Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 11:56:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
μακαρι!!
ηταν αμαρτια να οδηγει κατι που δεν του ταιριαζει..
γιανα δουμε!
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 05 Φεβ 2013, 17:04:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μυριζομαι πολυ ανταγωνιστικο πρωταθλημα φετος,αλλα δηστυχως μονο οι 4 πρωτοι...μετα το χαος
Απο την αλλη ο Μαρκεζ μοιαζει με τον επομενο(μετα Ροσσι) πολυπρωταθλητη..δεν νοειται με το καλημερα να κανεις ιδιους χρονους με τον ομοσταυλο που ειναι χροοοονια στη χοντα
Ο Ροσσι θα κερδισει αγωνες,σιγουρα,και αυτα περι ηλικιας ...να χαμε να λεγαμε..θυμηθειτε Bayliss Fogarty και λοιπους..ακομα και ο μπαρμπα Biaggi στα 40+ πρωταθλημα πηρε!Παμε ολοταχως για το 10 το καλο λεμε |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 15:51:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=13334
Tελος οι δοκιμες στη sepang!
Σε πιστα 2 λεπτων το +0.4 απο τη κορυφη και το +0.1 απο τον ομοσταυλο (Lorenzo)δεν ειναι τιποτα σε συνθηκες αγωνα! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 07 Φεβ 2013, 21:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τα Ducati τα βλέπω να παίζουν στην δικιά τους κατηγορία...
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 04:45:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όντως... Στην κατηγορία των superbikes...
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 08 Φεβ 2013, 09:21:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...ελα ντε...
για να δουμε τι θα σκεφτουν οι Ιταλοί...αν και δυσκολι...πολυ δυσκολο....
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 12 Φεβ 2013, 21:27:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Andy'-lag έγραψε: | Όντως... Στην κατηγορία των superbikes... |
μπααααα,μονο μεχρι τα pit μπορουν να ακολουθησουν τα υπολοιπα superbikes...
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 21:55:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
He is back...
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 21:59:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Grande Vale
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 08 Απρ 2013, 00:53:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
It was about time....
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
bagos (bagosgt-Moderator at O.X) Έχω ξεφύγει !!!
207....
Ένταξη: 17 Σεπ 2012 Δημοσιεύσεις: 1050 Τόπος: Halkida
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Απρ 2013, 21:33:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εχει οτετν ο αδερφος μου κ εκεινη τη μερα λογο βροχης δεν επιανε...αν εχεις τυχη...
Ο αλλος αγωνας ειναι την αλλη κυριακη,ξερουμε ωρες που θα τα δειξει???
μια φορα κ εναν καιρο... http://www.etuners.gr/?s=13&t=261 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
nikos 206cc Έχω ξεφύγει !!!
206cc 1.6 16V
Ένταξη: 12 Μάρ 2010 Δημοσιεύσεις: 2005 Τόπος: thessaloniki
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2013, 16:11:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=LtKAk9TavY0
Λιγο το σαγονι λεει χτυπησε μονο
Στο 2ο δευτερολεπτο που φαινονται τα χιλιομετρα που κουβαλαει (340 περιπου)ειναι τρομακτικο |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2013, 16:43:04 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
David Emmett @motomatters
Marquez' crash. Came over crest, hit brakes, lost front a bit, headed towards wall, jumped off at 300+. Massive swelling on chin, but OK.
Θέλω ένα και ένα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
'Andy'-lag (ΑΝΔΡΕΑΣ) Moderator
207 RALLYE
Ένταξη: 06 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 1643 Τόπος: Μαζί με τοn ΜΕΜsound στην Endo land...........
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 31 Μάϊ 2013, 18:01:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παίδες δεν παίζει κανένα από τα δύο βιντεάκια....
I'd rather lose by a mile because I built my own car, than win by an inch because someone else built it for me.
Your car is your story, So don't let anyone else write the book. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
COOL ALEXIS (Aleki) Τμήμα Συνεργασιών
C3 Cowmooflage
Ένταξη: 10 Μάϊ 2004 Δημοσιεύσεις: 2776 Τόπος: Fathercare
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Ιούν 2013, 16:11:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Η Alpinestars έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία από την πτώση του Marquez στο Mugello, όπως καταγράφηκαν από το σύστημα αερόσακου Tech Air που φορά ο νεαρός αναβάτης της Repsol Hondsa.
Αναφέρονται στην πτώση της Παρασκευής, στα ελεύθερα δοκιμαστικά, γιατί μέσα στο ίδιο Σαββατοκύριακο ο μικρός έπεσε άλλες δύο φορές, ευτυχώς όχι τόσο άσχημα.
Και τί ταχύτητα νομίζετε πως κατέγραψαν οι αισθητήρες του αερόσακκου της Alpinestars, τη στιγμή ακριβώς που έχασε τον έλεγχο της RC213V; Ακριβώς 337,9 χλμ/ώρα.
Ιδού τα στοιχεία που δημοσιοποιήθηκαν.
-Ταχύτητα τη στιγμή απώλειας του ελέγχου: 337,9 χλμ/ώρα.
-Πρώτη επαφή με το έδαφος: 0,080 του δευτερολέπτου μετά την ανίχνευση της πτώσης.
-Πρώτη επαφή με το έδαφος: 0,030 του δευτερολέπτου μετά την πλήρη ενεργοποίηση και φούσκωμα του αερόσακου (φουσκώνει πλήρως σε 0,050 του δευτερολέπτου).
-Μέγιστη (καταγραμμένη) ενέργεια της πτώσης: -25g (25 φορές η επιτάχυνση της γήινης βαρύτητας! Είναι η μέγιστη τιμή που μπορούν να καταγράψουν τα επιταχυνσιόμετρα του συστήματος Tech Air).
-Διάρκεια ροής σημαντικών δεδομένων από εξέλιξη του γεγονότος: 4,250 δευτερόλεπτα.
Σημείωση: Η επιβράδυνση των 25g είναι η μέγιστη την οποία μπορεί να καταγράψουν οι αισθητήρες του αερόσακου. Άρα όχι απαραίτητα η μέγιστη τιμή της πτώσης! Δηλαδή πιθανότατα οι δυνάμεις που αναπτύχθηκαν ήταν ακόμη μεγαλύτερες.
Εικόνα
Η ευθεία του Mugello είναι η ταχύτερη στο Καλεντάρι των αγώνων MotoGP. Και ο Marquez γλίτωσε με ένα περιορισμένο ρωγμώδες κάταγμα στο άνω μέρος του βραχίονα και βαριές κακώσεις στο σαγόνι και τον ώμο. Ύστερα ξανάπεσε το Σάββατο και πάλι (για τρίτη φορά) στη διάρκεια του αγώνα ενώ ήταν 2ος, πίσω από τον Lorenzo. Βιονικός είναι; Ή ανταγωνίζεται τον Crutchlow στην αντοχή του πόνου;
Λίγα λόγια τώρα για την πτώση και την πίστα. Η μεγάλη ευθεία της εκκίνησης στο Mugello δεν είναι ούτε απόλυτα ευθεία, ούτε απόλυτα επίπεδη. Είναι μια ελαφρά ανηφοροκατηφόρα (που υψώνεται σαν κύμα στη μέση της), όπου επιπλέον κάνει και μια πολύ μικρή καμπή.
Βγαίνοντας από την τελευταία στροφή οι αναβάτες ανοίγουν τέρμα το γκάζι γεμίζοντας και την 6η σχέση του κιβωτίου, ενώ η άσφαλτος ανηφορίζει. Στη μέση της ευθείας φτάνουν στην κορυφή της ανηφόρας, όπου ταυτόχρονα ξεκινά και η καμπή της.
Η άσφαλτος λοιπόν κατηφορίζει και στρίβει, αλλά ο εμπρός τροχός υπερίπταται και δεν οδηγεί τη μοτοσυκλέτα . Πράγμα που σημαίνει ότι το στρίψιμο πρέπει να έχει ξεκινήσει από πριν. Και αυτό κάνουν οι πιλότοι: πριν την κορυφογραμμή έχουν πλασαριστεί στη δεξιά άκρη της διαδρομής και έχουν αρχίσει να κινούνται προς τα αριστερά, γιατί μετά την «κορυφογραμμή» δεν μπορούν να κατευθύνουν τη μοτοσυκλέτα, αφού ο μπροστινός τροχός της δεν πατάει κάτω.
Οι αναβάτες χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να κατεβάσουν τον τροχό στην άσφαλτο, καθώς αμέσως μετά πρέπει να πέσουν στα φρένα για την πρώτη στροφή της πίστας, τη San Donato. Η οποία παίρνεται με μόλις 90 χαω.
Η διάσχιση της ευθείας και ο χειρισμός των φρένων είναι εξαιρετικά πολύπλοκες διαδικασίες και το παραμικρό λάθος μπορεί να εξακοντίσει μοτοσυκλέτα και αναβάτη σε τρομακτικές κολοτούμπες με «πάρα πολλά». Ή ακόμα χειρότερα, προς τον παρακείμενο τοίχο, όπως στη περίπτωση Marquez.
Η ευθεία του Mugello απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική από τους αναβάτες MotoGP, λόγω της ταχύτητας που αναπτύσσουν οι μοτοσυκλέτες της κατηγορίας. Οι Moto2 πιάνουν εκεί 280 χαω. Όσοι «νέοι» λοιπόν ανεβαίνουν στα MotoGP, βρίσκονται ξαφνικά να πλησιάζουν τη San Donato με 50 ως 60 χαω ταχύτερα από ό,τι πριν, καθώς οι 1000άρες ξεπερνούν ακόμα και τα 340 χαω κάποιες φορές.
Η τεχνική της ευθείας δεν είναι κάτι που μαθαίνεται σε δύο ή τρεις δοκιμαστικές περιόδους. Ο Crutchlow ομολόγησε φέτος ότι ακόμη και τώρα, μετά από τρία χρόνια στα MotoGP, δεν νιώθει πως την έχει κατακτήσει απόλυτα. Πόσο μάλλον ο Marquez δηλαδή...
Ο πιτσιρικάς της Repsol Honda είχε ήδη αγγίξει τα 339,5 χλμ/ώρα όταν ο μπροστινός τροχός του πέρασε την κορυφή της ανηφόρας και βρέθηκε στον αέρα. Ο Marc άρπαξε τα φρένα λίγο πιο νωρίς (ίσως και λίγο πιο δυνατά) από όσο έπρεπε, καθώς το εμπρός λάστιχο δεν είχε ανακτήσει ακόμη την πρόσφυσή του. Και μπλόκαρε με 337,9 χλμ/ώρα!
Το μπροστινό άρχισε να διπλώνει, αλλά με εξωπραγματική ταχύτητα αντίδρασης ο Marquez το έσωσε. Όμως βρέθηκε με τη μοτοσυκλέτα να κινείται λοξά πάνω στην ευθεία, κατευθυνόμενος ανεξέλεγκτα προς το χορτάρι.
Εικόνα
Εκατό μέτρα αργότερα (περίπου ένα δευτερόλεπτα μετά) και ενώ η μοτοσυκλέτα είχε χάσει κάπου 60 χλμ/ώρα από την αρχική της ταχύτητα, αναγκάστηκε να πετάξει την Honda κάτω για να μην τσακιστούν πάνω στον τοίχο.
Παγιδεύτηκε κάτω από την RC213V και σύρθηκε αρκετά μέτρα πάνω στο γρασίδι και μετά στα χαλίκια, ξύνοντας τον τοίχο, πριν σταματήσει την εφιαλτική τσουλήθρα του.
Όσοι είδαν τη φάση ανατρίχιασαν. Στην οθόνη η πτώση μοιάζει από αυτές που τελειώνουν μόνον τραγικά. Τα απίστευτα ανακλαστικά, ο αερόσακος της Alpinestars αλλά και η μπόλικη τύχη του Ισπανού έσωσαν κυριολεκτικά τη ζωή του. Από το συμβάν γλίτωσε με ένα πρησμένο σαγόνι, κακώσεις στον αυχένα και τον ώμο, και ένα ρωγμώδες κάταγμα στον βραχίονα.
Εικόνα
Μόλις επέστρεψε στην Ισπανία, μπήκε για εξετάσεις στο γνωστό πλέον νοσοκομείο Hospital Universitario Quiron Dexeus της Βαρκελώνης. Οι διεξοδικές αξονικές τομογραφίες και οι ακτινογραφήσεις επιβεβαίωσαν τη ρωγμή στον βραχίονα, αλλά και ότι προς καλή τύχη του Marc, δεν υπάρχει βλάβη σε νεύρα και τένοντες.
Το μόνο που θέλει προσοχή, όπως ανέφερε ο δόκτωρ Xavier Mir, είναι μια φλεγμονή των τενόντων, η οποία επανέρχεται όμως σε λίγες μέρες με σωστή φυσικοθεραπευτική αγωγή.
Δυσκολεύεται ακόμη να σηκώσει πλάγια το χέρι του, αλλά μέχρι τον επόμενο αγώνα στην Βαρκελώνη θα είναι απόλυτα έτοιμος.
Τι να πει κανείς. Ευχόμαστε να μάθει γρήγορα ο μικρός, γιατί με την επιθετικότητα που οδηγεί, η φετινή χρονιά θα μπαλαντζάρει όλη στη κόψη του ξυραφιού. |
θα βρω και και 2-3 φωτο σχετικές...
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31099 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|