Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 03:45:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Alex έγραψε: |
1) Ta xamhlwmena amaksia exoun theoritika toulaxiston mikroterh telikh giati o aeras pou mpenei apo katw einai ligoteros kai paragei mikroterh anwsh. H anwsh einai terastia dynamh kai mporei na kanei ena amaksi na zygizei kai 300-400 kila ligotero sta 200km/h |
Σωστό μεν αλλά... Εξαρτάται και από την αεροδυναμική του αυτοκινήτου και από το πόσο χαμήλωσε. Η αεροδυναμική αντίσταση καλυτερεύει μετά το χαμήλωμα και επιπροσθέτως μειώνεται το φαινόμενο στροβιλισμών στο πίσω μέρος που πάσχουν όλα τα HatchBack όπως και το 206. Γι αυτό και μετά το χαμήλωμα σε αυτά τα αυτοκίνητα ανεβαίνει η τελική. Στο δικό μου 206 η τελική ανέβηκε αισθητά μετά το χαμήλωμα. Εκεί που δύσκολα έγραφα 200 τώρα γράφω άνετα 205!!
Alex έγραψε: |
2) Yparxei genikws h antilhpsh oti otan alazoume th diastash stis rodes to konter mas klevei.. re paidia den mporei na klevei eite megalwnoume eite mikrainoume.. mh genikologoume Nai klevei alla otan tis megalwnoume.. otan tis mikrainoume re paidia DEN KLEBEI.. emeis to kleboume.. Kai malista sta 1400aria opou ta pragmatika 100 einai konterisia 98 otan alazoun apo 175/65 14 se 195/50 15paei h pragmatikh sta 100 -> 99.kati .. theikh proseggish :D Den prepei na skeftomaste - aaaa 15ara ara megalyterh ara klebei. |
Δυσκολεύομαι να καταλάβω τί εννοείς...
Πιστεύω ότι θέλεις να πεις τα παρακάτω:
Όταν αλλάζουμε βήμα οι ενδείξεις του κοντέρ πάντα και ανεξαιρέτως αλλοιώνονται.
Όταν μικραίνουμε το βήμα οι ενδείξεις δείχνουν περισσότερα χαω από ότι πριν (πχ εάν στα 100χαω έδειχνε 98, θα δείχνει σαφώς περισσότερα χαω ανάλογα με το πόσο μίκρυνε το βήμα).
Όταν μεγαλώνουμε το βήμα οι ενδείξεις δείχνουν λιγότερα χαω από ότι πριν (πχ εάν στα 100χαω έδειχνε 98, θα δείχνει σαφώς λιγότερα χαω).
Το 1.4 με 175/65/14 έχει διάμετρο 58.310εκ. Με 195/50/15 θα έχει διάμετρο 57.600εκ (-610 χιλιοστά), δηλαδή το βήμα μικραίνει, άρα το κοντέρ θα δείχνει λίγο περισσότερα χαω από ότι πριν.
Το πόσο χάνει το κοντέρ θα μπορέσετε να το δείτε με τη βοήθεια του προγράμματος.
Alex έγραψε: | 5) Eixa dei tis sxeseis tou 206 1.4 stous 4T tou 99 kai tis grafw apo katw se sxesh me to pinakaki ths LION to opoio omws mporei na anaferete kai se kainouria ekdosh kibwtiou gia to 1.4 mias kai alakse ligo o kinhthras.
4T '99 old -> Lion 2002
3,416 ->3.417
1,809 ->1.810
1,275 ->1.281
0,975 ->1.026
0,767 ->0.767
Telikh 4,286 -> 4,063 (megalh diafora)
|
Άρα και εδώ θέλει διόρθωση το πρόγραμμα. Στους 4Τ είχα δει τα τεστ των 1.6 XS και CC και έδιναν τελική σχέση 3.584. Η Lion δίνει 3.760. Αυτό με έκανε να αναρωτιέμαι μήπως τα πρώτα XS είχαν μακρύτερη τελική σχέση από τα XS2... Ακόμα ψάχνω τρόπο να μάθω τί συμβαίνει... Πάντως εάν όντως τα XS έχουν 64 δόντια στην κορώνα και 17 στο πηνίο τότε η σχέση θα είναι 3.764. Έχουν άραγε την ίδια κορώνα-πηνίο όλα τα XS;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Nikel Έχω ξεφύγει !!!
Ένταξη: 30 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 1054 Τόπος: Πειραιάς-Κερατσίνι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 14:09:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Nikel έγραψε: | Για κανε παιχνιδι ρε Chataso να το παρουμε και εμεις |
A CC & a Strong Hair-Gel Are 2 Things That Go Together |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 20:27:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Basika to programa edw pou bgazei ta kilometer einai ligo diaforetiko apo ta alla sto internet. Se alla programmata pou exw chackarei sto internet otan bazw apo 175/65 14 se 195/50 15 leei:
Speedometer reading with 175/65 14 - 100km/h
*Actual speed* with 195/50 15 when speedo reads 100 = 101.kati
Pou shmenei oti otan to konter dixnei 100 esy phgeneis me 101.kati... Den einai ligo diaforetiko se sxesh me to prog pou exoume edw pou einai san na leei oti sou dixnei parapanw apo oti pragmatika pas?
Opote synopsizoume: To 206 to 1.4 mama me 175/65 14 dixnei 100 alla pragmatika einai ta 98 (etsi to metrhsan ta periodika). Ara otan bazoume to 195/50 15 to actual speed otan to konter dixnei 100 einai gyrw sta 99.kati. Diladh diorthwnetai to speedo error twn 2 km/hr pou eixe apo to ergostasio.
Oso gia thn aerodynamikh antistash den mporw na katalabw giati na pesei.. to aerodynamikos syntelesths theoritika einai idios, isws to keno aeros (drag) pisw apo to amaksi na meiwnetai ontws alla den tha tan pio efkolo na meiwthei otan ftanei aeras kai apo katw kai apo panw pros ta pisw.. bebaia to idaniko einai na petakseis enan aerodynamiko diaxyth san afta pou exei sto bodykits kai na eisai o theos ths asfaltou alla einai asxhma... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 23:35:42 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Από την στιγμή που η διάμετρος/περίμετρος είναι μικρότερη με τα
195/50/15, είναι αυτονόητο ότι οι ρόδες θα "κυλάνε" πιο γρήγορα
χρησιμοποιώντας τις ίδιες στροφές ο κινητήρας.
Οπότε το ταχύμετρο θα δείχνει περισσότερα από ότι έδειχνε όταν είχαμε
μεγαλύτερα σε διάμετρο/περίμετρο ελαστικά (175/65/14).
Αυτό όμως δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το αμάξι πηγαίνει και γρηγορότερα.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος!
Έχει επεξεργασθεί από τον/την chatasos στις Δευ 05 Αύγ 2002, 00:25:34, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ 04 Αύγ 2002, 23:58:00 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Τελικά να τα βάλεις ή όχι τα 195/50/15 ή να πας για 185/50/15; Γιατί με 185/55/15 χάνεις ελαφρώς...
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 04:14:47 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αλέξη, όταν σου λέει ότι αντί για 100 θα βλέπεις 101, σημαίνει ότι όταν έχεις 98χαω θα βλέπεις 101χαω στο κοντέρ κι όχι 100 όπως πριν.
Ο αέρας που στροβιλίζεται από κάτω από το πάτωμα, περνάει από έναν χώρο όπου η αεροδυναμική είναι κατεστραμένη (κινητήρας, ψαλίδια, εξάτμιση, θόλοι). Επιπλέον, ειδικά στα χάτσμπακ, ο αέρας που περνάει από κάτω προστίθεται στον στροβιολισμένο αέρα που συγκεντρώνεται από πίσω και αυξάνει το "αεροδυναμικό φρένο".
Σκίστη, 185/55/15 ταιριάζει πολύ στη διάμετρο με το 175/65/14, και στην ουσία είναι σχεδόν το ίδιο χαμηλοπρόφιλο με το 195/50/15.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι 06 Αύγ 2002, 15:25:25 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: |
Σκίστη, 185/55/15 ταιριάζει πολύ στη διάμετρο με το 175/65/14, και στην ουσία είναι σχεδόν το ίδιο χαμηλοπρόφιλο με το 195/50/15. |
Μόλις γύρισα από το Rallye Market που είχα πάει να ρωτήσω για τιμές και σχετικά. Όντως σύμφωνα με τον πίνακα το 185/55/15 είναι σχεδόν ίδιο με της μαμάς,αλλά είμαι σε διαφωνία με τον πατέρα μου γιατί μου έχει κολλήσει να βάλω 195/50/15. Θα του φέρω παράδειγμα οτι μου ζήτησαν για το Bridgestone Potenza 720 T για τα 195/50 250 ευρώ και για τα 185/55 400, συν οτι γιατί να βάλεις το 185/55 ενώ ο 195/50 είναι φθηνότερο και πιο ωραίο στο μάτι. Το οικονομικό βέβαια δεν υφίσταται,αλλά ελπίζω να μην ζητήσει να καλύψει την διαφορά!!
Επίσης μου πρότεινε την νέα ζάντα της OZ με την ονομασία Supereel... κάτι, και καθότι πολύ ελαφριά,πιο ελαφριά και από σιδερένιο τάσι 13 ή 14",θα έχω πολύ καλύτερη εκκίνηση λόγω traction και καλύτερη τελική. Αλλά μάλλον έχω αποφασίσει για την RW 7χ15 της BBS.
P.S. Το Michelin Sport ξεκινάει απο 195/50/15 αλλά με ανησυχεί οτι είναι η μικρότερη διάστασή της και του τέστιν είναι στα όρια του ανεκτού, όταν η μέση διάστασή της είναι στο 245/45/17.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 02:24:55 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
150Ε διαφορά; Αν και το αυτοκίνητο θα δείξει καλύτερα με 185/55/15, η διαφορά τιμής είναι αισθητή και αρκετή για να οδηγήσει κάποιον στα 195/50/15. Τα ζαντολάστιχα με 195/50/15 δείχνουν καί στο μάτι λίγο υπερβολικά για το 1.4, κι αυτό γιατί τα φτερά εμπρός δεν είναι φουσκωτά και τα ζαντολάστιχα προεξέχουν ελαφρώς των φτερών. Το είδα σε 206 1.4 με 195/50/15 Potenza RΕ720 και ΟΖ 7'. Οριακή αισθητική.
Μπορούμε να πάρουμε ΟΖ κατευθείαν από τον εισαγωγέα που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και προμηθεύει όλη την Ελλάδα. Όταν είσαι Σκίστη έτοιμος, πάρε με τηλέφωνο να πάμε μαζί και να διαπραγματευτούμε ειδική μεταχείριση και έκπτωση για τα μέλη του 206 Club.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 13:58:16 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Φίλε Miltella, ο κύβος ερρίφθη τελικώς. Οι ζάντες BBS RW είναι στάνταρ οτι θα μπούνε και τώρα ψάχνω για το λάστιχο σε 185/55/15 σε Bridgestone Potenza E720 ή Michelin Pilot Exalto. Δυστυχώς ήμουν με το μηχανάκι όταν με έπιασε η μπόρα εν οδώ για τον Φραγκούλη,και γύρισα σπίτι γιατι είχα βραχεί μέχρι τον... Θα φύγω σε λίγο ωστόσο τώρα που πέρασε. Για τοποθέτηση αν είναι Bridgestone θα πάω στον Ντάλο που έχει και αντιπροσωπεία και τις ζάντες, σε μια ώρα να έχω φύγει. Αλλιώς μάλλον Φραγκούλης για Michelin. Δεν ξέρω κιόλας αν θα τοποθετηθούν μέσα στην εβδομάδα ή θα πάνε για την επόμενη.
P.S. 1- Γιατί όπου πάω για ζάντες όλοι ξεκινάνε και μου δείχνουν φτηνιαδούρες; Θέλω ρε γ****ο καλές και θα τις πληρώσω!
P.S. 2-Το γεγονός οτι δεν έχουν τις ζάντες που θέλω και τους λέω οτι θα τους τις φέρω να τις περάσουν με δικά τους λάστιχα, προκαλεί ελαφρό θυμό (χεχεχε!! πάειιιιιι το κέρδος)
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Slash (Ντάνης) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (2001)
Ένταξη: 25 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 541 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 07 Αύγ 2002, 16:12:13 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Πάλι από το 0. Μόλις γύρισα από τον Φραγκούλη και Ντάλο. Από θέμα οργάνωσης δεν το συζητώ,ο Φραγκούλης έχει πολύ καλο service και καλά καταρτισμένο προσωπικό. Καταρχήν μου είπε 2 πράγματα που κανείς άλλος δεν μου είπε και με έβγαλε από το σκοτάδι όταν κανείς δεν το έκανε.
1)Μου λέει ευθέως,γιατί δεν προτιμάς εργοστασιακές ζάντες και ψάχνεις από έξω; Ήταν ο πρώτος που μου το είπε και προφανώς ο άνθρωπος θέλει αξιοπιστία σε ότι φτιάχνει. Επίσης δέχτηκε καλά την επιλογή μου για ζάντες BBS και ούτε προσπάθησε να μου προτείνει δικές του. Μου λέει φέρτες εδώ να στις περάσω στα λάστιχα που θέλεις και σε 1 ώρα είσαι έτοιμος να ρολάρεις. (υποσημ. Η αντιπροσωπεία Michelin δείχνει τον Φραγκούλη ως επίσημο λιανικό προμηθευτή)
2)Μου είπε οτι 185/55/15 δεν μπαίνουν σε ζάντα 7χ15 που θέλω να βάλω. Συν μου έβγαλε κατάλογο της Michelin 2002 και μου το έδειξε οτι για αυτό το ελαστικό έχει όριο απο 5,5 μέχρι 6,5 με προτεινόμενο το 6. Για 195/50/15 δείχνει 6 μέχρι 7,με προτεινόμενο το 6,5. Στα όρια είμαστε δηλαδή. Για [205,<) ούτε να το συζητάμε.
Μπρουμ και πίσω στον Ντάλο. Σε μικρότερη διάσταση δεν βγαίνει η ζάντα. Προσφέρθηκε όμως να πάω εκεί και να μου βάλει μία για να δω αν μου αρέσει να την πάρω. Γιατί μπορεί να μην μου κάτσει καλά και να μην την γουστάρω. Ωραίος.
Αναζήτησης συνέχεια αύριο που θα επισκεφθώ και άλλα μαγαζιά.
I live my life a 1/4 mile at a time...for those 10 seconds or less...I'm free |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Αύγ 2002, 00:59:50 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ναί, Slash! Είναι όπως σου το είπαν. Πάντως μην κολλάς να βάλεις ζάντα 6,5' με 185/55/15, μια χαρά θα κάτσει. Χώρια που η 6,5άρα ζάντα δεν θα εξέχει των φτερών όπως η 7άρα. Άντε, με το καλό!
Τελευταία τρέχω τόσο πολύ που κλέβω κι από τον ύπνο μου, αλλά όταν θα πας πάρε με τηλέφωνο μήπως και μπορέσω να περάσω.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Alex Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.4 (8V) XT (1999)
Ένταξη: 24 Ιούλ 2002 Δημοσιεύσεις: 1037 Τόπος: Αθήνα - Μαρούσι
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 08 Αύγ 2002, 01:06:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Re paidia emena h 6.5ara me to 195/50 mou fenetai oti san na einai mikrh gia ta 195aria.. den kserw an ftaiei to lastixo pantws einai emfanes oti to lastixo "kse-xeilizei" apo to xeilos ths zantas... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 01:46:17 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Παιδια στο site :http://www.pugcc.cjb.net/
βρηκα το εξης που υπολογιζει κατα τα λεγομενα την ταχυτητα του 206 (cc)
TOP SPEED
You can calculate your car's top speed. Last day I tested my car, at 5th gear and at 3500rpm it's speed is 121 km/h. Means that when my car runs at 5th gear and 7000rpm then it's speed will be 242 km/h. Let's calculate,
Calculate 5th gear and 7000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed is 121km/h. To calculate 7000 rpm
3500 x 2 = 7000 rpm and 121x 2 = 242 km/h. (It's speed is 242km/h at 7000 rpm and at 5th gear)
Calculate 5th gear and 8000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed 121 km/h. To calculate 8000 rpm
121 / 3500 = 0,034571 0,034571 x 8000 = 276,568 km/h
But as you know that it's hard to run a car 8000 rpm at 5th gear. You must change chip, airfiter, cams, cancell rpm cutter etc.
Some car's speed meter's can stop at 220 but if rpm still goes up then means that car's speed still up.
Tωρα τι ειναι παλι αυτο; ο τυπος υπολογιζει τελικη ταχυτητα >240 χλμ/ωρα με 7000 στροφες. γινονται αυτα ;
το σκεπτικο του δε, ειναι πολυ απλοικο εως τι να πω...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 09:27:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
DimiP έγραψε: | Παιδια στο site :http://www.pugcc.cjb.net/
βρηκα το εξης που υπολογιζει κατα τα λεγομενα την ταχυτητα του 206 (cc)
TOP SPEED
You can calculate your car's top speed. Last day I tested my car, at 5th gear and at 3500rpm it's speed is 121 km/h. Means that when my car runs at 5th gear and 7000rpm then it's speed will be 242 km/h. Let's calculate,
Calculate 5th gear and 7000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed is 121km/h. To calculate 7000 rpm
3500 x 2 = 7000 rpm and 121x 2 = 242 km/h. (It's speed is 242km/h at 7000 rpm and at 5th gear)
Calculate 5th gear and 8000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed 121 km/h. To calculate 8000 rpm
121 / 3500 = 0,034571 0,034571 x 8000 = 276,568 km/h
But as you know that it's hard to run a car 8000 rpm at 5th gear. You must change chip, airfiter, cams, cancell rpm cutter etc.
Some car's speed meter's can stop at 220 but if rpm still goes up then means that car's speed still up.
Tωρα τι ειναι παλι αυτο; ο τυπος υπολογιζει τελικη ταχυτητα >240 χλμ/ωρα με 7000 στροφες. γινονται αυτα ;
το σκεπτικο του δε, ειναι πολυ απλοικο εως τι να πω...
|
Φίλε jim, όλα αυτά είναι καθαρά υποθετικά. Δεν αναφέρεται πουθενά η ιπποδύναμη και ειδικά η ροπή. Αυτά είναι τα μεγέθη (και ειδικά η ροπή) που θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να ανεβάσει 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη και να επιτύχει αυτά τα νούμερα.
Τώρα με 75 μουλάρια και 11,5 οκάδες ροπούλα τι να κάνεις;
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 15:51:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | DimiP έγραψε: | Παιδια στο site :http://www.pugcc.cjb.net/
βρηκα το εξης που υπολογιζει κατα τα λεγομενα την ταχυτητα του 206 (cc)
TOP SPEED
You can calculate your car's top speed. Last day I tested my car, at 5th gear and at 3500rpm it's speed is 121 km/h. Means that when my car runs at 5th gear and 7000rpm then it's speed will be 242 km/h. Let's calculate,
Calculate 5th gear and 7000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed is 121km/h. To calculate 7000 rpm
3500 x 2 = 7000 rpm and 121x 2 = 242 km/h. (It's speed is 242km/h at 7000 rpm and at 5th gear)
Calculate 5th gear and 8000 rpm
At 5th gear and 3500 rpm, speed 121 km/h. To calculate 8000 rpm
121 / 3500 = 0,034571 0,034571 x 8000 = 276,568 km/h
But as you know that it's hard to run a car 8000 rpm at 5th gear. You must change chip, airfiter, cams, cancell rpm cutter etc.
Some car's speed meter's can stop at 220 but if rpm still goes up then means that car's speed still up.
Tωρα τι ειναι παλι αυτο; ο τυπος υπολογιζει τελικη ταχυτητα >240 χλμ/ωρα με 7000 στροφες. γινονται αυτα ;
το σκεπτικο του δε, ειναι πολυ απλοικο εως τι να πω...
|
Φίλε jim, όλα αυτά είναι καθαρά υποθετικά. Δεν αναφέρεται πουθενά η ιπποδύναμη και ειδικά η ροπή. Αυτά είναι τα μεγέθη (και ειδικά η ροπή) που θα επιτρέψουν στο αυτοκίνητο να ανεβάσει 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη και να επιτύχει αυτά τα νούμερα.
Τώρα με 75 μουλάρια και 11,5 οκάδες ροπούλα τι να κάνεις; |
σε ευχαριστω πολυ svstoyk,
πραγματικα μου εδωσες κουραγιο να συνεχισω να γκαζωνω...
πραγματικα δεν μιλαγα για κατι που με ενδιαφερει , απλα το βρηκα και γελασα με τον τροπο υπολογισμου του.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Svstouk (Στέφανος) Τρελλαμένο μέλος
Peugeot 206 1.4 (8V) Color Line (2002)
Ένταξη: 09 Αύγ 2002 Δημοσιεύσεις: 869 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 16:56:34 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
'Έλα ρε, μην στραβουμουτσουνιάζεις!!
Άναφερόμουν σε μουλάρια και οκάδες όσον αφορά το να φτάσεις 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη (ότι δηλ. δεν έχουμε τη δύναμη που απαιτείται για κάτι τέτοιο)
Αν σε παρηγορεί, ούτε και οι 1.6 ή οι δίλιτροι την έχουν!
Γι'αυτό σου λέω, έλα να σε πάω βόλτα με τη Ferrari να δεις τι σημαίνει πέμπτη και 7000σαλ!
Be ware! Lion within! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
DimiP Άντε γεια !!!
Peugeot 206xt,Μazda 3MPS,Peugeot 207GT
Ένταξη: 16 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 5257 Τόπος: Πειραιάς
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ 19 Οκτ 2002, 23:46:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Svstouk έγραψε: | 'Έλα ρε, μην στραβουμουτσουνιάζεις!!
Άναφερόμουν σε μουλάρια και οκάδες όσον αφορά το να φτάσεις 7000 και 8000 σαλ με πέμπτη (ότι δηλ. δεν έχουμε τη δύναμη που απαιτείται για κάτι τέτοιο)
Αν σε παρηγορεί, ούτε και οι 1.6 ή οι δίλιτροι την έχουν!
Γι'αυτό σου λέω, έλα να σε πάω βόλτα με τη Ferrari να δεις τι σημαίνει πέμπτη και 7000σαλ! |
αν εχεις ferrari να αρχισω να σκεφτομαι αλλιως....
αν παλι οχι...
α χα κακο ε;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
veilside (Βαγγελης) Μόλις έγραψα
206 quiksilver
Ένταξη: 19 Οκτ 2002 Δημοσιεύσεις: 10 Τόπος: xania
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 21 Οκτ 2002, 11:20:12 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
an 8elete na ma8ete pws 8a kanete to 206 sas san to rc xwris na to agorasete steilte moy aplws e-mail!!!! :D |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ 23 Οκτ 2002, 03:26:36 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το έγραψα και αλλού...
Προς τους διαχειριστές
Μέτρησα με μέτρο την μείωση της διαμέτρου της μπροστινής ρόδας σε σχέση με την πίσω, στο 206 μου, σε άλλο 206, σε 307, και σε Astra (με τις σωστές πιέσεις στα λάστιχα) και κατέληξα ότι η διαφορά είναι στο ~1 εκατοστό. Άρα, πρέπει να (ξανα)διορθωθεί ο τύπος υπολογισμού της διαμέτρου. Εκεί που ο τύπος λέει "=D6*3.035" το κάνουμε "=(D6-1)*3.14" (όπου D6 είναι η διάμετρος της ρόδας, αφαιρούμε 1εκ και πολλαπλασιάζουμε με την σταθερά 3.14) και βγαίνει το σωστό και ακριβές αποτέλεσμα πραγματικής διαμέτρου. Στο δικό μου αυτοκίνητο η διαφορά είναι στο 1,5εκ αλλά αυτό οφείλεται καθαρά στα πολύ φθαρμένα ελαστικά μου.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|