PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Ομάδες/κλάσεις αγώνων αυτοκινήτου
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 26 Μάρ 2003, 19:20:29    Θέμα δημοσίευσης: Ομάδες/κλάσεις αγώνων αυτοκινήτου Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Οι Ομάδες που μετέχουν σε κάθε αγώνα υποδιαιρούνται σε κλάσεις=κυβισμός.

Ομάδα Ν = Αυτοκίνητα παραγωγής (όπως βγαίνουν από τον κατασκευαστή)
Ν1 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ν2 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ν3 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ν4 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα Α = Αυτοκίνητα Τουρισμού (επιτρέπονται πολλές αλλαγές στο αυτοκίνητο)
Α5 κλάση : από 0 έως 1400 κ.εκ.
Α6 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Α7 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Α8 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα Ε (παλαιότερα μοντέλα αυτοκινήτων που έληξε η Ηomologation τους από Α ή Ν)
Ε9 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
Ε10 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
Ε11 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
Ε12 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.

Ομάδα NATIONAL
ΝAT 13 κλάση : έως 1400 κ.εκ.
ΝAT 14 κλάση : από 1401 - 1600 κ.εκ.
ΝAT 15 κλάση : από 1601 - 2000 κ.εκ.
ΝAT 16 κλάση : πάνω από 2000 κ.εκ.


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:46:19    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπορείτε και πολλά άλλα στοιχεία (homologations, κλπ) να τα βρείτε στο www.fia.com


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!

Ένταξη: 09 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 2111
Τόπος: Were the Eagles fly higher

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2003, 09:52:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μπραβω Τασο... Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα AIM διεύθυνση Yahoo Messenger MSN Messenger
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 04:49:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

.................Δεν ξέρω πως έγινε αυτό.................... Laughing


www.euphemus.eu


Έχει επεξεργασθεί από τον/την BTS στις Παρ 28 Μάρ 2003, 04:51:28, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 28 Μάρ 2003, 04:50:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:04:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:16:14    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc


Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? Confused Confused Confused


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:29:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

teoman έγραψε:
Τότε δεν θα ρύθμιζαν όλοι την πίεση στα 0.8 ή 0.9 για να "ρίξουν" τα κυβικά τους? Confused Confused Confused


Οχι, γιατί τότε με αυτό τον τρόπο θα ήταν εκτός του ανταγωνισμού.

Η Α8 είναι "πάνω από 2000cc" με ανώτατο όριο τα 300 bhp. Οπότε και 2000 cc να έχεις, με το παραμικρό τούρμπο θα είσουν στην Α8! Οπότε προσπαθείς να καταφέρεις να κάνεις όσο το δυνατόν το αυτοκίνητό σου να είναι στα 300 άλογα με όσο το δυνατόν περισσότερη ροπή. Τι θα κάνεις; θα αυξήσεις την πίεση Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:34:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...

Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Very happy Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... Wink



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 12:56:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

δειτε συγκριτικά:

A 5604 206 GRAND TOURISME WRC 2002 (25/04 WR) 1997.4 x 1.7= 3395.6 cc
A 5626 XSARA WRC 2002 (09/02 WR) 1993.58 x 1.7= 3389.09 cc
A 5596 FOCUS WRC 2002 (25/04 WR) 1995.5 x 1.7= 3392.35 cc
A 5621 SUBARU IMPREZA WRC 2002 ( 19/02 WR) 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
A 5611 ACCENT WRC3 (17/03 WR) 1997.4 x 1.7 = 3395.6 cc
A 5632 LANCER EVOLUTION WRC (CS2A) (09/02 WR) 1996.9 x 1.7 = 3394.7 cc
A 5573 OCTAVIA WRC 2002 (38/04 WR) 1999.3 x 1.7 = 3398.8 cc


N 5476 155 QUADRIFOGLIO 3.0 V6 24V 2959 cc -> ATMO
N 5531 COUPE 2.0 16V TURBO 1995 x 1.7 = 3391.5 cc
N 5650 SUBARU IMPREZA WRX STI GDB 1994.3 x 1.7 = 3390.3 cc
N 5477 OPEL/VAUXHALL CALIBRA-A TURBO 4x4 1998 x 1.7 = 3396.6 cc
N 5623 IBIZA 1.8 20VT 1780.8 x 1.7 = 3027.4 cc
N 5640 LEON 1.9 TDI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL
N 5648 GOLF TDI GTI 1896.2 x 1.5 = 2844.3 cc -> DIESEL


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:00:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...

Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395)



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:16:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Ναί, το είδα και εγώ πρίν από λίγο...

Στο WRC τα δίνει όλα 1,7 (206 WRC =1997.5cc x 1.7 =3395)

δεν είναι λόγω WRC, αλλά λόγω turbo. τα turbodiesel 1,5.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
teoman (Τεό)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


C230 Sport Coupe Kompressor

Ένταξη: 19 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 2143
Τόπος: Jurassic Park

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Απρ 2003, 13:58:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
Α, εκτός αν εννοείς ότι το 0.8 στον πολλαπλασιασμό "μειώνει"...

Οχι δεν είναι ακριβώς έτσι... Very happy Το 0.8 είναι επιπλέον της ατμοσφαιρικής πίεσης των 1 bar άρα μιλάμε για 1.8 bar... Wink


Οκ,σωστός... Τώρα το'πιασα. Thumb right


Ότι αξίζει πονάει... Και είναι δύσκολο...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 18 Απρ 2003, 12:20:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Sidobre έγραψε:
BTS έγραψε:
Mπράβο Τάσο, άντε να αρχίσει η επιμόρφωση!

Μια λεπτομέρεια: η κατηγοριοποίηση των τούρμπο αυτοκινήτων προκύπτει πολλαπλασιάζοντας τον πραγματικό κυβισμό τους με τον συντελεστή 1.7 (ή 1.4, δεν θυμάμαι ακριβώς). Γι' αυτό το λόγο βλέπουμε τα δίλιτρα WRC να τρέχουν ως Α8, δηλαδή πάνω από 2000κυβικά.


Αυτό γίνεται χοντρικά (σε όλα τα αυτοκίνητα) ή ειδικά (ανάλογα με την πίεση του αυτοκινήτου);

Γιατί απ'όσο ξέρω ο κυβισμός προκείπτει από τον πολλαπλασιασμό των κυβικών επί την ατμοσφαιρική πίεση του αυτοκινήτου. Αν δηλαδή ένα αυτοκίνητο turbo είναι 1600 cc με 1,4 bar πίεση ο πραγματικός κυβισμός του είναι 1600x1,4=2240cc


Sorry για την καθυστέρηση, τώρα το είδα.
Όπως είδαν και τα παιδιά, συντελεστές μπαίνουν μόνο στα τούρμπο και είναι σταθεροί (1.7 & 1.5).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Σέρμπης Κώστας (κώστας)
Μέλος
Μέλος


106 1.3 Rallye, 206 1.6 16v

Ένταξη: 07 Σεπ 2007
Δημοσιεύσεις: 104

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Σεπ 2007, 22:50:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 13:11:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σέρμπης Κώστας έγραψε:
παιδια επειδη δεν καταλαβα καλα ακομα.το homologation τι ειναι ακριβως τελικα?συνολο κανονισμων καπως?για το τι πρεπει να πληρει το καθε οχημα?δηλαδη στα ιστορικα εχει ληξει η συνθηκη αυτη και τρεχουν πλεον σε κατηγοριες Ε?


Ειναι Η homologation. Στα ελληνικά δελτιο αναγνωρισης....

Επειδη βαριεμαι να γραφω, δες εδω: http://ethea.elpa.gr/index.php?cat_id=84&page_id=120
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
SnakeMJK (Ζήσης)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος

Renault Clio 1.5 (8V) Dynamic (2015)

Ένταξη: 27 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 5108
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 19:56:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Νίκο, εσύ Α5 είσαι; Γιατί όχι Ν;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος)
Ειδ. Γραμματέας
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 OMG

Ένταξη: 27 Νοέ 2005
Δημοσιεύσεις: 7134
Τόπος: Pyongyang

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Σεπ 2007, 20:05:44    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατι δεν υπαρχει homologation για Ν στο 206
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 09 Μάρ 2009, 10:33:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμαθα οτι αλλαξ κατηγορ εν9 μηπως ξερει καποιος να μου πει που θα μαθω για το τι αλλαξε????μου ειπαν για μπλοκε εκκεντρα και φρενα??

και που πρεπει να παρω την η να μπω σε κανενα side na μαθω??????


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
106 amaliada (kostas)
Μέλος
Μέλος


106 RALLYE

Ένταξη: 31 Δεκ 2004
Δημοσιεύσεις: 101
Τόπος: AMALIADA

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Μάρ 2009, 09:22:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

???????????????


106 rallye,turbo,nitrous
1)AX,1.6,16v..2nitrous,1 stage 120hp...2 stage ???hp
2)AX.??????????
subaru,impreza,sti,f.p.e.
suzuki,gsx-r 1300,hayabusa..acrapovic
1.3 Ν1 peugeot
εχουμε και συνεχεια

Κώστας Π.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ελληνικοί Αγώνες Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2  Επόμενη
Σελίδα 1 από 2

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3691s (PHP: 84% - SQL: 16%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on