PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

206 - Σας αρέσει το σαζμάν του 206;
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 10:56:34    Θέμα δημοσίευσης: 206 - Σας αρέσει το σαζμάν του 206; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Θέλω να κάνω μια "έρευνα" για το πόσο ικανοποιημένοι είστε από το σαζμάν του 206 σας (για 1,6 16v κυρίως αφού για το 1,4 έχω ακούσει καλά λόγια). Εγώ πάντως είμαι δυσαρεστημένος αφού ο μοχλός συνέχεια σκαλώνει, έχει αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ τα κατεβάσματα... Confused

Για παράδειγμα αν επιχειρήσω κατέβασμα από τα 70 km/h σε δευτέρα (δεν το έχω κάνει ποτέ) νιώθω ότι θα μου μείνει στα χέρια. Επίσης αν δεν συγχρονίσω τις στροφές του κινητήρα πριν το κατέβασμα, ο λεβιές θα κουμπώσει πολύ απρόθυμα και με πολύ ζόρισμα... Crying or Very sad Mad
ΠΡΟΣΟΧΗ ! δεν αναφέρομαι στην κλιμάκωση η οποία είναι ιδανική...

Μετά από την κατάθεση του σχολίου σας περιμένω και την άποψή σας για την βελτίωσή του...


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Δημήτριος στις Δευ 10 Μάρ 2003, 18:56:54, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Svstouk (Στέφανος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)

Ένταξη: 09 Αύγ 2002
Δημοσιεύσεις: 869
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 12:21:01    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος. Μου αρέσει το σαζμάν του 206 μου (1.4).

Το μόνο "μειονέκτημα" για τη χρήση που του κάνω (μέσα στην πόλη ως επί το πλείστον) είναι οι κάπως μεγάλες διαδρομές του μοχλού. Κατά τα άλλα, Δημήτρη, ποτέ δεν είχα πρόβλημα με σκαλώματα, ακόμα και σε γρήγορες αλλαγές. Το πρωί μόνο μέχρι να ζεσταθούν λίγο οι βαλβολίνες μου "ακούγεται" και τίποτα περισσότερο.

Εκείνο που θέλω να πω είναι ότι η χρήση της βαλβολίνης επηρεάζει πολύ την αίσθηση και όχι μόνο του κιβωτίου. Όταν π.χ. είχα βάλει τις ημισυνθετικές της MOTUL, τις MOTYLGEAR 75W/90, η αίσθηση ήταν εντελώς διαφορετική με τις TOTAL BV 75W/80 που έχω τώρα. Οι MOTUL μέχρι να ζεσταθούν έκαναν το κιβώτιο να "κοπανάει" το πρωί άσχημα, κι αυτός ήταν και ο λόγος που τις άλλαξα. Όταν όμως ζεσταίνονταν, δεν ένιωθες την εμπλοκή των γραναζιών από αλλαγή σε αλλαγή. Τόσο γλυκά!
Με τις TOTAL η εμπλοκή γίνεται αισθητή και κρύες και ζεστές, κάτι που εμένα προσωπικά μου αρέσει (ίσως γιατί ήμουν συνηθισμένος και από το 205), και δεν μου κοπανάει το κιβώτιο το πρωί.
Κάποιοι που έχουν δοκιμάσει τις 100% συνθετικές βαλβολίνες τις MOTUL, τις GEAR 300 75W/90, λένε ότι δεν έχουν καμία σχέση με τις ημι-συνθετικές.

Κλείνοντας αυτήν την παρένθεση, είμαι σε γενικές γραμμές απόλυτα ευχαριστημένος από το κιβώτιό μου. Wink




Be ware! Lion within!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 15:08:44    Θέμα δημοσίευσης: Re: Σας αρέσει το σαζμάν του 206; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Θέλω να κάνω μια "έρευνα" για το πόσο ικνοποιημένοι είστε από το σαζμάν του 206 σας (για 1,6 16v κυρίως αφού για το 1,4 έχω ακούσει καλά λόγια). Εγώ πάντως είμαι δυσαρεστημένος αφού ο μοχλός συνέχεια σκαλώνει, έχει αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ τα κατεβάσματα... Confused

Για παράδειγμα αν επιχειρήσω κατέβασμα από τα 70 km/h σε δευτέρα (δεν το έχω κάνει ποτέ) νιώθω ότι θα μου μείνει στα χέρια. Επίσης αν δεν συγχρονίσω τις στροφές του κινητήρα πριν το κατέβασμα, ο λεβιές θα κουμπώσει πολύ απρόθυμα και με πολύ ζόρισμα... Crying or Very sad Mad
ΠΡΟΣΟΧΗ ! δεν αναφέρομαι στην κλιμάκωση η οποία είναι ιδανική...

Μετά από την κατάθεση του σχολίου σας περιμένω και την άποψή σας για την βελτίωσή του...


ΠΟΥ τα ακουσες τα καλα λογια για το κιβωτιο του 1.4 ;;
το κιβωτιο ειναι απαισιο και δυσχρηστο μετα τα 5000 χλμ.
ξεχαρβαλομενο θα το αποκαλουσα σε σχεση με αλλα σφικτα κιβωτια.
η οπισθεν μπαινει με προσευχες και καπου καπου σκλαλωνει και η 3η.
η 1η εννοειται πως δεν μπαινει εν΄κινησει αλλα αυτο ειπαμε ειναι για αυτοπροστασια και παμε πασο.
Μολις ζεσταθει το κιβωτιο κατι γινεται αλλιως ....
ασε που η διαδρομη του μοχλου ειναι τεραστια και δεν βοηθα τις γρηγορες αλλαγες.
το κιβωτιο του 1.6 ειναι σαφως καλυτερο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Tomcat (Στελιος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1400 QS (V8) 55,927 kW+

Ένταξη: 30 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 1188
Τόπος: Αθήνα-Καλλιθέα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 17:13:32    Θέμα δημοσίευσης: Re: Σας αρέσει το σαζμάν του 206; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
Δημήτριος έγραψε:
Θέλω να κάνω μια "έρευνα" για το πόσο ικνοποιημένοι είστε από το σαζμάν του 206 σας (για 1,6 16v κυρίως αφού για το 1,4 έχω ακούσει καλά λόγια). Εγώ πάντως είμαι δυσαρεστημένος αφού ο μοχλός συνέχεια σκαλώνει, έχει αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ τα κατεβάσματα... Confused

Για παράδειγμα αν επιχειρήσω κατέβασμα από τα 70 km/h σε δευτέρα (δεν το έχω κάνει ποτέ) νιώθω ότι θα μου μείνει στα χέρια. Επίσης αν δεν συγχρονίσω τις στροφές του κινητήρα πριν το κατέβασμα, ο λεβιές θα κουμπώσει πολύ απρόθυμα και με πολύ ζόρισμα... Crying or Very sad Mad
ΠΡΟΣΟΧΗ ! δεν αναφέρομαι στην κλιμάκωση η οποία είναι ιδανική...

Μετά από την κατάθεση του σχολίου σας περιμένω και την άποψή σας για την βελτίωσή του...


ΠΟΥ τα ακουσες τα καλα λογια για το κιβωτιο του 1.4 ;;
το κιβωτιο ειναι απαισιο και δυσχρηστο μετα τα 5000 χλμ.
ξεχαρβαλομενο θα το αποκαλουσα σε σχεση με αλλα σφικτα κιβωτια.
η οπισθεν μπαινει με προσευχες και καπου καπου σκλαλωνει και η 3η.
η 1η εννοειται πως δεν μπαινει εν΄κινησει αλλα αυτο ειπαμε ειναι για αυτοπροστασια και παμε πασο.
Μολις ζεσταθει το κιβωτιο κατι γινεται αλλιως ....
ασε που η διαδρομη του μοχλου ειναι τεραστια και δεν βοηθα τις γρηγορες αλλαγες.
το κιβωτιο του 1.6 ειναι σαφως καλυτερο.



Με κάλυψε ο Dimip.
Η διαδρομές είναι μεγάλες. Και η 1η με την όπισθεν μπαίνουν μόνο με προσευχές.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 20:33:18    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι Very happy Very happy Very happy ).επισης το μεταλλο δεν εχει ακομα φτιαξει ανοχες σε αυξημενη θερμοκρασια και λογικο ειναι μια κακη μεταχειριση να εχει ως αποτελεσμα την κακη αποδοση του κιβωτιου υστερα, με ασχημα φθαρμενα δοντακια).παντως οταν αρχισα να οδηγω πριν 8 σχεδον χρονια κανονικα και αλλαζε χερια το αυτοκινητο του πατερα μου εχω να παρατηρησω το εξης Shocked .οσο το οδηγουσε αυτος οι ταχυτητες μεναν μαγικο τροπο που δεν μπορουσα να εξηγησω εμπαιναν πανευκολα και ο λεβιες ειχε μαγικη αισθηση.οταν το επαιρνα εγω για λιγο εμενε ετσι και μετα γινοταν σκληρο και σκαλωναν οι ταχυτητες.σε μια κουβεντα μας μου ειχε πει οτι ο τροπος και ο χρονος που αλλαζει η ταχυτητα παιζει ρολο.τωρα σαν μηχανολογος (2 μηνες ακομα και επισημα Very happy )εχω καταλαβει οτι αφου τα γραναζια ειναι μονιμα εμπλεγμενα στα συγχρονα κιβωτια και το γραναζι της νεκρας κανει ολη τη δουλεια οτι ο τροπος αλλαγης ειναι το παν.δοκιμαστε ναλλαξετε στυλ η ακομα και τροπο που θα πιασετε τον λεβιε και την δυναμη που θα βαλετε και θα δειτε οτι αλλαζει μετα απο 5-6 φορες η αισθηση του κουμπωματος. τελος το λιπαντικο ειναι πολυ βασικος παραγωντας.εγω παντως κανω ακομα πειραματα για το πως γινεται η ιδανικη αλλαγη αν και εχω καταφερει ακομα και στο 106 να μην ξυριζω την 1-2 και 3-2 σε καρφωματα που ειναι στανταρ φαινομενο σε αυτα τα κιβωτια.το 206 ακομα δεν εχει φαει πολλα, εχει και 6000χλμ και το λυπαμαι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 20:54:06    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
εμενα η γνωμη μου ειναι οτι το ποσο δυσχρηστο ειναι ενα κιβωτιο εξαρταται απο τον οδηγο και τον τροπο που αλλαζει ταχυτητες (που,πως,ποτε).επισης οταν το αυτοκινητο ειναι καινουργιο εκτος αποτο στρωσιμο της μηχανης στρωνεται και το κιβωτιο.δηλαδη τα γραναζια του κιβωτιου ειναι καινουργια και δεν 'κουμπωνουν' το ενα με το αλλο ακομα σωστα (πολυ θα ηθελα να κανω μια αναλυση και εδω αλλα θα βριζουν ολοι Very happy Very happy Very happy ).επισης το μεταλλο δεν εχει ακομα φτιαξει ανοχες σε αυξημενη θερμοκρασια και λογικο ειναι μια κακη μεταχειριση να εχει ως αποτελεσμα την κακη αποδοση του κιβωτιου υστερα, με ασχημα φθαρμενα δοντακια).παντως οταν αρχισα να οδηγω πριν 8 σχεδον χρονια κανονικα και αλλαζε χερια το αυτοκινητο του πατερα μου εχω να παρατηρησω το εξης Shocked .οσο το οδηγουσε αυτος οι ταχυτητες μεναν μαγικο τροπο που δεν μπορουσα να εξηγησω εμπαιναν πανευκολα και ο λεβιες ειχε μαγικη αισθηση.οταν το επαιρνα εγω για λιγο εμενε ετσι και μετα γινοταν σκληρο και σκαλωναν οι ταχυτητες.σε μια κουβεντα μας μου ειχε πει οτι ο τροπος και ο χρονος που αλλαζει η ταχυτητα παιζει ρολο.τωρα σαν μηχανολογος (2 μηνες ακομα και επισημα Very happy )εχω καταλαβει οτι αφου τα γραναζια ειναι μονιμα εμπλεγμενα στα συγχρονα κιβωτια και το γραναζι της νεκρας κανει ολη τη δουλεια οτι ο τροπος αλλαγης ειναι το παν.δοκιμαστε ναλλαξετε στυλ η ακομα και τροπο που θα πιασετε τον λεβιε και την δυναμη που θα βαλετε και θα δειτε οτι αλλαζει μετα απο 5-6 φορες η αισθηση του κουμπωματος. τελος το λιπαντικο ειναι πολυ βασικος παραγωντας.εγω παντως κανω ακομα πειραματα για το πως γινεται η ιδανικη αλλαγη αν και εχω καταφερει ακομα και στο 106 να μην ξυριζω την 1-2 και 3-2 σε καρφωματα που ειναι στανταρ φαινομενο σε αυτα τα κιβωτια.το 206 ακομα δεν εχει φαει πολλα, εχει και 6000χλμ και το λυπαμαι.


ντινο, οταν αγορασα το 206 το κιβωτιο δουλευε μαγικα!
ηταν τελειο. οι ταχυτητες κουμπωναν πανευκολα και αβιαστα , μετα τα 5000 χλμ αρχισαν τα προβληματα.
Νομιζω πως οταν το κιβωτιο ειναι καινιουργιο (παρθενο) τοτε δουλευει και καλυτερα.
οταν λες να αλλαξουμε τροπο χρησης (νεκρα ταχυτητα κ.λ.π) τι εννοεις ;
για εξηγησε, γιατι μπορει και να κανω λαθη στο χειρισμο.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Δημήτριος (Δημήτρης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 XS 1.6 16v (2001)

Ένταξη: 24 Ιαν 2003
Δημοσιεύσεις: 751
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 22:10:58    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Γιατί δεν κάνει να μπαίνει η πρώτη εν κινήσει; (κάτι για αυτοπροστασία είδα)
Εγώ το κάνω συνέχεια (ακόμα και με ταχύτητες που αγγίζουν τα 15 km/h) στο δικό μου (1,6) και κουμπώνει κανονικά...

Απ' ότι έχω καταλάβει μάλλον δεν έχει σχέση αν είναι 1,4 ή 1,6. Ξέρω 'γω, μάλλον είναι ανάλογα την παρτίδα των σασμάν...
Με τον Ντίνο θα συμφωνίσω. Η διαμόρφωση των λειτουργικών ανοχών παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο.


Ένα 206 την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 22:21:51    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όντως κι εγώ θα ρωτήσω που ακούσατε για καλό κιβώτιο στα 1400; Ίσα ίσα κιόλας. Στα 1600 όμως καλυτερεύει εμφανώς το κιβώτιο. Γενικά τα σαζμάν της PSA για τα 1400 ψιλοsuck αλλά μετά καλυτερεύει εμφανώς. Κι εδώ με την ευκαιρία να κάνω και μια διαμαρτυρία για την ψηλή αποσύμπλεξη, που επίσης ο συμπλέκτης δεν είναι ρυθμίσιμος (αντίθετα με την Citroen). Shocked
Εγώ το κυριότερο πρόβλημά μου το εντοπίζω στη δευτέρα μου (1400) όταν την αλλάζω από πρώτη, που καμιά φορά ψιλοακούγεται, ιδιαίτερα όταν είναι κρύο. Γι αυτό και αναζήτησα καλύτερες βαλβολίνες, αλλά μάλλον τις ίδιες πρέπει να ξαναέβαλα. Smile Γενικά για τις υπόλοιπες σχέσεις δεν έχω πρόβλημα. Η 1η μου είναι σφιχτή, και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες κι εγώ την βάζω (πολύ χαμηλές λέμε όμως) και μπαίνει και πολύ όμορφα, η 3η μπαίνει επί των πλείστων ομαλά και σε ανέβασμα και σε κατέβασμα, και με τις υπόλοιπες νεράκι.



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
BTS (Πέτρος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Λουλακί Κατερπίλαρ

Ένταξη: 30 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1148

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 08 Μάρ 2003, 23:08:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ntinos έγραψε:
αν και εχω καταφερει ακομα και στο 106 να μην ξυριζω την 1-2 και 3-2 σε καρφωματα που ειναι στανταρ φαινομενο σε αυτα τα κιβωτια.


Μύτη - τακούνι και τα κατεβάσματα γίνονται 'βιλούδο'.... Very happy


www.euphemus.eu
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 03:59:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Κατ'αρχήν ο τρόπος που χειριζόμαστε το σασμάν είναι το ΠΑΝ. Δοκιμάστε να κάνετε γρήγορες αλλαγές σε άλλο σασμάν και θα δείτε ότι οι απόψεις ποικίλουν. Άλλος θα τα καταφέρει και άλλος θα σκαλώνει. Στο ίδιο σασμάν!

Από κει και πέρα, δεν είναι όλα τα κιβώτια ταχυτήτων ίδια. Σε γενικές γραμμές, το 1.6 16V και το 2.0GTi, έχουν παρασάγγας ανώτερο σασμάν από του 1.4. Όχι όμως ότι του 1.4 είναι κακό. Το "μέτριο", του είναι ένας ειλικρινής και πραγματικός χαρακτηρισμός. Εάν δεν δουλεύει σωστά το σασμάν σας, ξεκινήστε από την αρχή. Κατ' αρχήν αλλάξτε τη βαλβολίνη. Μάθετε ξανά να το δουλεύετε γλυκά. Με αργές και σίγουρες κινήσεις. Θα επιταχύνετε σιγά-σιγά με τον καιρό. Αφήστε το να έρθει μόνο του. Είναι κορυφαίας σημασίας ο συγχρονισμός ποδιού (συμπλέκτη) και χεριού (μοχλού).

Στο δικό μου το 206 ξεκίνησα με το μαλακό, πολύ μαλακό. Με τον καιρό έκανα προσπάθειες επιτάχυνσης. Όταν έβλεπα αποτυχίες, χαλάρωνα. Μετά ξανά από την αρχή. Στο τέλος έκανα αξιόπιστες και γρήγορες αλλαγές. Κάποια στιγμή άλλαξα και τη βαλβολίνη με Elf 75W80 TRZ (100% συνθετική). Πιστεύω ότι η αντίστοιχη προτεινόμενη ημισυνθετική TRJ της ELF και BV της TOTAL είναι εξίσου καλές. Το σασμάν καλυτέρεψε εφ'όλης της ύλης, παρ'ότι δεν είχα παράπονα, είχα όμως αυξημένες απαιτήσεις. Μπορώ να πω πλέον ότι τις αλλαγές τις κάνω ταχύτατα, "στο φτερό", πριν δηλαδή οι στροφές προλάβουν να κατέβουν έχω αλλάξει. Υπάρχουν περιπτώσεις που η βελόνα του στροφομέτρου σχεδόν δεν προλαβαίνει να κουνηθεί. Κι αυτό απαίτησε αρκετή δουλειά από μέρους μου.

Συμπέρασμα: Γίνετε εσείς καλοί με το σασμάν, και μετά, εάν δεν ικανοποιηθείτε, απαιτήστε από αυτό να γίνει καλύτερο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
Alex 
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)

Ένταξη: 24 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 1037
Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 04:40:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Ρε δημητρη.. τι βλεπω? Φοβασαι να κατεβασεις 2α με 70? Σε κοβω συντηρητικο Shocked

Εγω με το 1400 σιγουρα εχω κατεβασει και με περισσοτερα απο 85 χιλιομετρα απο 3η σε 2α, ενω πανω απο 75 τα κατεβασματα απο 3η σε 2α ειναι καθημερινο φαινομενο...

Παντως για τα 1400 τα κιβωτια ειναι σχετικα σκληρα και η οπισθεν για να μπει θελει λιγο μετακινηση το αμαξι μπρος με την πρωτη πρωτα αν δεν εχει κατσει καλα το γραναζι αλλιως δεν μπαινει... Η πρωτη, η δευτερα και η τριτη χτυπανε ελαφρα στις γρηγορες αλλαγες οταν ειναι κρυο κατι για το οποιο μαλλον ευθυνονται οι βαλβολινες αλλα αυτο μου το κανε απο τοτε που ηταν καινουριο. Το work-around που εχω βρει ειναι να παταω συμπλεχτη και να σπρωχνω με μια ηπια δυναμη μεχρι να καταλαβω οτι "την παιρνει" οποτε και βαζω λιγο παραπανω δυναμη και κουμπωνει...

Εγω θα ηθελα πιο κοντες σχεσεις με 1η να κοφτιαζει στα 45, 2α στα 85, 3η στα 115-120, 4η 155-160 αντι για 52, 93, 133, 170+... γιατι το αμαξι ψοφαει πολυ... Βεβαια φτιαχτηκε με σκοπο τον μεσο οδηγο ο οποιος ειναι "ταξιαδιαρης" και οχι "αγωνιαρης" αλλα τι να κανουμε.. Ο καθενας ζηταει κατι διαφορετικο απ'το κιβωτιο του...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 09:56:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Κατ'αρχήν ο τρόπος που χειριζόμαστε το σασμάν είναι το ΠΑΝ. Δοκιμάστε να κάνετε γρήγορες αλλαγές σε άλλο σασμάν και θα δείτε ότι οι απόψεις ποικίλουν. Άλλος θα τα καταφέρει και άλλος θα σκαλώνει. Στο ίδιο σασμάν!

Από κει και πέρα, δεν είναι όλα τα κιβώτια ταχυτήτων ίδια. Σε γενικές γραμμές, το 1.6 16V και το 2.0GTi, έχουν παρασάγγας ανώτερο σασμάν από του 1.4. Όχι όμως ότι του 1.4 είναι κακό. Το "μέτριο", του είναι ένας ειλικρινής και πραγματικός χαρακτηρισμός. Εάν δεν δουλεύει σωστά το σασμάν σας, ξεκινήστε από την αρχή. Κατ' αρχήν αλλάξτε τη βαλβολίνη. Μάθετε ξανά να το δουλεύετε γλυκά. Με αργές και σίγουρες κινήσεις. Θα επιταχύνετε σιγά-σιγά με τον καιρό. Αφήστε το να έρθει μόνο του. Είναι κορυφαίας σημασίας ο συγχρονισμός ποδιού (συμπλέκτη) και χεριού (μοχλού).


Στο δικό μου το 206 ξεκίνησα με το μαλακό, πολύ μαλακό. Με τον καιρό έκανα προσπάθειες επιτάχυνσης. Όταν έβλεπα αποτυχίες, χαλάρωνα. Μετά ξανά από την αρχή. Στο τέλος έκανα αξιόπιστες και γρήγορες αλλαγές. Κάποια στιγμή άλλαξα και τη βαλβολίνη με Elf 75W80 TRZ (100% συνθετική). Πιστεύω ότι η αντίστοιχη προτεινόμενη ημισυνθετική TRJ της ELF και BV της TOTAL είναι εξίσου καλές. Το σασμάν καλυτέρεψε εφ'όλης της ύλης, παρ'ότι δεν είχα παράπονα, είχα όμως αυξημένες απαιτήσεις. Μπορώ να πω πλέον ότι τις αλλαγές τις κάνω ταχύτατα, "στο φτερό", πριν δηλαδή οι στροφές προλάβουν να κατέβουν έχω αλλάξει. Υπάρχουν περιπτώσεις που η βελόνα του στροφομέτρου σχεδόν δεν προλαβαίνει να κουνηθεί. Κι αυτό απαίτησε αρκετή δουλειά από μέρους μου.

Συμπέρασμα: Γίνετε εσείς καλοί με το σασμάν, και μετά, εάν δεν ικανοποιηθείτε, απαιτήστε από αυτό να γίνει καλύτερο.


Μιλτο , ξεκινησα ομαλα,απαλα και φοβισμενα σαν καινουργιο που ηταν το αυτοκινητο. φυσικα οι ταχυτητες εμπαιναν αρκετα ευκολα και καλα, μετα τα 5000 χλμ αρχισαν τα ζορια , γιατι αφενως εμαθα το αμαξι περισσοτερο και μπορουσα να καταλαβω αν κατι αλλαζε στην συμπεριφορα του, αφετερου οντως κατι αλλαζε στο κιβωτιο.
Το 1ο που θυμασαι ειχα επισημανει ηταν η δυσκολια με την 1η εν κινησει...παει αυτο το λυσαμε?! επειτα ηρθε η δυσκολια με την 3η που ..."σκαλωνε" ...ας το αφησουμε γιατι σαν καλοπιστος θελω να θεωρω οτι κανω εγω μ@λ@κι@ και την κουμπωνω αγαρμπα (πραγμα που δεν ισχυει αλλα προς χαριν της συζητησης),
Οταν αλλοι ελεγαν για την οπισθεν και τα προβληματα εγω γελαγα.. τωρα δεν γελαω γιατι και σε μενα μπαινει δυσκολα - οχι παντα- αλλα αρκετες φορες.
Αλλαξα και βαλβολινες (ELF TRJ) και γιατρεια δεν ειδα (ετσι οπως περιμενα να δω).
Η αληθεια ειναι πως αν καθε φορα που αλλαζεις ταχυτητα αντι να βαζεις την ταχυτητα στη θεση που θελεις , φερνεις το μοχλο στο νεκρο σημειο και επειτα τοποθετεις εκει που θελεις, οι ταχυτητες κουμπωνουν ευκολοτερα. Αυτο προυποθετει ομως αργες αλλαγες και χασιμο στροφων.
Ισως αυτο εννοουν οσοι λενε για μαλ**ες? αλλαγες.
Ομως αυτο πια ειναι μαρτυριο γιατι χρειαζεται 1.5 - 2 δευτερολεπτα για την αλλαγη, που μην σου φαινεται μικρο σαν νουμερο αμα το σκεφτεις ειναι πολυ. οι αλλαγες πρεπει να γινονται απροσκοπα και γρηγορα.
Ενα 1600 που οδηγησα για λιγο δεν αντιμετωπισα προβληματα και το κιβωτιο μου φανηκε ενταξει - βεβαια αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης γιατι δεν ξερεις πως μεταχειριζεται ο καθενας το κιβωτιο του.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 12:37:10    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εντούτοις για 3η,4η και 5η ο μοχλός περνάει από το κέντρο, κι έτσι εγώ έχω πολύ καλές αλλαγές σε αυτές τις ταχύτητες. Τώρα αν έχετε βρει να περνάτε από 2α σε 3η, και από 4η σε 5η χωρίς να περνάτε από το κέντρο, να μου το πείτε κι εμένα. Επίσης το πως να βάζω όπισθεν από 5η. Shocked Razz Laughing



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
DimiP 
Άντε γεια !!!
Άντε γεια !!!


Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT

Ένταξη: 16 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 5257
Τόπος: Πειραιάς

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 17:39:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Slash έγραψε:
Εντούτοις για 3η,4η και 5η ο μοχλός περνάει από το κέντρο, κι έτσι εγώ έχω πολύ καλές αλλαγές σε αυτές τις ταχύτητες. Τώρα αν έχετε βρει να περνάτε από 2α σε 3η, και από 4η σε 5η χωρίς να περνάτε από το κέντρο, να μου το πείτε κι εμένα. Επίσης το πως να βάζω όπισθεν από 5η. Shocked Razz Laughing


αλλο το να αφηνεις (με μικρη ωθηση) να παει στο κεντρο ο μοχλος σπρωγμενος απο τα ελατηρια επαναφορας και μετα να τον πηγαινεις σε οποια θεση θελεις, και αλλο το να πηγαινεις εσυ "σπρωχνοντας" το μοχλο περνωντας φυσικα απο το κεντρο , εκει που θελεις.
αν δεν γινομαι κατανοητος συγνωμη αλλα μπορω μονο να το δειξω .
Wink Wink


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Slash (Ντάνης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)

Ένταξη: 25 Ιούλ 2002
Δημοσιεύσεις: 541
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 20:56:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

DimiP έγραψε:
...και αλλο το να πηγαινεις εσυ "σπρωχνοντας" το μοχλο περνωντας φυσικα απο το κεντρο , εκει που θελεις.


Αυτό ακριβώς εννοώ. Όταν οδηγώ χαλαρά για κάποιο διάστημα ο μοχλός μένει "νεκρός" περνώντας από το κέντρο. Αλλά και σε γρήγορες αλλαγές αλλάζοντας πάει ψιλοδιαγώνια, αλλά και πάλι έχει ένα μικρό σημείο επαφής από το κέντρο. Και μην ξεχνάμε και την κλιμάκωση, τις διαδρομές και το πόσο "καθαρές" πρέπει να είναι οι αλλαγές, γιατί πόσα παραδείγματα δεν υπάρχουν που μετά από 4η σε κυνηγητό αντί για 5η μπήκε 3η, άλλοτε σκαπουλάρωντας την και άλλοτε πληρώνοντας ακριβά αυτό το πράγμα;



I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Vini (Nick)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


*** Groupe PSA ***

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 3374
Τόπος: Athens

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 22:53:06    Θέμα δημοσίευσης: Re: Σας αρέσει το σαζμάν του 206; Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δημήτριος έγραψε:
Θέλω να κάνω μια "έρευνα" για το πόσο ικνοποιημένοι είστε από το σαζμάν του 206 σας (για 1,6 16v κυρίως αφού για το 1,4 έχω ακούσει καλά λόγια). Εγώ πάντως είμαι δυσαρεστημένος αφού ο μοχλός συνέχεια σκαλώνει, έχει αρκετά μεγάλες διαδρομές, ενώ τα κατεβάσματα... Confused

Για παράδειγμα αν επιχειρήσω κατέβασμα από τα 70 km/h σε δευτέρα (δεν το έχω κάνει ποτέ) νιώθω ότι θα μου μείνει στα χέρια. Επίσης αν δεν συγχρονίσω τις στροφές του κινητήρα πριν το κατέβασμα, ο λεβιές θα κουμπώσει πολύ απρόθυμα και με πολύ ζόρισμα... Crying or Very sad Mad
ΠΡΟΣΟΧΗ ! δεν αναφέρομαι στην κλιμάκωση η οποία είναι ιδανική...

Μετά από την κατάθεση του σχολίου σας περιμένω και την άποψή σας για την βελτίωσή του...


Tα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ... μέσα σε ένα μήνα χρήσης...
Αλλαξα βαλβολίνες ... και έβαλα συνθετικές ... το αποτέλεσμα αρκετά καλύτερο. Το κούμπωμα ήταν ποιο μαλακό και περισσότερο στιβαρό....
Μικροπροβληματάκια είχα με την 1η σε κρύα ξεκινήματα αλλά ήταν κάτι αναμενόμενο....

Φυσικά αυτά όσο είχα το 206 .... γιατί μόλις έπιασα στα χέρια μου το λεβιέ ταχυτήτων του ASTRA διαπίστωσα ότι η απόκριση και το κούμπωμα ήταν πολύ καλύτερη από του 206... Το 206 είχε ποιο μακρυές διαδρομές και κάποιες στιγμές έδινε σπογγώδη αίσθηση (κυρίως από 2α σε 3η...)
Μέχρι στιγμής στο ΑSTRA δεν έχω κανένα περίεργο σύμπτωμα ή κάτι αντιαισθητικό στη χρήση.... Ολα κουμπώνουν περίφημα....

Και για να μην λέμε μόνο για το ASTRA... πολύ καλό σασμάν είχε το HYUNDAI COUPE (αν και με αρκετό σπορ θόρυβο κουμπώματος), πολύ κακό έως απαράδεκτο το SUZUKI SWIFT, συμπαθητικό το FIESTA και αρχαιολογικό αλλά τίμιο το YUGO....

προς διαχειριστές: παιδιά sorry που αναφέρομαι στο ASTRA αλλά το κάνω για να υπάρχει και ένα μέτρο σύγκρισης με κάποιο άλλο αυτοκίνητο... επειδή πέρασαν και τα δύο από τα χέρια μου το τελευταίο καιρό... Η άποψη μου είναι προσωπική...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 00:09:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το 1ο Συμπέρασμα το ανέφερα παραπάνω: Γίνετε εσείς καλοί με το σασμάν, και μετά, εάν δεν ικανοποιηθείτε, απαιτήστε από αυτό να γίνει καλύτερο.

Σε συνδυασμό με τα γραφόμενά σας βγαίνουν και άλλα συμπεράσματα:

2ο Συμπέρασμα: Εάν το σασμάν σας δεν είναι καλό, προσπαθήστε να γίνετε εσείς καλοί με αυτό.

3ο Συμπέρασμα: Δεν είναι όλα τα σασμάν καλά σε όλα τα χέρια.

4ο Συμπέρασμα: Δεν είναι όλα τα χέρια καλά για όλα τα σασμάν.

Wink

Μαλακές αλλαγές εννοούνται αυτές που περνάν από τη νεκρά. Οι γρήγορες αλλαγές δεν διαφέρουν σε τίποτα εκτός του ότι αυξάνεις την ταχύτητα του χεριού και του ποδιού (πολύ προσοχή στον συγχρονισμό). Μπορείτε να μάθετε να αλλάζετε πολύ γρήγορα, περνώντας το μοχλό από τη νεκρά. Διαφορετικά θα έχετε πολλά κολλήματα στις αλλαγές και χτυπήματα στο σασμάν. Αν το σασμάν είναι "γρήγορο" θα σας επιτρέψει να ανεβάσετε το ρυθμό. Όταν το σασμάν σκαλώνει σημαίνει ότι, α) δεν εκτελείτε σωστά τις αλλαγές, ή β) δεν αντέχει τον ρυθμό σας.

Δόγμα: Δεν είναι όλα τα σασμάν το ίδιο "γρήγορα".


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Δευ 10 Μάρ 2003, 00:39:03, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 00:23:47    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θεωρω οτι ειναι καθαρά θέμα στρωσίματος και χειριστή... το δικό μου ασ ποθμε που είναι 1400ρι.... Εκπληκτική αίσθηση και ταχύτητα αλλαγών σύμφωνα με τα δικά μου μέτρα πάντα... δεν σκαώνει δέν χτυπάει δεν δεν δεν γενικά δεν ειχα ποτέ πρόβλημα ακόμα και κατα την διάρκεια μαθήματος στον chataso και τον pduke πως αλλάζουμε ταχύτητες ΧΩΡΙΣ την χρήση συμπλέκτη και όταν λέω αλλάζουμε και ανεβάζματα ΚΑΙ κατεβάσματα για όλες τισ ταχύτητες με εξέρεση τα ευκολως εννοούμενα δηλαδή να εισε σταματημένος και να βάζεις 1η ή Όπισθεν....

Σε όλα αυτα μπορεί να συμβάλει το γεγονός οτι έχω κόψει τον μοχλό κατα 4 εκατοστα και το λεβιεδάκι κάθετε χαμηλά μιάς και στην ράβδο μπαίνει χονευτό...

Κατα το Touring απο υπερβολική ταχύτητα αλλαγής έχασα την αλλαγη απο 4η σε 5η και επέλεξα 3η με τα γνωστά (αναφέρονται στο topic) επακόλουθα...




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Ntinos 
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Saxo Vts-206 QUIKSILVER

Ένταξη: 14 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 417

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 08:25:11    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Alex έγραψε:
Ρε δημητρη.. τι βλεπω? Φοβασαι να κατεβασεις 2α με 70? Σε κοβω συντηρητικο Shocked

Εγω με το 1400 σιγουρα εχω κατεβασει και με περισσοτερα απο 85 χιλιομετρα απο 3η σε 2α, ενω πανω απο 75 τα κατεβασματα απο 3η σε 2α ειναι καθημερινο φαινομενο...

Παντως για τα 1400 τα κιβωτια ειναι σχετικα σκληρα και η οπισθεν για να μπει θελει λιγο μετακινηση το αμαξι μπρος με την πρωτη πρωτα αν δεν εχει κατσει καλα το γραναζι αλλιως δεν μπαινει... Η πρωτη, η δευτερα και η τριτη χτυπανε ελαφρα στις γρηγορες αλλαγες οταν ειναι κρυο κατι για το οποιο μαλλον ευθυνονται οι βαλβολινες αλλα αυτο μου το κανε απο τοτε που ηταν καινουριο. Το work-around που εχω βρει ειναι να παταω συμπλεχτη και να σπρωχνω με μια ηπια δυναμη μεχρι να καταλαβω οτι "την παιρνει" οποτε και βαζω λιγο παραπανω δυναμη και κουμπωνει...

Εγω θα ηθελα πιο κοντες σχεσεις με 1η να κοφτιαζει στα 45, 2α στα 85, 3η στα 115-120, 4η 155-160 αντι για 52, 93, 133, 170+... γιατι το αμαξι ψοφαει πολυ... Βεβαια φτιαχτηκε με σκοπο τον μεσο οδηγο ο οποιος ειναι "ταξιαδιαρης" και οχι "αγωνιαρης" αλλα τι να κανουμε.. Ο καθενας ζηταει κατι διαφορετικο απ'το κιβωτιο του...



αυτες ακριβως τις σχεσεις εχει το 106 μου μετα την τοποθετηση του 1,4 στο κιβωτιο του 1,1.δεν ειναι ομως παντα ευνοικα τα πραγματα.παρολο που εχει καλυτερες ενδιαμεσες επιταγχυνσεις, και ξεκολαει καλυτερα απο το 206 εχω παρατηρησει οτι τελικα ,σε σχεση παντα με ενα 106 που θα φοραγε το δικο του σασμαν γιατι στο 206 που ειναι 100 κιλα βαρυτερο μπορει να ειναι αλλιως τα πραγματα, οι επιδοσεις του αυτοκινητου ειναι ακριβως οι ιδιες.απλα αλλου χανει και αλλου κερδιζει.στα 1000μ και το νορμαλ 106 και το δικο μου βγαινουν διπλα διπλα.ο 1400αρης εχει εμφαση στις μεσαιες στροφες και καλη αποδοση και ενα κοντο σασμαν δινει μεν το μπαμ αλλα δεν εκμεταλλευεται το φασμα των στροφων καλα δηλαδη βγαινει γρηγορα απο την ωφελιμη περιοχη χωρις να εχει μαζεψει χιλιομετρα.τελικο συμπερασμα τουλαχιστον για τον tu3 οτι με κοντο σασμαν αλλη αισθηση οχι ομως κερδος στη αποδοση απο σταση,αλλα σαφως καλυτερες ρεπριζ, με μειον οτι χανει το ταξιδιαρικο χαρακτηρα το αμαξι, που ζοριζεται με πολλες στροφες στον κινητηρα στον ανοιχτο δρομο και λιγα χιλιομετρα-περισσοτερο θορυβο.ειναι το τι ζηταει οπως ειπες ο καθενας αλλα μην περιμενεις τις μεγαλες διαφορες σε νουμερα.μονο σε αισθηση και στοτι το αυτοκινητο χαμηλα σου δινει την εντυπωση οτι εχει πολλα περισσοτερα αλογα αφου μπορεις να κινηθεις με τριτη σε στενακια και ναρπαζει αμεσως με το γκαζι.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
alemao (Αριστείδης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος




Ένταξη: 28 Δεκ 2002
Δημοσιεύσεις: 599
Τόπος: Γλυκα Νερα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 10 Μάρ 2003, 11:08:16    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Miltellas έγραψε:
Το 1ο Συμπέρασμα το ανέφερα παραπάνω: Γίνετε εσείς καλοί με το σασμάν, και μετά, εάν δεν ικανοποιηθείτε, απαιτήστε από αυτό να γίνει καλύτερο.

Σε συνδυασμό με τα γραφόμενά σας βγαίνουν και άλλα συμπεράσματα:

2ο Συμπέρασμα: Εάν το σασμάν σας δεν είναι καλό, προσπαθήστε να γίνετε εσείς καλοί με αυτό.

3ο Συμπέρασμα: Δεν είναι όλα τα σασμάν καλά σε όλα τα χέρια.

4ο Συμπέρασμα: Δεν είναι όλα τα χέρια καλά για όλα τα σασμάν.

Wink

Μαλακές αλλαγές εννοούνται αυτές που περνάν από τη νεκρά. Οι γρήγορες αλλαγές δεν διαφέρουν σε τίποτα εκτός του ότι αυξάνεις την ταχύτητα του χεριού και του ποδιού (πολύ προσοχή στον συγχρονισμό). Μπορείτε να μάθετε να αλλάζετε πολύ γρήγορα, περνώντας το μοχλό από τη νεκρά. Διαφορετικά θα έχετε πολλά κολλήματα στις αλλαγές και χτυπήματα στο σασμάν. Αν το σασμάν είναι "γρήγορο" θα σας επιτρέψει να ανεβάσετε το ρυθμό. Όταν το σασμάν σκαλώνει σημαίνει ότι, α) δεν εκτελείτε σωστά τις αλλαγές, ή β) δεν αντέχει τον ρυθμό σας.

Δόγμα: Δεν είναι όλα τα σασμάν το ίδιο "γρήγορα".

Να συμπληρώσω πως το μυστικό των γρήγορων αλλαγών και του καλού κοντράκια Very happy Twisted evil είναι να πατας τόσο τον συμπλέκτη ώστε να βγαίνει/μπαίνει αμέσως η ταχύτητα.
Τι εννοώ: Δεν είναι απαραίτητο να πατάς τον συμπλέκτη μέχρι το τέρμα της διαδρομής για να αλλάξεις ταχύτητα Wink . Πρέπει λοιπόν να βρεις εκείνο το σημείο της διαδρομής του συμπλέκτη που γίνονται αμέσως οι αλλαγές. Συνήθως είναι στα 3/4 της διαδρομής αυτό το σημείο.


Top Fuel Racing Club ...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Αυτή η Θ.Ενότητα έχει κλειδώσει, δεν μπορείτε να απαντήσετε ή να επεξεργασθείτε συζήτηση σ' αυτή    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Μετάδοση Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2505s (PHP: 80% - SQL: 20%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on