύκολα αλλά αν σηκώσεις το πόδι σου και πλακωθείς στα φρένα μέχρι σβούρα μπορεί να κάνεις!
Λάσπη!Ύπουλη και αυτή!Αν είναι πάνω σε άσφαλτο(εισόδους-εξόδους από εργοτάξια κλπ) τα πράγματα είναι δύσκολα.Αν είναι ευθεία καλά,αλλά αν είναι στροφή μπορεί να φύγει η μούρη επειδή πρώτα πατάει αυτή και μετά όλο μαζί!Αν είναι σε λασπωμένο χώμα αλλάζει και κάνεις CAMEL TROPHY!
Νερό:ΌΛοι ξερουμε για το νερόότι δεν χωράει μαγκές!Ακόμα και σε ευθεία μπορεί να χάσει όλο το αυτοκίνητο.Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το λάστιχο!
Αλλά δεν είναι πανάκεια!Η υδροολίσθηση καραδοκεί και είναι αρκετά δύσκολη η γρήγορη οδήγηση!
Χαλίκια:Είναι απρόβλεπτα!αν είσαι στα όρια έχεις φύγει σίγουρα μέχρι να καταλάβει τι και πώς θα σε μαζεύουν!
Αυτά από εμένα!Περιμένω τις ενστάσεις σας!
Υ.Γ Σίγουρα φίλε Dimip εννοείς γρήγορη οδήγηση σε στροφές,,,κλπ κλπ!! |
μπααα! απεναντιας μιλω για νορμαλ οδηγηση, φυσικα οδηγηση ...γοργή και οχι τυπου χελωνας.
οχι πλακωμα απλα οδηγω προσεκτικα και σβελτα.
για κατι τετοιο μιλαω.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot206cc (akis) Μέλος
308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 13:30:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | Πολλές φορές ένιωσα το φαινόμενο της υδρολίσθησης ακόμα και σε ευθεία (με την μορφή "ψαρέματος"), πράγμα που σημαίνει πως όταν το νερό δεν προλαβαίνει να αποχετευθεί από τα αυλάκια του ελαστικού τότε η υδρολίσθηση είναι η φυσική συνέπεια. Το ίδιο θα συμβεί και με την λάσπη όταν στομώσουν τα ελαστικά (δηλαδή...λασπολίσθηση ).
|
Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 14:14:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
peugeot206cc έγραψε: | Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!! |
Έστω, υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! (πως λέμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...)
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
peugeot206cc (akis) Μέλος
308
Ένταξη: 25 Σεπ 2002 Δημοσιεύσεις: 114 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Απρ 2003, 14:35:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | peugeot206cc έγραψε: | Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!! |
Έστω, υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! (πως λέμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...) |
υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! ΚΑΛΟ !!!
Peugeot for ever |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004
Ένταξη: 20 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 936 Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 05 Μάϊ 2003, 19:09:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχω φαει σουπα με το ποδηλατο σε κατηφορικη στροφη με χαλικι στην Αιγινα αλλο πραγμα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 13:14:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου? Το λεω γιατι ενω κατεβενα απο Εδεσσα προχθες και ειχε ποιασει ενα ψιλοβροχο το αμαξι πανω στη στροφη εφυγε σχεδον ευθεια! Παλι καλα που δεν πηγαινα πανω απο 50! Ισα-ισα που πατησα το φρενο!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος (Δημήτρης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)
Ένταξη: 24 Ιαν 2003 Δημοσιεύσεις: 751 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 14:32:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου? |
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σίγουρο είναι πως αν το παρακάνεις με την σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ μπορεί να έχεις το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα...
Πάντως, απ' ότι ξέρω, τα σκληρότερα ελατήρια μπορεί να αυξήσουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και να κάνουν ποιο άμεσες τις αντιδράσεις του, όσο τα ελαστικά βρίσκονται σε γραμμική περιοχή λειτουργίας. Όταν όμως το αυτοκίνητο εισέλθει σε στροφή, τα πολύ σκληρά ελατήρια (σε σχέση με τα εργοστασιακά) θα προκαλέσουν ταχύτατη μεταφορά - κατανομή φορτίων στα ελαστικά. Αν η ταχύτητα αυτή ξεπεράσει ένα όριο, τότε τα ελαστικά δεν θα προλαβαίνουν να αναπτύσουν την απαραίτητη γωνία ολίσθησης για να υποστηρίξουν τα κατακόρυφα (από την ανάρτηση) φορτία. Το αποτέλεσμα θα είναι η απώλεια της πρόσφυσης...
Με τον τρόπο τους τα ομορτισέρ μπορούν να προκαλέσουν και αυτά με την σειρά τους ανάλογα φαινόμενα (δηλαδή αν η απόσβεση συμπίεσης ή επαναφοράς τους είναι πολύ μακρυά από την συνιστώμενη τιμή)...
Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Blue_Devil (Βαγγέλης) Μόλις έγραψα
206 CC
Ένταξη: 24 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 35 Τόπος: Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2003, 21:15:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Hello παιδιά σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες...Θα προσθέσω βέβαια ότι για να <<γλιστρίσει>> ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να υπάρχουν και κάποιες προυπόθεσεις π.χ φθαρμένα λάστιχα,σκληρές αναρτήσεις....σε όλες τις περιπτώσεις όμως πρέπει να τρέχει κανείς για να την πάθει άσχημα!
Οι πιο επίκινδυνες καταστάσεις πάντως αφορούν:
1.Δρόμο με χάλια άσφαλτο δίκην ύαλου...μετά από ψιλόβροχο
2.Δρόμο που έχουν πέσει λάδια μετά από ατύχημα....
Αυτή ειναι και η χειρότερη περίπτωση όπου και το αυτοκίνητο δεν μαζεύεται με τίποτα και μακριά από όλους μας....προσοχή επομένως σε τροχαία όπου μπορεί να έχουν τρέξει λάδια! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 08:51:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
GIANNIS206 έγραψε: | Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα? |
Οτι και στις Σερρες!!! Το ποιασες?
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 10:22:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
alxdr74 έγραψε: | GIANNIS206 έγραψε: | Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα? |
Οτι και στις Σερρες!!! Το ποιασες? |
Το έπιασα το υπονοούμενο!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος
peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2003, 11:09:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δημήτριος έγραψε: | alxdr74 έγραψε: | Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου? |
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σίγουρο είναι πως αν το παρακάνεις με την σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ μπορεί να έχεις το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα...
Πάντως, απ' ότι ξέρω, τα σκληρότερα ελατήρια μπορεί να αυξήσουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και να κάνουν ποιο άμεσες τις αντιδράσεις του, όσο τα ελαστικά βρίσκονται σε γραμμική περιοχή λειτουργίας. Όταν όμως το αυτοκίνητο εισέλθει σε στροφή, τα πολύ σκληρά ελατήρια (σε σχέση με τα εργοστασιακά) θα προκαλέσουν ταχύτατη μεταφορά - κατανομή φορτίων στα ελαστικά. Αν η ταχύτητα αυτή ξεπεράσει ένα όριο, τότε τα ελαστικά δεν θα προλαβαίνουν να αναπτύσουν την απαραίτητη γωνία ολίσθησης για να υποστηρίξουν τα κατακόρυφα (από την ανάρτηση) φορτία. Το αποτέλεσμα θα είναι η απώλεια της πρόσφυσης...
Με τον τρόπο τους τα ομορτισέρ μπορούν να προκαλέσουν και αυτά με την σειρά τους ανάλογα φαινόμενα (δηλαδή αν η απόσβεση συμπίεσης ή επαναφοράς τους είναι πολύ μακρυά από την συνιστώμενη τιμή)... | Το αυτοκινητο ειναι μαμα οσο αφορα το θεμα των αναρτησεων. Βεβαια εχω αρχισει να μην της εμπιστευομαι και τοσο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Ισως να φταει το οτι επειτα απο αρκετο καιρο εποιασε ψιλοβροχο και σε συνεργασια με τη σκονη, λαδια και ποιος ξερει τη αλλο μπορει να εχει ενας δρομος να συνετελεσε να γινει αυτο! Τα λαστιχα ειναι ολοκαινουργια!Ουτε 3000 χιλιομετρα δεν κανανε!
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|