Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 04 Μάρ 2003, 16:04:55 Θέμα δημοσίευσης: Service 80.000 χλμ. |
|
|
Μιας και πλησιάζω με γοργούς ρυθμούς (είμαι στα 70+) το σίγουρο είναι ότι αλλάζει ο ιμάντας χρονισμού (εκκεντροφόρου) συν τα γνωστά του μεγάλου service (αυτού που γίνεται ανά 20.000 χλμ).
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 01:22:03 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ..
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 07 Μάρ 2003, 13:39:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
PoLiThS έγραψε: | O ιμαντας χρονισμου τασο αλλαζει στις 60.000 χλμ.. |
Εμένα άλλα μου είπε η LION!!!!
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Josef (Ιωσήφ) Μόλις έγραψα

 107 1.0 & 307cc
Ένταξη: 10 Φεβ 2003 Δημοσιεύσεις: 12 Τόπος: ΒΟΛΟΣ
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 00:29:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όλα είναι σχετικά.Ο ιμάντας χρονισμού,σύμφωνα με την Peugeot, πρέπει ν' αλλαχτεί στις 80.000 χλμ. Για ευνόητους λόγους ασφαλείας, τον αλλάζουμε στις 70.000 χλμ. Είναι στην κρίση σου κάθε πότε θα αλλάζεις τον ιμάντα χρονισμού ανάλογα με την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο. Επίσης θέλω να πω, να μην ξεχνάμε και την παράμετρο, ώρες λειτουργείας εξαρτημάτων. Κάποια εξαρτήματα καταπονούνται χωρίς να κινείται το αυτοκίνητο(π.χ. λάδια, μπουζί, ιμάντες,κινητήρας,εξάτμιση). Άρα η ένδειξη καταπόνησης σύμφωνα με τον χιλιομετρητή είναι πλασματική.
Έτσι καταλαβαίνουμε ότι σε ένα αυτοκίνητο που έχει 60.000 χλμ. από τα οποία 50.000 χλμ. τα έχει κάνει στην εθνική ο κινητήρας του έχει καταπονηθεί διαφορετικά από ένα άλλο το οποίο έχει κάνει τα 10.000χλμ στην εθνική και τα υπόλοιπα 50.000χλμ. μέσα στην στην πόλη.
Τώρα πρέπει να υπολογίσουμε και τις στροφές του κινητήρα.
Έστω ότι στις 3500rpm έχουμε 120km/h. Άρα σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 3500στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 2 χιλιόμετρα. Σε ένα φανάρι όμως, σε 1min ο κινητήρας έχει κάνει 950στροφές και το αυτοκίνητο έχει κάνει 0 χιλιόμετρα. Μέσα στην πόλη με μία μέση ωριαία ταχύτητα 40km/h και περίπου 3000rpm βρίσκουμε ότι σε 1min o κινητήρας έχει κάνει 3000 στροφές και το αυτοκίνητο 667 μέτρα.
Άρα η καταπόνηση του κινητήρα είναι μεγαλύτερη εντός πόλεως(γι' αυτό έχουμε και περισσότερη κατανάλωση) παρά εκτός.
Αποφάσισε μόνος σου κάθε πότε θ' αλλάζεις το κάθε εξάρτημα στο αυτοκίνητό σου, ανάλογα με την χρήση που του κάνεις. Η κατασκευάστριες εταιρείες δίνουν κατά προσέγγιση κάποια νούμερα, υπολογίζοντας μικτή χρήση και την αντοχή του υλικού.
Αυτά τα ολίγα είχα να σου πω. Σε κάλυψα;
Βάζω ζώνη, πατάω μίζα κι έφυγα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 09 Μάρ 2003, 04:28:27 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σωστός ο Ιωσήφ.
Είναι σαν τα λιπαντικά. Στα 10000χλμ μας λένε, στα 15000χλμ ή και στα 20000χλμ. Κι όμως μετά τα 5000χλμ πολλοί από μας που τα καταπονούμε, ακούμε τον κινητήρα να θορυβεί περισσότερο ή με άλλα λόγια, να λιπαίνεται χειρότερα. Γι αυτό κι εγώ τα αλλάζω το πολύ στα 7500χλμ. Το ίδο θα κάνω και με τον ιμάντα χρονισμού: Θα τον αλλάξω πολύ νωρίτερα. Να έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 01 Σεπ 2003, 20:06:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια σημερα μιλησα με τον αδερφο μου που εχει το αμαξι Ελλαδα οσο ειμαι εγω Αγγλια και μου ειπε οτι εχει φτασει στα 78.300χμ το αμαξι..Σε 1700 χιλιομετρα δηλαδη θα χρειαστει να κανω το σερβις..Και ρωταω:
1)Τι πρεπει να ξερω? Δηλαδη τι αλλαγες θα πρεπει να γινουνε στο αμαξι? Δεν θυμαμαι ποτε εκανα το τελευταιο αλλα θα κανω τωρα αυτο στα 80.000χμ σιγουρα...Αν ξερει καποιος αναλυτικα τι αλλαγες θα χρειαστω να μου πει για να ξερω..
2)Επισης, ποσο περιπου θα παει το μαλλι?
3)Να το κανω στην αντιπροσωπεια ή καπου αλλου?
4)Επειδη θα βαλω αυτο το κιτ βελτιωσης με χταποδι-μεσαιο-οπισθιο σιλανσιε και μαζι μια σκουπα, λετε να τα βαλω αυτα πριν ή μετα το σερβις?
5)Θα αλλαχτει κατι σημαντικο στο αμαξι? Το ρωταω αυτο ωστε αν χρειαζεται καποιο part να το παρω απο Peugeot Sport ωστε να ειναι καλυτερο..
Γενικα οτι μπορειτε να μου πειτε οποιος ξερει ή οποιος το εχει ηδη κανει.. Ευχαριστω... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 06 Σεπ 2003, 20:49:43 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πρωσοπικα αν και εχω 75,000 χιλιομετρα εκανα το σερβις των 80! Σε οποια αντιπροσωπεια και εαν απευθυνθηκα μου βαλανε "χερι" για τον ιμαντα χρονισμου!! Απαραιτητα μου ειπαν πρεπει να αλλαζει στα 60,000! Και αυτο ισχυει για τα 1,4! Τελος παντων! Το σερβις εγινε στους Βασιληδες και αλλαχτηκανε: Ιμαντας χρονισμου μαζι με το ρουλεμαν! Λαδια, βαλβιδες,αλλαχτηκανε 2 τσιμουχες στο σασμαν,αλλαγη φιλτρου αερα και φιλτρο λαδιου.Το κοστος ητανε στα 210 ευρω..
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2003, 02:43:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ.
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 07 Σεπ 2003, 03:29:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ. |
Οποτε εμενα που ειναι μοντελο 2000 ειμαι μια χαρα, θα το αλλαξω τωρα στα 80.000χμ...Αυτος ο ιμαντας χρονισμου δηλαδη τι ειναι? Υπαρχει καποιος καλυτερος απο τον μαμα να βαλω να μου δωσει 15 αλογα που θελω??? (ξυπνα Μακη, ονειρο βλεπεις, μια ζωη 75 αλογα θα εισαι!)  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
alxdr74 (αλεξανδρος) Τρελλαμένο μέλος

 peugeot 307 1.4 XS
Ένταξη: 11 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 491 Τόπος: GREECE
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 13 Σεπ 2003, 20:12:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: | Η βασική αλλαγή είναι ο ιμάντας χρονισμού, ο οποίος πρέπει να αλλαχτεί όπωσδήποτε...!!!
Στην αντιπροσωπεία μου έχουν πει (το έχω γράψει και αλλού...) οτι ο ιμάντας αλλάζει για τα μοντέλα 1999 και πρίν, στα 70000 χλμ, ενω για τα μοντέλα 2000 και μετά, στα 80000 χλμ. | Εγω παντως σε οποια αντιπροσωπια και να πηγα οτι και να ειπα(για μοντελο 2002) μου ειπαν τα ιδια! Στα 60,000 χιλιομετρα ο ιμαντας αλλαζει απαρετητα!!!! Αλλιως οτιδηποτε ζημια προκυψει ειμαι υπευθηνος εγω και οχι η εταιρια! 
Peugeot...The drive of your life |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 04 Οκτ 2003, 02:46:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπον τελικα και εγω τον ειχα αλλαξει τον ιμαντα χρονισμου στα 60.000χμ, ειδα τωρα την αποδειξη και εκανε 35 ευρω.. Την Δευτερα τελικα παω για το σερβις των 80.000χμ και θα βαλω μαζι και την αεροτομη επιτελους τωρα που κατεβηκα Ελλαδα και μαλλον θα παζαρεψω απο τους δικους μου να βαλω μια και μια και τα Lexus τα φωτα που τοσο θελω! Απο βδομαδα θα σας πω και τι εγινε στο σερβις αναλυτικα με τιμες! Αναμονη λοιπον!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 10 Οκτ 2003, 05:38:26 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
140 ευρω μου κοστισε εμενα τελικα το σερβις των 80.000χμ που το εκανα προχθες μαζι με τα εργατικα... Πολυ καλα λεφτα μου φανηκαν... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
kavaliotis (Μάκης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 307 cc 1.6
Ένταξη: 01 Ιούν 2003 Δημοσιεύσεις: 487 Τόπος: Καβάλα - Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 13 Οκτ 2003, 05:49:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το τι αλλαξα αναλυτικα τα εχω κατω στο αμαξι, αν ειναι αυριο θα σου πω, παντως τιποτα ιδιαιτερο, τα κλασσικα που αλλαζουν στο service...(την αεροτομη δεν την εβαλα στην τιμη εννοειται για ευνοητους λογους). |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 14 Οκτ 2003, 19:10:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από εβδομάδα πάω και εγώ για το service των 80 οπότε αναμείνατε πληροφορίες.
Και μετά έχω και τα λάστιχα 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 13:45:30 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.
Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.
ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.
ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες και πάμε για αντικατάσταση 
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Vaggelis (Βάγγος - Ιδρυτικό μέλος) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 206 1.4 (8V) XR (2000)
Ένταξη: 10 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 1865 Τόπος: Αμπελογκάρντεν
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 14:59:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Σύνολο (εργασία + ανταλλακτικά) + ΦΠΑ= 198 ευρώ.
Λάδια και βαλβολίνες δικές μου.
Έγινε και αντικατάσταση ντίζας του συμπλέκτη.
Υπόψιν ότι για να γίνει σωστή ρύθμιση των βαλβίδων προτείνεται να έχει κρυώσει αρκετά το αμάξι. Οπότε μιλάμε τουλάχιστον για 3+ ώρες αναμονή.
Επίσης αρκετά συνεργεία δεν το κάνουν αν δεν τους το πείτε (όπως και πολλά άλλα πράγματα), παρόλο που η τιμή του μεγάλου service το περιλαμβάνει.
ΥΓ1: Αναμείνατε αναλυτικές τιμές μέχρι αύριο.
ΥΓ2: Πάνω στην τάπα (είναι μαγνητική από ότι που είπαν) από το σασμάν (όταν βγήκαν οι βαλβολίνες) βρέθηκαν 5 ρινίσματα μετάλλου (σαν μισοσπασμένα δοντάκια από γρανάζι) μεγέθους 1x1 μέχρι 2x2 χιλιοστών!!!! Μάλλον τους κουρέψαμε τους δορυφόρους/πλανήτες και πάμε για αντικατάσταση  |
Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;
Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;;
  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 15:19:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Vaggelis έγραψε: |
Για πες, τον ιμάντα χρονισμού τον άλλαξες και πόσο πήγε;;;
|
Τον ιμάντα τον είχα αλλάξει στα 70.000
http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=618&start=60
Vaggelis έγραψε: |
Τα ταμπούρα τα καθάρισες;;; |
yep και αντέχουν ακόμα
ΥΓ: Επίσης βρέθηκε "πτώση τάσης" στην μπαταρία. Ξέρει κανείς τι ακριβώς είναι αυτό? Μήπως να ετοιμάζομαι για αντικατάσταση?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator


 Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 21 Οκτ 2003, 21:21:28 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εργασίες
Περιοδικός έλεγχος C - 67.48 ευρώ
Ε/Τ ντίζας συμπλέκτη - 11.74 ευρώ
Έκδοση ΚΕΚ - 7.46 ευρώ
Ανταλλακτικά
Φλάτζα βαλβίδων TU (24954) - 9.66 ευρώ
Ντίζα συμπλέκτη 206 (2150X3) - 21.96 ευρώ
Φίλτρο A/C (6447AZ) - 9.64 ευρώ
Φίλτρο λαδιού (1109T0) - 6.70 ευρώ
Μπουζί RFN58LZ (596015) - 15.36 ευρώ (τα 4)
Λάστιχο γκαζιού 206 (160410) - 1.10 ευρώ
Λάστιχο πεντάλ (213017) - 3.00 ευρώ (τα 2)
+ κάτι παξιμάδια, ροδέλες, κλπ...
ΥΓ: οι παραπάνω τιμές είναι χωρίς ΦΠΑ.
Σύνολο εργασίας : 102.28 ευρώ (με ΦΠΑ)
Σύνολο ανταλλακτικών : 95.85 ευρώ (με ΦΠΑ)
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Jovan (Γιάννης) Μόλις έγραψα

 206 xs 1600
Ένταξη: 29 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 2 Τόπος: Megalopoli
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 29 Δεκ 2003, 12:12:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Εγω θελω να αλαξω τον ιμαντα χρονισμου στα 70.000 και με εχουν σκασει στιν lion το θελουν μεσα 2 μερες και 300euro ενω στιν εψιλον 250euro και 2 μερες και μετα απο 2 βδομαδες φισικα τελικα θα το αλλαξω σε ενα μη εξιουσιοδοτιμενο και το ψαχνω αν ξερει καποιος κατι ας το πει ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|