Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
ELGABRIEL (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 Mistral (1997)
Ένταξη: 22 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: ΛΑΜΠΡΙΝΗ , ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 20:01:12 Θέμα δημοσίευσης: Ημιαξόνια στο χέρι ή πρόβλημα στο σασμάν ? |
|
|
Γεια και χαρά σε όλους. Πρώτη φορά στο forum κι ίσως (περιγραφικός γαρ) σας κουράσω λίγο. Εχω ένα Peugeot 306 1.4 (1997) sedan με 178.000 χλμ. (μου έκαψε φλάντζα στα 175.000...θέμα θερμοκρασίας σε άλλο επεισόδιο... )
Πριν από 3-4 χρόνια έβαλα μεταχειρισμένο δεξί ακραξόνιο λόγω τρακαρίσματος. ...Τώρα όταν στρίβω δεξιά τιμόνι αρχίζουν τα γκρ..γκρρρ και νομίζω οτι θα μου φύγει καμία ρόδα και θα μου πετάξει το μοχλό ταχυτήτων στον αέρα....(και δεν το ξανακάνω σε autobianci κλπ.)
Πριν από μία εβδομάδα πήγα στην Ε (Συγγρού - συνεργείο) κι αφού έβαλα καινούργια "δίσκο-πλατώ-αμπραγιάζ" μου είπαν οτι πρέπει να αλλαχθούν τα ημιαξόνια εμπρός με τιμή 360 ευρώ έκαστο , ακόμη θα πρέπει να λύσουν το σασμάν , να δούνε τα ρουλεμάν κι αν τα αντικαταστίσουν , (βλέπε διαφορικό κλπ) θα μου πάει ο "κούκος αηδόνι"...
Μπορεί κάποιος πιο σχετικός με τα μηχανολογικά από έναν αρχάριο να μου δώσει τα φώτα του?
ερώτηση 1] τί κίνδυνος υπάρχει ?
ερώτηση 2] από αριστερά δεν ακούγεται κάτι , γιατί να αλλάξω και τα δύο ημιαξόνια?
ερώτηση 3] συμφέρει να κάνω τέτοιο σέρβις σε περίπτωση που θέλω να το πουλήσω?
ερώτηση 4] που μπορώ να βρω ένα σχετικά πιο οικονομικό σέρβις? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 20:08:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
1ον στη χειρότερη να σπάσει το ημιαξόνιο και να μείνεις.
2ον αλλάζεις μόνο το ημιαξόνιο που έχει πρόβλημα για αρχή και βλέπεις εκτός κι αν και το αριστερό έχει πολλά μπόσικα.
3ον αν θες να το πουλήσεις βρες ένα μεταχειρισμένο ημιαξόνιο και είσαι οκ αρκεί βέβαια να μην έχει κάποιο πρόβλημα και το κιβώτιο.
4ον σε αυτό δεν ξέρω να σου πω ….
Αυτά και ελπίζω να βοήθησα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ELGABRIEL (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 Mistral (1997)
Ένταξη: 22 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: ΛΑΜΠΡΙΝΗ , ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 20:33:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ευχαριστώ καταρχήν για την απάντηση.
Μπορεί πρόβλημα στο ημιαξόνιο να δίνει τέτοιο τράνταγμα στο λεβιέ των ταχυτήτων ή μήπως είναι συνδυασμός βλαβών α ) κιβώτιο - διαφορικό και β) ημιαξόνιο μαζί ?
Από το παλιό τρακάρισμα ενδεχομένως να δικαιολογείται βλάβη στο ημιαξόνιο (αντικατάσταση με μεταχειρισμένο)... , για το διαφορικό όμως φταίει η παλαιότητα (178.000 χλμ) ή δεν έχει σχέση ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ELGABRIEL (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 Mistral (1997)
Ένταξη: 22 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: ΛΑΜΠΡΙΝΗ , ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 21:04:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...και μετά τις μηχανολογικές ερωτήσεις στο κόστος.
Αντικατάσταση δεξί ημιαξονίου ?
Διαφορικό ?
Στο τέλος το μέγα ερώτημα, βάζεις λεφτά σε ένα αμάξι που πωλείται γύρω στα 2.500 ευρώ ή βάζεις κι άλλα και παίρνεις ένα καινούργιο ? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 21:48:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τράνταγμα δικαιολογείται στο λεβιέ μιας και αυτός είναι άμεσα συνδεδεμένος με το κιβώτιο και στο κιβώτιο καταλήγουν και τα ημιαξόνια.
Δεν είναι απαραίτητο να φταίει το τρακάρισμα για το πρόβλημα μπορεί να είναι καθαρά θέμα χρήσεις η απλά το ημιαξόνιο έφαγε τα ψωμιά του.
Εγώ για αρχή θα άλλαζα το προβληματικό ημιαξόνιο και αν το πρόβλημα συνεχιζόταν τότε θα σκεφτόμουν τι να κάνω.
Όσο για το αν αξίζει ή όχι αυτό το ξέρεις εσύ και το τι θες να κάνεις με το αμάξι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ELGABRIEL (ΙΩΑΝΝΗΣ) Μόλις έγραψα

Peugeot 306 1.4 Mistral (1997)
Ένταξη: 22 Αύγ 2008 Δημοσιεύσεις: 6 Τόπος: ΛΑΜΠΡΙΝΗ , ΑΘΗΝΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 22 Αύγ 2008, 22:15:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικά στην οικογένεια ξεκινήσαμε από το peugeot 304 , στη συνέχεια 306 και 406.
Εδώ και τρείς μήνες έχω δώσει 750 ευρώ για αλλαγή φλάντζας και διάφορα περί θερμοκρασίας (τελικά το αμάξι ανάβει , για το 306 μιλάω) , πριν από μία εβδομάδα 575 ευρώ στην αντιπροσωπεία για δίσκο-πλατώ-αμπραγιάζ κι ένα κολλάρο ψυγείου και τώρα ακούω για ημιαξόνια και διαφορικά για ένα κόστος πάνω από 1.000 ευρώ , οπότε γονάτισα !
Άμα το αμάξι δεν έβγαζε προβλήματα κι αν στα διάφορα service γινόταν δουλειά γιατί να το δώσω (11 χρόνια το έχω κι από γενοφάσκια άλλη μάρκα δεν γνώρισα),...αλλά εδώ είναι Ελλάδα,...πηδάμε σε άλλα θέματα όμως τώρα οπότε θα ευχαριστήσω για τη συμβουλή επισκευής πρώτα του ημιαξονίου (ελπίζοντας να μην επηρεάζει η βλάβη του και περαιτέρω). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|