PSClub - Hellas Αρχική σελίδα
Portal Home  |   Δημόσια συζήτηση  |   Αναζήτηση  |   Κατάλογος Μελών  |   Ομάδες Μελών  |   Προφίλ  |   Προσωπικά μηνύματα  |   Σύνδεση  |  Εγγραφή

Service 80.000 χλμ.
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
 
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Printable version
Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας  
Συγγραφέας Μήνυμα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 16:04:55    Θέμα δημοσίευσης: Service 80.000 χλμ. Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Μιας και πλησιάζω με γοργούς ρυθμούς (είμαι στα 70+) το σίγουρο είναι ότι αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού (εκκεντροφόρου) συν τα γνωστά του μεγάλου service (αυτού που γίνεται ανά 20.000 χλμ).


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
PoLiThS (Νικόλας)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


306 Cabriolet 1.6 Full (2001)

Ένταξη: 15 Ιούν 2002
Δημοσιεύσεις: 841
Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 01:22:03    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ..




Le Tavernier....

Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 13:39:31    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

PoLiThS έγραψε:
O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ..


Εμένα άλλα μου είπε η LION!!!!


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Josef (Ιωσήφ)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


107 1.0 & 307cc

Ένταξη: 10 Φεβ 2003
Δημοσιεύσεις: 12
Τόπος: ΒΟΛΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 00:29:15    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Όλα είναι σχετικά.Ο ιμάντας χρονισμού,σύμφωνα με την Peugeot, πρέπει ν' αλλαχτεί στις 80.000 χλμ. Για ευνόητους λόγους ασφαλείας, τον αλλάζουμε στις 70.000 χλμ. Είναι στην κρίση σου κάθε πότε θα αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού ανάλογα με την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Επίσης θέλω να πω, να μην ξεχνάμε και την παράμετρο, ώρες λειτουργείας εξαρτημάτων. Κάποια εξαρτήματα καταπονούνται χωρίς να κινείται το αυτοκίνητο(π.χ. λάδια, μπουζί, ιμάντες,κινητήρας,εξάτμιση). Άρα η ένδειξη καταπόνησης σύμφωνα με τον χιλιομετρητή είναι πλασματική.
Έτσι καταλαβαίνουμε ότι σε ένα αυτοκίνητο που έχει 60.000 χλμ. από τα οποία 50.000 χλμ. τα έχει κάνει στην εθνική ο κινητήρας του έχει καταπονηθεί διαφορετικά από ένα άλλο το οποίο έχει κάνει τα 10.000χλμ στην εθνική και τα υπόλοιπα 50.000χλμ. μέσα στην στην πόλη.
Τώρα πρέπει να υπολογίσουμε και τις στροφές του κινητήρα.
Έστω ότι στις 3500rpm έχουμε 120km/h. Άρα σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 3500στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 2 χιλιόμετρα. Σε ένα φανάρι όμως, σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 950στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 0 χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με μία μέση ωριαία ταχύτητα 40km/h και περίπου 3000rpm βρίσκουμε ότι σε 1min o κινητήρας έχει κάνει 3000 στροφές και το αυτοκίνητο 667 μέτρα.
Άρα η καταπόνηση του κινητήρα είναι μεγαλύτερη εντός πόλεως(γι' αυτό έχουμε και περισσότερη κατανάλωση) παρά εκτός.
Αποφάσισε μόνος σου κάθε πότε θ' αλλάζεις το κάθε εξάρτημα στο αυτοκίνητό σου, ανάλογα με την χρήση που του κάνεις. Η κατασκευάστριες εταιρείες δίνουν κατά προσέγγιση κάποια νούμερα, υπολογίζοντας μικτή χρήση και την αντοχή του υλικού.
Αυτά τα ολίγα είχα να σου πω. Σε κάλυψα;


Βάζω ζώνη, πατάω μίζα κι έφυγα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 04:28:27    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σωστός ο Ιωσήφ.
Είναι σαν τα λιπαντικά. Στα 10000χλμ μας λένε, στα 15000χλμ ή και στα 20000χλμ. Κι όμως μετά τα 5000χλμ πολλοί από μας που τα καταπονούμε, ακούμε τον κινητήρα να θορυβεί περισσότερο ή με άλλα λόγια, να λιπαίνεται χειρότερα. Γι αυτό κι εγώ τα αλλάζω το πολύ στα 7500χλμ. Το ίδο θα κάνω και με τον ιμάντα χρονισμού: Θα τον αλλάξω πολύ νωρίτερα. Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 20:06:08    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Παιδια σημερα μιλησα με τον αδερφο μου που εχει το αμαξι Ελλαδα οσο ειμαι εγω Αγγλια και μου ειπε οτι εχει φτασει στα 78.300χμ το αμαξι..Σε 1700 χιλιομετρα δηλαδη θα χρειαστει να κανω το σερβις..Και ρωταω:

1)Τι πρεπει να ξερω? Δηλαδη τι αλλαγες θα πρεπει να γινουνε στο αμαξι? Δεν θυμαμαι ποτε εκανα το τελευταιο αλλα θα κανω τωρα αυτο στα 80.000χμ σιγουρα...Αν ξερει καποιος αναλυτικα τι αλλαγες θα χρειαστω να μου πει για να ξερω..

2)Επισης, ποσο περιπου θα παει το μαλλι?

3)Να το κανω στην αντιπροσωπεια ή καπου αλλου?

4)Επειδη θα βαλω αυτο το κιτ βελτιωσης με χταποδι-μεσαιο-οπισθιο σιλανσιε και μαζι μια σκουπα, λετε να τα βαλω αυτα πριν ή μετα το σερβις?

5)Θα αλλαχτει κατι σημαντικο στο αμαξι? Το ρωταω αυτο ωστε αν χρειαζεται καποιο part να το παρω απο Peugeot Sport ωστε να ειναι καλυτερο..

Γενικα οτι μπορειτε να μου πειτε οποιος ξερει ή οποιος το εχει ηδη κανει.. Ευχαριστω...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Σεπ 2003, 20:49:43    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Πρωσοπικα αν και εχω 75,000 χιλιομετρα εκανα το σερβις των 80! Σε οποια αντιπροσωπεια και εαν απευθυνθηκα μου βαλανε "χερι" για τον ιμαντα χρονισμου!! Απαραιτητα μου ειπαν πρεπει να αλλαζει στα 60,000! Confused Και αυτο ισχυει για τα 1,4! Τελος παντων! Το σερβις εγινε στους Βασιληδες και αλλαχτηκανε: Ιμαντας χρονισμου μαζι με το ρουλεμαν! Λαδια, βαλβιδες,αλλαχτηκανε 2 τσιμουχες στο σασμαν,αλλαγη φιλτρου αερα και φιλτρο λαδιου.Το κοστος ητανε στα 210 ευρω..




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2003, 02:43:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2003, 03:29:33    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.


Οποτε εμενα που ειναι μοντελο 2000 ειμαι μια χαρα, θα το αλλαξω τωρα στα 80.000χμ...Αυτος ο ιμαντας χρονισμου δηλαδη τι ειναι? Υπαρχει καποιος καλυτερος απο τον μαμα να βαλω να μου δωσει 15 αλογα που θελω??? (ξυπνα Μακη, ονειρο βλεπεις, μια ζωη 75 αλογα θα εισαι!) Laughing Laughing Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
alxdr74 (αλεξανδρος)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


peugeot 307 1.4 XS

Ένταξη: 11 Νοέ 2002
Δημοσιεύσεις: 491
Τόπος: GREECE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Σεπ 2003, 20:12:36    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.
Εγω παντως σε οποια αντιπροσωπια και να πηγα οτι και να ειπα(για μοντελο 2002) μου ειπαν τα ιδια! Rolling eyes Στα 60,000 χιλιομετρα ο ιμαντας αλλαζει απαρετητα!!!! Αλλιως οτιδηποτε ζημια προκυψει ειμαι υπευθηνος εγω και οχι η εταιρια! Scratch




Peugeot...The drive of your life
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Οκτ 2003, 02:46:41    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Λοιπον τελικα και εγω τον ειχα αλλαξει τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000χμ, ειδα τωρα την αποδειξη και εκανε 35 ευρω.. Την Δευτερα τελικα παω για το σερβις των 80.000χμ και θα βαλω μαζι και την αεροτομη επιτελους τωρα που κατεβηκα Ελλαδα και μαλλον θα παζαρεψω απο τους δικους μου να βαλω μια και μια και τα Lexus τα φωτα που τοσο θελω! Απο βδομαδα θα σας πω και τι εγινε στο σερβις αναλυτικα με τιμες! Αναμονη λοιπον! Laughing
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 05:38:26    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

140 ευρω μου κοστισε εμενα τελικα το σερβις των 80.000χμ που το εκανα προχθες μαζι με τα εργατικα... Πολυ καλα λεφτα μου φανηκαν...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Miltellas (Μίλτος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001

Ένταξη: 24 Μάϊ 2002
Δημοσιεύσεις: 3657
Τόπος: Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 01:05:20    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Δηλαδή Μάκη τί πλήρωσες;


Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης

Performance of Real Cardriving Club
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος MSN Messenger
kavaliotis (Μάκης)
Τρελλαμένο μέλος
Τρελλαμένο μέλος


Peugeot 307 cc 1.6

Ένταξη: 01 Ιούν 2003
Δημοσιεύσεις: 487
Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 05:49:17    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Το τι αλλαξα αναλυτικα τα εχω κατω στο αμαξι, αν ειναι αυριο θα σου πω, παντως τιποτα ιδιαιτερο, τα κλασσικα που αλλαζουν στο service...(την αεροτομη δεν την εβαλα στην τιμη εννοειται για ευνοητους λογους).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2003, 19:10:12    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από εβδομάδα πάω και εγώ για το service των 80 οπότε αναμείνατε πληροφορίες.

Και μετά έχω και τα λάστιχα Evil Evil Evil


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 13:45:30    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.

Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.

ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.

ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες Twisted evil Twisted evil Twisted evil και πάμε για αντικατάσταση Evil


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος)
Έχω ξεφύγει !!!
Έχω ξεφύγει !!!


Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)

Ένταξη: 10 Οκτ 2002
Δημοσιεύσεις: 1865
Τόπος: Αμπελογκάρντεν

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 14:59:21    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

chatasos έγραψε:
Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.

Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.

ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.

ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες Twisted evil Twisted evil Twisted evil και πάμε για αντικατάσταση Evil


Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;
Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;;


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 15:19:46    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Vaggelis έγραψε:

Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;

Τον ιμάντα τον είχα αλλάξει στα 70.000 Wink Wink
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=618&start=60
Vaggelis έγραψε:

Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;;

yep Twisted evil Twisted evil και αντέχουν ακόμα Wink Wink


ΥΓ: Επίσης βρέθηκε "πτώση τάσης" στην μπαταρία. Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτό? Μήπως να ετοιμάζομαι για αντικατάσταση?


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
chatasos (Τάσος)
Developer - Administrator
Developer - Administrator
Επίσημο Μέλος

Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)

Ένταξη: 12 Απρ 2002
Δημοσιεύσεις: 2612
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 21:21:28    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εργασίες

Περιοδικός έλεγχος C - 67.48 ευρώ
Ε/Τ ντίζας συμπλέκτη - 11.74 ευρώ
Έκδοση ΚΕΚ - 7.46 ευρώ

Ανταλλακτικά

Φλάτζα βαλβίδων TU (24954) - 9.66 ευρώ
Ντίζα συμπλέκτη 206 (2150X3) - 21.96 ευρώ
Φίλτρο A/C (6447AZ) - 9.64 ευρώ
Φίλτρο λαδιού (1109T0) - 6.70 ευρώ
Μπουζί RFN58LZ (596015) - 15.36 ευρώ (τα 4)
Λάστιχο γκαζιού 206 (160410) - 1.10 ευρώ
Λάστιχο πεντάλ (213017) - 3.00 ευρώ (τα 2)
+ κάτι παξιμάδια, ροδέλες, κλπ...

ΥΓ: οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.

Σύνολο εργασίας : 102.28 ευρώ (με ΦΠΑ)
Σύνολο ανταλλακτικών : 95.85 ευρώ (με ΦΠΑ)


Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Jovan (Γιάννης)
Μόλις έγραψα
Μόλις έγραψα


206 xs 1600

Ένταξη: 29 Δεκ 2003
Δημοσιεύσεις: 2
Τόπος: Megalopoli

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2003, 12:12:42    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Εγω θελω να αλαξω τον ιμαντα χρονισμου στα 70.000 και με εχουν σκασει στιν lion το θελουν μεσα 2 μερες και 300euro ενω στιν εψιλον 250euro και 2 μερες και μετα απο 2 βδομαδες φισικα τελικα θα το αλλαξω σε ενα μη εξιουσιοδοτιμενο και το ψαχνω αν ξερει καποιος κατι ας το πει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκόπηση όλων των Δημοσιεύσεων που έγιναν πριν από:   
Δημοσίευση νέας  Θ.Ενότητας   Απάντηση στη Θ.Ενότητα    PSClub - Hellas Αρχική σελίδα -> Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη σελίδα 1, 2, 3  Επόμενη
Σελίδα 1 από 3

 
Μετάβαση στη:  
Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Extra Development/Design by Chatasos & Sidobre

© 2002-2006 PSClub - Hellas (Πληροφορίες : info@psclub.gr)

Page generation time: 0,2684s (PHP: 89% - SQL: 11%) - SQL queries: 18 - GZIP enabled - Debug on