Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 11 Φεβ 2003, 21:23:00 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Τετραπετάλουδο |
|
|
ΠΑΙΔΙΑ αυτο το topic ελλειπε απο το forum , οποτε ...
καταρχην ισχυει οτι ειναι απο αποψη τιμης στα ιδια περιπου με την
βελτιωση με turbo ;;;
ειναι πιο αξιοπιστη βελτιωση για το 206 μας ; δηλ. αντεχει περισσοτερο στο χρονο ;;
καταπονει λιγοτερο απο το turbo το 206 μας;
δουλευει και το καλοκαιρι που σκαει ο τζιτζικας ενω το turbo τα φτυνει στον καυσωνα ;;
τελικα η καταναλωση βενζινης το κανει απαγορευτικο ;; για τις τσεπες μας;; ειναι πιο βενζινοφορο απο το turbo ;;; εχω ακουσει πως καταπινει τη βενζινη σαν με τα βαρελια
υπαρχει περιορισμος στην ιπποδυναμη που μπορει κανεις να πετυχει ;; στο turbo ξεκινας απο 0.4bar και πας....1,5bar παραδειγμα , εδω τι ισχυει ;;
ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1400/1600 μια και αυτη ειναι η κατηγορια των περισσοτερων.
απαιτει καποιο ιδιαιτερο Service/συντηρηση για να κρατησει χρονια ;;;;
υπαρχουν πραγματα που πρεπει να κανεις και να μην κανεις εχοντας τετραπεταλουδο;
και τελος το 206 μας 1400 8v / 1600 16v μπορει να τετραπεταλουδιαστει ;;; το χει κανει κανεις ;;; που μπορουμε να απευθυνθουμε ;; οι turbαδες εχουν γεμισει τον τοπο...οι τετραπεταλουδαδες που βρισκονται ;;; η κανουν οι μεν και τη δουλεια των δε ;;
αντε παιδες μιλατε .... μπορει να βρουμε χρημα ....και να μην εχουμε αποφασισει ακομη που θα το χωσουμε ...
Α! ξεχασα και το ποιο σημαντικο! ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ;;;; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 08:24:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Dimip το 4πεταλουδο, σαν κόστος τοποθέτησης του ίδιου, αλλά μαζί και όλων των άλλων που πρέπει να αλλάξεις για να κάνεις σωστή δουλειά, έρχετε μία η άλλη, με τοποθέτηση TURBO. Εκτός από τιμή, έρχετε μία η άλλη και τα άλογα που θα σου βγάλει σε σχέση με ένα TURBO.
Τα θετικά είναι ότι το αμάξι θα είναι ακόμα στροφάδικο!
& Θα καταπονείται ο κινητήρας, λιγότερο.
Τα αρνητικά είναι ότι το αμάξι θα καίει πολύυυυ βενζίνη!!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 09:21:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το Τετραπεταλουδο φυσικα και θελει βενζινα για να δουλεψει.Ξερετε εσεις κανεναν νυστικο που να τρεχει Αν δεν δωσεις (φαι)δεν γινετε τιποτα
Απο εκει και περα και το Turbo (τρωει) βενζινα και μαλιστα αν δουλευει με πολλα Bar ,τρωει και περισοτερη απο το τετραπεταλουδο.
Μητσο μην ξεχνας οτι απο 0.5 Bar στο Turbo για να το ανεβασεις στο 1.5 bar υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα κατα 99% να τα παρεις ολα στα χερια.Για να μην γινει αυτο θα πρεπει να αλλαξεις τα εμβολα,οποτε το κοστος αυξανετε κι αλλο
Το τετραπεταλουδο για να δουλεψει σωστα θελει εκκεντροφορους με πολυ μεγαλη βυθιση και διαρκεια.Καλο προγραμμα και εισαγωγη.
Σε 8v βαλβιδο μοτερ δεν θα εχεις πολλα PS ειδικα αν ειναι και 1400.Αν παρεις για παραδειγμα οτι ο 1600 8v απο Rallye με τετραπεταλουδο φτανει στα 170 PS ,φαντασου ο 1400 Το πολυ 145 PS
Η καλυτερη μηχανη για επιδοσεις KITCAR ή MAXI ειναι ο 1600 16v Απο RALLYE.
Νομιμο δεν ειναι.
Λογο του προγραμματος και τον εκκεντροφορων οι ρυποι ανεβαινουν παρα πολυ.
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. (Στο 1600 16v τουλαχιστον).
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 13:02:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ακου και την δικια μου τη γνωμη dimip!
εγω οπως ξερεις πηγα σε ενα αρκετα γνωστο και παρα πολυ καλο στη δουλεια του οπως αποδυκνειεται στην πραξη βελτιωτη(sevdalis superflow center).χωρις να αποκλειω οτι υπαρχουν και αλλοι εξισου καλοι ή και καλυτεροι ακομα(βλεπε κρασσουλης).
που λες πηγα φορτωμενος και καβ@@@@ος για να κανω το ραλλακι μου ρουκετα!
αρχισα να ρωταω τι project παιζουν για τον συγκεκριμενο κινητηρα.
μου ειπε πρωτου σταδιου:σκουπα,εξατμιση(ολοκληρη) και προγραμμα και θα ανεβαινα στα 135 αλογα στροφαλατα!κοστος πανω κατω 200.000δραχμουλες.
μου ειπε δευτερου σταδιου:ολα τα παραπανω συν συμπιεση,εκκεντροφορους,αλλαγη καταλυτη(εκκεντροφορους αυτους που φοραω τωρα κent pt51).αποδοση 155-160 αλογα στροφαλατα και κοστος αρκετα μεγαλυτερο κοντα στις 900.000.βεβαια μπορουσες να βαλεις και reprofiling εκκεντροφορους του boubis και να γλυτωσεις καμια 240.000δραχμες.
τριτο σταδιο:εκκεντροφορους pt52 πιο 'αγριους' και χωρις καταλυτη και οπωσδηποτε 'τσεπες' στα πιστονια για να μην βρισκουν οι βαλβιδες λογω του μεγαλου βυθισματος.(μεγαλο κοστος).
αποδοση 170+ αλογα στροφαλο και κοστος κοντα στο 1100000.
ελα που παρατηρησα ομως και ενα τετραπεταλουδο που εφτιαχνε σε ενα ραλλυ(16).τον ρωτησα και γι αυτο και μου απαντησε.
αγριους εκκεντροφορους , σφυρηλατα πιστονια και πολλα αλλα καλουδια.
αποδοση κρατησου:δυναμομετρημενα 210 στροφαλατα αλογακια.αρα για τροχο μιλαμε για 180 μινιμουμ.ξανακρατησου τωρα:κοστος 2500000 και το κλειδι στο χερι και φευγεις.μηνακουσω για υπερβολικα ποσα γιατι ρωτησα και αλλου και μου ειπαν τα ιδια και περισσοτερα για να γινει κατι αξιοπιστο και ολοκληρωμενο .
μου ηρθε κολπος.αλλα ειπα δε γαμ@@@@@ αφου μπηκα στο χωρο θα χωρεψω.θα χρεωθω απο δω και απο κει αλλα θα ειναι τρελα.οταν ομως του το ειπα πηρα και τη εξης ακριβως απαντηση:ποσα εχεις στην ακρη για να το συντηρεις ? γιατι ποσα θελει ? αρκετα!οι πεταλουδες θελουν τουλαχιστον μια φορα το μηνα συντηρηση .να το πρωτο ωχ!
μετα ηρθε και το δευτερο:λεφτα για πολυυυυυ βεζνινη εχεις??? ε καμποσα υπαρχουν.φροντισε να μην τελειωσουν ομως μου απαντησε.
το τριτο ωχ: ταξιδια πας ? ναι ! ε δεν θα εισαι και τοσο ανετα πλεον.βαβουρα πολυ(εξω καταλυτης και αλλα πολλα).αμαν την κατσαμε λεω.
τεταρτο ωχ:σταματα του λεω με επεισες .ελα ντε ομως που μου το ειπε!:ρελαντι στις 1300 στροφες μονιμα διοτι λογω εκκεντροφορων πιο χαμηλα σβηνει!αρα στο φαναρι θα εισαι σαν χυτρα ταχυτητας που σιγοβραζει!!
τωρα τι λες?μου απαντησε.κυριως τετραπεταλουδα του ζηταν ατομα που το κατεβαζουν σε αγωνες αυτοσχεδιους και μη .μου λεει αφου δεν το θες για κοντρες και δεν τρεχεις πουθενα γιατι δεν βολευεσαι με τους βολτισιους τους κεντ.και εμενα μου φαινοντουσαν λιγοι μεολα τα νουμερα που ειχα ακουσει.και νομιζα οτι θα εμοιαζα με ψαροκωσταινα αναμεσα στα αλλα δυνατα αυτοκινητα.
προσκληση-προκληση-προταση : παμε μια βολτα με το ραλλυ μου και θα σου κουνηθει ο εγκεφαλος.μου εχουν φυγει ολοι οι δισταγμοι που ειχα για την αποδοση της μετατροπης!σκοτωνει.βεβαια ενα τετραπεταλουδο μπορει να μην συγκρινεται και να με ξεφτιλιζει αλλα τουλαχιστον εχω γλυτωσει απο ολη τη βαβουρα που προανεφερα με μοναδικο αντιτιμο:τα γκαζια.ομως επειδη δεν ειναι η ζωη μας μονο αυτα ξανασκεψου το καλυτερα!
και το κυριοτερο με απετρεψε ο ιδιος
θα μου επαιρνε πανω απο τα διπλασια λεφτα.τι λεω?με τα service ???τα τριπλασια!!!και δεν ειμαι ολη την ωρα στο βενζιναδικο.
σορρυ αν κουρασα ή αν καποιοι ειναι αντιθετοι με τις αποψεις μου αλλα ενοιωσα την αναγκη να τα πω μιας και εχω φαει ατελειωτα μεσημερια και απογευματα μεσα σε συνεργεια και τα λοιπα συναφη! thanks!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 14:01:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ντανι αγορι μου δεν κουρασες κανεναν και αυτο που λες ειναι σεβαστο.
Απλα ολα τα παραπανω ειναι αν θες το τελειο ;)Απο εκει και περα ο καθενας κανει οτι θελει και προπαντως οπως τον βολευει και για καθε μερα.Εμενα πχ δεν θα με ενοχλουσε καθολου ολα τα παραπανω εστω και για καθε μερα.
Και μην λες για περισοτερα γκαζια γιατι οπως ξανα ειπα και σε αλλο Ποστ τα ΓΚΑΖΙΑ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ και τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ
Μιλτο αρχιζω σιγα σιγα και το συνιθηζω το νοημα της Ζωης
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 14:35:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ωστε ετσι τα 4πεταλουδα ....χμ...με βαλατε σε σκεψεις....
danielo πρεπει να παμε καμια βολτιτσα με το ραλλακι, οχι τιποτάλλο αλλα για ξεκ@υλωμα... να κανονισουμε.
οσο γιαυτα που λες σεβαστα και τα λαμβανω υποψιν.
2 πραγματακια με χαλανε:
1. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ(!!??!!??) ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΡΥΠΟΥΣ
2. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ (ΣΕΡΒΙΣ/ΒΕΝΖΙΝΗ)
ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ 4ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΙΑΛΛΕΣ ΓΝΩΜΕΣ
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
kaisaras96 (Κωστας) Δραστήριο μέλος
Ένταξη: 05 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 282 Τόπος: ΜΠΡΑΧΑΜΙ
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 12 Φεβ 2003, 23:16:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια μη τρελεναιστε το τετραπεταλουδο δεν ειναι ειδικη κατηγορια βελτιωσης ειναι απλα μια πολυ ελευθερη εισαγωγη!
Δηλαδη ολα οσα ειπατε για πολυ αγριους εκεντροφορους πιστονια κτλ ισχυουν γενικα οταν θελουμε τα παντα απο αποδοση ατμοσφαιρικα!
Το προβλημα με το 4πεταλουδο ειναι οτι λιγοι εργοστασιακοι εγκεφαλοι ειναι ανεκτικοι σε τοσο μεγαλες μετατροπες.Οποτε το αγραφο καινουργιο management ειναι απαραιτητο συνηθως και το κοστος ξεφευγει!
Δηλαδη και η εισαγωγη της peugeot sport δεν φαινεται να ειναι κατωτερη.
Το 4πεταλουδο μπαινει και σε rallye(και εχω διαβασει για τετοια οπως και εχω δει με τα ματια μου) με προδιαγραφες σαν του Danielou αλλα δεν αξιζει να δωσεις τα λεφτα για τον αγραφο εγκεφαλο και την πατεντα για την προσαρμογη του για 160-170 αλογα που φτανει!
Δηλαδη οι μπαμπουλες τα αγρια προγραμματα τα σκαμενα πιστονια δεν ειναι αναγκαια!
Το 4πεταλουδο ειναι προτιμοτερο σε αυτοκινητα που εχουν την εισαγωγη του κινητηρα προς την μετωπη οπως το 206Gt(δηλαδη οχι τα τα peugeot ως 1600)
O λογος ειναι απλος ειναι κριμα να εχεις μια θαυμασια τελειως ελευθερη εισαγωγη και να μην εχει προσβαση σε πολυ και κρυο αερα!(αλλο θεμα που υπαρχουν τοσα rallye με τετοιο)
Παντως τα τρελα στροφαρισματα που εχουν ως συνεπεια οι ατμοσφαιρικες βελτιωσεις,ειναι πολυ κακα για την αξιοπιστια!Πολυ ωραιο σχετικο αρθρο εχει το power techniques του μηνα!
Ακουγεται οτι υπαρχει 206 2,0 τετραπεταλουδο!
Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 03:46:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. (Στο 1600 16v τουλαχιστον). |
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο...
Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα...
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 03:47:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 03:51:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μητσο μην ξεχνας οτι απο 0.5 Bar στο Turbo για να το ανεβασεις στο 1.5 bar υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα κατα 99% να τα παρεις ολα στα χερια.Για να μην γινει αυτο θα πρεπει να αλλαξεις τα εμβολα,οποτε το κοστος αυξανετε κι αλλο
|
Οχι παραπανω απο μια σωστη 100% τοποθετηση τετραπεταλουδου...
Επισης μην ξεχνας πως εαν τελικα παιξεις 1.5 bar μιλαμε για περιπου 120% με 150% αυξηση της αρχικης υπποδυναμης σου πραγμα που πλησιαζει αλλα δεν φτανει το τετραπεταλουδο...
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 04:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Και μην λες για περισσοτερα γκαζια γιατι οπως ξαναειπα και σε αλλο Ποστ τα ΓΚΑΖΙΑ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ και τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ
Μιλτο αρχιζω σιγα σιγα και το συνηθιζω το νοημα της Ζωης |
Είναι δυνατόν να μην το συνηθίσεις;
Δεν σε αφήνουν ούτε οι άγγελοι ούτε τα διαόλια!!
Ευτυχώς για τα πρώτα γιατί τα δεύτερα όλο μαλ***ες κάνουν...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:01:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Παιδια μη τρελεναιστε το τετραπεταλουδο δεν ειναι ειδικη κατηγορια βελτιωσης ειναι απλα μια πολυ ελευθερη εισαγωγη!
Δηλαδη ολα οσα ειπατε για πολυ αγριους εκεντροφορους πιστονια κτλ ισχυουν γενικα οταν θελουμε τα παντα απο αποδοση ατμοσφαιρικα!
Το προβλημα με το 4πεταλουδο ειναι οτι λιγοι εργοστασιακοι εγκεφαλοι ειναι ανεκτικοι σε τοσο μεγαλες μετατροπες.Οποτε το αγραφο καινουργιο management ειναι απαραιτητο συνηθως και το κοστος ξεφευγει!
Δηλαδη και η εισαγωγη της peugeot sport δεν φαινεται να ειναι κατωτερη.
Το 4πεταλουδο μπαινει και σε rallye(και εχω διαβασει για τετοια οπως και εχω δει με τα ματια μου) με προδιαγραφες σαν του Danielou αλλα δεν αξιζει να δωσεις τα λεφτα για τον αγραφο εγκεφαλο και την πατεντα για την προσαρμογη του για 160-170 αλογα που φτανει!
Δηλαδη οι μπαμπουλες τα αγρια προγραμματα τα σκαμενα πιστονια δεν ειναι αναγκαια!
Το 4πεταλουδο ειναι προτιμοτερο σε αυτοκινητα που εχουν την εισαγωγη του κινητηρα προς την μετωπη οπως το 206Gt(δηλαδη οχι τα τα peugeot ως 1600)
O λογος ειναι απλος ειναι κριμα να εχεις μια θαυμασια τελειως ελευθερη εισαγωγη και να μην εχει προσβαση σε πολυ και κρυο αερα!(αλλο θεμα που υπαρχουν τοσα rallye με τετοιο)
Παντως τα τρελα στροφαρισματα που εχουν ως συνεπεια οι ατμοσφαιρικες βελτιωσεις,ειναι πολυ κακα για την αξιοπιστια!Πολυ ωραιο σχετικο αρθρο εχει το power techniques του μηνα!
Ακουγεται οτι υπαρχει 206 2,0 τετραπεταλουδο!
Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
κατ αρχην οποιος βαζει τετραπεταλουδο και σκαει τοσα λεφτα δεν θελει μεσες λυσεις .για να πληρωσει τοσα λεφτα θα θελει το μεγιστο που μπορει να παρει.και εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει τετραπεταλουδο με κατω απο 170 αλογα στον τροχο.τα σκαμενα πιστονια αν δεν βαλεις αγριους εκκεντροφορους (που ειναι αναγκαιοι ομως αν θες να παιξεις στα 200 αλογα στο τροφαλο) δεν ειναι απαραιτητα αλλα τα σφυρηλατα ειναι αν θες να κρατησεις τα μηχανικα σου μερη ανεπαφα και σωα.γιατι με τετοιες τρελες θερμοκρασιες (9400 κοφτη!!) δεν τα βλεπω σωα τα 'μαμα'.
και κατι ακομα!
επειδη ακουσα οτι θα ηταν καλυτερο να τοποθετηθει σε 206gt ηθελα να πω οτι πολυ απλα δεν εχει καμια σχεση αν η εισαγωγη ειναι στη μετωπη ή οπουδηποτε αλλου!
γιατι πολυ απλα το τετραπεταλουδο δεν κοιταει καθολου στη μετωπη!!!!
οι τεσσερις πεταλουδες κοιτανε προς τα πισω δηλαδη εχουν μια φορα προς το παμπριζ του αυτοκινητου και ο κινητηρας ειναι αρκετα μεσα τοποθετημενος οποτε δεν εχουν επαφη με την μετωπη του αυτοκινητου.αρα ο κρυος εισερχομενος αερας απο την μετωπη δεν εχει αμεσο αποτελεσμα πανω στις πεταλουδες.
αν ανοιξτε ενα καπο με τετραπεταλουδο θα καταλαβετε οτι οι πεταλουδες κοιτανε σε τελειως ασχετη φορα με την μετωπη!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:05:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
kaisaras96 έγραψε: | Παιδια μη τρελεναιστε το τετραπεταλουδο δεν ειναι ειδικη κατηγορια βελτιωσης ειναι απλα μια πολυ ελευθερη εισαγωγη!
Δηλαδη ολα οσα ειπατε για πολυ αγριους εκεντροφορους πιστονια κτλ ισχυουν γενικα οταν θελουμε τα παντα απο αποδοση ατμοσφαιρικα!
Το προβλημα με το 4πεταλουδο ειναι οτι λιγοι εργοστασιακοι εγκεφαλοι ειναι ανεκτικοι σε τοσο μεγαλες μετατροπες.Οποτε το αγραφο καινουργιο management ειναι απαραιτητο συνηθως και το κοστος ξεφευγει!
Δηλαδη και η εισαγωγη της peugeot sport δεν φαινεται να ειναι κατωτερη.
Το 4πεταλουδο μπαινει και σε rallye(και εχω διαβασει για τετοια οπως και εχω δει με τα ματια μου) με προδιαγραφες σαν του Danielou αλλα δεν αξιζει να δωσεις τα λεφτα για τον αγραφο εγκεφαλο και την πατεντα για την προσαρμογη του για 160-170 αλογα που φτανει!
Δηλαδη οι μπαμπουλες τα αγρια προγραμματα τα σκαμενα πιστονια δεν ειναι αναγκαια!
Το 4πεταλουδο ειναι προτιμοτερο σε αυτοκινητα που εχουν την εισαγωγη του κινητηρα προς την μετωπη οπως το 206Gt(δηλαδη οχι τα τα peugeot ως 1600)
O λογος ειναι απλος ειναι κριμα να εχεις μια θαυμασια τελειως ελευθερη εισαγωγη και να μην εχει προσβαση σε πολυ και κρυο αερα!(αλλο θεμα που υπαρχουν τοσα rallye με τετοιο)
Παντως τα τρελα στροφαρισματα που εχουν ως συνεπεια οι ατμοσφαιρικες βελτιωσεις,ειναι πολυ κακα για την αξιοπιστια!Πολυ ωραιο σχετικο αρθρο εχει το power techniques του μηνα!
Ακουγεται οτι υπαρχει 206 2,0 τετραπεταλουδο!
Η πικρη αληθεια ειναι οτι με το τουρμπο παιρνεις περισσοτερα αλογα πιο φιλικα(σε χαμηλοτερες στροφες) και ευκολα! |
Φιλε KAISARA ειδικα για το 106 σε περιπτωση τοποθετησης τετραπεταλουδο υπαρχει η σκουπα απο το 106 MAXI η οποια ειναι οτι καλυτερο υπαρχει και την εχουν παρα πολυ καλα μελετημενη για την συγκεκριμενη δουλεια
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:07:29 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Και μην λες για περισσοτερα γκαζια γιατι οπως ξαναειπα και σε αλλο Ποστ τα ΓΚΑΖΙΑ οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ και τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΑΡΚΕΤΑ
Μιλτο αρχιζω σιγα σιγα και το συνηθιζω το νοημα της Ζωης |
Είναι δυνατόν να μην το συνηθίσεις;
Δεν σε αφήνουν ούτε οι άγγελοι ούτε τα διαόλια!!
Ευτυχώς για τα πρώτα γιατί τα δεύτερα όλο μαλ***ες κάνουν... |
Αστα να πανε Μιλτο....Αλλα και τι να κανεις
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μητσο μην ξεχνας οτι απο 0.5 Bar στο Turbo για να το ανεβασεις στο 1.5 bar υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα κατα 99% να τα παρεις ολα στα χερια.Για να μην γινει αυτο θα πρεπει να αλλαξεις τα εμβολα,οποτε το κοστος αυξανετε κι αλλο
|
Οχι παραπανω απο μια σωστη 100% τοποθετηση τετραπεταλουδου...
Επισης μην ξεχνας πως εαν τελικα παιξεις 1.5 bar μιλαμε για περιπου 120% με 150% αυξηση της αρχικης υπποδυναμης σου πραγμα που πλησιαζει αλλα δεν φτανει το τετραπεταλουδο... |
Nikel σε 120% με 150% αυξηση υπποδυναμης μετα αλλαζεις και αλλα πραγματα στο αμαξι οπως φρενα σασμαν κτλ.Οποτε παλι ασημφορο ειναι.
Εγω παντως αν με εβαζες αναμεσα στα 2 θα προτημουσα την ατμοσφαιρικη λυση οπως εχω ξαναπει αρκετες φορες
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:13:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. (Στο 1600 16v τουλαχιστον). |
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο...
Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα... |
Που να δεις εδω σπασμενα μοτερ λογο TURBO.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:15:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. (Στο 1600 16v τουλαχιστον). |
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο...
Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα... |
απολυτα σωστος ο nikel !! ο μαστορας που θα αναλαβει να σου φτιαξει τετραπεταλουδο πρεπει να το εχει σπουδασει σε βαθος το πραγμα!!!
οσο για ισχυ κινητηρα μην κανετε συγκρισεις παιδια!
το καλο με το τετραπεταλουδο ειναι οτι παραμενει στροφαδικο το αυτοκινητο!απο πλευρας αποδοσης ξεχαστε το! το turbo ειναι πολυ αλλου!!!
και δεν μιλαω για τετοιες πολυυ μεγαλες πιεσεις που μιλαει ο nikel.γιατι αν δεν κανω λαθος πρεπει μνα φοραει τουρμπινα δυομισαρα αντε 28αρα.αν βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα μπορεις να παιξεις με 0.5 και 0.7 bar overboost.και μιλαμε για μεγαλα ροπιδια καμια σχεση με ενος ατμοσφαιρικου!!
α!επειδη ειχα μια σχετικη συζητηση με μια παρεα χθες.150 ατμοσφαιρικα αλογα δεν συγκρινονται με 150 τουρμπατα.κατι που δεν καταλαβαινουν πολλοι.οπως δεν καταλαβαινουν τις αναλογιες κιλων ανα ιππο.πραγματα πολυ σημαντικα αν θες να λες οτι εχεις εστω μια μικρη σχεση με τα αυτοκινητα! Η ΡΟΠΗ ειναι που μετραει σε ενα αυτοκινητο ΟΧΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.κατι να υπαρχει να σπρωχνει το αυτοκινητο!!και απο ροπες μεχρι και το ραλλακι μου τις βγαζει πολυυυυ ψηλα!!!!ποσο μαλλον ενα τετραπεταλουδο.μετα απο τις 4000 στροφες αρχιζει καπως να ξυπναει!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 10:23:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | Nikel έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Το καλο ειναι οτι ειναι ασπαστο λογο οτι παραμενει ατμοσφαιρικο και βλεπεις και 9400 κοφτη. (Στο 1600 16v τουλαχιστον). |
Κανεις λαθος Νικο...Περνα καμμια μερα απο τα μερη μου να σου δειξω 2 ραλακια το ενα σπασμενο και το αλλο κυριολεκτικα καμμενο στην μηχανη απο τετραπεταλουδο...
Απο τα λιγα που εχω ακουσει (χωρις αυτο να σημαινει οτι ειναι και σωστα) εαν σε μια τουρμπο κατασκευη θελεις μαστορα με φρυδια στο τετραπεταλουδο θελεις 10 φορες καλυτερο μαστορα... |
απολυτα σωστος ο nikel !! ο μαστορας που θα αναλαβει να σου φτιαξει τετραπεταλουδο πρεπει να το εχει σπουδασει σε βαθος το πραγμα!!!
οσο για ισχυ κινητηρα μην κανετε συγκρισεις παιδια!
το καλο με το τετραπεταλουδο ειναι οτι παραμενει στροφαδικο το αυτοκινητο!απο πλευρας αποδοσης ξεχαστε το! το turbo ειναι πολυ αλλου!!!
και δεν μιλαω για τετοιες πολυυ μεγαλες πιεσεις που μιλαει ο nikel.γιατι αν δεν κανω λαθος πρεπει μνα φοραει τουρμπινα δυομισαρα αντε 28αρα.αν βαλεις μεγαλυτερη τουρμπινα μπορεις να παιξεις με 0.5 και 0.7 bar overboost.και μιλαμε για μεγαλα ροπιδια καμια σχεση με ενος ατμοσφαιρικου!!
α!επειδη ειχα μια σχετικη συζητηση με μια παρεα χθες.150 ατμοσφαιρικα αλογα δεν συγκρινονται με 150 τουρμπατα.κατι που δεν καταλαβαινουν πολλοι.οπως δεν καταλαβαινουν τις αναλογιες κιλων ανα ιππο.πραγματα πολυ σημαντικα αν θες να λες οτι εχεις εστω μια μικρη σχεση με τα αυτοκινητα! Η ΡΟΠΗ ειναι που μετραει σε ενα αυτοκινητο ΟΧΙ ΤΑ ΑΛΟΓΑ.κατι να υπαρχει να σπρωχνει το αυτοκινητο!!και απο ροπες μεχρι και το ραλλακι μου τις βγαζει πολυυυυ ψηλα!!!!ποσο μαλλον ενα τετραπεταλουδο.μετα απο τις 4000 στροφες αρχιζει καπως να ξυπναει! |
Ναι ρε Ντανι αλλα θα πρεπει να δεις και το πως βγαζουν τα αλογα.
Στο τετραπεταλουδο τα βγαζει ποιο γραμμικα απο το TURBO και μπορεις να το στριψεις.Πανε να στριψεις το TURBO να δουμε που θα πανε τα μουτρα
Τι συγκρινουμε τωρα δεν μπορω να καταλαβω.Το TURBO ειναι για ανοιχτες καμπες-ευθειες-και ξεκολιματα.Δεν ειναι για μπασιματα σε πεταλα και γενικα σε στροφες.Και αν καποιος εχει αλλη αποψη μπορω στο περτουλι που θα παμε αν βοηθησει και ο καιρος να τον δειξω τι εννοω και με τα μισα αλογα σε σχεση με τα TURBO.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
danielos (Γιώργος) Τρελλαμένο μέλος
106 Rallye
Ένταξη: 02 Δεκ 2002 Δημοσιεύσεις: 400
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 12:37:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | danielos έγραψε: | [το καλο με το τετραπεταλουδο ειναι οτι παραμενει στροφαδικο το αυτοκινητο!απο πλευρας αποδοσης ξεχαστε το! το turbo ειναι πολυ αλλου!!!
|
Ναι ρε Ντανι αλλα θα πρεπει να δεις και το πως βγαζουν τα αλογα.
Στο τετραπεταλουδο τα βγαζει ποιο γραμμικα απο το TURBO και μπορεις να το στριψεις.Πανε να στριψεις το TURBO να δουμε που θα πανε τα μουτρα
Τι συγκρινουμε τωρα δεν μπορω να καταλαβω.Το TURBO ειναι για ανοιχτες καμπες-ευθειες-και ξεκολιματα.Δεν ειναι για μπασιματα σε πεταλα και γενικα σε στροφες.Και αν καποιος εχει αλλη αποψη μπορω στο περτουλι που θα παμε αν βοηθησει και ο καιρος να τον δειξω τι εννοω και με τα μισα αλογα σε σχεση με τα TURBO. |
αν προσεξεις στο προηγουμενο post μου ρε νικο θα δεις οτι το πρωτο πραγμα που ανεφερα ειναι οτι το τετραπεταλουδο παραμενει στροφαδικο παρα την αυξηση της ιπποδυναμης. φυσικα ενα turbo δεν μπορει να μπει το ιδιο με ενα τετραπεταλουδο σε μια στροφη.εξαιρεση καποια ακριβα turbo τετρακινητα που δεν τα πιανεις σε οποιαδηποτε στροφη και εξαπεταλουδο να εχεις!(βλεπε impreza,evo και τα λοιπα κακα τετρακινητα).
turbo ιδιοκατασκευες σαν του nikel και του καθε nikel για να μην παρεξηγηθω ειναι απολυτα λογικο οσο και να το στησεις απο μονο σου το αυτοκινητο με αναρτησεις και ολα τα παρεμφερη να μην μπορει να μπει σε ενα πεταλο οπως εσυ ή εγω με το ραλλυ με τα μισα αλογα!
και απλως ειπα οτι το turbo μπορει να αποδωσει στις ευθειες και κυριως μιλαω για τα ρεπριζ πιο πολυυυ ωμη δυναμη απο ενα ατμοσφαιρικο.
δεν ειναι τυχαιο για παραδειγμα αν οδηγησεις ενα ραλλυ με 170 αλογα ατμοσφαιρα και το ιδιο ραλλυ με 170 αλογα turbo στην ευθεια
θα τα καταλαβεις πολυ περισσοτερο με το τουρμπατο.(προσοχη δεν λεω οτι θα εκανα κατι τετοιο στο ραλλυ μου γιατι πιστευω οτι δεν του ταιριαζει το turbo.χανει τον καρτ χαρακτηρα του ρε παιδι μου!πως να το κανουμε!)
αλλα επειδη δεν ταιριαζει στο ραλλακι δεν παει να πει οτι δεν ταιριαζει σε παρα πολλα αλλα αυτοκινητα!
συμφωνουμε αλλα το λεμε με αλλα λογια!!!!!!
ο ραλλος αγριεμενος οσο ποτε!!!!!!!!!!
142 αλογα στον τροχο ειναι............
.....ΠΡΟΚΛΗΣΗ..... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!
CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 13 Φεβ 2003, 13:52:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
danielos έγραψε: | ΝΙΚΟΣ έγραψε: | danielos έγραψε: | [το καλο με το τετραπεταλουδο ειναι οτι παραμενει στροφαδικο το αυτοκινητο!απο πλευρας αποδοσης ξεχαστε το! το turbo ειναι πολυ αλλου!!!
|
Ναι ρε Ντανι αλλα θα πρεπει να δεις και το πως βγαζουν τα αλογα.
Στο τετραπεταλουδο τα βγαζει ποιο γραμμικα απο το TURBO και μπορεις να το στριψεις.Πανε να στριψεις το TURBO να δουμε που θα πανε τα μουτρα
Τι συγκρινουμε τωρα δεν μπορω να καταλαβω.Το TURBO ειναι για ανοιχτες καμπες-ευθειες-και ξεκολιματα.Δεν ειναι για μπασιματα σε πεταλα και γενικα σε στροφες.Και αν καποιος εχει αλλη αποψη μπορω στο περτουλι που θα παμε αν βοηθησει και ο καιρος να τον δειξω τι εννοω και με τα μισα αλογα σε σχεση με τα TURBO. |
αν προσεξεις στο προηγουμενο post μου ρε νικο θα δεις οτι το πρωτο πραγμα που ανεφερα ειναι οτι το τετραπεταλουδο παραμενει στροφαδικο παρα την αυξηση της ιπποδυναμης. φυσικα ενα turbo δεν μπορει να μπει το ιδιο με ενα τετραπεταλουδο σε μια στροφη.εξαιρεση καποια ακριβα turbo τετρακινητα που δεν τα πιανεις σε οποιαδηποτε στροφη και εξαπεταλουδο να εχεις!(βλεπε impreza,evo και τα λοιπα κακα τετρακινητα).
turbo ιδιοκατασκευες σαν του nikel και του καθε nikel για να μην παρεξηγηθω ειναι απολυτα λογικο οσο και να το στησεις απο μονο σου το αυτοκινητο με αναρτησεις και ολα τα παρεμφερη να μην μπορει να μπει σε ενα πεταλο οπως εσυ ή εγω με το ραλλυ με τα μισα αλογα!
και απλως ειπα οτι το turbo μπορει να αποδωσει στις ευθειες και κυριως μιλαω για τα ρεπριζ πιο πολυυυ ωμη δυναμη απο ενα ατμοσφαιρικο.
δεν ειναι τυχαιο για παραδειγμα αν οδηγησεις ενα ραλλυ με 170 αλογα ατμοσφαιρα και το ιδιο ραλλυ με 170 αλογα turbo στην ευθεια
θα τα καταλαβεις πολυ περισσοτερο με το τουρμπατο.(προσοχη δεν λεω οτι θα εκανα κατι τετοιο στο ραλλυ μου γιατι πιστευω οτι δεν του ταιριαζει το turbo.χανει τον καρτ χαρακτηρα του ρε παιδι μου!πως να το κανουμε!)
αλλα επειδη δεν ταιριαζει στο ραλλακι δεν παει να πει οτι δεν ταιριαζει σε παρα πολλα αλλα αυτοκινητα!
συμφωνουμε αλλα το λεμε με αλλα λογια!!!!!! |
Tελικα Ντανι το ιδιο πραγμα λεμε και συμφωνουμε απολυτα για τον χαρακτηρα του συμπιεστη και της ατμοσφαιρας
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|