Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Globalzero (Γιάννης) Μέλος
Peugeot 207 Rallye (1st stage)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 134 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 15:53:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
κα8ε ποσα km αλλαζετε τακακια?
e-tuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Gotcha (George) Τρελλαμένο μέλος
F20 πετρέλης
Ένταξη: 06 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 813
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 15:58:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αναλογα με τη χρηση! Εγω αλλαξα τα δικα μου στις 27000 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 16 Αύγ 2011, 16:00:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Globalzero έγραψε: | κα8ε ποσα km αλλαζετε τακακια? |
Τα πρώτα τα άλλαξα στα 20000, τα δεύτερα στα 45000...
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Globalzero (Γιάννης) Μέλος
Peugeot 207 Rallye (1st stage)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2008 Δημοσιεύσεις: 134 Τόπος: Θεσσαλονίκη-Βέροια
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 15:24:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
a ωραια στις 28000 πρεπει να αλλαξω και τακακια σε λιγο και λαδια και λαστιχα !Μας μαμησε το 207.
e-tuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
NoDsl Τρελλαμένο μέλος
Ένταξη: 26 Μάϊ 2009 Δημοσιεύσεις: 787
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 17 Αύγ 2011, 15:43:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάντως κοντεύω 35000 και την παλεύουν τα μπροστινά τακάκια μέχρι τις 40000. Τα πίσω πάνε ακόμα πολυυυ. Παίδες μην αλλάζετε τακάκια αν δεν βλέπετε πρόβλημα επειδή το λένε στο συνεργείο. Δείτε το πάχος της επιφάνειας τριβής. Αν είναι κάτω απο μισό πόντο, οκ θέλουν αλλαγή. Αλλά αν έχει ψωμί, οκ έχουμε καιρό ακόμα. Ανάλογα και τη χρήση βέβαια.
Αν άκουγα τι μου λέγανε σε κάθε συνεργείο θα έπρεπε να τα έχω αλλάξει απο τις 20000.
Λάστιχα με βγάλανε οριακά 28000. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
makis106 (makis) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 207 THP Rallye (2008)
Ένταξη: 15 Μάϊ 2007 Δημοσιεύσεις: 2966
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 01:17:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
NoDsl έγραψε: | Εγώ πάντως κοντεύω 35000 και την παλεύουν τα μπροστινά τακάκια μέχρι τις 40000. Τα πίσω πάνε ακόμα πολυυυ. Παίδες μην αλλάζετε τακάκια αν δεν βλέπετε πρόβλημα επειδή το λένε στο συνεργείο. Δείτε το πάχος της επιφάνειας τριβής. Αν είναι κάτω απο μισό πόντο, οκ θέλουν αλλαγή. Αλλά αν έχει ψωμί, οκ έχουμε καιρό ακόμα. Ανάλογα και τη χρήση βέβαια.
Αν άκουγα τι μου λέγανε σε κάθε συνεργείο θα έπρεπε να τα έχω αλλάξει απο τις 20000.
Λάστιχα με βγάλανε οριακά 28000. |
Είναι καθαρά θέμα στυλ οδήγησης και το που γίνονται τα χλμ (ταξίδια, πόλη, μικρές αποστάσεις κλπ.)
Εγώ τα αλλάζω μόνος μου, οπότε αν δεν μείνει 1mm πάνω δεν φεύγουν!
etuned |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
piratee (vasilis) Μέλος
Peugeot 207 GT (2008)
Ένταξη: 07 Φεβ 2011 Δημοσιεύσεις: 112 Τόπος: Τρίκαλα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 08:28:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγώ πάλι έχω τα ίδια εδώ κ 57.000 χλμ. Το καλό είναι οτι στην peugeot τους λέω εγώ αν είναι να τα αλλάξουμε κ αυτοί μου λένε οτι δν χρειάζεται |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Μαριάνα (Mariana) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 GT ('08)
Ένταξη: 22 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 248
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 12:04:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σε τί τιμές κυμαίνονται τα DS2500; Τα σκέφτομαι για την επικείμενη αλλαγή...
Κάνουν από μόνα τους καλύτερη δουλειά από τα εργοστασιακά τακάκια
ή θα πρέπει να τα συνδυάσω και με άλλο υγρό φρένων και σωληνάκια για να δω διαφορά;
Για δίσκους δεν το συζητώ, μένω στους εργοστασιακούς.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 12:09:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κάνουν κι από μόνα τους δουλειά, αλλά άλλη - και σημαντικότατη - δουλειά κάνουν και υγρά/σωληνάκια, που έχουν και μικρό κόστος.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Μαριάνα (Mariana) Δραστήριο μέλος
Peugeot 207 GT ('08)
Ένταξη: 22 Αύγ 2010 Δημοσιεύσεις: 248
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 12:13:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
...συμφωνώ!
Τί υγρά και τί σωληνάκια βάζουμε;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sinanai (Κωστής) Άντε γεια !!!
Peugeot 206 1.6 (16V) GTi (2006)
Ένταξη: 10 Ιαν 2008 Δημοσιεύσεις: 5637 Τόπος: Στις "Κάπα" των παλαιών Ε.Ο.
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 12:18:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάμε εδώ.
Σβέλτα, μαντόνα, μανιβέλα
φρένο, στραπάτσο, καραμπόλα
μόδα, καβάλα, ντόλτσε βίτα
τρόμπα, φιγούρα, σαχλαμάρα κι άρπα-κόλλα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 18 Αύγ 2011, 12:51:59 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
δεν υπαρχη λογος για νορμαλ χρηση να σκασεις 180 για τακακια..μπορεις να παρεις τα thermo quiet, που ειναι καλυτερα απο τα μαμα και μαξ 70 κατι ευρω
αν και για τα επ. μελος ελτρεκα που τα δωσε 55 ευρω ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
dimkeras (Δημοσθένης) Έχω ξεφύγει !!!
e-tuned
Ένταξη: 18 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 1515 Τόπος: Λευκάδα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 13:11:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | δεν υπαρχη λογος για νορμαλ χρηση να σκασεις 180 για τακακια..μπορεις να παρεις τα thermo quiet, που ειναι καλυτερα απο τα μαμα και μαξ 70 κατι ευρω
αν και για τα επ. μελος ελτρεκα που τα δωσε 55 ευρω ... |
Τζωρτζ, σε σχέση με τα απλά Ferodo, τα Thermo quiet δε μου έκαναν καμία διαφορά στο φρενάρισμα. Και συν ότι στα 1-2 πρώτα φρεναρίσματα σφύριζαν ελαφρά.
Το μόνο πως έμεναν οι ζάντες λίγο καθαρότερες.
Vroum-vroum! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 15:59:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
την διαφορα που ψαχνεις δεν θα την δεις με τακακια...
η αλλαγη τακακιων μπορει να δώσει ΜΟΝΟ επιπλεον διαρκεια σε πολυ πιεσμενη χρηση (πχ συνεχόμενοι γυροι σε πίστα ή καταβαση), οχι ομως επιπλεον δυναμη πεδησης
για επιλεον δυναμη πεδησης θελεις δυνατότερες δαγκανες
κοινως αν "μενετε" (μετα απομερικές στροφες) απο φρενο ψαχτείτε με τακακια (και πρωτα απ ολα με τον τροπο οδηγησης)
αν ομως δεν σας επαρκεί η δυναμη του φρεναρισματος (ενδεχομενως ακομα και απ το πρωτο φρεναρισμα) τοτε...δαγκανες (ή/και μεγαλητερης διαμετρου δισκους)
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!
207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 19 Αύγ 2011, 22:11:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
dimkeras έγραψε: | android έγραψε: | δεν υπαρχη λογος για νορμαλ χρηση να σκασεις 180 για τακακια..μπορεις να παρεις τα thermo quiet, που ειναι καλυτερα απο τα μαμα και μαξ 70 κατι ευρω
αν και για τα επ. μελος ελτρεκα που τα δωσε 55 ευρω ... |
Τζωρτζ, σε σχέση με τα απλά Ferodo, τα Thermo quiet δε μου έκαναν καμία διαφορά στο φρενάρισμα. Και συν ότι στα 1-2 πρώτα φρεναρίσματα σφύριζαν ελαφρά.
Το μόνο πως έμεναν οι ζάντες λίγο καθαρότερες. |
1-2 παραπανω φρενα καλα εχεις στα ζορια ,μην περιμενεις και παπαδες .ακομα βγαζουν λιγα περισοτερα χλμ απο αλλαγη σε αλλαγη |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giwrgos207GT (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μέλος
207 GT 2009 TUNING BY E-TUNERS
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 109 Τόπος: ΤΡΙΚΑΛΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:10:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ρωτησα για αλλαγη τακακια μπροστα στην peugeot τρικαλων τιμη :104 ευρω μου λεει κομπλε(τακακια-υγρο-εργατικα)
δεν πανε καλα οι ανθρωποι.....
ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ......
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Giwrgos207GT στις Κυρ 27 Νοέ 2011, 14:40:25, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
MEMsound Υπεύθυνος Συνεργασιών
206gti
Ένταξη: 17 Σεπ 2004 Δημοσιεύσεις: 31098 Τόπος: Στροφοδιαδρομές
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 25 Νοέ 2011, 20:16:37 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποσο επρεπε να σου 'πουν δηλαδη?
η πιο ωραία βόλτα...
ειναι η επόμενη... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Giwrgos207GT (ΓΙΩΡΓΟΣ) Μέλος
207 GT 2009 TUNING BY E-TUNERS
Ένταξη: 27 Σεπ 2009 Δημοσιεύσεις: 109 Τόπος: ΤΡΙΚΑΛΑ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 27 Νοέ 2011, 14:39:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
απλως μου φανηκανε πολλα...ισως εχεις δικιο και να παιζει ρολο οτι εχουμε και 5 μηνες απληρωτοι απο την δουλεια και για αυτο να μου φανηκανε πολλα.
ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΕ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΣ...... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
oustampas (Στέφανος) Νέος χρήστης
207 le mans (χωρίς αυτοκόλητα)
Ένταξη: 14 Ιούν 2009 Δημοσιεύσεις: 64 Τόπος: Aνοιξη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2011, 22:16:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παράθεση: | Ποσο επρεπε να σου 'πουν δηλαδη? |
Δεν είναι και φθηνά αν σκεφτείς ότι τα τακάκια που βάζουν τ αγοράζουν 10 άντε 20 ευρώ το πολύ και το ύγρο που φαντάζομαι για συμπλήρωση μιλάμε σχεδόν τσάμπα... Άλλο αν έχουμε συνηθίσει να μας τον πιάνουνε στις αντιπροσωπείες και μας φαίνεται λογικό...Δεν είναι!
Υ.γ. Άσχετο, αλλά μόλις παρήγγειλα από αγγλία ds2500 και βγήκαν περίπου 160Ε με μεταφορικά! Για να δούμε, γιατί μετα mintex που πήγα κι έβαλα, ούτε τα λάστιχα δεν προλάβαινα να ζεστάνω...
"Στην πρωτη στροφή μπήκα τρένο..
Στη δεύτερη στροφή μπήκα πόρτες γιατί τσίμπησα το φρένο..." |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Arvas (Dimitris) Φανατικό μέλος
Peugeot 207RRRRRRRRRCccccc
Ένταξη: 15 Οκτ 2008 Δημοσιεύσεις: 320 Τόπος: Αθήνα-Ιωάννινα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 28 Νοέ 2011, 23:11:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
MEMsound έγραψε: | την διαφορα που ψαχνεις δεν θα την δεις με τακακια...
η αλλαγη τακακιων μπορει να δώσει ΜΟΝΟ επιπλεον διαρκεια σε πολυ πιεσμενη χρηση (πχ συνεχόμενοι γυροι σε πίστα ή καταβαση), οχι ομως επιπλεον δυναμη πεδησης
για επιλεον δυναμη πεδησης θελεις δυνατότερες δαγκανες
κοινως αν "μενετε" (μετα απομερικές στροφες) απο φρενο ψαχτείτε με τακακια (και πρωτα απ ολα με τον τροπο οδηγησης)
αν ομως δεν σας επαρκεί η δυναμη του φρεναρισματος (ενδεχομενως ακομα και απ το πρωτο φρεναρισμα) τοτε...δαγκανες (ή/και μεγαλητερης διαμετρου δισκους) |
Αυτό δεν ειναι απόλυτα σωστό. Καλύτερα τακάκια έχουν και μεγαλύτερο συντελεστή τριβής, αγωνιστικά τακάκια έχουν ακόμα μεγαλύτερο αλλα σε υψηλές θερμοκρασίες που μόνο σε πίστα θα πιάσεις. Τα συνηθισμένα τακάκια εχουν περίπου 0.3 τα ds2500 και τα roesch εχουν περιπου 0.4-0.45 ανάλογα την θερμοκρασία, μέχρι και 0.9+ έχω δει σε ακραίες περιπτώσεις. Επιπλεον έχουν αρκετα πιο σφιχτο πετάλι=καλύτερη αίσθηση (τα ds2500 με τα μαμά rc που έχω δοκιμάσει). Δεν τα λέω για σένα Μάνθο τα λέω γενικά και χωρίς παρεξήγηση...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|