Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 19:56:58 Θέμα δημοσίευσης: Πρόβλημα στην τουρμπίνα; |
|
|
Μόλις πριν λίγο, επιτάχυνα και είδα το αυτοκίνητο να αρνείται να επιταχύνει, λες και είχε 60 άλογα! Επίσης σφυρίζει δυνατά και αν αφήσω το γκάζι, κάνει σκάσιμο. Βαλβίδα ανακούφισης; Κολλάρο; Λαστιχάκι;
Τι κίνδυνος ελοχεύει για την τουρμπίνα; Πού μπορεί να οφείλεται; Είναι λογικό για 7 μηνών αυτοκίνητο; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 20:21:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 20:56:11 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
2 βλάβες σε 7 μήνες + τα λάθος λάδια από την αντιπροσωπεία. Δεν με πάει καλά... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 22:30:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Ιαν 2008, 22:50:14 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: | Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι. |
Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Touristas (Αργύρης) Τεχνικός Σύμβουλος
Peugeot Geopolis RS 300
Ένταξη: 15 Φεβ 2004 Δημοσιεύσεις: 3273 Τόπος: Νικαια-Περιστέρι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 08:29:07 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Dr_Michael έγραψε: | grpap έγραψε: | Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι. |
Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι; |
Από πότε τα λάδια σφυρίζουν….????
Ξέρετε τι μπορεί να είναι το σφύριγμα η από τη μπορεί να προήρθε …όχι ….
Αφήστε των άνθρωπο να το πάει να το δουν και μετά να πείτε ότι θέλετε Αν και πάλι ξέρω τι θα λέτε αλλά τέλος πάντων
android έγραψε: | πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
Όσο για αυτό τι να πω.  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 11:27:23 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Έχει δίκιο ο Αργύρης. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς σχετίζεται με το λάδι. Αυτό που προσπαθώ όμως να καταλάβω είναι αν είναι ελάττωμα από το εργοστάσιο ή αν πρόκειται για ανθρώπινο παράγοντα...
Τη Δευτέρα θα έχω νεότερα και θα ενημερώσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
volvos (volvos) Άντε γεια !!!



Ένταξη: 08 Απρ 2004 Δημοσιεύσεις: 15542
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 12:22:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ανθρωπινο παραγοντα ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ...ουτε και λαδια
και 60αρι να ειχες βαλει δε διαλυονται ετσι τα σημερινα αμαξια.
ισως να ειναι θεμα τουρμπινας καθως εχω ακουσει οτι οι πρωτες παρτιδες 150αρια ειχαν καποιο θεμα . . . |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 14:19:57 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Touristas έγραψε: | Dr_Michael έγραψε: | grpap έγραψε: | Αν εχει προκληθει απο τα λαδια να τους βαλεις το δοχειο στο γνωστο σημειο.Για να το δεις αυτο ομως πρεπει να το πας στη Λαιον μαζι με το λαδι που σου εβαλαν και την αποδειξη με την εργασια και το ειδος της.Λεει οτι εγινε αλλαγη λαδιων με το ταδε λαδι. |
Ναι την έχω την απόδειξη και γράφει το 10-40 πάνω. Σημείωση: Το λάθος λάδι δεν το έβαλε η Lion αλλά η αντιπροσωπεία της Χαλκίδας.
Πώς θα ξέρω αν προκλήθηκε από το λάδι; |
Από πότε τα λάδια σφυρίζουν….????
Ξέρετε τι μπορεί να είναι το σφύριγμα η από τη μπορεί να προήρθε …όχι ….
Αφήστε των άνθρωπο να το πάει να το δουν και μετά να πείτε ότι θέλετε Αν και πάλι ξέρω τι θα λέτε αλλά τέλος πάντων
android έγραψε: | πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
Όσο για αυτό τι να πω.  |
Σαφως και δεν ξερω.Γιαυτο λεω αν.Οσον αφορα εμενα αν πω κατι και αποδειχθει λαθος το παραδεχομαι.Δεν εχω τετοια προβληματα.Αν δεν δεις τα λαθη σου δεν μαθαινεις.Ειναι νομος αυτο.
Υγ Δεν σφυριζουν τα λαδια.Ενα μη σωστα λιπαινομενο εξαρτημα ομως ναι,μπορει να σφυριζει/κανει θορυβο γενικοτερα.
Αν δεν κανω λαθος επισης η τουρμπινα λιπαινεται με λαδι.Αν το λαδι αυτο δεν ειναι στο σωστο ιξωδες μπορει να εχουμε προβληματα στο ξεκινημα.Δηλαδη οταν ξεκιναμε με κρυο μοτερ που δεν εχει διαστολες τοτε το χοντροτερο λαδι απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορει να λιπανει σωστα.Αν και γενικα τις περισσοτερες φθορες τις εχουμε στο κρυο ξεκινημα σε ολα τα μοτερ.
Επισης μπορει να εχουμε προβληματα και στη λειτουργια μιας και οι μικροτερες ανοχες ενος μοτερ δεν επιτρεπουν στο 40αρι λαδι να κυκλοφορησει καλα και παντου με αποτελεσμα μειωμενη αξιοπιστια η και βλαβες.Επισης το 40αρι κρυωνει δυσκολοτερα απο το 30αρι.Ενα σημειο που ειναι κρισιμο για το κρυωμα της τουρμπινας στο σημειο του αξονα.Η οποια τουρμπινα περιστρεφεται με πανω απο 100.000 στροφες ανα λεπτο.Ακριβη ρυθμο περιστροφης της τουρμπινας δεν γνωριζω οπως επισης και αν χρησιμοποιειται και το υγρο ψυξης του κινητηρα για την επιπλεον ψυξη της.
Κανω λαθος στα παραπανω;Και αν ναι που; |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:28:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
grpap έγραψε: |
Υγ Δεν σφυριζουν τα λαδια.Ενα μη σωστα λιπαινομενο εξαρτημα ομως ναι,μπορει να σφυριζει/κανει θορυβο γενικοτερα.
Αν δεν κανω λαθος επισης η τουρμπινα λιπαινεται με λαδι.Αν το λαδι αυτο δεν ειναι στο σωστο ιξωδες μπορει να εχουμε προβληματα στο ξεκινημα.Δηλαδη οταν ξεκιναμε με κρυο μοτερ που δεν εχει διαστολες τοτε το χοντροτερο λαδι απο αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης δεν μπορει να λιπανει σωστα.Αν και γενικα τις περισσοτερες φθορες τις εχουμε στο κρυο ξεκινημα σε ολα τα μοτερ.
Επισης μπορει να εχουμε προβληματα και στη λειτουργια μιας και οι μικροτερες ανοχες ενος μοτερ δεν επιτρεπουν στο 40αρι λαδι να κυκλοφορησει καλα και παντου με αποτελεσμα μειωμενη αξιοπιστια η και βλαβες.Επισης το 40αρι κρυωνει δυσκολοτερα απο το 30αρι.Ενα σημειο που ειναι κρισιμο για το κρυωμα της τουρμπινας στο σημειο του αξονα.Η οποια τουρμπινα περιστρεφεται με πανω απο 100.000 στροφες ανα λεπτο.(ακριβη ρυθμο περιστροφης της τουρμπινας δεν γνωριζω)
Κανω λαθος στα παραπανω;Και αν ναι που; |
Λέγε μου τέτοια...
Περιμένω αύριο το πόρισμα από την αντιπροσωπεία και θα σας ενημερώσω. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
grpap (Γρηγορης) Τρελλαμένο μέλος

 Peugeot 206 1.6 (16v) xs (2004)
Ένταξη: 02 Ιούλ 2007 Δημοσιεύσεις: 529 Τόπος: Αθηνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:36:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αυτο που λεω ειναι οτι μπορει να παθει βλαβη απο μη σωστη λιπανση.Μπορει αμεσα αλλα μπορει και σε βαθος χρονου
Αλλα επισης μπορει και να μην συνεβει τιποτα απο αυτα.Μπορει να ειναι κατι αλλο.
Το τι συνεβη πραγματικα θα το πει ο μηχανικος που θα το δει και μονο αυτος.
Υγ Προσοχη στα λαδια που βαζετε.Επισης προσοχη στο εξης:αν τραβωντας το στικ δειτε το λαδι να εχει σκουρηνει πολυ η να εχει μαυρισει να το αλλαξετε αμεσως μαζι με το φιλτρο.Ανεξαρτητα αν ειναι στα χιλιομετρα που λεει η πεζο για αλλαγη λαδιων η σε πολυ λιγοτερα.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την grpap στις Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:42:47, 2 φορές συνολικά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:38:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το πρόβλημα συνεχίζει όπως ήταν?
Δεν έχεις δει καμία διαφορά? |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:42:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
power έγραψε: | Το πρόβλημα συνεχίζει όπως ήταν?
Δεν έχεις δει καμία διαφορά? |
Τι εννοείς; Το Σάββατο 19-1-2008 το μεσημέρι παρουσιάστηκε το πρόβλημα, και έκτοτε το έχω κλειδώσει το αμάξι και δεν το χρησιμοποιώ μέχρι να το πάω συνεργείο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
power (Κώστας) Τρελλαμένο μέλος

 207 GT
Ένταξη: 03 Φεβ 2007 Δημοσιεύσεις: 455 Τόπος: Δράμα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:50:46 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Είπα μήπως το κάνες καμία βόλτα να δεις μήπως άλλαξε συμπεριφορά. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 15:59:15 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
power έγραψε: | Είπα μήπως το κάνες καμία βόλτα να δεις μήπως άλλαξε συμπεριφορά. |
Δεν το διακινδυνεύω. Είναι όμως σίγουρα μηχανικό πρόβλημα και όχι ηλεκτρονικό που ίσως να λυνόταν με ένα ... restart! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
drdino (Kωνσταντίνος) Έχω ξεφύγει !!!

 BMW 330i (F30)
Ένταξη: 16 Δεκ 2003 Δημοσιεύσεις: 3365 Τόπος: Βροχονήσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 20:17:54 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Δεν λύθηκε δλδ με restart σίγουρα; Λαμπάκι άναψε;
Οικογενεια Peugeot: 304 (1978), 406 (1998), 307 (2005), 308 (2011). Πλέον χωρίς Peugeot. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 22:32:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
drdino έγραψε: | Δεν λύθηκε δλδ με restart σίγουρα; Λαμπάκι άναψε; |
Όχι δεν λύθηκε με restart. Ούτε λαμπάκι άναψε, ούτε στο warning log έδειξε τίποτα. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
salex (Στελιος) Έχω ξεφύγει !!!


3008 (ex 207 GT)
Ένταξη: 21 Οκτ 2006 Δημοσιεύσεις: 2596 Τόπος: Παλλήνη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:05:40 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μιχάλη, έχεις κανένα διαγνωστικό να κοιτάξεις για βλάβες; Μερικές βλάβες δεν συνεπάγονται check engine light επειδή θεωρούνται δευτερεύουσες.
http://www.etuners.gr |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
Dr_Michael Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:07:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
salex έγραψε: | Μιχάλη, έχεις κανένα διαγνωστικό να κοιτάξεις για βλάβες; Μερικές βλάβες δεν συνεπάγονται check engine light επειδή θεωρούνται δευτερεύουσες. |
Όταν λες διαγνωστικό; Όχι δεν έχω κάτι τέτοιο. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
android (γιωργος) Έχω ξεφύγει !!!


 207 gt
Ένταξη: 30 Αύγ 2007 Δημοσιεύσεις: 3540
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 20 Ιαν 2008, 23:51:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
android έγραψε: | πωωωωωωωωω
τετοια να μου λες θα το πεταξω στην θαλασσα |
Όσο για αυτό τι να πω. [/quote]
τι να πεις αν ηθελα να ασχολουμε ολη μερα με τετοια θα περνα ιταλικο
αλλα εχω παρατηρηση τωρα στο στρωσιμο σε τερμα ησυχο μερος νυχτα
οταν του δινεις για λιγο κ ζεσταθει για τα καλα ακουγετε ενα τσουφ που δεν ακογετε στην αρχη κτλ κ οσο συνεχιζεις ακουγετε κι αλλο στο πατα ασε λεω...βεβεα πτωση απο αποδοση δεν βλεπω...μονο την τουρμπινα πυρωμενη  |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
 |
|