PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Eπιλογη aftermarket τουρμπινας για 207 THP
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούν 2015, 17:17:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατανοητος πληρως.

Δεν ειναι οτι θελω να παρω και το τελευταιο αλογο με νοιαζει να ειναι πανω απολα αξιοπιστο.

Τωρα 270 θα ναι 260 η και 250 δεν τρελαινομαι.

Κοιταω απλα και το value for money που λενε στο χωριο μου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούν 2015, 23:38:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το Turbo από το 208 gti δεν είναι αρκετά μεγαλύτερο από του RC;
Γιατί έχουμε κολλήσει με το Turbo από RC;; Μήπως είναι φθηνότερο;


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Ιούν 2015, 23:44:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

μα δεν είπε κανείς για το turbo του Rc


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούν 2015, 14:59:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

του 208 ξερουμε περιπου ποσο κοστιζει και τι μπορουμε να περιμενουμε απο αυτο?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούν 2015, 19:18:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Επειδή έχω άπειρη όρεξη να σας τρολλάρω, προτείνω να μετονομαστεί το τόπικ σε "300 άλογα με 300 Ευρώ".

Είναι πάντα καλή ιδέα το value for money. Και η οικονομία επίσης.
Και η ισχύς. Αλλά στην Ελλάδα τα θέλουμε όλα χωρίς να δώσουμε ούτε ένα ευρώ. Οπότε άντε 300 και πολλά είναι!

Χρήστο, στο 208 είναι ο κινητήρας που βγάζει περισσότερη δύναμη, με ένα turbo αρκετά όμοιο με του 207 RC. Τα δικά μας δεν έχουν 10mm βύθισμα εκκεντροφόρων.
Το μοτέρ του είναι καλύτερο. Οπότε το turbo μόνο του δύσκολα θα σε εξυπηρετήσει για μεγαλόπνοα σχέδια.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούν 2015, 19:40:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όποτε θέλουμε και το μοτέρ; καλή λυση


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 22 Ιούν 2015, 23:45:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δε μιλησε κανεις για 300 με 300.
Αλλα αν μπορεις να εχεις 250 με 500 και 250 με 1000 νομιζω αξιζει να το συζητας.

Παρολα αυτα σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου και μαλλον θα καταληξω στη λυση works οσο κι αν κοστισει. Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 01:09:53    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Δε μιλησε κανεις για 300 με 300.
Αλλα αν μπορεις να εχεις 250 με 500 και 250 με 1000 νομιζω αξιζει να το συζητας.

Παρολα αυτα σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου και μαλλον θα καταληξω στη λυση works οσο κι αν κοστισει. Wink


Βασικά βάλε στο μυαλό σου πως ότι ιδέα από τουρμπο και αν σκεφτείς...έχει δοκιμαστεί και σε αυτό και σε άλλα θρεντς υπάρχουν όλες οι λεπτομέριες...


Για να Μην πετας άδικα τα λεφτά σου...

Βγάλε το τουρμπο σου..και Στείλτε το για άνοιγμα...
Rc φτερό πίσω....works μπροστά.....
Εάν θες να είσαι απόλυτα σίγουρος για την δουλειά ποιότητα και να λες ότι έδωσες και κάτι παραπάνω...Στείλτε το στον σπαρταλη...διαφορετικά τεχνολοτζι....η εξελίξης...

Μην μπεις στο τρυπακι για κάτι μεγαλύτερο θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις....


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 07:53:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μα γιαυτο το λογο ακριβως το συζηταμε.

Σευχαριστω πολυ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
bagos (bagosgt-Moderator at O.X)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


207....

Ένταξη: 17 Σεπ 2012
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Halkida

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 10:10:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω λεω δε ταφηνετε σε ενα rc set up,να εχετε ησυχο το κεφαλι σας?ακακο κ αθανατο!


μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 18:07:37    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Mono AEK έγραψε:
Δε μιλησε κανεις για 300 με 300.
Αλλα αν μπορεις να εχεις 250 με 500 και 250 με 1000 νομιζω αξιζει να το συζητας.

Παρολα αυτα σε ευχαριστω για τις πληροφοριες σου και μαλλον θα καταληξω στη λυση works οσο κι αν κοστισει. Wink


Βρε μάγκες, η τουρμπίνα του Works φτιάχτηκε για 205-230 άλογα. Τί δουλειά έχει να την μπλέκετε με 300?

Δυστυχώς αν ψάχνεις για ισχύ και αξιοπιστία τορνίρωντας μαντέμια που σχεδιάστηκαν για να εξυπηρετούν βασική ισχύ 170-230 άλογα και συνδυάζοντας φτερωτές, μάλλον κοιτάζεις σε λάθος μέρος.

Το βασικό τεχνικό πρόβλημα στην ιστορία με τις υβριδικές είναι ότι η εσωτερική γεωμετρία του μαντεμιού στο nozzle πριν τη φτερωτή δεν αλλάζει εκ των υστέρων. Γιατί δεν υπάρχει εργαλείο που να μπορεί να το κατεργαστεί εκεί - ό,τι βγει από το χυτήριο αυτό και παραμένει.
Είναι το εσωτερικό του σαλιγκαριού που σταδιακά μικραίνει και οδηγεί στην φτερωτή.
Ο σχεδιασμός και η γεωμετρία του σε μια τουρμπίνα που έχει φτιαχτεί για να βγάζει 250-350 άλογα είναι εντελώς διαφορετικός από ό,τι για 150-230 άλογα.

Ό,τι φτερωτή και να βάλεις, αυτό δεν αλλάζει. Κι ας είναι για 600 αλογα, ο περιορισμός ροής καυσαερίων ορίζεται από την εσωτερική γεωμετρία του μαντεμιού πριν την φτερωτή.

H Garret και οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα μέγεθος που το περιγράφει. Aspect Ratio λέγεται. Συνήθως θα δείτε να παίζει από το 0.60-0.64 εως 0.8 σε μεγαλύτερα μοτέρ ή πιο εξειδικευμένες εφαρμογές.

Όταν πας και βάζεις ένα τεράστιο φτερό σε ένα μικρό μαντέμι τότε το aspect ratio μικραίνει. Φτάνει σε σημείο να κάνει τον συνδυασμό να μη δουλεύει = μεγαλύτερο backpressure χωρίς να βγάζει ισχύ ο κινητήρας παρότι σηκώνουμε πίεση.

Δηλαδή κινδυνεύεις να σπάσεις τα πιστόνια σου περισσότερο από ότι αν έβαζες μια τουρμπίνα με εξαρχής μεγαλύτερο hot side που ρέει καλύτερα σε μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων (=περισσότερη ισχυ).

Καταλαβαίνεις τη διαφορά τώρα;
Οι υβριδικές τουρμπίνες είναι καλή λύση για +20 εως +25 άλογα σε σχέση με ό,τι έχουν κατασκευαστεί ως εργοστασιακές. Για +50 ή +100, βάζεις το μοτέρ σου σε κίνδυνο διότι δεν είναι σχεδιασμένες για κάτι τέτοιο. Όσο καλός και να είναι ο τουρμπινάς που θα την φτιάξει, χυτήριο δεν έχει να σου φτιάξει νέο μαντέμι.

Πηγαίνεις σε μια εξαρχής μεγάλη τουρμπίνα, πληρώνεις και το ανάλογο τίμημα και έτσι έχεις μεγαλύτερη αξιοπιστία γιατί ο κινητήρας λειτουργεί με μικρότερο backpressure.

Πιο απλά, με κλανιές αυγά δεν βάφονται.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 19:22:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δεκτα ολα αυτα στη θεωρια

Στη πραξη ομως δεν εχει βαφτει κανενα αυγο με κλανια?
Γιατι πολλοι με υβριδια δηλωνουν 250++
(Πουθενα κανεις δε μιλησε για 300 γενικα αλλα τι συμφερει για να παρουμε οτι καλυτερο μπορουμε αξιοπιστα)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 19:37:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Χρήστο, δυστυχώς ξέρω μόνο να σου πω από τα αυγά που μου φέρνουν να δω και περιμένουν ότι με 300 ευρουλάκια θα βγάλουν 300 αλογάκια.

Για 250 γίνεται και παραγίνεται με 100άρα. Και 260 αν έχεις καλό κινητήρα και καμια μεθανόλη. Όσο πιέζουμε παραπάνω τόσο δυσκολεύει το πράγμα.

Κι εγώ δοκίμασα να βάλω τέτοιο αυγουλάκι στο δικό μου, αλλά μετά από μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα τα έφτυσε και έτσι τα πέταξα όλα και έβαλα μια μεγάλη. Από τότε ησύχασα και καίω μέχρι και πετρέλαιο αν τύχει, αντί για 100άρα όλη την ώρα όπως πριν.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 20:57:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Στέλιο πρέπει να έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο βλέπω... Laughing


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Mono AEK (χρήστος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


rcz thp 156 ...και κατι παραπανω!

Ένταξη: 09 Ιούν 2014
Δημοσιεύσεις: 1050
Τόπος: Ιλιον

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 23 Ιούν 2015, 21:00:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ωραια λοιπον η δικη σου προταση ποια ειναι?

Μεχρι τωρα η επικρατεστερη ειναι works και μετα rc
Του 208 ειναι μεγαλυτερη απο rc και μικροτερη απο works? Ξερει κανεις?
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
rallaki-1 (Μike)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


207 Rallyeee..

Ένταξη: 19 Απρ 2010
Δημοσιεύσεις: 398
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2015, 12:24:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:

Για 250 γίνεται και παραγίνεται με 100άρα. Και 260 αν έχεις καλό κινητήρα και καμια μεθανόλη. Όσο πιέζουμε παραπάνω τόσο δυσκολεύει το πράγμα.


Για turbo Rc μιλάς ή για γενικά υβρίδιο πως μέχρι 260hp Max είμαστε σχετικά safe?

Με υβρίδιο όπως είπε ο saikoe και 250 άλογα (όχι τερματισμενο) είναι μια καλή - safe επιλογή? Γιατί έτσι με 600€ χωρίς εργατικά στην δική μου περίπτωση (που είμαι Turbo gt με intercooler, εξάτμιση και πρόγραμμα) πάω 50 άλογα πάνω! Δεν είναι και άσχημα!


Peugeotναυτης..
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2015, 12:43:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δέν πας μόνο 50 άλογα πάνω, πας πολύ περισσότερα αν αναλογιστείς το εμβαδό ισχύως που έχεις τώρα μετά τις 5500...

πχ θα είναι κάπως έτσι η καμπύλη σου (με τη μαμα κόφτη 6500 με την άλλη κόφτη 7000.. συγχωρέστε με για το κακό mspaint χαχα- :




Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
saikoe_39 (Κώστας)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207

Ένταξη: 27 Απρ 2009
Δημοσιεύσεις: 1008
Τόπος: Στο στόκολο.!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 24 Ιούν 2015, 14:33:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τάσο και εσύ ελεύθερο χρόνο βλέπω εχεις...


Καλή του works αλλά κατά λαθος μπορεί να σου δώσει κάνα έμβολο στο χέρι...

Εγώ σε δικό μου 207 gt(φιλος) έβαλα Rc στοκ για να έχω την τηλεφωνική μου ησυχία...


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 08:38:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγώ υποστηρίζω τη λύση του saikoe 100% και νομίζω και ο Τάσος θα συμφωνήσει.

Αν θέλεις μεγάλη υβριδική, βάλε και σφυρήλατα να κοιμάσαι ήσυχος το βράδυ. Βέβαια αυτό δεν κοστίζει μόνο 300Ε.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
reselie-206 (Αστραπόγιαννος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

207 522 whp

Ένταξη: 14 Ιαν 2011
Δημοσιεύσεις: 1753
Τόπος: Λαμία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 25 Ιούν 2015, 08:57:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Thumb Left Thumb Left


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33  Επόμενη
Σελίδα 30 από 33

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1778s (PHP: 63% - SQL: 37%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on