Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
anestis_106 (ANESTIS) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 106 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 28 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 19:56:38 Θέμα δημοσίευσης: 106 - Μεταλλικός θόρυβος σε 106 1400 |
|
|
Καλησπέρα σε όλους και παρακαλώ για τη βοήθειά σας. Έχω ένα 106 1400 μοντέλο 2000 που φοράει bilstein sprind και ελατήρια eibach. Αισίως το σετάκι έχει κάνει γύρω στα 130000 χλμ και σκεφτόμουν να πάω για αλλαγή. Εδώ και περίπου δύο μήνες ακούω μεταλλικό θόρυβο από την μπροστινή ανάρτηση στην πλευρά του οδηγού. Ο θόρυβος ακούγεται μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και όταν περνάω από σαμαράκια - λακκούβες. Στο συνεργείο μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ, αλλά ο θόρυβος οφείλεται στο ψαλίδι που πρέπει να αλλάξει. Να σημειώσω ότι το ψαλίδι έχει αλλάξει εδώ και 20.000 χλμ. Είναι λογικό να οφείλεται σε αυτό ο θόρυβος ή οφείλεται στη φθορά των αμορτισέρ. Τέλος όσον αφορά τα αμορτισέρ, σκέφτηκα να τα αλλάξω με τα ίδια που έχω τώρα. (κόστος περίπου 450 ευρώ). Σε άλλα σημεία όμως του forum βλέπω προτάσεις για τοποθέτηση των αμορτισέρ του rallye. Μπορώ να κάνω κάτι τετοιο και στο δικό μου αμάξι?
Ζητώ συγγνώμη αν ρωτάω κάποια "χαζά" πράγματα, αλλά βλέπω ότι στο forum κυκλοφορούν πολύτιμες πληροφορίες και αρκετή εμπειρία. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
IAKOVOS (iakovos) Μέλος
307CC 1.6 16 V 2007
Ένταξη: 03 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 173 Τόπος: ΚΡΗΤΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 10:14:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιτα μηπως ειναι το ρουλεμαν στο top mount τις πιο πολλες φορες ο θορυβος που ειπες ειναι απο εκει .Δηλαδη μπορει να αλλαξεις τπ αμορτισερ και να μην αλλαξεις το ρουλεμαν και να ακους και παλι το θορυβο.
ΓΙΑ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
axtheo (theo) Μόλις έγραψα
peugeot 306 1.4 8V,106 1.1 quicksilver
Ένταξη: 28 Ιούν 2004 Δημοσιεύσεις: 10
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 06 Οκτ 2008, 07:47:37 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταλλικός θόρυβος σε 106 1400 |
|
|
anestis_106 έγραψε: | Καλησπέρα σε όλους και παρακαλώ για τη βοήθειά σας. Έχω ένα 106 1400 μοντέλο 2000 που φοράει bilstein sprind και ελατήρια eibach. Αισίως το σετάκι έχει κάνει γύρω στα 130000 χλμ και σκεφτόμουν να πάω για αλλαγή. Εδώ και περίπου δύο μήνες ακούω μεταλλικό θόρυβο από την μπροστινή ανάρτηση στην πλευρά του οδηγού. Ο θόρυβος ακούγεται μόνο σε χαμηλές ταχύτητες και όταν περνάω από σαμαράκια - λακκούβες. Στο συνεργείο μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ, αλλά ο θόρυβος οφείλεται στο ψαλίδι που πρέπει να αλλάξει. Να σημειώσω ότι το ψαλίδι έχει αλλάξει εδώ και 20.000 χλμ. Είναι λογικό να οφείλεται σε αυτό ο θόρυβος ή οφείλεται στη φθορά των αμορτισέρ. Τέλος όσον αφορά τα αμορτισέρ, σκέφτηκα να τα αλλάξω με τα ίδια που έχω τώρα. (κόστος περίπου 450 ευρώ). Σε άλλα σημεία όμως του forum βλέπω προτάσεις για τοποθέτηση των αμορτισέρ του rallye. Μπορώ να κάνω κάτι τετοιο και στο δικό μου αμάξι?
Ζητώ συγγνώμη αν ρωτάω κάποια "χαζά" πράγματα, αλλά βλέπω ότι στο forum κυκλοφορούν πολύτιμες πληροφορίες και αρκετή εμπειρία. |
υπαρχει περιπτωση να ειναι ο σφαιρικος συνδεσμος (μπαλακι) αρθρωσης της πλημνης (ακραξονιο) το οποιο αλλαζει χωρις αλλαγη ψαλιδιου με κοστος 20 ευρω το ανταλλακτικο και 30 ευρω εργασια.αλλη μια περιπτωση ειναι να εχει φθαρει το μπαλακι του ακρομπαρου της κραμαγιερας το οποιο αλλαζει παλι με μικρο κοστος. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
anestis_106 (ANESTIS) Μόλις έγραψα
PEUGEOT 106 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 28 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 26 Τόπος: ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Δεκ 2008, 00:33:28 Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταλλικός θόρυβος σε 106 1400 |
|
|
Τελικά το πρόβλημα λύθηκε.
Το ψαλίδι είναι μια χαρά. Τοποθετήθηκαν νέα αμορτισέρ της peugeot από rallye και νέα "stop" (ίσως να το λέω και λάθος), μεταξύ αμορτισέρ και θόλου. Τριξίματα τέλος και μεγάλη βελτίωση στο ότι το αυτοκίνητο "έπαιρνε" προς τα αριστερά. Το αυτοκίνητο είναι λίγο πιο "μαλακό" από τα bilstein, αλλά δεν έχω παράπονο. Δεν ξέρω βέβαια αν ο συνδυασμός των εργοστασιακών αμορτισέρ με HR ελατήρια είναι ο καλύτερος, αλλά θα δείξει.
Στη συνέχεια έγινε αλλαγή ελαστικών (ΤΟΥΟ CF1), από τα οποία είναι πολύ ευχαριστημένος μετά από 2000 χλμ και τα πάντα έγιναν όπως έπρεπε, σαν καινούργια. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|