Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Road_Runner (Νικόλας) (ο Παγκόσμιος) Ειδ. Γραμματέας
Peugeot 206 OMG
Ένταξη: 27 Νοέ 2005 Δημοσιεύσεις: 7134 Τόπος: Pyongyang
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2013, 12:52:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Γραμματοσειρα ειναι helvetica μεγεθος αν θυμαμαι καλα 10 εκ. με επιφυλαξη ομως....
ποια 10 εκ σε ποια κωλοπορτα ρε? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2013, 18:57:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Road_Runner έγραψε: | Γραμματοσειρα ειναι helvetica μεγεθος αν θυμαμαι καλα 10 εκ. με επιφυλαξη ομως....
ποια 10 εκ σε ποια κωλοπορτα ρε? | Στις κωλόπορτες οδηγού - συνοδηγού λέει που θέλει 15 εκ από τον καθρέφτη μάλλον
Για την γραμματοσειρά πού θα το βρούμε;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bakclima (ΓΕΩΡΓΙΟΣ) Έχω ξεφύγει !!!
PEUGEOT 206 2.0 (16V) RC (2004) Α7
Ένταξη: 30 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 1084 Τόπος: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2013, 20:13:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όχι, λέω στο φορτ μπαράζ (που έχει πει και κάποιος μεγιστος)
DBH ENERGY SOLUTIONS |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Lef205 (Λευτέρης) (νομίζω) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 205 rallye/gti
Ένταξη: 07 Ιαν 2005 Δημοσιεύσεις: 3142 Τόπος: στους αγωνες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 23 Δεκ 2013, 22:08:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | Road_Runner έγραψε: | Γραμματοσειρα ειναι helvetica μεγεθος αν θυμαμαι καλα 10 εκ. με επιφυλαξη ομως....
ποια 10 εκ σε ποια κωλοπορτα ρε? | Στις κωλόπορτες οδηγού - συνοδηγού λέει που θέλει 15 εκ από τον καθρέφτη μάλλον
Για την γραμματοσειρά πού θα το βρούμε; |
συνισταται αυτη η γραμματοσειρα, δεν ειναι υποχρεωτικη οποτε δεν σε κοβει κανεις .
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2015, 19:54:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καλησπέρα παιδιά ! ονομάζομαι θανάσης, ξέρω σε πολλούς θα φανεί πολύ εκνευριστική η ερώτηση μου, αλλα υπάρχουν τόοοσα πολλά thread εδώ πέρα και χάνομαι. και πιστεύω μονο πως μέσω της κουβέντας θα κατανοήσω τα πάντα. έχουμε βάλει στόχο να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε ένα 'αγωνιστικό' (corsa b, κατανοώ πως δεν είναι peugeot :p) και πριν από αυτά θα ήθελα να κατανοήσω πλήρως τι γίνεται με τις κατηγοριες πως στήνεται μια ομάδα κλπ...... ξέρω πως είμαι στο απόλυτο σκοτάδι και μερικοί θα πουν αφού δεν ξέρει τίποτα γιατί πάει να μπλέξει? ' ας το προσπαθήσω λοιπόν :p |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2015, 22:29:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οποια πληροφορία θα με βοηθήσει να ξεκολλήσω |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Steve (30cm) (Moderator) Άντε γεια !!!
Citroen C4 (2012) 1.6 e-hdi DRAGSTER
Ένταξη: 21 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 16341 Τόπος: Ψεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2015, 23:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thasis έγραψε: | τι γίνεται με τις κατηγοριες | Οι κατηγορίες που θα σε ενδιαφέρουν είναι οι N, όπου το αμάξι είναι (σχεδόν) όπως βγήκε από το εργοστάσιο με πολύ μικρή ελευθερία επιλογών σε αλλαγές ορισμένων εξαρτημάτων, και οι Α, όπου έχεις αρκετά μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών.
Τί ημερομηνία έχει 1η άδεια το αμάξι που ετοιμάζετε;
https://www.makemuesli.gr/
http://facebook.com/makemuesli |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
BTS (Πέτρος) Έχω ξεφύγει !!!
Λουλακί Κατερπίλαρ
Ένταξη: 30 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1148
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 13 Σεπ 2015, 23:55:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thasis έγραψε: | καλησπέρα παιδιά ! ονομάζομαι θανάσης, ξέρω σε πολλούς θα φανεί πολύ εκνευριστική η ερώτηση μου, αλλα υπάρχουν τόοοσα πολλά thread εδώ πέρα και χάνομαι. και πιστεύω μονο πως μέσω της κουβέντας θα κατανοήσω τα πάντα. έχουμε βάλει στόχο να ξεκινήσουμε να φτιάξουμε ένα 'αγωνιστικό' (corsa b, κατανοώ πως δεν είναι peugeot :p) και πριν από αυτά θα ήθελα να κατανοήσω πλήρως τι γίνεται με τις κατηγοριες πως στήνεται μια ομάδα κλπ...... ξέρω πως είμαι στο απόλυτο σκοτάδι και μερικοί θα πουν αφού δεν ξέρει τίποτα γιατί πάει να μπλέξει? ' ας το προσπαθήσω λοιπόν :p |
Θα σου πρότεινα αυτό που μου είχαν προτείνει και εμένα κάποιοι παλιότεροι: Αντί να μετατρέψεις από το μηδέν το καθημερινό αυτοκίνητο σου, καλύτερα ξεκίνα αγοράζοντας ένα, σχετικά φτηνό, έτοιμο αγωνιστικό (π.χ. κατηγορίας Ν1 ή Ν2).
Θα γλυτώσεις πολλά χρήματα, πολύ χρόνο και ταλαιπωρία και θα κάνεις περισσότερους αγώνες. Μετά, βλέπεις αν σου αρέσει και αν θέλεις να συνεχίσεις.
www.euphemus.eu |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2015, 13:57:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
α. σε τι κατηγορια θες να τρεξεις
β. για να τρεξεις Ν-Α πρεπει να τηρεις μια ομολογκασιον.
το κορσα το Β έχει μόνο Α και για να τα τρεξεις θελει αρκετα ομολογκε πραγματα που ειναι ακριβα.
το αμαξι αυτο δε μπορει να τρεξει περα απο αναβασεις και πιστα (στα οποια τα πηγαινει παραδοξως καλα) λογω πισω αξονα που το κανει παλαβο στις αντιδρασεις του στο βουνο (ειχα ενα τετοιο... δις ολικη)
Άρα ξεκινας απο εξοπλισμο (κλουβι, κλπ) και στην πορεια βλεπεις προς τα που θα πας. το πιο λογικο παντως ειναι να τρεξεις αναβασεις-πιστα οποτε εκει το πας στη φορμουλα σαλουν που εχει απειρες ελευθεριες. βαζεις μοτερ-σαζμαν αστρα φ με λιγα λεφτα και εχεις ενα αξιοπρεπεστατο συνολο... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2015, 14:26:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Steve έγραψε: | thasis έγραψε: | τι γίνεται με τις κατηγοριες | Οι κατηγορίες που θα σε ενδιαφέρουν είναι οι N, όπου το αμάξι είναι (σχεδόν) όπως βγήκε από το εργοστάσιο με πολύ μικρή ελευθερία επιλογών σε αλλαγές ορισμένων εξαρτημάτων, και οι Α, όπου έχεις αρκετά μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών.
Τί ημερομηνία έχει 1η άδεια το αμάξι που ετοιμάζετε; |
το αμαξι εχει εκδοση πρωτης αδειας 01/1998
Α ) κι εμεις σκευτομασταν για αναβασεις...... πια ειναι η διαφορα σαλλουν με Ν ?
για να κατανοησετε πληρως που βρισκομαι, δουλευω σε ενα φανοποιειο με φιλους ηλεκτρολογους αυτοκινητων που ειναι πολυ προθυμοι να βοηθησουν...... οσων αφορα το κλουβι μπορουμε να κολλησουμε εμεις ενα παιρνοντας σχεδια απο αλλου? η πρεπει να ειναι επωνυμο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 14 Σεπ 2015, 22:30:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το κλουβι πρεπει να ειναι επωνυμο, ή χειροποιητο απο καποιους κατασκευαστες που παιρνει έγκριση απο ομαε.
Δε μπορεις δηλαδη να βαλεις οτι κλουβι ή σιδερα θες εσυ.
Πρωτα απο ολα βρες την ομολογκασιον του αυτοκινητου σου.
Μονο ετσι θα ξεκινησεις σωστα.
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 15 Σεπ 2015, 21:42:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
έψαξα στο site της FIA αλλα και γενικά στο google και για corsa b δεν μπορώ να βρω κάτι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 06:02:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η ομολογκασιον σου ειναι η Α 5516(λογικα θα εχει και την αντιστοιχη Ν).
Τωρα αν εισαι τυχερος και καταφερεις να την βρεις ως pdf στο web,τοτε ισως γλιτωσεις το 50αρικο που ζηταει η ΟΜΑΕ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 15:57:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχεις καταλάβει που πάς να μπλέξεις?
Επίσης το αμάξι σου τρέχει Ε. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 19:01:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | Έχεις καταλάβει που πάς να μπλέξεις?
Επίσης το αμάξι σου τρέχει Ε. |
αυτό προσπαθώ να καταλάβω..... και ευχαριστώ ειλικρινά όσους έχουν αφιερώσει χρόνο για να απαντήσουν! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 19:07:45 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν τρεχει ΕΕ δυστυχως...ΕΑ τρεχει,με οτι συνεπαγεται αυτο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 19:58:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
να αυτά δεν μπορώ να βρω με τίποτα τα ΕΕ τα EA κλπ ...... κανεις ένα κόπο στέλιο (αν επιτρέπεις) να μου τα μεταφράσεις τι σημαίνουν και πως βγαίνουν |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
sps (Spyros) Έχω ξεφύγει !!!
206 XS Ε10
Ένταξη: 22 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 3013
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 16 Σεπ 2015, 21:26:01 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΕΕ σημαινει πως μπορεις να βαλεις μοτερ απο αλλο μοντελο της εκαστοτε μαρκας, να κανεις μετατροπες στο αμαξωμα(πλαστικα καπω-παραθυρα, φουσκωματα στα φτερα κλπ) και αλλες τετοιες εργασιες. πχ citroen AX, ford escort mk2 κα.
ΕΑ σημαινει πως εισαι αυστηρα Α βασει της ομολογκασιον σου η οποια εχει ληξει, οποτε γινεσαι ΕΑ πχ 106 rallye GrA
Messinian Houses |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thasis (thanasis) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 14 Δεκ 2014 Δημοσιεύσεις: 17
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Σεπ 2015, 01:39:39 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
pff.. και από την στιγμή που τρέχει σαν EA το ξεχνάμε γιατί είναι 1.2 το μοτέρ..... για την formula saloon που είπαν πιο πάνω ισχύει? όταν λήγει μια "ομολογασιον", τι κανόνες τηρείς μετά? και αυτό που μου γραφει πως το corsa b είναι ομάδα A* τι είναι? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Pughell (Στελιος) Άντε γεια !!!
106 XSi 1.6
Ένταξη: 24 Απρ 2003 Δημοσιεύσεις: 11050 Τόπος: Σαλλλονικη...
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 17 Σεπ 2015, 05:58:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το οτι ειναι 1200 μην σε προβληματιζει,αν αποφασισεις να τρεξεις ως ΕΑ,τοτε βρισκεις(ή το κανεις) GSi και τα βαζεις ολα πανω στην καροτσα σου και τρεχεις.
Το θεμα ειναι οτι σαν GSi δεν θα ειναι και κατι εξωπραγματικο το οποιο να εχει ενα "λογικο" και προσιτο budget,σε αντιθεση με formula saloon που κανεις οτι θες.
Απλά μια διευκρινηση ζωτικης σημασιας...
Ενδιαφερεσαι για αναβασεις,πιστα και rally sprint ή θες να κανεις και κανονικα rally;
Γιατι σαν formula saloon δεν μπορεις να μπεις σε κανονικο rally,τουλαχιστον οχι ακομα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|