Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 13:12:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
fynos έγραψε: | Παιδία, δεν γράφει κάποιος και την τωρινή του διεύθυνση . . . την περασμένη φορά πήγα στο παλιό του μαγαζί και τον πήρα τηλ . . . . |
θα περασεις να με παρεις να παμε μαζι βολτα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 13:12:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | fynos έγραψε: | Παιδία, δεν γράφει κάποιος και την τωρινή του διεύθυνση . . . την περασμένη φορά πήγα στο παλιό του μαγαζί και τον πήρα τηλ . . . . |
θα περασεις να με παρεις να παμε μαζι βολτα |
Ok !! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
παιδες τι ωρες θα στε εκει κ που ειναι....?αν κ δουλευω αυριο...κ εχω μια αθλια 95αρα απο ΑΠ πανω βλεπε απεργιες παντως λαμπακι δεν εχω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...γενικώς δεν ξέρω αν εχετε συνειδητοποιήσει οι περισσότεροι οτι στο συγκεκριμένο δυναμόμετρο επειδή εχει ικανοποιητική κίνηση (δουλειά) ... δουλευει με ραντεβου...
= αν κάποιος εχει πει οτι θα πέι και δεν πάει αφήνει το δυναμόμετρο "ξεκρέμαστο"...
γι αυτό καλό ειναι οταν λετε οτι ναι θα πάω κι εγω να ειστε 100% σιγουροι για μπορεί να οργανωθεί το σχετικό πρόγραμμα...
το σενάριο "πάω και αν εχει χρόνο με μετράει" μπορεί να παίξει (υποθετικά) ή και να μην παίξει (τελικά...) αλλά δεν χρειάζεται να του κλείνουμε υποθετικά χρόνο εκ των προτέρων... και τελικά να τον γειώνουμε...
"κατάστημα" ειναι και οχι περίπτερο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 17:07:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
θα περασεις να με παρεις να παμε μαζι βολτα |
Γιατι,και εσυ λακισες μωρη αδερφο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 18:41:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν δε φτιαξω εξατμιση και βαρελλακι τι να μετρησω μωρη κουλη?
αυριο 10 στο τασο
φινος
τζιμ207
οσοι πιστοι προσελθετε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 19:52:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για θύμισε μου !
http://www.0-1000hp.gr/
Νομίζω η διεύθυνση αυτή, είναι η παλιά ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 20:03:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εξοδο αττικη οδο προς αεροδρομιο 16Ρ προσ ραφηνα
μετα στο τερμα του δρομου (κανα δυο χλμ ευθεια) αριστερα και στο τερμα παλι του δρομου πεφτεις σε κατι φαναρια με ενα νεκροταφειο αριστερα
ειναι στο υπογειο του κτιριου δεξια |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) Φανατικό μέλος
vw passat 1.8T
Ένταξη: 24 Νοέ 2003 Δημοσιεύσεις: 372 Τόπος: ΚΑΛΑΜΑΤΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 26 Σεπ 2008, 20:15:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μακαρι να ειχα τελειωσει να ερχομουν και εγω γα**το! Τωρα του χρονου!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannisC2vts (giannis) Δραστήριο μέλος
citroen C2 vts
Ένταξη: 02 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 221 Τόπος: Πτολεμαιδα Θεσσαλονικη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 16:23:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά???
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 18:33:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
2x <190ps...
να δω πότε θα το πάρουν αποφαση για βελτιωμένο στα σημεία... σαλιγκαρακι...
μαλλον περιμένουν να αρχισουν για τα καλά οι βροχές και να βγουν όλοι οι σαλιγκαροι για βόλτα ωστε να εχουν πολλές επιλογές
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 18:34:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | 2x <190ps...
να δω πότε θα το πάρουν αποφαση για βελτιωμένο στα σημεία... σαλιγκαρακι...
μαλλον περιμένουν να αρχισουν για τα καλά οι βροχές και να βγουν όλοι οι σαλιγκαροι για βόλτα ωστε να εχουν πολλές επιλογές
|
καμια διαφορα με την εξατμιση δλδ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 18:37:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα υπηρχε ενα θεμα με τον αισθητρα θερμοκρασιας που δε δουλευε και δε μπορεσε να κανει διορθωση με αποτελεσμα να μετραει θερμοκρασια χωρου 25 βαθμους κελσιου και θερμοκρασια αερα μηχανης 20.....
τωρα παραπανω ο στελιος οποτε καπου ξεφυγαν μερικα αλογακια
οπως και να εχει το κλου απο οσο καταλαβα ειναι οτι πανω απο 195 αλογα τα gt δεν .....με μαμα τουρμπινα και ιντερκουλερ
και οτι τα gt-rallye με το νεο εγκεφαλο ειναι ενα κλικ πιο κατω
επισης οτι αμα αυτα ειναι 188 αρα εγω ειμαι 145 μια χαρα με βρισκω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nik_marin (Nikos) Τρελλαμένο μέλος
306 Race
Ένταξη: 07 Μάρ 2005 Δημοσιεύσεις: 582
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 18:44:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: |
επισης οτι αμα αυτα ειναι 188 αρα εγω ειμαι 145 μια χαρα με βρισκω |
Σιγά ρε Παναγιώτη μην είσαι και 118
Link link2 link3 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 27 Σεπ 2008, 22:04:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντος έστω και με το προβλημα στον αισθητήρα είμαι αρκετά ευχαριστημένος με τα περίπου 190@ 5450rpmn αλογα που έδειξε αλλά ακόμα περισσότερο με τα 295,1 Νm δλδ 30,09 Κgm@2900rpm όχι τπτ άλλο να μην μου την λέτε για την υπογραφή . Άντε να δούμε με intercooler τι θα κάνουμε μίας και αυτό χαλάει το γλυκό ειδικά στις ψιλές rpm. Και πάλι τα εύσημα στους etuners μίας και το αμαξάκι χαίρει άκρας υγείας και με τέλειες καμπύλες.
Στέλιο στείλε μου τις μαθηματικές σχέσεις να κάτσω να τα διορθώσω με 35 βαθμούς εισαγωγή (τουλάχιστον). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων
Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 11:09:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | http://www.scielo.br/pdf/jbsms/v25n3/a10v25n3.pdf
σελ,4 |
Τι στο διάλο μαθηματικός θα ήμουν
Λοιπόν με θερμοκρασία εισαγωγής 35 βαθμούς που πιστεύω κάπου εκεί ήταν έχουμε 193,2 άλογα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 13:16:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ακριβώς...
Για να καταλαβει ο κόσμος τί μπέρδεμα έγινε, ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα εισαγωγής του δυναμομέτρου έχει χαλάσει γιατί έχει φύγει το μανταλάκι που τον συγκρατεί μέσα στο μηχανοστάσιο.
Αποτέλεσμα ήταν ο αισθητήρας να βρίσκεται μπροστά στα aircondition ντουλάπες του Τάσου που έβγαζαν κρύο αέρα σε όλη τη διάρκεια της δυναμομετρησης.
Έτσι είχαμε το παράδοξο: Θερμοκρασία περιβάλλοντος 25 βαθμοί κελσίου, θερμοκρασία εισαγωγής 19 !!!
Σε όλες τις άλλες δυναμομετρήσεις που έχει χρησιμοποιηθεί ο αισθητήρας θερμοκρασίας εισαγωγής, οι θερμοκρασίες είναι κοντά στους 35-40 βαθμούς κελσίου.
Οπότε από τα 189 άλογα περίπου που έβγαλαν στο στρόφαλο (αδιόρθωτα στους 25 βαθμούς Κελσίου) η κανονικοποίηση ISO έκοψε άλλα 3 με 4 αντί να δώσει 4-5.
Στην πραγματικότητα και τα δύο αυτοκίνητα ήταν πολύ μάχιμα, η εξάτμιση έδωσε 3-4 άλογα παραπάνω στις μεσαίες αλλά προκάλεσε και τη γρηγορότερη υπερθέρμανση του intercooler με αποτέλεσμα να φτάσει σε γρηγορότερο peak ιπποδύναμης και μετά να πάρει την κατιούσα.
Το ίδιο έκανε το αυτοκίνητο του jim, μόνο λιγάκι πιο καθυστερημένα καθώς είχε ελαφρώς μειωμένη ροικότητα χωρίς την εξάτμιση.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
fynos (John) Τμήμα Συνεργασιών
Peugeot GT Q2
Ένταξη: 18 Νοέ 2004 Δημοσιεύσεις: 2574 Τόπος: Β.Π.
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 28 Σεπ 2008, 14:06:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτό, για τα παιδία που με ενδιαφέρον ρώτησαν σήμερα στην λέσχη !
Διάγραμμα
Στέλιο με βάση το παραπάνω ίσος μπορείς να τα εξηγήσεις καλύτερα !
Εγώ έχω τις εξής απορίες,
1. Γιατί τώρα να αρχίζει το ανέβασμα από περίπου 2300 αίνο πριν από 1800. Τουλάχιστον έτσι φαίνεται στο διάγραμμα . . .
2. Κοντά στις 5400 κάνει ένα φοβερό κόψιμο λόγο intercooler, για μάθε διαστάσεις για αυτό που λέγαμε !
3. Τι καλύτερο θα μπορούσε να γίνει για να αποδίδει από χαμηλά ?
Πάντως ο Τάσος έπρεπε να μας το πει ότι είχε πρόβλημα, τι να την κάνω την μέτρηση στο περίπου κτλ κτλ, αυτό είναι το παράπονο μου ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|