Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 11:07:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μα δεν κάνουν κάτι διαφορετικο απ οτι στα αλλα τουρμπο κιτ
απλά μακραίνουν τις σωληνώσεις και αντι για εμπρός τις τουρμπινες πίσω.
το πρόβλημα ειναι οτι με τόσο μακριες σωλήνες θα εχεις αυξημένο τουρμπο λαγκ (= καθυστερηση απόκρισης , λόγω "συμπιεστότητας" του αέρα, αν θες στο εξηγω και περαιτερω αυτό)
στα αμερικάνικα αμάξια που το εχουν εφαρμόσει αυτό μιλάμε για μεγαλα σε κιβικά μοτερ που εκπέμπουν μεγαλη ποσοτητα καυσαερίων και η υστερηση αυτή θα ειναι σχετικά μικρή (σαφως όμως μεγαλήτερη απ οτι αν η τουρμπίνα ηταν μπροστα, κοντα στην πολλαπλή εξαγωγης).
Θεβρβ οτι αν κάνεις κάτι τετοιο σε 1400κινβικά μοτερ θα πατας το γκάζι θα περιμένεις 3~4 sec και μετα θα αρχισει να αποκρίνεται το αμάξι.
οπότε καταλαβαινεις οτι κάτι τετοιο σε μια στορφοδιαδρομη τι σημαίνει...
σε ευθεία ενδεχομένως να μην εχει τόση σημασία...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 11:12:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ειχε στο r&d eνα αρθρο περσυ για αυτο το συστημα και εξηγουσε πως παρεκαμπταν προβληματα τυπου λαγκ...δε το θυμαμαι αν το βρω θα το σκαναρω.
αφηστε να τα ψαξουν αλλοι πρωτα αυτες τις καινοτομιες-αλχημιες  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:07:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα εννοειται οτι ειναι απογορευτικο για 1.4 μοτερ....
Μιλαμε για 1.6 και βαλε...και γενιακα ειδηκα για 206 και γενικα σε ολα τα αυτοκονητα που εχουν προβλημα χωρου κατω απο το καπο ειναι μια λυση....συν οτι οι θερμοκρασιες ειναι σαφως μικροτερες....Τωρα το lag....χμ οντως θελει ψαξιμο ακομη...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιούλ 2008, 18:06:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | ειχε στο r&d eνα αρθρο περσυ για αυτο το συστημα και εξηγουσε πως παρεκαμπταν προβληματα τυπου λαγκ...δε το θυμαμαι αν το βρω θα το σκαναρω.
αφηστε να τα ψαξουν αλλοι πρωτα αυτες τις καινοτομιες-αλχημιες  |
Το ειχα διαβασει κ'εγω βολβε αλλα εγραφε ακριβως αυτο που ειπε και ο Μανθος.
Μπορει να χρησημοποιηθει μονο σε υψηλου κυβισμου αυτοκινητα (λογο ογκου καυσαεριων), δουλευει σε ποιο χαμηλες θερμοκρασιες και στις χαμηλες στροφες λειτουργει ΣΑΝ ατμοσφαιρικο, χωρις να εχει το προβλημα της αντιστασης που προκαλει η τουρμπινα στην εξαγωγη.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
AlienHack (Alexander) Έχω ξεφύγει !!!

 206cc 1.6 110hp 2002
Ένταξη: 10 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 4131 Τόπος: Thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 09:58:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ποσο βγαινει το μαλλι ? εχει κανενας ιδέα? υποθέτω οσο βγαινει και η νορμαλ μετατροπή 4-5 χιλιαρικα? ισώς ομως παραπανω λόγο των εξτρα σωληνώσεων... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 12:46:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως με τους κωλόδρομους που έχουμε δεν θα ήθελα τόσα πράγματα κάτω από το πάτωμα υποψήφια προς αποχώρηση....  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Ιούλ 2008, 13:24:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: |
Θεωρω οτι αν κάνεις κάτι τετοιο σε 1400κιβικά μοτερ θα πατας το γκάζι θα περιμένεις 3~4 sec και μετα θα αρχισει να αποκρίνεται το αμάξι.
οπότε καταλαβαινεις οτι κάτι τετοιο σε μια στορφοδιαδρομη τι σημαίνει...
σε ευθεία ενδεχομένως να μην εχει τόση σημασία... |
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|