Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 16:22:15 Θέμα δημοσίευσης: Πρώτες εντυπώσεις από Fiat Panda 100HP |
|
|
Ας γράψω κάποιες πρώτες σκέψεις για το καινούργιο μας τουτού. Πριν καμιά βδομάδα, λοιπόν, γίναμε ευτυχείς ιδιοκτήτες ενός fiat panda 100hp. Το αυτοκίνητο έχει 1000 χιλιόμετρα, οπότε δε μπορώ να βγάλω ολοκληρωμένα συμπεράσματα, αλλά, εν πρώτοις, μ' αρέσει. Καταρχήν, αισθητικά, το βρίσκω πολύ πετυχημένο, αφού ο συνδυασμός γλυκύτητας-κακίας είναι φοβερός. Το λευκό χρωματάκι επίσης προσθέτει στον χαρακτήρα του... (Σε καταλαβαίνω τώρα, Μανθο!) Μετά το κιτρινάκι (60άρι) "σχολικό" μας, σειρά έχει αυτό το (γρήγορο) "νοσοκομειακό". Στη θέση οδήγησης, τώρα, εννοείται ότι νιώθεις ψηλά, αλλά καθόλου άβολα ή αμήχανα. Το αμάξι παίρνει μικρές σχετικά κλίσεις, αλλά αυτό που είναι σύμμαχος στην-όχι μόνο γρήγορη-οδήγηση είναι η ορατότητα, που έχει κάτι από αμάξι περασμένης γενιάς (σχετικά κατακόρυφο παρ-μπριζ, κοντά στον οδηγό), και που δε βρίσκεις πια συχνά, ειδικά σε προσιτά μοντέλα. Ο επιλογέας είναι ταπερικός, και σε προδιαθέτει να τον χρησιμοποιείς συχνά και η εργονομία είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Αυτό που μ' αρέσει στο πάντα (και στο 60άρι, δηλαδή, απλά δεν είχα γράψει για κείνο) είναι ότι σου δίνει μια ειλικρινή εικόνα φτηνού, αλλά όχι φτηνιάρικου αυτοκινήτου. Τα πλαστικά μπορεί να είναι σκληρά, αλλά με καλό συνδυασμό χρωμάτων και καλή συναρμογή. Σε ό,τι αφορά την οδήγηση, ο κινητήρας δείχνει πολύ πρόθυμος, αλλά δυστυχώς στο σημείο που δείχνει να ξυπνάει πρέπει να πάω στην επόμενη σχέση (στρώσιμο, γαρ), οπότε είμαι στην αναμονή. Τα φρένα είναι εκπληκτικά από άποψη εμπιστοσύνης που σου εμπνένουν, τουλάχιστον, αφού προφανώς δεν τα έχω δοκιμάσει σε σκληρή χρήση. Πάντως έχουν φοβερή απόδοση. Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, αλλά το αμάξωμα δείχνει σφιχτό και παρά και τα 195/45R15 Goodyear F1 δε δείχνει να ταλαιπωρείται πολύ. Το τιμόνι έχει την κλασική, πλέον, ηλεκτρική ελαφρότητα, αλλά δε με ενοχλεί. Είναι και σχετικά κοντό, με 2.5 στροφές απ' άκρη σ' άκρη, αλλά δεν "κόβει" πολύ. Το πήραμε χωρίς ESP, οπότε δοκίμασα λίγο πως αντιδρά σε εσκεμένη υπερστροφή και έμεινα ικανοποιημένος. Έχει πολλή πρόσφυση, λόγω ελαστικών, αλλά όταν αυτή σπάσει αντιδρά αρκετά ήρεμα και γραμμικά(δε μιλάω για μεγάλες ταχύτητες). Γενικά, και σε συδυασμό με την τιμή του, το βρίσκω από τα πιο ενδιαφέροντα μικρά... Περισσότερα εν καιρώ! :cool:
Να και 3 φωτογραφιούλες...

Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 17:31:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Καλοταξιδο Κωστα!
Ποσο πηγε τελικη τιμη? 
.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 18:13:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
για σπορ εμφανισιακα δεν με εμπνέει αν και συμπεριφερεται μια χαρα, απ΄οσο τουλάχιστον μας τα χει κάνει τσουρεκια ο "παπίς"... που το ονειρευόταν για κάμποσα φεγγαρια...
το λευκό χρωματάκι... με τις μαυρες κολώνες ολα τα λεφτα...
μεγειες, καλόστρωτο και καλόστριφτο...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 20:49:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Να' στε καλά, ευχαριστώ. Αν και θα το χαίρονται τα γονίδια, προς το παρόν, τουλάχιστον. Σίγουρα απέχει πολύ από το χαρακτηρισμό "σπορ", αλλά έχει καλά στοιχεία, γι'αυτό που είναι. Δεν είναι τετρακίνητο, Steve και, Χάρη, 14 χιλιάρικα με 2-3 μαλακιούλες (ηλιοροφή, πλευρικούς αερόσακους και bluetooth).
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 25 Νοέ 2008, 20:58:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...συμφωνώ... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ath7 (Χαρης) Έχω ξεφύγει !!!

corsa B
Ένταξη: 22 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 1180 Τόπος: Περιστερι-Κηπουπολη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 00:35:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια χαρα η τιμη του!
Το τετρακινητο εχει μονιμη τετρακινηση? 
.. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 00:41:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναι, και επίσης βγαίνει μόνο με τον 1.2 με τα 60 ολόκληρα άλογα, που δε λέει (βγαίνει και multijet, με τα 70, αλλά απαγορευμένο). Αλλά δε λέει τετρακίνητο. Αρκετές επιπλέον φθορές, χωρίς αντίκρυσμα, αφού η συνήθης χρήση του είναι σε πόλη-ταξιδάκια.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 01:03:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πως; 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 01:18:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τετρακίνητο είναι πιο αργό και από την καθυστέρηση δυστυχώς...
Κατά τα άλλα, το 100ακι μου άρεσε γενικά, σου βγάζει αρκετά παιχνιδιάρικη διάθεση, αλλά σε καλό δρόμο. Έτσι και αρχίσει τυπικός ελληνικός επαρχιακός δρόμος, αρχίζεις και βλαστημάς... 
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
lionking(t) (anestis) Δραστήριο μέλος

 Peugeot 207 1.6 (16v) GT (2007)
Ένταξη: 25 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 257 Τόπος: Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 01:25:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το 100αρι δεν βγαινει 4κινητο,μονο 1,2 με 60 αλογια που κυοφορουν,και αλλη μια εκδοση με 70κατι αλλα ειναι πετρελαιο.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 09:17:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
lionking(t) έγραψε: | Το 100αρι δεν βγαινει 4κινητο,μονο 1,2 με 60 αλογια που κυοφορουν,και αλλη μια εκδοση με 70κατι αλλα ειναι πετρελαιο. |
Sinanai έγραψε: | [...]βγαίνει μόνο με τον 1.2 με τα 60 ολόκληρα άλογα, που δε λέει (βγαίνει και multijet, με τα 70, αλλά απαγορευμένο).[...] |
Αυτό ακριβώς είπα και πιο πάνω...
Απλώς δεν κατάλαβα την ένσταση του Steve. Καταρχήν (δεν ξέρω αν το καταλάβατε στο πρώτο κειμενάκι) είχαμε ένα 60άρι (όχι τετρακίνητο). Οπότε ξέρω πως ήταν... Αν ήταν και τετρακίνητο, δε, βράσ'τα... Το 100άρι, με λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση από το 60άρι προσφέρει σαφώς περισσότερες δυνατότητες ταξιδιού κτλ. Το 4x4 είπα ότι ωραίο είναι (το diesel, κατά προτίμηση, που έχει ροπή), αλλά δε θα αξιοποιούταν οι όποιες δυνατότητες του (που ξέρω ότι δεν είναι μικρές, σε σχέση με κυβισμό, μέγεθος κτλ). 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών

 206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31102 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 09:59:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ακρη με τον steve δεν βρησκεις... οπότε μην δινεις σημασία...
...δεν το ηξερα οτι βγαινει μονο με τον 60αρι το 4χ4...
μαλ***α...
πάντως...δεν ειναι κι ασχημο... http://uk.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y
μονο αν θες να τραβηξεις κάνα σκάφος θα σου λειψει η δυναμη νομιζω...
καλά αν επιτρέπονταν τα diesel θα ηταν κορυφη.... 
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 12:50:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το'χω δει αυτό το βιντεάκι και, πλάκα πλάκα, μια χαρά τα πηγαίνει...
Όσο για τα ντίζελ, τι να πει κανείς... Σε όλη την Ευρώπη μόνο δύο πόλεις τα αποκλείουν, μόνο αυτό σκέψου... Ό, τι να' ναι, πραγματικά. Και με ηλίθιες δικαιολογίες, τύπου "ρυπαίνουν περισσότερο κτλ". Βέβαια, έχουν φροντίσει να φέρουν την τιμή του ντίζελ τόσο κοντά στης βενζίνης, που και να τα επιτρέψουν δε θα συμφέρουν όσο παλαιότερα, από οικονομικής πλευράς, αν σκεφτείς και το κόστος κτήσης, που χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να υπερκεραστεί από το (λίγο) χαμηλότερο κόστος χρήσης. Και είναι και η ποιότητα του ντίζελ, στην Ελλάδα, που η περιεκτικότητά του σε θείο, είναι όση και του Βατοπεδίου σε "μαύρο χρήμα" ( καλό, ε; )... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!


 Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 26 Νοέ 2008, 15:01:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εννοώ ότι σε σχέση με ένα δικίνητο αυτοκίνητο έχει περισσότερα μηχανικά-και κινούμενα-μέρη (που φθείρονται), τα οποία συνεπάγονται επιπλέον κόστος (κτήσης, αλλά και χρήσης). Αν κανείς ξέρει ότι τις δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης του οχήματος δε θα τις εκμεταλλευτεί, το βρίσκω ανούσιο να προβεί στην αγορά του. Ίσως δεν το εξέφρασα σωστά, αλλά δε νομίζω ότι λέω κάτι περίεργο... 
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|