PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Γιατί άραγε ?

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 13:57:45    Θέμα δημοσίευσης: Γιατί άραγε ? Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το θεωρούμενο ως Νο.1 στοιχείο στον τομέα της παθητικής ασφάλειας ενός αυτοκινήτου, ο αερόσακος, είναι λιγότερο σημαντικός από το ESP! Σύμφωνα με δήλωση ανώτερου στελέχους της εταιρίας Bosch, το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP) αποτελεί σημαντικότερο στοιχείο στον εξοπλισμό ασφάλειας ενός αυτοκινήτου, απ' ότι οι αερόσακοι. «Το ESP μπορεί να σώσει περισσότερες ζωές από τον αερόσακο» είπε ο Wolfgang Chur, επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων εξαρτημάτων αυτοκινήτων, ο οποίος αναμένει ραγδαία αύξηση της ζήτησης για ESP στο προσεχές μέλλον, όταν οι καταναλωτές θα έχουν συνειδητοποιήσει την αξία του. Αναμφίβολα πρόκειται για μία σημαντική δήλωση, ακόμη κι αν προέρχεται από ένα στέλεχος εταιρίας που παράγει ESP και όχι αερόσακους και ως εκ τούτου μπορεί να κατηγορηθεί για... μεροληψία.


Αξίζει να σημειωθεί, πως το ESP τοποθετείται σε πάνω από το 50% των Γερμανικών αυτοκινήτων, αλλά μόλις στο 20% των Γαλλικών. Όσο για τα αυτοκίνητα με χώρα προέλευσης τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία, το ποσοστό αυτό μειώνεται σε κάτω από 10%. Ο Chur θεωρεί πως το ESP είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στο να αποτρέπει το τουμπάρισμα του αυτοκινήτου και για το λόγο αυτό, αναμένεται να διαδοθεί αρκετά στις ΗΠΑ, καθώς εκεί έχουν καταγραφεί αρκετά θανατηφόρα ατυχήματα από ανατροπές αυτοκινήτων SUV.

Η Bosch, είναι η εταιρία που παρουσίασε πρώτη το σύστημα ESP το 1995 και μέχρι το τέλος του 2002, είχε παράγει 8 εκ. μονάδες. Παράλληλα, η γερμανική εταιρία σκοπεύει να προχωρήσει στην αύξηση της παραγωγής των ESP από 3 εκ. μονάδες το 2002 σε 3,6 εκ. μονάδες το 2003, προκειμένου να διατηρήσει την πρώτη θέση στην αγορά.

πηγή flash.gr


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 14:28:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Αν θες πραγματικά απάντηση, να σου απαντήσω.

Το ESP θεωρείται σημαντικότερο από τον αερόσακο απλά γιατί χρησιμοποιείται απείρως περισσότερες φορές από τον αερόσακο!

Το ίδιο θεωρώ εγώ για το a/c ή κλιματισμό. Επειδή χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο από τα άλλα, και συμβάλλουν στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας ανεβαίνουν στη σκάλα του πόσο σημαντικά είναι. Wink

Το όλο θέμα είναι στατιστικό και δεν συμβαδίζει με το βαθμό προστασίας που προσφέρουν τα επιμέρους μέρη.




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 14:43:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Svstouk έγραψε:
Αν θες πραγματικά απάντηση, να σου απαντήσω.

Το ESP θεωρείται σημαντικότερο από τον αερόσακο απλά γιατί χρησιμοποιείται απείρως περισσότερες φορές από τον αερόσακο!

Το ίδιο θεωρώ εγώ για το a/c ή κλιματισμό. Επειδή χρησιμοποιούνται πολύ περισσότερο από τα άλλα, και συμβάλλουν στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας ανεβαίνουν στη σκάλα του πόσο σημαντικά είναι. Wink

Το όλο θέμα είναι στατιστικό και δεν συμβαδίζει με το βαθμό προστασίας που προσφέρουν τα επιμέρους μέρη.


Το γιατί άραγε, πήγαινε στα ποσοστά εφαρμογής του εν λόγω βοηθήματος Στέφανε...


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
pugsang (Μάκης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 207 Rallye

Ένταξη: 26 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1292
Τόπος: Ραφήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 08 Απρ 2003, 15:02:56    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Να σου απαντήσω εγω για το ποσοστό:

Γιατι τα Γαλλικά είναι καλύτερα στημένα σαν αυτοκίνητα και δεν θέλουν ενα εκατομμύριο μπλιμπλικια για να στρίψουν ή για να διατηρήσουν την πορεία τους Laughing

Περα απο την πλάκα η απάντηση είναι στην τιμή φίλε.Γι αυτό το golf έχει 6 εκατομμύρια και το 206 5 .Επίσης έχει να κάνει και με την παρουσία της εταιρείας στην Αμερικάνικη αγορά.To GOLF υπάρχει στην Αμερική το 206 ούτε που ξέρουν τι είναι.Ο Αμερικάνος δεν αγοράζει αυτοκίνητο χωρις ESP.Οταν μάθουμε και εμείς να ζητάμε(βλ. Tellas) τοτε θα αποκτήσουν ολα τα αυτοκίνητα ESP


pedal to the metal
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1033s (PHP: 79% - SQL: 21%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on