Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 20:40:54 Θέμα δημοσίευσης: 206 - Ρυθμιση Camber - Ακραξόνια Peugeot Sport |
|
|
συντοπιτες και συντοπιτισες... βοηθηστε!
σε λιγες μερες θα βαλω αναλυτικο ποστ για την καινουργια αναρτηση που εχω βαλει... χωρις να μπω σε πολυ βαθος και λεπτομερειες ακομα το προβλημα μου (με ολες τις αναρτησεις που εχω αλλαξει) οτι εχω θετικο καμπερ !!! πως πιστευετε οτι μπορω να αλλαξω το καμπερ μπροστα..? εχω ακουσει πολλα του στυλ... αλλες τρυπες στο θολο (παει και το καστερ) ρυθμιζομενα ψαλιδια (που να βρεις για 206 σε αυτην την γη?) κτλ...
κανεις που να το εχει κανει η να ξερει...?
ειναι απιστευτα σπαστικο και φθειρει τρομερα τα λαστιχα (ειδικα τα 205/40 που εχω) να εχεις θετικο καμπερ με αγωνιστικη αναρτηση!
πως θα το παμε 1-2 μοιρες αρνητικο...?
HELP.....!
Title Edited by MEMsound |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
bebis206vts (Νικος) Νέος χρήστης

 206XS 1.6 16ν 120hp mod
Ένταξη: 25 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 61 Τόπος: ΝΑΞΟΣ!!!!
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 22:28:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το ιδιο ακριβως προβλημα εχω κι εγω..!!
Πως γινετε ο δεξιος τροχος να εχει αρνητικο καμπερ και ο αριστερος θετικο..!! Μηπως κατι δεν παει καλα..? Πηγα το αυτοκινητο σε ευθυγραμισά καλο και μου βρηκε προβλημα στο αριστερο αμαορτισερ(bilstein)... Του λεω ΟΚ αλλαξε το.. Το αλλαζει και του ξαναεκανε ευθυγραμηση και τα βρηκε ολα ΟΚ συμφωνα με τα νουμερα που του δινουν καποια βιβλια που εχουν αυτοι για ολα τα αυτοκινητα.. Αλλα το καμπερ επιμενει!! Εκει ρε παιδι μου... θετικο συνεχεια!!!
Μου εχει σπασει τα νευρα..!! Και φενετε και ασχημα οταν φορας 17αρα... Τι να κανω δεν ξερω... Δεν μπορει αραγε να διορθωθει αυτο το πραγμα..? Γιατι στον δεξι τροχο αρνητικο και στον αριστερο θετικο..? Μηπως ειναι αλλου το προβλημα και οχι στα αμορτισερ? Κανονικα τι καμπερ πρεπει να εχει το 206 μαμα..??
206 πυραυλος!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 23:09:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μια πολύ καλή λύση είναι να αλλάξει όλο το μουαγιέ και να βάλεις από το 206 cup οπότε και θα έχει μέχρι και 2 μοίρες αρνητικό κάμπερ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 23:32:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
εμενα εχει θετικο το ιδιο και στους 2 τροχους... αν εχεις + στον ενα και - στον αλλο μαλλον αλλου πρεπει να εινια το προβλημα... παντως με χαμηλοπροφιλο λαστικο το γαμαει το προφιλ.. εχει που εχει λιγο το βαζει και στο πλαι.. και καθε φορα που στριβω το λυπαμαι το λαστιχακι μου... εντωμεταξυ πισω αξονας λογω χαμηλωματος εχει αρκετο αρνητικο (γα**το) και ειμια σαν περιεργος σκαραβαιος....
λιγο αρνητικο καμπερ θα ηταν ολα τα λεφτα....
Σημ. ειναι τοσο θετικο που φαινεται και με (σχετικα εμπειρο) το ματι... δεν χρειαζεται καν να το μετρησω... και με φρεσκοπλυμενο λαστιχο που περασε λιγο απο χωμα και εμεινε το αποτυπωμα στο πελμα βλεπεις ακιβως ποιο κομματι του ελαστικου παταει.. και αυτο που ειδα ηταν... ολη η εξω μερια ασπρη και η μεσα καθαρη.... και το αντιθετο πισω....
νομιζω οτι το μονο θετικο του θετικου καμπερ ειναι οτι εχεις καλη επαναφορα στο τιμονι... ετσι δεν ειναι...? τουλαχιστον σε μη υδραυλικη κρεμαγιερα στα παλια μου αυτοκινητα...
η καλυτερη και ιδανικοτερη αλλα και ακριβοτερη λυση ειναι ρυθμιζομενα ψαλιδια αλλα βεβαιως δεν υπαρχουν για 206 ουτε καν για peugeot νομιζω...
το μουαγιε απο 206 cup τι διαφορα εχει... τι γνωριζεις...?
εχω δωσει αρκετα λεφτα εχω φτιαξει τελειο στησιμο και εχω κολλησει σε 2-3 μοιρες καμπερ....
help guys...!!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 20 Σεπ 2003, 23:50:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Όταν χαμηλώνεις το αυτοκίνητο το κάμπερ σου,μειώνεται προς το μηδέν αλλά τούλάχιστον στο δικό μας είναι πολύ δύσκολο να πάρεις αρνητικές τιμές.
Για αυτό η PEUGEOT στο cup(Αγγλία) αλλά και τα 206 που τρέχουν στα ράλλυ στην ελλάδα έχουν αλλαγμένα μουαγιέ.Γιατί χρείαζονται κάποιες μοίρες αρνητικό κάμπερ.
Τα μουαγιέ αυτά από πλευράς υλικού είναι ακριβώς ταίδιαμε το απλά.Στο μόνο που διαφέρουν είναι ότι μπορούν να προσφέρουν κάποιες μοίρεσ αρνητικό κάμπερ.
Έχω ακούσει για τα ψαλίγια που λες,για στραβωμένα αμορτισέρ και άλλα τέτοια,...αλλά αφού η PEUGEOT SPORT δίνει την λύση...
Όσο για το τι κερδίζεις στην οδήγηση δεν ξέρω ακριβώς αλλά θα ρωτήσω τους ίδιους τους συμμετέχοντες στα ράλλυ με 206! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 08:36:44 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
το κακο ειναι οτι παρολο που το εχω χαμηλωσει αρκετα (τουλ 4cm) ακομα θετικο ειναι... αυτο ειναι καλο απο μια αποψη οτι ανεξαρτητου υψους οι γωνια κμαπερ παραμενει σταθερη αλλα ειναι σπαστικο απο την αλλη...
με αρνητικο καμπερ εχεις καλυτερη συμπεριφορα στις στροφες γιατι αντι οταν στριβεις να παταει σχεδον το πλαινο απο το λαστιχο παταει ολο το πελμα με μεγιστη και σωστη προσφυση...
στο clio που ειχα και ειχα παρει αμορτισερ με ρυθμιζομενη καμπερ (αλλο πραμα τελειως το αμορτισερ ειναι μαζι με βαση που με οβαλ τρυπα ρυθμιζεις εσυ οσο θες το καμπερ) βρηκα την υγεια μου....
ναι μεν ειναι για πιστα αλλα σε λογικες τιμες στο δρομο κανει θαυματα...
αλλα τι λεμε εδω ακομα δεν εχω καταφερει ουτε καν αν το μηδενισω...
ημαρτον...!
σ'ευχαριστω για την πληροφορια του μουαγιε θα προσπαθησω να ρωτησω την κονδορ αν και δεν τους βλεπω πολυ συνεργασιμους... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 21:22:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ποια κονδορ!!!Την λύση την έχουμε έτοιμη!
Ντίνος Θεσ-νικη τα πάντα ότι πληροφορία θες την βρίσκουμε!Εννοείτε και τα μουαγιέ! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 21:27:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
αν με βοηθουσατε σε αυτο παιδες με σωνετε... τα εχω φτιαξει σχεδον ολα τελεια και εχω κολλησει σε μερικες μοιρες κλιση...
αν δεν υπαρχει αλλη λυση εκτος απο μουαγιε αναμενω οδηγιες...!! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 21 Σεπ 2003, 21:29:58 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μάλλον είναι και η μόνη λύση η αλλαγή αυτών!
Οπότε μάλλον σώθηκες!  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 07:56:18 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Βασικα εγω βλεπω 2 λύσεις:
Λύση πρωτη και φθηνη:
206XS 1.6 16v -2601 Grp- A - Top strut reinforcing plates-two camber positions
Τιμή: Euro-33.33/τεμάχιο+ΦΠΑ 17,5%+μεταφορικά απο Αγγλία
Δευτερη λύση:
Αλλαγή ολης της βάσης της πλήμνης του τροχού το κομμάτι δηλαδή που πατάει το κατω μερος της μπουκαλας του αμορτισερ και μπαινει το μουαγιε με το κομματι της Peugeot sport France part No. CC17000-01 & CC17000-02 (αριστερα-δεξιά) με 2 μοιρες αρνητικο καμπερ
Τιμή: Euro-133.40 /τεμάχιο+μεταφορικά απο Γαλλία
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
ΝΙΚΟΣ (ΛΥΣΣΑ ΚΑΚΙΑ) Έχω ξεφύγει !!!

 CLIO RENAULTSPORT CUP 182hp!!!
Ένταξη: 09 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 2111 Τόπος: Were the Eagles fly higher
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 08:32:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παρε ενα Τηλ 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του το προβλημα σου.Ειναι και συνεργατης μας στην Βορεια Ελλαδα.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ PEUGEOTSPORT 
 |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 09:11:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
ΝΙΚΟΣ έγραψε: | Παρε ενα Τηλ 2310323000 ζητα τον Ντινο και πες του το προβλημα σου.Ειναι και συνεργατης μας στην Βορεια Ελλαδα.ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ PEUGEOTSPORT  |
Δε νομίζω να είναι εκεί φεύγει για πάτρα για το ράλι για δοκιμές! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 11:22:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
file pugsang ευχαριστς για τις πληροφοριες... τις ενισχυτικες πλακες τις εχω ηδη βαλει δεν σου προσφερουν καμπερ εκτος αν εχεις ηδη κανει αλλες τρυπες στον θολο... ειναι και καλα αν εχεις ηδη κανει απο μια τρυπα εξτρα διπλα σε καθε υπαρχουσα τρυπα που κουμπωνει το τοπ μουντ και θες να μπορεις να αλλαζεις το καμπερ... δεν μας κανει για αυτην την περιπτωση...
αυτες οι πλημνες-γονατο-μουαγιε? που λετε εινια στανταρντ 2 μοιρες η μπορω να τη ρυθμισω...?
(προσ το απρον το γαλλικο site της πεζο σπορ ειναι κλειστο... δεν μπορω να δω τον καταλογο... ) δηλαδη κανα 300αρι ευρα τη ωλεπεισ τη δουλεια...
χμμμ... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 11:42:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το site της Γαλλιας ειναι ανοιχτο τωρα ειμαι μεσα και ψαχνω τα πισω silent block για το δικο μου απλα πατα στο products katalog και σερφαρισε μεσα απο το java menu στα δεξιά.
Οι πλημνες αυτες ειναι στανταρ στις 2 μοιρες απ οτι μπορω να καταλαβω και δεν περνουν ρυθμιση.Παντωςκαι στην Αγγλια που διαβαζα σε ενα forum κανουν τρυπες στους θολους στα 206 για να ρυθμίσουν καμπερ:
The top mount on the 206 can be moved inwards by 15mm by simply redrilling the holes and there is enough room on the inside of the spring to move it inwards. That gives 1.5 degrees of neg camber.
On the 206 Cup cars.....they just use a reinforced top plate to offer the extra strength but also the extra adjustment for camber.
On the 206 there is also enough play in the driveshaft joints to allow the lower arm to be extended and therefore get the necessary camber.
I'm pretty sure from what I remember with the 106 there was also enough extension on the driveshafts to allow the lower arms to be lengthened without sorting the shafts as well.
There is also the method of using the different strut to gain cmaber. This an option that Leda offer with their strut.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:07:21 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
οκ το γαλλικο site απλα δεν δουλευε φαινεται το αρχικο Link. λοιπον...
ετσι οπως το φανταζομαι κανοντας τρυπες στους θολους και μετακινοντας το αμορτισερ πως αλλαζει το καμπερ...? μαλλον πολυ εμμεσα και φανταζομαι οσο συμπιεζεται το αμορτισερ και καθεται το αμαξι τοσο αλλαζει το καμπερ? (κατι σαν τις BMW?)
αυτο με το ημιαξονιο το εχω δει και εγω σε καποια φορουμ (για saxo) φαινεται πολυ απλο.... ειναι τοσο απλο?
τωρα με την μπουκαλα του αμορτισερ πως μπορεις να αλλαξεις το καμπερ...? αυτο δεν το εχω πιασει ακομα... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
GIANNIS206 (Γιάννης) Έχω ξεφύγει !!!

 207 RC
Ένταξη: 07 Νοέ 2002 Δημοσιεύσεις: 1168 Τόπος: Σέρρες
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:24:20 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Για δωστε το link για αυτο το site! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:47:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Κανοντας αλλες τρυπες στους θολους αλλαζεις το στατικο καμπερ αφου αλλαζει η γωνια εδρασης.Οι πλακες που φορας ειναι επίπεδες τελειως?Υπάρχουν και κατι τετοιες πλακες που ειναι εκκεντρες τις χρησιμοποιούσαν μαλιστα τα saxo challenge αλλα δεν μπορω να τις βρω πουθενά.Υπάρχουν και κατι εκκεντρες βίδες που αλλαζουν την θεση εδρασης της πλημνης πανω στο γονατο σε περιπτωση που στηριζεται ετσι το γονατο του 206 (δεν το ξερω αυτό)
SUSPENSION CAMBER KIT Adjusts camber alignment Β±1-3/4Β° to correct handling problems and improve ride in your lowered car Reduces wear on expensive performance tires Kit installs easily in lower strut mount. One kit required for front suspension
Ειχα βρει καποια στιγμή τον αντιπροσωπο καπου στην Καβαλα αλλα επειδη το 106 δεν εχει τετοιο τροπο στηριξης πεταξα ολα τα στοιχεια.
Αυτο με τα ημιαξονια δεν το ξερω καθολου πως γινεται αν μπορεις αναλυσε το μου λιγο γιατι δεν το εχω πιασει
Γιαννη το κειμενο ειναι απο το http://www.saxosportsclub.co.uk.
Ειναι εκει ενας τυπος με nick Pug206 ο οποιος ειναι φοβερα ψαγμενος.Αρχηγος θα ελεγα.
pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
pugsang (Μάκης) Έχω ξεφύγει !!!

 Peugeot 207 Rallye
Ένταξη: 26 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1292 Τόπος: Ραφήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 12:58:02 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το βρήκα το συστημα με τις εκκεντρες βιδες:
Ειναι της H&R δες το Link να καταλαβεις περι τινος προκειται:
Trpple C

pedal to the metal |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Martini (ΘΑΝΟΣ) Μόλις έγραψα


Ένταξη: 05 Αύγ 2003 Δημοσιεύσεις: 20 Τόπος: Αθηνα - Βούλα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 22 Σεπ 2003, 13:51:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
καταλαβα αυτο που λες με τις βιδες αυτο ομως δεν ισχυει για μας γιατι το αμορτισερ μπαινει χωστο μεσα στην πλυμνη και δεν εχει περιθωρια ναι παιξει οπως αυτο με την φοτογραφια... ετσι ειναι π.χ. τα clio το παλιο που ειχα ειχε κατι αντιστοιχο ειχε οβαλ τρυπες αντι για στρογγυλες και επαιζες με το καμπερ οπως με τις βιδες στην φοτογραφια...
δυστηχως στο γονατο του 206 δεν μπορει να αλλαξει η γωνια που μπαινει το αμορτισερ μεσα γιατι εινια fixed...
αλλωστε το λεει και στο site (For all cars equipped with McPherson struts)
αποτι φαινεται η μονες λυσεις φανταζουν αλλες τρυπες στους θολους η κανουργιο γονατο απο ΠΣ 300ευρα ομως......
φοβαμαι οτι αμα μπoυν πιο μεσα στους θολους τα top mount δεν θα κουμπωνει η μπαρα θολων... ψιλο στο οριο θα ειναι...
σχετικη ερωτηση... διαφορα πλυμνη-μουαγιε-γονατο? δεν ειναι το ιδιο? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
PoLiThS (Νικόλας) Τρελλαμένο μέλος

 306 Cabriolet 1.6 Full (2001)
Ένταξη: 15 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 841 Τόπος: Κατηχώρι Πορταριάς Βόλος
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 23 Σεπ 2003, 10:56:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα αλλα λύθηκε επιτηχώς χρησημοποιώντας τα ακραξόνια του 206 cc CUP. Πλέον μετράω και απο τις 2 πλευρές -1,3 μοιρες και φυσικιά έχει αλλάξει όλη η συμπεριφορά του αυτοκινήτου
Σημείωση : Για να βάλετε αυτά τα άκρα χρειάζονται και τα ημιαξόνια του 1600 με το παχύτερο καρέ στην πλύμνη Πράγμα επιτακτικό σε σενα ειδικα babis206vts γιατι υποθέτω φοράς τα παλια ημιαξόνια του 1400
Le Tavernier....
Η Κουλαρα Ποτε δεν πεθαίνει δεν την σκιάζει φοβέρα καμια.. μονο λίγο καιρο ξαποσταίνει και ξανα προς τα γκαζια τραβα τραβα τραβα και ξανα προς τα γκαζια τραβααααα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|