PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Μπαταρίες Αυτοκινήτου Μειωμένου βάρους.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 18:55:13    Θέμα δημοσίευσης: Μπαταρίες Αυτοκινήτου Μειωμένου βάρους. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εχει χρησιμοποιήσει κανείς ή μήπως γνωρίζει σαφείς πληροφορίες για μπαταρίες χαμηλού βάρους?


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 19:04:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

http://www.trackday-special.gr/forum/viewtopic.php?t=275

eγω προσωπικα περιμενω απο μιχαλη -doctor Που εχει γκλοφ με τιγκα ηλεκτρικα να δοκιμασει μια που ειπε πριν ακολουθησω

προς το παρον καλο ειναι να τη βαλεις πρωτα απο ολα πισω...για να ελαφρωσει η διλιτρη παπατζα σου...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Sidobre (Τάσος)
Πρόεδρος - Webmaster
Πρόεδρος - Webmaster
Επίσημο Μέλος

Peugeot 206 XS evo2

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 6846
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 25 Φεβ 2008, 23:22:23    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Oποιος αποφασίσει να την βάλει πίσω, να έχει υπ'όψη του οτι χρειάζεται αρκετά αμπερόρια εκκίνησης. Αν πάρει μπρος, μετά δεν έχεις κανένα πρόβλημα ακόμα. Ομως επειδή μιλάμε για αρκετό καλώδιο όπως επίσης και αρκετά μεγάλες γειώσεις, το να πάρει μπροστά είναι μια δύσκολη υπόθεση!
(για να σας δώσω μια εικόνα, καίει 80άρες ασφάλειες με το γύρισμα της μίζας).



If everything seems under control, you're just not going fast enough...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 11:42:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αυτά που βρήκα μετέ απο σχετική αναζήτηση είναι.

1) όλες οι ελαφριές μπαταρίες έχουν φορτίο περι τα 16Αh και βάρος περί τα 7 Kgr.

2) Οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 300+ ευρώ ανάλογα τον κατασκευαστή.

3) Η τοποθέτηση πίσω συνεπάγεται προβλήματα αντίστασης.

Δεν γνωρίζω πώς μία μπαταρία 16Αh μπορεί να εκκινήσει όχημα με stock 50Αh και να λειτουργίσουν επαρκώς τα βασικά ηλεκτρικά με τον κινητήρα πάντα εν λειτουργία.
Εάν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο το ώφελος θα είναι στην περίπτωσή μου 15-20 κιλά!!!!!
Εάν έχετε κάποια εμπειρία παρακαλώ παραθέστε τη.

Φιλικά!


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Edirnelis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


citroen zx volcane 16v

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 56

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:19:26    Θέμα δημοσίευσης: Eλαφρές μπαταρίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 12:58:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ακρως ενδιαφέρον...

εχω μια (συνθετη) ερώτηση βέβαια.

σε συνθήκες αυξημένης ηλεκτρικής κατανάλωσης (μιας και μιλάμε και για πολιτικά αυτοκίνητα) πχ aircondition+φωτα ή καλοριφερ+φώτα ή +αντιστάσεις πίσω παρμπριζ (για ξεθαμπωμα, οι οποίες τραβάνε ποοοολυ ρευμα) λέτε να υπάρχει πρόβλημα?

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool

και η διαφορα στο βάρος ειναι ουσιαστικότατη Wink


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:19:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

MEMsound έγραψε:

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool


Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).

Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.

Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; Very happy


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:42:29    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

salex έγραψε:
MEMsound έγραψε:

ή ούτως ή άλλως με την μηχανή σε λειτουργία όλα καλύπτονται από το δυναμό οπότε "ολα οκ"

αν ισχύει το 2ο πάντως τότε το μόνο που χρειάζεται ειναι "προσοχή" μόνο οσο ειναι η μηχανή σβηστή. Cool


Ακριβώς! Όσο λειτουργεί το δυναμό δεν χρειάζεται μπαταρία παρά μόνο για να σταθεροποιεί κάπως την τάση (λόγω μεγάλης χωρητικότητας).

Αυτή η ιδέα με το starter είναι τρομερή πάντως... Αλλά θα κινδυνεύει το ηλεκτρικό σύστημα κάθε φορά που βάζεις μπροστά.
Ουκ ολίγοι εγκέφαλοι έχουν καεί με αυτό τον τρόπο.

Σταύρο ποιά είναι η γνώμη σου για το ελάφρωμα; Very happy


Στέλιο αν κατάλαβα καλά ο κος Erdinelis μιλάει για μία μπαταρία πολύ χαμηλού Qmax αλλά με δυνατότητα παροχής αρκετά ισχυρού Q για μερικά sec που είναι αρκετό να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα.

Οι φόβοι σου είναι μήπως η προκείπτουσα ένταση την στιγμή της εκκίνησης μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερη και να ''κάψει'' κάποια κυκλώματα όπως πχ η ECU???
Η΄ μήπως κάτι άλλο οδηγεί εκεί??


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


S2K χρονολάγνο

Ένταξη: 16 Ιαν 2006
Δημοσιεύσεις: 544
Τόπος: Αθήναι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 15:50:42    Θέμα δημοσίευσης: Re: Eλαφρές μπαταρίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Edirnelis έγραψε:
Υπάρχει και άλλη λύση , δοκιμασμένη και πολύ οικονομική. Πάρτε από το Αλεξ Πακ ένα Jumper (Το κίτρινο βαλιτσάκι σαν μεγάλο λαπτοπ όρθιο) που έχει γύρω στα 25 ευρώ, έχει μαζί κομπρεσέρ, φακό και σύστημα φόρτισης και ενσωματωμένα τα καλώδια αν θέλεις να το έχεις για εκκίνηση αυτοκινήτων. Το ανοίγεις από πίσω και παίρνεις την μπαταρία, η οποία ζυγίζει κάτω από 5 κιλά. Κρατάει άνετα τρία χρόνια και σε μένα βάζει μπροστά το αγωνιστικό με 1900 κυβικά παλιά και 2000 κυβικά τώρα, χωρίς κανενα προβλημα (και με συμπίεση πάνω από 11). Χρειάζεται μεταροπή στα καλώδια για τους πόλους, κάτι που ήθελε και αυτή που είχα αγοράσει πανάκριβα κάποτε από εταιρία με όνομα δήθεν και η οποία τα έπαιξε πολύ σύντομα. Η εταιρία που την πουλούσε και έδινε 6 χρόνια εγγύηση εξαφανίστηκε. Το ίδιο έπαθε από το ίδιο αμερικάνικο προιόν και ένας γνωστός μου αγωνιζόμενος που μάλιστα είχε πάρει 2 τέτοιες ακριβές.


Παρακαλώ, μήπως γνωρίζετε τα συνολικά Αh της μπαταρίας αυτής, τα Α εκκίνησης καθώς και αν επαναφορτίζεται από το δυναμό δίχως πρόβλημα.
( Αν και μου φαίνεται κάπως δύσκολο να κρατάει 3 χρόνια συνεχής λειτουργιας δίχως επαναφόρτιση).

Ευχαριστώ.


Γνώση είναι η γνώση οτι δέν είσαι γνώστης.

ΑγιοςVTECιος o....Turboκτόνος....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ 27 Φεβ 2008, 16:04:39    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

στελιο για να καψει κατι και ειδικα εγκεφαλο δεν ειναι λιγο τραβηγμενο?
αφου αυτη η μπαταρια εχει πολυ μικρη στιγμιαια ετναση εναρξης

αυτο που λες μηπως ισχυει για μπαταριες αφτερ μαρκετ με 300-400 αμπορορια στιγμιαια ενταση που ειναι για ηχοσυστηματα και για αυτο και τους βαζουν εξτρα γενικη ασφαλεια??
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
salex (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

3008 (ex 207 GT)

Ένταξη: 21 Οκτ 2006
Δημοσιεύσεις: 2596
Τόπος: Παλλήνη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 01:03:54    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γράψτε λάθος παιδιά, άλλο κατάλαβα!!! Laughing
Για λίγο νόμιζα ότι θα ξεκινούσε το αυτοκίνητο με το ίδιο το jump starter... Razz


http://www.etuners.gr
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Edirnelis 
Νέος χρήστης
Νέος χρήστης


citroen zx volcane 16v

Ένταξη: 06 Ιούν 2006
Δημοσιεύσεις: 56

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 11:54:31    Θέμα δημοσίευσης: Ελαφριά μπαταρία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η μπαταρία επαναφορτίζεται κανονικά από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου κάθε φορά που την χρησιμοποιούμε, αλλά μπορούμε να την φορτίσουμε και εκτός αυτοκινήτου όποτε θέλουμε με το δικό της τροφοδοτικό, που συμπεριλαμβάνεται στην συσκευασία. Τα χαρακτηριστικά της θα τα γράψω μόλις ανοιξω το κουτί πάλι (σύντομα λόγω αγώνα στα Μέγαρα) γιατί ένα χρόνο τώρα την είχα όπως την πουλάνε (δηλ. σαν jumper για να βάζω μπροστά κανένα αυτοκίνητο που τύχαινε να μείνει από μπαταρία). Σε μεγάλες απαιτησεις με ηχοσύστημα, φώτα, κλίμα κλπ εξαρτάται και από το αλτερνέιτορ του αυτοκινήτου. Είναι νομίζω μια καλή οικονομική λύση για μπαταρία ανάγκης για όλη την ώρα και κάνει συγχρόνως, αν την βγαλουμε από την πλαστική θήκη και την δουλειά της μείωσης βάρους αν κάποιος την θέλει για τον σκοπό αυτό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 12:42:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ΑΓΩΝΑ ΜΕΓΑΡΑ??????? Shocked Shocked Shocked

ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑΥΜΑ????

θα ηθελα να μπω χορηγος.... Laughing

για τη μπαταρια ειπαμε με καταφρακτο να παρει 2 σταρτερ
το ενα θα το διαλυσει για να βαλει τη μπαταρια στο αμαξι
και το αλλο θα το εχει καβανζτα αμα μεινει Laughing
οποτε θα δουμε απο πρωτο χερι αντοχες και ποσο κραταει ξεφορτιστη σε διλιτρο... η μαμα του rc ειναι 50αρα υποψην...

επισης θυμαμαι πολλους που σε αγωνιστικα βαζουν μπαταριες απο μηχανες Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 13:33:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

κάτι μου λέει οτι και αυτή η μπατάρια αντίστοιχη με μηχανής είναι...

επίσης εχω σκοπό κι εγω να πάρω ενα τετοιο σταρτερ...
πότε θα πάει ο Μήτσος ξέρεις?


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 14:03:02    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

το ψαχνει νομιζω ακομα

παιδι παραγγειλε απεξω με τελικ κοστος 160ευρω
για το μεγκαμπουσα του Evil
αυτη
http://www.batterymart.com/p-odyssey-pc625-battery.html
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 14:17:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απο πλευρας ρευματος μπορεις να την πας πισω αλλα πρεπει να πας σε καλωδιωση με πιο...οικιακο προσανατολισμο (μονοκλωνο καλωδιο 6αρι η 7αρι) και να βαλεις ασφαλεια και στην μπαταρια και μπροστα just in case....
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 15:13:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

giaννη εσυ που ξερεις αυτο εδω τι σημαινει???

The 5 second cranking power of Odyssey batteries is double to triple that of equally sized conventional batteries, even when the temperature is as low as - 40° C

οτι αντι για 16 εχουμε 16Χ2 για τα πρωτα 5δευτερα που μιζαρει η μηχανη για να παρει μπρος?
αρα αυτο σημαινει οτι ουσιαστικα αν το αμαξι μας θελει 35-40 απο μαμα μπαταρια αμπερορια ειμαστε οκ???
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
MEMsound 
Υπεύθυνος Συνεργασιών
Επίσημο Μέλος

206gti

Ένταξη: 17 Σεπ 2004
Δημοσιεύσεις: 31098
Τόπος: Στροφοδιαδρομές

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:09:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

αυτό σημαίνει
ας πουμε τα στιγμιαία amp που μπορεί να σου δώσει.

ειναι ενα από τα χαρακτηριστικά που κάνει μερικές μπαταρίες πιο ακριβες από άλλες (πχ τις Bosch silver από τις συμβατικές μπαταρίες)


η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Yahoo Messenger MSN Messenger
Giannis307 (Giannis???)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!
Επίσημο Μέλος

308 Thp130

Ένταξη: 05 Δεκ 2006
Δημοσιεύσεις: 3967
Τόπος: Nikaia/Argyroupoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 17:25:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Απλα ολοι μα ολοι οι ηλεκτρικοι κινητηρες καθε τυπου (απο μιζα μεχρι αντλια) στην εκκινηση τους τραβανε διπλο η τριπλο ρευμα..αλλα αυτο διαρκει οσο κανει να παρει μια με μιαμιση στροφη ο αξωνας δηλαδη εκατοστο και ισως λιγοτερο!
Συγκεκριμενα το 5 δευτερολεπτα που λεει ειναι (θεωριτικα)ο χρονος που κανει μια μπαταρια να ζεσταθει γυρνωντας την μιζα (επειδη η μιζα εχει πολυ μικρη ομικη αντισταση για να εχει δυναμη)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
volvos (volvos)
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!
Επίσημο Μέλος



Ένταξη: 08 Απρ 2004
Δημοσιεύσεις: 15542

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ 28 Φεβ 2008, 19:52:09    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

ολα καλα δηλαδη

το παιδι τη πηρε απο δω 160ευρω

http://cgi.ebay.co.uk/Odyssey-battery-PC625_W0QQitemZ190160873187QQihZ009QQcategoryZ25644QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742.m153.l1262

Gigi έγραψε:
Tην αγορασα απο Aγγλια και η τιμη ειναι με παραδωση στο σπιτι.
Οι συγκεκριμενες μπαταριες ειναι και για ATV ,JET SKI οποτε εχουν μεγαλη δυναμη στην εκκινηση και υπερκαλυπτουν τις αναγκες ενος νορμαλ αυτοκινητου.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Ηλεκτρικά - Ηλεκτρονικά - Ηχοσυστήματα Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3, 4, 5  Επόμενη
Σελίδα 1 από 5

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,3429s (PHP: 91% - SQL: 9%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on