Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mr_306 (ilias) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 20:15:12 Θέμα δημοσίευσης: Πόσο κόβει τελικά η μεγάλη Ζάντα |
|
|
Γεια σας ρε παιδιά.
στο αμάξι μου (306 '97 1400 8V) φοράω ζάντες (μην γελάτε) 175/70R13
και θέλω να τις αλλάξω.
Ο μηχάνικός μου μου είπε να βάλω μέχρι το πολύ 195/50/15.
ρώτησα διάφορα λαστιχάδικα και ένας (που θεωρείτε καλός στη περιοχή μου)
μου είπε να βάλω 195/45/16.
τι λέτε να κάνω.
υ.γ. σκέφτομαι σε κάνα χρόνο να βάλω 1600 (ή 8V ή 16V) οπότε να μην ξαναλλάξω ζάντες.
Ακούω από παντού από 13άρα σε 16άρα? μην το σκέφτεσαι, θα σέρνετε το αμάξι.
μπορεί να μου πεί κάποιος της διαφορές που θα έχω? δηλαδή αν τώρα πιάνω 175 τελική, με τις 16άρες πόσο θα πιάνω? επίσης λένε ζορίζετε ο κινητήρας, σημαίνει οτι θα αρχίσει τα προβλήματα ή απλά θα καίει παραπάνω???
http://www.djhellas.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 01:36:54 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πόσο κόβει τελικά η μεγάλη Ζάντα |
|
|
mr_306 έγραψε: | Γεια σας ρε παιδιά.
στο αμάξι μου (306 '97 1400 8V) φοράω ζάντες (μην γελάτε) 175/70R13
και θέλω να τις αλλάξω.
Ο μηχάνικός μου μου είπε να βάλω μέχρι το πολύ 195/50/15.
ρώτησα διάφορα λαστιχάδικα και ένας (που θεωρείτε καλός στη περιοχή μου)
μου είπε να βάλω 195/45/16.
τι λέτε να κάνω.
υ.γ. σκέφτομαι σε κάνα χρόνο να βάλω 1600 (ή 8V ή 16V) οπότε να μην ξαναλλάξω ζάντες.
Ακούω από παντού από 13άρα σε 16άρα? μην το σκέφτεσαι, θα σέρνετε το αμάξι.
μπορεί να μου πεί κάποιος της διαφορές που θα έχω? δηλαδή αν τώρα πιάνω 175 τελική, με τις 16άρες πόσο θα πιάνω? επίσης λένε ζορίζετε ο κινητήρας, σημαίνει οτι θα αρχίσει τα προβλήματα ή απλά θα καίει παραπάνω??? |
10-12 χλμ θα χασεις απο την τελικη σου ταχυτητα αλλα αυτο δεν ειναι τιποτα.
το πιο σημαντικο ειναι πως θα νιωθεις το αμαξι να μην επιταχυνει οσο πριν.
βεβαια οσο μπορει να επιταχυνει λογω αδυναμου κινητηρα.
ετσι πιο πολυ θα σου φανει στην κινηση την καθημερινη και την επιταχυσνη παρα στην τελικη ταχυτητα των 170 χλμ που θα την πιανεις ελαχιστες φορες (δεν παμε καθε μερα με 170) !
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thantsi (Thanos) Μέλος
Peugeot 306 1.4 (8V) Champion (2000)
Ένταξη: 09 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 138 Τόπος: Μαρουσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 11:52:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φιλε μ και εγω το ιδιο αμαξι εχω 306 00' 1,4 8v και εχω 14αρες ζαντες με το 306 εχω δει και 190 χμ στο κοντερ σκεφτομαι να βαλω 15αρες ζαντες με χαμηλο προφιλ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 12:40:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κώδικας: | Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
175/70-13 122mm 288mm 575mm 1807mm 553 0.0%
185/60-14 111mm 289mm 578mm 1815mm 551 0.4%
185/55-14 102mm 280mm 559mm 1756mm 569 -2.8%
195/50-15 98mm 288mm 576mm 1810mm 553 0.1%
195/45-15 88mm 278mm 556mm 1748mm 572 -3.3%
195/45-16 88mm 291mm 582mm 1828mm 547 1.2%
195/40-16 78mm 281mm 562mm 1767mm 566 -2.2% |
διαλεξε...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
micra_iro (Ηρω) Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 403 Τόπος: αλλού γι' αλλού
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 29 Ιούλ 2008, 12:42:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον σε αυτο εχω απαντηση και μαλιστα εμπειρικη μιας και στο αμαξι μου ξεκινησα με 14αρες(μαμα) πηγα σε 15αρες; και τωρα με μεγαλη ευχαριστηση φοραω 17αρες.
Οι διαφορες που θα δεις θα ειναι στην εκκινηση στην τελικη δεν θα καταλαβεις και πολλα μιας και λογω του αδυναμου κινητηρα ειναι μικρες οι διαφορες αλλα θα τις δεις και στην καταναλωση, οπως και να εχει ομως εμφανισιακα η μεγαλυτερη ζαντα δειχνει στο αμαξι
welcome to micra zone |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
elias (Ηλίας) Φανατικό μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2000)
Ένταξη: 05 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 357 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 08:14:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα αρνητικά:
1. Επιδόσεις, ξέχνα τα 0-100 που έκανες.
2. Ρεπρίζ, κάτω από 3000 στροφές σέρνεται και ξέχνα τα ανοίγματα με 5η.
3. Κατανάλωση, υπολόγισε 0,5-1 λίτρο παραπάνω στα 100km.
4. Τελική, 10km περίπου λιγότερο άσε δε το χρόνο που θα κάνει η 5η να τα πιάσει.
5. Άνεση, θα κοπανάει περισσότερο λόγω μικρότερου προφίλ.
Τα θετικά:
1. Κρατήματα, καμιά σχέση σε οδική συμπεριφορά με πριν. Εκεί που πριν πατούσες φρένο τώρα θα πηγαίνεις άνετα.
2. Φρένα, θα φρενάρεις και θα κοιτάς περισσότερο τους καθρέφτες μην πέσει ο πίσω πάνω σου παρά εσύ στον μπροστινό σου.
3. Αίσθηση ασφάλειας στα πολλά χιλιόμετρα πχ εθνική με 140km.
4. Εμφάνιση, όπως και να το κάνουμε οι ζάντες δείχνουν στο αυτοκίνητο.
Εγώ έχω δοκιμάσει 4 διαφορετικές διαστάσεις: 175-65-14, 185-60-14, 195-50-15, 185-55-15 και ιδανική θεωρώ την 185-60-14 για το αυτοκίνητό μου.
Τα βάζεις κάτω και αποφασίζεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikerrgp (Μιχάλης ο ποδαρατος) Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών
999cm
Ένταξη: 18 Απρ 2007 Δημοσιεύσεις: 1098 Τόπος: επιδαυρος motodrome
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 08:47:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λοιπον τα πραγματα ειναι οπως ποσταρε ο μανθος τον πινακα απο κει κ περα αν βαλεις μια πολυ ελαφρια ζαντουλα με 195 45 16 θα εχεις πολυ μικρες απολιες καλυτερα για μενα φυσικα ειναι η 15 αρες
το μονο προβλημα που θα εχεις σιγουρα ειναι γρηγορη φθορα δισκοπλατου πειπου 10000 χιλ πριν του κανονικου
http://hrisikos-tires.car.gr/contact/ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
PHSYBORG (HULK) Έχω ξεφύγει !!!
Pug 8v ''maximum attack''
Ένταξη: 24 Μάϊ 2003 Δημοσιεύσεις: 1109 Τόπος: In the VORTEX of HEAVEN!
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 10:40:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
mikerrgp έγραψε: | λοιπον τα πραγματα ειναι οπως ποσταρε ο μανθος τον πινακα απο κει κ περα αν βαλεις μια πολυ ελαφρια ζαντουλα με 195 45 16 θα εχεις πολυ μικρες απολιες καλυτερα για μενα φυσικα ειναι η 15 αρες
το μονο προβλημα που θα εχεις σιγουρα ειναι γρηγορη φθορα δισκοπλατου πειπου 10000 χιλ πριν του κανονικου |
μεγαλυτερη ζαντα αλλα κοντα στην ιδια διαμετρο φθειρει δισκο πλατο γρηγοροτερα ?
FULL THROTLE....
NEW forum at www.btt.20m.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 11:53:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PHSYBORG έγραψε: | mikerrgp έγραψε: | λοιπον τα πραγματα ειναι οπως ποσταρε ο μανθος τον πινακα απο κει κ περα αν βαλεις μια πολυ ελαφρια ζαντουλα με 195 45 16 θα εχεις πολυ μικρες απολιες καλυτερα για μενα φυσικα ειναι η 15 αρες
το μονο προβλημα που θα εχεις σιγουρα ειναι γρηγορη φθορα δισκοπλατου πειπου 10000 χιλ πριν του κανονικου |
μεγαλυτερη ζαντα αλλα κοντα στην ιδια διαμετρο φθειρει δισκο πλατο γρηγοροτερα ? |
Φυσικά και ΟΧΙ.
Και όλοι οι μοτορσπορτάδες, συνέλθετε πια με το θέμα αλλαγής ζάντας.
micra_iro έγραψε: |
Οι διαφορες που θα δεις θα ειναι στην εκκινηση στην τελικη δεν θα καταλαβεις και πολλα μιας και λογω του αδυναμου κινητηρα ειναι μικρες οι διαφορες αλλα θα τις δεις και στην καταναλωση, |
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 12:14:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
6 χρόνια είχα 14"αρες στο αμάξι.... Εδώ και κάτι μήνες είμαι με 15"αρες... Από τότε που τις έβαλα έχει μειωθεί το σπινιάρισμα σε οποιαδήποτε κατάσταση, στροφή ή εκκίνηση, κατά 90% και βάλε. Τα συμπεράσματα δικά σας!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 12:29:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
SnakeMJK έγραψε: | 6 χρόνια είχα 14"αρες στο αμάξι.... Εδώ και κάτι μήνες είμαι με 15"αρες... Από τότε που τις έβαλα έχει μειωθεί το σπινιάρισμα σε οποιαδήποτε κατάσταση, στροφή ή εκκίνηση, κατά 90% και βάλε. Τα συμπεράσματα δικά σας! |
Έλα να παίξουμε το παιχνιδάκι "Ποιός έκανε την μαλ***α".
Στις 14άρες, τί διάσταση λάστιχο είχες, καθώς και τί μάρκα και πόσα χιλιόμετρα είχες γράψει (ανάλογα με το καθένα αν είχες παραπάνω από μια 4άδα στα 6 χρόνια). Επίσης γράψε αν ήταν σιδερένιες ή όχι.
Στις 15άρες, τί διάσταση λάστιχο έχεις, καθώς και τί μάρκα και πόσα χιλιόμετρα έχεις γράψει. Επίσης αν θυμάμαι καλά είναι οι Scirocco οι 15" σου?
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
SnakeMJK (Ζήσης) Άντε γεια !!!
Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)
Ένταξη: 27 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 5108 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 12:57:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | SnakeMJK έγραψε: | 6 χρόνια είχα 14"αρες στο αμάξι.... Εδώ και κάτι μήνες είμαι με 15"αρες... Από τότε που τις έβαλα έχει μειωθεί το σπινιάρισμα σε οποιαδήποτε κατάσταση, στροφή ή εκκίνηση, κατά 90% και βάλε. Τα συμπεράσματα δικά σας! |
Έλα να παίξουμε το παιχνιδάκι "Ποιός έκανε την μαλ***α".
Στις 14άρες, τί διάσταση λάστιχο είχες, καθώς και τί μάρκα και πόσα χιλιόμετρα είχες γράψει (ανάλογα με το καθένα αν είχες παραπάνω από μια 4άδα στα 6 χρόνια). Επίσης γράψε αν ήταν σιδερένιες ή όχι.
Στις 15άρες, τί διάσταση λάστιχο έχεις, καθώς και τί μάρκα και πόσα χιλιόμετρα έχεις γράψει. Επίσης αν θυμάμαι καλά είναι οι Scirocco οι 15" σου? |
14άρες εργοστασιακές σιδερένιες, 15άρες σιρόκο.
Goodyear GT2 175/65/14, 40.000km
Michelin Exalto 185/60/14, 30.000km
Michelin PE2 185/60/14, 48.000km
Michelin PE2 195/50/15, 4.000km ως τώρα
Μην μου πεις ότι με 48 χιλιάδες χλμ είναι λογικό να σπινιάρει, γιατί μιλάω γενικότερα, όταν ήταν φρέσκο το λάστιχο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Angry_Punisher (sotiris) Μέλος
peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 29 Σεπ 2007 Δημοσιεύσεις: 110 Τόπος: Πετρούπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 30 Ιούλ 2008, 13:27:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και εγω απο 17 θελω να βαλω 18,το θεμα ειναι αμα εχεις αλογα δεν νιωθει απο τις ζαντες το αμαξι.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mr_306 (ilias) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 31 Ιούλ 2008, 21:15:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!!!
αποφάσισα να βάλω 195/50/15.
θα έχει διαφορά λέτε (στην εμφάνιση) απο τις 13αρες τις σιδερένιες???
Λέω να κάνω και ένα χαμήλωμα. θα δείξουν καλύτερα φαντάζομαι ε?
http://www.djhellas.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 10:49:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογική επιλογή
μια χαρα θα δείξουν
θα δεις μια μικρη μειώση των επιδόσεων στις υψηλες ταχυτητες και στις ρεπριζ ανευ σημασίας...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 15:15:07 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πόσο κόβει τελικά η μεγάλη Ζάντα |
|
|
mr_306 έγραψε: | Γεια σας ρε παιδιά.
στο αμάξι μου (306 '97 1400 8V) φοράω ζάντες (μην γελάτε) 175/70R13
και θέλω να τις αλλάξω.
Ο μηχάνικός μου μου είπε να βάλω μέχρι το πολύ 195/50/15.
ρώτησα διάφορα λαστιχάδικα και ένας (που θεωρείτε καλός στη περιοχή μου)
μου είπε να βάλω 195/45/16.
τι λέτε να κάνω.
υ.γ. σκέφτομαι σε κάνα χρόνο να βάλω 1600 (ή 8V ή 16V) οπότε να μην ξαναλλάξω ζάντες.
Ακούω από παντού από 13άρα σε 16άρα? μην το σκέφτεσαι, θα σέρνετε το αμάξι.
μπορεί να μου πεί κάποιος της διαφορές που θα έχω? δηλαδή αν τώρα πιάνω 175 τελική, με τις 16άρες πόσο θα πιάνω? επίσης λένε ζορίζετε ο κινητήρας, σημαίνει οτι θα αρχίσει τα προβλήματα ή απλά θα καίει παραπάνω??? |
εμένα οι ouragan 15 ιντσών που είχα βάλει στο 306 μου σενταν με 195/50/15 έβρισκαν στους θόλους...πολύ λίγο και μόνο σε μεγάλα γιαμπ.....
Κατά τα άλλα κράταγαν απίστευτα αφού φύμοναν αρκετά το αμάξι...εμπαινες με όλα στις στροφές...
PS FERRIES
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 01 Αύγ 2008, 17:31:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
λογικό για τις Ouragan γιατι αν ηταν από 206 (και οχι από τον "προαιρετικό εξοπλισμό για 406) θα ειχαν οφφσετ 28 και οχι 16~20 (δεν θυμαμαι ακριβώς) που εχουν εργοστασιακά οι ζάντες του 306...
τα 306 gti φορανε εργοστασιακά 15άρες και δεν βρισκουν πουθενά ακόμα και (σε νορμαλ πλαίσια) χαμηλωμενα
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DIMCHRI (ΔΗΜΗΤΡΗΣ) Έχω ξεφύγει !!!
406 coupe 2.2 2005
Ένταξη: 31 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 1684 Τόπος: Νικαια city
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 21:57:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | λογικό για τις Ouragan γιατι αν ηταν από 206 (και οχι από τον "προαιρετικό εξοπλισμό για 406) θα ειχαν οφφσετ 28 και οχι 16~20 (δεν θυμαμαι ακριβώς) που εχουν εργοστασιακά οι ζάντες του 306...
τα 306 gti φορανε εργοστασιακά 15άρες και δεν βρισκουν πουθενά ακόμα και (σε νορμαλ πλαίσια) χαμηλωμενα |
η ouragan μου ήτανε αφτερ μαρκετ αγοραστηκαν από την πεζώ για 306 και μου είχανε πει ότι δεν θα έχω πρόβλημα.
το 206 GT φορόυσε 16'' και όχι 15''.
Κανένα άλλο 206 δεν βγήκε με στάνταρ τις ouragan σε 15''
PS FERRIES
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 03 Αύγ 2008, 22:28:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
σωστό και αυτό...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mr_306 (ilias) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 09 Απρ 2006 Δημοσιεύσεις: 26
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Αύγ 2008, 01:45:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά έβαλα μια φοβερη ζαντα (μαυρο-ασημι) με λάστιχο 195/50/15
και εδειξε πολύ ωραία... επίσης το χαμήλωσα 4 εκ. με κάτι ελατηρια apex που μου είχε δωσει ένας φίλος.
τό πρόβλημα έιναι οτι μπήκε ένα άτομο πίσω και σε κάθε σαμαράκι εβρισκε ο τροχος στο θόλο. υπάρχει λύση να διορθωθεί αυτο αλλα να παραμείνει χαμηλωμένο το αμάξι? αν όχι και σηκώσω μόνο το πίσω θα φαινετε βλακεια?
υ.γ. πίσω δεν έχει ελατηρια αλλα μου είπαν οτι κουρδίζονται (κάτι τέτοιο)
http://www.djhellas.com |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|