Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
PS vs. Bilstein |
Peugeot Sport |
|
56% |
[ 23 ] |
Bilstein |
|
43% |
[ 18 ] |
άλλη λύση |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Σύνολο Ψήφων : 41 |
|
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:26:07 Θέμα δημοσίευσης: 206 - PS vs. Bilstein στο 206? |
|
|
Να τολμήσω να ανοίξω ένα poll απ' ευθείας αντιπαράθεσης?
Είναι χιλιοαναλυμένες και οι 2 αναρτήσεις αλλά δεν υπήρχε πουθενά ψηφοφορία!
Προφανώς αναφέρομαι στη γνωστή PS των ~750 ευρώ και στα χοντροκάλαμα bilstein σε συνδιασμό με ένα ελατήριο χαμηλώματος...
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:31:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:33:49 Θέμα δημοσίευσης: Re: PS vs. Bilstein |
|
|
Ανιση συγκριση θα ελεγα,εκτος και αν τις κρινεις με οικονομικα κριτηρια...
Η μια ειναι με κλασσικα ελατηρια χαμηλωματος και η αλλη με στενα πιατελα κλπ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kammenos (panagiotis) Τρελλαμένο μέλος
PEUGEOT 2
Ένταξη: 24 Ιαν 2007 Δημοσιεύσεις: 447 Τόπος: ΠΑΤΡΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:45:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ θα σου πώ τα bilstein έτσι για κόντρα!
Όταν υπάρχει έτοιμη λύση (ps+ράβδοι+αντιστρεπτική), μόνο την τσέπη σου πρέπει να ρωτήσεις! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:11:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
η σύγκριση πιστεύω έχει βάση από τη στιγμή που οι δύο λύσεις κυμαίνονται περίπου στην ίδια τιμή και υπάρχει διχογνωμία πάνω στο θέμα ποια έιναι καλυτερη λύση. Ναι μεν η PS είανι στενοπιάτελη αλλά κάποιοι επιμένουν bilstein ακόμα και με φαρδύ ελατήριο, ενώ υπάρχει και η option να μετατραπούν σε στενοπιάτελες (βλ. κυρλαγκίτσης). Από την άλλη η PS έχει κερδίσει αρκετούς πόντους όσον αφορα την επισκευασιμότητα (με τις "άκρες" που βρέθηκαν)
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
soler (Παναγιω-Τάκης) Moderator
Τροπέτο 206 GTI
Ένταξη: 20 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 604
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:24:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εμένα η γνώμη μου είναι πως όσο καλή και να είναι η bilstein η peugeot sport είναι peugeot sport και δεν πιστεύω πως μπορεί κάποια after market ανάρτηση να δουλεύει στο συγκεκριμένο αμάξι καλύτερα.
Και κατέβαινα το δρόμο σα να είμαι ο Per-Gunnar..
Μα που βρέθηκε μπροστά μου η φουρκέτα στα ρανταρ??? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:24:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Bilstein me φαρδυ ελατηριο?
αστο καλυτερα βαλε τα μαμα ξανα...
bilstein me στενο?
πιο πολλα λεφτα αλλα και πολυ ψαξιμο για να τη φερεις στα γουστα σου...
δε τη βαζεις τη ρυθμιζεις και εφυγες...θελει δουλιτσα το πραμα
εγω ηδη ετοιμαζομαι να τη βγαλω μετα τις σερρες για να τη ξαναρυθμισω
εχει και αυτο τη γοητεια του...
οποτε πρωτα ρωτα τον εαυτιο σου τι θες απο μια αναρτηση και μετα το φορουμ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:25:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ψηφίζουμε bilstein γιατί ο αναρτησιολόγος μας είχε PS και την άλλαξε για bilstein (με στενά) :D
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:25:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εγω ψηφιζω πεζο σπορτ τη γνησια των 1200 αλλα ποιος βρισκει λεφτα να τη βαλει |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
plaketokofths (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!
Piper J-3 Cub
Ένταξη: 25 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 3189
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:48:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αυτα τα ερωτήματα στο φόρουμ για μένα δεν έχουν και τόσο νόημα. Αλλιως εκλαμβάνει καθένας το στριψιμο, αλλιως στρίβει καθένας, αλλιως βλέπει το θεμα άνεσης, αλλιως αλλιως...
Υπολόγισε στο περιπου το τελικο σου σετάπ και προσπάθησε να βρεις ενα ομοιο αυτοκινητο ή τουλάχιστον παραπλήσιο και ζητα να το οδηγήσεις να κρίνεις μόνος σου.
Αυτη ειναι εμένα η γνώμη μου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 17:03:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πιστευω πως η πεζω σπορτ ρουτιε, θα σε ικανοποιησει και με το παραπανω σαν πιο οβερολ λυση.
Η μπιλσταιν ειναι για τυπους σαν τον Τακη που τους αρεσει να ψαχνονται(μεχρι να βρουν τα λεφτα να βαλουν μια ολινς να δουν τι σημαινει αναρτηση και να υσηχασουν )
Τωρα οσον αφορα τη διαρκεια, πιστευω πως και να πεσει η αναρτηση και δεν μπορεις να την επισκευασεις, αγοραζεις 2 καινουρια πισω, και 2 καλαμια μπροστα, κρατωντας τα υπολοιπα.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Αύγ 2008, 17:21:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Bilstein me φαρδυ ελατηριο?
αστο καλυτερα βαλε τα μαμα ξανα...
bilstein me στενο?
πιο πολλα λεφτα αλλα και πολυ ψαξιμο για να τη φερεις στα γουστα σου...
δε τη βαζεις τη ρυθμιζεις και εφυγες...θελει δουλιτσα το πραμα
εγω ηδη ετοιμαζομαι να τη βγαλω μετα τις σερρες για να τη ξαναρυθμισω
εχει και αυτο τη γοητεια του...
|
το αυτό...
+ αυτό- >
sps έγραψε: | Πιστευω πως η πεζω σπορτ ρουτιε, θα σε ικανοποιησει και με το παραπανω σαν πιο οβερολ λυση.
Η μπιλσταιν ειναι για τυπους σαν τον Τακη που τους αρεσει να ψαχνονται(μεχρι να βρουν τα λεφτα να βαλουν μια ολινς να δουν τι σημαινει αναρτηση και να υσηχασουν Laughing ) |
= PS
εκτός και αν εχεις την ορεξη του Τάκη για πειραματισμούς...
υ.γ. μακρια από φαρδια ελατηρια...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πάνος Έχω ξεφύγει !!!
Pug 206 1,6 (16v) GTi - RC
Ένταξη: 12 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 2485 Τόπος: Καλαμάτα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 29 Αύγ 2008, 07:38:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για το 206 δεν εχω δοκιμασει bilstein.
Πηγα κατευθειαν σε ps.
Οποτε δεν εχω αποψη για τα bilstein για το συγκεκριμενο μοντελο.
Απλα θεωρω πως επιλεγοντας την πεζο σπορτ δεν μπαινεις στη διαδικασια να ασχοληθεις επιπλεον με ρυθμισεις κτλ.
Αγοραζεις τοποθετεις και απολαμβανεις.
Με τα bilstein ειχα ασχοληθει με το προηγουμενο αυτοκινητο μου.
Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος αλλα επαιξα με διαφορους συνδυασμους προκειμενου να καταληξω στη σωστη επιλογη.
Κατ εμε πεζο σπορτ και τελος.
Βαζεις και τις ραβδους με την αντιστρεπτικη πισω μιας και χωρις αυτα θα νιωθεις τον ποπο πιο μαλακο και εισαι ετοιμος.
Εγω δεν είμαι λογιστής , είμαι μπλοκακι .
Είμαι μπλοκάκι με καρμπόν,σε νομοσχέδια φασόν και σφραγιδάκι.
http://www.panoslahanas.blogspot.gr/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2008, 17:29:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μια ερωτηση.
Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?
Η PS απο τι αποτελειται? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 14 Δεκ 2008, 18:16:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απο αντοχη στο χρονο πως παει η PS σε σχεση με Bilstein ?
ποσα χλμ βγαλατε με PS?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 01:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Παιδια μια ερωτηση.
Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?
Η PS απο τι αποτελειται? |
Το συμπέρασμα επειδή βαριέστε να ψάξετε οι περισσότεροι νεοεισερχόμενοι στο club, και τα θέλετε έτοιμα, είναι ότι αν είναι να κάνεις την κίνηση για Peugeot Sport ανάρτηση, κάντην μια και έξω.
Δηλαδή αυτό εδώ.
Αν όχι, και ΔΕΝ θα την απολάυσετε πλήρως, και ΔΕΝ θα συμπεριφέρεται το αμάξι πολιτισμένα στο όριο.
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Randy (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (16V) '06 Black Matte
Ένταξη: 11 Σεπ 2008 Δημοσιεύσεις: 985 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 02:15:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πωωωωωωω στηβ κοκκαλο ο δικος σου!
και αντε και βρηκα τα λεφτα, που θα γινουν ολα αυτα? στη lion??? δεν υπαρχει περιπτωση.. δε θα δεχτουν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
abaleo (stathis) Τρελλαμένο μέλος
Pug 206 1.6 (16V) GTi (2005)
Ένταξη: 04 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 890 Τόπος: Καλλιθέα - Πάτρα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 02:18:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η "διαρκεία στο χρόνο" της ανάρτησης μπορεί να αποτελεί θέμα αλλά πιστεύω ότι εχει παρόμοια διάρκεια με αλλα αμορτισερ σε "σκληρή" χρήση... ίδωμεν!
Σχετικά με το ότι πρέπι να μπει όλο το πεζοσπορισιο πακέτο:
Εγώ ΔΕΝ τοποθετησα παχυτερες αντιστρεπτικές, αφησα τις υπαρχουσες του gti και για τα μέτρα μου είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Για να πω την πάσα αλήθεια φοβήθηκα λίγο μην εχω να αντιμετωπίσω ενα πιο απόλυτο σύνολο που δεν γέρνει καθόλου και δεν προειδοποιεί. Καποια στιγμή στο μελλον θα μπουν αντιστρεπτικές-ακρα και ενα μπλοκέ για κερασάκι στην τουρτα! (αλλά προέχουν άλλα τώρα). Προς το παρόν το αυτοκίνητο είναι ικανοποιητικώς σκληρό και με περιορισμένες κλίσεις, αλλά και αρκετά φιλικό σε ολα τα επίπεδα, εγω το ευχαριστιέμαι απόλυτα!!
Προσοχή χρειάζεται στο γεγονός της ισορροπίας εμπρός-πίσω δηλ. δεδομένου ότι θα μπουν αρκετα σκληρα ελατήρια, χρειάζεται και αντίστοιχη σκληρότητα πίσω - εγώ τοποθέτησα ράβδους 21χιλ. (ευχαριστώ όσους με επεισαν!)
αντίστοιχα για τις αντιστρεπτικες πρεπει να σκληραίνουν (να χοντραίνουν δλδ!) αναλογα μπρος και πισω γαι να μην αποκτήσει το αυτοκίνητο υπο- ή υπερστροφικές τασεις.
Το θεμα που με απασχολέι έιναι αν χρειάζονται σκληρότερα τοπ μάουντ (ξεφεύγουμε από το θεμα βεβαια)
--- |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Δεκ 2008, 04:26:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Randy έγραψε: | Παιδια μια ερωτηση.
Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?
Η PS απο τι αποτελειται? |
Οπως σου ειπε ο steve το ιδανικό ειναι κομπλέ.
αλλα αυτό δεν χρειάζεται σωνει και καλά να το κάνεις "ολο μαζί"...
μπορείς ενα~ενα και ετσι θα καταλαβαίνεις και τι κάνει το καθένα.
ξεκινάς απ΄ότι πχ θέλει αντικατασταση λόγω φθοράς
αν πχ η αναρτηση σου θέλει αλλαγή τότε πας για ανάρτηση και μαζί ραβδους στρέξης
αν η αναρτηση σου ειναι οκ και την παλευει για κάμποσα χιλιόμετρα ακομα τότε ξεκίνα από αντιστρεπτικές μπρος πίσω
τα ακραξόνιο και το μπλοκέ ειναι κερασάκια (ή μάλλον "κερασαρες...") αλλα για το τέλος ιδίως οσο πιο αδυναμο ειναι ενα αμάξι), εκτός και αν εχεις τα χρηματα διαθέσιμα οπότε τα δέοντα...
η "PS" "περιλαμβάνει" (βασικά οτι γουσταρεις μιας και εχει διάφορες λυσεις, αλλά αυτή που αναφέρονται οι περισσότεροι και ονομάζουμε για ευκολία "ρουτιερ") :
μπρος αμορτισερ+σπειρώματα για τα πιατελα+πιατελα+βιδες/σφυκτήρες για τα πιατελα+ελατηρια για εμπρός+αμορτισερ πισω και βγαίνει για τα επ.μέλη κάτω από 700ε (αν θυμαμαι καλά, ενω εχει τιμη για μη επίσημα μέλη γυρω στα 800 απ οσο εμαθα πρόσφατα από κάποιον που ρώτησε)
μαζι θα βάλεις και ραβδους πίσω
μια ικανοποιητική λύση ειναι οι 20αρες από 206 rc (και οι 2 μαζί γυρω στα 100ε), αλλα καλήτερα, οτι εγραψε ο στεβε οι 21 από PS Ομως το κόστος ξεφευγει (αρχικη τιμη 360ε το ζευγαρι, κάνα 300αρι παρα υπολογησε για τα επ.μέλη)
PHSYBORG έγραψε: | απο αντοχη στο χρονο πως παει η PS σε σχεση με Bilstein ?
ποσα χλμ βγαλατε με PS? |
ανετα 25000~35000 (ανάλογα τις πίστες) και οι 2
μετα από επισκευη κι οι μεν και οι δε κάνα 10000~15000 αναλογα πόσες πιστες πας
αν σκέφτεστε πειράματα με βαλβιδίσματα, δοκιμές με διάφορα ελατηρια κλπ κλπ ομορφα πάτε σε μπιλσταιν, αλλιώς βάλτε μια ΠΣ να κάνετε την δουλεια σας και οταν χαλάσει απλά ξαναγοράζεται μια τετράδα ή ζευγαρι (ανάλογα πια εχουν χαλάσει) αμορτισερ
Randy έγραψε: | Πωωωωωωω στηβ κοκκαλο ο δικος σου!
και αντε και βρηκα τα λεφτα, που θα γινουν ολα αυτα? στη lion??? δεν υπαρχει περιπτωση.. δε θα δεχτουν... |
βρες εσυ τα χρηματα και μην σε ανυσηχεί η τοποθέτηση...
σε οτι εγραψε ο αμπαλέο...
απλά ειναι στο σωστό δρόμο...
ακολουθήστε τον...
σκληρότερα τοπ μαουν εδν ξέρω αν υπάρχουν
αν υπάρχουν καλό θα του κάνουν αλλά δεν νομίζω οτι ειναι απαραίτητα αν δεν εχει αντίπαλο το χρονόμετρο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|