Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 27 Μάρ 2008, 08:52:38 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του να έχεις -σχετικά- μεγάλη τουρμπίνα είναι ότι σπουλάρι πιο ψηλά από την εργοστασιακή κι έτσι στην πόλη περιορίζεται η κατανάλωσή σου.
Ξέρετε πόσο μεγάλη διαφορά έχουν 500-1000rpm παραπάνω; Είναι όλα τα λεφτά! Και μη γράψει κανείς ότι σε στροφιλίκια λειτουργεί τον κινητήρα του στις 2000rpm...
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
thanos75x (Thanos) Μόλις έγραψα
207 RC
Ένταξη: 30 Απρ 2008 Δημοσιεύσεις: 48 Τόπος: Βόλος - Μαγνησία
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 12:34:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
myth (Γιαννης) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 GT
Ένταξη: 25 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 382 Τόπος: Περιστερι
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 26 Μάϊ 2008, 13:12:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanos75x έγραψε: | Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) |
+1!!!!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2008, 01:37:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
thanos75x έγραψε: | Με το που βαλεις χερι αρχιζει να αδειαζει η τσεπη σου. Τοσα χρονια αυτο εχω καταλαβει απο διαφορες βελτιωσεις που εχω κανει σε προηγουμενα αμαξια. Κακα τα ψεμματα οτι και να αλλαξεις μετα θα βγαινουν το ενα μετα το αλλο αλυσιδα τα προβληματα...και για να λυσεις το ενα θα πληρωνεις και για να λυσεις το αλλο θα ξαναπληρωνεις και παει λεγοντας.
Τωρα οσον αφορα τα παραπανω που εχετε γραψει σιγουρα μια μεγαλυτερη τουρμπινα δουλευει πιο ξεκουραστα και δινει και πιο ψηλα.
Κατι ασχετο να ρωτησω τωρα ? Οταν βελτιωνετε ενα αμαξι που ειναι απο την αρχη turbo με τα καυσαερια ασχολειστε καθολου η ειστε συνεχεια με την ψυχη στο στομα μην σας μετρησουν ποτε και σας κοψουν τον πισινο ?
Γιατι δεν φτανει μονο ενα αμαξι να ειναι σωστα βελτιωμενο αλλα πρεπει να περναει και ΚΤΕΟ (οχι απ' εξω - ουτε με πληρωμη οπως ολοι ξερουμε) |
Θάνο, κατανοώ απόλυτα τη στάση σου απέναντι στις βελτιώσεις έτσι όπως έχει συνηθιστεί να γίνονται στην Ελλάδα. Μισές δουλειές είναι η περιγραφή που τους αρμόζει.
Από τα δικά μου χέρια δεν έχει φύγει ούτε και πρόκειται να φύγει αυτοκινητο που θα του κόψουν τον ποπό αν μετρήσουν τα καυσαέριά του.
Η βελτίωση υπό συζήτηση πρέπει οπωσδήποτε να πληρεί προδιαγραφές, αν είναι δυνατόν εφάμιλες του εργοστασιακού.
Βελτίωση που να καθιστά το αυτοκίνητο παράνομο δεν είναι βελτίωση. Γιατί αυτό καθιστά και τον βελτιωτή υπεύθυνο, άρα επίσης παράνομο!
Εις ό,τι αφορά τα specs της αναβάθμισης τουρμπίνας, όχι μόνο γίνεται για ιπποδύναμη της τάξεως των 250+ ίππων, αλλά μπορεί να γίνει με καθόλα νόμιμο αυτοκίνητο με καταλύτες, που να βγάζει κάρτα καυσαερίων, να έχει αποδεκτά επίπεδα θορύβου και να αντέχει ο κινητήρας του την παραπανίσια καταπόνηση χωρίς προβλήματα.
Αυτά για τώρα, σε λίγο καιρό θα ακολουθήσει λεπτομερέστερη παρουσίαση .
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mez (Isidοros) Φανατικό μέλος
Peugeot 207 ήταν-κάποτε-Rallye
Ένταξη: 15 Μάϊ 2006 Δημοσιεύσεις: 306 Τόπος: Αθήνα Β.Π.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 27 Μάϊ 2008, 19:46:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δυστυχώς όμως με την επιλογή τουρμπίνας που έκαναν, άλογα δεν πρόκειται να δουν.Η 2560 είναι πολύ μικρή για να αξίζει τον κόπο να αντικαταστήσεις την εργοστασιακή τουρμπίνα.
Απλώς βάζοντας τόσο μικρή τουρμπίνα γλύτωσαν το ξυλάγγουρο της υπόθεσης: Τα μεγαλύτερα μπεκ!!!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
giannis27 (Σερραίος) Έχω ξεφύγει !!!
peugeot 207 rc !!
Ένταξη: 18 Νοέ 2007 Δημοσιεύσεις: 1033 Τόπος: serres
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 28 Μάϊ 2008, 01:14:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κάτι ψιλό άσχετο!
πριν 3 χρόνια ένας γνωστός μου είχε πάρει το ίμπιζα φρ κ μου έκανε παράπονα ότι δεν ακούγεται το τούρμπο του!
σήμερα που ήρθε για καφεδούμπα άκουγα την τουρμπίνα του από 2 τετράγωνα μακριά!το αμάξι είναι τελοίος μαμά δεν του έχει πειράξει ούτε βίδα!
λέτε κ τα δικά μας μετά από κάποια χιλιόμετρα να αρχίσουν να κελαηδάνε?
η είπα βλακεία?
those who can Do
those who can't teach or that they think.............. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Manavis207Gt (Giannis) Φανατικό μέλος
Ένταξη: 14 Μάϊ 2008 Δημοσιεύσεις: 370
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 08 Ιούν 2008, 17:23:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μηπως με την αλλαγη τουρμπινας,πρεπει να βαλουμε χερι και στα εντως του μοτερ? Τα "εντοσθια" αντεχουν? Χωρια την εξατμιση και το done pipe ,και καταλυτη για οποιον θελει βεβαια!! Μαλλον στην επομενη κινηση μας για αλλαγη τουρμπινας, πρεπει να βαλουμε το χερι βαθεια στη τσεπη μας!!
Powered By POWER BOOST SERVICE
http://www.youtube.com/watch?v=IeW0EOscXMA |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:34:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
giannis27 έγραψε: | κάτι ψιλό άσχετο!
πριν 3 χρόνια ένας γνωστός μου είχε πάρει το ίμπιζα φρ κ μου έκανε παράπονα ότι δεν ακούγεται το τούρμπο του!
σήμερα που ήρθε για καφεδούμπα άκουγα την τουρμπίνα του από 2 τετράγωνα μακριά!το αμάξι είναι τελοίος μαμά δεν του έχει πειράξει ούτε βίδα!
λέτε κ τα δικά μας μετά από κάποια χιλιόμετρα να αρχίσουν να κελαηδάνε?
η είπα βλακεία? |
Ή προγραμμα εχει φιλε μου ή εβαλε χοανη και ακουγεται πολυ το turbo και η σκαστρα...
Παντως παιδια μην βιαζεστε ενα 207Gt με προγραμμ-φιλτρο-σκαστρα-ολοσωμη εξατμιση και fmic δεν φτανει τα 210+????κ03 εχετε και εσεις ή κανω λαθος???
Ακομη σας βλεπω που ψαχνετε τα μοτερ μας ειναι δυνατα, εδω τα mini Cooper S εχουν βγαλει 250 με μαμα τουρμπινα και σωστα περιφερειακα...
Κ δεν χρειαζεται να αλλαξουν εμβολα...
Για να καταλαβετε πριν λιγα χρονια δεν λεω πολλα πριν 2 χρονια τα 230 ηταν υπερβολικα μην πω ανεφικτα με την k03 και τωρα εχουμε φτασει με μεγαλυτερα μπεk, maf να ξεπερναμε 270 και απλα 1ο σταδια 245+... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:38:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Manavis207Gt έγραψε: | Μηπως με την αλλαγη τουρμπινας,πρεπει να βαλουμε χερι και στα εντως του μοτερ? Τα "εντοσθια" αντεχουν? Χωρια την εξατμιση και το done pipe ,και καταλυτη για οποιον θελει βεβαια!! Μαλλον στην επομενη κινηση μας για αλλαγη τουρμπινας, πρεπει να βαλουμε το χερι βαθεια στη τσεπη μας!! |
Φιλε το να βγαλες καταλυτη στα δικα μας μοτερ θα κερδισεις το πολυ 5 αλογα...
Κ αν το σκεφτεις θα φοβασαι καθε φορα που θα περνας απο μπλοκο κ θα ρυπαινεις υπερβολικα το περιβαλλον...
300 euro βαζεις ενα ελεθερο 100αρι και ουτε γατα ουτε ζημια!!!
Οσο για τα εντοσθια mini Cooper εχω δει με 245+ κ δεν εχουν κανενα προβλημα...
Εκτος αν εχετε διαφορετικα τα Gt απο τα Rc... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
-=N4X=- (ΑL-X) Τρελλαμένο μέλος
Corsa OPC ύποπτο ΦΠΕ+cooler!
Ένταξη: 10 Μάρ 2004 Δημοσιεύσεις: 462 Τόπος: Λάρισα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:52:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχουν διαφορα τα μεταλα απο το gt στο rc οπως εχουν πει κ τα παιδια.
Παντως για το θεμα τουρμπινας θα συμφωνησω κ εγω με τους προηγουμενους...ειναι πολυ καλυτερο να εχεις μεγαλυτερη κ ας βγαζεις τα ιδια αλογα σε χαμηλοτερη πιεση παρα μικρη κ τσιτωμενη.
Μπορει το μοτερ τσιτωνοντας την μαμα να μην παθει κατι αλλα σιγουρα η ζωη της τουρμπινας πεφτει κατακορυφα....δεν ειναι λιγα τα ιμπιζα πχ που επειδη δουλευουν τσιτα αλλαζουν την μαμα καθε 5000-10000 χλμ.
Powered by
CAR RACING TEAM
&
Autospeed |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 13:59:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
-=N4X=- έγραψε: | Εχουν διαφορα τα μεταλα απο το gt στο rc οπως εχουν πει κ τα παιδια.
Παντως για το θεμα τουρμπινας θα συμφωνησω κ εγω με τους προηγουμενους...ειναι πολυ καλυτερο να εχεις μεγαλυτερη κ ας βγαζεις τα ιδια αλογα σε χαμηλοτερη πιεση παρα μικρη κ τσιτωμενη.
Μπορει το μοτερ τσιτωνοντας την μαμα να μην παθει κατι αλλα σιγουρα η ζωη της τουρμπινας πεφτει κατακορυφα....δεν ειναι λιγα τα ιμπιζα πχ που επειδη δουλευουν τσιτα αλλαζουν την μαμα καθε 5000-10000 χλμ. |
p.x αν δουλευουν πιεσεις 1.4 οβερ και κατω απο 0.9 bar σταθερο δεν εχουν κανενα προβλημα και για 100000 χιλιομετρα που λεει ο λογος...
Αλλο αν βαζουν μπεκ μαφ κ σφιγκουν τερμα τις wg...
Τοτε και 5000 πολλα ειναι...
Αλλα κανονικες πιεσεις η K03 δεν εχει κανενα προβλημα...
Ειχα δει σε περιοδικο 207Gt με 1.1 οβερ 0.7 σταθερο,τι να παθει???(μπορει κανω λαθος )
Κ γενικα τι πιεσεις δουλευουν τα Gt με προγραμμα μιας κ δεν γνωριζω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!
3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 10 Ιούν 2008, 22:56:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα τουρμπάτα 207 φορούν πολύ παρόμοιες τουρμπίνες μεταξύ τους.
Αν και εμείς τις ονομάζουμε Κ03, ο κωδικός τους δεν παραπέμπει καθόλου σε Κ03 ούτε δίνει δικαιώματα για τέτοιο μπέρδεμα.
Οι μαμά τουρμπίνες των 207 λόγω διαμέτρου εισαγωγής δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 220 άλογα στο στρόφαλο, γιατί δεν είναι αρκετά μεγάλος ο συμπιεστής για να τα καταφέρει να περάσει τόσο αέρα στον κινητήρα.
Για αυτό σε πρώτο στάδιο, με πιέσεις 1.3over και 1.2 σταθερή δεν βγάζουν πάνω από 200 και κάτι ψιλά. Τουλάχιστον όχι χωρίς βαρβάτα περιφερειακά.
Σε σύγκριση με τα 207, τα Corsa OPC και Astra GTC έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα, για αυτό και καταφέρνουν να σηκώσουν άνετα 1,7bar overboost και να κρατήσουν 1.2/1.3 στον κόφτη ακόμη και χωρίς εξάτμιση. Έτσι καταφέρνουν άνετα να σπάσουν τις μπιέλες τους όταν γίνει προσεκτική ρύθμιση.
Αλλά ακόμη και να φόραγαν την ίδια τουρμπίνα με τα 207 τα 1.8T του group VAG, λόγω της διαφοράς κυβισμού πάλι θα έβγαζαν περισσότερα άλογα - όπως συμβαίνει στην πράξη. Αλλά μιλάμε για έναν πολυφορεμένο κινητήρα, που έχει υποστεί άπειρες δοκιμές και όλα έχουν ανακαλυφθεί λίγο εως πολύ!
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 08:52:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Τα τουρμπάτα 207 φορούν πολύ παρόμοιες τουρμπίνες μεταξύ τους.
Αν και εμείς τις ονομάζουμε Κ03, ο κωδικός τους δεν παραπέμπει καθόλου σε Κ03 ούτε δίνει δικαιώματα για τέτοιο μπέρδεμα.
Οι μαμά τουρμπίνες των 207 λόγω διαμέτρου εισαγωγής δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα 220 άλογα στο στρόφαλο, γιατί δεν είναι αρκετά μεγάλος ο συμπιεστής για να τα καταφέρει να περάσει τόσο αέρα στον κινητήρα.
Για αυτό σε πρώτο στάδιο, με πιέσεις 1.3over και 1.2 σταθερή δεν βγάζουν πάνω από 200 και κάτι ψιλά. Τουλάχιστον όχι χωρίς βαρβάτα περιφερειακά.
Σε σύγκριση με τα 207, τα Corsa OPC και Astra GTC έχουν πολύ μεγαλύτερη τουρμπίνα, για αυτό και καταφέρνουν να σηκώσουν άνετα 1,7bar overboost και να κρατήσουν 1.2/1.3 στον κόφτη ακόμη και χωρίς εξάτμιση. Έτσι καταφέρνουν άνετα να σπάσουν τις μπιέλες τους όταν γίνει προσεκτική ρύθμιση.
Αλλά ακόμη και να φόραγαν την ίδια τουρμπίνα με τα 207 τα 1.8T του group VAG, λόγω της διαφοράς κυβισμού πάλι θα έβγαζαν περισσότερα άλογα - όπως συμβαίνει στην πράξη. Αλλά μιλάμε για έναν πολυφορεμένο κινητήρα, που έχει υποστεί άπειρες δοκιμές και όλα έχουν ανακαλυφθεί λίγο εως πολύ! |
Σωστος ο φιλος...
Κατι που θελω να πω κ την 03 σε εμας η Borg Wagner την δινει μεχρι 235 παροχη και βγαζουμε συνεχεια παραπανω αλογα...
Απλα λογω αρκετου καιρου του μοτερ μας στο χωρο των βελτιωσεων εχει ψαχτει πολυ το προγραμμα...
Ακομη π.χ. αν τα Corsa,Astra με τον 1.6Τ μοτερ ειχαν πιο ανθεκτικα μεταλλα θα μπορουσαν να εφταναν και 240+ σε 1ο σταδιου βελτιωσεις με σωστα περιφερειακα...
Κατι αναλογο θα πιστευω θα συμβει με τα 207 Gt και RC...
Να ρωτησω κ κατι αλλο υπαρχει κανενα παιδι στο forum με κανενα RC 1o stadio???K αν ναι ποσα αλογα εχει φτασει κ με τι ροπη???
Ρωταω τελειως εγκυκλοπεδικα...
Διοτι δεν εχω δει κανενα!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 08:59:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πανω απο 235????
που ποιος?
apo k3sport Ολα αυτα?
γιατι εγω εχω δει 280 με αυτη τη τουρμπινα σε power
σκοτωνε το αμαξι |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 09:30:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Tελικα νομιζω οτι η πιο καλη λυση ειναι μεγαλληετρη τουρμπινα αλλη εξαγωγη και εισαγωγη και αγραφο με als για να δουλευει παντου... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 10:44:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | πανω απο 235????
που ποιος?
apo k3sport Ολα αυτα?
γιατι εγω εχω δει 280 με αυτη τη τουρμπινα σε power
σκοτωνε το αμαξι |
Πανω απο 235 ειναι τωρα σχεδον ολα τα Vag 20VT 1o stage
Moνο κ03 δεν εχει αυτο...
Ειναι με ξυριαφισμενη κ με αλλαγμενες φτερωτες απο κ04 + μπεκ μαφ απο s3...
Eιπαμε ολα και ολα μεχρι 260-270 κ κυνδυνευεις απο αξιοπιστια... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
volvos (volvos) Άντε γεια !!!
Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 11:16:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κοιτα για να κοψουμε τη πλακα με μαμα κ03σπορτδεν θυμαμαι να εχει μετρηθει σε σοβαρο δυναμομετρο
(π.χ μαχα ασα1 ή ανδριανακη)
αμαξι vag πανω ααπο 240 αλογα...
αυτα που λεει ο κατασκευαστης της τουρμπινας για τη παροχη της δε τα λεει τυχαια και μονο στο ελλαδισταν υπαρχουν μαγκες που τα αμφισβητουν
οι ιδιοι που βγαζουν παραπανω αλογα απο τη πεζο σπορτ στα σουπερ1600
οι ιδιοι που φτιαχνουν εβο 1000 αλογα
κλπ κλπ κλπ κλπ
για λεπτμεριες ας μας πει ο σαλεξ που εχει και 1.8τ με κ3σπορτ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giannis307 (Giannis???) Έχω ξεφύγει !!!
308 Thp130
Ένταξη: 05 Δεκ 2006 Δημοσιεύσεις: 3967 Τόπος: Nikaia/Argyroupoli
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
mikeCupra (mike) Μόλις έγραψα
Ένταξη: 06 Ιούν 2008 Δημοσιεύσεις: 9
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 11 Ιούν 2008, 21:50:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
volvos έγραψε: | κοιτα για να κοψουμε τη πλακα με μαμα κ03σπορτδεν θυμαμαι να εχει μετρηθει σε σοβαρο δυναμομετρο
(π.χ μαχα ασα1 ή ανδριανακη)
αμαξι vag πανω ααπο 240 αλογα...
αυτα που λεει ο κατασκευαστης της τουρμπινας για τη παροχη της δε τα λεει τυχαια και μονο στο ελλαδισταν υπαρχουν μαγκες που τα αμφισβητουν
οι ιδιοι που βγαζουν παραπανω αλογα απο τη πεζο σπορτ στα σουπερ1600
οι ιδιοι που φτιαχνουν εβο 1000 αλογα
κλπ κλπ κλπ κλπ
για λεπτμεριες ας μας πει ο σαλεξ που εχει και 1.8τ με κ3σπορτ |
Γιατι φιλε εγω τι εχω???
ψεματα παντως δεν λεω...
Βγαζουν κ παραβγαζουν ουτε 1 ουτε 2 αλλα τα περισσοτερα με ψαγμενα περιφερειακα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|