Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2008, 12:05:22 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Απορια για το turbo σε 207 1600Τ |
|
|
καλησπερα,
εαν γνωριζει καποιος επιβεβαιωμενα για το στις ποσες χιλ. στροφες μπαινει μεχρι που δουλευει και σε τι πιεση το turbo?
αποσο ξερω εγω μπαινει στισ 1,500 και σταματαει στις 4,000 ???
και δουλευει στο 0,8 ? και για καποια δευτερολεπτα στο 1.0 bar ??
αμα ξερει καποιος ...... ευχαριστω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 16 Μάρ 2008, 13:45:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 16:22:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κ για το gt ειναι αυτο φιλε αργυρη?νομιζα οτι δουλευουν 0.4 σταθερο(αποσο εχω διαβασει) κ με το προγραμμα παει 0.65 σταθερο.μου φενεται πολυ μεγαλη πιεση για την χαμηλη αποδοση που εχει το αμξι 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 17:51:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost. |
Για το GT / Rallye είναι αυτό που έχω γράψει κι όχι για το RC. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Touristas έγραψε: | Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost. |
Για το GT / Rallye είναι αυτό που έχω γράψει κι όχι για το RC. |
κ μετα τις 5500 τιποτα?γι αυτο κρεμαει?  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:17:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Το φάσμα λειτουργίας του είναι 1500-5500 και δουλεύει σταθερά 0.8 δεν έχει overboost. |
Σταθερο 0.4 εχει. Εχω βαλει μπαρομετρο για αυτο το λεω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jim207GT (Δημήτρης) Τμήμα Κοινωνικών Εκδηλώσεων

 Peugeot 207GT 2007
Ένταξη: 23 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 1174 Τόπος: Βύρωνας Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 18:21:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με προγραμμα ανεβάζει 0.65 σταθερό λετε να είναι 0.8 μαμά
Δεν ξέρω ακριβή πίεση το μόνο που ξέρω είναι οτι τα GT/Rallye ΔΕΝ εχουν λειτουργεία overboost και σύγουρα παίζουν κάτω από 0.5. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 19:25:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αμα δουλευε 0.8 σταθερη θα ειχε αλλο ηχο η τουρμπινα.κ θα τραβουσε κ στα ψηλα καλυτερα,ετσι πιστευω εγω.κ μεσα στην πεζο ετσι εχουν πει 0.4 σταθερη κ 0.65 μετα το προγραμμα.παντως αμα δουλευει 0.8 γνησιο τοτε δεν εχει αλλα περιθωρια βελτιωσης 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 20:25:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
0.8 δουλεύει το έχω δει με το διαγνωστικό.
Από εκεί και πέρα ανάλογα τις απαιτήσεις που έχεις κανονίζει ο εγκέφαλος το πόσο θα αφήσει κλειστή ή ανοιχτή την waist gate.
Και ξαναλέω over boost ΔΕΝ έχει το GT / Rallye αλλά μόνο το RC.
Το ότι δεν πάει ψηλά δεν έχει να κάνει μόνο με την πίεση αλλά με την τουρμπίνα η οποία ψηλά τελειώνει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 21:01:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Χωρίς να θέλω να επιμείνω 1η 2α 3η με τέρμα γκάζι σηκώνουν γύρω στο 1.1 και όσο ανεβαίνουν οι στροφές σταθεροποιείτε στο 0.4 πάντα με τέρμα γκάζι.
4η και 5η δεν θυμάμαι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 22:11:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάνω από 0.8 δεν πάει οριακά να φτάσει 0.9.
Ακόμα και με τέρμα γκάζι να ξεκινήσεις 0.8 θα πάει.
Στης παραμέτρους του μοτέρ η προκαθορισμένη πίεση τις τουρμπίνας φτάνει μέχρι 0.9 ανάλογα την περίσταση , σε κάθε καλό πάτημα η μετρημένη πρέπει να είναι ίδια με την προκαθορισμένη αλλιώς υπάρχει πρόβλημα.
Το 0.4 τώρα που το είδαν δεν ξέρω.
Επίσης για όσους δεν το γνωρίζουν η Waste gate είναι ελεγχόμενη από τoν εγκέφαλο του κινητήρα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 22 Μάρ 2008, 23:02:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το ξερω κ αμα θυμαμαι καλα αποτι ειπε ο μηχανικος πρεπει να ανοιγει αναλογα με την πιεση που διαβαζει ο αισθητηρας που ειναι πανω στην πλαστικη εισαγωγη.τωρα παραπερα οπως ειπα δε γνωριζω κ κυριως για τα καινουρια τουρμπο(με ηλ.γκαζι).τα παλια μου φαινεται ηταν πιο απλα 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
booster (θανάσης) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 167
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 00:24:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάντως επειδή το έψαχνα όλα τα περιοδικά στα test λένε 0.8 σταθερή για rallye/gt χωρίς overboost και ότι το RC επίσης 0.8 έχει σταθερή, απλά έχει και overboost που πάει 1.
Το Overboost για όσους έχουν απορία είναι για ένα μικρό φάσμα στροφών, τη στιγμή που δίνεις τέρμα γκάζι.
Παρεπιμπτόντως, χτες πήγα και του έκανα update στο εγκέφαλο (το εργοστασιακό, όχι το πρόγραμμα που το πάει 177). Το δικό μου ήταν του Νοεμβρίου 2007 και το ήθελε. Είδα μεγάλη διαφορά στην απόκριση. Και γενικά νομίζω σε όλο το φάσμα στροφάρει καλύτερα..Αλλά τη φιλτροχοάνη ακόμα τη θέλει... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bagosgt (Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!

 peugeot 207 rallye
Ένταξη: 24 Οκτ 2007 Δημοσιεύσεις: 3075
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 00:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
τα ιδια κ εγω.νοεμβρη του 2007,εκανα αναπρογρταμματισμο κ ειναι αλλο αμαξι τωρα.αλλα παλι πολυ μου φαινεται 0.8 σταθερη.δλδ με το προγραμμα σηκωνει 1.5 σταθερο?τα γκρουπ βαγκ με 1.4 σταθερο βγαζουν πανο απο 250 αλογα 
Μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
booster (θανάσης) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 167
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 01:22:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το προγραμμα δεν εχει να κανει μονο με αύξηση της πίεσης της turbinas. Έχει να κάνει και με το πόσο πλούσιο μείγμα μπαίνει και άλλα.
Φανταζομαι οτι λογικά η σταθερή πίεση δεν μπορεί να πάει πάνω από 1.
Στα ατμοσφαιρικά δηλαδή πώς αυξάνεται με πρόγραμμα η ιπποδύναμη?
Πάντως όπως είδες και το 308 rcz πάει και ο κινητήρας μας πάνω από 200, βέβαια θα έχει και κάποιες άλλες διαφορές. Εγώ πάντως φοβάμαι να του βάλω το πρόγραμμα, μπορεί για τα πρώτα 2 χρόνια να είναι οκ, μετά δεν ξέρω τι γίνεται. Όπως είναι μαμά το αμάξι έχει δοκιμαστεί να αντέχει απροβλημάτιστα λέει μέχρι 200,000 χλμ. Με πρόγραμμα αυτός ο χρόνος θα μειωθεί λογικά..
Αυτό που χαλάει όλους πιστεύω δεν είναι η δύναμη και η ροπή, αλλά που αυτή αποδίδεται. Όλοι θέλουμε να δίνει καλύτερα πιο ψηλά. Και το RC ίδια αίσθηση έχει, ψηλά χάνει.
Τώρα κάτι άλλο που διάβασα στα τεχνικά του αμαξιού μας (νομίζω ήταν στο feline τσα γαλλικά). Η turbina μας γενικά είναι μεγάλη για αυτά τα κυβικά, δεν είναι μικρή και δίνει και πολύ πίεση. Απλά το twin scroll, αλλά και οι πολλές στρ΄φές που γυρίζει (λόγω των πολύ εξελιγμένων μετάλλων σε σχέση με το παρελθόν) της επιτρέπουν να έχει μειωμένο turbo-lag.
Γιατί ως γνωστόν μικρότερη turbina-μικρότερη πίεση και δύναμη, αλλά μικρότερο lag. Mεγάλη turbina-μεγάλο lag. Εμάς για 1600 είναι πολύ μεγάλη η turbina..
Απλά εάν αυτά τα bar τα έβγαζε στις 6500, θα τα λέγαμε.. ,αλλά έλα που δεν θα το αντέξει ο κινητήρας..
Sorry εάν σας κούρασα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 07:14:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το RC σου δίνει την αίσθηση ότι χάνει ψηλά γιατί είναι αρκετά γραμμικό χωρίς ξεσπάσματα σε όλο το φάσμα στροφών.
Το over boost που έχει το RC το εκμεταλλεύεσαι από την 3η ταχύτητα και πάνω , 1η 2α δεν σηκώνει πολύ πίεση για ευνόητους λόγους |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 10:34:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
bagosgt έγραψε: | τα ιδια κ εγω.νοεμβρη του 2007,εκανα αναπρογρταμματισμο κ ειναι αλλο αμαξι τωρα.αλλα παλι πολυ μου φαινεται 0.8 σταθερη.δλδ με το προγραμμα σηκωνει 1.5 σταθερο?τα γκρουπ βαγκ με 1.4 σταθερο βγαζουν πανο απο 250 αλογα  |
Το μπέρδεμα με τα προγράμματα συμβαίνει για έναν και μόνο λόγο.
Η τουρμπίνα λόγω μεγέθους δεν μπορεί να σηκώσει την ίδια πίεση παντού.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα διαφορετική ιπποδύναμη.
Ένα Rallye/GT πρώτου σταδίου σηκώνει 1.5bar στις χαμηλές στροφές, πέφτει κοντά στο 1 στις μεσαίες και είναι πολύ χαμηλότερα από 1 στον κόφτη.
Για αυτό το λόγο έχει μεγάλη διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό στις χαμηλές στροφές (το βλέπεις στη ροπή), μικρότερη διαφορά στις μεσαίες και πολύ μικρή διαφορά στις υψηλές. Η ροπή ειναι ανάλογη της πίεσης υπερπλήρωσης και της ογκομετρικής απόδοσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βγάζει περίπου 185-190 άλογα στο στρόφαλο, στις ψηλές στροφές. Πολύ λογικό για την πίεση που κρατάει. Αν είχε 1.4 στον κόφτη τότε θα έβγαζε 250+ άλογα.
Με μεγαλύτερη τουρμπίνα θα μπορούσε να κρατήσει μεγαλύτερη πίεση στις υψηλές στροφές και να μας δώσει την ιπποδύναμη που τώρα δεν έχουμε. Εκεί είναι όλη η διαφορά.
Η συνηθισμένη έκφραση "μου σηκώνει τόσο όβερ και κρατάει τόση σταθερή" είναι εντελώς λανθασμένη και ακατάλληλη για συγκρίσεις γιατί δεν δίνει πραγματική εικόνα του διαγράμματος πιεσης.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
booster (θανάσης) Μέλος

peugeot 207 rallye
Ένταξη: 15 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 167
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:08:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Salex, σωστός συμφωνώ απόλυτα.
Και πιστεύω γι'αυτό έχει γίνει μπέρδεμα με αυτό που άλλοι λένε ότι τα GT έχουν 0.8 σταθερή και άλλοι 0.4 σταθερή\0.8 overboost.
Εάν και δεν έχω barometro, η λογική λέει (για το μαμά): και το rallye/gt σηκώνει κάποιο overboost χαμηλά (λίγω πάνω από 0.8), μετά μένει περίπου σταθερό 0.8, αλλά ψηλά παίζει να είναι και 0.4. Βέβαια αυτά εάν πατήσεις το γκάζι συνεχώμενα από χαμηλά. Εάν το πατήσεις τέρμα ενώ είσαι σχετικά ψηλά ίσως να έχουμε άλλη εικόνα. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά..
Και προσοχή με τα barometra που βάζουμε, όπως ξέρουμε δεν μπαίνουν όλα στο αμαξάκι μας... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
mario207 (mario) Μέλος

207 rallye 1.6
Ένταξη: 15 Μάρ 2008 Δημοσιεύσεις: 144
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 23 Μάρ 2008, 17:49:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και τωρα τι κανεις για να σου πηγαινει εξισου "καλα" και στα ψηλα. οποιος εχει ραλλυε/τζι -τι το ξερει. χαμηλα δεν το ακους καθολου και ανεβαζει πολυ ωραια και ψηλα μουγγριζει και δε δινει !!!μετα τισ 4.000 στροφες περιπου πεφτει πολυ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|