PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

207 - Eπιλογη aftermarket τουρμπινας για 207 THP
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 08:52:38    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του να έχεις -σχετικά- μεγάλη τουρμπίνα είναι ότι σπουλάρι πιο ψηλά από την εργοστασιακή κι έτσι στην πόλη περιορίζεται η κατανάλωσή σου.

Ξέρετε πόσο μεγάλη διαφορά έχουν 500-1000rpm παραπάνω; Είναι όλα τα λεφτά! Και μη γράψει κανείς ότι σε στροφιλίκια λειτουργεί τον κινητήρα του στις 2000rpm...


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
thanos75x (Thanos)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


207 RC

Ένταξη: 30 Απρ 2008
Δημοσιεύσεις: 48
Τόπος: Βόλος - Μαγνησία

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 12:34:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
myth (Γιαννης)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 GT

Ένταξη: 25 Ιαν 2008
Δημοσιεύσεις: 382
Τόπος: Περιστερι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 13:12:04    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thanos75x έγραψε:
Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) Wink



+1!!!!!! Razz Razz Razz
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2008, 01:37:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

thanos75x έγραψε:
Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) Wink


Θάνο, κατανοώ απόλυτα τη στάση σου απέναντι στις βελτιώσεις έτσι όπως έχει συνηθιστεί να γίνονται στην Ελλάδα. Μισές δουλειές είναι η περιγραφή που τους αρμόζει.

Από τα δικά μου χέρια δεν έχει φύγει ούτε και πρόκειται να φύγει αυτοκινητο που θα του κόψουν τον ποπό αν μετρήσουν τα καυσαέριά του.
Η βελτίωση υπό συζήτηση πρέπει οπωσδήποτε να πληρεί προδιαγραφές, αν είναι δυνατόν εφάμιλες του εργοστασιακού.
Βελτίωση που να καθιστά το αυτοκίνητο παράνομο δεν είναι βελτίωση. Γιατί αυτό καθιστά και τον βελτιωτή υπεύθυνο, άρα επίσης παράνομο! Very happy

Εις ό,τι αφορά τα specs της αναβάθμισης τουρμπίνας, όχι μόνο γίνεται για ιπποδύναμη της τάξεως των 250+ ίππων, αλλά μπορεί να γίνει με καθόλα νόμιμο αυτοκίνητο με καταλύτες, που να βγάζει κάρτα καυσαερίων, να έχει αποδεκτά επίπεδα θορύβου και να αντέχει ο κινητήρας του την παραπανίσια καταπόνηση χωρίς προβλήματα.

Αυτά για τώρα, σε λίγο καιρό θα ακολουθήσει λεπτομερέστερη παρουσίαση Very happy.


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mez (Isidοros)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος


Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye

Ένταξη: 15 Μάϊ 2006
Δημοσιεύσεις: 306
Τόπος: Αθήνα Β.Π.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2008, 14:29:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Turbo kit GT2560R σε Mini Cooper S:
http://www.altaminiperformance.com/pages/show/60

Water Injection kit σε Mini Cooper S:
http://www.altaminiperformance.com/pages/show/67

Έχουν αναφερθεί και άλλα παιδιά σε αυτά τα links αλλά εγώ τα ξαναβάζω....γιατί, το καλό να λέγεται....


"It's all about balance"
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2008, 19:46:07    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δυστυχώς όμως με την επιλογή τουρμπίνας που έκαναν, άλογα δεν πρόκειται να δουν.Η 2560 είναι πολύ μικρή για να αξίζει τον κόπο να αντικαταστήσεις την εργοστασιακή τουρμπίνα.

Απλώς βάζοντας τόσο μικρή τουρμπίνα γλύτωσαν το ξυλάγγουρο της υπόθεσης: Τα μεγαλύτερα μπεκ!!! Cool


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
giannis27 (Σερραίος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


peugeot 207 rc !!

Ένταξη: 18 Νοέ 2007
Δημοσιεύσεις: 1033
Τόπος: serres

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2008, 01:14:24    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάτι ψιλό άσχετο!

πριν 3 χρόνια ένας γνωστός μου είχε πάρει το ίμπιζα φρ κ μου έκανε παράπονα ότι δεν ακούγεται το τούρμπο του!
σήμερα που ήρθε για καφεδούμπα άκουγα την τουρμπίνα του από 2 τετράγωνα μακριά!το αμάξι είναι τελοίος μαμά δεν του έχει πειράξει ούτε βίδα!

λέτε κ τα δικά μας μετά από κάποια χιλιόμετρα να αρχίσουν να κελαηδάνε?
η είπα βλακεία? Rolling eyes


those who can Do
those who can't teach or that they think..............
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Manavis207Gt (Giannis)
Φανατικό μέλος
Φανατικό μέλος




Ένταξη: 14 Μάϊ 2008
Δημοσιεύσεις: 370

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2008, 17:23:32    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μηπως με την αλλαγη τουρμπινας,πρεπει να βαλουμε χερι και στα εντως του μοτερ? Τα "εντοσθια" αντεχουν? Χωρια την εξατμιση και το done pipe ,και καταλυτη για οποιον θελει βεβαια!! Μαλλον στην επομενη κινηση μας για αλλαγη τουρμπινας, πρεπει να βαλουμε το χερι βαθεια στη τσεπη μας!! Razz



Powered By POWER BOOST SERVICE
http://www.youtube.com/watch?v=IeW0EOscXMA
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:34:50    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giannis27 έγραψε:
κάτι ψιλό άσχετο!

πριν 3 χρόνια ένας γνωστός μου είχε πάρει το ίμπιζα φρ κ μου έκανε παράπονα ότι δεν ακούγεται το τούρμπο του!
σήμερα που ήρθε για καφεδούμπα άκουγα την τουρμπίνα του από 2 τετράγωνα μακριά!το αμάξι είναι τελοίος μαμά δεν του έχει πειράξει ούτε βίδα!

λέτε κ τα δικά μας μετά από κάποια χιλιόμετρα να αρχίσουν να κελαηδάνε?
η είπα βλακεία? Rolling eyes


Ή προγραμμα εχει φιλε μου ή εβαλε χοανη και ακουγεται πολυ το turbo και η σκαστρα...

Παντως παιδια μην βιαζεστε ενα 207Gt με προγραμμ-φιλτρο-σκαστρα-ολοσωμη εξατμιση και fmic δεν φτανει τα 210+????κ03 εχετε και εσεις ή κανω λαθος???

Ακομη σας βλεπω που ψαχνετε τα μοτερ μας ειναι δυνατα, εδω τα mini Cooper S εχουν βγαλει 250 με μαμα τουρμπινα και σωστα περιφερειακα...
Κ δεν χρειαζεται να αλλαξουν εμβολα...

Για να καταλαβετε πριν λιγα χρονια δεν λεω πολλα πριν 2 χρονια τα 230 ηταν υπερβολικα μην πω ανεφικτα με την k03 και τωρα εχουμε φτασει με μεγαλυτερα μπεk, maf να ξεπερναμε 270 και απλα 1ο σταδια 245+...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:38:13    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Manavis207Gt έγραψε:
Μηπως με την αλλαγη τουρμπινας,πρεπει να βαλουμε χερι και στα εντως του μοτερ? Τα "εντοσθια" αντεχουν? Χωρια την εξατμιση και το done pipe ,και καταλυτη για οποιον θελει βεβαια!! Μαλλον στην επομενη κινηση μας για αλλαγη τουρμπινας, πρεπει να βαλουμε το χερι βαθεια στη τσεπη μας!! Razz


Φιλε το να βγαλες καταλυτη στα δικα μας μοτερ θα κερδισεις το πολυ 5 αλογα...
Κ αν το σκεφτεις θα φοβασαι καθε φορα που θα περνας απο μπλοκο κ θα ρυπαινεις υπερβολικα το περιβαλλον...
300 euro βαζεις ενα ελεθερο 100αρι και ουτε γατα ουτε ζημια!!!

Οσο για τα εντοσθια mini Cooper εχω δει με 245+ κ δεν εχουν κανενα προβλημα...

Εκτος αν εχετε διαφορετικα τα Gt απο τα Rc...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
-=N4X=- (ΑL-X)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!

Ένταξη: 10 Μάρ 2004
Δημοσιεύσεις: 462
Τόπος: Λάρισα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:52:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχουν διαφορα τα μεταλα απο το gt στο rc οπως εχουν πει κ τα παιδια.

Παντως για το θεμα τουρμπινας θα συμφωνησω κ εγω με τους προηγουμενους...ειναι πολυ καλυτερο να εχεις μεγαλυτερη κ ας βγαζεις τα ιδια αλογα σε χαμηλοτερη πιεση παρα μικρη κ τσιτωμενη.
Μπορει το μοτερ τσιτωνοντας την μαμα να μην παθει κατι αλλα σιγουρα η ζωη της τουρμπινας πεφτει κατακορυφα....δεν ειναι λιγα τα ιμπιζα πχ που επειδη δουλευουν τσιτα αλλαζουν την μαμα καθε 5000-10000 χλμ.



Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:59:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

-=N4X=- έγραψε:
Εχουν διαφορα τα μεταλα απο το gt στο rc οπως εχουν πει κ τα παιδια.

Παντως για το θεμα τουρμπινας θα συμφωνησω κ εγω με τους προηγουμενους...ειναι πολυ καλυτερο να εχεις μεγαλυτερη κ ας βγαζεις τα ιδια αλογα σε χαμηλοτερη πιεση παρα μικρη κ τσιτωμενη.
Μπορει το μοτερ τσιτωνοντας την μαμα να μην παθει κατι αλλα σιγουρα η ζωη της τουρμπινας πεφτει κατακορυφα....δεν ειναι λιγα τα ιμπιζα πχ που επειδη δουλευουν τσιτα αλλαζουν την μαμα καθε 5000-10000 χλμ.


p.x αν δουλευουν πιεσεις 1.4 οβερ και κατω απο 0.9 bar σταθερο δεν εχουν κανενα προβλημα και για 100000 χιλιομετρα που λεει ο λογος...
Αλλο αν βαζουν μπεκ μαφ κ σφιγκουν τερμα τις wg...
Τοτε και 5000 πολλα ειναι...
Αλλα κανονικες πιεσεις η K03 δεν εχει κανενα προβλημα...
Ειχα δει σε περιοδικο 207Gt με 1.1 οβερ 0.7 σταθερο,τι να παθει???(μπορει κανω λαθος Embarassed )
Κ γενικα τι πιεσεις δουλευουν τα Gt με προγραμμα μιας κ δεν γνωριζω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 22:56:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Τα τουρμπάτα 207 φορούν πολύ παρόμοιες τουρμπίνες μεταξύ τους.
Αν και εμείς τις ονομάζουμε Κ03, ο κωδικός τους δεν παραπέμπει καθόλου σε Κ03 ούτε δίνει δικαιώματα για τέτοιο μπέρδεμα.

Οι μαμά τουρμπίνες των 207 λόγω διαμέτρου εισαγωγής δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 220 άλογα στο στρόφαλο, γιατί δεν είναι αρκετά μεγάλος ο συμπιεστής για να τα καταφέρει να περάσει τόσο αέρα στον κινητήρα.
Για αυτό σε πρώτο στάδιο, με πιέσεις 1.3over και 1.2 σταθερή δεν βγάζουν πάνω από 200 και κάτι ψιλά. Τουλάχιστον όχι χωρίς βαρβάτα περιφερειακά.

Σε σύγκριση με τα 207, τα Corsa OPC και Astra GTC έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα, για αυτό και καταφέρνουν να σηκώσουν άνετα 1,7bar overboost και να κρατήσουν 1.2/1.3 στον κόφτη ακόμη και χωρίς εξάτμιση. Έτσι καταφέρνουν άνετα να σπάσουν τις μπιέλες τους όταν γίνει προσεκτική ρύθμιση.

Αλλά ακόμη και να φόραγαν την ίδια τουρμπίνα με τα 207 τα 1.8T του group VAG, λόγω της διαφοράς κυβισμού πάλι θα έβγαζαν περισσότερα άλογα - όπως συμβαίνει στην πράξη. Αλλά μιλάμε για έναν πολυφορεμένο κινητήρα, που έχει υποστεί άπειρες δοκιμές και όλα έχουν ανακαλυφθεί λίγο εως πολύ!


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 08:52:22    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
Τα τουρμπάτα 207 φορούν πολύ παρόμοιες τουρμπίνες μεταξύ τους.
Αν και εμείς τις ονομάζουμε Κ03, ο κωδικός τους δεν παραπέμπει καθόλου σε Κ03 ούτε δίνει δικαιώματα για τέτοιο μπέρδεμα.

Οι μαμά τουρμπίνες των 207 λόγω διαμέτρου εισαγωγής δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 220 άλογα στο στρόφαλο, γιατί δεν είναι αρκετά μεγάλος ο συμπιεστής για να τα καταφέρει να περάσει τόσο αέρα στον κινητήρα.
Για αυτό σε πρώτο στάδιο, με πιέσεις 1.3over και 1.2 σταθερή δεν βγάζουν πάνω από 200 και κάτι ψιλά. Τουλάχιστον όχι χωρίς βαρβάτα περιφερειακά.

Σε σύγκριση με τα 207, τα Corsa OPC και Astra GTC έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα, για αυτό και καταφέρνουν να σηκώσουν άνετα 1,7bar overboost και να κρατήσουν 1.2/1.3 στον κόφτη ακόμη και χωρίς εξάτμιση. Έτσι καταφέρνουν άνετα να σπάσουν τις μπιέλες τους όταν γίνει προσεκτική ρύθμιση.

Αλλά ακόμη και να φόραγαν την ίδια τουρμπίνα με τα 207 τα 1.8T του group VAG, λόγω της διαφοράς κυβισμού πάλι θα έβγαζαν περισσότερα άλογα - όπως συμβαίνει στην πράξη. Αλλά μιλάμε για έναν πολυφορεμένο κινητήρα, που έχει υποστεί άπειρες δοκιμές και όλα έχουν ανακαλυφθεί λίγο εως πολύ!


Σωστος ο φιλος...
Κατι που θελω να πω κ την 03 σε εμας η Borg Wagner την δινει μεχρι 235 παροχη και βγαζουμε συνεχεια παραπανω αλογα...
Απλα λογω αρκετου καιρου του μοτερ μας στο χωρο των βελτιωσεων εχει ψαχτει πολυ το προγραμμα... Wink

Ακομη π.χ. αν τα Corsa,Astra με τον 1.6Τ μοτερ ειχαν πιο ανθεκτικα μεταλλα θα μπορουσαν να εφταναν και 240+ σε 1ο σταδιου βελτιωσεις με σωστα περιφερειακα...

Κατι αναλογο θα πιστευω θα συμβει με τα 207 Gt και RC...

Να ρωτησω κ κατι αλλο υπαρχει κανενα παιδι στο forum με κανενα RC 1o stadio???K αν ναι ποσα αλογα εχει φτασει κ με τι ροπη???
Ρωταω τελειως εγκυκλοπεδικα...
Διοτι δεν εχω δει κανενα!!!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 08:59:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

πανω απο 235????
που ποιος?
apo k3sport Ολα αυτα?

γιατι εγω εχω δει 280 με αυτη τη τουρμπινα σε power
σκοτωνε το αμαξι Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 09:30:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Tελικα νομιζω οτι η πιο καλη λυση ειναι μεγαλληετρη τουρμπινα αλλη εξαγωγη και εισαγωγη και αγραφο με als για να δουλευει παντου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 10:44:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
πανω απο 235????
που ποιος?
apo k3sport Ολα αυτα?

γιατι εγω εχω δει 280 με αυτη τη τουρμπινα σε power
σκοτωνε το αμαξι Laughing


Πανω απο 235 ειναι τωρα σχεδον ολα τα Vag 20VT 1o stage Laughing Laughing Laughing

Moνο κ03 δεν εχει αυτο...
Ειναι με ξυριαφισμενη κ με αλλαγμενες φτερωτες απο κ04 + μπεκ μαφ απο s3...

Eιπαμε ολα και ολα μεχρι 260-270 κ κυνδυνευεις απο αξιοπιστια...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 11:16:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κοιτα για να κοψουμε τη πλακα με μαμα κ03σπορτδεν θυμαμαι να εχει μετρηθει σε σοβαρο δυναμομετρο
(π.χ μαχα ασα1 ή ανδριανακη)
αμαξι vag πανω ααπο 240 αλογα...

αυτα που λεει ο κατασκευαστης της τουρμπινας για τη παροχη της δε τα λεει τυχαια και μονο στο ελλαδισταν υπαρχουν μαγκες που τα αμφισβητουν

οι ιδιοι που βγαζουν παραπανω αλογα απο τη πεζο σπορτ στα σουπερ1600
οι ιδιοι που φτιαχνουν εβο 1000 αλογα

κλπ κλπ κλπ κλπ


για λεπτμεριες ας μας πει ο σαλεξ που εχει και 1.8τ με κ3σπορτ Cool
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 12:59:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.turbochargers.com/store/images/Garrett%2062-1%20st3tw%20.82%20.70.JPG
http://images.superstreetonline.com/aftermarket_auto_parts/130_0708_23_z+engine_tuning_kits+garrett_turbo_kit.jpg
http://wwwrsphysse.anu.edu.au/~amh110/all_gifs/Turbo%20page%20gifs/garrett_anti%20surge.jpghttp://www.snortperformance.com/GARRETT%20T3_T04E.JPG





Cool Πολεμος! Twisted evil
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
mikeCupra (mike)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα




Ένταξη: 06 Ιούν 2008
Δημοσιεύσεις: 9

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 21:50:34    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

volvos έγραψε:
κοιτα για να κοψουμε τη πλακα με μαμα κ03σπορτδεν θυμαμαι να εχει μετρηθει σε σοβαρο δυναμομετρο
(π.χ μαχα ασα1 ή ανδριανακη)
αμαξι vag πανω ααπο 240 αλογα...

αυτα που λεει ο κατασκευαστης της τουρμπινας για τη παροχη της δε τα λεει τυχαια και μονο στο ελλαδισταν υπαρχουν μαγκες που τα αμφισβητουν

οι ιδιοι που βγαζουν παραπανω αλογα απο τη πεζο σπορτ στα σουπερ1600
οι ιδιοι που φτιαχνουν εβο 1000 αλογα

κλπ κλπ κλπ κλπ


για λεπτμεριες ας μας πει ο σαλεξ που εχει και 1.8τ με κ3σπορτ Cool



Γιατι φιλε εγω τι εχω???
ψεματα παντως δεν λεω...

Βγαζουν κ παραβγαζουν ουτε 1 ουτε 2 αλλα τα περισσοτερα με ψαγμενα περιφερειακα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Κινητήρας Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4 ... 31, 32, 33  Επόμενη
Σελίδα 3 από 33

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,1719s (PHP: 76% - SQL: 24%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on