Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας :: Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας |
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 13:54:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Εγώ πάντως παιδιά σε καλή κατηφόρα διαρκείας πάνω από 6100 περίπου στροφές δεν έχω πιάσει (~215 στο κοντέρ)
Τις 6500σαλ μόνο σε γκρεμό θα τις πιάσω.... 8O |
Δέν ανεβάζει το 206 σου πανω απο 6100 8O 8O και σε κατηφορα
μαλλον έχει δικιο ο Αλέξανδρος, με air condition αναμένο σίγουρα θα σε παίρνει
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 14:13:33 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Διευκρινίζω:
1) Μιλάω για 5η στο σασμάν
2) Τελική σε μεγάλη ευθεία (εθνική) ~205χαω στις ~5800σαλ. Τα 195 τα έχει για πλάκα.
3) Στην κατηφόρα έπιασα επανειλημένα 215+ με 6100+. Από κει και πέρα ανεβάζει πολύ δύσκολα. Επιπλέον τα λάδια ανεβαίνουν στους 140+ βαθμούς και βουρ για κόκκινο, αφού ήδη το έχω πλακώσει από πολύ πριν, όπως κάνω πάντα και απλά δεν ζορίζω άλλο. Εάν ποτέ βάλω ψυγείο λαδιού θα σας πω και πόσα πιάνει στον γκρεμό.
Από όλη την ιστορία θέλω να τονίσω τις σαλ ανά χαω.
..............
Pezomania μην με ερεθίζεις γιατί θα με βάλεις σε έξοδα*!
* (Θα έρθω να σε βρώ )
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Miltellas στις Πεμ 11 Ιούλ 2002, 14:19:16, 1 φορά |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 14:15:51 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Υπάρχει κανένας άλλος που να μην έχει φτάσει με 5η πάνω από 6100; (Προσοχή 1.6 16v μιλάω).
Μου φαίνεται παράξενο, όταν το δικό μου ξεπερνάει άνετα τις 6200 και σε ευθεία!!
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 14:26:48 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Διευκρινίζω:
1) Μιλάω για 5η στο σασμάν
2) Τελική σε μεγάλη ευθεία (εθνική) ~205χαω στις ~5800σαλ. Τα 195 τα έχει για πλάκα.
3) Στην κατηφόρα έπιασα επανειλημένα 215+ με 6100+. Από κει και πέρα ανεβάζει πολύ δύσκολα. Επιπλέον τα λάδια ανεβαίνουν στους 140+ βαθμούς και βουρ για κόκκινο, αφού ήδη το έχω πλακώσει από πολύ πριν, όπως κάνω πάντα και απλά δεν ζορίζω άλλο. Εάν ποτέ βάλω ψυγείο λαδιού θα σας πω και πόσα πιάνει στον γκρεμό.
Από όλη την ιστορία θέλω να τονίσω τις σαλ ανά χαω.
..............
Pezomania μην με ερεθίζεις γιατί θα με βάλεις σε έξοδα*!
* (Θα έρθω να σε βρώ ) |
Για να ηρεμήσω λίγο τα πνεύματα (γιατί βλέπω να έρχετε κανένα μπλέ 206 και να σπρώχνει από πίσω :D )
Στα χλμ συμφωνούμε στις σαλ διαφωνώ! Τα ίδια χλμ τα πιάνω σε πιο ψηλές στροφές
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 14:36:09 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Το συμπέρασμα που βγάζω με αυτά τα δεδομένα είναι ότι ο Pezomania έχει πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης, άρα πιο κοντές σχέσεις!
Πότε πήρες το 206 σου Pezomania; Μήπως τελικά έχει βγει και 206 1.6 16V με κοντό διαφορικό; Τα λάστιχά σου είναι πράγματι 195/55/15;
Εάν με 6200 βγάζεις τελική (198χαω) αυτό σημαίνει ότι έχεις την σχέση μετάδοσης του Rallye και φοβερές ρεπρίζ.
Για να δούμε, τί λαυράκι θα βγάλουμε!
Ξεκαθαριστική ερώτηση στον Pezomania:
Με 3000σαλ και 5η πόσα γράφει το κοντέρ σου;
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 15:43:53 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μου κάνει εντύπωση διότι τα πράγματα μπλέξανε.
Tι 6000 και στροφές ενώ η αντιπροσωπία δίνει κόφτη στις 5750 στροφές;
Και εγώ θυμάμαι για παραπάνω αλλά αρχίζω και χαζεύω!
Θα το ψάξω λίγο για να δώ που βρίσκεται ο λάκος!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 15:54:10 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: |
Tι 6000 και στροφές ενώ η αντιπροσωπία δίνει κόφτη στις 5750 στροφές;
|
Μάλλον 6750 θέλεις να πεις...
Εμένα φτάνει σίγουρα 6500 και λίγο παραπάνω πέφτει ο κόφτης...
Πάντως μου έχετε φουντώσει την περιέργια, θα βγω το σ/κ στην εθνική να
το λιώσω στις μετρήσεις να δούμε ποιος λέει την αλήθεια.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 16:03:32 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μα και εγώ ξέρω για 6500
... αλλά άρχισα να ζαλίζομαι με τα νούμερα
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ 11 Ιούλ 2002, 22:19:56 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Στις 5750σαλ βγάζει μέγιστη ιπποδύναμη το 1.6 16V.
Ο κόφτης δεν είμαι σίγουρος που βρίσκεται, από ότι πρόσεξα μπαίνει κάπου ανάμεσα στις 6500 και 6700. Με την πρώτη ευκαιρία θα το διευκρινίσω.
Εσύ Sidobre στις 3000σαλ και 5η πόσα χαω βλέπεις στο κοντέρ, έστω περίπου. Δοκίμασε και πες μου. Θα πρέπει να βλέπεις 105-107χαω, με τα μανίσια ελαστικά και πιέσεις στα 35, αφού έχεις 206 ίδιας παρτίδας με μένα.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2002, 10:16:31 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Με 3η στον κόφτη (6.500+) 141 km/h
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2002, 13:45:22 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Sidobre έγραψε: | Με 3η στον κόφτη (6.500+) 141 km/h |
Σύμφωνα με το πρόγραμμα 3η και 6500σαλ = 144χαω
Είδες και 3χαω λιγότερα. Αλλά εκείνη την ώρα λίγο να σου φύγουν οι στροφές αλλάζουν και τα χαω. Είναι δύσκολο να κάνεις υπολογισμούς με το στροφόμετρο στον κόφτη!
Αυτό πάντως σημαίνει πως έχουμε το ίδιο σασμάν. Και ότι οι ενδείξεις σου, δείχνουν τα πραγματικά χαω (κι ίσως ακόμα λιγότερα!). Όταν έφτιαχνα το πρόγραμμα έβγαινα συνέχεια για τεστ στο δρόμο, και έβαζα ότι γνωστούς είχα να κάνουν το ίδιο και να διασταυρώνω. Συμπληρώνω ότι τέσταρα και το Hyundai Accent 1.5 του πεθερού μου. Εκεί που το κοντέρ στο 206 έδειχνε 150 το Accent έδειχνε 158! Δίπλα-δίπλα! Εγώ στο Hyundai και η γυναίκα μου στο 206! Και τί δεν δοκίμασα! Το πρόγραμμα είναι σωστό. Κι αν τελικά κάπου ξεφεύγουμε 1-2χαω (που δεν το πιστεύω) ας μην το κάνουμε θέμα...
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2002, 14:33:08 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Ένα απλό check που έκανα σήμερα το πρωί.
Με 3.000 περίπου στροφές και 4η, το κοντέρ έδειχνε λίγο πριν τα 80 χ.α.ω.
Το πρόγραμμα λέει για 75 χ.α.ω. στις ίδιες στροφές.
Παίρνοντας υπόψιν ότι έχει μικρύνει το βήμα λόγω μικρότερων ελαστικών
και ότι η πίεση των ελαστικών είναι σίγουρα λιγότερη από αυτή που θα έπρεπε
(άρα το κοντέρ δείχνει σίγουρα περισσότερο από αυτό που ισχύει πραγματικά),
μπορώ να πω ότι το πρόγραμμα πρέπει να δουλεύει αρκετά καλά.
Άντε να υπάρχει διαφορά το πολύ 1-2 χ.α.ω. όπως είπε και ο miltellas.
Αλλά εγώ τα 185 χ.α.ω θα τα φτάσω ότι και αν γίνει
Ακόμα και αν είναι μόνο κοντερίσια........
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Sidobre (Τάσος) Πρόεδρος - Webmaster
Peugeot 206 XS evo2
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 6846 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ 12 Ιούλ 2002, 14:46:35 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Αν δεν μπορείς να τα φτάσεις, πές μου που θα βρίσκεσαι να έρθω να σε σμπρώξω λίγο!!!!
If everything seems under control, you're just not going fast enough... |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 09:27:49 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Μετά τις χτεσινές μετρήσεις...
2η - 4000 στροφές - 60 χ.α.ω.
το πρόγραμμα λέει 54 χ.α.ω.
3η - 3000 στροφές - 62 χ.α.ω.
το πρόγραμμα λέει 57 χ.α.ω.
Από τα παραπάνω βγάζω το συμπέρασμα ότι αν το πρόγραμμα του miltella
δουλεύει σωστά, τότε το κοντέρ του 1400 XS δείχνει παραπάνω 4-5
χιλιόμετρα στα 100.
Επίσης δεν ισχύει το παρακάτω:
62 χ.α.ω. στις 3000 στροφές, άρα 124 χ.α.ω. στις 6000.
Εγώ έβλεπα περίπου 122 στις 6000 και μάλλον οφείλεται στις αυξημένες
απώλειες σε μεγαλύτερες στροφές.
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 13:15:24 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
chatasos έγραψε: | Επίσης δεν ισχύει το παρακάτω:
62 χ.α.ω. στις 3000 στροφές, άρα 124 χ.α.ω. στις 6000.
Εγώ έβλεπα περίπου 122 στις 6000 και μάλλον οφείλεται στις αυξημένες
απώλειες σε μεγαλύτερες στροφές. |
Θα διορθώσω λίγο εδώ, σημειώνοντας ότι η απόκλιση είναι το πιθανότερο να οφείλεται και πάλι στο κοντέρ. Εάν χάνει στα 62χαω πχ 3χαω, δεν σημαίνει ότι στα 124χαω θα χάνει 6χαω! Αυτό πολύ σπάνια συμβαίνει. Το χάσιμο στο κοντέρ δεν είναι αναλογικό.
Τα διπλάσια χιλιόμετρα στις διπλάσιες στροφές (με ίδια πάντα σχέση στο κιβώτιο) είναι θεμελιώδης κανόνας.
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
christhehealer (Celebrity) Έχω ξεφύγει !!!
Jazzmobile
Ένταξη: 19 Ιούν 2002 Δημοσιεύσεις: 3066 Τόπος: Αθήνα - Γκύζη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:00:19 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν Guys με πέμπτη 3000 στροφές 110 χλμ. κοντερίσια. Peugeot XS2 1600
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:44:41 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Miltellas έγραψε: | Το χάσιμο στο κοντέρ δεν είναι αναλογικό.
|
Φίλε miltella, μπορείς να το εξηγήσεις λίγο παραπάνω αυτό?
Κάτω από ποιες συνθήκες μπορεί να χάνει το κοντέρ?
Ο φορουμάρχης επέστρεψε παντρεμένος & ανανεωμένος! |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
pezomania (Γιώργος) Έχω ξεφύγει !!!
206 1.6 16V
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 1231 Τόπος: Mandra
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 14:58:52 Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
Λοιπόν 5η στις 3.000σαλ 107χλμ! - 4η 3000σαλ 83 χλμ!
Τα ελαστικά μου είναι 195/55 R15!
Α! και παρεπηπτοντός την Παρασκευή γύρναγα από Χαλκίδα το κοντεράκι μου έπαιζε πάλι με τα 200+ με το air condition αναμένω(γι' αυτό δεν αναφέρω και σαλ, διότι δεν θα είναι οι πραγματικές)! Miltella τα ακούς 8)
Η ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΕΛΚΕΙ ΤΗΝ ΑΤΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ. |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
chatasos (Τάσος) Developer - Administrator
Peugeot 207 1.6 (17V!) GT (2009)
Ένταξη: 12 Απρ 2002 Δημοσιεύσεις: 2612 Τόπος: Αθήνα
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Miltellas (Μίλτος) Έχω ξεφύγει !!!
Peugeot 206 1.6 16V XSM 2001
Ένταξη: 24 Μάϊ 2002 Δημοσιεύσεις: 3657 Τόπος: Θεσσαλονίκη
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ 15 Ιούλ 2002, 16:14:27 Θέμα δημοσίευσης: Περί αποκλίσεων χαω & σαλ |
|
|
Βρε, μπελά που βρήκα....
Προς Chataso:
Το κοντέρ συνδέεται μέσω του σασμάν (για παραπάνω ακρίβεια ρώτα μηχανικό!) και μίας ντίζας με την κίνηση των στροφών των ημιαξονίων. Δεν παίρνει εντολές από τις ρόδες απ' ευθείας. Εάν πχ 10στροφές των ημιαξονίων το δευτερόλεπτο αντιστοιχεί σε 70χαω στο κοντέρ, αυτήν την ένδειξη θα βλέπεις είτε πας με τις ζάντες είτε με ρόδες τρακτέρ, εάν οι ρόδες γυρνάνε με ταχύτητα 10στροφές το δευτερόλεπτο, άσχετα εάν τα πραγματικά με τις ζάντες είναι 40χαω και με τις ρόδες τρακτέρ είναι 140χαω. Το κοντέρ είναι προρυθμισμένο να δείχνει από το εργοστάσιο παραπάνω χαω, προφανώς για να αναγκάζει τους οδηγούς να σηκώνουν το πόδι από το γκάζι πριν τα χαω γίνουν πραγματικά πολλά. Οι ενδείξεις στο κοντέρ έχουν σχεδιαστεί με μία αναλογική απόσταση η μία από την άλλη. Αυτό μας κάνει αρχικά να νομίζουμε ότι εάν το κοντέρ κλέβει 5χαω στα 100 τότε θα κλέβει 10χαω στα 200. Είναι σωστό σαν σκέψη αλλά στην πράξη δεν ισχύει με τέτοια ακρίβεια. Στα 200 μπορεί να κλέβει 8χαω ή και 13χαω και εδώ ίσως να έχει σχέση και με την αντίσταση ή τις τριβές της ντίζας. Ο πιο σταθερός μετρητής στο ταμπλό είναι το στροφόμετρο που παίρνει τις ενδείξεις από το ντιστριμπιτέρ, δηλ. από τον αριθμό σπινθήρων που αντιστοιχεί στις αντίστοιχες παλινδρομήσεις των εμβόλων, μέτρηση που δεν μπορεί παρά να είναι απόλυτη, τα έμβολα δεν κινούνται ποτέ με σχετικότητα. Μηχανικός δεν είμαι, οδηγός είμαι και δεν έχω κάνει ποτέ ούτε ένα χιλιόμετρο χωρίς να μελετάω ταυτόχρονα το αυτοκίνητο και το πώς επικοινωνεί εφ' όλης της ύλης μαζί μου. Ότι ξέρω από μηχανικά το ξέρω παρεπιπτόντως από την παθιασμένη ενασχόλησή μου με την οδήγηση και τη σχέση μου επικοινωνίας με το αυτοκίνητο.
Προς Pezomania:
Τα ελαστικά σου είναι σωστά, άρα...
Οι ενδείξεις που αναφέρεις είναι σχεδόν ταυτόσημες με τα πραγματικά χαω. 5η και 3000σαλ = 105,7χαω (εσύ 107) και 4η και 3000σαλ = 85,5χαω (εσύ 83)
Οι αποκλίσεις 1-2χαω μπορεί να οφείλονται και σε οπτικό σφάλμα ασυγχρονικότητας δικής σου, εξάλλου είναι δύσκολο να τοποθετήσεις το στροφόμετρο ακριβώς και χωρίς ουδεμία παρέκκλιση στις 3000σαλ, αλλά είναι και αμελητέες. Αυτό σημαίνει ότι στις 6200σαλ θα πρέπει να βλέπεις σχεδόν 220χαω. Άρα είδες λάθος όταν είπες ότι έπιασες 6200σαλ με 5η στην ευθεία!!! Αυτή είναι η τελική από το 2λιτρο.
Με air condition και με 4 άτομα έχω πιάσει 190χαω στην ευθεία, τουτέστιν μην προσπαθείς να μου πεις ότι το 206 μου σέρνεται...
Και κακώς που δεν είδες τις σαλ εκείνη την ώρα. Όταν ξαναβγείς σε καλό ισιάδι και χτυπήσεις τα 200 θα δεις ότι οι στροφές σου θα είναι περί τις 5700! Θεωρητικά πάντα το στροφόμετρο δεν μπορεί να παρεκλίνει και μάλιστα τόσο πολύ (είχες πει ότι με 6200σαλ είδες 205χαω ενώ έπρεπε να τα δεις με 5800σαλ δηλ. 400σαλ διαφορά)!! Οι κατασκευαστές πριν από 10χρόνια όριζαν μέγιστη απόκλιση του καινούργιου στροφομέτρου τις ±50σαλ. Εκτός και αν συμβαίνει κάτι με το στροφόμετρο στο 206 σου που δεν καταλαβαίνω. Αλλά μάλλον εσύ κάνεις το λάθος...
Προς Θεραπευτή:
Ισχύουν και για σένα τα περί αποκλίσεων, αλλά θέλω να επισημάνω και κάτι ακόμη. Μπορεί να δείχνει ~1χαω παραπάνω( ή και 2χαω στις πολύ υψηλές ταχύτητες) εάν έχεις μικρότερη κατά 3-4psi πίεση στα ελαστικά. Διασταύρωσε τον μετρητή πίεσης που χρησιμοποιείς με έναν άλλο. Πρέπει να βάζεις 34-36psi εμπρός. 36 για τα καλοκαιρινά ταξίδια και τα στροφιλίκια, 34 το χειμώνα ή στην πόλη για λίγο καλύτερη απόσβεση κραδασμών.
:D
Ελληνική Λέσχη Φίλων της Πραγματικής Οδήγησης
Performance of Real Cardriving Club |
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|