PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Αρυθμία εν πορεία..!

 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
bolek (ΓΙΑΝΝΗΣ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


Peugeot 106 Rallye 16v

Ένταξη: 10 Νοέ 2006
Δημοσιεύσεις: 1

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Φεβ 2008, 11:42:39    Θέμα δημοσίευσης: Αρυθμία εν πορεία..! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

'Ειμαι κατοχος ενός 16ν 106 rallye και το τελευταίο διάστημα το αυτοκίνητο παρουσιάζει το εξής:
Ενω κινούμαι με σταθερή ταχύτητα, ανα τακτικά χρονικά διαστηματα αισθανομαι κάποια ΄'κοψίματα'' απο πλευράς τροφοδοσιας-ρευματος θα έλεγα.Αυτο διαρκεί για κάποια κλασματα του δλ αλλά καταντάει εκνευριστικό.....
Το αυτοκινητο είναι αριστα συντηρημενο και χωρίς παρεμβάσεις στο μοτερ.
Το φίλτρο βενζίνης και τα μπουζί αλλάζονται κάθε 5000 km!
Ερώτηση
1)Θέλει αντικατάσταση η τρόμπα βενζίνης?
2)Θέλει καθαρισμό η πεταλούδα εισαγωγής?
Αναμένω πληροφορίες...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Φεβ 2008, 12:52:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εχει απαντηθει πολλες φορες αυτο...ΑΛΛΑ! ( Laughing )
Απο χτες το ΞΑΝΑκανει και στο Saxo μου!
εχω αλλαξει πριν 1-2 μηνες οτι εχει σχεση με αισθητηρες λ,map κτλ και τωρα το ξανακανει!
Ουτε απο βενζινη ειναι,το εχω τσεκαρει!Τι αλλο πια να κανω?!?!?!

Φιλε μου,εσυ εννοεις στην επιταχυνση?Γιατι εμενα το κανει στο ρελαντι και οταν ειμαι με περιπου 3000στρ και αφηνω να πεσει αργα το στροφομετρο προς τα κατω ρολλαριστος..... Rolling eyes


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Pugobios (Costantin)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 2 με ralloμοτερ!!!

Ένταξη: 25 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 1146
Τόπος: κατω απο τη ραμπα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Φεβ 2008, 15:26:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

τον αισ8ητήρα αέρα κοίταξε αυτον πριν την πεταλούδα και μένα το έκανε αυτο κ ηταν απο κει!


Spritmonitor.de
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kanelj (Γιαννης)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


PEUGEOT 206 1.6 8v rallye 109+ ?

Ένταξη: 27 Μάρ 2003
Δημοσιεύσεις: 2206
Τόπος: Γαλατσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 29 Φεβ 2008, 16:27:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Check!
Αλλο?


www.secret-rooms.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
cxiro 
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


peugeot 207 sport pack

Ένταξη: 20 Μάρ 2008
Δημοσιεύσεις: 5

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 29 Μάρ 2008, 11:46:00    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω εστειλα την παρακατω επιστολη και μετα το πουλησα!!!



Αθήνα,12 Οκτωβρίου 2004
Προς Lion Ελλάς ΑΕ
Γενική Αντιπροσωπεία Peugeot Ελλάδας

Κύριοι,
Είμαι κάτοχος του υπ’αριθμόν κυκλοφορίας YYY0000 αυτοκινήτου μάρκας Peugeot, τύπου 106 xs,κυβισμού 1400cc το οποίο αγόρασα από την εταιρεία ΕΨΙΛΟΝ Α.Ε. τον Οκτώβριο του 1996.
Από τους πρώτους κιόλας μήνες από την αγορά του εν λόγω αυτοκινήτου αντιμετώπισα πρόβλημα αστάθειας των στροφών του κινητήρα, με πρώτο επεισόδιο το σβήσιμο του κινητήρα κατά τη διάρκεια αλλαγής ταχύτητας από 4η σε 5η και ενώ οδηγούσα σε περιφερειακό δρόμο με 80 περίπου km/h.Ανέφερα το περιστατικό στην ΕΨΙΛΟΝ οι τεχνικοί της οποίας με καθησύχασαν ότι δεν πρόκειται για κάτι σοβαρό, ενώ με προέτρεψαν να τους επισκεφθώ αν ξανασυμβεί. Προϊόντος του χρόνου το αυτοκίνητο άρχισε να εμφανίζει μια ακόμα ανεξήγητη συμπεριφορά, ανεβάζοντας χωρίς προφανή αιτία στροφές ενώ έπρεπε να περιέλθει σε κατάσταση ρελαντί . Αρκετά συχνά το στροφόμετρο σε ανάλογες περιπτώσεις έδειχνε μέχρι και 2000rpm.
Επισκέφτηκα εκ νέου την ΕΨΙΛΟΝ γνωστοποιώντας το πρόβλημα, οπότε με ενημέρωσαν ότι κατά την τεχνική τους εκτίμηση το αυτοκίνητο χρειαζόταν αναβάθμιση λογισμικού της κεντρικής μονάδας επεξεργασίας (ECU) και για το λόγο αυτό θα το πήγαιναν στη Γενική Αντιπροσωπεία (LION HELLAS A.E.). Το αυτοκίνητο επέστρεψε στα χέρια μου δουλεύοντας κανονικά, αλλά όχι για πολύ αφού σε σύντομο χρονικό διάστημα εμφάνισε το ίδιο πρόβλημα. Οι νέες μου επισκέψεις στην ΕΨΙΛΟΝ δεν έφεραν κάποιο αποτέλεσμα καθώς οι μηχανικοί της δεν μου πρότειναν κάποια λύση. Εντωμεταξύ , και αφού ο χρόνος της εγγύησης παρήλθε, έχοντας δε αναφέρει περισσότερες από τέσσερις επιπλέον φορές το πρόβλημα στην ΕΨΙΛΟΝ, επισκέφτηκα άλλο συνεργείο στο οποίο έγινε καθαρισμός της «πεταλούδας» και του συστήματος ψεκασμού. Η λειτουργία επανήλθε και πάλι στο φυσιολογικό αλλά και πάλι για μικρό χρονικό διάστημα. Κατόπιν τούτου επανήλθα στην ΕΨΙΛΟΝ όπου αυτή τη φορά μετά από διαγνωστικό έλεγχο τοποθετήθηκε «τοπ ταυ υποπίεσης».Η λειτουργία επανήλθε στα φυσιολογικά αλλά και πάλι για λίγο. Ακολούθησαν δύο ακόμα επισκέψεις στην ΕΨΙΛΟΝ όπου μου αναφέρθηκε πως υπήρχε αποθηκευμένη στη μνήμη της ECU μια «προσωρινή βλάβη στον αισθητήρα λάμδα».Επειδή όμως κανείς δε μπορούσε να μου εγγυηθεί ότι η αντικατάσταση και αυτού του ανταλλακτικού θα έλυνε οριστικά το πρόβλημα, καθώς επίσης και οι αιτιάσεις που ξεφεύγουν από την κοινή λογική (όπως ότι μπορεί το αυτοκίνητο να «απορρυθμίζεται από τα καυσαέρια του περιβάλλοντος»)με οδήγησαν στην αναζήτηση άλλης λύσης.
Έτσι, κατέφυγα σε άλλο συνεργείο όπου κατόπιν νέου διαγνωστικού ελέγχου άλλαξα τον αισθητήρα ΜΑΡ. Και πάλι αποκαταστάθηκε η ομαλή λειτουργία, αλλά και πάλι για λίγο. Σε ταξίδι που πραγματοποίησα στο μεταξύ, παρουσιάστηκε το φαινόμενο το αυτοκίνητο να μην ανεβάζει στροφές πάνω από 3000 οποιαδήποτε σχέση και αν επέλεγα στο κιβώτιο, επεισόδιο που λίγο έλειψε να αποβεί μοιραίο καθ’ότι συνέβη πρώτη φορά καθώς επιχειρούσα προσπέραση! Σε νέα επίσκεψη στο ίδιο συνεργείο έγινε ηλεκτρονικός έλεγχος «OBD2», καθαρισμός «φάρυγγα», αλλαγή μοτέρ ρελαντί, καθαρισμός αισθητήρα pickup, συσφίξεις πολλαπλής εισαγωγής-εξαγωγής, αλλαγή μπουζί και καλωδίων , ροομέτρηση.Και πάλι επανήλθε η φυσιολογική λειτουργία αλλά προσωρινά, οπότε σε νέα επίσκεψη στο ίδιο συνεργείο έγινε δοκιμή νέου ποτενσιομέτρου και νέου αισθητήρα ΜΑΡ χωρίς βελτίωση.
Φτάνοντας στο σήμερα, επισκέφτηκα τη Γενική Αντιπροσωπεία Lion Hellas όπου και αφού ανέφερα τα παραπάνω οι μηχανικοί της με προέτρεψαν στην αντικατάσταση της ηλεκτροβαλβίδας canister . Αποδέχτηκα την αντικατάσταση αφού με διαβεβαίωσαν ότι αυτή ήταν η αιτία του προβλήματός μου. Όπως και όλες τις άλλες φορές ,η ομαλή λειτουργία αποκαταστάθηκε για λίγο (δέκα λεπτά αυτή τη φορά!).Επανήλθα στη LION HELLAS διαμαρτυρόμενος για την ταλαιπωρία και ζητώντας ραντεβού για ενδελεχέστερο έλεγχο (το οποίο ορίστηκε για σήμερα,12 Οκτωβρίου 2004). Εκεί, αφού πρώτα μου αρνήθηκαν την επιστροφή των χρημάτων που είχα δώσει για μια αντικατάσταση ανταλλακτικού που εκ των πραγμάτων δεν έλυσε το πρόβλημα, αντιμετώπισα και το χλευασμό του νομικού συμβούλου που ζήτησα να δω για να του εκθέσω τα γεγονότα και να θέσω την εταιρεία που εκπροσωπεί προ των –προφανών- ευθυνών της κυρίως σε ό,τι έχει σχέση με την πιθανή έκθεσή μου σε κίνδυνο από τη μη ομαλή λειτουργία του κινητήρα.

Επειδή:
Η μέχρι τώρα στάση μου ξεπερνάει τα όρια της καλόπιστης συναλλαγής με τις ως άνω εταιρείες
Μου είναι δύσκολο να φανταστώ ότι ένα τόσο κοινό πρόβλημα (όπως διαπίστωσα από μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο αλλά και από γνωστούς μου ιδιοκτήτες Peugeot) το οποίο αντιμετωπίζουν αρκετοί ιδιοκτήτες μοντέλων με τον συγκεκριμένο κινητήρα, δεν έχει βρει μετά από τόσα χρόνια λύση
Η χρήση του αυτοκινήτου μου εκτός από δυσάρεστη είναι και επικίνδυνη καθώς τόσο το σβήσιμο του κινητήρα όσο και ο «δισταγμός» που ενίοτε παρουσιάζει μπορεί να έχουν απρόβλεπτες συνέπειες στην οδική του συμπεριφορά

Δια ταύτα:
Με την παρούσα επιστολή αξιώνω μια πλήρη και τεχνικά τεκμηριωμένη, έγγραφη απάντηση σχετικά με τη φύση και την ακριβή αιτία του προβλήματος που σας εξέθεσα καθώς και την προτεινόμενη από μέρους σας ενέργεια για την πλήρη και οριστική αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας του κινητήρα
Σας γνωστοποιώ ότι σε περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν προκύψει επιφυλάσσομαι να ασκήσω κάθε δικαίωμα που μου δίνει ο νόμος τόσο στο υλικό σκέλος όσο και στην πιθανότητα έκθεσής μου σε κίνδυνο από πιθανή επανάληψη του φαινομένου στο μέλλον
Σας γνωστοποιώ επίσης ότι προτίθεμαι να δημοσιοποιήσω με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο τα πραγματικά περιστατικά της ταλαιπωρίας που κατά τη γνώμη μου υπέστην καθώς και όλα τα παραστατικά των συναλλαγών μου με τα παραπάνω συνεργεία που τεκμηριώνουν τα περιστατικά αυτά, ώστε να εμπλουτίσω τα κριτήρια επιλογής των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτου στο μέλλον.

Ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων,



XXXXXXX
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5259
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάρ 2008, 00:17:49    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πολυ ωραια επιστολη, και γραμμενη με μαεστρια. Thumb right
αληθεια σου απαντησαν ;

παντως μη νομιζεις οτι μονο στα peugeot συμβαινουν αστοχιες.
ολες οι εταιριες εχουν να δειξουν παρομοια παραδειγματα...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 30 Μάρ 2008, 09:24:59    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ίδια προβλήματα μου είχαν τύχει στο 206 1.4 (μονόφυσο αντίστοιχα) της ξαδέρφης μου.

Το αυτοκίνητο από την πρώτη ημέρα έσβηνε εύκολα όταν πάταγες φρένο, στις στροφές αν πάταγες συμπλέκτη δεν κράταγε ρελαντί και γενικώς έκανε μπερδέματα και δεν πήγαινε καλά - όχι πάντοτε αλλά ώρες ώρες.

Τελικά, αφού μετά από 60.000χλμ άλλαξα το μισό αυτοκίνητο, το πρόβλημα εντοπίστηκε στους πολλαπλασιαστές. Όταν υπερθερμαίνονταν άρχιζαν τα προβλήματα.

Έκτοτε δουλεύει άψογα!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Σελίδα 1 από 1

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,0551s (PHP: 59% - SQL: 41%) - SQL queries: 13 - GZIP enabled - Debug on