Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Vansode (giwrgos) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 rallye 2008
Ένταξη: 08 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Αύγ 2008, 21:09:00 Θέμα δημοσίευσης: ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ? |
|
|
Παιδια καλησπερα....εχω ενα προβλημα με το αυτοκινητο....Σημερα μου αναψε η ενδειξη oil στο ταμπλω και στη οθονη που εχει για ολα τα υπολοιπα, μου εγραφε... CHECK OIL LEVEL.... κοιταξα την σταθμη και ηταν λιγο πιο κατω απο την μεση... συμπληρωσα 1 λτ λαδι πηγε λιγο πιο κατω απο το μαχ και ακομα μου αναβει η λυχνια...(η οποια σβηνει κατα την διαρκεια) Οταν ανοιξα το καπακι να συμπληρωσω ειδα κατι ατμους να βγαινουν...(απο οτι ξερω αυτο επιβεβαιωνει την υποψια μου)... ελπιζω να κανω λαθος.... Εχω 2 ερωτηματα....
1)γιατι δεν μου εσβησε η λυχνια...(μηπως ειναι κατι αλλο?)
2)αν ειναι απο αυτο... Ειναι φυσιολογικο να εχει καψει τοσο λαδι?(το εχω γυρω στους 4 μηνες το αμαξι)Σας παρακαλω βοηθηστε με εχω τρελαθει....
Την πεμπτη εχω ραντεβου στην lion για το servise των 5.000km.. Sorry αν σας κουρασα....
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Αύγ 2008, 21:27:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Απ'οτι εχω διαβασει κ'εγω εδω μεσα, σχεδον ολα τα 207 με τον τουρμπο κινητηρα καινε λαδια για τα πρωτα χλμ αλλα μετα στρωνουν και δεν εχουν κανενα προβλημα.
Οποτε το να εκαψε το μισο λαδι μεσα στα πρωτα 5000 χλμ, δεν ειναι τραγικο. Δεν ειμαι σιγουρος ποσο λαδι παιρνει (νομιζω 4 λιτρα ???) οποτε αν η σταθμη ηταν στη μεση και εσυ εβαλες 1 λιτρο, παλι χαμηλα ηταν (γιατι ελειπαν 2 λιτρα), και γι αυτο η ενδειξη δεν σου εσβησε.
Αν ανοιξες να δεις τη σταθμη ΜΟΛΙΣ εσβησες τη μηχανη λογικο ειναι να βγαζει ατμους γιατι και το λαδι ετσι κανει, βγαζει αναθημιασεις. Καθως και επισης για να μετρησεις σωστα τη σταθμη, πρεπει να περασει καποια ωρα απ'τη στιγμη που θα σβησεις τη μηχανη γιατι το λαδι αργει να κατεβει και να κατσει στο καρτερ (ειναι ακομη σκορπισμενο μεσα στο κινητηρα), οποτε παιζει και να μην σου ελειπε οσο νομιζες.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Vansode (giwrgos) Μόλις έγραψα
Peugeot 207 1.6 rallye 2008
Ένταξη: 08 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 17 Τόπος: Θεσσαλονικη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Αύγ 2008, 21:33:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν ξερω αδερφε μου... εχω τρελαθει... και πιο πολυ με ανησυχησαν οι ατμοι... δεν το εχω δει αλλου... αλλα και παλι δηλαδη μου λες οτι εκαψε περιπου 3 λιτρα... κατι δεν μου καθετε δεν ξερω...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
myth (Γιαννης) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 GT
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 382 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 09 Αύγ 2008, 23:37:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλαρακι και μενα στα 4500 χιλ μου εβγαλε ενδειξη και μου εκαψε λαδια και μου εβγαζε και τους ατμους που λες...Κοιτα το μοτερ αυτο για να δουλευει σωστα ΠΡΕΠΕΙ να καιει λαδι..(ΟΧΙ τοσο πολυ βεβαια) αλλα λιγακι λαδι παντα θα καιει.. απλα ειναι τα αρχικα χιλιομετρα...και αμα το ανοιγεις κιολλας λογικο να καει λαδακι..τουρμπατο ειναι Θα σου ελεγα να το τσεκαρεις μετα τα 10000 χιλιομετρα...εκει θα διεξει...τωρα τα αρχικα χιλιομετρα δεν λενε τπτ... ..Μην τρελενεσαι,, και γω στην αρχη ψιλοτρομαξα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
STELIOS Moderator
Little Bastard
Ένταξη: 18 Οκτ 2003 Δημοσιεύσεις: 2664
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:03:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vansode έγραψε: | αλλα και παλι δηλαδη μου λες οτι εκαψε περιπου 3 λιτρα... κατι δεν μου καθετε δεν ξερω... |
Βασικα το αναποδο σου λεω οτι μαλλον εκαψε ΛΙΓΟΤΕΡΟ απ'το μισο, ΑΝ το μερτησες αμεσος αφου εσβησες τον κινητηρα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος
207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Αύγ 2008, 02:23:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε μην αγχώνεσαι και γω μέχρι τα 10,000km που εκανα την πρωτη αλλαγη είχα κάψει λαδάκι.Τώρα είμαι στα 16,000km περίπου και δεν εχω κάψει τίποτα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!
BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 10 Αύγ 2008, 16:06:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Οι ατμοί λογικοί είναι, και εμένα πχ μετά από ζόρι βγάζει ατμούς από το καπάκι.
Πάντως το min-max δεν έχει σχέση με την συνολική χωρητικότητα σε λάδι του κινητήρα.
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 13 Αύγ 2008, 21:39:06 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Οι ατμοί λογικοί είναι, και εμένα πχ μετά από ζόρι βγάζει ατμούς από το καπάκι.
Πάντως το min-max δεν έχει σχέση με την συνολική χωρητικότητα σε λάδι του κινητήρα. |
μετα απο λιγο που ποιανει θερμοκρασια το αμαξι βγαζει ατμους αν ανοιξεις τα λαδια...λογικο...αλλη θερμοκρασια...
μπορει να βαλες λαδια αλλα ηταν αρκετα ζεστο πραγμα που λεει οτι θα θελει κ αλλα ακομα...κοιτα κρυο που ειναι η ενδιξη...εμενα παντως στα 12300 ποια εδω κ 5300 χλμ που αλλαξα με σκισιμο κτλ...ταξιδι 960 χλμ σε 7 ωρες δεν εκαψε τπτ ζητω τα fuch |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos68 (Νίκος) Μέλος
Peugeot 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 182 Τόπος: Ρέθυμνο
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 14 Αύγ 2008, 17:32:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Γιώργο μην ανησυχείς.Εμένα στα 9500 με αλλαγή στα 5000 έκαψε σχεδόν 1.5 λίτρα λάδι και φυσικά άναψε η ένδειξη.Μετά τα 10000 θα δεις διαφορά.Όχι ότι δεν καίει καθόλου αλλά πολύ λιγότερο.Το βάζεις μπροστά κανά δίλεπτο το σβήνεις και το αφήνεις 15 λεπτά.Μετράς σε δυνατό φως διότι δε φαίνεται καθαρά.Πάντως θέλει παρακολούθηση από αλλαγή σε αλλαγή.Όσο για τους ατμούς κι εγώ όταν τους είδα νόμιζα ότι τηγάνιζα ψάρια.Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.Και συμβουλή:...Να προτιμάτε αναρρόφηση λαδιών και όχι από την τάπα διότι μένει αρκετό παλιό λάδι μέσα.Και με το λάδι της Shell υπάρχει βελτίωση προς τα κάτω στη θερμοκρασία του λαδιου. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sonermgb (Αρης) Φανατικό μέλος
peugeot 307 1.6xs 2007 facelift
Ένταξη: 04 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 350 Τόπος: αθηνα.χαλανδρι
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 05 Δεκ 2009, 22:20:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
φιλε μου επειδη μ εχει συμβει κ εμενα να ειναι λιγο κατω απτην μεση η σταθμη κ του συμπληρωσα κ η ενδειξη δεν εσβηνε.....αλλα το αμακσι ηταν ακομα ζεστο κ την αλλη μερα το πρωι που ηταν κρυο ολα καλα
Χαμογέλα ρε! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
jimaoua (Δημήτρης) Μόλις έγραψα
308cc 150hp, 406ST 1.8
Ένταξη: 04 Ιαν 2010 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: ΠΑΝΤΟΥ?
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 04 Ιαν 2010, 23:55:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
nikos68 έγραψε: | Φίλε Γιώργο μην ανησυχείς.Εμένα στα 9500 με αλλαγή στα 5000 έκαψε σχεδόν 1.5 λίτρα λάδι και φυσικά άναψε η ένδειξη.Μετά τα 10000 θα δεις διαφορά.Όχι ότι δεν καίει καθόλου αλλά πολύ λιγότερο.Το βάζεις μπροστά κανά δίλεπτο το σβήνεις και το αφήνεις 15 λεπτά.Μετράς σε δυνατό φως διότι δε φαίνεται καθαρά.Πάντως θέλει παρακολούθηση από αλλαγή σε αλλαγή.Όσο για τους ατμούς κι εγώ όταν τους είδα νόμιζα ότι τηγάνιζα ψάρια.Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.Και συμβουλή:...Να προτιμάτε αναρρόφηση λαδιών και όχι από την τάπα διότι μένει αρκετό παλιό λάδι μέσα.Και με το λάδι της Shell υπάρχει βελτίωση προς τα κάτω στη θερμοκρασία του λαδιου. |
Απαραιτητο εφ' οσων δεν εχει απαγορευτικη τιμη ειναι και η αντικατασταση του φιλτρου λαδιου.Οποτε δεν υπαρχει λογος αναρροφησης...Και αν πιεζεις πολυ το αυτοκινητο και κυνηγας επιδοσεις ψαξε καλα λαδακια...Καλα και της Shell αλλα υπαρχουν και κορυφαια λαδια....Δεν το παιζω ειδικος!Και εγω στο ψαξιμο ειμαι
ΟΣΟ υπαρχει αλκοολ.........ΥΠΑΡΧΕΙ ελπιδα!
Αρκει να μην συνδιαζει ΚΑΝΕΙΣ αλκοολ κ οδηγηση....
Εκει δεν υπαρχει ελπιδα..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|