Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Z109 (DIMITRIS) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT 190bhp
Ένταξη: 02 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 18
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 02:26:06 Θέμα δημοσίευσης: 207 - Κρύωμα κινητήρα σε 207 GT? |
|
|
Φίλοι μου που έχετε το 207 gt και εσείς που γνωρίζετε περι τεχνικών ζητημάτων στο εν λόγω μοντέλο,τα φώτα σας! Ο turbo κινητήρας στα πρώτα 1800χλμ μου έχει αφήσει άριστες εντυπώσεις,αυτό που με ανησυχεί λίγο όμως είναι οτι ο αντιπρόσωπος της peugeot που έχει το ίδιο αυτοκίνητο με συμβούλεψε να μη το σβύνω αμέσως για καλό και για κακό και να το αφήνω λίγο στο ρελαντί να κρυώνει! Η απορία μου είναι οτι αφού το turbo είναι εργοστασιακό και ενώ ο δείκτης θερμοκρασίας νερού ειναι στους 90 συνήθως και ο δείκτης θερμ. λαδιού στη μέση πάντα,γιατί πρέπει να περιμένω και πόση ώρα θα πρέπει να περιμένω.Στο manual δεν αναφέρει τίποτα γι αυτό.Στην peugeot μου είχαν πει οτι υπάρχει ηλεκτρονικό σύστημα το οποίο ψύχει τη τουρμπίνα και δεν είναι όπως τα μη εργοστασιακά turbo που τα περισσοτερα θέλουν πολυ καλο ζέσταμα και ίσως και ένα turbotimer για το σβύσιμο...Περιμένω υπομονετικά τις απαντήσεις σας,ευχαριστω προκαταβολικά και ζητώ συγνώμη για το μεγάλο topic...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ...ΛΙΟΝΤΑΡΙ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 06:48:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις να κρυώσει για να το σβήσεις.
Αυτό στο είπε μιας και είναι ο γνωστό πως το τούρμπο ψύχεται και λιπαίνεται με λάδι που σημαίνει πως όσο ο κινητήρας λειτουργεί κυκλοφορεί και λάδι στην τουρμπίνα.
Επίσης στο 207 υπάρχει και ηλεκτρική αντλία νερού η οποία ελέγχεται από των εγκέφαλο και ανάλογα με της ανάγκες σε ψύξη κυκλοφορεί νερό στην τουρμπίνα.
Καλό είναι πάντως μετά από σκίσιμο να το αφήνεις λίγο να δουλέψει στο ρελαντί |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 07:39:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γενικώς απόφευγε να σβήνεις τον κινητήρα αν το θερμόμετρο λαδιού έχει ξεπεράσει τους 115C. Περίμενε να πέσει στους 115C και μετά σβήσε. Ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ατμοσφαιρικά και μη (αλλά για τα τούρμπο είναι σημαντικότερο). Έχει σχέση με την ομοιόμορφη κατανομή της θερμοκρασίας στα μέταλλα και με την λίπανση στα καυτά σημεία του κινητήρα (θάλαμος καύσης, βαλβίδες εξαγωγής κλπ, και φυσικά οι τουρμπίνες που καίνε πάντα λίγο έως πολύ περισσότερο). Το θετικό αποτέλεσμα φαίνεται μακροπρόθεσμα γιατί αφορά την μακροζωία-αντοχή των μηχανικών μερών στις καταπονήσεις.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 08:18:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Επειδη ακομα θα καθυστερησει πολυ να μπει ανεξαρτητη ηλεκτρικη αντλια λαδιου στα μοτερ παραγωγης,εσυ θα το ζεσταινεις παντα τουλαχιστον κανενα 10λεπτο(κινουμενος εννοειται) και ασχετα με το αν το εσκιζες ή οχι,θα το αφηνεις τουλαχιστον ενα 2λεπτο(για να μην πω 5λεπτο) να δουλευει στο ρελαντι για να αποφυγει τις οποιες κρυσταλλοποιησεις λαδιου μπορει να επιφερει η πολυ μεγαλη θερμοκρασια της τουρμπινας.
Η ψυξη της τουρμπινας με νερο ναι μεν επιφερει μεγαλη μειωση των θερμοκρασιων αλλα παρολα αυτα αν το τουρμπο ζεματαει δεν ειναι σε θεση να κρυωσει τελεια τα μεταλλα αν δεν υπαρχει παραλληλη κινηση λαδιου,εκτος απο του νερου.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 08:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
και εγω σαν εγκαθετος θα σου πω να αφησεις τα κρυωματα και να προγραμματισεις να βαλεις στο μελλον το προγραμμα του rc Που θα πωλειται κανονικα απο τη πεζο και θα λυνει τετοια θεματα αααααααααααααααα
δινει και 20+αλογακια μωρε
ερωτηση. σταυρο αυτο το προγραμμα θα δινει και τη δυνατοτητα απενεργοποιησης του esp? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 08:49:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Συγνώμη αλλά είστε υπερβολική.
Δεν νομίζω ότι θα κάτσει ο κάθε ένας που θα πάρει ένα τέτοιο αμάξι να περιμένει να κρυώσει για να το σβήσει αυτό δεν είναι λογικό.
Επίσης όπως έγραψα και ποιο πάνω μετά από σκίσιμο καλό θα ήταν να το αφήσει λίγο στο ρελαντί και μετά να το σβήσει.
Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και τέτοια προβλήματα περί φθοράς με ζεστό το λάδι δεν υπάρχουν σε τόσο μεγάλο βαθμό εκτός και αν το παρακάνεις.
Άσε που δεν νομίζω μετά από μια βόλτα αν πας και το παρκάρεις και το κλείσεις αμέσως θα πάθει κάποια ζημιά έστω και μακροπρόθεσμα γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!


 Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:00:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Συγνώμη αλλά είστε υπερβολική.
Δεν νομίζω ότι θα κάτσει ο κάθε ένας που θα πάρει ένα τέτοιο αμάξι να περιμένει να κρυώσει για να το σβήσει αυτό δεν είναι λογικό.
Επίσης όπως έγραψα και ποιο πάνω μετά από σκίσιμο καλό θα ήταν να το αφήσει λίγο στο ρελαντί και μετά να το σβήσει.
Καλώς η κακώς η τεχνολογία προχωράει και τέτοια προβλήματα περί φθοράς με ζεστό το λάδι δεν υπάρχουν σε τόσο μεγάλο βαθμό εκτός και αν το παρακάνεις.
Άσε που δεν νομίζω μετά από μια βόλτα αν πας και το παρκάρεις και το κλείσεις αμέσως θα πάθει κάποια ζημιά έστω και μακροπρόθεσμα γιατί εάν είναι έτσι καλύτερα να πάρεις ατμοσφαιρικό που δεν σπάει δεν χαλάει. |
Επειδη ευτυχως ή δυστυχως τα αυτοκινητα δεν εχουν πια την ποιοτητα κατασκευης που ειχαν,τα μοτερ ειναι σαφως πολυ πιο πουσαρισμενα και οι κατασκευαστες θελουν να εχουν την αγορα "σε κινηση" και οχι στασιμη αγοραζοντας ενα αυτοκινητο την δεκαετια για τον καθε καταναλωτη,καλυτερα οπως λεει και η παροιμια "Καλλιο γαιδουροδενε παρα γαιδουρογυρευε".
Τωρα το τι θα κανει ο καθενας,ποσο θα αντεξει το μοτερ ή τι θα χρειαστει το μοτερ,ειναι καθαρα θεμα κρισης αλλα και τσεπης.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:20:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως επιμένω πως σε νορμάλ συνθήκες οδήγησις δεν χρειάζεται απολύτως τίποτα.
Από εκεί και πέρα όπως λες κι εσύ ο καθένας ας κάνει ότι θέλει.
Α και κάτι ακόμα....τα δημοσιογραφικά 207GT έχετε την εντύπωση πως τα παραχαϊδεύουν και α μην το σβήσει είναι ζεστό η άστο να ζεσταθεί και μετά φύγε.... μπα δεν νομίζω.
Κι όλα αυτά τα αυτοκίνητα κυκλοφορούν και κάνουν πολλά χιλιόμετρα και θα συνεχίσουν να κάνουν και μετά το τέλος των τεστ και είμαι σίγουρος πως δεν θα κάνουν κιχ.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:22:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αργυρη το esp υπαρχει τροπος να βγει στο gt αλλα να δουλευει το abs?
ή εστω αν βγαλεις ασφαλεια και βγουν οφ και τα δυο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 09:41:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα δημοσιογραφικα αυτοκινητα δυστυχως ειναι εντελως διαφορετικη περιπτωση που την εχω ζησει απο κοντα,για αυτο και πουλιουνται σε πολυ χαμηλοτερη τιμη...
Το τι προβληματα βγαζουν μεχρι την πωληση τους ειναι μεγαλη υποθεση,ιδιαιτερα το τι βγαζουν μετα...
Προσωπικα ευχομαι ποτε κανεις μας να μην παρει τετοιο αυτοκινητο.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 11:02:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το δικό μου τέτοιο είναι
Είναι λογικό να πωλούνται σε ποιο χαμηλή τιμή μιας και είναι μεταχειρισμένα.
Επίσης δεν είναι τίποτα ιδικά αυτοκίνητα αλλά κανονικής παραγωγής όπως όλα τα άλλα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 11:04:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | αργυρη το esp υπαρχει τροπος να βγει στο gt αλλα να δουλευει το abs?
ή εστω αν βγαλεις ασφαλεια και βγουν οφ και τα δυο? |
Αυτό δεν το ξέρω ακόμη αλλά εάν το ESP κλείνει όπως του 206 το ABS θα λειτουργεί κανονικά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 12:07:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ειδικα αυτοκινητα δεν ειναι αλλα ειναι χιλιοξεσκισμενα καθως απο αυτα εχουν περασει ολοι οι πωλητες κατα την παρουσιαση του μοντελου οπως επισης και μετα οι δημοσιογραφοι με οτι συνεπαγεται αυτο...
Ασε,τα εζησα στην Opel αρκετα χρονια και δεν γουσταρω να τα ξαναζησω...
Ιδιαιτερα γυρισαν τα μυαλα μου αναποδα οταν σοβαρος "καραγκιοζης" του χωρου ειχε παρει το Astra Coupe Turbo για Σ/Κ και μας το γυρισε με την μια πισω ζαντα σε κομματια γιατι λεει του τρυπησε το λαστιχο στον δρομο και δεν μπορουσε να την αλλαξει εκει,οποτε το εφερε απο την Χαλκιδικη μεχρι την Θεσσαλονικη με σκασμενο λαστιχο,την ζαντα σαν να μην πω τι,και το Astra γεματο απο μπαγαζια και οικογενεια μεσα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Z109 (DIMITRIS) Μόλις έγραψα

 Peugeot 207 GT 190bhp
Ένταξη: 02 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 18
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Απρ 2007, 21:58:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση.Πηρα τηλεφωνο στη peugeot το πρωι για να ακουσω την επισημη αποψη.Μου ειπαν οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τετοιες προδιαγραφες και ηλεκτρικα μεσα ωστε να μη χρειαζεται να περιμενεις ουτε λεπτο στο ρελαντι πριν το σβυσεις,ιδιαιτερα, συνεχισε ο υπευθυνος τεχνικος διευθυντης,οταν τα οργανα δεν δειχνουν τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ περιοχες!Σε αντιθεση,δεν ειναι κακο αν το εχεις καταπονησει επικινδυνα να το αφηνεις να δουλευει για δευτερα στο ρελαντι πριν το σβυσεις.Επισημα παντως μου ειπε οτι εχουν προβλεψει να μη χρειαστει να συμβει αυτο!
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟ...ΛΙΟΝΤΑΡΙ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!

 106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 07:28:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απανταω με μια ακομη παροιμια...
"Φυλαγε τα ρουχα σου για να'χεις τα μισα"...  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 07:59:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
βασικα αυτο που πρεπει να κανεις ειτε εχεις τουρμπο ειτε ατμοσφαιρα ειτε πατινι ειναι καποια λεπτα πριν φτασεις σπιτι σου (4-5) να κοβεις λιγο ρυθμο για να ηρεμησει-κρυωσει λιγο το μοτερ...
ειδικα οταν το κανεις αυτο εν κινησει ειναι πιο ευκολο-γρηγορο να κατεβει η θερμοκρασια λαδιου (αυτο κοιτα πιο πολυ αφου αυτο ψυχει τη τουρμπινα) και νερου... απο οσο να σταματησεις κατω απο το σπιτι σου και να το κοιτας στο ρελαντι για 2-3λεπτα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 10:24:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Z109 έγραψε: | Παιδια ευχαριστω για την ανταποκριση.Πηρα τηλεφωνο στη peugeot το πρωι για να ακουσω την επισημη αποψη.Μου ειπαν οτι ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει τετοιες προδιαγραφες και ηλεκτρικα μεσα ωστε να μη χρειαζεται να περιμενεις ουτε λεπτο στο ρελαντι πριν το σβυσεις,ιδιαιτερα, συνεχισε ο υπευθυνος τεχνικος διευθυντης,οταν τα οργανα δεν δειχνουν τις ΚΟΚΚΙΝΕΣ περιοχες!Σε αντιθεση,δεν ειναι κακο αν το εχεις καταπονησει επικινδυνα να το αφηνεις να δουλευει για δευτερα στο ρελαντι πριν το σβυσεις.Επισημα παντως μου ειπε οτι εχουν προβλεψει να μη χρειαστει να συμβει αυτο! |
Μα καλά, τί λένε οι άνθρωποι; Αν τα όργανα πάνε στις κόκκινες περιοχές τότε σίγουρα θα πας συνεργείο για κάποια βλάβη!
1. Η Peugeot (και η κάθε εταιρεία) ενδιαφέρεται για τα πρώτα 3 χρόνια, κατά τα οποία έχεις εγγύηση. Οι γενικές φθορές που συζητάμε καθορίζουν αν ο κινητήρας θα κάνει απροβλημάτιστα περισσότερα από 150.000χλμ.
Οι περισσότεροί μας όμως μακάρι να έχουμε κάνει τα 50.000 χλμ μέσα στα τρία πρώτα χρόνια.
2. Τί περίμενες να σου δώσει ο τεχνικός διευθυντής; Μια απάντηση που θα μπορούσες να εκλάβεις ως ελάττωμα του αυτοκινήτου; Γιατί από ό,τι θυμάμαι όλες οι εταιρείες έχουν κάποια recommendations αλλά σε καμία περίπτωση δεν σου επιβάλλουν την τήρησή τους. Κάπως έτσι συμβαίνει κι εδώ.
3. Ό,τι εκτίθεται σε μεγάλη θερμοκρασία χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει και είναι κακή ιδέα να κάνεις απότομη απόψυξη. Για το καπάκι, την πολλαπλή και το μαντέμι. Με 900+ βαθμούς κελσίου εκει μέσα τί περιμένεις να γίνει αν κλείσεις τον κινητήρα;
Ουδεμία σχέση η θερμοκρασία ψυκτικού.
4. Η τουρμπίνα περιστρέφεται σε χιλιάδες στροφές ανά λεπτό. Λειτουργεί από 100.000 rpm και πάνω, όταν τη πιέσεις μπορεί να φτάσει και τις 200.000 rpm.
Αν κλείσεις τον κινητήρα τότε κόβεις την παροχή λαδιού στο έδρανό της και διακόπτεται το οριακό στρώμα ανάμεσα στις επιφάνειες, με όποιες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό (π.χ. σπάσιμο τουρμπίνας ή μείωση ζωής στο 50%). Όσο μικρό και να είναι το στροφείο, δεν παύει να χρειάζεται κάποια ώρα για να πέσουν οι στροφές του λόγω στροφορμής.
Όσο μεγαλύτερη τουρμπίνα, τόσο περισσότερος ο χρόνος. Σε γουρουνοτούρμπο (λ.χ.GT35) μπορεί να κάνει και δύο-τρία λεπτά.
Τα συμπεράσματα δικά σου! Εγώ πάντως θα έβαζα και ένα turbo timer.
Όπως γράφει ο συνονόματος, φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 12 Απρ 2007, 10:28:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
??
σε 8 μερεσ κλεινω 3χρονια
83000χλμ με πολυ μεγαλη οικονομια και προσοχη στα χλμ το τελευταιο ενα χρονο...( το πρωτο ειχα 35 ) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|