Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 16 Μάϊ 2008, 00:21:28 Θέμα δημοσίευσης: Τετραπεταλουδο σε xu10jr4(xu7jp) 1800 16v |
|
|
Λοιπον εδω και λιγες μερες εχω καπαρωσει ενα τετραπεταλουδο απο 306 κιτ καρ με 45αρες πεταλουδες. Κομπλε ετοιμο για τοποθετηση. Ηταν πανω σε 2λιτρο 167αρι, αλλα τι να λεει κομπλε μπαινει πανω.
Η μετατροπη δεν σταματαει εκει καθως ηδη ετοιμαζομαι για εκκεντροφορους, πλανισμα καπακι, εξαγωγη (χταποδια τσιπουρες κλπ κλπ) και την αντιστοιχη ρυθμιση στον εγκεφαλο φυσικα.
Εχει δει κανεις παρομοια μετατροπη με προσθηκη τετραπεταλουδου? Το'χει κανεις αλλος εδω μεσα.Ξερουμε περιπου χονδρικα τι να περιμενουμε απο κατι τετοιο? Επισης, υπαρχει περιπτωση τ'αμαξι να δουλευει προσωρινα χωρις προγραμμα ετσι και μονο με την τοποθετηση του τετραπεταλουδου? 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 00:17:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κανεις δεν εχει ακουσει κατι??? 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 00:26:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μωρε και σε 2ιλιτρο και σε 1.6 ... οτιδηποτε απλα αν ειχε καποιος εμπειρια απο πριν και μετα. Αλωστε δεν εχω σκοπο να το αφησω 1.8 
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 18 Μάϊ 2008, 11:02:19 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τετραπεταλουδο σε xu10jr4(xu7jp) 1800 16v |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Λοιπον εδω και λιγες μερες εχω καπαρωσει ενα τετραπεταλουδο απο 306 κιτ καρ με 45αρες πεταλουδες. Κομπλε ετοιμο για τοποθετηση. Ηταν πανω σε 2λιτρο 167αρι, αλλα τι να λεει κομπλε μπαινει πανω.
Η μετατροπη δεν σταματαει εκει καθως ηδη ετοιμαζομαι για εκκεντροφορους, πλανισμα καπακι, εξαγωγη (χταποδια τσιπουρες κλπ κλπ) και την αντιστοιχη ρυθμιση στον εγκεφαλο φυσικα.
Εχει δει κανεις παρομοια μετατροπη με προσθηκη τετραπεταλουδου? Το'χει κανεις αλλος εδω μεσα.Ξερουμε περιπου χονδρικα τι να περιμενουμε απο κατι τετοιο? Επισης, υπαρχει περιπτωση τ'αμαξι να δουλευει προσωρινα χωρις προγραμμα ετσι και μονο με την τοποθετηση του τετραπεταλουδου?  |
Λοιπόν, μπες στο www.106rallyeforum.com, γράψου και βρες το σχετικό τόπικ να δεις τι έχουν κάνει οι τύποι. Το μοτέρ ΜΑΜΑΕΙ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 07:53:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θα πω απλα,πολυ προσοχη με το μοτερ καθως δεν εχει τις αντοχες του 2λιτρου με οτι συνεπαγεται αυτο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 08:07:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Περαν της αντοχης σκεψου την καταναλωση....και περαν της καταναλωσης το σκοπο που θες το αυτοκινητο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 10:09:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κοιταξτε να δειτε. Δεν το εχω τοποθετησει σε καποια συγκεκριμενη κατηγορια. Ουτε βολτισιο ουτε και καλα κοντρισιο η δεν ξερω γω τι. Σκοπευα να του φτιαξω εισαγωγη χειροποιητη καθοτι αυτη απο την μανα του δεν ειναι εισαγωγη αλλα η λεωφορος Βεικου στις 1 η ωρα το μεσημερι.
Ετυχε και βρηκα αυτο ετοιμονα μπει επανω και σε πολυ καλη τιμη.
ΑΠο κει και περα δεν ειμαι ατομο που εχει ποδι ελεφντα, το προσεχω παρα πολυ και δεν το σκυλιαζω. Απο θεμα καταναλωσης, ισχυει ο χρυσος κανονας την μετατροπης. Αν δεν το πατησεις δεν θα καψει. ΑΝ ομως το πατησεις.. μετα ανοιγει ο κροκοδειλος τα σαγονια του και καταβροχθιζει τον λυωμενο δεινοσαυρο σαν παγωμενο milko!
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!


 308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 11:47:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οταν θα δουλευει 1200-1500 rpm ρελαντι να δουμε τι θα καψει και τι οχι...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 11:54:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με βαση ολων των παραπανω και δεδομενου οτι δεν εισαι κανενας "καφτης",γιατι δεν παιρνεις ενα μαμα μοτερακι με τα 167;
Μια χαρα θα ειναι για καθε μερα και θα εχει και το γκαζι που θες...
Θα κοστισει μεν αλλα θα γλιτωσεις απο πολλες "παρενεργειες". |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 19 Μάϊ 2008, 12:35:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 4-πεταλουδο, αναλογους εκ/φορους και προγραμμα ΜΑΛΛΟΝ θα πρεπει να το πατας για να πηγαινει. Δηλαδη τετοιες μετεροπες μαμανε, αλλα συνηθος πρεπει να βρισκεσαι στην υψηλη σκαλα του στροφομετρου. Οποτε την οικονομια ξεχνα την.
Πρεπει πρωτα να αποφασισεις τι ακριβως θες απο το αμαξι σου.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2008, 10:55:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Και ξαναλεω , ουδεποτε ανεφερα θεμα με την οικονομια καυσιμου.Δεν με απασχολει αμεσα συγκριτικα με το αποτελεσμα. Δεν ξερω τι να περιμενω και δεν εχω κ προβλημα βασικα. Ακομα και το 167αρι να'χα παλι δεν θα τ'αφηνα ετσι.
Η μονη επιλογη που εχω κανει εξαρχης ειναι να ασχοληθω με αυτο το μοτερ. Το που θα με βγαλει δεν το ξερω, ισως και να καταληξω και με τιποτα μπιελες ορθογωνιες . Οπως και ναχει σιγα σιγα θα φτιαχτει σε ολο το ευρος του το μοτερ, και σε σημειο που θα ξεπερασει συμφωνα με τις προσδοκιες μου την μαμα λειτουργια ενος 167.
Οχι απλα σε θεμα αλογων αλλα και σε συμπεριφορα γενικοτερα.
Γιαυτο ζητησα αν κανεις ειχε εμπειρια απο 4πεταλουδο για να μου πει περιπου πως και ως προς τι αλλαζει η συμπεριφορα ενος μοτερ (περαν της καταναλωσης )
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2008, 11:23:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Οπως και ναχει σιγα σιγα θα φτιαχτει σε ολο το ευρος του το μοτερ, και σε σημειο που θα ξεπερασει συμφωνα με τις προσδοκιες μου την μαμα λειτουργια ενος 167.
Οχι απλα σε θεμα αλογων αλλα και σε συμπεριφορα γενικοτερα.
|
To 1800αρι μοτερ σου σε μαμα μορφη πρεπει να βγαζει 112-118 αλογα περιπου (δεν θυμαμαι ακριβως ποσο). Αυτο σημαινει πως αν εχεις στοχο να ξεπερασεις το 2λιτρο 167αρι, πρεπει να στραγγιξεις απο το μοτερ σου αλλα 50 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αλογα
Λοιοπν εχουμε και λεμε. Το 1800αρι σου με το 2λιτρο δομικα ειναι αρκετα παρομια, με τι διαφορα οτι το 1800αρι εχει μικροτερη διαδρομη (και ιδια διατομη) πιστονιων. Αυτο σημαινει πως για να ξεζουμισεις αυτα τα 50 αλογα που θελεις (εκτως του 4-πεταλουδου, των εκ/φορων, της εξαγωγης και του προγραμματος) θα πρεπει να φτασεις πολυ ψηλα στο στροφομετρο, (με τις αντιστοιχες βελτιωσεις στα εσσωτερικα του κινητηρα) ΚΑΙ με την αντιστοιχη θυσια στις χαμηλες στροφες φυσικα...
Δεν λεω πως δεν γινεται (προφανος δεν σε ενδιαφερει το κοστος), ισως το μοτερ σου ξεπερασει σε θεμα αλογων το 167αρι, αλλα σε θεμα συμπεριφορας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...
PS. O σκοπος του 4-πεταλουδου ειναι η απολυτη ελευθερια στην αναπνοη του κινητηρα, σε συνδιασμο παντα με τους αντιστοιχους "κανιβαλους" εκ/φορους (ωστε να μιν πνηγεται ψηλα το μοτερ). Αυτο εχει ως αποτελεσμα στις χαμηλες και μεσαιες στροφες να ΜΗΝ παιρνει οσο αερα χρειαζεται και φυσικα να κομπιζει. Οποτε ΔΕΝ περιμενουμε ουτε πολιτησμενη συμπεριφορα, ουτε γραμμικη αποδοση, ουτε ελαστικη οδηγησιμοτητα. Οποτε μην περιμενεις να συμεριφερεται ουτε καλυτερα ουτε καν παρομοια με το μαμα 167αρι.
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 20 Μάϊ 2008, 12:05:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Θα συμφωνησω στα περισσοτερα με τον Στελιο,θα διαφωνησω σε καποια μικροπραγματα...
Μπορεις να το κανεις 4πεταλουδο και να εχεις και στρωτη λειτουργια και "λογικη"(για 4πεταλουδο) καταναλωση απλα εννοειται οτι θα πρεπει να κανεις τις αναλογες θυσιες.
Τι εννοω...
Καταρχην για να επενδυσεις σε αυτο το μοτερ πρεπει να κανεις ενα γερο συνολο οσο αφορα το κατω τμημα του.
Αυτο σημαινει μπιελες-πιστονια και φυσικα πολυ καλη δουλεια στον στροφαλο(ανοχες,ζυγισμα,κλπ).
Απο εκει και περα το "ρομαντζο" συνεχιζεται σε κεφαλη,επιλογη εκκεντροφορων και πεταλουδων.
Το να βαλεις εντελως κανιβαλλους εκκεντροφορους θα σου δωσει δυναμη αλλα θα την βγαζει στο Θεο καθως και τα κυβικα δεν θα ειναι πολλα αλλα και οι υπερτετραγωνες διαστασεις του μοτερ θα ευνοουν μεν το στροφαρισμα αλλα θα υστερουν και στο χαμηλομεσαιο φασμα.
Οποτε θα πρεπει να επιλεξεις εκκεντροφορους και πεταλουδες βαση των αναγκων σου.
Πχ με 40αρια σωματα θα εισαι μια χαρα και παραλληλα θα στροφαρεις 8αρες χωρις να "πεθαινει".
Με 45αρια αρχιζεις και κινεισαι στο οριο της πολιτισμενης λειτουργιας,κατι σαν 106 με Kent PT52 φαντασου.
Με 50αρια σωματα,το μαμησες και ψοφησε...
Κατι αναλογο και με τους εκκεντροφορους.
Λογικο προφιλ με εξισου λογικες ραμπες,σε συνδυασμο με τις πεταλουδες,θα σου δωσει ευκολα τα 150 αλογα και αν ψαχτεις καλα με εξατμιση και περιφερειακα τα 160-170 θα ειναι εφικτο νουμερο.
Απλα οσο πιο ακραιο μοτερ θα κανεις,θα πρεπει να κανεις και τις αναλογες βελτιωσεις σε μεταδοση πραγμα που συνεπαγεται και αλλα χρηματα εκει.
Κοινως τρυπιος κουμπαρας...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2008, 11:03:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συμφωνω και με τους 2 σας. Η αληθεια ειναι οτι και εγω στο θεμα του σασμαν κολαω. Γτ τα σασμαν τα συγκεκριμενα και γενικοτερα ισως της peugeot με ελαχιστες εξαιρεσεις που δεν τις γνωριζω προσωπικα ειναι μαρμελαδες.
Αλλα οπως ειπα το μοτερ θα φτιαχτει γενικοτερα και στανταρ θα ανεβουν και τα κυβικα.Δεν θα μπουν υπεραγριοι εκκεντροφοροι και βαλβιδες να ακουμπανε σχεδον μεταξυ τους πανω στο καπακι καθοτι με νοιαζει η αξιοπιστια καθως και το να δουλευει το μοτερ στο οριο του πολιτισμενου. Να εχει ρελαντι π.χ.
Απο κει και περα το να φτασω και να ξεπερασω το 2λιτρο δεν μου φαινεται και στοχος που δεν φτανεται. Η καιριες διαφορες των 2 μοτερ βρισκοντε στην εισαγωγη, εξαγωγη, μικρη διαφορα στο μεγεθος βαλβιδων,εκκεντροφοροι, εξαγωγη και εγκεφαλος. Οπως ειπα ολα αυτα θα πειραχτουν-αλλαχτουν, οποτε το μονο που μενει ειναι το υλικο του μοτερ , που ειναι απο αλουμινιο ενω το 2λιτρο οχι.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2008, 11:58:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σχετικα με το μπλοκ,το αλουμινιο θα σου δωσει μειωμενο βαρος που συνεπαγεται καλυτερη κατανομη μεταξυ των αξονων αλλα απο την αλλη θα εχει και μειωμενη αξιοπιστια καθως δεν ειναι τοσο συμπαγες οσο το μαντεμι(στρεβλωνει,οσο παραδοξο και αν σου φαινεται).
Απο εκει και περα σχετικα με τα την δυναμη,με πεταλουδες,κλπ,κλπ θα φτασεις ευκολα την δυναμη του 2λιτρου,παραυτα οπως ειπα,το κοστολογιο θα ξεφυγει.
Εστω οτι το 4πεταλουδο το βρηκες 500Ε,θελεις αλλα 1000Ε τουλαχιστον για εγκεφαλο και προγραμματισμο,700Ε για εκκεντροφορους και φυσικα εργασια και οτι αλλο αλλαξεις/επισκευασεις(πιστονια,κατεργασια στροφαλου,ροικη εξελιξη,κλπ).
Μεχρι στιγμης εισαι αισιως στα 2200Ε χωρις την εργασια του ρεκτιφιε,πιστονια και λοιπα ανταλλακτικα.
Κοινως το 2500αρι το εχεις σιγουρα και αν βαλεις και πιστονια τα 3 ειναι γεγονος...
Ε,αξιζει ρε;
Με τοσα παιρνεις 167αρι μοτερ και μαλιστα ισως σου μεινουν και χρηματα για να βαλεις και το 6αρι.
Αποψη μου παντα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
STELIOS Moderator
 Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2008, 14:02:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Pug_306 έγραψε: | Συμφωνω και με τους 2 σας. Η αληθεια ειναι οτι και εγω στο θεμα του σασμαν κολαω. Γτ τα σασμαν τα συγκεκριμενα και γενικοτερα ισως της peugeot με ελαχιστες εξαιρεσεις που δεν τις γνωριζω προσωπικα ειναι μαρμελαδες.
Αλλα οπως ειπα το μοτερ θα φτιαχτει γενικοτερα και στανταρ θα ανεβουν και τα κυβικα.Δεν θα μπουν υπεραγριοι εκκεντροφοροι και βαλβιδες να ακουμπανε σχεδον μεταξυ τους πανω στο καπακι καθοτι με νοιαζει η αξιοπιστια καθως και το να δουλευει το μοτερ στο οριο του πολιτισμενου. Να εχει ρελαντι π.χ.
Απο κει και περα το να φτασω και να ξεπερασω το 2λιτρο δεν μου φαινεται και στοχος που δεν φτανεται. Η καιριες διαφορες των 2 μοτερ βρισκοντε στην εισαγωγη, εξαγωγη, μικρη διαφορα στο μεγεθος βαλβιδων,εκκεντροφοροι, εξαγωγη και εγκεφαλος. Οπως ειπα ολα αυτα θα πειραχτουν-αλλαχτουν, οποτε το μονο που μενει ειναι το υλικο του μοτερ , που ειναι απο αλουμινιο ενω το 2λιτρο οχι. |
Αφου θα ανεβασεις τα κυβικα (αν καταλαβα καλλα θα το κανεις 2-λιτρο) γιατι απλα δεν βισκεις ενα 2-λιτρο μοτερ και να ξεκινησεις απο εκει?
Επισης οτι ειναι αλουμινενιο το block δεν ειναι παντα καλυτερο. Το αλουμινενιο Block του 1800 ειναι για τα φορτια (θερμικα και δυναμικα) του 1800. Απο τη στιγμη που θα του φορτωσεις αλλα 50 αλογα, το μαντεμι θα ειναι καλυτερο και απο αποψη θερμο-αποροφητικοτητας και αντοχης γενικα.
Απλα δν καταλαβαινω το point του να παρεις ενα 1800αρι μοτερ και να το μετατρεψεις σε 2λιτρο, ενω με λιγοτερα λεφτα ΠΑΙΡΝΕΙΣ το 2λιτρο ΚΑΙ το βελτιωνεις ? (αν δεν κανω λαθος το 4-πεταλουδο σου πρεπει να μπαινει και στην εισαγωγη του 2λιτρου - εκει θα σκοτωνει !!!)
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pug_306 (Ευάγγελος) Μέλος

Peugeot 306 1.8 16v(παμε για αλλαγη)
Ένταξη: 18 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 186 Τόπος: Γέρακας
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 21 Μάϊ 2008, 17:09:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tο Θεμα ειναι οτι η μετατροπη ξεκινησε απο το 1.8 . Το ειχα βρει σε παρα πολυ καλη τιμη και ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειχα τοτε τα λεφτα για το 167αρι οπου οαθενας ζηταει οτι του σηκωθει κυριολεκτικα μιλωντας, και ΔΕΝ ξερεις σε τι κατασταση ειναι. Τα συγκεκριμενα τα σκιζουν ελεεινα περισσοτερο αποτι ενα 1.8 οποτε δυο τα κρατουμενα.
Το τετραπεταλουδο βρεθηκε αργοτερα στην πορεια ενω εψαχνα απλα για μια εισαγωγη απο 2λιτρο για να αναπνεει καλιτερα το μοτερ. Τη φαση του στυλ πουλα τα και παρε ενα διλιτρο δεν \την συνεριζομαι, γτ τα λεφτα που εχω δωσει για την τοποθετηση του 1.8 πανω + σερβις κλπ ΔΕΝ τα παιρνω πισω.Εκτος αυτου τα συγκεκριμενα εξοδα πρεπει να ΜΑΤΑξαναδωθουν για την τοποθετηση και το αναλογο σερβις του 2λιτρου.Επισης ηδη βρε παιδια ειπα οτι αυτα δεν θα γινουν ΟΛΑ μαζι. ενα ενα. Αν ειχα 3.000 κασε αυτη τη στιγμη θα επαιρνα το διλιτο κασι με την πρωτη ευκαιρια πουλαγα το αλλο.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 22 Μάϊ 2008, 08:01:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεκτο αυτο που λες καθως αν το μοτερ ειναι ηδη πανω στο αμαξι και εχει δωσει και καποια Χ χρηματα,δεν προκειται να τα παρεις πισω.
Απο εκει και περα ομως,η βελτιωση δεν μπορει να ξεκινησει κομματι-κομματι...
Ο λογος;
Τα κομματια που θα επιλεξεις να βαλεις,δεν ειναι ΦΠΕ ή εστω και light εκκεντροφορατη εκδοχη ωστε να πεις οτι "Ενταξει μωρε,θα χασω λιγο απο εξατμιση και εισαγωγη μεχρι να μπουνε εκκεντρα και προγραμμα αλλα δεν θα εχω προβλημα...".
Κοινως προτεινω να μαζεψεις τα χρηματα και τα ανταλλακτικα που χρειαζονται και μετα να προχωρησεις σε τοποθετηση και σεταρισμα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kpsig Τρελλαμένο μέλος

Ένταξη: 23 Οκτ 2004 Δημοσιεύσεις: 438
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 25 Μάϊ 2008, 11:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εναλλακτικά:
4πεταλουδο από Suzuki GSX-R. 100Ε
Αλουμινένιο manifold: 150Ε
Megasquirt + Wideband l =400E
Φτιάξιμο κεφαλής - μόνος σου (εργαλεία κανένα 100Ε)
Επισκευή κεφαλής (οδηγοί, κλπ) 150Ε
Σετ φλατζών κλπ 200Ε
Εκκεντροφόροι 650Ε
2-3 μήνες σκληρής ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ δουλειάς΄
Εναλλακτικά παίρνεις έναν μεταχειρισμένο DTA, σου κάνει καποιος τον προγραμματισμό, αλλάζεις πιστόνια κλπ κλπ. Αλλά δε νομίζω ότι αυτό είναι το ζητούμενο για εσένα.
Εγώ ακολουθώ την παραπάνω οδό. Αν και ο προμηθευτής του εκκεντροφόρου με ΕΣΚΙΣΕ και με καθυστέρησε, σύντομα όλα θα είναι επάνω στο αμάξι (1.6 8V Ραλλί μοτέρ) και ελπίζω πριν τα τέλη του Αυγούστου να δοκιμάσω τον Megasquirt.
Υπόψην: το μοτέρ σου ήταν η β'αση για το μοτέρ του 206 WRC. Το αλουμινένιο του μπλοκ και ΟΛΑ τα κινούμενα μέρη, συν τα έδρανα στροφάλου κλπ είναι εξαιρετικά. Μην κολλάς στο θέμα της αντοχής αυτού του μοτέρ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|