PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Tunning. Ιστορίες ευτυχίας και δακρύων
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούν 2002, 15:26:53    Θέμα δημοσίευσης: Tunning. Ιστορίες ευτυχίας και δακρύων Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λίγα λόγια δίκην εισαγωγής

Ανοίγω αυτό το topic αποδεχόμενος την πρόσκληση-πρόκληση του γκαρντάση (ο Miltellas είναι αυτός), φιλοδοξώντας να γίνει ένα think tank, που θα αναλύει κάπoια πράγματα γενικά περί tunning (do και don't do), θα περιέχει κάποιες διαπιστώσεις, από όλους μας, σαν εγκυκλοπαίδεια ένα πράγμα, όπου κάθε φορά που κάποιος θα θέλει να σκαλίσει το 206 του, ν' ανατρέχει εδώ και να έχει μία βάση δεδομένων πριν ξεκινήσει το safari του στην ζούγκλα των Ελλήνων "βελτιωτών".Το έβαλα στα "Γενικά θέματα" γιατί δεν θα ήθελα να δίνει συγκεκριμένες συμβουλές (την τάδε φιλτροχοάνη, την δείνα εξάτμηση). Αυτό το κάνουν άλλα topic στο forum πολύ καλύτερα και πιο εμπεριστατομένα. Αν κάποιος θέλει να βάλει εξάτμηση στο Peugeot του και δεν ξέρει πια, ας κοιτάξει το topic εξατμήσεις να βρει τη λύση. Εδω (έτσι τουλάχιστον φιλοδοξώ να είναι) θα βρεί πληροφορίες τι θα κερδίσει τελικά βάζοντας εξάτμηση και αν αξίζει πραγματικά να μπει στον κόπο και στα έξοδα.
Όντας λίγο καιρό στο forum αυτό που διαπιστώνω είναι ότι τα μέλη,όχι απλως δεν είναι "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο" αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τόσο υποψιασμένοι-ψαγμένοι που απαιτούν αναλύση επιπέδου καθηγητή πολυτεχνείου από τον κάθε μαστρο-μήτσο πριν βάλει το κατσαβίδι του στο αγαπημένο τους Peugeot, για οποιοδήποτε λόγο.

Δεν έιμαι ειδικός, δεν είμαι μηχανολόγος, ένας απλός γραφίστας είμαι, που δουλεύει στην διαφήμιση και ένα από τα πράγματα που έχω μάθει σε αυτή τη δουλεία, είναι να κάνω έρευνα πριν ξεκινήσω να κάνω κάτι. Και πιστέψτε με, έχω ερευνήσει το θέμα αρκετά ώστε να...

...είμαι κατά του tunning

Ο μοναδικός λόγος είναι το "value for money". Δηλαδή τι παίρνεις με τα χρήματα που πληρώνεις. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι συνολικά καλά, ας είναι καλά οι αγώνες που βελτιώνουν την ράτσα, όπως λένε οι Άγγλοι. Ένα αυτοκίνητο είναι σαν μια αλυσίδα που αν αλλάξεις ένα κρίκο, χαλάς την συνοχή της. Άλλοτε την κάνεις πιο γερή, άλλοτε την κάνεις πιο αδύναμη. Αλλά σίγουρα χαλάς την συνοχή της. Το να βελτίωσεις συνολικά ένα αυτοκίνητο ώστε να λειτουργεί αρμονικά, είναι σαν να ξανασχεδιάζεις το αυτοκίνητο από την αρχή.

Αρχίζω με το "Stage 1"

Οι περισσότεροι κάνουμε μετατροπή επιπέδου "Stage 1" όπως είναι πιο γνωστή στην πιάτσα. Φιλτροχοάνη - εξάτμηση - επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου. Σκοπός, λίγα παραπάνω άλογα και ροπή. Σύνηθες αποτελέσμα... βελτιωμένη ψυχολογία λόγω του καλύτερου ήχου, της νέας εξάτμησης. Γιατί; Απλό. Συνήθως παίρνουμε μια φιλτροχοάνη από δω, μια εξάτμηση από εκεί, έρχεται και ένας τύπος που επαναπρογραμματίζει εγκεφάλους και ένας θεός ξέρει που βρήκε τα προγράμματα, και τυχερός θα είσαι άμα δεν πάθεις καμιά ζημιά και τρέχεις. Και μην μου πει κανένας ότι ο τύπος με τα προγράμματα κάθησε και μελέτησε πώς επιδρούν, στην λειτουργία του κινητήρα η φιλτροχοάνη και η εξάτμηση ώστε να προγραμματίσει τον εγκέφαλο με τα νέα δεδομένα και όλα αυτά με συνεχής δυναμομετρήσεις για να είναι σίγουρος για το αποτέλεσμα.

Υπάρχει και η άλλη λύση. Πάω και παίρνω ένα έτοιμο εισαγώμενο κιτ. Οι ξένοι είναι επαγγελματίες, ξέρουν τι κάνουν. Ναι αλλά με τις βενζίνες που υπάρχουν στο εξωτερικό. Δεν είναι σίγουρο ότι θα έχω τα αποτελέσματα που υπόσχονται, με τις βενζίνες τις Ελλάδας. Άρα και εκεί πάλι δεν είμαι σίγουρος τι γίνεται.

Άρα συμπερασματικά να πω ότι εάν σε έναν κλείστο κινητήρα βελτιώσεις την "αναπνοή" του, σίγουρα θα έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Πλην όμως δίνεις περίπου ένα μηνιάτικο, αυτό δεν φαίνεται στο δυναμόμετρο, και κατά συνέπεια στο δρόμο. Πέντε- δέκα ίπποι πραγματικής βελτίωσης καλύπτονται πολύ εύκολα από τις οδηγικές ικανότητες...
Άρα τζάπα λεφτά στην ουσία, και μην ξεχνάμε και την αύξηση της κατανάλωσης.

Αυτά τα ολίγα περί βελτίωσης "stage 1". Περιμένω ανταπόκριση, διαφωνίες, διορθώσεις, συμπληρώσεις, πριν πάω στο "Stage 2".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Αλεξ@νδρος (Αλέξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4(8V) XS 4/2004

Ένταξη: 20 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 936
Τόπος: Παλαιό Ηράκλειο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Ιούν 2002, 18:59:55    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παράθεση:

Όντας λίγο καιρό στο forum αυτό που διαπιστώνω είναι ότι τα μέλη,όχι απλως δεν είναι "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο" αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τόσο υποψιασμένοι-ψαγμένοι που απαιτούν αναλύση επιπέδου καθηγητή πολυτεχνείου από τον κάθε μαστρο-μήτσο πριν βάλει το κατσαβίδι του στο αγαπημένο τους Peugeot, για οποιοδήποτε λόγο.


Ετσι ακριβως εχουν τα πραγματα..Αυτος ακριβως ειναι και ενας απο τους λογους υπαρξης του forum η ανταλλαγη αποψεων για την ευρεση της καλυτερης και δοκιμασμενης λυσης


Παράθεση:

Αρχίζω με το "Stage 1"

Οι περισσότεροι κάνουμε μετατροπή επιπέδου "Stage 1" όπως είναι πιο γνωστή στην πιάτσα. Φιλτροχοάνη - εξάτμηση - επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου. Σκοπός, λίγα παραπάνω άλογα και ροπή. Σύνηθες αποτελέσμα... βελτιωμένη ψυχολογία λόγω του καλύτερου ήχου, της νέας εξάτμησης.
Άρα συμπερασματικά να πω ότι εάν σε έναν κλείστο κινητήρα βελτιώσεις την "αναπνοή" του, σίγουρα θα έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Πλην όμως δίνεις περίπου ένα μηνιάτικο, αυτό δεν φαίνεται στο δυναμόμετρο, και κατά συνέπεια στο δρόμο. Πέντε- δέκα ίπποι πραγματικής βελτίωσης καλύπτονται πολύ εύκολα από τις οδηγικές ικανότητες...
Άρα τζάπα λεφτά στην ουσία, και μην ξεχνάμε και την αύξηση της κατανάλωσης.

1 Για την εξατμιση:
Νομιζω οτι κανεις δεν κανει την βελτιωση αυτη εχοντας την εντυπωση
οτι το αμαξι του θα μετατραπει σε WRC-Αντιθετα το κανει ακριβως γι'αυτο που λες ...για την κ@@@α του καλυτερου ηχου+οτι σου μενει και μια εξατμιση που ειναι εμφανισιμη(και οχι το τσουτσουνι του εργοστασιου)+οτι δεν προκειται να σκουριασει οποτε κανεις αποσβεση των χρηματων σου
2 ολα τα παραπανω που λες με βρισκουν συμφωνο οσον αφορα κινητηρες λιγων κυβικων.Ενας 2λιτρος ομως δεν νομιζω οτι εχει τοσα λιγα ωφελη οπως λες.Θελω να πω οτι ενα καλο αμαξι γινεται πραγματικα καλυτερο.Εαν δεν ισχυε κατι τετοιο τοτε το 206Wrc θα ειχε χαρτινο φιλτροκουτι και τον εγκεφαλο του gti
3 H βελτιωση του 1ου σταδιου ειναι αξιοπιστη(αν εξαιρεσεις τον εγκεφαλο)
4 Οντως 5-10 ιπποι καλυπτονται απο τις οδηγικες ικανοτητες αυτο το βιωνω καθημερινα και οχι γιατι νομιζω οτι οδηγω αγωνιστικα(ισα ισα πιστευω οτι ξερω ελαχιστα)αλλα γιατι ξερω περιπου τα ορια του αυτοκινητου μου και
οδηγω κοντα σε αυτα πχ μια στροφη που ο μπαρμπας με την c180 θα την παρει με 60 εγω θα την παρω με 75


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 09:19:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Περιμένοντας την άλλη πλευρά να εκδηλωθεί, θα επισημάνω κάποια ελάχιστα πράγματα.

Είμαι υπέρ της μερικής βελτίωσης αλλά όχι μετατροπής. Δηλαδή είμαι υπέρ του Stage 1, με πολύ επιφύλαξη για τον εγκέφαλο για τους λόγους που ανέφερες. Σημείωσε όμως ότι υπάρχει καλή βενζίνη στην Ελλάδα με τη μορφή SuperPlus (από επιλεγμένο βενζινάδικο) και από 95άρες μόνο V-Power (Shell) ή Unleaded Extra (BP). Ο κατασκευαστής φροντίζει έτσι ώστε οι κατασκευές του να πληρούν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές που αφορούν στάθμη θορύβου, κατανάλωση και ρύπους. Φροντίζει επίσης για την εμπορικότητα του μοντέλου το οποίο θα πρέπει να είναι όσο πιο φιλικό γίνεται στο κοινό που απευθύνεται. Έτσι μπορεί για παράδειγμα να μειώσει την απόκριση διατηρώντας όμως τη δύναμη για να μπορεί και ένας άπειρος να εκμεταλλευτεί την ιπποδύναμη χωρίς να κινδυνεύει να αιφνιδιαστεί από απότομες αντιδράσεις (το παράδειγμα το έκλεψα από τον Sidobre από το παλιό Forum).

Το μόνο κόλλημα για μένα είναι ο θόρυβος. Απεχθάνομαι τον πολύ θόρυβο για το τίποτα. Για ποιό λόγο θα πρέπει να ακούγεται το πχ 206 1.6 XS σαν αγωνιστικό 200 ίππων ενώ βγάζει βία 125 άντε και 130; Προτιμώ τους πιο ήσυχους εργοστασιακούς 118. Εάν όμως μπορώ να πάρω 5-10 ιππάκια χωρίς τυμπανοκρουσίες και δημόσιες ανακοινώσεις τότε εγκρίνω κι ας κοστίσει και παραπάνω. Υπάρχουν ελεύθερες εξατμίσεις στο εμπόριο που διατηρούν χαμηλά το θόρυβο, αλλά είναι ακριβές (γνωστός μου έβαλε αθόρυβο τελικό καζανάκι 200000δρχ για Golf GTI 205 ίππων). Εκνευρίζομαι όταν ηχορυπαίνουν αυτοκίνητα μη απομακρυνόμενα επιταχύνοντας για πάνω από το αναμενόμενο λόγω θορύβου χρονικό διάστημα. Είναι θόρυβος χωρίς αντίκρυσμα σε απόδοση και γι αυτό τελικά ενοχλεί, άνθρακες ο θησαυρός. Εχθές είδα και άκουσα ένα απαστράπτων Hyundai Scoupe να λυσσάει και να βροντάει και να μη λέει να απομακρυνθεί από μπροστά μου, περιττό να σας πω πόσο γελοίο ήταν το θέαμα. Ο οδηγός του επιτάχυνε με θορυβώδη μανία και ταυτόχρονα κοιτούσε σκυφτός έξω παίρνοντας μάτι τις γκόμενες και σχολιάζοντας με το φίλο του δίπλα, μόνο τη μύτη του δε σκάλιζε, είδα τη χαζόφατσά του, το μπλουζάκι που φορούσε, τί χρώμα είχε το σαλόνι του, τόσο γκάζι ρε παιδί μου!! Αυτό να το έχετε υπ' όψιν ειδικά όσοι με 1400 πόσο μάλλον με 1100. Και όσοι με 1600 φανταστείτε, δεν θα είναι κωμικό να θορυβείτε ασύστολα και να σας ξεφτιλίζει ένα μανίσιο και αθόρυβο Rallye, γιατί στην περίπτωση αυτή μάλλον περί ξεφτίλας θα πρόκειται. Φυσικά, λίγος παραπάνω θόρυβος είναι λογικός και αποδεκτός ως ένδειξη της πιο ελεύθερης πλέον αναπνοής.
Αλήθεια, πώς θα σας φαινόταν από την άλλη, τα αυτοκίνητα να ήταν ηλεκτρικά χωρίς καθόλου θόρυβο; Ίσως να μην ερέθιζαν τους ορεξάτους οδηγούς, ίσως και να ήταν και θέμα συνήθειας...

Όσο για το αν οι 5-10 ίπποι, αναπληρώνονται από τις οδηγικές ικανότητες, είναι πολύ σχετικό. Είναι σχετικό με το εάν πριν τη βελτίωση εκμεταλλευόσαστε ή όχι τις μανίσιες δυνατότητες του αυτοκινήτου. Εάν όχι τότε η βελτίωση κανένα ουσιαστικό καλό δεν θα κάνει, αντιθέτως μάλιστα, αφού τα μειονεκτήματα θα παραμένουν (κατανάλωση, ρύποι, θόρυβος). Εάν ναι, τότε η βελτίωση θα πιάσει τόπο και ίσως και να δώσει ακριβώς αυτό το κάτι που ζητούσατε για να ξεδιπλώσετε με ζήλο και χάρη τις παραπανίσιες οδηγικές αρετές σας που δεν έβρισκαν διέξοδο. Μία ελάχιστη βελτίωση στη ροπή μπορεί να σας δώσει ακριβώς αυτό που ζητούσατε για να καλυφθεί το όποιο κενό μεταξύ πχ 2ας και 3ης σε μια ανηφορική διαδρομή, το οποίο και δεν άφηνε να εκδηλώσετε το κάτι παραπάνω στην τεχνική σας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 11:03:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νομίζω ότι το Forum αρχίζει και παίρνει την διάσταση που επιθυμούμε όλοι.
Θέματα σαν και αυτό αξίζουν όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου!

Θα επανέλθω, λόγω χρόνου, με μια καλή ανάλυση.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 12:14:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Νομίζω ότι το Forum αρχίζει και παίρνει την διάσταση που επιθυμούμε όλοι.
Θέματα σαν και αυτό αξίζουν όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου!

Θα επανέλθω, λόγω χρόνου, με μια καλή ανάλυση.


Συμφωνώ απολύτως.....


Αλλά και εγώ πνίγομαι στην δουλειά....αργότερα....κάποια ανάλυση.....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 13:42:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Εκνευρίζομαι όταν ηχορυπαίνουν αυτοκίνητα μη απομακρυνόμενα επιταχύνοντας για πάνω από το αναμενόμενο λόγω θορύβου χρονικό διάστημα. Είναι θόρυβος χωρίς αντίκρυσμα σε απόδοση και γι αυτό τελικά ενοχλεί, άνθρακες ο θησαυρός. Εχθές είδα και άκουσα ένα απαστράπτων Hyundai Scoupe να λυσσάει και να βροντάει και να μη λέει να απομακρυνθεί από μπροστά μου, περιττό να σας πω πόσο γελοίο ήταν το θέαμα. Ο οδηγός του επιτάχυνε με θορυβώδη μανία και ταυτόχρονα κοιτούσε σκυφτός έξω παίρνοντας μάτι τις γκόμενες και σχολιάζοντας με το φίλο του δίπλα, μόνο τη μύτη του δε σκάλιζε, είδα τη χαζόφατσά του, το μπλουζάκι που φορούσε, τί χρώμα είχε το σαλόνι του, τόσο γκάζι ρε παιδί μου!!


Aυτό έχω στο μυαλό μου όταν μιλάω για "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο". Tο slogan προέρχεται από το "ρόδα, τσάντα και κοπάνα", μια άθλια βιντεοταινία των 80's. Aισθητική του τότε (τελείως "B") , βάλτε και αντί για μοτοσυκλέτα, αυτοκίνητο και έχετε την εικόνα. Mιλάμε για άτομα που τους στέλνεις στο βιβλιοπωλείο να πάρουν ένα βιβλίο και γυρίζουν πίσω με τον τηλεφωνικό κατάλογο. Kαι είναι πρακτικά αδύνατον να είναι στο Forum, αφού δεν ξέρουν καλά, καλά τι είναι H/Y. Πόσο μάλλον να έχουν σύνδεση στο internet. Mίλαμε για τελείως παρακμή!!!!

alexandros έγραψε:
1 Για την εξατμιση:
Νομιζω οτι κανεις δεν κανει την βελτιωση αυτη εχοντας την εντυπωση
οτι το αμαξι του θα μετατραπει σε WRC-Αντιθετα το κανει ακριβως γι'αυτο που λες ...για την κ@@@α του καλυτερου ηχου+οτι σου μενει και μια εξατμιση που ειναι εμφανισιμη(και οχι το τσουτσουνι του εργοστασιου)+οτι δεν προκειται να σκουριασει οποτε κανεις αποσβεση των χρηματων σου
2 ολα τα παραπανω που λες με βρίσκουν συμφωνο οσον αφορα κινητηρες λιγων κυβικων.Ενας 2λιτρος ομως δεν νομιζω οτι εχει τοσα λιγα ωφελη οπως λες.Θελω να πω οτι ενα καλο αμαξι γινεται πραγματικα καλυτερο.Εαν δεν ισχυε κατι τετοιο τοτε το 206Wrc θα ειχε χαρτινο φιλτροκουτι και τον εγκεφαλο του gti


Aλέξανδρε το ότι το ξέρεις εσύ αυτό, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το ξέρουν και οι υπόλοιποι.
Oι έρευνες λένε ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η κύρια πηγή πληροφοριών είναι "κάποιος φίλος που ξέρει". Σκέψου τώρα τον πιτσιρικά που πήρε το πρώτο του αυτοκίνητο, άκουσε τον φίλο του και νομίζει ότι με την εξάτμηση θα γίνει πιο γρήγηρο το αυτοκίνητο. Aυτόν δε θα πρέπει να τον υποψιάσεις;

Tα forum είναι πολυσυλεκτικά και αυτό είναι το συν τους. Eγώ είμαι μισθωτός και έχω τον μισθό να τρέχει κάθε πρώτη και δεκαπέντε. Tα όποια τέτοια λάθη καλύπτονται κατά κάποιο τρόπο. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με έναν φοιτητή που έχει χαρτζιλίκι. Γι' αυτό νομίζω ότι ο καθένας μας γίνεται μέλος στο forum. Για να αποφύγει τέτοια λάθη που κάποιες φόρες στοιχίζουν πολλά χρήματα, και θα του/μας λείψουν.

Άμα δεν ήταν έτσι. θα καθόμασταν όλοι μπροστά στους H/Y και θα γράφαμε "πω πω και τι καταπληκτικά αυτοκίνητα που έχουμε και τι ωραία που τα έχουμε φτιάξει" όπως κάνουν σε άλλα αντιστοιχα forum ( ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε). Eγώ προσωπικά δεν έχω διαβάσει ούτε ένα post σε αυτό το forum που να λέει κάποιος "πόσο καταπληκτικό αυτοκίνητο έχω". Kαι αν υπάρχει, ας μου το δείξει κάποιος.

Όλοι ψαχνόμαστε και αυτή είναι η δύναμή μας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
konstantinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XΤ (1999)

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 918
Τόπος: Μελίσσια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 14:11:52    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Διαφωνώ σε όλα με τον chris... γιατί μου έκλεψε την υπογραφή... :mad: :mad: :mad: :mad:

να μην ξαναγίνει... Wink Wink Wink


Τελικά... θα πάει κανείς απο τον Μπάκα???!!!???
http://www.bakas.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 15:02:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΣYΓNΩMH p206cfu

Δεν το είχα προσέξει ότι υπάρχει αυτή η υπογραφή στο forum

Sniper christhehealer

Eίναι βλέπεις το ταμπελάκι που συνήθως κολάνε οι art έξω από την πόρτα τους, στις διαφημιστικές και απευθύνεται στους account.

Tην άλλαξα αμέσως μόλις το είδα Rolling eyes Rolling eyes

Θα βρω άλλη σε λίγο... Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 15:53:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ TOPIC Multi color

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ Twisted evil


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 19:22:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ανοίγουμε λοιπόν ένα πολύ καλό κεφάλαιο και ιδιαίτερα για την Ελλάδα.

Κάνοντας μια εισαγωγή, να θυμίσω σε όλους ότι η βελτίωση (ή Tuning) στην χώρα μας ανθεί εδώ και πολύ καιρό και ευτυχώς βρίσκεται σε ύφεση.

Τι να πρωτοαναφέρω; Καραφτιαγμένα αυτοκίνητα από 1.100 κυβικά; Αυτοκίνητα 600 κυβικών με 1.300+ κινητήρα αδήλωτο; Μήπως μαϊμούδες αυτοκίνητα κομμένα στην μέση με δημιουργία καινούργιων μοντέλων;

Αυτές ήταν οι παλαιές εποχές. Τα τεκμήρια και οι τιμές των αυτοκινήτων ήταν απαγορευτικές στον μέσο Έλληνα, οπότε έμπαινε στο παιχνίδι το δαιμόνιο μυαλό του.

Fiat 127, Alfa Romeo Julia, BMW 2002, Opel Manta είναι ελάχιστα από τα αυτοκίνητα όπου υπέστησαν κακοποίηση προς τέρψιν του δαιμόνιου Έλληνα.

Ευτυχώς αυτά τα χρόνια πέρασαν μαζί με την απόσυρση και η νέα τάξη πραγμάτων είναι και καθεστώς.

Τα Weber καρμπιρατέρ, τα αντικατέστησαν τα Multipoint injection και οι σωλήνες από σόμπες (...εξάτμιση) σε καταλύτες.

Όμως το δαιμόνιο παρέμεινε με την μορφή του χόμπι, Ελληνάρες που θεωρούν το αυτοκίνητο προέκταση του εγκεφάλου τους αλλά δυστυχώς σε λάθος κεφάλι. Όχι δεν καταδικάζω την βελτίωση, αλλά την υπερβολή.

Το κάθε αυτοκίνητο είναι καλό για αυτό που προσφέρει και είναι μελετημένο ειδικά για αυτό. Αν λοιπόν δεν είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα, δεν θα έπρεπε να κατηγορούμε το αυτοκίνητο γι' αυτό, αλλά την επιλογή που κάναμε και επιλέξαμε αυτό το αυτοκίνητο.

Αλλάζοντας λοιπόν κάποια μέρη του αυτοκινήτου, αλλάζουμε και τον χαρακτήρα αυτού, διαγράφοντας μονομιάς την μελέτη που έχει γίνει ειδικά για αυτό.

Από την άλλη, όλοι οι βελτιωτές προσπαθούν να πουλήσουν. Λογικό δεν είναι; Προσπαθούν λοιπόν να μας πείσουν να αγοράσουμε τα προϊόντα τους με επιχειρήματα που οι περισσότεροι ούτε καν μπορούν να ερμηνεύσουν.
Να δώσω ένα παράδειγμα, το γνωστό ανεμιστηράκι PC που... υπόσχεται 10% καλύτερη απόδοση του κινητήρα βάζοντάς το στην εισαγωγή του (ούτε οι ξανθιές δεν το χάβουν).
Όμως μερικές φορές για να ικανοποιήσουμε την πείνα μας, πειθόμαστε ότι κάτι από αυτά είναι καλό, αλλά πάντα ακριβό.... γιατί άραγε; Η ερώτηση είναι περισσότερο ρητορική αφού όλοι μας καταλαβαίνουμε ότι προσπαθούν να πιάσουν από ένα όσα έχασαν κυνηγώντας τους υπόλοιπους.

Όμως για να μην γίνουμε και υπερβολικοί, θα αναφέρω ότι οι τεχνικοί και οι επιστήμονες (!) που σχεδιάζουν εκ του μηδενός ένα αυτοκίνητο, βρίσκονται αντιμέτωποι με μερικές σπαζοκεφαλιές. Μερικές από αυτές είναι η κατανάλωση, η ρύπανση, η ηχορύπανση, η άνεση....Νόρμες μερικών ειδικών που υποχρεώνουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθήσουν.
Στο βωμό λοιπόν αυτό θυσιάζονται πολλά από τα αγαπημένα μας χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου.

Το άλλο κεφάλαιο είναι ότι πλέον το τμήμα του Marketing κάνει κουμάντο στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μελέτες επί μελετών, έρευνες επί ερευνών, έχουν σαν αποτέλεσμα ότι το Target Group των αυτοκινήτων είναι ο 40άρης οικογενειάρχης (άνεση) και η 30άρα γυναίκα (ευχρηστία).
Πάνω σε αυτά χτίζονται τα νέα αυτοκίνητα. Άνετα και εύχρηστα, "πολιτισμένα" όπως χαρακτηρίζονται.

Το τρίτο αλλά όχι τελευταίο είναι η οικονομία. Της τσέπης σας είπατε; Λάθος. Της τσέπης τους. Κοινά πατώματα για πολλά μοντέλα, κοινοί κινητήρες κοινά ανταλλακτικά με φθηνότερο κόστος και μαζικότερη παραγωγή με απώτερο στόχο το κέρδος. Έχει τύχει σε συζήτηση με γνωστό να μου ανακοινώσει ότι σαν κάτοχος Golf αγόρασε ανταλλακτικό (ολόιδιο) από την Seat γιατί ήταν 40% φθηνότερο..... Τα σχόλια δικά σας.

Αφού πιάσαμε και την μία πλευρά και την άλλη, μας γεννιέται το ερώτημα, εμείς τι να κάνουμε;

Το βασικότερο:
Πριν καν αγοράσουμε αυτοκίνητο, αξιολογούμε τις ανάγκες μας, τις απαιτήσεις μας και αναλόγως κάνουμε την κατάλληλη επιλογή.
Αυτό είναι και το κύριο ποσό της επένδυσής μας (αν μπορεί να ονομαστεί έτσι). Από εκεί και ύστερα, οποιοδήποτε ποσό προσθέσουμε στο αυτοκίνητό μας γίνεται για προσωπικούς λόγους και μετά εξανεμίζεται.

Πότε ξεκινάει η υπερβολή; Μα φυσικά όταν ξεπερνάμε το πρώτο όριο: Την τιμή.
Αν βελτιώσουμε ένα αυτοκίνητο με ποσό 1.000.000 τότε θα μπορούσαμε εξ'αρχής να αγοράσουμε ένα αυτοκίνητο καλύτερο και ακριβότερο κατά 1.000.000 που σαφώς θα ήταν πιο ολοκληρωμένο από το δικό μας.

Τι όμως μπορούμε να βελτιώσουμε χωρίς να θεωρηθεί υπερβολή;

Αυτά που σε όσα αυτοκίνητα και να ψάξουμε δεν θα τα βρούμε.
Στα σημεία δηλαδή που όντως όλα τα αυτοκίνητα χωλαίνουν. Πάντως ακόμα και σε αυτό μπορεί να μην είμαστε κατάλληλη να δώσουμε την σωστή απάντηση. Υποθέτουμε.

Υποθέτουμε ότι ένα αυτοκίνητο χωλαίνει στην εισαγωγή του άρα βάζουμε καλύτερη.
Υποθέτουμε ότι τα καυσαέρια δεν βγαίνουν κανονικά άρα βάζουμε εξάτμιση.
Υποθέτουμε ότι ο εγκέφαλος είναι χαζός ή νωχελικός άρα επεμβαίνουμε.

Όμως σε καμιά περίπτωση κανένας δεν μας εγγυάται ότι το αυτοκίνητο θα γίνει καλύτερο. Οι περισσότεροι δίνουν εγγύηση καλής λειτουργίας του εξαρτήματος που μας πουλούν αλλά κανένας δεν εγγυάται ότι θα γίνει καλύτερο το αυτοκίνητο. Και καλύτερο δεν σημαίνει απαραίτητα πιο δυνατό.

Αυτό όμως που δέχομαι σαν βελτίωση και δεν μπορώ να μιλήσω είναι η αισθητική του καθενός και η προσωπική του όρεξη για περιπέτειες. Όπως λένε και οι παλαιοί "περί ορέξεως... κολοκυθόπιτα"!

Αν όμως κάποιος μου ζητούσε την συμβουλή του θα του απαντούσα
ότι πρέπει να βάλει σε μια τάξη αυτά που ζητάει.
Όπως και να υπολογίσει τα θετικά και τα αρνητικά σε ότι ζητάει

Για το 1ο Στάδιο

Ισχύουν όλα τα παραπάνω:
Φιλτροχοάνη: Υποθέτουμε ότι η εισαγωγή είναι κλεισμένη για λόγους οικονομίας και θορύβου και γι’ αυτό και την αλλάζουμε.
Όμως θα πρέπει να αναλογιστούμε ότι θα αυξηθεί σημαντικά ο θόρυβος, αλλά και η πιθανότητα να μπουν νερά στον κινητήρα (το φιλτροκουτί έχει φίλτρο κατακράτησης νερού). Αν η φιλτροχοάνη που επιλέξουμε είναι κακής ποιότητας κινδυνεύουμε και από μικροσωματίδια (σκόνη)

Εξάτμιση: Υποθέτουμε ότι τα καυσαέρια δεν βγαίνουν τόσο γρήγορα όσο έπρεπε (για να βγαίνουν τα καυσαέρια σωστά θα πρέπει η μια εξαγωγή του κυλίνδρου να βρίσκεται σε ροή με την άλλη χωρίς η μία να ζορίζει την άλλη).
Αν βάλουμε λάθος εξάτμιση μπορεί να χάσουμε αντί να κερδίσουμε.
Σε όλες τις περιπτώσεις θα αυξηθεί πολύ ο θόρυβος, και σε ορισμένες περιπτώσεις απαγορευμένα!

Εγκέφαλος: Τι να πω εδώ τώρα. Καλύτερα να μην βάλετε χέρι. Αν μπει χέρι να μπει από την μητρική εταιρία και τις θυγατρικές της (βλέπε Peugeot Sport). Eίναι οι μόνοι που μπορεί να ζητήσεις ρέστα (αν και αυτό παίζεται). Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση παίζεις ένα καλό Joker!

Αυτά για αρχή και θα συνεχίσουμε?.



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Ιούλ 2002, 21:13:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

sidobre έγραψε:
Αυτά για αρχή και θα συνεχίσουμε?.

Κανονικά εγώ μετά από το post του Sidobre δεν θα έπρεπε να ξαναγράψω σε αυτό το topic, γιατί όλα αυτά που ανάφερει, πέραν του ό,τι με βρίσκουν σύμφωνο κατά γράμμα, τα είχα και στο μυαλό μου να τα γράψω, όταν άνοιγα αυτό το topic.
Με περισσότερες λεπτομέριες όμως. Και προχωράω ευθείς αμέσως σε αυτές.

sidobre έγραψε:
Το άλλο κεφάλαιο είναι ότι πλέον το τμήμα του Marketing κάνει κουμάντο στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μελέτες επί μελετών, έρευνες επί ερευνών, έχουν σαν αποτέλεσμα ότι το Target Group των αυτοκινήτων είναι ο 40άρης οικογενειάρχης (άνεση) και η 30άρα γυναίκα (ευχρηστία).
Πάνω σε αυτά χτίζονται τα νέα αυτοκίνητα. Άνετα και εύχρηστα, "πολιτισμένα" όπως χαρακτηρίζονται.

Aυτό που ζητάνε οι marketeers από τα σχεδιαστήρια των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι ένα USP (unique sales proposition). Ένα σημείο από όπου θα πιαστούν για να προωθήσουν το προϊόν τους (εν προκειμένω το αυτοκίνητο) καλύτερα στην αγορά.

Πέρα από τα αστεία usp όπως ο αεροδυναμικός συντελεστης (αλήθεια ασχολείται κανένας τωρα πόσος είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής του 206 όπως θα γινόταν στην δεκαετία του '80;) υπάρχουν και τα σοβαρά. Όχι προς οφελός μας. απαριθμώ μερικά.

1) Η μανία με την παθητική ασφάλεια. Ένα Golf GTI του '75 ζύγιζε 900 κιλά, και με ένα ρολ-κέιτζ, να πήγαινε 930. Ένα GOLF GTI του 2002 ζυγίζει 1300 κιλά και με συσωρευμένη εμπειρία 27 χρόνων πάνω στην παθητική ασφάλεια. Αν πέσουν και τα δύο στο γκρεμό, ποιός οδηγός θα κινδυνεύσει περισσότερο;

2) Τα διάφορα ABS, ESP, ASR. Μήπως μπαίνουν όλα αυτά για να καλύψουν τις αδυναμίες στο σχεδιασμό της ανάρτησης, του πλαισίου, και του συστήματος διεύθυνσης; Δεν είναι ελεϊνό και τρισάθλιο να μπαίνει ABS σε αυτοκίνητα με ταμπούρα πίσω, τη στιγμή που τα δισκόφρενα πίσω κάνουν καλύτερη δουλειά και είναι πολύ πιο φθηνά; Από 'κει και πέρα ας μπει και το ΑBS. Δεν σας κάνει εντύπωση ότι το πιο γρήγορο GTI αυτή τη στιγμή, το TypeR, δεν έχει κανένα από αυτά τα ακρονύμια;

Εκεί βρίσκουν πάτημα οι βελτιωτές και κάνουν το παιχνίδι τους.

Και πάω να βελτιώσω εγώ το αυτοκίνητο μου. Στην αρχή βελτιώνω τον κινητήρα. Το να βγάλεις πολλά άλογα από ένα κινητήρα είναι πολύ εύκολο. Με turbo ας πούμε. Πάνε 2,000,000ακια. Μετά βλέπω ότι τα άλογα δεν βγαίνουν στον δρόμο. Ένα εκατομύριο ακόμα για αναρτήσεις και μεγαλύτερα ζαντολάστιχα. Ε, δεν πρέπει και να σταματάω; Άλλες 150 για φρένα. Τέτοιο αμάξι να μην το φτιάξω και μέσα λιγο; Άλλο ένα εκατομύριο για μπακετ, στερεοφωνικά κλπ. Και αν πάρω σαν βάση το XS των 5,000,000, το έχω φτάσει για πλάκα 10,000,000.

Και τώρα έχουμε τρία θέματα:

Θέμα πρώτο: Κοιτάξτε τον τιμοκατάλογο ενός οποιουδήποτε περιοδικού να δειτε τι γκάζια, πέρνεις με 10,0000,000.
Θέμα δεύτερο: Ένα αυτοκίνητο μετά από 5 χρόνια φτάνει στο μισο της αξίας του και "πρέπει" να αντικατασταθεί. Θα βρεθεί άνθρωπος να πληρώσει το 206 πεντετίας, περίπου όσο κάνει καινούριο; Ή μηπως θα του το κάνω δώρο σκοτωνωντάς το, στα 3,000,000 για να το ξεφορτωθώ.
Θέμα τρίτο: έχετε αναρωτηθέι πόσο ανεβαίνει το κόστος συντήρησης και χρήσης ενός αυτοκινήτου μετά από μία μετατροπή;

Ξεκινάς για λίγα αλογάκια παραπάνω και είσαι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιούλ 2002, 14:40:35    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπική μου άποψη είναι να μην προβαίνεις σε μετατροπές όταν το
κόστος τους ξεπερνάει το 1/5 της τιμής του αυτοκινήτου και όταν
δεν πρόκειται να κρατήσεις το αμάξι για παραπάνω απο 5 χρόνια.
Εκτός αν:
1) Λόγω τεκμηρίου δεν μπορείς να πάρεις το αμάξι που θέλεις
2) Έχεις μπαμπά που στα σκάει χοντρά για οτιδήποτε χρειαστείς
3) Έχεις σκοπό να κρατήσεις το αμάξι επ'άπειρον

Από κει και πέρα θα συμφωνήσω με κάποιους που είπαν για περισσότερο
ψυχολογική βελτίωση παρά πραγματική.
Αν κάποιος έχει όρεξη και χρήμα να ξοδέψει πάνω στο συγκεκριμένο
χώρο, τότε με γειά του και χαρά του. Σίγουρα θα μπορέσει να καταφέρει
πολλά, σίγουρα θα μπορεί να "ρίχνει" σε πολλούς εδώ μέσα σε πολλούς
τομείς, αλλά σίγουρα πρέπει να είναι και επιλογή του. Και μάλιστα
συνειδητή. Όπως θα είναι και για κάποιον άλλον επιλογή το να ξοδέψει
τον αντίστοιχο χρόνο και χρήμα σε κάτι άλλο, όπως ταξίδια, εκδρομές
και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.

Βέβαια υπάρχει και ο παράγοντας εμφάνιση (ο οποίος πολλές φορές
μπερδεύεται με τον παράγοντα βελτίωση), που είναι καθαρά υποκειμενικός
και έχει να κάνει με τα γούστα του εκάστοτε κατόχου.
Όπως κάποιος θέλει να διατηρεί το μάξι του καθαρό, έτσι μπορεί να θέλει
να του βάλει πιο όμορφες ζάντες, μια τάπα αλουμινίου ένα πιο όμορφο
εσωτερικό ντύσιμο, με σκοπό κατά 1ο λόγο την δική του ευχαρίστηση
αλλά και τον θαυμασμό των διπλανών του (δεν υπάρχει λόγος να το
κρύβουμε άλλωστε).


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Τρι 02 Ιούλ 2002, 15:23:52, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιούλ 2002, 14:55:48    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ βασικά συμφωνώ με όλους...και χαίρομαι ιδιαίτερα που διαπιστώνω μια γενικότερη "αυτοκινητιστική κουλτούρα" σε όλα τα παιδιά...

Επίσης, θεωρώ ότι υπάρχει και ο τομέας "εσωτερική βελτίωση" που δεν αφορά μηχανικές βελτιώσεις αλλά εσωτερικές αισθητικές παρεμβάσεις....

Πιστεύω ότι τουλάχιστον σε αυτό το κομμάτι, όπως είπε και ο CHATASOS, είναι καθαρά θέμα προσωπικής ευχαρίστησης για καλύτερο και ομορφότερο περιβάλλον παρά την πιθανή επίδειξη....σε άλλους.... Είναι πολύ όμορφο συναίσθημα να την "βρίσκεις" στο κάθισμα που κάθεσαι.... 8) 8)

Άλλωστε το εσωτερικό του αυτοκινήτου μάλλον δεν αποτελεί σημείο που προσέχουν οι απέξω....παρα μόνο ο οδηγός ο οποίος και το ευχαριστιέται περισσότερο....

Όσο για τις εξωτερικές αισθητικές βελτιώσεις είναι καλές μόνο όταν αποτελούν απλές πινελιές εικαστικών παρεμβάσεων και όχι ταρζανιές.....
Οι τελευταίες μάλλον θα χαλάσουν το σύνολο και αισθητικά αλλά και σε επιδόσεις....

Smile Smile Smile
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
pezomania (Γιώργος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


206 1.6 16V

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 1231
Τόπος: Mandra

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιούλ 2002, 15:54:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΟΠΩΣ ΞΑΝΑ ΕΙΠΑ Ο CHRIS ΑΝΟΙΞΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ TOPIC!

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΠΑΖΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ!

ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ 1ΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ! ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΚΕΙ!
ΓΙΑΤΙ:

1ΟΝ: ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ VALUE FOR MONEY!

ΕΞΗΓΟΥΜΕ: ΜΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΚΟΥΠΑΣ + ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ 140.000ΔΡΧ (ΜΕΛΙΓΟ ΨΑΞΙΜΟ ΤΟΣΟ ΠΑΕΙ)! ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ +10HP ΑΠΟ ΠΡΙΝ! ΔΗΛΑΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕΣ 14.000ΔΡΧ ΤΟΝ ΚΑΘΕ EXTRA ΙΠΠΟ!
ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ TURBO ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΚΟΣΤΟΣ 1.500.000ΔΡΧ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΣΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ +60HP. ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕ EXTRA ΙΠΠΟ 25.000ΔΡΧ !! ΣΧΕΔΟΝ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΤΙΜΗ!!

2ΟΝ: ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ 1ΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ (ΣΧΕΔΟΝ ΤΟΣΟ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΜΑΜΑΣ)

ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΦΤΙΑΞΙΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (2ο ΚΑΙ 3ο ΣΤΑΔΙΟ) ΓΙΑ 3 ΛΟΓΟΥΣ:

1ΟΝ: ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ (ΑΡΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΞ ΑΡΧΗΣ!)

2ΟΝ: Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΟΥ ΠΑΕΙ ΠΕΡΙΠΑΤΟ!
3ΟΝ: ΤΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΠΛΗΡΟΣ Ο CHRIS! ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΕΙ +2-3.000.000 ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΕΝΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΔΩΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ "ΓΕΝΙΚΑ" ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!

ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΔΩ ΜΙΑ "EXTREME" ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ "ΚΩΛΟΦΤΙΑΞΕΙ" ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:
"ΘΕΛΩ ΤΟ (Π.Χ STARLET) NA ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΙ S3!! ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!"

ΤΩΡΑ ΕΑΝ ΤΗΝ ΔΕΧΟΜΑΙ Ή ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ ΣΕ ΑΛΛΟ POST ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΕ ΠΑΡΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΒΑΡΑΝΕ Laughing


Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Predator 
Επισκέπτης







ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 02 Ιούλ 2002, 21:42:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Καταρχήν καλησπέρα σε όλα τα παιδια!!
Όπως καταλάβατε είμαι νέος στο forum!!!

Θα θελα κ γω λοιπόν να καταθέσω την άποψη μου για το θέμα της βελτίωσης στο αυτοκίνητο!

Πιστεύω οτι ο καθένας προβαίνει στη βελτίωση του αυτοκινήτου του για να το κάνει καλύτερο απο πρίν!!Είτε αισθητικά είτε μηχανικά!!
Το να δωσεις κ ένα εκατομμύριο για να βελτιώσεις το αυτοκίνητο δε συνεπάγεται οτι είναι χαμένα λεφτά!!Με καλό ψάξιμο κ πολυ σωστή δουλειά στο αμάξι,μπορει να γίνει καλύτερο από άλλα πιο ακριβά που δεν αντεχει η τσέπη μας!!

Επίσης δεν είναι ανάγκη να υστερεί κάπου τ'αμάξι για να το βελτιώσουμε!!Δεν είναι λίγοι αυτοί που βελτιώνουν MITSUBISHI EVO VI K SUBARU!!!K αυτά τ'αμαξια σίγουρα δεν υστερούν πουθενά!!Οι άνθρωποι αυτοί όμως το χουν μέσα τους να κάνουν το αμάξι τους καλύτερο απ΄ότι είναι!!Είναι οι ίδιοι που αν είχαν ακόμη κ ένα SEICENTO θα το βελτίωναν!!!Γιατι πάντα ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο!!!!

Τελειώνοντας θα θελα να πω οτι βελτιώνοντας τ'αμάξι μας το κάνουμε κατα καποιο τρόπο μοναδικό!!!Έτσι κ εμείς μέσω αυτού γινόμαστε "ξεχωριστοι"!!

Κατα πόσο είναι σωστά ή όχι αυτά που πιστεύω δε ξέρω αλλα αυτη είναι η άποψη μου! Rolling eyes

ΑΥΤΑ......
Επιστροφή στην κορυφή
Nikel 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!




Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1054
Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 01:42:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:

Aυτό έχω στο μυαλό μου όταν μιλάω για "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο". Tο slogan προέρχεται από το "ρόδα, τσάντα και κοπάνα", μια άθλια βιντεοταινία των 80's...Mίλαμε για τελείως παρακμή!!!!


Re ton MPILIA ton thimaste... :angel: Beer Beer Beer :angel:

Arrow Veltiosi kai pali veltiosi...Ontas a pure capitalistic pig tha to pasio to thema kathara apo thema xrimaton. Ksekinao legontas pos kalo einai na min valis oute 1 draxmi LATHOS 1 euro sto amaksi pou tha paris. Giati? Because meta apo ligo olo kai kati parapano tha thes kai auto den telioni pote. TRAP-Ego epesa alla goustarooooo Mr. Green An den riksis fraga mallon auto simeni pos eisai siniditopioimenos 100% me tin epilogi pou ekenes.

Bottom line exeis lefta kanta oti thes stin teliki esi eisai o kirios tous, esi ta evgales, ksodepse me tetio tropo oste na sou dosoun ti megaliteri dinati xara. An auto legete car-tuning ego mazi sas.



A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 02:43:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θα σχολιάσω μόνο για ένα σημείο που θίχτηκε στα τελευταία posts. Κάποιοι θέλουνε να κάνουν το αυτοκίνητό τους μοναδικό και γι αυτό το "βελτιώνουν" ή και το μετατρέπουν σε κάτι που μοιάζει με το φάντασμα του μυαλού τους. Επειδή δεν κατέληξα στο εάν πράγματι υπάρχουν κάποιοι που το βλέπουν έτσι θα σας πω πώς το είδα αφού το φιλοσόφησα..

Αναρωτήθηκα κάποια στιγμή:
"Γιατί βελτιώνω ή καλύτερα, τροποποιώ, τις εργοστασιακές ρυθμίσεις του αυτοκινήτου μου;"
"Γιατί επιλέγω βελτιώσεις-τροποιήσεις διαφορετικού είδους ή και βαθμού από τους άλλους;"
"Το κάνω επειδή θέλω να έχω αυτοκίνητο μοναδικό, ή μήπως συμβαίνει κάτι άλλο, όχι τόσο επιφανειακό;"

Σκεπτόμενος ότι:
Ο άνθρωπος είναι ον κοινωνικό. Επιβιώνει, αναπτύσσεται και εξελίσσεται μόνο μέσα σε μικρή ή μεγάλη ομάδα.
Ο κάθε άνθρωπος είναι ον μοναδικό, δεν υπάρχει, δεν έχει υπάρξει κι ούτε ποτέ θα υπάρξει πάνω στη γη όμοιός του.
Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τα υλικά ανθρώπινα κατασκευάσματα, που βγαίνουν τυποποιημένα και πανομοιότυπα από κοινές γραμμές παραγωγής.
Το αυτοκίνητό μας κυκλοφορεί σε χιλιάδες πανομοιότυπα αντίτυπα, με το ίδιο μάλιστα χρώμα.
Ο άνθρωπος εξακολουθεί να είναι και να θέλει να είναι μοναδικός, γιατί από τη Φύση είναι φτιαγμένος να είναι μοναδικός.
Συνεπώς, οι επιλογές του είναι μοναδικές και θέλει να είναι μοναδικές, γιατί έτσι τον ωθεί να πράξει η ίδια του η μοναδική φύση.
Οι επιλογές του τον ικανοποιούν μόνο εάν ανταποκρίνονται ή έστω προσεγγίζουν τα μοναδικά προσωπικά στοιχεία που συνθέτουν την ολότητά του.
Παρ' ότι κυκλοφορούν πολλά πανομοιότυπα ρούχα, είμαστε όλοι τόσο διαφορετικά ντυμένοι, και μάλιστα χωρίς να έχουμε οπωσδήποτε προσπαθήσει γι αυτό.
Εάν αισθανόμαστε ότι υστερούμε σε κάποιο στοιχείο της μοναδικότητάς μας, θέλουμε είτε να το κρύψουμε διακριτικά (κοινωνικός ρεαλισμός) είτε να προβάλλουμε παραπλανητική εικόνα (αντικοινωνικό σύνδρομο κατωτερότητας), εάν όμως αισθανόμαστε ότι υπερέχουμε τότε θέλουμε να το προβάλλουμε, είτε με μετριοφροσύνη (κοινωνικός ρεαλισμός) είτε ακόμη και με αλαζονεία (σύνδρομο κατωτερότητας).

Κατέληξα ότι:
Επιθυμούμε (εκ φύσεως) το πανομοιότυπο με πολλά άλλα αυτοκίνητό μας να είναι μοναδικό.
Ικανοποιούμαστε όμως, μόνο όταν το αυτοκίνητό μας , είτε χωρίς είτε με τροποποίηση, ανταποκρίνεται στη μοναδικότητα των συστατικών της προσωπικότητάς μας.
Εάν διακατεχόμαστε από φυσιολογικό κοινωνικό ρεαλισμό τότε επιθυμούμε το τροποποιημένο και μη αυτοκίνητό μας να εκμεταλλεύται τα πλεονεκτήματα της μοναδικότητάς μας και να κρύβει ή να μετριάζει τα μειονεκτήματα.
Εάν όμως πάσχουμε από σύνδρομο κατωτερότητας (ή ότι άλλο) τότε επιθυμούμε την αλαζονική προβολή των πλεονεκτημάτων μας και την παραπλανητική ψευδή εικόνα των μειονεκτημάτων μας.

Άρα, εν τέλει το αυτοκίνητό μας είναι καθρέπτης της προσωπικότητάς μας.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 07:26:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Predator έγραψε:
Καταρχήν καλησπέρα σε όλα τα παιδια!!
Όπως καταλάβατε είμαι νέος στο forum!!!

Θα θελα κ γω λοιπόν να καταθέσω την άποψη μου για το θέμα της βελτίωσης στο αυτοκίνητο!

Πιστεύω οτι ο καθένας προβαίνει στη βελτίωση του αυτοκινήτου του για να το κάνει καλύτερο απο πρίν!!Είτε αισθητικά είτε μηχανικά!!
Το να δωσεις κ ένα εκατομμύριο για να βελτιώσεις το αυτοκίνητο δε συνεπάγεται οτι είναι χαμένα λεφτά!!Με καλό ψάξιμο κ πολυ σωστή δουλειά στο αμάξι,μπορει να γίνει καλύτερο από άλλα πιο ακριβά που δεν αντεχει η τσέπη μας!!

Επίσης δεν είναι ανάγκη να υστερεί κάπου τ'αμάξι για να το βελτιώσουμε!!Δεν είναι λίγοι αυτοί που βελτιώνουν MITSUBISHI EVO VI K SUBARU!!!K αυτά τ'αμαξια σίγουρα δεν υστερούν πουθενά!!Οι άνθρωποι αυτοί όμως το χουν μέσα τους να κάνουν το αμάξι τους καλύτερο απ΄ότι είναι!!Είναι οι ίδιοι που αν είχαν ακόμη κ ένα SEICENTO θα το βελτίωναν!!!Γιατι πάντα ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο!!!!

Τελειώνοντας θα θελα να πω οτι βελτιώνοντας τ'αμάξι μας το κάνουμε κατα καποιο τρόπο μοναδικό!!!Έτσι κ εμείς μέσω αυτού γινόμαστε "ξεχωριστοι"!!

Κατα πόσο είναι σωστά ή όχι αυτά που πιστεύω δε ξέρω αλλα αυτη είναι η άποψη μου! Rolling eyes

ΑΥΤΑ......


Καλημέρα....

Φίλε Predator σε καλωσορίζουμε στην παρέα μας!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
christhehealer (Celebrity)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Jazzmobile

Ένταξη: 19 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 3066
Τόπος: Αθήνα - Γκύζη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 10:46:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Nα καλοσωρίσω τον Predator στην παρέα μας


Laughing Laughing Laughing Laughing wellcome predatorLaughing Laughing Laughing Laughing

και μετά να εκφράσω μια απορία. Eάν ισχύει ό,τι

Miltellas έγραψε:
Άρα, εν τέλει το αυτοκίνητό μας είναι καθρέπτης της προσωπικότητάς μας.


εγώ γιατί κάθε πρωί βλέπω κάτω από το σπίτι μου ένα Peugeot 206 XS (μοναδικό δεν λέω) και όχι μία Modena Spider F1 Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 03 Ιούλ 2002, 11:01:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

christhehealer έγραψε:
εγώ γιατί κάθε πρωί βλέπω κάτω από το σπίτι μου ένα Peugeot 206 XS (μοναδικό δεν λέω) και όχι μία Modena Spider F1 Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes Rolling eyes


Ααααα, καλάαααααααααα

εσύ είσαι.....ΨΩΝΙΟ



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3033s (PHP: 77% - SQL: 23%) - SQL queries: 12 - GZIP enabled - Debug on